Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Co twoje dzieci robią w domu?
roslinka414  11-03-29, 17:42 Zgłoś
+ 283 -
Dodano: 2011-03-29, 17:42:51   przez: roslinka414
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 283  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dziewczyny efektownie zakończyły imprezę
  •  Wykopki
  •  Portfel mu oddał, a telefon rozwalił
  •  Jedyne media, które nie kłamią
Ukryj komentarze(19)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
pieszczoch91
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-05-30 15:46:21
widać że jakaś patologia.. lodówka - późny gierek, telewizor - wczesny breżniew...

kalussiax33
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-15 19:19:51
haha ;)) mój misiu..;P

del1010
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-04 06:31:23
kto kurwa w tych czasach ma u nas taki telewizor?

guma002
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-02 14:09:49
łoooo lema ; ) ha ha

osa1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-01 22:03:16
Dziewczyny szanujcie się bo jak się same nie poszanujecie to nikt Was nie poszanuje!!!!!!!!!!!!!!

mandyyyy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-01 20:39:10
nie ma jak tak... xD

PatriszBDG
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-01 19:44:11
hahah, moj kumpel z byles klasy i teraz ze szkoly. ^^ nie ma to jak . ;d

Blex3
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-01 08:45:01
Lema !!! ;)

xxtruexxglowxx
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-01 07:54:50
jakby przyszlo co do czego to by ze staruch sie zesrala

yankes007
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-05-31 15:33:27
pewnie któryś z rodziców im zdj robił :D

Cezar2010
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-05-31 02:08:06
żenada !!

ursus320
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-05-31 00:43:40
lubi to ;)

pornol
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-05-30 16:53:14
szprzątają

pieszczoch91
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-05-30 15:46:21
widać że jakaś patologia.. lodówka - późny gierek, telewizor - wczesny breżniew...

DrLord666x
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-05-30 13:11:42
"twoje dzieci robią w domu?" czy to kontekst, że oni są rodzeństwem? Bo niesmacznie to tak z bratem....

Lcaseidefensis
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-05-30 13:03:40
jaki ucieszony a nawet nie zaczęła

lintu
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-05-30 12:26:29
Marta B ?

Carmen03
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-03-30 10:08:04
no właśnie..ciekawe co na to ich rodzice..

ameliak
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-03-29 21:33:05
omg!!! chcialabym zobaczyc reakcje ich rodzicow

kinia23
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-03-29 17:56:00
Przecież te osoby na zdjęciu są takie same, to kurde oni są w końcu rodzicami tego dziecka na górnej fotce czy kim, bo się pogubiłam..


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400