Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
pyky2  11-03-31, 22:47 Zgłoś
+ 172 -
Dodano: 2011-03-31, 22:47:56   przez: pyky2
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 172  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Motywacja
  •  Dziewczyna o tym jak dotknęła Justina Biebera
  •  Wymuszenie
  •  Kiedy Twoja dziewczyna ma lęk wysokości
Ukryj komentarze(16)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
makabration
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-04-01 09:30:10
hahaha znowu fotka z trupem

KochankaSnu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-29 00:46:22
Sam sobie dodał ;DD

wiocha0805
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-27 12:51:40
33899943- numer kolegi nie zmazany xdd

EeeObczajTo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-27 09:57:51
heh a najlepsza jest ta wiadomość obok xd .

neposz
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-06-27 06:57:07
ale koleś drobniutki. Murowana lustrzyca i przy okazji tępica :)

masssa85
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-26 23:08:06
ciemnosc tepa strzalo ...CIEMNOŚĆ!!!WIDZĘ!!CIEMNOŚĆ!!

Sweecia
    Ocena: 1 (glosow:9)
2011-06-26 17:54:36
Widziałam lepsze minki .. ;p nie widzę tu wiochy.xD A ze wiadomość? ( Jakieś dziecko zaprosiło do gry ^^" Ja sama często dostaje takie spamy ^^ Niee no , ale Facet genialny;] haha^^

Sirk123
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-26 16:51:08
spamujemy jego kolegi gg ! :D

cybuch1979
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-26 13:55:39
gino zaawansowane

Parasitex
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-26 13:47:26
na jego piersi powinna być cenzura! ;P

LOL1500
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-26 13:22:23
hahaa i nie zamazane gg Tw znajomego :)

longcock
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-06-26 12:52:53
wiocha jest, dziewczyna ma jakies badziewie na jezyku

univ
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-04-26 16:15:32
dziwny początek wiadomości mnie zmylił, sorrki :)

pyky2
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-04-02 11:30:31
(opis) a z kim mam pisać, rodzina zaprasza mnie do gry co w tym strasznego?

univ
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-04-01 10:41:24
(poczta) z kim Ty piszesz!?! WTF?

dziubek1207
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-04-01 00:43:21
On żyje???Wygląda jakby nie...

makabration
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-04-01 09:30:10
hahaha znowu fotka z trupem


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600