Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
No jak widać, wreszcie się wykąpałem co widać w wannie. I nie ma co Koksze na siłce po 3 godziny.
DzikiAndrzej  11-03-23, 19:18 Zgłoś
+ 168 -
Dodano: 2011-03-23, 19:18:14   przez: DzikiAndrzej
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 168  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Gratulujemy Sylwii rozumu.
  •  Jaki ten świat mały...
  •  El pajaco.
  •  Kiedy Twoja dziewczyna ma lęk wysokości
Ukryj komentarze(33)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
izobara
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-09-22 01:02:42
Rozumiem, że lepiej jest siedzieć przed komputerem i krytykować wszystkich, którzy lepiej wyglądają niż ruszyć dupę i pójść na siłownie. Dbanie o siebie jest wiochą? Nie sądzę.

pradnikczerwony
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-08 14:47:50
koks i brudna woda w wannie ale lansik musi myc ja bym powiedział tak: niech sie rozpedzi a ściana go sama znajdzie napewno

marion1666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-04 15:58:11
komentarz usunięty przez użytkownika

estuera
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-24 21:59:43
zapewne autor to jakiś pączek z pryszczami i go żal ściska, że tak nie wygląda :|

Nikia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-24 20:47:28
... Ale ciałko ładne :D

Agrest73
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-24 01:00:09
stawiam dolary przeciw orzechom,że można tak bez koksu. A wanna to wpadka na wiochę w sam raz

benny88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-23 19:48:02
zeszczył się do wanny:D podczas kąpieli:D błeee:P:P:P

Jasminex3
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-23 16:48:59
Ale koks. ;d Hahah.. co w tym takiego?

wuju896
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-22 15:08:45
Klate i brzuch mógłby jeszcze zrobić :P No ale takie bary to i ja chciałbym mieć :D

apparition
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-22 13:23:39
Wykonanie zdjęcia beznadziejne (ciemne, kadr kiepski itd...) ale koleś na fotce przynajmniej nie jest spedalonym emo, albo spaśionym dupkiem siedzącym przed kompem! Minus.

izobara
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-09-22 01:02:42
Rozumiem, że lepiej jest siedzieć przed komputerem i krytykować wszystkich, którzy lepiej wyglądają niż ruszyć dupę i pójść na siłownie. Dbanie o siebie jest wiochą? Nie sądzę.

izobara
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-22 01:03:46
Jeszcze dodam, że po ocenie tej wiochy widać jak bardzo zakompleksione społeczeństwo mamy.

cellarka
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-21 23:33:13
Jak dla mnie sam sex. Dobra, brudna woda w wannie... moze pranie sie moczy? ¬_¬

postal87
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-21 22:46:00
Ludzie skoro nie widzicie tu wiochy to dlaczego oceniacie na plus ?! Na głównej powinny być zdjęcia które na to zasługują a to nie zasługuje. Fakt wiochy tu nie ma, ale jeżeli nie chcecie aby taka sytuacja się więcej powtórzyła to nie oceniajcie zdjęcia na plus tylko na minus !

Oxider
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-09-21 22:05:08
Rany, stańcie przed lustrem w ciemnym pomieszczeniu jak on, zróbcie taką samą napinke i gwarantuje że każdy będzie wyglądać na "koksa". Niech zrobi zdjęcie na dworze stojąc prosto bez napinania się.

Madziamczarnuch
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-09-21 21:55:14
Prze hoj z chłopka brawa dla niego za ambicję że mu się chciało a pogarda dla tego kto widzi w tym wiochę ELO BIEDA...

Darcy
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-21 20:21:08
Dobrze wyglada.. Ktoś tu chyba jest zazdrosnyy ;d

AlGhouti
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-09-21 19:43:36
koleś ogarnij sie , jaki koks? widziałeś w ogóle typowych ABS-ów ( absolutny brak karku ) ?. koleszka ze zdjęcia jest ładnie wyrzeźbiony dużo pracy w to włożył , a ty po prostu zazdrościsz bo pewnie wyglądasz jak 100 kilowy prosiak , to tyle w temacie

kleonika
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-09-21 18:53:17
zazdrościsz jego ciała , ; )) tylko tyle ZAZDROŚĆ Cię zżera !

malmurzyn123
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-09-21 18:31:47
popieram IHateBitch

IHateBitch
    Ocena: 6 (glosow:8)
2011-09-21 16:45:46
Ziomek chodzi na silownie, ladnie sie wyrzezbil ale jakas zakompleksiona ciota o imieniu '' Andrzej '' co zwie sie ''DzikiAndrzej '' oczywiscie musi mu zazdrosic, Andrzejku schudnij i nie zadrosc innym ciala ;)

legenda
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-09-21 16:02:07
Zal!!! To nie żadna wiocha co wy chcecie?:/ Lol Chłopak ładną rzeźbę ma!!! Wiecie ile trzeba ćwiczeń zeby tak wyglądać ?

Lilith19
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-09-21 15:53:10
Ja tu nie widzę wiochy... Facet ma ładny,seksowny tors...

Waldi1342
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-09-21 14:50:17
Pewnie większosc z was tak sie nie napnie ..

KingofBlend
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-09-21 13:46:19
moim zdaniem wygląda dobrze, nie jest tak chamsko napakowany, ale skoro już musi robić zdjęcia w łazience, to mógłby wodę z wanny spuścić

tensora_stara
    Ocena: -4 (glosow:8)
2011-09-21 13:20:59
Po kąpieli, w wannie można umyć naczynia!

Vixen45
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-09-21 16:51:43
Widzę , że kolejna kopia tensora :/

Psychotropy
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-09-21 12:50:19
No właśnie, co to a wiocha? Panowie tak najeżdżacie na Panie, że każdej gołej dupie zazdroszczą, a wy sami ociekacie nienawiścią do wyglądających lepiej niż wy. Nie będę oceniać czy ma coś w głowie czy nie(bo niby jak?) ale ciało ma ... No, znośne :)

goranek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-21 12:16:12
Tak się napiął,że światło zgasło :-)

SuperSkun
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-09-21 12:13:01
koksuje nie koksze :D a napisnka dobra hehehe

Fabianekk
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-09-16 20:12:00
Jaka tutaj wiocha ? . Żadna dla tego dałem na ' NIEE ' . Żałosnee . : - xxxx

psiuniulek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-06-12 16:30:42
fuckinbover idioto wiez ze są plyny ktore tez tak robią z wodą i lepiej sie kąpie w nich pzdr dla cb i DzikiAndrzej tez idiota pewenie spaslak kurna to dodaje zdjecia lepszych ciul

asiaTT
    Ocena: 1 (glosow:9)
2011-03-23 20:06:47
No i co w tym złego? Lepiej siedzieć cały dzień przed PC i walić konia. Morustwo totalne. Do bani!

FuckinBover
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-03-23 19:29:24
i ta brudna woda w wannie...


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300