Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
adulec11  11-04-01, 17:41 Zgłoś
+ 295 -
Dodano: 2011-04-01, 17:41:50   przez: adulec11
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 295  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  To skandal!!! Jak drogi mogą komukolwiek służyć?
  •  Kobieta i telefon
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
  •  Miriam Shaded (Fundacja Estera)-fb zablokował jej
Ukryj komentarze(72)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
jasnygwint1
    Ocena: 6 (glosow:8)
2011-12-14 12:16:28
Nie ma wiochy, ale to już mnie nie dziwi na tym portalu...

xpumaxx
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-25 11:50:02
normalne zdjecie ! wez

RedBlackCat
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-03 23:53:45
Tylko słońce w rogu za mocno przyświeciło! Tak te polskie anomalie pogodowe.

ar2rek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-17 20:35:56
i w czym ta wiocha? Bo nie podała telefonu obcemu tylko wykorzystała lustro?

Pazer11
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-12-17 19:24:12
Jak widzę takie matki jestem za aborcją.

Kamildavey
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-12-17 05:20:12
ty glabie..chyba dzieci nie masz..z reszta,mysle,ze jestes tak paskudny/a,ze nie masz nawet szans na zwiazek i nazwyczajniej zal ci dupe sciska..

rusofil
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-12-17 01:45:26
Żałosne jest twoje pisanie "ŻAL . !" A ta blachara to swoją drogą.

misia12
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-16 21:47:07
współczuje tej dziewczynce ;)

truskawka1223
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-16 21:13:36
ŻAL MI , ALE CIEBIE :P O CO CI CHODZI , NORMALNE ZDJĘCIE :P

Blondzia87
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-12-16 13:12:14
czemu zal?a co to zbrodnia do cholery?!mozna robic foty gdzie sie chce.fest mi wiocha:P

szmata181
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-12-16 08:38:48
no widać na pierwszy rzut oka że typowa blondyna i zamiast mózgu styropian

wiejskisplaw
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-16 01:17:26
komentarz usunięty przez moderatora

kolo7777
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-15 22:40:27
zajebista mamuśka nic tu dodac nic ująć:)

MoniQ
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-15 20:44:07
hahahaha a ostatnio oglądałam jej profil na nk i się śmiałam :D to jest nic potem ma zdjęcia z wypiętą dupą i cycami na wierzchu podczas lansu na imprezie...

Maryyyjusz
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-15 18:05:47
WIOCHE to zrobiło to coś co dodało to zdjęcie na tą ZACNĄ stronkę :( Ale popieram ,,ŻAL,, mi Ciebie

malenkax3
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-15 17:19:39
nie bylo by wiochy gdyby nie ten blysk apartatu :/ a zdjecie spoko

saper1008
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-12-15 16:57:51
Życie osoby które to dodała to jedno wielkie nieszczęście, przykro mi.

Emo2011
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-15 14:19:08
lol to zdj. z dzieckiem -.- porąbane ! normal .

Adiko69
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-15 13:49:49
komentarz usunięty przez użytkownika

paulina1089
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-14 23:27:14
normalne zdjęcie

lacash
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-14 22:56:11
A gdzie tu wiocha? Nie rozumiem?!

BoaKrztusiciel
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-12-14 22:47:31
Nie lubię jak ktoś ocenia czyjeś metody wychowawcze. A może matko rodziła ją 20 godz. w bólach, zarywała noce, gdy mała była chora, broniła prze potworami w szafie. Jeżeli duża blondi chce robić fotki z mniejszą blondi, to jej pozwólmy. Każdy przejaw zainteresowania rodzicielskiego jest potrzebny.

Guma9876
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-12-14 22:47:31
Żal to jest to, że stawiasz "kropkę" przed "wykrzyknikiem" To jest wiocha!

mesjasz1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-14 22:36:42
ta juz do lbumu rodzinnego nie mozna dodac fotki

majka11826
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-12-15 00:30:42
nie można bo adulec11 żal dupe ściska

lukasz1999999
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-14 22:28:33
gdzie tu wiocha bucu wystaw swoja fote tez pewnie bedzie wiocha

Nanaaaa
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-12-14 20:57:37
Yyy...ja znam te kobietę ona mieeszka na moim osiedlu o.0 ta mała to Nikola. Ejj...weź mi ktoś wyslij link skad wzięło sie to zdjecie proszę;pp

wercia91
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-12-14 20:52:03
przynajmniej córka nie jest taka spalona .

jarekjarod
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-14 20:43:50
Za młodu zaszczepione przyniesie wymierne korzyści potem

piotrpin
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-14 19:49:27
żal to być takim kiepem i dziwić się rzeczom normalnym............ŻAL mi ciebie frajerze,chciałeś błysnąć ale się nie udało...........

annaost2
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-12-14 19:44:52
Zdjęcie nie jest wiochą, za to wygląd tej Pani daje do myśleniA:-)

speedtouchxd
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-14 19:34:04
Dla mnie to Twój komentarz należy do wiochy Twoje "żal" rozbraja mnie :D

PanStaszek101
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-12-14 19:30:21
Że niby gdzie wiocha ? adulec11 ty wieśniaro

Ktos_Jakis
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-14 18:29:48
Normalna fotka. Największa wiocha to podpis autora, z kropką i spacją przed wykrzyknikiem i oczywiście wymownym "żal"... Aha, czy ta matka wam nie przypomina trochę Martyny Wojciechowskiej?

siedemdziesiat
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-12-14 17:58:33
zaslosne.... dla mnie normalna fota nie wiem o co biega

Kozolomka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-14 17:52:00
komentarz usunięty przez użytkownika

zoltanka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-14 17:39:26
jaki zal??? normalne zdjecie,a ze w lustrze to normalka jak nie ma komu zrobic.Obie sa ubrane i wygladaja normalnie.gdzie tu wiocha pytam sie????

Imasss14
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-14 17:34:03
taa... to jest porzadne zdjecie :D a nawet mi sie podoba :D fajna mama :D a jak coreczka podrosnie to i cureczka bedzie nie zla :D zdjecie normalne i zall ze na wiocha jest...

Weronika_lol
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-14 17:33:58
To nie wiocha ...To mama z dzieckiem sobie zdjęcia nie może zrobić ...Ciekawe czy jak ty byłeś mały to tez takiego zdjęcia z mamą nie miałeś

albart
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-14 17:24:38
trzeba byc totalnym idiota zeby dac to na wiocha..... ten kto to dodał i wogole kto zatwierdził to dopiero wiesniak niedlugo zdj sobie nie bedzie mozna zrobic bo jakis frajer dymany sobie cos uroił......leczcie sie debile

matatales
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-14 17:14:32
ŻAL TO CI PO PROSTU DUPĘ ŚCISKA ŁACHUDRO ŚMIERDZĄCA, GÓWNEM OCIEKAJĄCA !!!

piotrek2011m
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-12-14 16:49:09
Człowiek zajedzie do miasta i nie wie, czy to manekin, czy japońska lalka na baterie?

RedBlackCat
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-14 16:43:41
Wolę jednak moją mamę :D Umie normalnie zdjęcia robić. ;)

Neym
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-12-14 16:41:56
Szkoda mi tylko tej malej.. :c Zdemoralizuje sie.

czarnulka767
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-12-14 15:42:21
Ja nie wiem ludzie czy wy się wstydzicie swoich rodziców,że wystawianie fotek z córką czy synem i odwrotnie jest wiochą??Żal mi adminów wiochy.pl i człowieka który to dodał.Skoro Ty się wstydzisz swoich rodziców to zapi***alaj do lasu niech Cię wilki wychowują,bo na prawdziwą rodzinę nie zasługujesz

natalia2116
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-12-14 15:17:55
A skad wiecei , że to jest jej matka? A moze to starsza siostra..no chyba ze to naprawde jest jej mama, wtedy to na serio wiocha

TylkoNa10Minut
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-14 14:48:32
wezcie to zminusujcie... nie wiem po co normalne fotki tu trafiaja ale widac ze admini i userzy wiochy maja kompleksy

napewnoPRO
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-12-14 14:48:03
To nie wiocha.A żałosny to jet ten co dodał tutaj tą fote.

Lenaaa_x3
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-14 14:46:17
może nie w tym wiocha że przed lustrem , ale mamuśka Chanel i odwalona a dziecko w dresie ;d

TheKrzychuj
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-12-14 14:39:49
Teraz to najlepiej wgl. nie robić sobie zdjęć... Bo zaraz ktoś się czegoś doszuka i wrzuci na wiochę.

kaskaaa888
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-12-14 14:34:18
masakra ktos chyba bardzo nie lubi tej pani na zdjeciu...czyzby ladniejsza od ciebie?

drocker
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-12-14 14:08:49
To mają nosić ze sobą statyw na wycieczki żeby sobie zdjęcie zrobić ??? coraz więcej durnych pokemonów wrzucających byle co

fifolsky
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-14 13:55:46
gdzie tu jest w ogóle wiocha ?!?!?!?!

ida_swieta
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-12-14 13:41:42
wkoncu rodzicow sie nie wybiera :D hahah

Sandruskaaa
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-12-14 13:39:19
I gdzie tutaj niby wiocha?

mr.nobody
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-12-14 13:38:54
Od razu wiocha...mamusia niczego sobie ;D

buhahaxD
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-12-14 13:18:26
też mi wiocha ... xD już nie wolno sb zdjęcia z dzieckiem zrobić czy jak ? ?

n.jak
    Ocena: -5 (glosow:5)
2011-12-14 13:11:00
przykład od kogoś musi brać

psychodadas
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-12-14 13:06:51
jaki zal, zajebista mamusia...

olimpia425
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-12-14 12:26:09
ejj Ja nie wiem co w tym takiego dziwnego żeby na wioche wrzucić .??

jasnygwint1
    Ocena: 6 (glosow:8)
2011-12-14 12:16:28
Nie ma wiochy, ale to już mnie nie dziwi na tym portalu...

zelek89
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-12-14 12:13:41
w każdym zdjęciu nie którzy doszukują się wiochy!

HoodedLime
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-12-14 12:08:31
Heh, pewnie żal że nie twoja, co? Ja tam bym chciał mieć taką fajną żonkę i ładną córeczkę...

Menel1992
    Ocena: 4 (glosow:12)
2011-12-11 18:21:38
już nie można zdjęcia z dzieckiem w lustrze zrobić ?? -.-

apparition
    Ocena: -6 (glosow:6)
2011-12-14 15:40:13
ale zobacz... Córeczka robi powoli identyczną minę i pozę jak mamusia... A mamusia wygląda jak połowa dziewczyn umieszczanych na tej stronie z tytułem "jest dzióbek..."...

Kwas88gr
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-14 17:13:49
apparition identyczna mine ?? masz namysli usmiech ??

apparition
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-12-15 08:32:44
Ty ten grymas nazywasz uśmiecham...? W sumie żadna nowość hipokryzja tutaj i połowa dzieci neo...

MoniQ
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-15 20:44:52
a co puknął byś?

masakra001
    Ocena: -11 (glosow:11)
2011-04-06 17:54:20
widac ze juz jest tak pusta i tepa jak mamusi;/

Cytrochanabinol
    Ocena: -7 (glosow:11)
2011-04-01 21:08:26
A oto tak rodzą się nowe plastiki i dziunie itp... !

paullla17
    Ocena: -6 (glosow:8)
2011-11-03 13:17:23
jeszcze jest nadzieja... moja matka tak wygląda a ja jestem dresem...

Fantasija
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-12-14 12:04:36
I to ma byc nadzieja?

hostessa
    Ocena: -4 (glosow:10)
2011-04-01 18:29:53
mamusia choduje nowego słit pustaczka :D


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500