Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Co to za ludzie nie ogarniam tego posłuchajcie
tomaszek01  12-01-10, 23:29 Zgłoś
+ 382 -
Dodano: 2012-01-10, 23:29:16   przez: tomaszek01
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 382  Zgłoś nadużycie
220
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  A Polsat jak zwykle w swoim stylu
  •  Imprezka na świeżym powietrzu..
  •  Tak się okrada nieświadomego kierowcę
  •  Paradoks pijanego męża
Ukryj komentarze(266)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Cenotaph
    Ocena: 16 (glosow:16)
2012-03-23 20:54:53
Kuźwa, tacy jak Ty zawsze snują jakieś niestworzone domysły. Jak to jest tak oczywiste że zbierają więcej niż mówią to pokaż to, udowodnij. Inaczej milcz!

Franusss
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-03-19 12:16:05
Przecież jak tak można .... tak bezkarnie zbierać pieniądze na biedne i chore dzieci i się nie rozliczać z Urzędem Skarbowym i nie dzieląc się z Ojcem Rydzykiem .... Na prawdę to co ludzie wygadują to przeraża mnie. Gdyby nie Owsiak to na prawdę w tych szpitalach była by już TRAGEDIA.

majki1505
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-22 19:07:29
MOCHERY i ich wywody... Czyja to wina, tej kobiety czy tej INSTYTUCJI zwanej Radio Maryja!!! RM 0 - Jurek 1 :)

sindi996
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-20 10:37:35
osobiście jestem co roku wolontariuszem i gdyby nie ten facet to w polskich szpitalach nie było by nic !!.

rumiany88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-08 12:43:35
komentarz usunięty przez moderatora

maku_7
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-06 06:57:26
prosty rachunek sekta radia rydzyka = 0 zakupionego sprzętu do ratowania dzieciom życia....wielka orkiestra Jurka = masa uratowanych młodych istnień,pozytywna atmosfera bez wieszania psów i szufladkowania ludzi !!! stare pruchna myślą,żę za dawanie w łapę rydzykowi pójdą do nieba..

macer1893
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-05 04:01:55
11 MIN PIER****NIA JA PIER**LE MASAKRA

ortodoks
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-02 12:51:59
Żeby nie Owsiak... to wszyscy byśmy sie leczyli w szałasach... Owsiak doprowadził do tego ze mamy jako taki sprzet do leczenia... a wy pieprzycie o korupcji?

sobot20
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-30 23:49:04
zauważcie ze kiedy oczerniali owsiaka było ok. a kiedy ktoś się za nim wstawił to klecha nagle czepia się że nie mówi do niego per księdza. zniszczyć sektę RYDZYKA!!!

smolkers
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-29 16:36:49
Nawet nie włączyłem .. po pierwsze Radio Maryja po drugie za długie ;]

kordi22222
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-29 13:34:18
Narzeka babka że młodzież się wystoi,ale przecież oni to robią z własnej woli !! przecież w szkołach zawsze się pytają czy są jacyś chętni,a nie wybierają z przymusu !!!

kate_preston
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-29 12:10:04
no fakt... najlepiej pakowac na tace.... i tak wszystko pozniej na dziwki i chlanie idzie.. juz nie wspomne ze ledwo im sie koloratki dopinaja.... masakra!

ewula345
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-29 00:39:29
o rany a kiedy wreszcie Polski Episkopat zrobi porządek z tą sektą Rydzyka , bo skoro on uważa się za wszechwiedzącego no to odbiega od norm kościoła katolickiego a kto dzwoni do radia same czubki chyba! mam ponad 40 lat i tego nie ogarniam ! gdzie tu kościół? w kościele nie ma takiego niezacietrzew

xjasiux
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-28 22:56:24
Do doktora mówimy, doktorze, do profesora profesorzea do księdza proszę księdza...Można też powiedzeć "Panie Doktorze", "Panie Profesorze" i "Panie Księdzu" :D Tak trza było Panu Księdzu odpiedzieć :D

jankowski173
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-28 11:41:38
może i zbierają więcej ale czy ktoś pomyślał że taka akcja wymaga nakładów finansowych nie wszyscy mogą wspomagać wośp całkiem za darmo

miro5530
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-27 15:27:56
lepiej ojcu rydzykowi dać on kupiłjuż tak wiele dóbr.

zaq121213
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-27 14:54:06
OWSIAK, pakuj mandzur do Sochaczewa karetka jezdzic...

Kasia_2706
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-27 13:23:57
A księża to się rozliczają.... - hipokryzja i tyle. A poza tym widzę, że na pomoc od kościelnych jak zawsze można liczyć. Ok, na WOŚP nie dają nawet złotówki, a na inne organizacje dają? Pomagają w jakikolwiek inny sposób chorym ludziom? Ale do kościoła to pierwsi lataja...

DAMUSv
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-27 12:37:58
ZAPOMNIELI .... JAK WÓŁ CIELĘCIEM BYŁ - JAK ZA MŁODU SZALELI A TERAZ ŚWIĘTO JEBLIWI - FANATYCY I CIEMNOGRÓD DO LIKWIDACJI - W NIEDŁUGIM CZASIE MAM NADZIEJE TE POKOLENIE WYGINIE

Lisiczarnia
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-27 10:03:45
Swoją drogą więcej zła niż wśród dewotów nie widziałam nigdzie indziej. A inna rzecz że plotą trzy po trzy para piętnaście o imprezach owsiaka, a powinni wiedzieć co się na pielgrzymkach po krzakach dzieje.

Lisiczarnia
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-27 09:58:10
Załóżmy że zbierają więcej i faktycznie rekompensują sobie trudy organizacji oraz poświęcony czas - no i co z tego? Nikt nie zmusza nikogo do płacenia na WOŚP podobnie jak nikt nikogo nie zmusza do wpłat na Kościół. I jeśli moherowe betonki kiedykolwiek pomogą choć w 1% tyle ile pomogła WOŚP, to nie

Lisiczarnia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-27 10:00:24
ch oceniają. Proponuję by się Kościół w Polsce rozliczył, wtedy zaczniemy rozliczać fundacje. I tak najwięcej kradną dzieciaki zbierające pieniące, wyciągając je z puszek. Ale zawsze więcej niż mniej trafi na pomoc. Co w Kościele raczej się nie zdarzało i pewnie już się nie zdarzy.

koziol79
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-27 02:16:25
Wydaje mi się że ten ksiądz prowadzący audycje, użyczył głosu jako lektor w programie expessivo.

neposz
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-03-27 01:48:47
Mam wrażenie, że nie wysłuchaliście tego do końca :) Już nie chodzi o to w jaki sposób ludzie odbierają Owsiaka, każdy ma swoje zdanie. Za to wieśniakiem bez kultury okazał się ostatni rozmówca, który nota bene jest za Owsiakiem :)

angelliam0
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-26 23:28:54
komentarz usunięty przez użytkownika

angelliam0
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-26 23:38:21
komentarz usunięty przez użytkownika

lewy1811
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-26 11:43:42
jeśli wie jak zachowuje sie młodzież tzn był BĘDZIESZ SMAŻYŁ SIE W PIEKLE TY GRZESZNIKU:p ŚMIECH NA SALI

spokojny
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-25 23:33:40
Zdarte berety i pusto pod czaszką po działalności Rydzyka.Nie idzcie tą drogą mochery.

Kimiko2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-25 23:27:58
No tak, Jurek to zły człowiek bo organizuje woodstock, gdzie jest ponad pół miliona ludzi. Na przystanek przyjeżdzają ludzie z całej europy. -.-' Nawet, jeżeli zebrałby więcej a nie powiedział, to i tak już tyle zrobił, że jeden pies... CHOCIAŻ WIEM, że i tak do siebie nie bierze nic za to!

syla_85
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-25 20:18:49
Ojcze i kochana rodzino radia ma ryja - co za su*a głupia, jakbym ją dorwała, tobym ją udusiła małpę!

luk1026
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-03-25 14:38:46
Stare a głupie, cisną bzdety, rydzyk to jest korupcja, okrada mohery z kasy. To nie jest ksiądz tylko biznesmen

neurotyczny_jan
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-03-25 14:30:25
to całe radyjo nadaje się na wiecha.pl

tomash3003
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-25 13:02:45
...szkoda mi tylko tych biednych słuchaczy że dali się tak omamić temu złodziejowi od radia...działalność Owsiaka niejednemu życie uratowała, działalność Rydzyka niejednemu życie zmarnowała...

pol1234
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-24 23:36:35
i tak najlepszy wykład o kulturze na koniec :)

wiewiora
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-24 20:47:35
Ja nie mogę tego słuchać, co za głupota w tym kraju. A ten gejowaty, przesłodzony głos księdza przyprawia mnie o mdłości...

LostSoulForever
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-03-24 20:33:24
Nawet jeśli tym pieniądzom uda się uratować choć jedno życie to gra jest warta świeczki

suchy24-24
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-03-24 18:55:21
A daliście na orkiestrę sknery. A Jurek robi coś zajefajnego. A nie na nowe opony dla księdza proboszcza. A co orkiestra ma do karetek pajacu.

martin987
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-03-24 17:17:41
Sochaczew dostal karetke z WOSP ale ta nie przyjechala i kobieta z tego powodu zmarla - I z tego powodu ma gosc pretensje do Owsiaka ze ten ufundowal karetke, a to Owsiak ma odpowiadac za to gdzie i do kogo jezdza te karetki? Co za niewdzieczni debile mieszkaja w tym kraju

Vesp3r999
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-03-24 16:35:53
Ja jak mam przy sobie sianko zawsze dam

dimediatore
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-24 13:51:36
Dokładnie to Pana śmieciarza mówi się śmieciarzu a do rolnika wieśniaku hehe Nieźle ten "ksiądz" redaktor pojechał no ale musiał jakoś zmienić tamat bo facet który zadzwonił na końcu miał rację. Ojciec dyrektor to prawdziwy wilk w owczej skórze)

Ola2204
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-24 13:20:12
Co to ma być.? Jestem wolontariuszem od 5 lat... Dla pana Owsiaka ten dzień jest niesamowicie intensywny, w studiu nie wszystko jest takie " kolorowe" jak na wizji , bywa tak, że Pan Owsiak jest podłączany do tlenu. On również jest z każdym rokiem co raz starszy.Jestem dumna że w naszym kr

Rastaa.Women
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-24 13:10:58
Jurek Owsiak stara się jak może.Zbiera hajs nie dal siebie,tylko dla dzieci.I gdyby nie jego akcje, które organizuje,mogłoby nie być wielu dzieci.No tak,ma coś z tego,ale jeśli porównać to Z PENSJAMI POSŁÓW,którzy ani grosza nie wydadzą na to,żeby pomóc chorym.Na ten temat mogę pisać książkę! Pozdro

bigbith
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-03-24 12:37:02
ale pie*** az normalnie tam zadzwonie... trzy słowa do ksiedza prowadzacego;)

valdik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-24 11:50:14
Do Marcel.44. Nie czepiaj się Ojca Tadeusza, że jeździ tym czy tamtym, zrozum że pasterz musi się ze stada baranów wyróżniać.

asasyn18
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-03-24 11:39:07
No tak jak ktoś da na WOŚPP to już nie da na kościół. A co do przystanku woodstock to ludzie maja wybór, nikt na sile ich tam nie sprowadza każdy idzie tam z własnej nie przymuszonej woli :)

maxikaz
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-24 09:08:08
Najlepszy jest kretyn wypowiadający się jako drugi: "Orkiestra co prawda kupiła karetkę, ale jak kobieta umierała, to karetka nie przyjechała". Czyli Owsiak ma odpowiadać za to, jak używa się zakupionego sprzętu. Renki mnie normalnie opadneły na tak debilny argument...

sqr3byko
    Ocena: -12 (glosow:16)
2012-03-24 09:05:34
koncert dla ofiarodawcow nazwany Woodstock, ktory jest obleśny, demoralizuje mlodziez i wbija im do glowy idiotyczna lewacka ideologie. Cpaj, chlej i pier.... wszystko. Mam dosc tych postkomunistycznych gwiazd zwiazanych z Owsiakiem i jego smieszna komercyjna akcja i chwaleniem sie publicznie ile da

sqr3byko
    Ocena: -11 (glosow:11)
2012-03-24 08:51:54
Nie powiem juz o koncertach "gwiazd" wystepujacych na Finale za ktore trzeba placic. Dlatego lepiej wspierac PAH lub Caritas ktore pobieraja 0,5%. Dla ciekawostki dodam ze Caritas zbiera co roku tyle samo kasy co Owsik przez 20 lat czyli ok 400 mln. A pozatym irytuje mnie ten smieszny konc

sqr3byko
    Ocena: -8 (glosow:8)
2012-03-24 08:48:41
na konto zeby odsetki miec, a slyszalem ze struktura calej zbiorki sprzyja do tego ze zbierajac kase w dniu finalu kolejne szaby moga czesc kasy wziac dla siebie i przeznaczyc na swoje potrzeby nie wplacajac ich na konto glowne w Warszawie. Tazke moze sie okazac ze nawet 30 % kasy idzie na Owsika.

sqr3byko
    Ocena: -10 (glosow:12)
2012-03-24 08:45:22
Co do słuszności akcji Owsika nie bede sie wypowiadal, bo moze i potrzebna ale co do metod juz tak. Nie dam na jego fundacje nawet zlotówki,to przekret szyty grubymi nicmi, nie dosc ze oficjalnie bierze jakas część na tzw. prowadzenie fundacji,to jeszcze okazuje się teraz ze wplaca krotkoterminowo..

neonerka
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-03-24 08:43:10
Buahaha, ale ten kościół ludziom z mózgu wodę robi, to jest szok... Kultura Polaka wymaga mówić proszę księdza,a czy kulturalny człowiek powinien zwracać drugiemu uwagę i wymagać od niego grzecznościowych zwrotów? A gdzie u księdza pokora, którą powinien świecić? Im się we łbach poprzewracało!

marcel.44
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-03-24 07:20:25
rydzykowi zal dupe sciska ze sam czegos takiego nie wykombinowal wtedy zamiast maybachem latalby odrzutowcem

maniustgm
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-03-24 05:16:15
od powietrza ognia glodu wojny i moherow uchowaj nas panie

grzybers221
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-24 03:38:36
10:29 panie oficeze :D tak mi się przypomniało :)

grzybers221
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-03-24 03:26:31
Jurek dla mnie mógłby z tych pieniędzy brać nawet 10% i nie uważałbym tego za jakieś gorszące ponieważ to on był "ojcem" orkiestry a poza tym nikt na tak dużą skalę nie stara się pomóc w tak bezinteresowny sposób a ilu jest księży, którzy udzielą chrztu czy innej ceremonii za "co łask

elvis30
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-24 03:15:41
Pan Owsiak "a znam go osobiście" to by zaśpiewał na to tak ..wyrwij murom zęby krat, zerwij kajdany, połam bat, a mury runą runą runą i pogrzebią stary świat...

mcebury
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-24 02:15:26
a rydzyk jak kur.wa kradnie?

DonPietro
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-03-24 01:43:02
Jeśli chcecie zobaczyć ile pieniędzy jest wydawane na kościół w Polsce wpiszcie w wyszukiwarkę "13 milionów" facet opisuje dokładnie jak jesteśmy okradani... Pomyślcie ile głodnych można było by nakarmić..?? Kościół mógłby wreszcie otwarcie się przyznać ze w czasie socjalizmu był również u

DirtyLittleGirl
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-03-24 01:25:20
"my wiemy co się dzieje na Woodstocku" Ja prdl, jak tak można. Jeżdżę na Woodsa i jakoś nie zauważyłam, żeby było to siedlisko zła, ale oczywiście dewotów nie brakuje...

Dj_Pirat
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-24 01:12:24
KLER...Kolor Zła?Czerń! Teraz wiadomo dlaczego chodzą w swoich sutannach...Zakłamani złodzieje...

hardcor1929
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-03-24 00:47:51
ale z tym, Woodstock to się zgodzę...powinni zaprzestać organizacji tego, bez obrazy ale tam dzieją się okropne rzeczy, ludzie zachowują się jak zwierzęta, 0 poszanowania dla siebie i bliźniego...

sedziadread
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-03-24 09:35:14
Pozwól że zapytam .. Byłeś(aś) tam choć raz ?

sedziadread
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-03-24 09:37:09
Swoją drogą , zero poszanowania dla siebie i dla bliźniego to było niedawno pod krzyżem w Wa-wie , albo na wiecach w Toruniu .

hardcor1929
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-27 23:05:16
nie i nie mam zamiaru...wystarczą mi relacje znajomych...napisane u góry "bez obrazy"

Pan.M
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-03-23 23:37:53
On musi się rozliczać to korupcja... a K***A Rydzyk się rozlicza ???

grog
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-23 23:35:39
Uwolnic slonia!!! :)

krzyzakwolf
    Ocena: 10 (glosow:10)
2012-03-23 23:24:10
A ile ten pedał Rydzyk dał na służbe zdrowia lub jakikolwiek inny cel oprócz swojej dupy.

olo2411
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-24 00:04:42
oj dał na stocznie Gdańską :)))))

muffinka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-23 23:21:38
jestem z Sochaczewa...i sie wstydze PS tak karetka nie wyjechała do tej kobiety, ale sama bez kierowcy chyba nie pojedzie ! to nie wina karetki ze szpital jest w fatalnym! stanie i jak zwykle nie ma pieniedzy na obsługę ;]

Elcia240
    Ocena: 10 (glosow:10)
2012-03-23 23:18:00
tylko to nie Owsiak jeździ maybachem..

Greggoryus
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-03-23 23:16:38
Słowa dwa jeszcze na temat ostatniej rozmowy. Totalny brak dystansu do siebie Pana Księdza Prowadzącego. Całkowity. Ksiądz to też Pan, Pani nie widziałem... Gówno prawda a nie kultura. Kultura wymaga nie schodzenia z tematu i nie zasłaniania się byle bzdurą.

mysliwy
    Ocena: -6 (glosow:6)
2012-03-23 23:16:23
Tylko po co ratować dzieci które nie będą funkcjonować prawidłowo? Kiedyś była selekcja naturalna i tylko dzięki temu nadal żyjemy. Rodzice mogą sobie spokojnie zrobić kolejne dziecko, to żaden problem. Problem jest gdy niektórzy nie mogą mieć dzieci.

elvis30
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-03-24 03:24:30
Niektóre dzieci naprawdę nie warto ratować, bo potem wypisują takie bzdury.. ps. mama pozwala do tej godziny na kompie siedzieć, czy chce mieć Cię poprostu z głowy???

mysliwy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-30 23:44:15
Z czasów gdy mama decydowała o tym co mam robić dawno minęły, jestem dorosły i mam prawo mieć swoje zdanie na dany temat.

Greggoryus
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-03-23 23:14:00
Słuchacze RM to w większości nie katolicy, a głupie owce zapędzane przez pasterza tam gdzie ten zechce. Ludzie z całkowicie wypranymi mózgami (w większości). Usłyszeli, zobaczyli, gdzie indziej nie spojrzeli, wypowiedz walnęli. RM nie jest radiem chrześcijańskim Jestem katolikiem w 100%

wazzupek
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-03-23 23:07:54
Nie chce mi się bo za długie :D

Sebczu
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-03-23 22:50:51
Nie ma to jak wypowiedź tępej moherowej armii ... =,=

trilho
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-03-23 22:47:16
widze ze dyskuja goraca wiec w skrocie powiem tak owsiak tez kradnie! swiniaki z rzadu tez kradna! i oczywiscie czarne grube stonki rowniez! z tym ze owsiak jednak kupuje dla malych dzieci urz.szpitalne, reszta napycha swoje kieszenie majac wyje,,ne na wszystko i wszystkich...

mike30
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-03-23 22:15:59
RYDZYKA OPODATKOWAĆ ! OWSIAK CHOCIAŻ POMAGA !

bleblezuza
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-03-23 21:58:09
Kolejna dyskusja na temat WOŚP i RM, czyli wielkich ateistów, którzy obchodzą Boże Narodzenie i chrzczą swoje dzieci i katolików pałających nienawiścią do każdego, kto myśli inaczej niż ksiądz mówi. Bez sensu dyskusja.

piotrek2011m
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-23 21:39:07
"Turning slowly, looking back see, no words can save this..."

opuncja
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-24 10:12:53
"Open your eyes and what do you see?"

elvis30
    Ocena: 10 (glosow:10)
2012-03-23 21:39:04
Zapytajcie RODZICÓW kto przyszedł z pomocą dla ich chorych dzieci "kościół" czy Pan Owsiak ze swoją Orkiestrą. temat rzeka ale jak dla mnie Pokojowa nagroda Nobla dla tej Orkiestry która gra dla nas 20 lat!!! Pzrawiam Pana Owsiaka i Oby tak dalej..

stop-debilom
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-03-23 21:22:57
do gościa z sochaczewa masz prawo głosu tylko dla tego że twoja matka nie miała prawa do aborcji -A SZKODA

draktyl88
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-03-23 21:19:47
Jakie nieogarnięte ludzie z tego radia Trwam.

neron30
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-03-23 21:16:25
Boże słyszysz i nie ...... wiecie co nie ogarniam tego

piotrek2011m
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-03-23 21:12:56
"W imie ojca ducha siostla to stala lopucha ktulej, opluc świętego ducha, to nikt w zyciu nie lucha" -mama mówi, że póki mnie dogoniła po wywiadówce sprintem, to jej "nerw" przechodził i się śmiała na koniec. Jak Ją kocham.

Cenotaph
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-03-23 20:49:11
Co za zawiść. Boli ich to, że te pieniądze nie wpadły w ich łapę.

tysiol
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-03-23 20:42:48
Jestem zniesmaczona poziomem inteligencji pokolenia +60. Przedwczoraj w Szczecinie widziałam księdza ok. 30 lat nowym Merolem spod kościoła odjeżdzał. Lepiej wydać na auta i nowe plebanie niż na dzieci z problemami zdrowotnymi...

paczek11113
    Ocena: 12 (glosow:16)
2012-03-23 20:35:10
Dzięki sprzętowi zakupionemu przez Orkiestrę udało się uratować moją bratanicę, która jest wcześniakiem, prawie wszystkie urządzenia były kupione przez Orkiestrę! Precz z pseudopasterzami, a ludzie niech nie myślą, że są owieczkami, bo księża mają ich za BARANÓW!

eryyyk
    Ocena: -13 (glosow:19)
2012-03-23 20:33:29
To jest oczywiste, że Orkiestra robi wiele dobrego,ale oczywistym też jest, że pieniędzy zostaje zebranych więcej niż oficjalna suma podana do publicznej wiadomości. Owsiak też na tym zarabia tylko nie wiadomo dokładnie ile, lecz z pewnością nie jest to mała suma.

Cenotaph
    Ocena: 16 (glosow:16)
2012-03-23 20:54:53
Kuźwa, tacy jak Ty zawsze snują jakieś niestworzone domysły. Jak to jest tak oczywiste że zbierają więcej niż mówią to pokaż to, udowodnij. Inaczej milcz!

sernik_na_zimno
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-25 00:02:38
datki są dobrowolne, nie musisz jeśli nie chcesz.

Tequondzio
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-25 12:35:29
Faktycznie, Owsiak pewnie na tym sam też sporo zarabia. Nic za darmo. Ale katoliccy fanatycy nie powinni się na ten temat wypowiadać, krk sam zgarnia dużo kasy, a dla społeczeństwa nic nie robi, jedynie je dzieli.

drLOUBITCH
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-03-23 20:16:40
Biedne zniewolone umysły. Coraz bardziej przekonuję się, że ci ludzie przechodzą pranie mózgu. Obraza i wstyd dla katolików.

Docent_666
    Ocena: 8 (glosow:12)
2012-03-23 20:15:41
Legalne pranie mozgu przez watykanska mafie zrobilo swoje. Ludzie nie utozsamiaja sie juz z idea, tylko z konkretnymi osobami. A katole z metropolii desygnuja jakiegos buca z nazwiskiem Nowak, aby sekty zwalczal. Chcecie zwalczyc najwieksza? Zbiorowe samobojstwo polecam. Amen.

raflo997
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-03-23 20:22:42
Mam nadzieje że Radio ma ryja koncesji cyfrowej nie otrzyma bo i poco

Ajam4
    Ocena: 11 (glosow:15)
2012-03-23 20:14:43
Kościół to sekta i zarabiają na ludziach a Jurek Pomaga chorym tyle na temat

thilde90
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-03-23 20:09:32
Polecam raz przejsc sie na pilgrzymke i jak to mowił ks Natanek "Wiedz, że coś się dzieje" :D

thilde90
    Ocena: 12 (glosow:14)
2012-03-23 20:09:04
Byłam na Woodstocku z chłopakiem i jest to miejsce dla każdego pokolenia. Widziałam rodziców w małymi dziećmi, normalne pary, nawet starsze osoby. Najlepsze jest to, że była pełna kulturka oraz wspólna zabawa subkultur.

Python013
    Ocena: 10 (glosow:14)
2012-03-23 20:03:34
Srutututu pęczek drutu. Jurek Owsiak przez te 19 lat za pomocą WOŚP zrobił więcej dobrego dla obywateli tego kraju aniżeli kościół przez ostatnie V albo i X wieków !!!

zajuxxl
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-03-23 20:17:22
co to jest ksiąc?

bleblezuza
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-03-23 21:20:11
co to jest "kabze"?

pingol8
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-03-23 19:48:16
Dziennikarz rozmawiał z samochodem? interesujące... dorosła kobieta a tak ubogi zasób słów -.-

Ksiwy
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-03-23 19:48:00
A co do pieniędzy, to po co przeznaczać je na karetki, przecież i tak nie przyjadą. Lepiej zafundować księdzu nowy samochód, żeby mógł szybko namaścić umierającą osobę - oczywiście za należną mu opłatą!

Ksiwy
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-03-23 19:41:18
Nieważne, że człowiek pomaga chorym dzieciom. Przecież organizuje przystanek Woodstock, gdzie ludzie bawią się i słuchają szatanistycznej muzyki. Przecież wiadomo, że dobra zabawa i każda muzyka za wyjątkiem kościelnych organów to najlepsza droga do piekła! Wiocha!!

matys3d
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-03-23 22:59:05
jak byś rozumiał to co czytasz to byś wiedział głąbie że pieniądze na Woodstok są od sponsorów

pioplo1
    Ocena: 7 (glosow:13)
2012-03-23 19:27:24
JE BAĆ CZARNĄ MAFIĘ MOHEROWE PASOŻYTY!!!!!!!!!!!!!!

reeik
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-03-23 19:25:18
hahahah 8:43 dobry wieczór pani adasdasd as :D

pajo
    Ocena: 9 (glosow:13)
2012-03-23 19:18:38
ku.rwa zbierja kase zeby pomagac dzieciaom. stary mocher wysle no radyjko lub na tace da 100zl a te grubasy w czarnych sukienkach sie smieja z nich. u mnie ksiadz wozi sie AUDI Q7.

szulcik
    Ocena: 8 (glosow:12)
2012-03-23 19:11:22
dlatego nie chodze do kosciola ... nie daje na tace takim ch...om , wole dac na potrzebny sprzet do szpitala ,ktory uratuje komus zycie ... moze i kiedys mnie ??? WOŚP górą !!!!!!!

ananas14
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-03-23 19:07:54
morda poryte berety !

kuba8706
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-03-23 19:03:49
ciekawe czy ona kiedy kolwiek komos pomogla,pewnie siedzi i tylko slucha tego radia,i w glowie sie pier....

Tescosatan
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-03-23 18:57:17
Nie rozumiem. Chodzi im o zbiórkę pieniędzy dla potrzebujących. Orkiestra zbiera, Caritas też. Jeżeli zbiorą pieniądze razem, będzie ich o wiele więcej, będzie można pomóc większej ilości ludzi. Więc dlaczego ci od Caritasu tak się plują, zamiast pomyśleć o celu? Obchodzi ich to w ogóle?

Tescosatan
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-03-23 18:59:38
To jest naprawdę obrzydliwe, żeby się bawić w to, kto zbierze więcej Przecież zbierają żeby pomóc innym, więc o co chodzi? Im więcej, tym lepiej.

grog
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-23 23:37:24
bo Jurek nie zbiera na kosciol...

n4xt
    Ocena: -5 (glosow:11)
2012-03-23 18:46:53
człowieku ty nie wiesz jaka kasa jest w WOSPie a ludzie tam maja ladne etaty uwierz..zreszta..neidlugo to na wszystko beda zbiorki bo rzad ma w dupie.

Neurim
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-03-23 18:46:17
Boże...widzisz i nie grzmisz... nie ma to jak wypowiada się jakaś stara tercjana która g*wno wie . O zgrozo...wiocha pod względem inteligencji niektórych wiekowych rodaków o księżach nie wspomnę .

kamlos4
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-03-23 18:19:03
I nie nie jestem za Rydzykiem tylko uważam, że jak mówią, że wszystko przeznaczają na szpitale to niech przeznaczą i trzeba na wszystko patrzeć z różnych perspektyw.

bryancooper
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-03-23 18:16:57
trzymajcie mnie bo nie wyrobie, ludzie sie wypowiadaja ale jaby bylo slychac tak kompetentni ze nawet porzadnie zdania nie potrafili zlozyc,polska to bardzo ograniczony kraj... niestety ale taka prawda...

kamlos4
    Ocena: -5 (glosow:13)
2012-03-23 18:16:00
Radzę trochę się podowiadywać i poczytać o Owsiaku. Ktokolwiek najedzie na niego jest wyzywany i uważany za głupka przez ludzi którzy go znają z TVNu i Polsatu przez które jest promowany. Poczytajcie ile pieniędzy przeznacza na Woodstok a ile na szpitale a później się wypowiadać.

denispl33
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-03-23 18:05:49
Tak, a kościół to się niby rozliczaa... śmieszne. a wiecie ze Rydzyk juz nie jeździ mercedesem? Maybach'a se kupił

ucash
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-03-23 20:36:54
Widze, że naoglądałeś się dużo TVNu- Rydzyk w życiu nie widział Maybacha na oczy, do swojego kościoła jeździ rowerem :)

pani-emonayn
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-03-23 17:41:44
Żal im d*pę ściska, że przynajmniej WOŚP coś zrobiła dla potrzebujących dzieci. To radio ma wielkiego ryja...

Przemolob
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-03-23 17:27:27
Ta, a kościół to się rozlicza

hopek20o
    Ocena: -9 (glosow:17)
2012-03-23 17:12:55
Radio Maryja i Rydzyk jest wart tego samego co Owsiak i jego orkiestra.

pawlo164
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-03-23 17:12:23
mam nadzieje ze jeszcze tylko pare lat i poumierają te przygłupy

SebeqSan
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-03-23 16:40:40
Znam Parafię w której co 2 tygodnie jest zbierana "lekka taca" :) kto nie wrzuci banknotu nie powinien zajmować miejsca w ławce,to jest autentyczna zapowiedz z ambony... Jak to nazwać ?

picumnus
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-03-23 16:53:26
można to nazwać Bajkopisarstwem z twojej strony. lecz jeśli tak jest zgłoś to do Kurii nie można pobłażać takim zachowaniom!! Walcz

kika1980r
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-03-23 16:29:12
Żal D... ściska!?!?

Mundzio84
    Ocena: 10 (glosow:18)
2012-03-23 16:23:51
Boli ich ten Woodstock.Gdyby Owsiak zorganizował koncert pieśni religijnej to byłoby wszystko ok.Co za tępota.To jest forma podziękowania wszystkim tym, którzy angażują się w Orkiestrę i każdy ma bezpłatny wstęp.A co Orkiestra robi widać w każdym szpitalu.A mohery w końcu wymrą, mam nadzieję.

picumnus
    Ocena: -8 (glosow:10)
2012-03-23 16:55:06
W imieniu twojej Babci mówię dziękuje wnusi że zabraniasz mi mieć radia maryja i że chcesz abym umarła ty masz woodstok który sie naśmiewa z nas i rada a my mamy radio w którym możemy sie pożalić na woodstok

daqwid2727
    Ocena: -6 (glosow:6)
2012-03-23 17:12:41
@Mundzio84: wiesz co, jest to twój jedyny komentarz z którym zgadzam się w 100% :P

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-03-23 17:36:15
Dawid,chyba się rozpłaczę ze szczęścia..picumnus, moja babcia nie słucha tego chłamu to po pierwsze.Po drugie Woodstock sam w sobie z niczego się nie naśmiewa.Po trzecie, nie życzę nikomu śmierci, napisałem to w konteksie, że każdego to czeka.Po 4 Woodstock to nie mój klimat,ale popieram go.

picumnus
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-03-23 18:37:52
przyjmuje do wiadomości twą skruchę i wyjaśnienia :) PS. skąd możesz wiedzieć co twa Babcia słucha czy ona wie co ty palisz? słuchasz? keep smiling Mundzio

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-03-23 19:14:01
Widać niczego nie zrozumiałeś.Szkoda było mojego czasu.

picumnus
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-03-23 20:28:57
widze, ze ci cenisz swój czas siedząc na takich portalach najbardziej to widać :)

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-24 09:30:48
Jeśli uda mi się napisać coś, co dociera do innych nie uznaję siedzenia tutaj za czas stracony - jeśli nie, trudno.

Wera27
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-03-23 16:10:41
Gdyby nasze państwo było normalne to by nie trzeba było zbierać pieniędzy na wyposażenie szpitali i nie istniała by taka stacja radiowa jak Radio Maryja. Jak byłam młodsza to często bywałam w szpitalach i w każdym z nich 3/4 sprzętów jest z serduszkiem. Żałosny moher Rydzyka.

cfaniaczek3000
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-03-23 16:05:11
Spalić mochery, woodstock nie jest finansowany z pieniędzy wośp. 3 słowa do księdza prowadzącego: ch... ci w du...

picumnus
    Ocena: -8 (glosow:12)
2012-03-23 16:06:30
a z czego jest finansowany cfaniaczku??

martsia123
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-03-23 15:51:47
Ja w tym roku byłam wolontariuszką na WOŚPie i tak chodzę po mieście z 2 innymi koleżankami a tu nagle jakaś zakonnica wychodzi z kościoła i ona tak do nas podchodzi i mówi: - CO ZNOWU NA TE NARKOTYKI ZBIERACIE!? Nawet nie wiecie jakie było moje zdziwienie że takie słowa usłyszałam akurat od nie

picumnus
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-03-23 15:53:27
to po wacka zbierasz pod kościołem , a tak apropo niezła bajeczka

picumnus
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-03-23 15:50:39
widać że twoja Kultura jest bardzo duzą --> matka pewnie z ciebie dumna jest

justiiik
    Ocena: 10 (glosow:20)
2012-03-23 15:46:51
Wytłumaczę pewnym tłukom! Wygląda to tak,że Owsiak zbiera te pieniądze po zbiórce są podliczane i wpłacane na jakiś cza na konto z oprocentowaniem i wszystkie % bierze on sam i jego organizacja a to co zostało uzbierane wszystko trafia do szpitali.. No bo kurcze to normalne,że On coś musi mieć za TO

rgb77
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-03-23 15:50:15
może i masz racje nie wiem ale fakt jest taki że caritas też zbiera tylko nic biednym nie daje

picumnus
    Ocena: -6 (glosow:12)
2012-03-23 15:52:38
jesteś w grubym błędzie co do Caritasa Gimbusie ..... ale nie mi przyjdzie rozjaśniać twój umysł, ps najlepiej robić duzy szum a małe nic lecz ci którzy robią wiele najczęściej chcą być anonimowi

rgb77
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-03-23 16:01:34
nie jestem "gimbusem" sprawdź mój wiek głupi katolu

picumnus
    Ocena: -6 (glosow:12)
2012-03-23 16:05:54
już od głupich katoli wyzywasz -> ale wybaczam ci w końcu jesteś na wiocha.pl a takie zachowanie jak prezentujesz tu dostoi

rgb77
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-03-23 16:10:02
po prostu razi mnie historia twojej religii palenie na stosach itp

picumnus
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-03-23 16:11:59
wow palenie na stosach tylko wiesz co zawsze ktoś się znajdzie kto będzie wykorzystywał wiarę i relgie do złych celów. patrz Islam i terrorysci przecież ich wiara nie nakazuje im tego więc człowieku po primo najpierw postudiuj historię żeby się wypowiadać w jej zakresie

rgb77
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-03-23 16:15:34
haha no to się postarałeś islam nakazuje zabijać niewiernych pacanie hahaha ja jestem ateistą z wyboru i żeby nim być muszę wiedzieć czemu jestem przeciwny

picumnus
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-03-23 16:17:44
to pokarz werset ich swiętej księgi gdzie tak jest napisane!! Taka jest interpretacja nawiedzonych islamisów nawijmy ich Heretykami! a twoje hahaha oznacza że wiedze czerpiesz z youtube i onetu Podziwiam cie :)

rgb77
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-03-23 16:25:47
pleciesz ty sam dobrze nie znasz swojej biblii tylko jej chory przekład poza tym nie jestem islamistą żeby ci to podawać ta rozmowa nie ma sensu ze względu na to że jesteś katolikiem a was się nie da do niczego przekonać

borys88
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-03-23 16:33:33
rgb77 wg koranu życie ludzkie jest święte i zabić można tylko człowieka który popełnił morderstwo. Ty nie masz zielonego pojęcia ani o zasadach islamu ani o religii katolickiej.

rgb77
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-03-23 16:38:48
byłem katolikiem przez większość życia więc wiem a ty biorąc pod uwagę to że zapewne jesteś katolikiem też nie masz pojęcia o islamie a w nim właśnie wyraźnie jest napisane że niewiernych trzeba zabijać

borys88
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-03-23 16:45:38
Chłopaku chyba ci tłumaczę, koran wyraźnie mówi: nie zabijaj nikogo bezprawnie, nie zabijaj noworodków nawet z obawy przed nędzą. Islam piętnuje nie tylko morderstwo ale też samobójstwo. Ty mówisz o błędnym interpretowaniu przez niektórych fanatyków zasady która głosi, że człowiek który umrze w obro

borys88
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-03-23 16:49:00
obronie wiary od razu trafi do raju co tylko dowodzi jak można wykorzystywać niewiedzę innych do złych celów. Nie zakładaj z góry że każdy katolik jest takim ignorantem jak ty.

rgb77
    Ocena: -6 (glosow:6)
2012-03-23 16:50:09
wiesz co zamiast bredzić poczytaj poza tym co ty możesz o tym wiedzieć czytałeś czy ci w kościele powiedzieli

rgb77
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-03-23 16:51:44
nie nazywaj mnie katolikiem to mnie obraża ja jestem ateistą do cholery

borys88
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-03-23 16:54:57
Nie nazwałem cię katolikiem tylko ignorantem, naucz się czytać ze zrozumieniem. Pokarz mi w którym miejscu koran nakazuje zabijanie niewiernych.

rgb77
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-03-23 16:59:17
ale co do cholery ci to da człowieku przecież ty koranu na oczy nie widziałeś poza tym te gadki typu pokaż mi gdzie to jest napisane są głupie co mam ci teraz przepisywacz tutaj koran idioto

picumnus
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-03-23 16:59:17
rgb77 jest ateistą jak wielu którzy tak twierdzą ale gdy przychodza swieta Bożego narodzenia to co robimy wigilie , gdy sie dziecko narodzi to co chrzcimy bo co powiedzą inni jesteś takim ateista jak ... gdyż czytają to też dzieci to nie pwoiem co

picumnus
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-03-23 17:03:11
możesz nam podać np werset albo wkleić link z internetowej wersji o=koranu no weź pomyśl jeśli cytujesz coś to pokaż nam daj rade Ateisto. chyba , ze nawet już nie wierzysz w swoje słowa

rgb77
    Ocena: -5 (glosow:5)
2012-03-23 17:07:08
eee niestety nie ja chociaż jestem nawet chrzestnym a co mam powiedzieć że nie chce prezentów bo jestem ateistą z resztą powiedziałem swojej rodzinie że nie zależy mi na prezentach

borys88
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-03-23 17:07:45
to po cholerę mówisz o czymś o czym nie masz zielonego pojęcia, sam wyskakujesz z niczym nieuzasadnioną krytyką i nie potrafisz jej niczym poprzeć więc co się rzucasz? Trochę powagi chłopcze bo na razie to ty tu z siebie robisz idiotę.

picumnus
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-03-23 17:09:52
to bardzo dobrze. Idź do proboszcza swego zrób apostazje i stań się Prawdziwym Ateistą. jasne możesz brać od rodzinny prezenty ale później daj je na WOŚP w końcu ktoś wylicytuje i będzie kasa na dzieciaki

rgb77
    Ocena: -6 (glosow:6)
2012-03-23 17:11:46
chyba sobie jaja robisz niby dlaczego mam to robić co nie możesz zrobić tego sam po co mam się wysilać żebyś ty miał satysfakcje

rgb77
    Ocena: -6 (glosow:6)
2012-03-23 17:26:23
tak się składa że jestem właśnie w trakcie apostazji tylko to wcale nie jest takie proste i mam dość słów że nie potrafię potwierdzić swoich racji tylko dlatego że nie chce mi się wam tu dawać linków do e-koranu bo i tak tego nie przeczytasz

picumnus
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-03-23 17:28:40
Niezły jesteś chłopie - teraz piszesz, ze po co masz się wysilać może po to aby udowodnić swoja tezę! ale tego nie potrafisz więc jak mówi staropolskie przysłowie z frajerami nie gadam

rgb77
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-03-23 17:40:00
to nie moja teza tylko powszechnie znana prawda a z resztą poniekąd masz racje każda religia ma swoją bardziej radykalną odsłonę ale szkoda że ty po prostu chcesz mi udowodnić mój rzekomy błąd a tak naprawdę to w pewnym sensie obydwoje mamy racje a i z łaski swojej przestań mnie nazywać chłopcem

picumnus
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-23 18:36:07
ps. to jak jesteś Ateistą to dlaczego piszesz , ze wierzysz w Darwina? przecież ateizm bala takie słowo jak wiara - dowody dowody i jeszcze raz dowody a nie Wiara, Wierę zostaw Katolom :) A dla siebie weź słownik gdyż jest różnica między wierze a wieże :)

rgb77
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-03-23 15:44:49
już walić to że ci ludzie są po prostu głupi ale reakcja tego ksiądz była po prostu idiotyczna poza tym bycie księdzem to nie żaden tytuł naukowy ani stopień wojskowy wo gule nie słyszałem żeby jakiś profesor się tak zachowywał

picumnus
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-03-23 15:51:15
widać że twoja Kultura jest bardzo duzą --> matka pewnie z ciebie dumna jest

rgb77
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-03-23 16:05:20
nie nie jest dumna a moja kultura osobista jest wystarczająca tyle że nie w stosunku do katolików wy nie lubicie homoseksualistów a ja katoli proste

picumnus
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-03-23 16:08:15
czyli jesteś Homoseksualistą i jak ciebie nie tolerują to ty ich nie tolerujesz -- > zaiste dobra postawa oko za oko. Ale Katolicy tolerują homosi tylko że ich nie akceptują a to jest różnica

rgb77
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-03-23 16:12:11
nie to jest to samo cepie a ja jestem hetero i dlatego tak napisałem właśnie poza tym oko za oko to raczej domena twojej religii

picumnus
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-23 16:15:57
Raczej kodeksu hamurabiego - Katolicy nadstawiaja drugi Policzek. a homosie coś innego :) to dobrze, ze jesteś hetero i czemu mnie obrażasz od cepów tępych katoli czyżby twoja wiara tak nakazywała??

rgb77
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-03-23 16:28:56
nie ja nie wieże ja jestem ateistą z wyboru jak każda osoba zmieniająca poglądy jestem wredny tak samo jak nawróceni na chrześcijaństwo

borys88
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-23 16:38:04
Żeby coś wybrać to trzeba najpierw wiedzieć co ma się do wyboru a ty nie masz zielonego pojęcia o zasadach kościoła katolickiego.

rgb77
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-03-23 16:41:57
byłem katolikiem więc wiem a ty nie bo jesteś katolikiem od urodzenia więc o co ci chodzi

borys88
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-23 16:52:16
Po twoich wypowiedziach nie widać tego że byłeś katolikiem bo nie masz pojęcia o podstawowych założeniach tej religii. To że jestem katolikiem oznacza że nie mam pojęcia o czym? O swojej religii? Bo nie bardzo rozumiem co masz na myśli.

rgb77
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-03-23 16:54:53
to jest bez sensu ty wiesz tylko to co tobie księża w kościele wmówili bo nie masz własnego zdania

borys88
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-03-23 16:57:20
Do kościoła zbyt często nie chodzę także wątpię. Widzę za to że ty masz swoje zdanie ale niczym nie potrafisz go poprzeć, można i tak.

rgb77
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-03-23 17:01:28
dobra jak tam sobie chcesz wmawiaj sobie to nie ja wieże w boga którego nie ma

borys88
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-03-23 17:12:35
Skoro wiesz że go nie ma to co najmniej dziwne by było gdybyś w niego wierzył.

rgb77
    Ocena: -5 (glosow:5)
2012-03-23 17:18:51
no to właśnie mówię ateizm to nie wiara , wieże w Darwina i jego teorie ale też dopóki ktoś i nie obal to jest ateizm teraz już rozumiesz

picumnus
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-03-23 17:31:02
dziecko ty nawet nie wiesz co to jest Ateizm a mówisz że jesteś Ateistą... ręce opadają

rgb77
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-03-23 17:43:42
i mówi to katolik i nie jestem dzieckiem jestem pełnoprawnym obywatelem tego kraju a co ty wiesz o ateizmie

picumnus
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-23 18:41:08
ps. to jak jesteś Ateistą to dlaczego piszesz , ze wierzysz w Darwina? przecież ateizm obala takie słowo jak wiara - dowody dowody i jeszcze raz dowody a nie Wiara, Wierę zostaw Katolom :) A dla siebie weź słownik gdyż jest różnica między wierze a wieże :)

picumnus
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-23 18:44:09
I jeszcze jedno Pełno prawny obywatel powiadasz kłócił bym się z tym. nie potrafisz zrobić apostazji, dać dowodu , ze w koranie nawołują do mordów na innowiercach wiesz co jesteś (_o_) a nie obywatel. jesteś pseudo ateista i pseudo katolik taka prawda! Kim ty jesteś zadaj sobie to pytanie!!!

picumnus
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-23 15:44:41
9 minuta czy ktoś doszedł do tego Tam jest cała kwintesencja tego Nagrania posłuchajcie a później się wypowiadajcie

SebeqSan
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-03-23 16:33:23
Słuchałeś wypowiedzi końcowej Pa.. oj Księdza Prowadzącego ? Jego awersji do Pana który jak najbardziej miał prawo mówić tak jak chce. cyt " ze to są wolne Media nikt ich nie cenzuruje!! taka prawda"

picumnus
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-23 17:05:44
ale mógł się wypowiedziec nikt mu nie zabronił czyż nie??

picumnus
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-23 15:43:01
Przesłuchajcie jeszcze raz to nagranie Gimbusy żaden redaktor nie mówi źle to Ludzie tak mówią jedynie można tu powiedzieć , ze to są wolne Media nikt ich nie cenzuruje!! taka prawda

borys88
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-23 17:03:40
Tu nie chodzi o cenzurowanie tylko o manipulowanie słuchaczami, sam słyszałeś że przyczepił się tylko do gościa który próbował podjąć dyskusję a puszczał nawet najbardziej absurdalne wypowiedzi.

picumnus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-23 17:07:37
owszem przyczepił ale pozwolił mówić i za to trzeba oddać cezarowi co cesarskie. Mógł nawet powiedzieć 3 słowa do księdza prowadzącego i można mówić co się chce ale właśnie wolnością wypowiedzi powinny kierować się wolne media

picumnus
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-03-23 15:40:23
CO za głupki przecież to nie Ktos z Radio Maryja mówi źle o WOŚP ale ludize którzy tam dzwonią - niezłe z was t..ki

piotrek2011m
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-03-23 15:35:17
...a pod tomograf z serduchem pierwsza(y) wlezie, do karetki nowiuśkiej wtryni się po chamsku, nawet bereta nie zdejmie, jak przypili.Nie podoba się, to niech ją NFZ dużym fiatem wozi, albo najlepiej biuro podróży "Anielski orszak" z mercedesem i ofertą last minut.

dlugi1974
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-03-23 15:31:29
Proponuję aby wypowiadali się rodzice dzieci i same dzieci uratowane przez sprzęt zakupiony przez orkiestrę . Jakoś nie widziałem nigdzie sprzętu z naklejką „RM” chyba że na Maybachu złodzieja rydzola.

duzwuj
    Ocena: -11 (glosow:13)
2012-03-23 15:13:10
niby racja! ale ciekawi mnie za co owsiak cały rok żyje na dość wysokim poziomie... osobiście nie daję na WOŚP bo nie bede sponsorował bandy narkomanów i lewaków na tzw przystanku woodstock. poza tym większość gnojków zbierających do tych puszek wyciąga z nich co grubsze banknoty itp itd...

dlugi1974
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-03-23 15:27:46
Żal mi ludzi myślących tak jak Ty!!!!!!!!!!! WOŚP uratowała tyjące małych dzieci, za to tacy jak Ty i Radio Maryja ze złodziejem rydzykiem i PISlamem na czele potrafią tylko szerzyć zawiść , nienawiść i mord bo przecież do tego namawiacie aby mordować inne nacje!!!!!!!!!

rgb77
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-03-23 15:58:38
brzmisz jak korwin mikke

rgb77
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-03-23 16:32:28
chodziło mi oczywiście o duzwuj nie o dlugi1974 z którym się zgadzam oczywiście

wiesiooo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-23 15:07:31
UWAGA, CARITAS ! Caritas. Co to za firma? Ile dostaje pieniędzy i jak się z nich rozlicza ? Na co je wydaje? Jaka jest podstawa prawna istnienia kościelnej instytucji o nazwie Caritas ? W roku 1989 rząd Rakowskiego postanowił, że Caritas będzie jedyną organizacją, która w imieniu Kościoła może pr

ciamciamramciam
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-03-23 14:46:09
Hare Kriszna nie jest sektą! Ale tego już nikt nie poprawił w radiu

picumnus
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-23 15:54:10
a właśnie że jest gimbusie tak samo jak świadkowie jehowi

Cotynato
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-03-23 14:43:06
Przeciez te radio Maryja moherom wode z mozgu robi !

KatharinaKath
    Ocena: 8 (glosow:14)
2012-03-23 14:30:18
Nie mogę słuchać tych ludzi i tych ich bzdur na temat Orkiestry. Zawiść,zazdrość i głupota. A co do Woodstocku to jest to najbezpieczniejsza masowa impreza w Europie! A klimat jest tam NAJLEPSZY na swiecie. Już nie mogę się doczekać kiedy tam będę! MIŁOŚĆ PRZYJAŹŃ MUZYKA ! peace!

picumnus
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-23 15:55:06
odezwał się liryczny wandal idź lepiej sam sie rozwal

KatharinaKath
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-23 14:23:48
Nie mogę słuchać tych bzdur o Wielkiej Orkiestrze Świętej Pomocy. Gdyby w jakiejś rodzinie przemawiających tutaj osób ktoś skorzystał by ze sprzętu Orkiestry potrzebnego do życia wtedy pewnie by im się oczy otworzyły ze zdziwienia i z zażenowania... Brak mi słów na te wypowiedzi! A jeżeli chodzi o W

meganelim
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-03-23 14:10:55
dobrze że wasz kościół sie nie rozlicza. Niektórzy to naprawde mają nasrane...

hiszpan1974
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-03-23 14:03:05
określił bym jednym słowem,ale kultura nie pozwala :) cholerne mochery-WON DO WATYKANU!!! a co do WŁADYWOSTOKU- byłem na zlocie młodzieży chrześcijańskiej :) polecam wam-ruchanie za free :)

Rolka
    Ocena: 9 (glosow:13)
2012-03-23 14:02:59
Nie dawajcie na WOŚP lepiej dajcie Rydzykowi na kolejnego bentleja. Wiocha na maxa

picumnus
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-03-23 15:56:01
A owsiakowi na nowego jaguara dla żony

SebeqSan
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-23 16:38:21
ja jestem Ciekaw za Co byś Ty żył "cfany" pracusiu to po pierwsze,Pan Owsiak jest osobą medialną narażoną niestety na takie ataki...

picumnus
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-23 17:34:48
tak z innej beczki skoro móiwsz Pan Owsiak to czemu na rydzyka móiwsz na ty? czyżbyś był Hipokryta

Python013
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-23 19:57:55
@Rolka a nie miałeś tak na myśli Maybacha zamiast Bentleya ?

justr
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-23 13:42:46
Ten wypowiadajacy się w 9min co do księżulka mówił proszę Pana świetny a ksiądz jakiś świrnięty okropny jak można komuś wytykiwać formę zwracania się

Szpadelek
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-03-23 13:42:23
Jak to jest napisane w Biblii-dostrzegacie drzazgę w oku brata a belki w swoim już nie.To katole,nie katolicy (tak samo jak kibice i kibole).

radzikgo2
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-03-23 13:36:19
Typowa zazdrosc ludzi... Wcale nie mialbym Owsiakowi za zle nawet jakby sobie odpalal 25% bo dajcie spokoj czlowiek robi cos dobrego z czego sa widoczne korzysci dla spoleczenstwa. Lepiej nic nie robic bo zaraz znajda sie "ludzie" ktorym to nie pasuje. A pozatym dajcie spokoj to jest tez j

przem
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-03-23 12:47:37
Co ciekawe proszę pana "proszę księdza" myślałem że słowo chrześcijanin, jak rzekł Bóg to nie tylko agresja, oczernianie (dekalog: Nie będziesz mówił fałszywego świadectwa przeciw bliźniemu twemu), ale przede wszystkim wybaczanie bliźnim. Najgorsze, że wasze audycje nie zbliżają chrześcija

przem
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-23 12:54:34
n, do Boga, ale wywołują tylko negatywne uczucia, i co ciekawe zauważam niestety trend do odwracania się od demagogi kościoła, chociaż sam wieżę w Boga (nie oczerniam). P.S i to tytułowanie Pr. Księdza żałosne... zejdź na ziemie klecho nie jesteś Bogiem i nie postępuj wbrew Niemu

karmell14
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-03-23 12:39:42
Kto tego nie nawet nie włączyl ? 10 min radio Maryja to ja dziekuje ....

L.E.N.A
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-03-23 12:37:18
Zacznijmy od tego jak wgl można słuchac radia maryji? :D

picumnus
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-03-23 16:09:26
normalnie! a jak mozna słuchać Bibera a ty słuchasz

PanStaszek101
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-03-23 12:36:01
Najbardziej to mnie denerwował ten słodki głosik księdza prowadzącego, a że ludzie wypowiadają się o sprawach o których nie mają większego pojęcia to nic nowego, jak ten pan twierdzący że nie ma podobnych festiwali muzycznych w Europie ;p

przem
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-23 12:27:12
ksiądz po co jeździ do woodstok, przecież jak rzekł wszyscy wiedzą co tam się dzieje, widać podoba się!!!!

PIZDZITO2
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-03-23 12:25:08
afakt, jakis procent zysków idzie do kieszeni Owsiaka, a w jaki sposób kościół pomaga biednym? wszystko sobie zabieraja. legalnie okradaja niedołężnych staruszków z ich emerytur. ZLIKWIDOWAĆ KOŚCIÓŁ jako instytucje, je...a mafia!!!

przem
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-03-23 12:24:46
pytam jak rozlicza się Radio Maryja i jego "kochana rodzina"

picumnus
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-23 15:59:02
jak to kto kochany Urząd Skarbowy.. przem uważałem cię za mąrego cżłowieka a ty taki nieuk

ewol
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-03-23 12:12:17
Owsiak jest pośrednikiem dużych pieniędzy, wpłacając tą dużą kwote to banku x staje się równocześnie "dobrym "klientem tego banku a w życiu nic nie jest za darmo

trilho
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-03-23 12:10:16
nie slucham nawet tego szkoda czasu,czarne poj,,y i moherowe gnidy

picumnus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-23 16:13:32
zrób sobie apostazje i odejdź gdyz masz wolną wole

MEDYCK
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-03-23 12:03:53
jp... nie maja pojęcia o czym gadaja... księża na księżyc...

ckm88
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-03-23 11:48:38
nawiedzone gnoje...

sadek503
    Ocena: 0 (glosow:14)
2012-03-23 11:45:14
niech babka sobie sprawdzi na co ida pieniadze wplacane przez mohery na rydzyka,to jego powinno sie rozliczac!

teka83
    Ocena: -5 (glosow:15)
2012-03-23 11:42:50
staruchy gadaja ze to kupi tamto kupi a to malo ale do lekarza to baby lataja z byle katarkiem i korzystaja ze sprzetu zakupionego przez WOŚP. po karetke to by mohery dzwonily. w tym wieku to sie juz do trumny kladzie a nie zeby mlodzi utrzymywali stare babska z podatkow

golew
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-03-23 13:24:00
Bez przesady! Sam kiedyś będziesz takim 'staruchem', i ciekawe, czy wtedy też będziesz myślał podobnie... To chyba logiczne, że jak człowiek jest starszy i niedołężny, to nie pójdzie do pracy i należy mu się opieka! Licz się z tym, i szanuj starszych ludzi, ok?

Warzywko
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-23 14:35:28
nikogo do szacunku się zmusić nie da. a poza tym nie ma reguły, że jak jesteś młody, stary, zdrowy, chory, głupi, czy genialny to Cię wszyscy szanują. kwestia dość indywidualna. teka83 poruszyłeś ciekawy temat. skoro Owsiak jest taaaki zły, to niech kościół wam kupi sprzęt do szpitali. golew sądzę,

ciapek1986
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-03-23 11:32:37
jak słysze słowo RYDZYK to mi nie dobrze ... a dzieci rydzyka (mohery) jak tępe to ich sprawa.. niech płacą barany rydzykowi

saphatov
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-03-23 11:21:19
DAjcie spokoj nic im nie pozostalo tylko takie pieprzenie... boja sie nas mlodych z wizja i fantazja

asoso
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-03-23 11:19:14
księżulek jaki frajerek.

jarek3092
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-23 14:00:16
komentarz usunięty przez użytkownika

pawell
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-03-23 11:14:58
brak słów moherowe berety kwalifikujące się na odstrzał

lukewawa6
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-03-23 11:12:09
ludzie oderwani od rzeczywistosci, nie wiedza co sie dzieje i maja za zle ludziom ktorzy nie traktuja ich powaznie, powazne to jest to ze oni wierza w to co mowia...

Illidan21
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-03-23 11:02:01
Moherowa granda.....

Adrian3991
    Ocena: -8 (glosow:20)
2012-03-23 10:58:39
Poprawcie tytuł, bo to nie mówi Radio Maryja, tylko jakaś osoba, która zadzwoniła i wypowiada się do czego ma prawo! Ale najlepiej dupa obsmarować mediom katolickim - manipulacja PO'wskiego TVN'nu.

PIZDZITO2
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-03-23 12:27:40
a gdzie tu manipulacja tvn'u świetojebliwy?

GREG276
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-03-23 10:50:35
ciemnogród bedzie panował już zawsze , bieda i brak perspektyw, zawsze pchaja ciemne masy do kogoś kto choć w tak dalekiej perspektywie jak życie po śmierci, obieca Ci ,że bedzie lepiej czytaj kościól i księża,te osoby z wywiadu mają już wyprane mózgi, lepiej wysłać na Rydzyka niż uratować dzieci!!

pawelbosski
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-03-23 10:40:25
Chyba i tak lepiej kupić jedną rzecz do szpitala niż kolejnego maybacha staremu dziadowi który nie jest księdzem tylko biznesmenem. nieźle się ustawiła szuja na ludzkiej głupocie, ciekawe kto rozlicza jego

Exist
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-03-23 10:26:14
Puscilam i posluchalam 30 sekund nie slucham takich starych rabnietych staruch ktore jedyny cel jaki w zyciu maja to uprzykszanie zycia innym i robienia z gowna afery....A moim zdaniem Owsiak i WOŚP jest the best!! the end

Bulwersator
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-03-23 10:21:23
Są kibice i kibole, są katolicy i katole. Moim zdaniem starsi ludzie sluchajacych tego radia maja lekkie pranie mozgu zrobione ze wzgledu na swoj wiek i poki radio bedzie istniec to beda takie odpaly.

Freeq111
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-03-23 10:13:29
a do ginekologa mówi się ginekologu!!!??? temat odwrócił Banda niewykształconych zacofanych i zapatrzonych w radio Maryja ludzi którzy sprzedali by własne wnuki aby dać kasę Rydzykowi. Po9zdro all

siucha1
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-03-23 09:54:24
Nie da sie słuchać tego dewockiego bełkotu. Niby starsi ludzie a głupi i zacifani... Szkoda mi ich, ksiadz Rydzyk udowodnił że potrafi zrobić pranie mózgu...

jackdaniels24
    Ocena: 5 (glosow:15)
2012-03-23 09:43:57
"...tego Wostoku...." kobiecie chyba chodzilo o Władywostok

xqwzst
    Ocena: 1 (glosow:15)
2012-03-23 09:40:23
Proszę was, każdy ma prawo do swojego zdania i jak słyszymy Radio Maryja daje możliwość każdemu do wypowiedzi, czy wydają wam się głupie czy nie. To jest prawda, a nie jacyś podstawieni ludzie, którzy powiedzą to co im się każe.

tadmit1
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-03-23 09:38:15
ależ oni są porąbani , polacy /nie wszyscy/dali się ogłupic agentom OBCEGO panstwa legalnie działajacym w naszym kraju TO JEST PARANOJA czy wreszcie ktoś to zmieni ?????

omnivore
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-03-23 09:32:51
na woodstocku szatanistyczna muzyka.. haha hary krichna sekta i tylko w polsce sa takie imprezy i tylko na woodstocku gina co roku ludzie :P idioci z trwam.tam jest samo zlo

evee62
    Ocena: 4 (glosow:14)
2012-01-11 05:13:10
prosze pana ksiedza, pan to sie powinien gdzies na goracej linii zatrudnic, z takim cieplym glosem zarobilby pan kase dla taty, tzn. dla ojca.

De_De007
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-01-11 02:24:54
Dajemy to na główną idziemy na rekord jak orkiestra...zróbcie hałas!!

unek666
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-01-11 00:57:41
walić ich prowokacje trzeba ruszyć na to czarne stado jedyną legalną polską mafię... stop poniżaniu innych ludzi przez rzekome chrześcijańskie radio i telewizję kochajmy się jak ludzie na woodstocku a nie jak w trwam bo tam szydzą z innych poglądów i innych wyznań i gdzie tutaj konstytucja???

unek666
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-01-11 00:49:42
te je...ane buraki w czarnych kitelkach gdyby ich kolejne dzieci chorowały to może zrozumieliby cel tej imprezy ale ich stać bo kuria opłaca wszelkie zabiegi... poza tym na pan sie mówi do każdego człowieka płci męskiej a ten uj się wywyższa nie wiem czym poi człowieczeńsku zachował się poprawnie..

Gotronk
    Ocena: 7 (glosow:17)
2012-01-11 00:00:14
A gdzie rozliczenie Rydzyka za zbiórkę na (ratowanie) stoczniowców ?

natalia1987
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-01-10 23:56:05
zal mi tych ludzi i tego kochanego ksiedza juz liczyl tylko ile mogla parafia zebrac radio masz w ryja i telewizja sram na swoje konto zal im d**e sciska ze taka kasa przeszla im kolo nosa

Tensor
    Ocena: 1 (glosow:19)
2012-01-10 23:47:56
Po co reagujecie na ich pieprzenie? Prowokacja, aby było o tym jak najgłośniej i przy okazji robią sobie darmową reklamę.

SnakeVG
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-01-10 23:34:17
Pieprzone rydzyki i pochodne. Idźcie sobie krzyża bronić. Jak zawsze najwięcej do powiedzenia mają ci, którzy sami nie dają.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0800