Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
cyklonB  11-03-27, 14:55 Zgłoś
+ 346 -
Dodano: 2011-03-27, 14:55:29   przez: cyklonB
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 346  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Daj odpisać
  •  Pamiętaj słowa matki
  •  Uczciwa konkurencja
  •  Jaki ten świat mały...
Ukryj komentarze(75)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
ziome-k
    Ocena: 16 (glosow:16)
2011-11-05 11:50:09
Ja się pytam gdzie tu wiocha zakompleksione buraki?

piotrekkk1976
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-15 14:29:44
komus widac zal dupe sciska, na silownie zamiast do mc donaldsa . Foto jak najbardziej normalne i nie widze powodu dla ktorego tu sie znalazlo. Ps Nie jstem gejem ,ale potrafie docenic ile pracy kosztuje utrzymanie takiej sylwetki

kamer95
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-11 16:37:44
niemało ma w gatkach niemało ^^

Blondzia87
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-22 18:55:22
fajne ciacho;)

maker91
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-11-20 12:50:24
dobrze wyglada, nie jeden by tak chcial zapewne;)

norbjan
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-12 22:15:55
wiocha to cyklonB . wrzucił to pewnie jakis pedał który mu do pięt nie dorasta .

karolina600v
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-11 00:39:40
nie jest zly chlopak :P

Luzak1990
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-11-10 23:48:57
Wiocha i to na całego!!! Wielce mi coś? Jeszcze trochę a będzie z gołym dupskiem latał? Debil to mało !!!!!!!!!

baba335
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-10 22:28:39
Fajny chłopaczek Grrr Jak on się nazywa ?

bajlou
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-11-10 22:23:02
gdzie tu wiocha? lol

ham123
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-11-10 18:14:14
tak sie skladam ze to zdjecoe jest z nk. a ten chlop to pedal ;)

ponyboy
    Ocena: 5 (glosow:9)
2011-11-08 20:29:29
fajną gościu ma sylwetkę nie widzę tu wiochy. wiocha jest wstawienie tego zdjęcia tu.

daniel.1.1
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-11-07 19:31:07
cyklonB żal takich ludzi jak ty... Czego ty od niego chcesz ?? Widać że nie starydziaż tylko naturalnie nabiera masy także nie mam pojęcią do czego się tu doczepić...

ikoiko
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-11-07 00:03:23
Przystojny mężczyzna... Powiedziałabym nawet, że bardzo atrakcyjny.

mlody89
    Ocena: 8 (glosow:12)
2011-11-06 23:35:48
o fajny chlopaczek:-)

mpoison
    Ocena: -7 (glosow:7)
2011-11-07 18:22:37
Mowi to osoba, ktora ma zajebisty obrazek profilu...

krypi900204
    Ocena: 6 (glosow:8)
2011-11-06 22:57:22
co za idiota wstawia takie zdjecie?? zazdrosc?? wygladasz jak burak ? wazysz 100kg i masz 160cm wzrostu ? wez sie za siebie a nie pierdzisz w stolek : )

PokaFejsu
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-11-06 20:30:38
a teraz czas na STEJKA

adrianexo12
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-06 20:06:27
dziękuje :))

Dupak69
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-06 19:24:30
"Franek nie te tabletki to viagra ! "

lysergic
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-11-06 17:19:47
Bardzo fajny Pan:)

konradt52
    Ocena: 5 (glosow:9)
2011-11-06 15:13:02
ciacho... wiochy brak

martek89
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-11-06 13:34:36
faaaajny :)

Martunka150
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-06 12:26:00
jestem tego samego zdania co pyska979 Popieram!

pyska979
    Ocena: 10 (glosow:14)
2011-11-06 10:37:55
Tak mi się zdaje, że autor, który dodał tą fotkę, ma kompleksy, bo chciałby tak wyglądać, a nie może. Wiocha,to jest autor, że to dodał. Na tym zdjęciu nie ma nic wspólnego z wiocha.

Dominishia
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-11-06 05:50:00
Seksowny :)

cyganka122
    Ocena: 8 (glosow:10)
2011-11-05 23:13:15
Ma na co rwać panny to wstawia takie fotki. Proste. Gdzie wiocha? a już wiem - w nicku autora.

gemma_2009
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-11-05 23:06:17
jak dla mnie bomba fajny cukiereczek

Izabela0999
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-11-05 22:34:26
mmm... jest na co popatrzeć ;D wiochy nie dostrzegam !

gosmen
    Ocena: -13 (glosow:15)
2011-11-05 20:53:48
jaki pedal i to jeszcze z przybyszowki ja ;/ haha ;) 0\

omen100
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-11-05 20:43:45
i gdzie tu wiocha

kamyk_mmz
    Ocena: 11 (glosow:13)
2011-11-05 20:27:21
tak nawiasem to nie jest zdjęcie na żadne nk/fb i tego typu portale, tylko o ile się nie myle widzałem je na forum kulturystycznym... wiec tym bardziej cyklon pokazal jaki z niego zakompleksiony lamus ps. nie rozumiem tez skad tyle lapek w gorze jak kazdy jedzie po cyklonie... paradoks polakow?

adamr1978
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-11-05 20:17:41
fajne ciało ma ten koleś:))

achaja1
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-11-05 20:17:11
ja tu wiochy nie widzę,fajny facet a że dba o swoją sylwetkę to plus dla niego,

adrianexo12
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-11-05 18:14:38
stare zdjęcie:)) nie wiedzialem ze kiedys bedzie na wiocha no ale sie doczekalem :D dziekuje wszystkim za komenty :)

Kathleenn
    Ocena: 8 (glosow:10)
2011-11-05 18:14:11
to widzę, że już nawet nie można być umięśnionym..;)

YourMate
    Ocena: 8 (glosow:10)
2011-11-05 17:55:51
Gdzie tu wiocha? W tym ze chlopak cwiczy? Leczysz kompleksy cyklon?

Maruda_Lbn
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-11-05 17:54:00
Jak dziewczyna wrzuci fotkę jakiejś wypiętej pindy to znak, że zalewa ją żółć, więc cyklonB...;) Chłopak fajnie wygląda, a skoro już wrzucił taką fotkę, to ja sobie popatrzę:P

xDPaLiiNkAxD
    Ocena: -9 (glosow:11)
2011-11-05 17:30:01
Nie wiadomo czy to koks :) fajny z wygladu ale w glowie chyba nie ma poukladane skoro wrzuca takie zdieciee szkoda :D

Dziunia.xD
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-11-05 17:12:01
Cz on przypadkiem nie ma skarpetek w gaciach ?

gryzelda21
    Ocena: 6 (glosow:8)
2011-11-05 17:02:48
cyklonB pewnie jestes pryszczatym zakompleksionym frajerem skoro wstawiasz na wioche prawie idealnie zbudowanego faceta! Gratuluje inteligencji głąbie ;]

rafael1980425
    Ocena: -8 (glosow:10)
2011-11-05 15:44:12
klaty to raczej nie widzę, a jedynie miejsce. a jak chce pokazac ładną figure, to jeszcze jakieś trycepsy by mu się przydały :)

ChosenOne
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-11-05 15:59:43
A co to "Tryceps" ?

uap1984
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-11-05 16:19:51
jak dla mnie wiochy nie ma , może kompleksy wstawiającego . Jak nie widzisz klaty to do mycia !

KRYTYKnr1
    Ocena: 8 (glosow:10)
2011-11-05 15:27:08
... pełna moc :D MORDECZKA FAJNA ,KLATA JAK U PIRATA , JAJA JAK KOKOSY NIE JAK WIÓRKI Z BOUNTY WIĘC NIE MA TU ŻADNEJ WIOCHY :P

Izabela0999
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-05 22:38:23
lepiej już tego ująć w słowa nie można ;D hehe;D dobrze gada, wódki jej polać .!;)

KRYTYKnr1
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-06 20:33:17
... dawać kielony :D

ChosenOne
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-11-05 15:02:40
Gość wygląda normalnie nie sądzę żeby coś brał, może jakieś odżywki. Jedyna wiocha to to że się napina do zdjęcia, ale żeby od razu koks? Daleko mu do koksa :/

sliwa25
    Ocena: 9 (glosow:11)
2011-11-05 14:58:57
Kolo dobrze wygląda. Zamiast siedzieć przy kompie jak cyklonB chodził na siłkę i teraz widać zajeb**te efekty ;]

legenda
    Ocena: 7 (glosow:9)
2011-11-05 14:54:20
Kurde gdzie wy ty wiochę widzicie? Większość Komentujących mówi ze nie ma wiochy. To po co dają (+). Nie rozumiem tego. Zal

madziaa7
    Ocena: 6 (glosow:8)
2011-11-05 14:19:36
fajny :) nie widzę to wiochy !!!!!!

kamer95
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-11-05 14:11:22
Nie ma wiochy

dorota885
    Ocena: -4 (glosow:10)
2011-11-05 14:04:21
2 kg metki dla dobrej sylwetki :P

Tensor
    Ocena: -4 (glosow:10)
2011-11-05 14:03:01
Skoro jesteś już na wiocha to pomożesz mi drzewo rąbać. Przypakujesz jeszcze bardziej

Tensor
    Ocena: -9 (glosow:9)
2011-11-05 14:03:40
Tylko nie odmawiaj bo dostaniesz kulkę

drLOUBITCH
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-05 19:39:13
Kulkę między kulki rzecz jasna.

STFUp
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-05 20:08:37
SHUT THE FUCK UP!

Rangerwdz
    Ocena: 8 (glosow:10)
2011-11-05 13:51:10
Gdzie tu wiocha ?? rozumiem jakby sie spinal a byl by suchoklatesem ale on dobrze wyglada ...

Menel1992
    Ocena: 11 (glosow:13)
2011-11-05 12:59:24
w czym tu ktoś widzi wiochę ??!! koleś ma zajebistą rzeźbę. a Ciebie cyklonB zżera ZAZDROŚĆ, bo pewnie jesteś zakompleksionym grubaskiem :)

hordziara
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-11-05 13:18:41
zgadzam się z Panem ;)

hillevil
    Ocena: 8 (glosow:8)
2011-11-05 12:55:35
Wiochy nie, a ja tego pana zabieram do domu ;P

Gantrop
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-11-05 12:49:24
a rocket fuel??????

Gumiorek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-05 13:53:25
Rocket fuel ma 2,2800 kg;P

praxedes
    Ocena: 8 (glosow:8)
2011-11-05 12:46:45
Kuźwa niedługo będą tu lądować fotki z Komunii Świętej. Koleś ma czym się chwalić. Wyżyłowany na sucho swoja praca bez wspomagaczy, nie za dużo nie za mało a w sam raz. cyklonB - masz jakieś kompleksy ? Czy możne brzuch przeszkadza ci ptaka zobaczyć i chciałeś odreagować ?

IHateBitch
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-11-05 12:43:00
Zalosne no do kur.. kazdy portal sie szmaci , przeciez to nawet nie jest wiocha !

Lcaseidefensis
    Ocena: 8 (glosow:8)
2011-11-05 12:41:23
oj autor wiochy chyba jest tłustym dzieciakiem jak wrzuca takie foty..., nie wygląda na takiego co bierze, regularne ćwiczenia na siłowni i ciało samo się wyrzeźbi :D, ale nie najlepiej napisać że "2kg duble blasta" haha zazdrość kur... zazdrość

kondzikus
    Ocena: 9 (glosow:9)
2011-11-05 12:37:43
Nie ma wioski, sam bym chciał flaka zrzucić do takiego poziomu :)

Farhatek
    Ocena: 11 (glosow:11)
2011-11-05 12:22:20
Dlaczego takie foty trafiają na główną się pytam???

Gumiorek
    Ocena: 12 (glosow:12)
2011-11-05 12:03:13
Ten kto to wrzucil to chyba ma jakies kompleksy... Troche chłopak sie nabiegał na siłownie zeby tak wygladac... no cóz...nie chodziles nie wiesz ile to wysiłku kosztuje i wyrzeczen... PS.Double blast jest w pudłach po 800gram:)

amare
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-05 11:57:32
TOMEEEEEEEEEEEK? :O

ziome-k
    Ocena: 16 (glosow:16)
2011-11-05 11:50:09
Ja się pytam gdzie tu wiocha zakompleksione buraki?

QbialutkaQ
    Ocena: 8 (glosow:8)
2011-11-05 11:47:27
ale ciałko:D wiocha? nieeeeeeeeeeee.....;))

magiaslow
    Ocena: 14 (glosow:14)
2011-11-05 11:36:21
nie ma wiochy ; )

lipesieje
    Ocena: 12 (glosow:12)
2011-11-05 11:31:45
Gdzie tu wiocha ? Autor pewnie odleżyny ma od siedzenia przy kompie i zazdrość go zjada.

Okocimski
    Ocena: 15 (glosow:15)
2011-11-05 11:21:08
dobrze chłop wygląda. Nie ma żadnej wiochy... Wioske ma ten co to wrzucił bo musi być zazdrosny że ktoś tak wygląda... :)

kazuar845
    Ocena: 12 (glosow:12)
2011-11-05 11:11:34
fajne ciałko, gdzie tu wiocha?


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500