Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
krolik91  11-03-24, 08:24 Zgłoś
+ 343 -
Dodano: 2011-03-24, 08:24:34   przez: krolik91
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 343  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Za co im płacą?
  •  Dzwoni facet do sejmu
  •  To skandal!!! Jak drogi mogą komukolwiek służyć?
  •  Wiara
Ukryj komentarze(31)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
sagita206
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-08-04 16:22:19
Ciałko ma fajne :)

subwoofer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-10 10:14:59
bogaczy?;D zobacz ze firanka z za komuny xD a kapucha tez jakas lipna;D

SZaKaL2485
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-19 20:32:59
to mi wygląda na skserowane

marcelini81
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-09-18 09:12:39
jaki bogacz z niego! debil ze wsi co wyplate za wywalanie gnoju dostal1!

fanta20062
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-06 13:38:00
jaki bogacz? że ma w majtach z 90 zł he he żałosne

foksal
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-02 22:01:02
tia, 110 zł bodaj i bogacz zaraz :)))

marcinxmarcin
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-31 09:33:36
zasłonki*

maniaxD
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-08-30 16:56:06
loczki ma fajne i ciałko też xD

MrPikPok
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-30 14:16:28
To jest podrobione widac a kasa pewnie z monopolu

Locza
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-30 09:30:16
tak głupota ogaczyhehheheh ewnie dopiero wyplate dostał...:)

gacie222
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-29 16:50:00
Dokładnie to sie nazywa "LASN" panie krolik :D

dexter697
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-29 01:52:54
zasłonki nowe by lepiej kupił...

Dr.Joint
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-29 01:09:02
Bardziej mnie opis rozśmieszył,bogaczy? 50zł i zapewne dwie dziesięcio złotówki to jest bogacz..........

OverPoower
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-28 22:19:47
TRELU NR.1 !!!!!!! HAHHA :D Jestem z Ciebie dumny ! :D

ClayNules
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-08-28 22:06:46
Znowu jędrzejów:P Trelu pozdrawiam

koszka86
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-28 21:36:11
trzeba było pod same suty te bokserki wyciągnąć

takasobie
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-28 20:08:02
wielki lans na 100 złotych :D

RTK17
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-28 19:27:05
Na bogacza to on mi nie wygląda takie zasłonki to ja mam w piwnicy i w mojej szopie gdzie sianko mam dla koników ...

tsuya
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-28 19:06:50
może jakaś męska prostytutka po wieczorze panieńskim ;] trochę kasy za striptiz za majteczki ;]

SzamanBezi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-28 19:00:34
takie to ,,bogactwo,,? ile on tam ma ?? stówe ? zgadzam się z szszperaczem biedak nie ma na fryzjera . A prorp ciała do zdechlak do kwadratu

DragonRexxx
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-28 14:50:01
Taak to się nazywa "lasn"

szszperacz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-08-28 14:49:33
po stolarce okiennej, zciuchranych gaciach,braku kasy na fryzjera i napoju smiem watpic w to bogactwo. ps zapomniałbym jeszcze o komplecie zasłonki+firanka

alejajaxd
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-08-28 14:38:49
już wiem czemu mama kazała mi zawsze myć ręce po pieniądzach.

wuujekwladek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-28 14:38:06
bogaczy ? hahahahaha to jakiś idiota który dostał parę groszy od babci i szpanuje :) a być może to nawet nie jego :D

mikolaj2713
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-08-28 13:43:36
Chciał mieć fajną fotę...nie wyszło. Lans na miarę stu złotych.

thevillagepeople
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-08-28 13:35:49
Jeżeli jest studentem, to ma się czym chwalić.

sagita206
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-08-04 16:22:19
Ciałko ma fajne :)

szczera_Agusia
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-08-29 19:27:13
Zgadzam się:-q

kicia030393
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-04-11 15:42:17
wypiał sie papierkami z cipsów i mysli że szpanuje xD lol

loveme798
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-04-07 15:20:44
lasn?

dzoanka_91
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-03-24 09:45:29
chyba szuka "dziewczyny"

Cytrochanabinol
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-03-24 09:17:48
A ta kasa to nie czasami z kartek wycięta i tylko wydrukowany nominał ? Oo


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400