Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
oczywiście wiochą jest to że pedofile często mają większe prawa niż ich ofiary.
pajakpajak  12-01-22, 19:35 Zgłoś
+ 1617 -
Dodano: 2012-01-22, 19:35:02   przez: pajakpajak
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1617  Zgłoś nadużycie
517
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(183)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
pajakpajak
    Ocena: 28 (glosow:30)
2012-02-06 23:03:12
A co jesteś tym różnym pedofilem czy psychiatrą że masz taką wiedzę.?

wasiliy_dobrowsky
    Ocena: -5 (glosow:5)
2012-02-14 19:29:11
Życzę ci żebyś był fałszywie oskarżony o pedofilie i został tak potraktowany

Rudol
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-02-07 01:18:15
Krótkie leczenie zachowawcze : amputacja

brzydki21
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-04 07:49:03
ja dla takich proponuje kastracje (uciecie narzadu na zywca najlepiej tepym nozem) a nastepnie do kopalni do konca zycia, wyeksploatowa takiego w 100% a jak nie bd chcial pracowac to nie bd dostawal jesc ani pic taki delikwent ;p

lifelover88
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-02-01 17:59:37
Ojej, dzieciaki zobaczyły słowo "pedofil" i juz się bulwersują jakby im tata w dzieciństwie do wanny wchodził. Tak łatwo można was manipulować... Są różni pedofile, nie każdy z nich chce gwałcić dzieci... Ale co takie głąby jak wy mogą widzieć.

pajakpajak
    Ocena: 28 (glosow:30)
2012-02-06 23:03:12
A co jesteś tym różnym pedofilem czy psychiatrą że masz taką wiedzę.?

raf34
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-24 17:07:03
Nieważne głąbie przez małe g czy gwałci czy nie jak nie gwałci to molestuje i zabiję każdego pajaca który myśląc nie tak w stosunku do moich dzieci choćby je dotknie,sam pewnie byłeś molestowany podobało Ci się i mówisz że jest ok,do komory z innymi pedofilami pajacu.

Podlasiak1977
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-31 17:41:37
sznur tanszy,wiele razy mozna go uzyc.

szatano999
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-01-31 14:30:51
a kto nam będzie msze w kosciołach odprawiał???....Zakonnice???

tygrysisko130588
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-01 07:30:22
Nam? Chodzisz do Kościoła, że to mówisz czy tylko chcesz się przyjacielu przypucowac?

calmdown
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-30 22:03:13
A co jesli skazana bylaby osoba nie winna ?? Dam sobie reke uciac ze 3/4 z was nigdy nie bylo w sadzie na zadnej rozprawie i nawet nie macie pojecia kto moze zostac uznany za pedofila, a ktory pedofil moze zostac uznany za niewinnego... :/ w pierwszej kolejnosci to trzeba by sedziow odstrzelic.

pialr1989
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-30 21:42:58
a dziecko bedzie mialo uraz na psychice do konca zycia i zadne pieniadze tego nie naprawia i czy to jest fer??

biceps
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-30 21:29:21
pss 2,56 zł cena wojskowa za pocisk 7,62 ;]

dudek75
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-30 21:10:41
1.54 za nabój , a ile kosztuje pistolet ? ;]

Marian876
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-30 07:08:22
1.54??? to faktycznie tanie a przy zakupie hurtowym zjechali by pewnie do 0.99 :)

rusofilII
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-01-29 23:24:46
Prawda. Outlaws napisał wszystko. Dodałabym jeszcze księży.

tygrysisko130588
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-01 07:29:22
Skoro księża to pedofile....idąc dalej tym tepym tokiem myslenie dorzuce: polacy to złodzieje. Nie wiem jak Ty ale ja za złodzieja się nie uważam.

kaha87haha
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-04 08:21:33
Idąc tokiem myślenia tygrysisko130588 politycy to pedofile, gwałciciele to też zawsze pedofile i seryjni mordercy to też pedofile... Chyba nie zrozumiałeś komentarza rusofilII... żenada :/

Leav
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-29 22:54:39
Szkoda 1,54 PLN na takich. Lepsze obdzieranie ze skóry i posypywanie solą przy jednoczesnym podtrzymaniu życia żeby szybko nie odpłynął.

grog
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-01-29 22:40:43
nie wolno karac smiercia pedofili, bo proboszczow zabraknie do prowadzenia parafii...

jarciu68
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-29 22:28:49
No dobra a kto wie co grozi facetowi w Polsce za pedofilie ----- przeniesienie do nowej parafii a mogło by być to takie proste

monster.haus
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-29 21:58:30
ja nie jestem za karą śmierci dla pedofilii,gwałcicieli oraz seryjnych morderców. Dlaczego? Może dlatego, że uważam że śmierć to nie kara lecz wyzwolenie, przecież po śmierci nic nie czujesz. Lepiej jest wymyślić inną metodę taką skuteczną by prosili o właśnie o śmierć ;D

Homo_erectus
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-29 22:22:28
coś w tym jest, swego czasu uważałam, ze najlepszym rozwiązaniem byłoby zamknięcie ich w kołchozach i ciężka praca w kamieniołomach do śmierci przy minimalnej dawce wszystkiego co potrzebne

Tensor1994
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-01-29 21:22:47
Żeby było jasne "OutlawsI3" nie jest moim kontem. Skończyłem z tym.

opuncja
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-01-29 21:27:14
:)

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-01-29 22:16:10
Wiem, spokojnie. Pies niech trzyma sie prawej nogi Pana i bedzie ok. Ale za to usilnie ktoś chce żebym tak myślał:)

Ubermensch
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-01-29 21:02:01
Drewniany pień i topór zero złotych. Jedyne to zatrudnić kata na stałą posade.

owad12
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-01-29 21:04:45
Myślałam, że jesteś bardziej wyrafinowany.

opuncja
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-01-29 21:14:53
Owad, gaz kosztuje...

Ubermensch
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-01-29 21:20:05
owad12 widzę las

owad12
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-01-29 21:23:08
Ubermensch,a ja ciemność, widzę ciemność...

Ubermensch
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-01-29 21:25:33
Nie ciekawi Cię owad12 jaki las widzę?

owad12
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-01-29 21:30:59
Ubermensch, boję się pomyśleć.

Pinkiwinki
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-29 21:44:40
Las krzyży Ubermensch,las krzyży....

Ubermensch
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-01-29 21:53:12
Pinkiwinki nie sugeruj sie filmami zgaduj.

Pinkiwinki
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-30 13:57:50
Ni chu,chu... Nic mi do łba nie przychodzi...

Ubermensch
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-01-30 16:17:23
Widzę las pali, a na nich gnijące zwłoki tych wszystkich pedziodewiantów. Ciekawość zaspokojona Pinkiwinki?

admintopedal
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-01-29 20:50:23
za 1.54 to jakies glodne dziecko moglo by zjesc slodka bułke,a nie na jakiegos je*anego pedofila przeznaczac.recznie bym karki skrecal w czynie społeczno użytecznym.

wlodekmir3
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-29 20:30:58
Mam parę sztuk w szufladzie, chętnie udostępnię za darmo

BoaKrztusiciel
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-01-29 19:27:26
Prawdziwą wiochą jest to, że więźniowie mają większe prawa od zwykłych obywateli. Chociaż jak ACTA nas śledzi, to wkrótce spotkamy się po drugiej stronie muru.

Eva25
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-01-29 19:26:25
Ten tekst to nie wioche, to jest swietne!

A123456
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-29 19:09:27
ten nabój kosztuje 3zł. i kilka groszy nie 10zł. Cesarangelo.

cesarangelo
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-01-29 19:02:25
Obawiam się, że autor przesadził z ceną. Nabój do Kałasza jest 10 krotnie droższy. Ale poza tym ok!

A123456
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-29 18:56:19
To nie kara, jaja ucinać niech się męczy do końca życia w kamieniołomie.

OutlawsI3
    Ocena: -9 (glosow:13)
2012-01-29 18:49:11
jestem za kara śmierci dla pederastów którzy grzeja małe dzieci i psy w dupe oczywiscie jestem jedyym z nich pozdrawiam out13 ;*

outlaws13
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-01-29 19:03:47
pamiętaj że psy chodzą wszędzie za Panem przy prawej nodze. Równaj do prawej i do przodu

opuncja
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-01-29 21:17:42
Out, wychowałbyś sobie tego czworonoga. Jaki z Ciebie Pan, że sobie z dyscypliną nie radzisz?

outlaws13
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-01-29 22:41:42
To szczeniak jeszcze bez ogłady, nauczy się chodzić po prawej. A jak nie to się uśpi i jednego bydlaka mniej. A gdzie te zielone obrońcy, może oni go zabiorą bo sie męczy życiem

Kiwaq
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-29 18:36:44
To jest nas dwóch

OutlawsI3
    Ocena: -13 (glosow:17)
2012-01-29 18:28:17
sex z malymi dziewczynkami jest cudowny pozdrawiam outlaws13:*

OutlawsI3
    Ocena: -7 (glosow:13)
2012-01-29 18:46:05
za Tensora którego sponiewieraliście teraz outlaws13 przedstawia prawdziwy pedał i pedofil w jednym dzieńdobry

OutlawsI3
    Ocena: -12 (glosow:16)
2012-01-29 18:27:35
lubie dotykac male dziewczynki ;*

froszak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-29 18:22:57
Ja nie wiem czy Wy się w ogóle słyszycie... Otwarci, inteligentni, oczytani, erudycyjni internauci...

szatano999
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-29 17:49:50
ciekaw jestem czy pod takim wymiarem "kary śmierci " PIS się podpisze....i jak będzie to uwzględniać księży pedofili...

outlaws13
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-01-29 17:56:39
Tylko wtedy jak PO będzie przeciw. Oni działają na tej zasadzie. Tak jak mamią teraz ACTA, jak by rządzili to by jeszcze szybciej podpisali od Tuska

OutlawsI3
    Ocena: -9 (glosow:13)
2012-01-29 18:28:52
jak wygra PiS będziemy polowac na male dzieci ;*

toudi73
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-29 17:43:42
Jestem za i pokryje koszt tego leczenia w mojej okolicy

madr
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-01-29 18:26:17
Jakby się okazało że pedofilem jest ktoś z twojej najbliższej rodziny, nie wiem, syn , brat, to zabił byś sam czy poprosił specjalistę ?

Z1mna
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-29 17:40:35
Jestem za publiczną karą śmierci dla pedofilów.

luk_OP_Q89
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-29 17:31:10
Jak by ustawic w rzędzie było by taniej...

Mundzio84
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-01-29 17:10:36
Na taki sposób leczenia nie będziemy zapewne mogli liczyć.Ale takich zwyrodnialców czasem we więzieniu spotykają ze strony współwięźniów gorsze rzeczy niż kulka.Orzeczona przez sąd kara to pikuś w porównaniu z tym co go czeka w pace.I całe szczęście.

Rudol
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-29 18:07:51
Relacje z "resocjalizacji" chciałabym oglądać w TV...

Python013
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-29 18:22:11
I tu się z Tobą zgodzę. Za "majty" na puszcze mają delikatnie mówiąc prze...lone

Rudol
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-29 18:32:19
I na szczęście, przynajmniej to jeszcze długo się nie zmieni.

Kiwaq
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-29 18:43:23
Jak byś wiedział to pedofile i policjanci siedzą na ochronkach tam gdzie ludzie co z policja współpracują ....No chyba ze jakiś klawisz tez pedofilii nie trawi to trafia na cele normalna na dzień lub dwa .

Benucjusz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-04 01:41:51
Kiwaq dobrze prawi, ale i tak byłbym za zabijaniem skur***** bez ponoszenia jakiejkolwiek odpowiedzialności za to. Czy ludzie zbyt wiele wymagają??

max707
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-29 17:07:55
Często? To podaj chociaż jeden przykład, bo mi się wydaje, że raczej ciężko (na szczęście) wyjść im obronną ręką z takich oskarżeń.

Staradziffka
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-01-29 17:00:19
Słyszeliście o Albercie Fishu? ten "człowiek" jest pełnym podsumowaniem bestialstwa i zwyrodnienia jakie mogłoby być. Nie słyszałam o gorszym człowieku niż ten.

Ubermensch
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-01-29 22:24:25
To poczytaj:Diehl Daniel, Donnely Mark P., Dzieje kanibalizmu, Warszawa 2008.

eSDe
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-01-30 12:35:23
Przy najbliższej okazji. Ale wystarczy, że obejrzałam "kanibalistyczny holocaust".

Pinkiwinki
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-01-29 16:21:06
Naprawdę strzelalibyście do księży?

WiochFace
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-01-29 16:22:05
smutne ale prawdziwe...

Python013
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-01-29 16:36:24
I to bez zastanowienia ! Pedofil to pedofil i nie ważne, że biega w czarnej kiecce bo jest księdzem lub sędzią.

Pinkiwinki
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-29 17:19:41
To możecie na mnie liczyć.

LucyToPinda
    Ocena: -8 (glosow:10)
2012-01-29 18:20:45
outlaws13 największy pedofil tej strony powinno się go zlikwidować

lucy123
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-01-30 05:33:49
LucyToPinda Chcesz to jeźdźij po mnie z tego konta, po to przeciez je masz. Ale łaskawie odpier*dol się od moich znajomych

Cenotaph
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-30 12:11:26
LucyToPinda - czemu od razu zlikwidować? Za mało by cierpiał. Ja proponuję jakąś wyszukaną torturę która pozwoli mu wspomnieć kto mu ją zadedykował. :-) Out, "kochamy" Cię i kiedyś Ci się dostanie. Lucy - Twoi przyjaciele są tyle warci co i Ty.

outlaws13
    Ocena: 3 (glosow:15)
2012-01-29 16:26:44
chciał byś?

Tensor1994
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-01-29 16:06:41
Oswald myślał podobnie w 1963r.

Cinek2102
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-29 15:44:39
Publiczne rozstrzelanie przez pluton egzekucyjny + transmisja telewizyjna

Wasyl_84
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-29 16:05:20
Ten człowiek wie co mówi przestroga dla innych pedofilii by była.

WiochFace
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-01-29 15:43:54
Jedna kula jeden pedofil z głowy...po co zapychać nimi więzienia kula tańsza i kończy definitywnie żywot pedofila a z więzienia w końcu się wychodzi...

izka32strzalka
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-01-29 15:48:32
samą kulą nic nie zrobisz,trzeba do tej kuli posiadać,jeszcze odpowiedni sprzęt;p

WiochFace
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-01-29 15:55:32
w sumie lepiej jakimś tępym narzędziem bo od kuli to szybka bezbolesna śmierć a pedofile zasługują na jak najdłuższe cierpienie.

izka32strzalka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-29 16:05:20
dokładnie o tym samym myśle...w mojej głowie jest jeszcze kilka pomysłów na bolesną karę;pp

WiochFace
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-01-29 16:07:37
Powinna być długa i sprawiać ból fizyczny i psychiczny...jednak już nic nie zwróci skrzywdzonym dzieciom spokoju psychicznego trauma zostanie już na zawsze :(

izka32strzalka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-29 16:14:52
akurat w tym temacie mam ogromnie dużo do powiedzenia,tylko zanim rozwinę myśl konczy się limit, a to mnie denerwuje:)

WiochFace
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-29 16:23:09
ale u nas niestety tylko idą do więzienia...jedyny plus że inni więźniowie "dobrze" się nimi zajmują.

izka32strzalka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-29 16:46:08
... czy się nimi dobrze zajmują,pojęcie względne,pedofile w więzieniach czują się jak ofiary,a pownni nieustannie czuć się katami tych bezbronnych istot...to tyle co mam do powiedzenia w tym temacie,nie ukrywając ze chciałabym więcej;)

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-01-29 16:54:05
Ukrócę waszą polemikę i napiszę że pedofile siedzą dziś na ochronkach i "LUDZIE" nie mają do nich dostępu. Koszt ich utrzymania jest dwa razy większy od zwykłego więźnia i wyższy od "N". Nie może mu spaść włos z głowy bo PRAWA CZŁOWIEKA i zawsze może napisać skargę do trybunału a to by Polskie

outlaws13
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-01-29 16:56:45
stawiało w złej sytuacji w oczach UE. Przepisy są ważniejsze od CZŁOWIEKA. Dlatego trzeba ich zabijać boleśnie żeby nie dopuścić do zmiany pedofila w ofiarę. Niestety ale biurokracja potrafi takie zmiany dokonywać. Lepsze były lata 89-90te gdzie taką szmatę dawali na sztywną cele. Do rana była zabaw

izka32strzalka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-29 17:10:28
Out ,ukróciłeś nam naszą polemikę tym samym ''podcinając mi skrzydełka''a sam masz teraz pole do manewru;pp co mi pozostało? Idę dalej:P

LucyToPinda
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-01-29 18:21:27
nie nie out pedofil gwałciciel jest na wolności ;(((

izka32strzalka
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-01-29 15:39:39
Chyba każdy pedofil wolałby właśnie po zdemaskowaniu zginąć,wiedząc co go czeka...Dlatego ja osobiście jestem za bolesną karą dla takiego (nacinać i solić,zabieg powtarzać kikla razy)..zycia im nie dalam,dlaczego miałabym je komukolwiek zabierać...

hickeyek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-29 15:52:51
obejrzyj sobie na YT "nie sad cie skarze pedofilu", oni tez nikomu nie dali zycia, a odebrali i to kilkuletnim dzieciom, naprawde podziwam humanitarnosc niektorych ludzi w tym przypadku twoja,

izka32strzalka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-29 16:02:46
hickeyek przeczytaj raz jeszcze to co napisałam a jeśli to konieczne,zrób to kilka razy,a jak już zrozumiesz co miałam na myśli odezwij się ponownie;p

WiochFace
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-01-29 16:12:34
Czasami myślę że sztuka czytania ze zrozumieniem to jakaż wyższa szkoła jazdy i mało kto to potrafi...

hickeyek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-29 16:19:22
ja doskonale zrozumialem co napisalas, ale najpierw obejrzyj film o ktorym napisalem, a jeśli to konieczne,zrób to kilka razy, a jak już zrozumiesz co miałem na myśli odezwij się ponownie;p

hickeyek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-29 16:20:40
WiochFace, tak jak sztuka pisania bez bledow ortograficznych :D

izka32strzalka
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-29 16:21:13
WF wystarczy tylko chcieć,a można pojąc nawet i mnie;))

WiochFace
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-29 16:36:45
no wiem wiem ;p ale klawisze mi się pomyliły to nie ort ha! ;D noo Izka ja Ciebie doskonale rozumiem ;)

hickeyek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-29 16:49:29
tak tez pomyslalem ;)

Made-In-Poland
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-29 15:37:49
Pedofilii powinni osadzać w obozach pracy

AnonimowyPremier
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-29 15:33:22
Drasius Kiedys (Litwin). Jego córka była molestowana przez SĘDZIEGO. Wysyłał listy do posłów, mediów, zgłosił sprawę na policję. Sprawę olewano i tuszowano. Wreszcie zamordował pedofila. Dla innych morderca, dla mnie bohater! Lobby pedofilskie niechce karać tych zwyrodnialców!

AnonimowyPremier
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-01-29 15:34:25
Śmiech na sali! Żeby pedofile mieli mniejsze kary niż pijany, uczciwy rolnik na rowerze!

Speeddog
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-29 15:10:11
Moim zdaniem.....KASTRACJA........i dożywotnie prace społeczne....:) nie chociaż się przyda na coś:]

MsGoch
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-29 18:16:19
Tak, i niech z naszych podatków go utrzymują. Super pomysł.

marcin0600
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-29 14:43:02
1,54zl ale dodać trzeba robociznę grabarza " jakies 50zl" ale to i tak takiej niż ich chować w wiezieniach.

Ktosikosik
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-29 17:03:25
Po co ich chować w grobach, dawać cos grabarzom? Spalić zwłoki i ch*j :)

krzys617
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-29 14:27:06
też jestem za tą wspaniałą karą dla takich zboków chociaż faktycznie gilotyna była by lepsza jak to Ktoś wcześniej okreslił

malamol
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-29 14:15:28
lepiej gilotyną( kupisz jedną, potem tylko ciachasz, czyścisz i ostrzysz po skasowaniu paru sztuk).

achaja1
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-01-29 13:33:56
Chętnie wspomogę finansowo takie leczenie.

outlaws13
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-01-29 15:56:19
a ja twoje bardzo chętnie.

achaja1
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-01-29 16:50:24
Doceniam Twoją troskę,ale stać mnie jeszcze na ten luksus:)

outlaws13
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-01-29 17:05:18
To klinikę zmień bo płacisz a efekty mizerne, mogę dać ci namiar na swojego psychiatrę. Dobry jest:)

achaja1
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-01-29 17:21:35
Czy Ty kiedyś dorośniesz,czy nadal będziesz się zachowywał jak dzieciak,któremu zabrali ulubionego misia?

outlaws13
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-01-29 17:43:58
a oddasz misie?

normal1
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-29 13:31:09
takimi kulami powinno się leczyć

skorpion1611
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-01-29 13:20:23
jedyna metoda na pedofila kastracja!

Staradziffka
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-01-29 13:10:26
Po co od razu zabijać? kastracja bez znieczulenia to wystarczająca kara. Taki pedofil będzie żył ze świadomością takiej tortury do końca życia. Bądź co bądź krzywda psychiczna o wiele bardziej boli niż fizyczna.

outlaws13
    Ocena: 8 (glosow:14)
2012-01-29 13:41:14
Pedofilia to nie tylko pełen stosunek. Zabić.

eSDe
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-30 12:34:25
Zbędny luksus.

boiles
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-29 13:07:28
Napiszcie nr konta wyślę pare setek wspomogę akcję

Lukasz1491
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-01-29 13:01:29
Sznur i gałąź są bardziej ekologiczne i ekonomiczne w takim leczeniu

zgniecionybocian
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-29 12:44:16
Tanie i skuteczne

Python013
    Ocena: 14 (glosow:14)
2012-01-29 12:33:46
Swoją drogą to szkoda, że nasz nieżyjący już prezydent Kaczyński zniósł na papierze karę śmierci w Polsce (co prawda nie była ona wykonywana od 1988r). Powinno się ją przywrócić !

outlaws13
    Ocena: 16 (glosow:26)
2012-01-29 12:37:34
Jestem za karą śmierci w takich przypadkach jak pedofilia, gwałty, seryjni mordercy i politycy

MsGoch
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-29 12:27:20
Żadne leczenie i tak nie pomoże. Ich upodobania seksualne, choć chore i nie do zaakceptowania są uwarunkowane podobnie jak heteroseksualizm, homoseksualizm czy też fetysze typowo patologiczne jak zoofilia. Tego nie da się leczyć, trzeba oddzielić te szkodliwe dla społeczeństwa i się ich pozbyć.

Wasyl_84
    Ocena: 9 (glosow:11)
2012-01-29 12:13:47
Jak ustawisz kilku pedofilów jeden za drugim to jedną kulką paru ubijesz naraz będzie jeszcze taniej.

outlaws13
    Ocena: 9 (glosow:15)
2012-01-29 11:44:37
I wszystkim ślepo tolerujących wszystko jak leci polecam poczytać temat "Czysta pedofilia", "malyksiaze". Przekonacie sie że już na świecie działa lobby próbujące wpierać słuszność pedofilii i bark dewiacji w tym. Czy czeka nas następne żebranie o tolerancje pod przykrywką że się tacy urodzili?

outlaws13
    Ocena: 10 (glosow:12)
2012-01-29 11:46:11
Też będziecie otwarci i nowocześni w imię zasady że to ludzie i mają prawo do tego? I nie łączyć z tym komentarzem gejów bo to nie ma nic tu do rzeczy.

orgia
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-01-29 11:32:55
żadna wiocha... tak było by najlepiej...

krzysjarzyna1
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-01-29 11:07:22
Historia mojego brata : Zobaczył na ulicy pedofila który macał dziecko więc go pobił. Mój brat dostał wyrok 5 lat a pedofil wyszedł na wolność...do dziś odwiedzamy go w więzieniu...

outlaws13
    Ocena: 11 (glosow:15)
2012-01-29 11:35:09
Jakie to polskie. Mamy najgłupsze prawo na świecie. Tylko w naszym kraju ofiara jest przestępcą. W każdym innym odebrał by dyplom, zegarek i uścisk dłoni komendant policji. Mnożyć można takie przypadki.

Homo_erectus
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-01-29 14:09:38
no pewnie nie w każdym innym, ale w wielu innych (w Holandii jak się krzywo na pedała popatrzysz też masz przekichane). Polska jest krajem absurdu na każdym kroku...

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-01-29 15:10:39
na wyspach jak czarny na pasach nogę złamie to powiedzą ze biały specjalnie tak pomalował. Chory świat popadł w pułapkę tolerancji.

eSDe
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-30 12:36:58
Nie popadajcie ze skrajności w skrajność.

RAZOR026
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-29 10:47:10
To już było na wiocha.....

Cichy11
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-29 10:38:47
Kula gumowa jest jeszcze tańsza, a z ,,przyłożenia'' działa tak samo!

justplay999
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-01-29 10:28:04
Zgłaszam się do jednoosobowego plutonu egzekucyjnego i nie chce za to pieniędzy.

hickeyek
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-01-29 10:01:16
tanio i przede wszystkim skutecznie

panx1905
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-29 09:56:30
Przypuszczam ze specjalnie umieściłem nabój od kbkak 47. Ale pomyliłeś się w cenie . Taki nabój kosztuje 4,70 PLN

Python013
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-01-29 09:59:36
Nawet jak amunicja typ PS do AK-47 będzie kosztowała 9,99 to i tak będzie sporo tańsza od dobowej stawki utrzymania więźnia.

valkyrian
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-01-29 11:43:08
na taki cel mogę postawić kilka wiader takiej amunicji.

outlaws13
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-01-29 11:49:38
Ja bym zlecił Ci wykonanie specjalnej serii z kapsułką najgorszych bakterii powodujących powolną, bolesną ale nieuniknioną śmierć. Miał byś kolego umowę refundacyjną w kieszeni na swoją działalność

valkyrian
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-01-29 11:53:46
o widzisz to świetny pomysł;)Chyba faktycznie zrobie jakis model pokazowy.

Python013
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-29 09:47:53
Niech ktoś podrzuci linka do jakiejś aukcji z allegrosza to sobie kupię całe wiadro tego lekarstwa ;) Jak najbardziej jestem ZA eliminowaniem ze społeczeństwa takich osobników, zaoszczędzi to masę kasy którą rząd wydaje na ich leczenie i utrzymanie w pierdlu !!!

outlaws13
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-01-29 11:37:06
Im się teraz buduję nowe ośrodki, dużo nowocześniejsze niż My mamy szpitale. Swoją drogą chciał bym tam pracować jako wolontariusz.

aw222
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-29 09:45:40
Tak powystrzeliwać księży!

CzarnaaMilutkaaa
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-29 09:37:32
Moim zdaniem pedofile dostają za mało do odsiatki . Takich powinno się po prostu kastrować i izolować w jakiś podziemiach. Zastrzelenie to za łagodny wyrok dla zboczeńców

Homo_erectus
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-01-29 09:13:05
a ja bym ich nie zabijała tylko kastrowała i mówię to całkiem poważnie, podwiązać nasieniowody, uciąć coś tam jeszcze żeby nie stawał i po sprawie

outlaws13
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-01-29 11:38:42
W kilku krajach jest tak jak piszesz z tym że mają wybór, albo dożywocie albo zabieg +25 lat.

Homo_erectus
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-01-29 12:53:41
u nas to niestety nie przejdzie, bo 3/4 polskich pedofilów, pederastów, dzieciogwałców i pedałów to kler, a u nas to rzecz święta

outlaws13
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-01-29 13:43:34
Jeszcze trochę i się sypnie zaślepione pokolenie. Nie chcę tu obrazić nikogo ani osoby JP II ale cena za papieża Polaka jaką dziś płacimy jest wysoka .

turandot
    Ocena: -11 (glosow:13)
2012-01-25 11:29:35
Następny temat to np. matkobójcy albo dzieciobójcy i ...ktoś zarobi masę punktów a niczego i tak nie zmieni.

pajakpajak
    Ocena: 25 (glosow:27)
2012-01-25 17:47:22
Twoje wrzuty za to są imponujące jeden screenshot i panienka w gaciach .

dianusia
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-01-25 11:13:05
Jestem za.

areeba
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-01-24 09:20:26
no cóż ... wchodzę w to!

plaskacz80
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-01-24 09:12:50
I to jest dobre.

fiut1
    Ocena: 15 (glosow:21)
2012-01-23 19:52:50
komentarz usunięty przez moderatora

mahen
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-23 16:31:30
A ja bym bardziej bolesny środek zastosował . Czemu mają krzywdzić dzieci i zostawić im uraz do końca życia,a oni w sekundę zapomną ? Ja bym proponował wstrzykiwać im krokodyla a rany posypywać solą ;) Sposób może trochę droższy, ale jakże spełniający swoje zadanie ;)

outlaws13
    Ocena: 9 (glosow:15)
2012-01-23 10:16:08
Każda złotówka inaczej wydana niż na powyższej instrukcji jest zmarnowaną złotówka. A zamiast budowy ośrodków terapeutycznych dla pedofilów to budujcie krematoria(spalarnie zwłok żeby nie drażnić żydów)

Python013
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-29 09:36:13
Wyjąłeś mi to z ust ;)

WilczeOko
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-01-23 04:49:04
Na pierwszym odstrzale - Arania.. znany Nam tu SeksTylko. Dziękuję, dobranoc.

opuncja
    Ocena: 1 (glosow:15)
2012-01-23 16:58:35
Pedofil? Ja myślałam, że on zwykły pedał jest...

ZamknijMorde
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-01-23 04:47:05
Również zgadzam się z tym co jest tam napisane.Ścierwo nie powino chodzić po ziemskim padole.

Josef_Goebbels
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-01-23 02:09:40
ROZ.PIE.RDALAĆ karabinami, NA.PIER.DALAĆ granatami !!!

pokrzywka69
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-01-23 01:42:34
to prawda a nie wiocha

valkyrian
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-01-23 00:32:56
ja wykupiłem całą "aptekę" takich leków i teraz dostepne sa bez recepty;) przed zastosowaniem nie konsultuj sie z nikim gdyż tak stosowany lek skutecznie zagraza zyciu i zdrowiu pedofila!

alebajer
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-01-22 23:22:13
Fakt. Proste i szybkie rozwiązanie. Ale co, jeżeli zastrzelą nieodpowiedniego człowieka? Organy ścigania też się czasem mylą. Może dojść do jakiejś mistyfikacji i taki gość nie ma już nic do powiedzenia.

aledajer
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-01-22 23:29:46
Co ja pie*dolę?

pajakpajak
    Ocena: 22 (glosow:24)
2012-01-22 23:33:20
Zawsze ryzyko jest ale pomyśl o działaniu psychologicznym a poza tym powinno tak być w najbardziej drastycznych i udowodnionych przypadkach.

alebajer
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-01-23 02:02:44
Jeśli przypadek udowodniony, to owszem zgadzam się. Chodziło mi o to, że lipa trochę iść siedzieć za niewinność, a co dopiero kulkę dostać...

hickeyek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-29 10:02:59
Pierwsza zasada w kryminale: Wszyscy siedza na niewinnosc :)

Tensor1994
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-29 16:04:21
Ten klon miał zostać usunięty!

maestronet77
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-01-22 23:21:05
Jestem ZA!

SiostraDemona
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-22 22:58:21
Jestem w 100% za!!

jed55
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-22 22:52:58
a jak kula nie znajdzie mozgu ?

opuncja
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-01-23 00:22:37
To może spowoduje wystarczające obrażenia. Wiesz, naczynia krwionośne, też ważna sprawa.

qwerty-18
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-22 21:33:42
To jest lek na wszystko

eden771
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-22 20:40:32
zawsze mam problem jak zagłosować na takie hasła... hmm że się z tym zgadzam i dać kciuk w góre ale wtedy to bedzie że to wiocha i sie z tym nie zgadzam ??? sama już nie wiem ... daje kciuk w góre ale tak jak pisaliście jestem za tym żeby tak było !!!!!

pajakpajak
    Ocena: 22 (glosow:22)
2012-01-23 16:53:28
Wiochą jest to że różni popaprańcy mają często większe prawa niż ich ofiary

elmer.czubek
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-01-22 20:25:18
To nie wiocha - tak powinno być.

pajakpajak
    Ocena: 27 (glosow:31)
2012-01-22 20:31:32
Wiocha że tak nie jest.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Lubie z rana wyrafinowany
  •  Stereotyp
  •  Wyrwało
  •  Wino mszalne za mocne?


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600