Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Tylko troszku oczka mi się rozmazały
agata1988  11-03-22, 19:46 Zgłoś
+ 52 -
Dodano: 2011-03-22, 19:46:34   przez: agata1988
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 52  Zgłoś nadużycie
3
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  W temacie
  •  Pytania, odpowiedzi...
  •  NAJLEPSZE BURAKI TYLKO Z WIEJSKIEJ
  •  Budujesz, Remontujesz... Kombinujesz...
Ukryj komentarze(59)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
mila_podroz
    Ocena: 8 (glosow:8)
2011-08-16 14:08:26
To, że dziewczyna ma trochę niewyjściową twarz nie oznacza od razu, że trzeba ją na wiochę wrzucać :/

noemimi
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-07 10:16:11
akurat makijaż podobny do anji rubik... a twarzy się nie wybiera, przypuszczam, że wielu 'oglądających' nie wygląda o wiele lepiej :)

tesia1192
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-02 02:46:43
Dziewczyna jak kazda inna, tylko moze nie potrafi o siebie w pelni zadbac... Zaloze sie ze dodala to jakas zakompleksiona dziewucha ktora czerpie przyjemnosc z robienia komus przykrosci...

czarnaaoffca
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-08-27 07:25:54
no jak byłam mała to chciała mnie kupić od moich rodziców za jakieś uzbierane drobniaki ;P

bashanti
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-08-21 18:00:49
A ja napiszę wprost! Z tej mąki chleba nie będzie, o! ;)

michalck1981
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-20 20:53:34
powszechnie używaną formą jest "troszkę", a nie "troszku"... autor chyba pochodzi z Krakowa:)

agrestoo
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-08-23 01:02:51
tez używam tej formy a z kraka nie jestem ;)

bashanti
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-08-19 19:18:18
Pati rozmawia przez telefon ze swoją Mamą i rzuca tekst "Widziałam bardzo fajne spodnie u Wojteczka Mama wiesz?!"... Ostatnio miała dwie inne podkolanówki podciągnięte za kolana i różową mini. Buty za duże, jeden bez obcasa. ;)

carrrrinaa
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-19 17:01:39
Nie jest brzydka. gdyby zmienic fryzurę i zrobic normalny makijaż

czesiam
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-19 09:03:28
oczka to ona ma umalowane prawidłowo, z tym, że robiła to do góry nogami :)))

marcinxmarcin
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-17 22:32:28
specjalnie się zalogowałem zeby napisac ze ma dosć sympatyczną twarz :)

herosiks
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-08-17 20:08:38
To tym bardziej :P

drLOUBITCH
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-08-17 11:06:02
A ja tak patrzę na to foto i się zastanawiam gdzie tu wiocha? Zwyczajna dziewczyna.

herosiks
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-08-17 20:10:41
Bo jej nie znasz i nie widzisz na co dzień :P

suicidesilence
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-08-16 23:29:05
ona mi kiedyś zjeść nie dała,bo cały czas się na mnie patrzyła jakby mi jedzenie chciała zabrać na milicy xD

herosiks
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-08-16 23:43:11
Było kiedyś zobaczyć jak zajada jabłko w szkole ;) Bezcenne naprawdę! Na jednej przerwie obgryza jabłko ze skórki i zawija w woreczek foliowy. Na kolejnej lub nawet za kilka godzin odwija je takie całe brązowe i zjada do końca :> Fuj fuj...

SunlightPhobia
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-08-17 12:42:21
Pati w szkole, to byl jedyny powod (u)smiechu na przerwach... :)

bashanti
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-08-21 17:58:44
Kiedyś siedziała na schodach w SDH z matulą swoją. Piły obie oranżadę i wcinały maczugi. No i oczywiście zawzięcie dyskutowały. Widok nieziemski. I do tego ich strój. ;) Kabaret.

boouncee
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-16 23:16:26
Uważam ,że ta dziewczyna w przyszłości wyrośnie na niezłą laskę. Sami zobaczycie :)

herosiks
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-08-16 23:39:31
"boouncee" ta super laska ma 22 lata, więc jest w szczytowej formie. Jeśli można to tak nazwać :) Nie sądzę aby się coś w jej wyglądzie i zachowaniu zmieniło ;) Chyba że na gorsze :P Hahaha!!! Mieszka po sąsiedzku i co dziennie ją widzę jak idzie w za dużych, skoślawionych botkach i w mini :)

boouncee
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-17 02:37:12
Nie powiedziałem ,że jest laską. Całkiem możliwe ,że się nią stanie jeśli o siebie zadba. 22 lata bardzo mało ,nie uważasz?

herosiks
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-08-17 08:13:28
Nie uważam :)

SunlightPhobia
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-08-17 12:40:02
ona jest ode mnie rok starsza wiec ma 23 a nie 22.

herosiks
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-17 20:11:27
To tym bardziej :P

compton_e
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-08-16 22:00:56
haha jestem z kamiennej a jeszcze jej nie widzialem...i chyba dobrze ;)

Natalii_1995
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-08-16 18:57:26
nie nie, teraz sie tak maluje! to najnowsza moda z TO KIt O :D haha;p

herosiks
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-08-16 18:44:17
O proszę!! Patka we własnej osobie!!! :P Chyba nie widzieliście jak ona (tak to ona, niestety) się ubiera!!! A jak rozmawia przez fona!! Jak rozmawia z matką... Drze ry..a na cały autobus :) No i wreszcie jak sika na dachu swojej komórki....Bezcenne!!!!

bashanti
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-08-16 20:13:29
Każdy zna Pati. ;D Ale jej chłopak też jest niczego sobie... ;)

SunlightPhobia
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-17 12:37:25
Fakt... A rozmowa z nia to raczej jej wlasny nielogiczny monolog. Slyszalam tez, ze nasza Pati przez cale gimnazjum tudziez podstawowke nie zmieniala w ogole bielizny... Kto wie czy to prawda??

herosiks
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-17 20:58:53
Też tak słyszałem z tą bielizną :) Za to teraz notorycznie odwiedza ciucholandy i wykupuje, to co inni nie chcą kupić :P Koślawe za małe buty z których wystają z tyłu pięty, a z przodu paluchy (którymi w podkolanówkach trze po chodniku).Białe przetarte i poplamione getry do tego jakieś mini.Szyk!!

SunlightPhobia
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-18 08:50:51
no coz, nasza pati kreauje nowy styl mody ;)

kant
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-08-16 17:45:27
o boska Pati...

obiekt
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-08-16 17:37:39
zajebista. brałbym na warsztat

BigZiom
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-08-16 17:37:02
no i gdzie tu wiocha?

kazikJerzyna
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-16 16:43:42
Oby ten tuning nie zrobil z niej słit dziuni;p Nie jej wina, ze ma taki wyraz twarzy. Poza tym bywaja 100 raz gorsze. Ciagle sie dziwie czemu ona trafila na glowna...

NaprawimyTo
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-08-16 16:04:07
Mały tuning i zrobiłaby się fajna laska. ;P

Lukas19
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-08-16 15:52:58
Skarżysko przeprasza za Patrycje :(

Lukas19
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-08-16 15:50:00
O nie. Skarzysko zawsze z czegos/kogos negatywnego zaslynie :P

kazikJerzyna
    Ocena: 2 (glosow:8)
2011-08-16 14:33:03
Jakim cudem takie coś wylądowało na wiocha.pl??? I w dodatku kto to wybrał na główną???? Niech kazdy daje lapy w dół zeby uniknac w przyszlosci takich zdjec na glownej. NORMALNE ZDJECIE! ZERO WIOCHY!

mila_podroz
    Ocena: 8 (glosow:8)
2011-08-16 14:08:26
To, że dziewczyna ma trochę niewyjściową twarz nie oznacza od razu, że trzeba ją na wiochę wrzucać :/

kora24
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-08-16 13:51:53
ale o co chodzi? agata1988 nie lubi tej pani czy co??

klansman
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-08-16 13:24:05
Ruchałbym dziunie ( . )( . )

NaprawimyTo
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-08-16 16:05:02
wszystko co ma pochwe mógłbyś wyruchać?. :D

klansman
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-08-16 20:18:07
A co w niej jest nie tak ? Jakby się tak głupio nie malowała i fryzurę zmieniła to byś ruchał całymi dniami.

NaprawimyTo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-17 14:05:34
I'm not LESS. ;DD Nie kręcą mnie laski. xD Także raczej bym jej sobie nie poruchała. ;) W odróżnieniu od Ciebie. :p Bo jak widzę nie liczy się dla Ciebie wygląd, ważne że ma piiipe. xd

rork
    Ocena: 7 (glosow:7)
2011-08-16 13:13:28
sorry, ale tu totalnie nie ma wiochy

SunlightPhobia
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-08-16 12:38:33
o jezu, Pati!

SunlightPhobia
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-08-16 12:44:21
Ona sie nie rozmazala, ona sie tak maluje :)

bashanti
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-08-16 20:12:26
Pati jest dobra! Jej make up i strój miażdżą! Widzę ją codziennie. Masakra jest. ;) Pati ze Skarżyska, oł jeee. :D

SunlightPhobia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-17 12:32:46
A jej chopak? Masakra! A gdzie ja widzisz tak czesto? Ja dzieki bogu sie jej juz pozbylam :D

krzychu508
    Ocena: -6 (glosow:6)
2011-08-16 11:53:44
ryj jak bokser

goldamateusz
    Ocena: -4 (glosow:16)
2011-08-16 11:33:47
znam ją! Patrycja Jarzyńska ze Skarżyska-Kamiennej :)

SunlightPhobia
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-16 12:38:00
Tak a ona mi do zdjecia pozowala w pracy, zeby na nk jej dodac :P

kora24
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-08-16 13:55:05
i co jeszcze dokładny adres i nr telefonu podasz?!! opamiętaj się człowieku!! to zaczyna przechodzić wszelkie pojęcie!!

sawz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-17 23:25:22
Słyszałeś o czymś takim jak ochrona danych osobowych i pozew sądowy?

Lirii125
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-03-23 22:15:52
top model ! :>

sylwia1410
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-03-23 19:18:23
I grzyweczka troche roztrzepała :P

Mychaaa.xd
    Ocena: 1 (glosow:9)
2011-03-22 21:05:22
yy...a to nie jest facet??o.O

Shadows
    Ocena: 0 (glosow:10)
2011-03-22 20:22:40
Myślałem że to transwestyta , ale niestety jest to dziewczyna . ;DD

monmon
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-03-22 20:02:47
Może wiocha, może nie, ale jedno jest pewne - entuzjazm tej twarzy przeszył mnie na wylot:D


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400