Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Ale gdzie jej mózg?
skarpetka  11-03-29, 06:35 Zgłoś
+ 490 -
Dodano: 2011-03-29, 06:35:41   przez: skarpetka
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 490  Zgłoś nadużycie
1
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nasi tam byli ?
  •  Motywacja
  •  Edukacja
  •  Jeszcze troszkę i Macierewicz
Ukryj komentarze(103)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
klaudusssia92
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-11-07 17:59:19
nie ma wiochy.. fajne foto :)

GMOzabija
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-12-20 22:41:32
czyli jak ma cycki to nie ma mozgu ?

scorpion2010
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-04-30 09:55:53
Cycki ma świetne ale Ty napewno ich nie masz dlatego piszesz Teresko desko z zazdrości

skarpetka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-08 16:05:22
Jakby nie oceniać ludzi po wyglądzie to nie było by takiej strony jak wiocha.pl .

waclaw666ave
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-27 01:40:09
gdzie ?? ktos sie nie bal i zaj***l ;D

koxek1
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-18 00:46:40
mmm miodzio

ogarnijsieee
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-18 18:51:38
fajny ma naszyjnik i to wszystko ;p

na169
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-17 07:16:59
Ma bardzo ładne piersi... :* Kochałbym Ją:*

bob091
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-12 20:45:14
Gdyby wszyscy ludzie mieli mózg to nie było by tej strony

jah80
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-11-12 12:17:03
co chcecie od dziewczyny? dla mnie miodzio :)

keisha155
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-11 21:39:44
Nie ocenia się ku*wa ludzi po wyglądzie ! Żal ci dupę ściska , bo jesteś płaska jak deska ;]

skarpetka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-08 16:06:00
Jakby tak nie oceniać po wyglądzie to nie było by takiej strony jak wiocha.pl ;p

bialy1934
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-11 15:46:34
zdrowa dziewczyna szkoda ze tylko z wygladu ;/

kamui99
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-10 16:00:14
fajne cycki

Ciarkazz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-10 11:28:41
skoftenmedia . com/ images /emotijd /33 /25 . jpg usunąć spacje i git;)

allahhh
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-09 14:33:31
Fajna dupa, fajne cycki :D

gocek_06
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-09 14:23:16
dobra suka

TheKrzychuj
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-09 11:36:37
Fajne cycki

kloq
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-11-08 22:57:59
a co mnie mózg obchodzi??:)

skarpetka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-08 16:06:38
No tak, są cycki jest ruchanie.

gordon1985
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-11-08 22:36:33
cycki - klatka piersiowa. mózg - czaszka.

iubeo
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-08 22:19:18
diamentowa marichuana -.-'

seanch
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-11-08 21:42:12
ruchałbym ;]

tomi-espero
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-11-11 00:48:12
oj i to jak

skarpetka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-08 16:07:03
typowe.

JustanotherLoco
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-11-08 21:31:58
Ej ej ej ej dajcie jej nick z fotki!

komon_bejbe
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-08 17:42:09
to, że dziewczyna chciała się pochwalić atutami nie oznacza od razu wiochy :)

Liqu
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-11-08 17:30:57
o ku*wa wylałem niezły piece of cycki and pupa

wilkuck
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-11-08 17:20:09
Brak wiochy,nie wrzucajcie ślicznych kobiet dlatego,że dekold pokazała

ka8al
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-11-08 23:49:26
zgoda..

majkel1029
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-11-08 16:59:55
ma mozg. w kosmetyczce zostawila

ekwador999
    Ocena: -4 (glosow:6)
2011-11-08 16:13:30
buaahaahah ;D d`oh szkoda takich dziewczyn ! ani mózgu, ani wyglądu i czym ona tu próbuje być fajna ? porażka! pzdr

cell666
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-11-08 14:28:39
poco komu mózg, mając takie cycki:)

rene30
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-11-08 13:58:17
w cyckach.

kondzikus
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-08 12:10:39
Znowu komuś żal dupę ściska :)

nosferatu382
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-11-08 11:41:55
Wypłukany przez spermę...

Darika1
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-11-08 10:50:25
Mózgu nie ma bo co? Bo dekolt pokazała? Weź skarpetka lepiej swojego mózgu poszukaj.. Dziewczyna bardzo ładna.. Ma co pokazać to pokazuje... Nie widze tu żadnej wiochy.. Jak masz kompleksy to zacznij coś z sobą robić!!!

cyklop26
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-11-08 09:32:21
PRZAŚNE DOJCE!!

W1kt00r
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-07 23:57:23
No cóż: znowu jest się w co wtulić, piękny widok! :)

smagasia
    Ocena: -4 (glosow:6)
2011-11-07 23:34:07
mózg zapewne we dupie;D

korniak
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-07 23:27:42
Ale ma fajne cycuszi ;P Ale bym się wtulił Mmmm^^

Chocolatta
    Ocena: -4 (glosow:10)
2011-11-07 22:53:07
Zero jakiegokolwiek poczucia własnej wartości. Aż mi jej szkoda, bo ładna dziewczyna, ale w głowie nasrane ;p

Tavenger
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-11-07 22:37:28
mózg pocięli na 2 części i wsadzili w cycki...

Oxider
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-11-07 22:32:27
skarpetka weź przestań, ciągle wrzucasz fotki fajnych lasek jako wiocha...jakiś kompleks ? weź się za siebie, a nie zazdrościsz innym kobietą urody...

thc-hg
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-07 22:30:48
EE tam nie ma wiochyy... i Marysiaaa jest!;D

zamit20
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-11-07 22:22:32
Super panienka wiochy nie widze :)

starysatyr
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-11-07 22:01:05
Czyżby kompleks. Laska jest świetna. Ładne oko. Ktoś kto ma nicka skarpetka nie powinien się czepiać mózgu.

DexxxteR
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-11-07 21:59:01
laseczka ma konkretne ciałko... Inne mogą pozazdrościć.. Nie widzę wiochy, na prawdę zaje* laseczka.

misiu1994
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-11-07 21:52:55
daje dyche że mózg ma pod górną częścią czaszki...

sowa79
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-11-07 21:42:33
zboczek chce patrzeć na mózg. serce ci zaraz dowali jakimś tekstem a pieprz your self

pyska979
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-11-07 21:10:46
Jej mózg poszedł się j*bac.

Hesferas
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-07 20:54:37
Jej mózg jest pewniej w jej głowie, może minimalnie tylko zawodzi. Jak dla mnie zdjęcie to żadna wiocha, dziewczyna jest ładna, tylko może ujęcie "znad cycków" jest nie do końca odpowiednie.

xxgolyxx
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-11-07 20:54:32
mozgu nie idzie pokazac

h4cker
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-11-07 20:50:48
Ma to pokazuje... ale "skarpetka" ma kompleksy więc minusuje!

ares_22
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-11-07 20:42:58
...apo co jej mózg... :D

kamil18pralat
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-11-07 20:36:13
a gdzie jest dzióbek i solarka??

paulina21spi
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-11-07 20:30:38
Ktoś ze złości,bądź zazdrości to tu umieścił.....żal

Aku134523
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-11-07 20:15:14
Są cycki i jest ok :))

wujek9222
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-07 20:09:47
Jak to gdzie pod czaszką :D

adekniejadek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-07 20:04:38
mózgu nie trzeba cycki wystarczą w zupełności

Tensor
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-11-07 19:55:10
A co się działo w latach 50 - 60? Pin Up Girls były postrzegane przez niektórych jako zło, szerzenie pornografii itd. Dzisiaj kwalifikujemy to jako sztukę. Tak samo jest z takimi zdjęciami - dzisiaj zło, za parę(naście) lat będzie normalne. Możecie się ze mną nie zgadzać, ale taka jest prawda.

Szyderca12321
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-11-07 19:50:05
fajna laska nie ma wiochy

HELLBOY19730
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-11-07 19:37:37
cycki raczej mega zwisy

Tommny
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-11-07 18:53:14
Dałbym jej solidnie po palić ;)

Brastin
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-11-07 18:03:18
Widać osoba, która wstawiła to zdjęcie na "Wiochę" ma jakieś kompleksy. Prawdę mówiąc trochę za bardzo je wystawiła, ale niech już będzie.. Najbardziej mnie zastanawia to, co ma na szyi.. nie wygląda jakby była tego smakoszką :P

klaudusssia92
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-11-07 17:59:19
nie ma wiochy.. fajne foto :)

ssij_mi_jaja
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-07 17:54:39
zrobiłbym w niech blll bllll bllll

vc70368
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-07 17:03:02
Na co mózg! Ważne , że cycki ładne!!!

metalmagic
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-07 16:53:45
fajna ;)

gf9900gtx
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-07 16:35:42
pewnie się pociął

bubciooo
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-11-07 16:30:18
jeśli ktoś nie ma mózgu to Ty

HoobyDoo
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-07 16:19:23
bardzo fajny bufet :)

kondziowniik
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-11-07 16:16:14
to teraz każda kobieta która ma piersi nie ma mózgu.? :D faaaajnie.;D

narasiema
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-11-07 16:14:07
Nie rozumiem ładna dziewczyna, fajne zdjęcie a na wioche wpadła! Dla mnie jest to nie pojętne!!!!

uap1984
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-11-07 16:04:58
jak to gdzie ? Cycki na miejscu a mózg pod kopułą . Myślę więc jestem ! Brawo , wiochy tu nie ma !

Maniek1313
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-07 16:03:19
Fantastyczne bimbałki! :-)

babicz
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-11-07 15:56:33
PEWNIE WIĘKSZOŚĆ Z WAS WOLAŁABY OGLĄDAĆ JĄ NA TYM ZDJĘCIU JAK CZYTA KSIĄŻKĘ ALBO ROBI SWETER NA DRUTACH. LASKA JEST PEWNIE 100 RAZY BARDZIEJ ROZGARNIĘTA OD WAS ZAKOMPLEKSIONE DURNIE I TŁUSTE BABSZTYLE !!!

thc-hg
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-07 22:35:58
i już Cię lubię!:)

megamoc
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-07 15:56:32
dobra szpara i koniec tematu

Eskalibur
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-11-07 15:48:46
po co jej mózg jak ma cycki ?!

dj_kenzo
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-11-07 15:45:59
to teraz cycki są oznaką braku mózgu? co do mózgu to myślę, że jej mózg jest tam gdzie mózg każdego człowieka, czyli w głowie ale bardziej zastanowiłbym się nad prawidłowym funkcjonowaniem twojego mózgu skoro wstawiasz takie (normalne) fotki i opisujesz je w bardzo prymitywny sposób...

peles233
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-07 15:43:30
BOSKIE PIERSI !

WebSee
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-11-07 15:39:01
Ważne że są Cycki! Ruchałbym

Zamknij_Okno
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-11-07 15:37:29
fajniutka dziewczyna ^^ a jaka zdrowa

mlody12340
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-11-07 14:33:52
po co jej mózg ? ma cycki ;D wiec poradzi sobie w życiu :)

Boczka
    Ocena: -4 (glosow:6)
2011-11-07 14:20:56
Cycki są, dupka zapewne dostepna dla wszytskich, mózgu nie używa

babicz
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-11-07 14:16:43
Mózg? A na cholerę ci mózg? Albo oglądasz mózg albo cycki. Mnie akurat bardziej cycki się podobają, ale każdy ma inne zboczenie.

maniakka
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-11-07 13:58:09
autor pewnie ma plecy z tyłu plecy z przodu :)

Tensorr
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-11-07 13:47:05
ruchal bym

xkamix
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-11-07 15:40:34
wy to nawet gówno byście ruchali

kalou88
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-11-07 13:30:09
no wlasnie nie ma wiochy, jest tylko laska która ma do zaoferowania tylko cycki trudno jakos trzeba nadrabiac brakiem mozgu

cannabiscup
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-11-07 13:27:26
"a gdzie mózg" ?. Więć mózg znajduje się w głowie gdzie W strukturze makroskopowej półkul wyróżnia się powierzchnie: górno-boczną, przyśrodkową i dolną (podstawną) oraz brzegi: górny, dolno-przyśrodkowy i dolno-boczny. Powierzchnie półkul są pokryte bruzdami (sulci), które ograniczają zakręty (gyri)

tommyy89
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-07 13:25:47
ale cycki fajne ;>

pawlik132
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-11-07 12:51:00
Fajna fotka fajna laska nie wiem dlaczego na wioche

kajus_pieknus
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-11-07 12:41:35
Heh zdjęcie dodane przez kobiete, pewnie zazdrosc zrzera;)

QmaQm
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-07 12:22:24
po co jej mózg jak ma cycki

outlaws13
    Ocena: 1 (glosow:11)
2011-11-07 12:21:12
Jakie są kryteria trafiania na główną? Fotka super, efektywna, sugerująca, nie wulgarna. Czy wy wszyscy w golfach chodzicie?

Kinio546
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-11-07 12:18:08
pal ziolko pal ziolko..., juz cie lubie

mcmajkel
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-07 12:14:06
oj tam, oj tam, cycki zawsze spoko;)

polkiju
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-11-07 11:41:59
mózg się w kadrze nie zmieścił

DiceMan
    Ocena: 1 (glosow:9)
2011-11-07 11:40:37
Nie widzę powodu, dla którego to się tu znalazło...

g-umi
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-11-07 11:36:50
Radził bym zmienić tytuł na "Cycki są. Po co mózg?"

mic1
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-11-07 11:29:42
Cycki są znacznie ciekawszym widokiem niż ludzki mózg.

ASiau
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-10-23 16:37:43
Fajne cycki :)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500