Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Alkohol wkracza do gry
kamis333  12-01-05, 23:39 Zgłoś
+ 245 -
Dodano: 2012-01-05, 23:39:30   przez: kamis333
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 245  Zgłoś nadużycie
1
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dron nagrał leśnego śmieciarza (Polska)17
  •  Kobieta i telefon
  •  Taka prawda
  •  Powrót do domu po zakupach
Ukryj komentarze(47)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Bolec1980
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-07-31 12:13:28
Kickboxer na maksa. Ten w czerwonych spodenkach na boso to specjalista od muay thai. Hehe. A swoja drogą zdetermninowany jak nie wiem co. Podziw:)! Pasuje do tekstu Hemingwaya: "Człowiek nie jest stworzony do klęski. Człowieka mozna zniszczyć ale nie pokonać":):):)

Redhaven21
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-08 10:53:06
komentarz usunięty przez użytkownika

marcin1975rm
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-08-03 16:22:02
Gentleman. Kobiety nie uderzył

sajmon78
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-08-03 14:54:37
...te liście od "mamuśki" musiały boleć :-P

remix7
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-02 14:47:32
Ruskie Kung-Fu... styl pianego człowieka..:-)

Koliber21
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-08-01 13:44:29
po co to sie wtrącają dali by sobie szybko po razie i by było po sprawie a tak to robią tylko zamieszanie

SuchareKk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-01 12:36:51
Widać że Rosja ;d

robb
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-08-01 00:03:33
A co że Rosja? U nas takich imprez nie brakuje???? Gorzała rypie mózgi równo czy to Ruski czy to Polak. Wiem co piszę!!!!

lechuakd1
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-07-31 22:55:09
25 sekunda po prostu kunszt sam w sobie :D

Anetkanet
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-07-31 22:09:32
Nie ma to jak grill w rodzinnej ,, atmosferze '' ^^

sonek321
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-07-31 21:01:29
a kim jest człowiek który to nagrywa i wstawia w neta???? za pewne członkiem rodziny.... tylko pozazdrościć takich...

Mr_Flood
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-07-31 20:35:13
przecież to ruski. naśmiewamy się teraz z ich pradycjii narodowych

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-31 20:07:50
Mówią że wódka jest dla mądrych ludzi , nie dla baranów ,dla baranów jest woda z koryta ,bądż kwaśne mleko, najwyżej sraczki dostanie !!

Docent_666
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-31 20:04:24
To nie wiocha - to Rosja :)

mysiulka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-07-31 19:08:54
Rosja?

HakanSzwili
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-31 18:13:01
i temu w czerwonych spodenkach nie przetlumaczysz ze czarne jest czarne a biale jest biale :D hehe

TheSprex
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-07-31 18:04:59
Po prostu Rosja. To jest poezja, co alkohol robi z ludźmi.

TheSprex
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-31 18:03:34
komentarz usunięty przez użytkownika

seobserwuje
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-07-31 17:54:48
Gość w czerwonych dresach jest dobry, ale kobietka, która okłada go z otwartej ręki jeszcze lepsza:D Takiej lepiej w drogę nie wchodzić:P

klansman
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-07-31 17:45:44
Koleś w koszuli machnął tylko a tamten wleciał w krzaki :D

hagen24
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-31 17:26:12
na wschód - tam musi być jakaś "cywilizacja" :D

HomoSapiens9
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-07-31 16:55:53
This is Russia, not for pussies ;D

andrzej67k
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-31 16:29:22
Swojskie klimaty :)

MrPavvvel
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-07-31 16:28:18
dlaczego faceci z mięsniem piwnym zawsze rozbieraja sie i zgrywaja maczo

Czupur82
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-31 17:39:05
dlatego...że ty maczo nie jesteś i mięśnia piwnego nie masz ;)

miechu3111
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-31 16:22:14
Ruskie rządzą

Lola90009
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-31 16:07:54
Wiedziałam ze Rosja .Patologia . później założę sie ze ten w czerwonym nie bedzie nic pamiętał xD

robb
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-01 00:08:51
Ta a u nas grille to sama sielanka. Sam byłem świadkiem kilku takich sytuacji a żulem nie jestem i z żulami nie grilluje choć nie jestem pewien bo wcześniej to nie przewidzisz finału. Wódka różnie działa na ludzi i czasem odbiera rozum.

SARA
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-07-31 15:38:54
Grunt to rodzinka;O

mihau92
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-31 15:23:46
zobaczyłęm tytuł i wiedzialem ze to rosja

tamponterrorizer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-31 15:07:12
patologia

ar2r13
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-07-31 15:00:08
w polsce bardzo często takie gillowanie też tak się kończy

SuperSkun
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-07-31 15:26:32
Chyba u Ciebie ja sobie nie wyobrażam grillować z rodziną pić z nimi i się potem napier****

Sebo30
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-31 14:58:36
cienkie myślałem ,że grilowicz w koszule w krate pokaże jakieś karate

djr2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-31 14:27:21
Russia again

Thompsonn
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-07-31 13:47:00
Ten w czerwonych spodenkach jaki fighter...

mariom460
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-07-31 13:34:04
Nie ma jak wschodnie sztuki walki

kasandraaa88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-31 13:07:11
komentarz usunięty przez użytkownika

kasandraaa88
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-07-31 13:05:47
gosciu w czerwonych spodniach sam sie nokautuje od wlasnych ciosow :D

Bolec1980
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-07-31 12:13:28
Kickboxer na maksa. Ten w czerwonych spodenkach na boso to specjalista od muay thai. Hehe. A swoja drogą zdetermninowany jak nie wiem co. Podziw:)! Pasuje do tekstu Hemingwaya: "Człowiek nie jest stworzony do klęski. Człowieka mozna zniszczyć ale nie pokonać":):):)

ogarnijto
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-07-31 11:14:04
38 i główna ?

goranek
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-07-31 11:01:59
Rosja,Rosja,Rosja ach to TY :)

kirer2
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-07-31 10:53:04
"rodzina adamsow" - a pijany sie sadzi a gosc na pół strzała

Ajatollach
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-31 10:51:26
Widzę u rosjan pewną poprawę. Już nie leją bab na tych filmikach.

kant
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-07-31 10:41:48
you wanna fight ?! :D

IlluminaSilvere
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-01-06 00:37:43
Mnie zawsze takie filmiki poprawiają humor,gosciu w czerwonych dresach rządzi;-)

czoss
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-01-05 23:43:11
Takie rzeczy tylko w Rosji :D

Jemiol52
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-31 11:16:40
Nie tylko


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300