Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Prawdziwy macho, w galeri jeszcze ok 30 takich zdjęć
Wacek9  12-01-17, 21:40 Zgłoś
+ 980 -
Dodano: 2012-01-17, 21:40:25   przez: Wacek9
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 980  Zgłoś nadużycie
27
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kiciuś.
  •  Kobieta i telefon
  •  Bez komentarza
  •  Piąteczek piątunio .
Ukryj komentarze(80)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Beszczell
    Ocena: 11 (glosow:19)
2012-01-17 22:10:00
Zdjęcie w stylu rób to zdjęcie bo zaraz się zesram :D

andrzejo1909
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-08 23:15:12
hardcorowy koksu co by mu żyłka nie pękła

Pitbull_1983
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-03 14:37:39
ten bez koszuli to wygląda jak karzeł a po drugie to nie wygląda jak macho

przemekczech
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-31 16:27:49
a ten chlop w szaliku jest troche dziwny

KawaiiNeko
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-30 14:00:03
O proszę, i Alina się znalazła :D

pekinolatino
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-29 23:56:16
przeciez to sa 13latki,to o czym my rozmawiamy. dzieciak pewnie akrobatyke nagina,dlatego ma dobra sylwetke.

Sebastian131185
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-29 22:58:51
Wyglada jak by zaraz cos mialo wyjsc z niego :D

xXxHqFuckYouxXx
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-29 21:09:12
Zesraj sie a nie daj sie- czemu on nie ma kurtki?o.O zdeka odstajaca lopatka;p

iceman76767
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-29 14:14:19
co za frajer xd

pawelkus81
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-29 12:05:57
chudy ale byk!!!!

Greg0666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-28 23:13:13
Każdy zdrowy facet ma taką budowę ciała więc nie wiem czym on się chwali, widać narcyz jakiś.

rusofil
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-28 20:16:33
Mruży oczy. Uczulony pewnie na własną głupotę.

lun4tyk
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-28 19:18:59
spięty jak plandeka na żuku :D

supercarmenka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-28 18:45:15
wyprostowałby sie,a nie garbił

opanowany
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-28 18:30:11
ale śmieć

afshasfafaf
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-28 16:53:25
Ale ma świński ryj

roboszek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-28 14:29:21
ma szczescie ze w polsce nie ma hien chetnie by sie rzucily na taka padline

fiodor89
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-01-28 13:41:03
ma klate jak szczur czoło:D

bammus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-28 13:39:56
przed sesyjka musial sobie zwieracz zszyc zeby sie nie zejsrac:D

matez14
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-28 13:28:16
raczej zdjęcie z cyklu "zesraj się a nie daj się" mina ala srający kot

estiii12
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-28 13:15:22
haha paker haha ... zalosny

PonuryUserr
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-28 09:40:12
Ta dzisiejsza młodzież jakaś taka spięta chodzi, wyluzuj się

Leash
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-28 09:17:39
Jakby moj facet pozowal do zdjec z taka kretynska mina, zastanowilabym sie czy dobrze wybralam...

hana_montana
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-28 07:13:18
Ale ma świński ryj, coś jak syn Krzynówka.

crazybread
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-28 05:43:42
Gowniaz sie jeszcze tego kiedys bedzie wstydzil.

Marek-irl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-28 01:34:38
komentarz usunięty przez użytkownika

nieustraszonypat
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-28 01:20:52
kolo zwany szaszłykiem!!

Tumanek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-28 01:11:15
Ale ma ryja!! muskulatura jak na niego spox/:P

Groszuniu
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-27 23:18:44
Bluzy i apaszki a ten świeci tym wdepniętym kartonem po bananach ;D

scheller
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-27 22:59:43
Oświeńcimski kulturysta

slawcio70
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-27 22:56:39
nos jak u świni czyli kontakt !

devilstrill
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-27 22:32:04
Spina się, jakby go w dupsko coś uwierało ;P

szczeryham
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-27 21:30:34
Wypasł się jak szczur w żelaznym sklepie.

saaandruusiaxd
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-27 21:17:51
hardkorowy koksu pewnie je dużo stejków

dziecinka88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-27 21:17:06
hehhe hehhe hehe hehhe hyhy hehe

ediom0
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-27 21:04:15
spina sie a na ryju jak swinia

drLOUBITCH
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-27 20:43:55
Kolejny megaloman. I te jego pozy i minki w stylu "patrzcie i podziwiajcie". Żenada.

Lisek85
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-27 20:17:35
parę fotek wyżej jest fotka z napisem zajebistość z nią trzeba się trzeba urodzić go to o mineło

czaki1982
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-27 20:10:56
pewnie nie raz w porty się zesrał tak się spina :)

wesy69
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-27 20:09:32
a dziewczyna chyba z przasnysza woj. mazowieckie

bielany
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-27 19:54:31
komentarz usunięty przez użytkownika

stocza1906
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-27 19:38:30
koleś po prostu pozuje robiąc w gacie

kermitzaba87
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-27 19:03:23
on się poprostu koncentruje bardzo mocno, może kupe wstrzymuje :P

Z1mna
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-27 18:57:36
Pfffffffff

HACHLIK_88
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-27 18:47:18
Ale łapa

fearsometickler
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-27 18:43:26
Kolejny fotkowo-nklasowo-fejsbusiowy gangsterski napinacz. Nic szczególnego, nic wartego uwagi, leave him be

wiochmenek99
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-27 18:31:12
To co mam powiedziec Spiętemu?Żeby się rozipął:)

przem
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-27 18:30:39
Leszcz z Wieeeeelkim Ego

pawlo.czarny
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-27 18:23:27
Koleś jest ze Szczytna Warmińsko-Mazurskie

KatharinaKath
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-27 18:05:49
jaka napinka haha :D

achaja1
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-27 17:46:43
Jak się chłopak bardziej napręży to mu kości skórę przebiją.

Aivlys
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-27 17:42:47
haha żeby to jeszcze przystojne było xD

ares27113
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-27 17:37:03
co za pedał!!!

Apophis2012
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-27 16:35:18
Zdjęcie wymiata tylko troche zapadnieta klata(jak zdeptany karton)ale już czwiczy kulturystyke od pokazów:D

janek2033
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-27 16:35:07
Kalta jak dół po wapnie

alvaez
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-27 16:21:34
to jeszcze szczypior xD nie ma czym błysnąc, kolo był raz na siłce i myśli ze jest wielki :/

takatak
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-27 15:51:58
współczuję mu

bmq4
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-01-27 15:46:43
Dziwnie byłoby mieć znajomego, który wszędzie łazi bez koszulki.

kaziu360
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-27 15:37:40
Pierwszy tydzień na siłowni ;p

misiek198407
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-27 14:55:01
i na takie zdjecia jest ustawa ACTA

nunek119
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-01-27 13:53:13
ja nie ogarniam takich ludzi , czym się tu chwalić ? tym bardziej widać jak jest zimno jak tamci poubierani . on się napiol sie i musli ze jest kozak . a tak naprawde ma klate jak szczur czolo

kukiz244
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-01-27 13:51:36
te zdjęcie po lewej u dołu to wygląda on jak stary Krzysztof Ibisz

adison21
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-27 14:14:07
hahahaa dokładnie :D

dolarmiglo
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-01-27 13:40:16
Po pierwsze: "Zwiększ masę!"

mlody89
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-27 13:38:00
faaaajny

salwus27
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-01-27 13:36:10
super, ona jest do mnie z wygladu podobna..;/

butch821
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-27 13:32:30
Ohydny pępek

lukaplast
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-27 13:08:09
Chudy byk, w otoczeniu starszych kolegów.

kazikZ1959
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-27 13:05:53
ale fajna dziewczynka obok tego napinacza

lukaplast
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-27 16:08:03
właśnie... dziewczynka...

hohohohoho
    Ocena: -5 (glosow:17)
2012-01-27 13:05:12
Tu wiochy nie ma nadawce tego zdjęcia na tą stronę żal dupę ściska ,że sam taki nie jest :)

trilho
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-27 12:56:32
haha nie ma kozaka na wiesniaka

kusy64
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-01-27 12:39:05
Rasowy wsiowy burek.

jamez
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-01-27 12:57:28
widzę ławkę jakby z parku miejskiego ,więc po czym wnosisz że wsiowy?

Stokrotka166
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-01-27 12:24:09
chcial sie polansowac, a wyszla wiocha :p

patrykzsti
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-01-27 12:18:43
dobrze, że mój pies nie widział akurat, bo by monitor rozbił jakby się na kości rzucił

bielany
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-01-27 12:06:51
on ma dziwny pępek...

Tolek19
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-01-27 11:38:17
Lansik

alan55555
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-01-18 11:48:01
idiota

kozaa
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-01-18 07:29:10
Ajem hat boj ;D Kurczak do rosołu.

Beszczell
    Ocena: 11 (glosow:19)
2012-01-17 22:10:00
Zdjęcie w stylu rób to zdjęcie bo zaraz się zesram :D


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500