Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
rafalbdg  12-01-07, 02:08 Zgłoś
+ 1143 -
Dodano: 2012-01-07, 02:08:23   przez: rafalbdg
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1143  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Piąteczek piątunio .
  •  Równość społeczna w/g Morawieckiego
  •  Pijawki Smoleńskie chcą 40 mln
  •  Tak się spieszył
Ukryj komentarze(83)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
King_Midas
    Ocena: 15 (glosow:15)
2012-01-12 14:16:56
sama się skrzywdziła

bastifantasti
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-18 10:34:10
a wolne chwile spedzam kolo pieca hutniczego...

wiocha_sto_pro
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-17 19:18:57
mam taką samą bluzę, nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

blank2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-15 23:06:11
"usta" od kutasów aż pojaśniały

robertoxxxxx
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-15 21:46:29
myślałem ,żę to dupny otwór tak samo spierzchnięty i czarny hehe

astraya
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-15 00:56:40
i solara az sie chce rzygac

gotrghas12
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-14 18:35:47
Ona to chyba wróciła z misji na słońce

Antarin
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-14 13:58:07
Ryjek jak odbyt...

pegaz.zg.79
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-14 09:46:06
wargi blade chyba od obciogania$$$$$$$$$$$$$$$

ppgn
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-14 02:32:16
a bluza uyebana od tapety

kinpiL
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-14 02:03:43
ogólnie CIEMNA!!

paulina_pu
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-13 22:36:01
dziwna ta opalenizna twarz zjarana a dłonie białe:DDDD

absently
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-13 21:22:34
Dziabaducha?

Azaazel13
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-13 21:11:06
Hańba Ci pryszczata skwarko...

Depeszowiec
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-13 18:42:15
Podobna do dziewczyny z mojej klasy... Pewnie równie pusta. :)

xXpam0Xx
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-13 18:20:49
twarz czarna dlonie blade jak sciana.... bez komentarza. szkoda slow

karoo
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-13 10:16:06
Gdyby rękę też miała taką spaloną to oznaczałoby że wróciła z ciepłych krajów i się zjarała...ale niestety fakty są takie że "delikatnie" przypudrowała dzióbek...Myśl kobieto następnym razem...myśl.

crazybread
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-13 07:12:10
laska wyglada jakby pocałowała zadką białą psią kupe.

jogisiwy
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-13 01:33:17
masakra jaka wiocha nie da sie opisac !!!

ghostrecoon11
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-13 01:08:09
No to już wiem jak wygląda spalony baran

Alegna
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-13 00:44:12
Gdy tylko zobaczyłam to zdjęcie pomyślałam:Jaka masakra!

Apophis2012
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-13 00:24:29
jak brzydka to chce być ładna,jak ładna to sie oszpeci-no nie dogodzi tym kobietom:D

marcin92ost
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-12 23:37:49
mi to sie zaraz z jakimś brudasem kojarzy.. ;p

blcbolec
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-12 23:20:40
Wadżajna zamiast ust

golew
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-12 22:34:16
Biedaczka się dusi w tej bluzie skoro twarz taka czerwona ! xD

iubeo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-12 22:19:17
Margaryna na ustach.

shpont22
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-12 22:15:57
Współczuje dziewczynie choroby skóry.... Japa brązowa, łapy białe...

klusek27
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-12 22:13:50
morda ciemna a ręce białe

klusek27
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-12 22:12:26
usta to chyba gównem wymazała

marcia505
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-12 22:09:35
O tak pięknie, białe ręce, mordka w tapecie ach te kobiety

Paco04
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-12 21:17:07
na solarium schowala usta.... lol

wembley31
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-12 20:59:10
Zakryła szyje zeby nie było widac różnicy ale zapomniala zasłonić dłoń i ucho.wiocha!

bashanti
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-12 20:49:32
Oooo nie. Wygląda jakby się wysmarowała bejcą, a usta przeciągnęła tynkiem. ;| Jeeeejuuuu dlaczego kobiety robią sobie taką krzywdę. :( Żal patrzeć.

kasixxx30
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-12 20:20:03
taka brudna sie wydaje ....bleee

drLOUBITCH
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-01-12 19:48:08
Tak to już bywa, gdy się papierosa przypala od palnika kuchenki gazowej.

Mundzio84
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-01-12 19:45:11
A po co jej ciemne okulary w domu?Światłowstręt?

owad12
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-01-12 19:46:48
Może zupa była za słona.

anusha69
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-12 19:17:12
zapomniała uszów i rąk wytapetować;p w końcu porządna wiocha:)

oko1111
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-12 19:11:51
jaki brud! bleee

Mlody43
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-12 17:56:16
o k*rwa..

ishtar85
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-12 17:55:24
dziubek - wyszczupla twarz, powieksza usta, do tego jasna pomadka kolejny rozmiar wieksze...skora zdrowa "opalona" - szkoda ze zapomniala o rękach... wlosy widac natapirzone-zeby dodac objetosci...a i te okulary "gwiazdy"... nie ma co, laska wie jak sie lansowac :D

MrsHell
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-12 17:51:32
Czy ona obsmarowała się kakao? Ach ten śliczny, majestatyczny dzióbek! : 3 WOHO! Sceneria też niczego sobie.

miodzjo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-12 16:54:23
No Rafał! Gratuluje, w końcu porządna wrzuta.

malenkax3
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-12 16:45:29
lampucera

piotrek2011m
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-12 16:28:54
W bak dmuchała?

lukaplast
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-12 16:22:49
Taka dżaga, jest dziubek - jest moc.

srutututu1026
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-12 16:12:04
Przynajmniej porzadek w pokoju xD

szatano999
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-12 14:57:15
Ociemniała??? Czy tylko ktoś światło zgasił???

kazikZ1959
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-12 14:55:39
Jak na to patrzę ,to cierpi mój zmysł estetyczny.

KrytykWiochy
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-01-12 14:50:17
Fakt faktem, ale dobrego oralnego by mogła trząchnąć. ;]

ChosenOne
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-01-12 16:11:25
Aż taki zdesperowany jesteś? Bo ja bym nie potrafił sobie w twarz spojrzeć "po"...

KrytykWiochy
    Ocena: -5 (glosow:5)
2012-01-12 19:52:34
Nie szukam na necie przyjemności, stwierdzam po jej warach. Do czego się jeszcze doje.biesz tym razem?

ChosenOne
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-12 22:10:06
Hmm, kto powiedział że szukasz w necie? Czytaj ze zrozumieniem...

Python013
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-12 14:44:34
Jak widzę takie CÓŚ to nie dziwi mnie to iż wielu facetów przedwcześnie dopada impotencja.

ChosenOne
    Ocena: 10 (glosow:10)
2012-01-12 14:08:30
Ble... Stuprocentowy kapiszon. Mocno ją życie skrzywdziło.

King_Midas
    Ocena: 15 (glosow:15)
2012-01-12 14:16:56
sama się skrzywdziła

Tommny
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-12 13:32:15
Thanks God! Ona jest z Rosji.

matkaZP
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-12 13:20:37
jakby reke dan nad glowe to mielibysmy flage polski :)

omen100
    Ocena: -9 (glosow:9)
2012-01-12 13:20:04
Wszystko do dupy ale okularki fajne

Fallen_Angel90
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-12 13:14:50
Strasznie wygląda...ten okropny ciemny podkład i te zajebiste usta...fajny kontrast z ręką ;p gratuluję "świetnego" make-upu

CzarnaMysz
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-12 20:36:33
W pierwszej chwili w ogóle nie zauważyłam za to białe to jej ręka...

marta9285
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-12 13:07:59
Te usta wyglądają jak odbyt

fraaanczeska
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-12 21:04:06
komentarz usunięty przez użytkownika

marta9285
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-12 13:07:21
Te usta wyglądają jak odbyt

osiniak75
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-12 12:33:01
Mogła by chociaż łóżko pościelić.

zmija-podlasie
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-12 12:26:34
paszczak z miasta Paszczakowa :)

WD-40
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-12 12:25:04
chyba przedobrzyła

kamillo77
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-12 12:12:13
wygląda jak indyk na Święto Dziękczynienia

marchewk4
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-12 12:07:19
Kobieta pracująca ma białe ręce, bo jak wiadomo praca uszlachetnia

candyshop
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-12 11:58:56
heh dopiero teraz zauważyłam, że jednak nie było wypadku na solarium, tylko coś jej nie wyszło z samoopalaczem, ale ona jest z siebie dumna i zachwycona efektem "pomarańczy"...

candyshop
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-12 11:56:54
chyba się przytrzasnęła w solarium, a ten profesjonalny make-up łał...widzę że poczucie dobrego smaku i stylu ma dziewczę w genach....

lulotek88
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-12 11:50:55
ADMIN NIE ŚPIJ!!!!!!!!!!!!!!!! TO JUŻ BYYYYYŁO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tensor
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-01-12 11:45:05
Dlaczego kobiety coraz rzadziej malują usta na czerwono?

gosik87
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-01-12 11:47:27
No twarz już na czerwono pomalowała :), usta to by było zdecydowanie za dużo XD

placekjagodowy
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-01-12 11:57:39
Kobiety malują usta na czerwono. U gimbusów takich jak ten gryzłoby się za bardzo z żółtymi zębami.

placekjagodowy
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-01-12 11:37:35
Nie ma to jak wysmarować gębę samoopalaczem i być w łaty.

gosik87
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-12 11:46:25
A ja się zastanawiałam jak ona osiągnęła ten efekt, czerwona twarz biała ręka i ucho.

placekjagodowy
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-01-12 11:56:31
z mojego komentarza poprzedniego wynika jak

kroljuljan1983
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-12 11:21:35
wyglada jak brudna cyganka,szminka z bravo girl i te blade łapy.perfekcjonistka.

KykuPL
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-07 10:38:51
to coś ma wąsy

patka1268
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-07 10:18:01
było:P

sebek110974
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-07 09:19:59
Oj buzię to trzeba będzie odskrobać a dopiero umyć!

mikerozo
    Ocena: 11 (glosow:13)
2012-01-07 02:12:55
coś strasznego przyczepiło jej się pod okularami ! aaaaaaaaaaaaaaaaa ! a nie moment, to tylko jej nos i usta -.- nie me gusta, głowa pusta.

jatuss
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-01-07 02:15:19
dobrze powiedziane:D


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400