Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
NA SKRÓTY W GLIWICACH
adachoo9  12-01-18, 20:18 Zgłoś
+ 991 -
Dodano: 2012-01-18, 20:18:12   przez: adachoo9
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 991  Zgłoś nadużycie
197
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  41 Polaków wyrzuconych z belgijskiego samolotu
  •  Miriam Shaded (Fundacja Estera)-fb zablokował jej
  •  Kiciuś.
  •  Miriam Shaded (Fundacja Estera)-fb zablokował jej
Ukryj komentarze(95)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
ckm177
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-01-27 17:50:54
A temu czerwonemu się udało tylko już chyba dłuższy czas myśli jak z powrotem

TABSCO1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-28 21:55:35
Ludziee... Bo GPS pokazuje ze to jest aleja i ze można ją dojechac na parking hotelowy a taka jest prawda ze sie da ale tylko z 2 strony a nie od strony głównej ulicy gdzie są schody.

Barteeeek9333
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-22 22:41:31
To była Ona ;D I posłuchała nawigacji za szybko ;d , która kazała jej " skręcić w prawo " .;D I wylądowała na schodach ;D

GRANDBMW
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-19 19:52:57
a moim zdaniem byl to jakis wypadek bo bez powodu samochody na skrzyzowaniu nie stoja w dodatku nie odpowiednio.. przez co tez stoi tam drogowka ;) pozdrowienia dla tego co to wrzucil... ile masz lat? 15 ;/

didok02
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-07 15:07:25
Ale trzeba przyznać gość jest hardcorem smerfy za nim stoją a on sobie po schodach jeździ, no ale musimy mu wybaczyć pewnie chciał pozjeżdżać ale nie zauważył że śniegu nie ma a na sanki szkoda kasy w końcu auto mogło posłużyć jako sanie tylko zapomniał też zainwestować w jakiś zaprzęg reniferów

Houseshock
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-02 23:10:24
Z tyłu jeszcze psy były haha :D

PodGrzybek2000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-02 21:43:30
Taaa, on po schodach, a za nim policja wszystko widzi -_-

PodGrzybek2000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-02 21:42:22
Taaa, on przez schody, a za nim policja przejeżdża -_-

pokerface6666
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-02 21:07:37
gliwice , ehem skróty oraz ten pedał od discopolo co uważa się za fajnego xD

Anonymous95
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-31 23:07:58
Hmmm moto to rozumiem, ale autem? o.O

kiniuhaa
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-31 22:55:45
a tam psy stoją :) nie wierzę, że po prostu sobie jechał/jechała tamtędy koło psów, może to też psy były ? ; )

konar721
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-31 20:35:08
to wszystko nieprawda, po drugiej stronie ul.Zwyciestwa ( budynek po prawej, na rogu ) jest McDonald, pewnie mu sie spieszylo i wziol na wynos... ale jak on przeskoczyl przez kraweznik? :)

Rurarz_04
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-31 20:23:44
czerwony z myszkowa kto z myszkowa łapka w góre :)

paula_1516
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-29 21:47:54
Można i tak :D

Cobi78
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-01-29 11:55:35
Czy naprawdę nie widzicie że auto jest na awaryjnych? Czyli najpewniej jak już tu ktoś pisał, znalazł się na schodach wbrew własnej woli...

siwySLU
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-29 02:07:42
kazdy ma swoj wlasny sposob na zycie hheh

wiocha1984
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-28 23:47:31
no jak nie widzisz ... juz drzwi od radiowozu sie otwierają

wiocha1984
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-28 23:21:14
na dolnych schodach oberwie wydech. Buuuhahahahaha.....

Czekoladowa25
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-28 21:31:40
w sumie to niema większej różnicy pomiędzy tym a przeciętną polską drogą

paranoya
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-01-28 21:31:11
Ja tak robię na jazdach i co z tego :P

Shadovv
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-01-28 19:05:56
A może wpadł w poslizg i tak wyszło ? Pisze tak bo jestem z Gliwic trzeba jakoś się wybronić :P

eddie24riopless
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-29 08:09:56
Zapewne tak się stało ale ten portal pełny jest prześmiewnych idijotów (większość z nich nie ma nawet PJ!) w wieku gimnazjalnym, którzy w gó_no widzieli bo w du_ie byli...

krucha_03
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-28 17:25:09
pewnie skater za kółkiem :)

Oliwer18
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-28 15:32:09
Ten'' czerwony''mógł tam wjechać ale tylko z drugiej strony bo tam jest uliczka taka mała !!!!Wiem bo mieszkam w Gliwicach!!!Pozdrawiam.

JANKES69
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-01-28 15:01:38
a kto zauważył psy z tyłu

wiocha1984
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-01-28 23:24:02
brawo ... piękne spostrzeżenie. Ale skoro w tym miescie dzieja sie takie cuda, to i nie zdziwiłabym sie, gdyby pies wyszedł z radiowozu zrobic siku na chodniku

liderka
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-01-28 13:10:11
komentarz usunięty przez użytkownika

zajebista90
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-28 13:05:44
To z ta nawigacja moze byc bardzo trafne aczkolwiek zdolnosci polskich robotnikow moga sugerowac ze tam byl nakaz zjazdu :P

lajf00
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-28 10:43:55
Kurcze ! Co wejdę na wiochę to zawsze musi być coś z Gliwic x dd Co oni tam odwalają ? ;d

tomaszku666
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-28 10:37:39
A ja sądzę że ktoś dosłownie posłuchał nawigacji która powiedziała "a teraz skręć w prawo" widziałem już takie przypadki!

crushers
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-28 09:20:14
może chciał zaparkować, a nie było miejsca ?? :D

burtpik12
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-28 05:55:49
albo mi sie wydaj albo tam stoją parówki hehe to gościu miał wtope po całości....:):)

buhaj_21
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-28 01:28:48
Powinien dostać mandat za brak włączonych świateł ;)

Barteeeek9333
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-28 01:15:16
Zwycięstwa rządzi ;D A Auto nie wyhamowało ;D

pawelr5a
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-28 00:34:15
Za wolno jechał - może następnym razem mu się uda

kar192
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-27 23:54:02
Taa Gliwice :DDD Ale on myśle ze wpadł w jakiś poślizg na 100 %%

jaro1888
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-27 23:46:51
Sie chłopina nie wyrobił ...

mateusz2345
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-27 23:29:24
Trzeba jakoś skracać skoro paliwo takie drogie ;]

Gebels78
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-27 23:03:32
To pewnie ten "gangsta" co tak ładnie "śpiewa i się giba"...

damiano1990
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-27 22:54:25
Tak to jest jak się za dupami ogląda i później o...

GreenStreet
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-27 22:43:14
Wkoncu teraz czeba oszczedzac paliwo:D

LubieSieBawic
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-27 21:53:40
to ten skwer na Zwycięstwa ? : D Gliwice rządzą < 3 xd

klaudia24044
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-27 21:40:24
Policja juz w gotowości ;p

SzydRAKno1
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-27 21:26:21
Na pierwszym planie auto na numerach myszkowskich.. Chcac wykorzystac co sie dzieje to z tej okazji pozdrawiam Myszków i Zawiercie;D

Truuskawka98
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-27 21:10:45
Takie rzeczy tylko w Gliwicach . ;)

piotrek2011m
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-01-27 20:47:11
Zawisł jak Tuskowe strony od popularności.

oliwka3412
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-27 20:39:50
a tam w tle policja ? :D

suchadupa
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-27 20:30:11
gosciu nie wyhamował i sie zawiesił, widać po mocno skręconych kołach do tego psy po prawej stronie ...

hrabiakopyt
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-27 21:33:53
Żadnego psa nie widzę, tylko kota na drzewie...

kecaj90
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-27 20:24:30
ee tam pewnie służbowy;p

Lisek85
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-27 20:05:00
tak jest jak ogląda się filmy myślał ze da na skróty :] a może ceny paliw go do tego skusiły

Ado112
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-27 19:52:56
ej ten samochód za tym zjeżdżającym po schodach to nie policja ;D ?

DodaYoda
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-01-27 19:29:51
a ile masz lat, bo z avatarka mi wyglądasz na taką ostrę 15-o letnia szparkę

boiles
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-01-27 19:23:32
Jak nieumie jezdzić to niech niejezdzi takiemu to bym tyłek skopał dobrze że żadne dziecko nie potrącił to że nie wyhamował to nie znaczy że się jezdzi po chodnikach jezdzi się z taką prędkością żeby zahamować a nie tak jak ten debil

LiptonRedTea
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-01-27 18:52:20
Zaczynam rozumieć, że moje miejsce zamieszkania [Gliwice] to nie przypadek XD ul.Zwycięstwa, tam każdemu się śpieszy XD

DodaYoda
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-01-27 19:27:46
Jak ty jesteś z gliwic to daj mi swój adres,będę u ciebie do półgodziny i dajemy w anala. Tylko tyłka nie myj lubię jechać w brudny i spocony, najlepiej zaraz po robieniu kupy

DodaYoda
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-01-27 19:30:34
A ile masz lat bo z avatarka mi wygladasz na ostrą 15-o letnia szparkę

kzkkzkkzk88
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-27 18:41:17
"Gliwice niszczą każdego" ;)

chaberka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-27 18:12:35
No co? Parkour autem :)

Imper3838
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-01-27 17:57:18
GPS tak prowadził

panterka88
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-27 17:55:14
...ucieka przed policja...(po prawej stoi bus policji na swiatlach)

ckm177
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-01-27 17:50:54
A temu czerwonemu się udało tylko już chyba dłuższy czas myśli jak z powrotem

hana_montana
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-28 06:24:06
Nie na długo, zaraz zejdą po niego.

talibekkk
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-01-27 17:48:23
a ja byłam świadkiem tego :D gość chciał tylko nawrócić :D ehehe myślał, że się wyrobi.. źle myślał :D

kroljuljan1983
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-27 16:43:30
trzeba w zyciu se radzic i kombinowac.zadna wiocha

sebast669
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-27 16:40:42
skrót w nfs :D

kikutix
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-27 16:39:55
kolejny mądrala heheh :)

juveneq
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-27 16:37:13
Moje miasto coraz slawniejsze... Pierw "bede gral w gre", teraz ten gosciu... Zyc nie umierac...

Kasia77
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-27 16:34:08
nie on pierwszy i nie on ostatni postanowił zjechać po tych schodach :)

konrad8600
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-01-27 16:25:13
A ja mysle ze to jest objazd i znaki tak nakazuja hehe W polsce takie rzeczy sie zdarzaja..

Apophis2012
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-27 16:19:33
Czy ja dobrze widze?? passat allroad?? Myslałem ze tylko audi robia w tej wersji:D

eddie24riopless
    Ocena: -9 (glosow:11)
2012-01-27 16:03:47
To nieszczęśliwy wypadek a nie śmieszna fotka... Buraku.

endrju2186
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-27 15:56:40
za ślisko, opon nie zmienił i nie wyrobił

hickeyek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-27 15:56:39
sciema, nie ma opcji zeby zjechal po tych drugich schodach, na bank auto by zawislo, zreszta tam policja stoi, admin idiota pewnie tego nie zauwazyl :D

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-27 15:40:08
Tak to jest, jak jedzie się ślepo tam, dokąd prowadzi GPS...

A-s-k-a
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-27 15:24:53
Bo nie liczy się jaki skrót tylko,że skrót :D

nazawszetyx333
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-27 13:10:44
tak na skróty a za nim policja na parkingu :P

Hherman89
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-27 13:02:50
SMY - myszków!!!moje miasto hehe

Manuel13
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-27 12:43:21
Mógł zjechać po zjeździe dla inwalidów.

trilho
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-01-27 12:42:23
na skroty to cie starzy robili,to jest wypadek

avalanch
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-27 12:40:58
I jeszcze ten dostawczak, to musiała być jakaś stłuczka

Maa86
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-27 12:38:58
...a policja juz do kolizji stoi z interwencja :P

szatano999
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-27 12:34:12
PO JEEP...ANY??? Stoi taki chu..zaśniezony przed schodami i pół chodnika zajmuje!!!!

traczek10
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-27 12:30:15
migają awaryjne - to nie jazda na skróty tylko wpadniecei w poślizg. Na takich schodach nawet SUV by się zawiesił

lipton25
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-27 12:23:52
Wyjaśnie wam Gościowi Gps skazał skecić z ulicy Zwycięstwa w Aleje Przyjaźni .... no i skręcił

kaliber018
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-27 12:23:15
po pierwsze widać że stoi tam policja po drugie kierowca pewnie chciał wyminąć ten biały samochód dostawczy.

TrombaZioma
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-27 12:13:47
SMYszków

kajawtf
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-01-27 12:06:19
Widać ze to wypadek ...Nie ma wiochy!

ssij_mi_jaja
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-27 11:49:23
chciała zjechać na parking podziemny

Chester_88
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-27 11:44:20
Aleja Przyjaźni i ul. Zwycięstwa :)

lufka88
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-27 11:41:57
Ostawiam na jakiś wypadek , przecież w tle jest radiowóz drogówki.

jatuss
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-01-18 20:21:32
Ja jednak myślę że ktoś ni wyhamował,nie uważasz?

znakorla
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-18 20:51:07
też tak myślę. Tam chyba nawet policja stoi wiec aż takim desperatem by nie był

technica
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-27 12:02:29
No i co wezwali policje bo stoi na skraju schodów??

osiniak75
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-27 12:14:42
Może jechał na podwójnym gazie?

bergman
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-27 22:27:43
Nie mógł nie wyhamować, bo ul zwycięstwa jest prostopadła do tej alejki, a naprzeciw tej alejki niema żadnej ulicy. Jesli GPS go tak poprowadził, no cóż ;) Vw Owner


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500