Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
krzysiekk127  12-01-06, 16:13 Zgłoś
+ 458 -
Dodano: 2012-01-06, 16:13:18   przez: krzysiekk127
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 458  Zgłoś nadużycie
569
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nie drażnij strażnika
  •  WTF!!! Hahaha. No Comment
  •  A Ty? Byłeś kiedyś tak narąbany...
  •  No w sumie jest to logiczne..
Ukryj komentarze(107)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Tembi
    Ocena: 16 (glosow:20)
2012-02-18 17:02:30
to by sie przydało 50% polskiej młodzieży

Mansonfan
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-24 22:51:44
tak powinno byc w polskich gimnazjach bo inaczej tej choloty nie idzie wychowac

gusia125
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-23 15:57:22
jak by zaczęło się znowu stosować "ręczne" metody wpajania wiedzy ( nie mówię że mają nauczyciele wykorzystywać swoją pozycję) ale jak by to było w potrzebnych przypadkach to gwarantuję że skończyło by się połowa tych skandali,które obecnie "szokują opinię publiczną"

leprikon66
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-23 15:24:56
Tak powinno załatwiać się złe zachowanie na lekcjach w gimnazjach.

kokos12345
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-23 15:14:08
W polskim gimnazjum czy liceum ta historia zakonczyla by sie inaczej :D

lukkasz211
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-22 15:18:53
ale urwał :D:D

martenscool
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-02-21 09:46:33
i gdzie wiocha? prawidłowa reakcja nauczyciela! powinni dopuścić i u nas kary cielesne w szkołach, to by się gówniarze może uczyć zaczęli zamiast myśleć o pierdołach...

kokos12345
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-23 15:15:15
a jaka masz srednia:D ??

MrMisia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-20 18:20:36
dobre, dobre..

Matrix411
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-20 16:51:30
Gościu padł na szczała xDD

andrzej67k
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-20 10:27:42
Ma facet sposób na spokój w klasie :)

mokralala
    Ocena: -5 (glosow:5)
2012-02-19 23:07:54
mrhaa chcialbym byc nauczycielem tej 'reszty ludzi' wszyscy lezelibyscie jak ten gosc z filmiku. Tanie gimnazjalne cwaniaczki Avatar Wieśniak mokralala Ocena: -1 (glosow:1) 2012-02-19 19:57:11 Tak to się niekiedy bawiłem z moim nauczycielem od w-f tylko mniej drastycznie i zawsze się k

antypedal
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-02-20 13:52:20
a ty kim tak naprawdę jesteś bo twój nick,wpis na profilu sugeruje że jesteś kobietą a forma w jakiej piszesz że ciotą?

mokralala
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-02-19 19:57:11
Tak to się niekiedy bawiłem z moim nauczycielem od w-f tylko mniej drastycznie i zawsze się kończyło na tym że sobie obciągaliśmy :P Fajnie było

monster.haus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-25 15:08:01
urzekła mnie twa historia

coba
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-02-19 16:20:02
Tak powinno być w polskich szkołach. Porządnie pi*****nąć i spokój.

a3953fjweofh34h
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-19 13:59:30
Żeby tak naprawdę można nadal było... Ja to chociaż jeszcze po łapach dostawałem, teraz to na ucznia nie można źle popatrzeć

Jerney
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-19 13:25:54
Należało się.

grzeesss
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-02-19 02:12:07
I tak to powinno wygladac,ciekawe co na to JP 100%?

kuba126
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-02-18 21:22:12
nie denerwuj mnie

monster.haus
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-02-18 21:16:35
po tym, co zobaczyłem zastanowię się dwa razy zanim zacznę znowu dokuczać koledze z ławki..

kokos12345
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-23 15:17:30
w polskich szkolach tak to nie dziala my darling

gusia125
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-23 15:51:01
a szkoda kokos ;]

Wasyl_84
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-18 17:57:37
Porażka "KO" po pierwszym ciosie.

kazikZ1959
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-02-18 17:33:58
.. i od tej pory ma na lekcjach spokój !

m3gu5ta
    Ocena: -5 (glosow:15)
2012-02-18 17:04:22
wstęp do jakiegoś gejowskiego hard pornola

mokralala
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-19 19:58:06
No :p fajne takie są :D

tadeusz_ryzyk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-07 16:08:53
chyba niemieckiego, oni lubią takie zabawy

tadeusz_ryzyk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-07 16:11:09
tadeusz_ryzyk - skąd wiesz?

Tembi
    Ocena: 16 (glosow:20)
2012-02-18 17:02:30
to by sie przydało 50% polskiej młodzieży

misiek.84
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-02-18 16:50:52
dobry sierp

sadamhusajn666
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-02-18 16:39:41
Krzesłem go, krzesłem!!!

antony
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-02-18 16:35:42
ja pamiętam takie czasy w naszej polskiej szkole ale to było za komuny nieraz sie oberwało :)

milaaaaaaa
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-02-18 15:43:25
mów do słupa a słup dupa.

DariuszJaworzno
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-02-18 15:35:37
Nie będę powtarzał czarnuchu hehehehe

iquitosguayau
    Ocena: 15 (glosow:21)
2012-02-18 15:00:10
W mojej klasie jest kilka osób, które nagminnie przeszkadzają uczniom korzystać z lekcji. Gdyby nauczyciel którejś z nich tak przywalił, byłam wniebowzięta.

misiek980
    Ocena: -14 (glosow:20)
2012-02-18 14:41:37
Większość z was pewnie albo kujoni albo co nie chodzą do szkoły. Ja bym nie chciał takiej szkoły, a i tak jeżeli tak by było to by była zadyma w szkole na całego, nauczyciel by miał ryj obity przez resztę klasy ..

daqwid2727
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-02-18 15:34:46
no chyba w OCHAPIE :o nie wydaje mi się że ktokolwiek był by w stanie się tak zachowywać na lekcji jak ci na filmiku. jak juz mam w dupie lekcje to przynajmniej nie przeszkadzam tylko zakładam słuchawki i sb rysuje a nie sie leje z typem obok ;o

gusia125
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-23 15:56:12
Tak Ci się tylko wydaje misiek .. jak by zaczęło się znowu stosować "ręczne" metody wpajania wiedzy ( nie mówię że mają nauczyciele wykorzystywać swoją pozycję) ale jak by to było w potrzebnych przypadkach to gwarantuję że skończyło by się połowa tych skandali,które obecnie "szokują opinię publiczną

madlene66
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-02-18 14:20:33
Nauczyciel bardzo dobrze zrobił. Ostrzegał SŁOWNIE parę razy i nie zadziałało, to w końcu musiał zrobić coś, co zadziała. Szkoda, że w polskich szkołach tak nie można. Ja bym Wam (niektórym, patrząc po wypowiedziach) kazała stać przed klasą, która lekcje ma gdzieś i upominać ich bezskutecznie.

space13579
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-02-18 14:09:18
...Tutaj ani nauczyciel,ani tych dwóch nie wykazało się niczym,co można by określić dobrym zachowaniem a belfer dał w tym momencie"zielone światło"na temat rozwiązywania zaistniałych nieporozumień,czyli po prostu najpierw w mordę,a potem rozmowa...

space13579
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-02-18 14:05:14
No tak,odkąd nauczyciel jest w prawach jako "urzędnik państwowy",to myśli,że mu wszystko wolno...Kiedyś mojej córce nauczycielka zabrała za karę komórkę(chodziła do gimnazjum katolickiego)i zabrała do domu.Ja z kolei pojechałem po jej własność z...policją.Szacunek musi być w obie strony...

opuncja
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-02-18 15:37:27
Jak się nie zna prawa to tak się to kończy. A Ty jesteś niezły. "Urzędnik państwowy"? W której szkole. Dobrze, że jest takie bezrobocie, bo gdyby było inaczej, to ten fach nie cieszyłby się popularnością. ;]

letmebe
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-18 13:58:48
No i to mi się podoba! Popieram w 100%, debilowi inaczej nie wytłumaczysz, jak metodą doświadczalną. Z doświadczenia wynika, że lepiej słuchać belfra, bo niesłuchanie boli. Założę się, że więcej nie będzie fikał.

psikutasbezes
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-02-18 13:10:32
"żuci" hahahahaahha Włącz sobie sprawdzanie pisowni w przeglądarce, byś nie robił wiochy pod wiochą :P

opuncja
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-18 13:16:11
Nauczyciele "od angola" są fajni.:)

space13579
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-18 13:59:57
Taaak,wulgaryzmy poprawnie napisane,ale popracuj nad ortografią,bo to faktycznie "wiocha pod wiochą"

dorci
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-02-18 12:33:23
Generalnie bardzo nie lubię przemocy, ale w tym przypadku jestem za :)Wielkiej krzywdy mu nie zrobił a teraz będzie miał 100% ciszę na lekcji ;)

Staradziffka
    Ocena: 14 (glosow:20)
2012-02-18 12:10:05
Uwielbiam Happy End'y.

NagiWojownik
    Ocena: 10 (glosow:12)
2012-02-18 12:01:49
Powinni u nas tak lać te niewyparzone mordy co pyskują nauczycielom... Tak jak było kiedyś w szkole, człowiek dostał po łapach od nauczyciela to w domu bał się przyznać by powtórki nie było...

arowiec
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-02-18 11:59:38
ALEŻ K.O.

sedziadread
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-02-18 11:49:45
hahah,krótko ,zwięźle i na temat..sierpowym :)

opuncja
    Ocena: 9 (glosow:13)
2012-02-18 11:47:42
Czekam na zbulwersowane wypowiedzi gimbusów. Chociaż nie, śmialiby się, w końcu u nas taka sytuacja nie miałaby prawa mieć miejsca. Dożywotni zakaz wykonywania zawodu. ;]

mrhaa
    Ocena: -5 (glosow:11)
2012-02-18 11:51:41
Hah myślisz że w Polsce reszta ludzi siedziałaby na dupie? Chyba w frajerskiej szkole dla "Bananów"

Julio
    Ocena: 16 (glosow:16)
2012-02-18 11:58:44
mrhaa chcialbym byc nauczycielem tej 'reszty ludzi' wszyscy lezelibyscie jak ten gosc z filmiku. Tanie gimnazjalne cwaniaczki

opuncja
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-02-18 13:18:30
@mrhaa, może w twojej patologicznej placówce by nie siedzieli. Cieszę się, że są też normalne. ;]

luker222
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-18 11:44:30
o prze kolo hehe ale zajebiscie mu ta petarda siadla haha....

Mundzio84
    Ocena: 3 (glosow:15)
2012-02-18 11:29:35
Kiedyś bili linijką po rękach i zawsze był spokój.W gimnazjum by się to też przydało, z tym że bejbolem po pustym łbie.

Staradziffka
    Ocena: 6 (glosow:14)
2012-02-18 12:12:47
Linijka to był pikuś. Gorzej jak dostałam drewnianym piórnikiem przez łeb, czy nawet zostałam poszarpana za włosy na lekcji. I gdybym powiedziała to rodzicom, to bym jeszcze od nich wpie.... dostała. Takie były czasy, ale przynajmniej wychowywałam się w normalnych czasach.

Homo_erectus
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-02-18 12:15:23
bez przesady, jesli wierzyc w to co napisalas w profilu masz 24 lata, jestem dwa lata mlodsza i bicie ucznia w latach 90-tych w szkole bylo nie do przyjecia, wiec juz nie rob z siebie nestora i weterana

xPogromczynix
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-02-18 12:55:52
Homo_erectus też pierwsze co ,to sprawdziłam wiek;)

Staradziffka
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-02-18 16:44:18
Zawsze sugerujecie się wiekiem, który ktoś wpisze? ;)

Cenotaph
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-18 16:54:22
Nie zawsze, tym bardziej jak ktoś go często zmienia na przykład. :-)

Homo_erectus
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-18 17:17:55
i notorycznie kłamie

Cenotaph
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-18 17:28:07
No akurat osoba o której ja myślałem tego nie robi ze mną i szanuje mnie, jak i ja ją, tylko ten wiek, heheehe

Staradziffka
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-02-18 17:44:03
Homo, owszem mam 24 lata. Ale w pierwszym poście nie kłamałam. Jeszcze do niedawna były szkoły, w których można było oberwać w taki sposób, jaki opisałam. Gdy nauczyciel został doprowadzony się do ostateczności. I ja do takiej szkoły uczęszczałam. A do grzecznych nigdy nie należałam.

Homo_erectus
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-02-18 17:51:12
w takim razie pozostaje mi jedynie sie cieszyc ze nie uczęszczałam do ukrainskiej szkoly prowadzonej przez oddelegowane zakonnice, bo w Polsce to raczej nie bylo

Staradziffka
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-02-18 18:09:11
Rozumiem, że wiesz lepiej niż ja. W takim razie pozdrawiam i życzę miłego wieczoru. ;)

Homo_erectus
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-18 18:39:05
wiem co widzialam chodzac do szkoly. pozdrawiam;*

nawiasek
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-02-18 22:33:28
W moich czasach czyli lata 86-92 pamiętam stosowało się nie tylko linijkę ale też krzesełko pod ściana, mięśniak w bark, linijka, albo po prostu w ryja na przerwie od innych z klasy za przeszkadzanie gdyż karą była klasówka niespodziewana i taki delikwent miał przesrane.

Zajeczyca
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-19 13:12:00
Jestem w podobnym wieku i doskonale pamiętam jak jedna (ulubiona nauczycielka większości uczniów) przyłożyła linijką kilku uczniom w swojej klasie wychowawczej. Blizn nie mieli, są cali i zdrowi ale wstyd jakiego się najedli sprawił, że z bandytów zmienili się w najlepszą klasę w szkole:-)

Viwaldoo
    Ocena: 10 (glosow:16)
2012-02-18 11:25:15
Dlaczego wiocha?? Zareagował prawidłowo, w końcu gówniarstwo może zrozumie od czego jest szkoła.

izobara
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-02-18 11:19:33
A mógł zabić :D

lookass70
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-02-18 11:09:24
Prawidłowa reakcja .

KanceRo
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-02-18 11:09:04
Najlepsze co mógł zrobic nie będzie mu jakiś gówniarz przeszkadzał.

Homo_erectus
    Ocena: 9 (glosow:15)
2012-02-18 11:05:21
uważam ze takich nauczycieli nam w Polsce brakuje - konsekwentnych i to nie nauczyciel ma sie bac ucznia tylko na odwrot

zbiczeek
    Ocena: -6 (glosow:12)
2012-02-18 11:25:36
A oddalabys komus takiemu swoje dzieci pod opieke?

opuncja
    Ocena: 14 (glosow:18)
2012-02-18 11:45:20
Ja bym oddała. Spokojnie. Ja mam zamiar dziecko wychować. A nie hodować. Chwasta. Akcja, reakcja. Proste.

Homo_erectus
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-02-18 12:02:22
oczywiscie ze tak, nie biłabym swojego dziecka, ale klaps w dziecinstwie to nie bicie, nie raz po tylku dostałam i moze dlatego teraz nie okradam staruszek i nie latam w dresie po osiedlu, a reakcja nauczyciela byla uzasadniona, ile razy mozna spokojnie prosic?

zbiczeek
    Ocena: -8 (glosow:8)
2012-02-18 12:35:07
@homo_erectus - Osoba, ktora ucieka sie do przemocy, bo ktos jej nie slucha, powinna byc odizolowana od spoleczenstwa (wiezienie, psychiatryk) i nigdy nie miec prawa do pracy z dziecmi/mlodzieza. Jest cala dluga lista metod cywilizowanych na zalatwienie sprawy. To nie byl klaps.

zbiczeek
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-02-18 12:41:43
@homo_erectus - w jeszcze jednej rzeczy sie strasznie mylisz. Uczen NIE MOZE sie nauczyciela bac, dobrze jesli szanuje i ufa, lub przynajmniej toleruje. Strachem nigdy nie zdobedzie sie szacunku ani powazania, a na pewno daje sie zdecydowanie zly przyklad.

Homo_erectus
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-02-18 12:45:28
jakie to wszystko pedagogiczne i metodyczne a w praktyce niestety to wyglada troche inaczej niz w madrych ksiazkach. piszac o klapsach mialam na mysle swoje przyszle dzieci, a co do szkoly, owszem trudno zeby sie wszyscy bili, ale ja nie mialam szacunku do żadnego ze swoich nauczycieli, to byla

Homo_erectus
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-02-18 12:46:56
i jest banda niedorozwojów i dlatego nie mieli ani posluchu ani respektu, mysle ze takim zachowaniem jak na filmiku gosc bedzie mial wiekszy szacun u uczniow niz niejeden p e d a g o g i c z n y, uczniowie teraz widza ze z nim nie zadra i wiedza ze sobie poradzi tez w kryzysowych akcjach.

zbiczeek
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-02-18 13:00:58
Problem w tym, ze tak samo mysla osiedlowe zabijaki - beda mnie szanowac, bo beda sie mnie bac, a to nie sa metody cywilizowanych ludzi. Stosowanie tego schematu prowadzi do tego, ze nastepni (uczniowie na modszych uczniach itd) go powielaja. Naprawde jest baaaardzo duzo innych sposobow.

opuncja
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-02-18 13:13:17
@zbiczek, mamy czas, wymieniaj. Problem w tym, że Ty odbierasz uczniów jako cywilizowane jednostki. W tym jest problem.

fearsometickler
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-02-18 15:33:20
To może ja też się wypowiem. Moi rodzice nie wychowywali mnie bezstresowo. Przeskrobałem, to dostawałem najzwyczajniejszy pod słońcem wpie@dol i nie skrzywiło to w jakimś znacznym stopniu mojej psychiki, wyrosłem na normalnego człowieka. Nie jestem zwolennikiem wychowywania za pomocą pasa lub pięsci

fearsometickler
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-02-18 15:35:54
ale nie uważam żeby ustawienie z powrotem w szeregu było czymś karygodnym. Ja, niestety, wywodzę się z rocznika który musiał przejść przez gimnazjum. Dokładniej, pierwszego rocznika. I ubolewam nad tym wielce, że za moich czasów nie wolno już było zdzielić takiego bydła. Bo widziałem wiele sytuacji,

fearsometickler
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-02-18 15:38:08
w których nauczyciel powinien mieć święte prawo nie tylko do prawego, ale i lewego sierpa, żeby równo spuchło. Fakt, to dobrze że nie wolno tłuc dzieciaków w szkołach dla chorego widzimisię nauczyciela, ale to bardzo źle że jeszcze trochę, a nauczyciele będą przepraszać gówniarzy za to, że śmieli im

fearsometickler
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-02-18 15:40:12
zwrócić uwagę na niewłaściwe zachowanie, a za coś takiego jak na filmiku będą krzyżowani albo łamani kołem. To jest paranoja, żeby taki gnój mógł bezkarnie obrazić, albo nie daj Boże uderzyć nauczyciela, a tamten nie miał prawa się bronić. To w ogóle śmieszne i niedorzeczne, żeby uczniowi choć na my

fearsometickler
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-02-18 15:43:21
na myśl przyszło, żeby zachować się niewłaściwie w stosunku do nauczyciela. Nie wyobrażam sobie sytuacji, w której moje dzieci tak by się zachowały i uszło im to bezkarnie. Jeśli nie nauczyciel, to ja wymierzę sprawiedliwość

Homo_erectus
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-02-18 15:54:52
zgadzam sie w stu procentach i dzis wcale mnie nie dziwia sytuacje, w ktorych nauczyciel laduje w kącie z kubłem na glowie. nauczyciel oprocz nauczania ma tez wychowywac nie da sie po cywilizowanemu to trzeba po barbarzyńsku byle skutecznie, jeszcze mu kiedys za to podziekują

fearsometickler
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-18 16:05:37
Na podziękowania to myślę od większości nie ma już co liczyć, na szczęście rodzą się jeszcze jednostki skłonne do przemyśleń i refleksji, rokuje to jakąś nadzieję dla naszego gatunku

opuncja
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-18 16:30:46
Fearsometickler, święte słowa. Oj kolego, lubię Cię coraz bardziej, uważaj... ;) '86, kaczki doświadczalne, '85 (mój) ostatni oldschoolowcy.Dla mnie obecny system jest zły, ale to dłuższa debata by była. Zapominacie tylko, że dzieciaki dzieciakami, ale są jeszcze rodzice. HE, nauczyciel teraz nie je

opuncja
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-18 16:33:04
nie jest w stanie wychowywać, bo niejednokrotnie kłóciłoby się to z metodami wychowawczymi rodziców. Nawet przy założeniu, że takowych nie ma, to i tak kręcą nosem. Mnie martwi to, że przez problematyczne jednostki cierpią wszyscy - nauczyciel się wkoorwia, uczniowie nic z lekcji nie wiedzą,

opuncja
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-18 16:35:15
bo w hałasie i chaosie ciężko załapać cokolwiek. A tak coraz częściej wyglądają lekcje. A problematycznych jednostek nie da się usunąć czy spacyfikować, bo - przykładowo - rodzice "sponsorują" szkołę. Poza tym, gdzie takich umieszczać? O aspekcie demoralizacji nie wspomnę. Pozdrawiam.

fearsometickler
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-18 16:44:00
Opuncjo, to oboje musimy uważać :) Zostałem kaczką xD

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-18 17:01:00
Że się tak wtrącę.Dodam, że obecne założenia w szkolnictwie, a i w tak zwanym "bezstresowym wychowaniu" całkowicie negują wprowadzenie jakiejkolwiek dyscypliny.A wiadomo, że tylko tam gdzie taka dyscyplina jest będzie porządek.Gówniarze mają poczucie bezkarności, stąd takie zachowania.

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-02-18 17:04:24
I wydawałoby się dobre podejście, które ma na celu wyeliminowanie jakiejkolwiek formy przemocy ze strony nauczyciela, ma skutek taki, że to uczniowie pozwalają sobie na takie różne, często bardzo karygodne zachowania.

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-02-18 17:07:09
Owe zachowania wynikają też, na skutek tego, że system nie przewiduje dla nich za to właściwie żadnej dotkliwej kary.Rodzice, którzy nie wprowadzają żadnej dyscypliny w domu pomagają w tym, bo taki agent z żadnej strony nie poniesie konsekwencji, a to jeszcze bardziej go motywuje.

Homo_erectus
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-02-18 17:23:32
dokładnie Mundzio, zreszta ja miałam takie samo podejscie, tzn. wiedzialam ze moge pyskowac czy przeszkadzac, inna sprawa ze tego nie robilam ale swiadomosc ze moglam juz bardzo ulatwiala sprawe. siedzialam cicho, ale juz patologia z lawki obok pluła w godło, łamała krzesła i nie pozwalala sie skupi

Zajeczyca
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-19 13:15:04
To nie nauczycieli nam brakuje tylko NORMALNEGO prawa. Podniesie głos - płacz o mobbing, o karach cielesnych nie wspominając. Kara pozostania po lekcjach kończy się wizytą wzburzonych rodziców u dyrektora. Nauczyciel nie ma żadnych praw ale pretensji ma się do niego masę.

yanush
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-02-18 10:57:43
nauczyciel to ch... bezbronnego uderzył, przecież koleś dwa razy podnosił ręce w geście poddania...

KACONUK
    Ocena: 9 (glosow:17)
2012-01-06 19:06:14
Tego brakuje w polskich szkołach.

Hoshi
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-02-18 11:01:37
Popieram.

mrhaa
    Ocena: -6 (glosow:6)
2012-02-18 11:48:51
W polskiej szkole skończyłoby się na pobiciu tego nauczyciela przez resztę uczniów ale dalej myślcie że dzieci by się bały.

sebek110974
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-01-06 17:45:38
ale jedynki nie postawił...

opuncja
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-02-18 11:46:02
Bo przeciętny gimbus ma jedynkę gdzieś. :)

se77ba
    Ocena: 12 (glosow:16)
2012-01-06 16:30:00
Ręcznie mu "wytłumaczył" ...


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500