Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
A może ktoś ma inne zdanie ?
gugulka  12-01-13, 01:39 Zgłoś
+ 2178 -
Dodano: 2012-01-13, 01:39:50   przez: gugulka
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 2178  Zgłoś nadużycie
6
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(114)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Z1mna
    Ocena: 18 (glosow:26)
2012-01-13 01:51:13
To nawet nie wiocha,a prawdziwa tragedia.Nie taka wyimaginowana,jak niedojeb w damskich szmatkach,czy przysmażona dziunia.A taka prawdziwa,a my nic nie możemy na to za radzić. Przykro...

daniox3
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-25 22:03:31
żal to nie wiocha tylko tragedia . moja ciocia jest chora na raka i też jest łysa !

gugulka
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-06-17 20:01:56
@daniox3,zastanow sie nad opisem tego zdjecia,a potem ,wpisz cos sensownego.

gugulka
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-02-24 22:13:54
smutna prawda

greenpower1
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-02-19 20:41:08
Dzisiejsza wersja przysięgi Hipokratesa "Zdrowy pacjent, to żaden klient"

szpila9975
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-06 19:09:35
Lekarstwo na raka zostało opublikowane przez pewnego człowieka nie wiem w jakim to kraju człowiek który wynalazł lek na raka miał dostać łapówke w wyskokości miliardów aby nie opublikował tego w mediach,,,lecz nie przyją pieniędzy,,,po opublikowaniu w mediach zaginął bez śladu,

Ptysio19
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-02 15:03:14
Kapitalizm=wiocha...

xgalileo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-30 04:54:11
Terapia Gersona? Łahahaha, wielkie mi odkrycie o zdrowym odżywianiu... Gdyby, rzeczywiście istniał cudowny lek, który leczy raka ot tak po prostu to nie sądzicie, że odkrywca takiego leczenia dostałby nobla?

AjatollahAlKwas
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-26 15:19:31
Poczytajcie sobie coś na temat witaminy B17. Firmy farmaceutyczne oddadzą wszystko żeby taka informacja nie "poleciała" w mediach na szeroką skalę.

arek12345p
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-22 20:57:45
zabrać wszystkim POSŁOM pensje i zostawić im tylko po 1000 zł na miesiąc a resztę przeznaczyć na leki !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ElyzQ-xD
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-01-19 22:24:43
Czzłowieku.! WTF!? Co ty.! Takie cos na wwiocha.pl.?!Weś moze sb tak wystaw! a nie chorą osobe! Ciekawe czy ty bys tak chcial zeby jak bys był chory na raka i bym zrobila ci zdj. i dala na wioche i sie śmiała..!rak ro choroba a ty sie smiejsze...! chory jestes na glowie...!

gugulka
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-06-17 20:12:51
@elyzQ-xD, widze ze logika to obce slowo dla ciebie jest,troche smutne,ale jak nie umiesz inaczej,to ci wybaczam i odpuszczam.

stobraw
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-18 22:09:05
ale to jest prawda. jest lekarstwo na raka od ladnych paru lat

gugulka
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-01-18 21:20:38
bo czlowiek stal sie srodkiem do celu.....zrobienia jak najwiekszej kasy

kubus.mama
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-18 12:32:52
Taka jestb prawde a kto tegpo nie doswiadczyl to nie moze nic o tym powioedziec!

Domel40671
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-17 17:42:09
Potrafimy prawie wszystko. Latamy w kosmos, budujemy coraz lepszą broń. Mamy nowe technologie, które są cały czas ulepszane. A tak naprawdę to nie mamy nic, żadnej broni, lekarstwa, poza nadzieją i siłą woli przetrwania, które może nas uratować przed takimi chorobami.

ostryzawodnik
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-17 14:19:22
lekarstwa na raka nigdy nie będzie, ponieważ każdy nowotwór jest inny, nie bez powodu lekarze mówią "jaki człowiek taki rak", niestety wiem to wszystko z własnego doświadczenie, wiele razy rozmawiałam z lekarzem który leczy bliską mi osobą na nowotwór...

mardan03
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-17 17:55:37
Lekarstwo na każdego raka jest od czasu jak my jesteśmy tylko mamy narzucone i wbite w głowę,że nie ma! Poszukaj info o WIT. B17 znajduje się w pestkach np. moreli,jabłek itp. - medycyna tego nie akceptuje bo jak można zarobić na pestkach? Poszukajcie,poczytajcie. / Terapia Gersona - też ciekawe.

braknickow
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-17 10:08:40
moja młodsza siostra choruje na raka kości. Miło wiedzieć, że Ciebie to bawi. Pozdrawiam Twoją głupotę.

gugulka
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-01-17 15:51:38
juz misie niechce apelowac o chociaz odrobine logiki,nierozumiem agresywnosci niektorych z was i nieumiejetnosci prawidlowego odczytywania przekazu tego demota :(

gugulka
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-01-17 15:57:21
komentarz usunięty przez użytkownika

pusia227
    Ocena: -6 (glosow:6)
2012-01-16 22:24:56
i ty myślisz że to wiocha żal mi ciebie człowieku jak można takie coś wstawić na wioche mam nadzieje że kiedyś zapłacisz za to chorobą

gugulka
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-01-16 22:34:26
wstyd mi za ciebie

gugulka
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-01-16 22:41:01
oj pusia,pusia

TheZlota
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-16 21:38:16
Nasz cały rząd to jedna wielka wiocha

rafwch
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-16 21:15:41
Ta nasza Pani Ewa Kopacz i nasz obecny rząd są najlepsi.

max707
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-16 20:24:01
A ma ktoś jakikolwiek dowód, że taki lek istnieje?

braknickow
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-17 10:09:46
albo operacja (amputacja), albo chemia, albo jest już za późno

mardan03
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-17 18:23:07
wit. B17 / Terapia Gersona - wygooglujcie sobie i poczytajcie

jajas85
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-01-16 19:52:34
wiocha to ta osoba która te fotkę tu umieściła,trzeba być naprawdę pustym tepakiem żeby nabijać się z ludzkiej tragedii

gugulka
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-01-16 20:49:06
wspaniala konkluzja,az sie plakac chce

dugi91
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-16 15:16:43
moja mama musi raz w tygodniu kupować lek który kosztował 15 zł teraz kosztuje 500zł ...Nie wyobrażam sobie tego...będzie ciężko :((

ZajacNoob
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-16 16:38:57
Też kosztował 500 jeśli nie więcej, tylko teraz będzie płacić z własnej kieszeni a nie podatnika. Tak się składa że firmy farmaceutyczne doją dużo więcej pieniędzy za leki refundowane gdyż państwo w przeciwieństwie do konsumenta nie pyta o cenę tak więc można wciskać po cenie dowolnej.

xkuzynx
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-16 10:51:55
ten demot to święta prawda!!

seop1988
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-16 08:00:16
szyderca lek juz byl opracowany wycofali go pozniej opracowali lek na raka na szczurach czy tam myszach ktory zabijal wszystkie komurki rakowe badania przerwano

delafleur
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-16 14:54:38
I oczywiście wyczytałes to w necie... W bajki wierzysz? komórki pisze sie przez ,,ó'' dzieciaku

delafleur
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-16 02:10:21
Nie wierzcie we wszystkie bzdury które czytacie w necie. Steve Jobs jak się okazało leczył się soczkami z warzyw (terapia Gersona) i pestkami (Lateril). I co??? Nie pomogło!!!

AnonimowyPremier
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-16 03:38:22
Ptasia grypa, świńska grypa. Szczepionki były już po kilku tygodniach, które wciskano wielu krajom. Pomijano fakt że na zwykłą grypę sezonową więcej osób umiera... Co do raka. Wydaje mi się, że lepiej im zarabiać przez lata na lekach, niż stworzyć coś jednorazowego.

ZajacNoob
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-16 16:33:09
@AnonimowyPremier Jakim tajemniczym "im"?

AnonimowyPremier
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-17 14:19:00
Jak to komu- "im"? Koncernom farmaceutycznym i WHO która ciągnie od nich miliony, jeśli nie miliardy! No przecież nie lekarzom z osiedlowej przychodni.

delafleur
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-16 01:45:16
Gdzie to lekarstwo pytam sie? Ktoś je kiedyś widzał??? Narazie nie ma jednego skutecznego lekarstwa na tą straszną chorobę (oby wynaleźli jak najszybciej). Co wy za głupoty wypisujecie? Naprawde myślicie że coś takiego istnieje a chciwe korporacje nie go nieujawnią bo by nie zarobiły??? Naiwni jestś

blank2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-16 19:02:08
Tak myślę.

paweleclg
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-16 01:15:46
Lek na raka byl niby skuteczny juz ale farmaceutyka za duzo by stracila badania wycofano... samochod na wode nie problem... lecz ci z góry dbaja o to zeby nie bylo tak latwo... ;] wazny jest pieniadz

AnonimowyPremier
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-16 00:32:53
Ludzie odpowiedzialni za ten bu*del w NFZ'cie powinni być karani za każdą śmierć człowieka z braku leków. Jak człowiek zdrowy to drą kasę. Podatki, składki zdrowotne. A jak zachorujesz to się okazuje że te składki zdrowotne na ch*j ci były potrzebne jak i tak za swoje się leczysz.

AnonimowyPremier
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-16 00:35:13
Dziś nawet grypę trzeba planować pół roku wcześniej bo kolejki jak sku*wysyn. Od 8 lat nie byłem u lekarza na "ubezpieczalnie", a płacić trzeba. No chyba że lubi ktoś czekać np. z bólem zęba pól roku... Chory kraj!

alex51
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-16 00:31:31
Macie i nie macie racji - jest 8 lat po nowotworze mózgu i żyję, jedna dawka cisplatyny kosztowała 8 lat temu 25 000 zł i dostawali to ludzie, było i tak że pacjent doczekał się kolejki... i zmarł. Pieniądze większe czy mniejsze są, ale są wykorzystywane tak chaotycznie że głowa mała :(

TheDarkSide
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-15 23:34:04
Ja mam inne zdanie. Wiocha to delikatnie powiedziane. To skur**syństwo. I to nie jedyna choroba na którą się umiera bo leki na nią są tak drogie,że nie stać na nie zwykłych śmiertelników.

klaudynkaa89
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-15 23:15:10
niestety jest to smutna i tragiczna prawda , wiem coś o tym bo sama ponad rok temu walczyłam z NFZ o przyznanie mi leku tzw. "anty-rak" . Nieważne czy człowiek młody czy stary oni poprostu mają to gdzieś. Więc obawiam się że teraz w NFZ będzie jeszcze gorzej niż ponad rok temu :(

alinkarammka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-15 22:45:33
taka jest prawda. teraz tylko liczy się dla rządzących kasa, a nie zdrowie i zycie innych. ale mam taką nadzieję że to zło które wyrządzają do nich wróci kiedyś.

blank2
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-15 22:24:37
To prawda niestety.

Azaazel13
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-15 21:27:46
taka prawda, szpitale nie chcą w pewnej chwili leczyć chorych, a dlaczego? bo najważniejsza jest kasa. Wiem co mówię, bo przyszło mi wchodzić w dorosłe życie bez matki, zdawać maturę, iść na studia... Ciężko patrzeć na powolną śmierć ukochanej osoby i rozkładanie rąk lekarzy!

Azaazel13
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-15 21:29:28
a raczej wyciaganie rąk lekarzy po nastepna kase... A jak nie masz to mowia "przykro nam ale juz nic sie nie da zrobic, prosze matke/zone zabrac do domu, badz hospicjum" ku*wy je*ane

ZajacNoob
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-01-15 20:45:22
Takie pier***nie, jakby ktoś odkrył lekarstwo na raka to przecież olałby 'leczących' i zgarnąłby miliony.

mmmalaga
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-15 20:21:10
smutna prawda

wert000
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-01-15 17:30:33
Słyszał ktoś kiedyś o witaminie B17?? inaczej lateril? W internecie można znaleźć film o tym, że ta witamina jest lekarstwem na raka "świat bez raka" a jak poszukacie "skazany za pestki moreli" to się wyświetli film o gościu który tą witamina się wyleczył i firmy farmaceutyczne wsadziły go do pudła

gugulka
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-01-16 00:01:31
tak, i masz umnie duzego plusa za ta wypowiedz,to niestety smutna prawda ze medycyne alternatywna w dalszym ciagu niektorzy uwazaja za szarlatanstwo...

rafalbdg
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-01-15 17:26:19
Można napisać też tak ludzie nie dostaną samochodu na wodę bo na paliwie zarabia się miliardy,Tylko problem w tym że na razie nie ma samochodu na wodę

ForeVerka1988
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-01-15 18:46:18
Wpisz sobie w google "samochód na wodę" i poczytaj :)

rafalbdg
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-01-15 17:18:52
jak dla mnie to ten dopisek na dole jest bzdurą,nie ma na razie lekarstwa na raka,to jak ktoś ma go dać

klaudynkaa89
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-15 23:11:53
każda próba leczenia nowotworu dla takich ludzi jest już w jakimś stopniu lekarstwem

Tundra
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-15 17:09:15
Akurat w Polsce posiadamy dostęp do najbadziej zaawansowanych metod walki z rakiem (poczytajcie o naświetlaniu). Co do lekarstwa, to zacznijmy od tego, że pracują nad tym miliony ludzi na świecie, ale rak nie jest typową chorobą. Proponuję się douczyć.

silverman
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-01-15 17:45:49
chyba na świecie co za barany nie dają leku którego niema co??????????????

Tensor
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-01-15 16:33:51
Na szczęście rak w mojej rodzinie nigdy nie istniał.

bziunda
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-18 21:52:46
Też mi się tak wydawało...jeszcze w październiku.

hexun
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-01-15 16:08:11
Jako, że nie mogę edytować to dopiszę. Kolejnym nonsensem są płace telewizji publicznej. Płaczą, że ludzie nie płacą abonamentu.. Więc pytam się, na co mam płacić? Na gigantyczne pensje/odprawy/etc prezenterów? Chłopaczek 3 minuty posiedzi na wizji i powie pogodę i ma z tego ~25k zł. Gdzie tu logika

hexun
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-15 16:03:15
Prawdziwą wiochą to jest osoba, która dopuściła do zaistnienia takiej sytuacji w Polsce. Wielkie sarkastyczne: dzię-ku-je-my... Niestety takich 'wioch' i nonsensów jest w Polsce pełno.

zoltanka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-15 19:11:59
Nie tylko w Polsce!!Takie sytuacje sa na calym swiecie

natalia2116
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-15 15:37:21
to przykra rzeczywistość a nie wiocha....

goophy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-15 15:23:45
Czemu dzisiejsze urządzenia elektroniczne tak często się psują? ---> google

Blaabu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-15 22:54:54
To akurat wiadome :/ stare telefony komórkowe do dziś działają i 1 sprzed może 9 lat używa moja babcia, a obecne fony się już nawet po roku zaczynają psuć.. Tak samo inny sprzęt elektr

gugulka
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-01-15 15:06:26
mysle ze twoja wypowiedz w koncu ! zrozumia niektore "barany"

Pancio2010
    Ocena: -7 (glosow:9)
2012-01-15 14:52:13
Administrator/ka to dopiero musi być wieśniak żeby ludzi chorych na wiochę dawać to ładnie musi mieć naje*ane w głowie

gugulka
    Ocena: 12 (glosow:14)
2012-01-15 15:03:26
czlowieku,to nie zdjecie jest wiocha...troche logiki by sie zdalo

anno5
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-15 14:34:06
tak.. dr burzyński.. wlasnie się z nim skontaktowałam... wynalazł lek na raka a zamiast go wspierać rząd USA sądzi się z nim i stracił juz 60mln... muszę uzbierać fortunę żeby polecieć do stanów i wykupić lek który nie chcą refundować w Polsce...Umrę przez nich bo mnie nie stać. a mam dopiero 25 lat

LepszyMaysterek
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-01-15 14:00:23
Nie mogę ogladac takich rzeczy, bo odrazu mam ochote wysadzic jakiś zus, nfz, sąd. Do tego wszystkiego umacnia się we mnie uczucie bycia otoczonym z każdej strony gównem i złodziejstwem, ludzmi z brakiem kompetencji. WIĘCEJ MARMURÓW ZZUSWYSYNY!!!!!!

axe12
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-15 13:45:52
NO niestety ale taka jest prawda

Tschus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-15 13:35:04
Aż się płakać chce;(

d_kath
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-15 13:33:50
Już nie muszę wchodzić na demoty, wystarczy że zajrzę na wiochę...

patryk_kuki
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-15 13:33:01
Myslicie ze rodziny chorych na raka nie oddaly by wszystkiego co maja zeby wyleczyc swoich bliskich?! przeznaczyly by sumy tysiac razy wieksze niz przeznaczaja teraz zeby ich rodzina mogla zyc. Pomyślcie zanim napiszecie bo wychodzicie na półmózgie stowrzenia.

goophy
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-01-15 15:16:46
namida zostales wyslany przez masonow czy faktycznie "obiektywne" wrzechwiedzące media tak Ci narąblały w głowie?

namida
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-15 15:40:14
Rozczaruję Cię. Nie oglądam TV, nie czytam popularnonaukowej prasy, gdzie nie odróżniają informacji genetycznej i kodu genetycznego, stosując te dwa pojęcia zamiennie. Jestem biologiem i akurat bardzo dokładnie przestudiowałam wiele artykułów naukowych (nature, phimd, pbk), gdyż akurat to był temat

namida
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-15 15:41:23
mojej pracy naukowej. A i jestem kobietą.

kawalrafala
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-15 14:09:39
na długoletnim "leczeniu" AIDS i RAKA zarabia się więcej niż gdyby wyleczyć raz a dobrze. Tak samo jest z alergiami, uzależnieniami i innymi przewlekłymi chorobami. Na głupotę rzeczywiście nie ma lekarstwa

namida
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-15 14:53:20
Nic nie wiecie o nowotworach, a się wypowiadacie. To wasze komentarze są wiochą, gdyż piszecie takie głupoty, że rzygać się chce. Każdy typ nowotworu to inna grupa leku. Każdy nowotwór to inna mutacja. Inna mutacja inne inhibitory na zablokowanie wadliwego szlaku ekspresji genów. c.d.n

namida
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-15 14:53:48
Zanim wprowadzi się lek musi on zdać testy, które trwają kilka lat. Ustalenie optymalnej dawki (która jest różna dla każdego pacjenta), różne skutki uboczne działania leku. Nowotwór to zmutowane komórki naszego ciała, a lek niszczy nie tylko te zmutowane, ale również te zdrowe. c.d.n

namida
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-15 14:54:36
Są pacjenci, którzy nie są w stanie podjąć się skutecznego leczenia, gdyż ich organizm bardzo źle reaguje na dany efektywnie działający lek. Np. wymioty, niezdolność do przyjmowania pokarmu, odwodnienie, zbyt wysoka gorączka po wzięciu leku, itd., itp. c.d.n.

namida
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-15 14:55:09
Gówno wiecie o tym, a się wymądrzacie. Nawet nie wiecie, że 70% ceny leku jest pokryciem kosztów wynalezienia leku. Jednak jak badania trwają ponad 10 lat (uwierzcie, że szybciej się nie da, jest to związane z procedurami, aby nie zrobić krzywdy chorym) to miliardowe koszty, które trzeba jakoś pokry

namida
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-15 14:55:50
Pieniądze z nikąd na te badania się nie wezmą. Dlatego tyle to kosztuje i nie będzie mniej kosztować, bo nikt nie da naukowcom na wykrycie leków na nieuleczalną chorobę odpowiednich odczynników, materiału badawczego za darmo. A to jest bardzo drogie, stąd te koszty. C.d.n.

namida
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-15 14:57:39
Więc jak nie wiecie jak to wygląda, to nie wygłaszajcie swoich durnych i niekompetentnych komentarzy. jedyne z czym się nie zgadzam z patryk_kuki: AIDS to choroba wywołana przez HIV. HIV to wirus, AIDS to choroba.

kejor
    Ocena: -5 (glosow:5)
2012-01-15 12:44:37
komentarz usunięty przez użytkownika

kucharz1984
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-01-15 12:33:02
Trzeba być prawdziwym kretynem żeby dac na wioche takie zdjęcie, to wcale nie jest śmieszne tylko to jest prawdziwe ludzkie cierpienie. "gugulka" powinna teraz dodać swoje zdjecie na wioche za swoja glupote. Myślcie troche ludzie!

chujiogor
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-15 19:18:48
Tylko się ośmieszyłeś i pokazałeś, że to właśnie ty nie myślisz. Tutaj w ogóle nie chodzi o zdjęcie, tylko o to, co jest pod nim!

boy92
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-01-15 12:28:16
I tu się zgodzę normalni ludzie mają po prostu czekać na śmierć a taka zamożna osoba jest wyleczona po kilku tygodniach :-/

Ninurta
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-01-15 13:16:23
patrick swayze czy steve jobs na brak hajsu raczej nie narzekali, ale co im z tego przyszło?

Blenia
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-01-15 12:27:02
zwyczaje nie pomiescili. Wiem ze to okrutne co mowie , ale taka jest prawda, trzeba zachowac rownowage w przyrodzie..

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-15 12:40:07
Mówisz jak najbardziej z sensem, tylko jak musiałaby się czuć chora osoba, z myślą że jest lek na jej chorobę ale go nie dostanie?

Blenia
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-15 12:26:24
Ja mysle ze lekarstwo na raka moze juz nawet jest wynalezione - przez tyle lat znalazlo sie tyle lekartw to czemu na to nie? mimo wszystko nie mozna miec leku na wszystko chociazby przez to ze ludzie po prostu przestaliby umierac [ oczywiscie pomijam wypadki, smierc naturalna] , ludzie by sie

Mundzio84
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-01-15 12:20:26
To się objawia nie tylko w leczeniu raka i ogólnie w medycynie, ale i w różnych dziedzinach życia.Wielkie koncerny i korporacja dążą do tego, żeby jak najdłużej czerpać zyski z tego na co ludzie najwięcej wydają i nie cofną się przed niczym.Żyjemy w czasach, gdy światem rządzą nie ludzie

Mundzio84
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-01-15 12:22:27
ale pieniądze, cyferki, statystyki, skoki czy spadki na giełdach.To jest smutna rzeczywistość, a jeszcze smutniejsze jest to, że jak zwykle dotyka ona szarego zwykłego człowieka, który jest poprostu wobec tego wszystkiego bezradny.

rifox
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-15 11:53:25
pożytecznych technologii .. których nie udostępnia się ogółowi społeczeństwa.. DLACZEGO ? .. bo na nich nie idzie zarabiać ! .. dają korzyść ludziom, którzy zrezygnowaliby z wydawania pieniędzy na obecne - rzekomo jedyne - rozwiązania. Przykre ale człowiek jest najlepszą maszynką ..

rifox
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-15 11:45:48
no pewnie.. mordd.. każdy kto ma odrobinę wiedzy wie.. że znaleziono wiele świetnych rozwiązań w dziedzinie techniki czy medycyny.. w sejfach koncernów leżą patenty na ekonomiczne samochody które nie sypią się po 4 latach użytkowania, na tanie rozwiązania energetyczne.. czy wiele innych

rifox
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-15 11:54:04
pożytecznych technologii .. których nie udostępnia się ogółowi społeczeństwa.. DLACZEGO ? .. bo na nich nie idzie zarabiać ! .. dają korzyść ludziom, którzy zrezygnowaliby z wydawania pieniędzy na obecne - rzekomo jedyne - rozwiązania. Przykre ale człowiek jest najlepszą maszynką ..

Ninurta
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-01-15 13:14:24
wystarczy popatrzeć na elektronikę czy inne lodówki, pomyślane tak, żeby zaczęły się sypać po terminie gwarancji.

SubTomix20
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-01-15 11:18:19
Widać znawca nie wiesz co naukowcy wynaleźli więc nie pisz. Tak samo jest silnik np. na wodę ale nie produkują go bo kraje stracą miliardy z ropy itd. Więc otwórz oczy a nie czytaj kobiecych pisemek.

mordd
    Ocena: -6 (glosow:14)
2012-01-15 11:06:21
Każdy, kto ma choć trochę wiedzy ma inne zdanie. Nie istnieje lekarstwo na raka bo to nie jest 1 jednostka chorobowa. Wiochą jest zamieszczanie takich komentów jak wasze niestety. Niedouczone tumany wierzące w spisek koncernów....

kawalrafala
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-01-15 14:15:11
spora część badań na raka to ściema, trzeba poprzeć "naukowymi badaniami" samonapędzający się system zarabiania hajsu. Jeśli Ty wierzysz w uczciwość koncernów i ich przedstawicieli - polityków, to zazdroszczę Ci różowych okularów

malgolina
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-01-15 15:05:55
Jakoś lekarstwo na grypę ( szczepionki itd. ) potrafią znaleźć co roku, przy okazji mutowania się wirusa grypy, a tutaj tyyyle lat i nic... I jak tu nie mówić o spisku?

osiniak75
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-13 15:47:59
Znają to wszyscy którzy mieli bliskich którzy zmarli na "tą" chorobę, nie chcę jej cytować aby nie zapeszyć.

Kutnapletess
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-13 09:18:38
No niestety, ale to prawda ;/

szczepko
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-13 02:07:26
hmmmm a myslałem że rządy wydały nie wyobrażalnie dużo pieniedzy od 1930r na lekarstwo , i też myslałem ze nawet jak lekarstwo zostanie wymyślone to trzeba odczekac 30-40 lat żeby sprawdzić jakie beda efekty uboczne zanim je sie poda chorym , a uwierz mi są straszliwe i bolesne .

Koliber21
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-01-13 02:04:26
WIOCHA to jest z tych ludzi co zarabiają na czyimś nie szczęściu,tragedii:(

gugulka
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-01-13 02:03:49
gwoli wyjasnienia....nie to zdjecie jest dlamnie wiocha...tylko wiocha jest stan faktyczny podany w opisie tej fotki...

jackuso88
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-13 01:54:47
...tak, mam inne zdanie...niestety ale to jest cholerna prawda...jesli dla ciebie to jest wiocha to jestem ciekaw jaka by byla twoja reakcja i czy w tedy bys wzucal cos takiego na wioche kiedy by tak wrecz prykra sytuacja przytrafila sie tobie czy komus z twoich bliskich (oczywiscie wypluwam to), (

Z1mna
    Ocena: 18 (glosow:26)
2012-01-13 01:51:13
To nawet nie wiocha,a prawdziwa tragedia.Nie taka wyimaginowana,jak niedojeb w damskich szmatkach,czy przysmażona dziunia.A taka prawdziwa,a my nic nie możemy na to za radzić. Przykro...

gugulka
    Ocena: 2 (glosow:14)
2012-01-13 02:05:51
masz umnie duzego plusa za ta wypowiedz :)
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Napaść na oczach policjanta to nie jest dobry pomysł
  •  Kibice z Senegalu po wygranym meczu
  •  Zrozum zanim użyjesz"
  •  Gdy Turek


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400