Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
U Niemców taka sama cena a najniższe zarobki to ponad 5.000 zł. Złodziejska szajka przy korycie
uap1984  12-01-22, 20:55 Zgłoś
+ 1229 -
Dodano: 2012-01-22, 20:55:06   przez: uap1984
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1229  Zgłoś nadużycie
425
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Pracowity gość
  •  No super jesteś koleś, kozak z ciebie.
  •  Wyjaśniona poza
  •  Tak się spieszył
Ukryj komentarze(117)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
groh
    Ocena: 18 (glosow:22)
2012-01-28 15:54:56
powiem wprost - rozpie....rdolmy ten rząd i tych je...ba..nych pawianów - jam łasica

maly219
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-29 19:58:21
kiedy barylka kosztowala 150 dol to zlotowka byla mocna wzgledem dolara i wychodzilo taniej, co nie znaczy ze powinno byc taniej bo to przesada

gentleWiesniak
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-02-02 10:52:16
no coz podatki przyjedz do niemiec - tam roznica miedzy cena barrel a ta w cpn jest jescze wieksza. a rocznie jescze doplacisz podatek za samochod - tak ci zle?

uap1984
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-03 06:20:40
Nick masz idealnie dopasowany . Wyjedź ze swojej wsi , kup kalkulator , oblicz jaki jest socjal w Niemczech albo jeśli pracujesz to oblicz ile zarabia Niemiec w swojej ojczyźnie . Potem ewentualnie wróć ...

unix212
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-30 22:48:07
cena paliwa jest juz 6zł i drożeje!! przydał by sie jakis mały strajk!! i ktos kto mogl by taki zorganizować!!!!!!!!!!!!!

zenekizenek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-30 16:48:18
Nie bronię rządu , ale dlaczego wydobycie baryłki ropy w Iraku kosztuje 2 dolary , a na giełdzie w Nowym Jorku ta sama baryłka kosztuje 110 dolarów ? Giełdy powstały nie w celu usprawnienia handlu , ale żeby umożliwić spekulantom zarabianie grubej kasy .

pi3rdole
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-30 16:38:49
A co do autostrad, dlaczego tak drogo wychodzi ich budowa? Bo budowlańcy okradają, jak się da. Spuszczana ropa z koparek itp., kradzież piasku, żwiru itd. Ale ja im się nie dziwie jak nas rząd okrada to jest zajebiście i kolorowo? Rząd okrada nas, my okradajmy rząd, bo to NASZE pieniądze!!

pi3rdole
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-30 16:33:03
Mieszkam w Niemczech ze swoim mężem. Nie pracuje. Mój mąż zarabia tyle co w Polsce, tylko jest jedno "ale" nie w "zł" tylko w "Euro". Wystarcza nam na opłacenie mieszkania, prądu oraz abonament telewizyjni-radiowy, bo nas na to stać. Za co w Polsce mają płacić za ten abonament? Polska to DNO!!!

blaz00
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-30 00:22:16
no ok, skoro unia narzuca akcyze co powoduje że cena za litr wynosi prawie tyle co np w Niemczech, skoro "nasi" musza sie tego narzucania trzymać to może by tak narzucili minimalną krajową w wysokości nie 1032zł netto tylko chociaż to samo ale w EURO? wtedy moge i 8zł płacic na litr..

fables
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-29 22:41:58
Trzeba tylko nadmienić, że w tej cenie w rafinerii też są już podatki.

Swierszczu
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-01-29 18:15:18
Dolar wtedy był po 2 PLN obecnie jest za 3.20 PLN zagadka rozwiązana?

ferax88
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-29 15:20:54
powiem więcej! Przy cenie baryłki 150 dolarów, benzyna była po 4 złote, a czasami nawet spadała poniżej tej ceny...

joy662
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-29 12:58:53
nie bronie rzadu, bo faktycznie za 2,5zl na kazdym listrze ,ktore na Nas ,obywatelach zarabia nie daje nic w zamian! brak autostrad, kolei itp ! napewno jedna z przyczyn wysokich cen sa roznice kursowe zlotego w stosunku do dolara! rok temu za dolara placilismy srednio 2,9zl a dzis jest to ok 3,20zł

soltysnaklo
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-01-29 02:11:49
Żyjesz w Polsce więc nie ma się co dziwić że jeden okrada drugiego

Apophis2012
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-28 23:32:39
A tak to jest kochani rodacy ze nasz rząd ma nas za kretynow od wielu lat i my bardzo chcemy tego nie dostrzegac!!

mario2471
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-28 23:18:57
czyste sl....stwo trzeba jakiegos buntu wiekszego

mistrzu18
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-28 23:18:32
dolar podrożał ..

traczek10
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-28 22:18:49
Tylko 4,95? Gdzie za tyle sprzedają? Dać namiary to zatankuję do pełna i jeszcze 20 litrów do kanistra

spoyla
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-01-28 22:04:03
Jak baryłka była za 150$, to dolar był za 2,50zł. Teraz jest za 3,50 + większe koszty transportu niż w 2008. (Nie tłumaczę wysokich podatków, bo są skandaliczne, ale ważne żeby zrozumieć)

maciek260375
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-01-28 21:46:05
A Donald sobie samolotem do domu lata i ma naród głeboko w d...

Michael2012
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-28 21:23:13
Zawsze są jakieś wyjścia chyba że się myśli tak jak nowa2011. Czemu nie poszukają innych dostawców ropy ?? a jak się boją Putinka to może niech spróbują zmniejszyć podatek jak na ubranka mógł być 8% to niech na paliwo będzie o 10% mniej bo przez drogie paliwo jest wszystko drogie

irkonow
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-28 21:04:12
jak czytam wasze komentarze to mi słabo. Jeżeli cena ropy była by 3złote do budżetu państwa wpływało by tylko 1,50 jeżeli jest po 6 do budżetu wpływa 3 złote rząd nas okrada na czym tylko sie da tylko tego nikt nie widzi .Chwała tym co głosowali na donaldinio a teraz mają sami do siebie pretensje

doomel007
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-01-28 20:26:23
drodzy koledzy to że siedzimy przed klawiaturą i coś tam napiszemy nic nie zmieni trzeba poprostu wyść na ulice wszystchim co siedzą wysoko zlać morde żeby np samolotem pod dom nie latali i odebrać to co nasze... takie przynajmniej jest moje zdanie

bambo666
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-01-28 20:15:14
dajcie sobie spokój z narzekaniem, te pieniądze idą nie do kieszeni urzędników, tylko na szkoły, szpitale itp. itd. szkoda że nikt nie pamięta, że nieroby takie jak moi sąsiedzi mają po 45, 47 lat i są na emeryturze górniczej, do tego co rok darmowy węgiel. rocznie to 20 mld złotych na tych nierobów

granek_kapusta
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-01-28 21:05:14
to idź i zapiepszaj do 65 lat na kopalni (na dole oczywiście, nie na powierzchni), zobaczymy, jak długo wytrzymasz; bo pier/// każdy umie

m_a_c_i_e_k_85
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-28 22:51:03
Wielu Polaków boli to że muszą kilka stów miesięcznie doliczyć do wydatków przez nasz poj*bany Rząd a ty pie*dolisz takie farmazony a od tych sąsiadów się odp**dol bo na to sobie zapracowali i mają.A jak tobie gul przez to skacze to zap***dol sobie baranka w ściane i zajmij się sobą.

RealObserwato
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-28 19:43:50
przeciez cena ok nie wiem o co wam chodzi (4.95) :D

zbiczeek
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-01-28 17:40:28
Pewien ksiaze z Arabii Saudyjskiej powidzial kiedys, ze oni moga rope wszystkim panstwom oddawac za darmo, pod warunkiem, ze rzady tych panstw beda im oddawac polowe oplat, ktore pobieraja od konsumentow na stacjach benzynowych.

lolo1lolo1
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-01-28 16:57:04
By żyło się lepiej (kolegom) ;p

Tensor1994
    Ocena: 6 (glosow:16)
2012-01-28 16:56:09
Tusk lepiej uważaj, bo rozgniewani obywatele Cię w końcu zlinczują

GizOD
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-01-28 17:31:42
Proszę cię. Bandzie głąbów powiedzą ze jak nie oni to kaczor i już wygra następne wybory. Jak widać ludzie bardziej boją się Kaczyńskiego czy innego ugrupowania politycznego niż rekordowo wysokich cen paliw. Głąby!

pawvego
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-01-28 16:35:40
Rewolucjaaaaa

groh
    Ocena: 18 (glosow:22)
2012-01-28 15:54:56
powiem wprost - rozpie....rdolmy ten rząd i tych je...ba..nych pawianów - jam łasica

sebs0505
    Ocena: 14 (glosow:16)
2012-01-28 15:48:33
Tusk i jego tanie państwo, tak ja obiecał .

piotrek2011m
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-01-28 15:45:29
...nie wahajmy się!

piotrek2011m
    Ocena: 15 (glosow:17)
2012-01-28 15:44:32
Od 2007 roku liczba urzędników w Polsce wzrosła o 75 tysięcy i przekracza już 500 tysięcy!W 2011 wypłacono im na 600 milionów złotych w samych nagrodach! Dalej pier*olcie o cenie dolara, kiedy potrzebna jest rewolucja! Jeśli dla konkurencyjności gospodarki trzeba opuścić europejskiego bankruta, to n

admintopedal
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-01-28 15:18:41
bo gdyby tak sie dzialo w kraju gdzie ludzie sa odważniejsi to by wzieli po 2 granaty,odwiedzili kilku politykow i po sprawie.kazdy kolejny polityk zastanowil by sie kilka razy zanim by zrobil cos glupiego.ale w polsce spoleczenstwo woli wybijac sie miedzy soba zamiast zrobic porzadek w rządzie

szulcik
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-01-28 15:38:42
kto w dzisiejszych czasach normalny ma granaty ????

nevolek
    Ocena: 3 (glosow:19)
2012-01-28 14:47:43
Az zalozylem konto zeby napisac temu kretynowi dlaczego jest tak a nie inaczej. KIEDYS: Barylka ropy 150$ w 2008 roku - kurs dolara w 2008r 2zł =300zł za baryłke TERAZ: Twoje 110$ x 3.20 =350zl za barylke juz wiesz matole jak to mozliwe? :)

suchy_uk
    Ocena: 5 (glosow:19)
2012-01-28 14:57:37
Przestan sie stresowac ja juz nie raz probowalem cos im wytlumaczyc ale moj 2letni syn wiecej rozumie od tych tepakow a i tak dostane pewnie same minusy nawet jesli moj komentarz jest dobry

rapp
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-01-28 14:59:16
Czyli 50 zł różnicy w cenie baryłki przekłada się na prawie 3 zł różnicy w cenie litra paliwa? Aaaaa no jaaaasne.

Python013
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-01-28 15:16:23
@rapp Te 50 PLN to jest różnica na samej baryłce ROPY a nie produktach powstałych w wyniku rafinacji ropy.

rapp
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-01-28 15:22:12
@Python 013 Nawet jeśli była by to różnica ceny samej benzyny a nie jak zauważasz ropy jako takiej to i tak dalej nie wiadomo skąd te 3 zł które tłumaczy się wahaniami cen walut czy cenami ropy. Wniosek z tego taki, że robią nas jak chcą :(

Python013
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-01-28 16:14:56
@rapp chyba się nie zrozumieliśmy. 110$ czyli 350PLN to jest cena baryłki (niespełna 159 litrów) ROPY którą np rafineria Orlen płaci zagranicznym dostawcom. Sama na terenie PL wydobywa jakiś procent tego co przetwarza. Ropę poddaje się rafinacji gdzie uzyskuje się benzynę, ON, oleje, smary itd.

Python013
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-01-28 16:18:19
@rapp Na cenę np litra benzyny składa się cena ropy, koszt uzyskania danego produktu, marża a dopiero na koniec masa podatków i opłat pod różną postacią.

GizOD
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-01-28 17:37:49
Tyle że mowa tu o wysokich podatkach na paliwo a nie cenie baryłki ropy i przełożenia się tego na cenę paliwa! Czytaj ze zrozumieniem pseudointelektualisto.

GizOD
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-01-28 17:42:03
A dodając, dlaczego jak dolar taniał w ubiegłym roku to cena paliwa nie zmniejszała się tylko stała w miejscu? A gdy dolar drożeje nagle ceny paliw idą w górę? Wiec to swoje obliczenia o tyłek otrzeć można.

Python013
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-01-28 19:12:04
@GizOD "...dlaczego jak dolar taniał w ubiegłym roku to cena paliwa nie zmniejszała się..." to jest tak samo retoryczne pytanie jak pytanie dla czego stacje paliw sprzedają paliwa po nowej wyższej cenie mimo iż mają zapasy sprzed podwyżek ?

Python013
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-01-28 19:19:59
@GizOD "...mowa tu o wysokich podatkach na paliwo..." Wysokość podatku VAT ustalił nasz Rząd a wysokość akcyzy narzuciła nam Unia Europejska ! Dzięki niekorzystnemu kursowi $ wobec PLN cena końcowa paliwa netto jest wyższa a jak wiadomo to po opodatkowaniu więcej trafia do skarbu państwa...

scandaliks
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-01-28 14:41:57
Na załączonym obrazku widać,po co się chodzi do głosowania.Głosować polaczki bez mózgu!!!!!!!!!

nowa2011
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-01-28 14:27:12
poziom na wiocha jest zaj.bisty plusowane są komentarze typu jeb,ć rząd i podobne co piszą dzieciaki co tylko tyle w głowie maja a minusowane merytoryczne,żal takiego narodu co głupotę popiera a nie potrafi argumentować i się spierać w ważnych sprawach dla kraju

skiba206
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-28 18:47:23
To samo stwierdzam,oglądajac ten portal i komentarze w nich zawarte.Ale co sie dziwic,gównarzeria w internecie rzadzi liczebnoscia.pozdrawiam,,,

Baron_Sanedi
    Ocena: -20 (glosow:22)
2012-01-28 14:11:24
Tylko biedaki protestują. Jesteście nieudacznikami jedzdzicie 10 letnimi złomami nawet na paliwo was nie stac! Protestujcie dalej i tak wam to nic nie da! Przesiądzcie sie na rowery tylko te wasze złomy zawalaja drogi!! Brzydze sie wami biedaki!! Zrjcie gówno i zdechnijcie!!

waniliastar
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-01-28 14:15:30
co ty piszesz???skoro taki bogacz z Ciebie to nie protestujesz na wysokie podatki??pewnie jeszcze siedzisz na kieszonkowym tatusia hehe

Baron_Sanedi
    Ocena: -4 (glosow:12)
2012-01-28 14:21:14
Dziwny ten polski naród. Polacy chcą sprawnej policji, służby zdrowia, dobrych dróg itd itp. ale nie chcą na to płacić podatków. Polska szlachecka upadł, BO PANOWIE SZLACHTA W SZLACHECKIEJ RZECZPOSPOLITEJ NIE PŁACILi PODATKÓW. PO ROZBIORACH PŁACILI zaborcom DUŻO większe PODATKI BO MUSI

qwerty-18
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-01-28 14:42:33
Uwal że się ty na piz.... a ani mru mru te wszystkie biebaki jak nazywasz to nasz naród,jeśli jesteś taki do przodu to ciekawe ile zasiłków za twój podatek będzie można wypłacić bo jak narazie to twoje pieniążki idą na opłacenie ludzi od niczego zwanych też darmozjadami na stanowiskach panstwowych

waniliastar
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-01-28 14:53:59
wiesz naprawdę widzę ze jesteś tylko żałosną JEDNOSTKĄ przed komputerem-każdy z nas chce płacić podatki-oczywiście z tego są finansowane ważne aspekty naszego życia ale do ku***rwy nędzy NIE przy takiej średniej krajowej!NIE gdy z naszych podatków jeżdżą furami,NIE gdy nasze pieniądze nie trafiają

waniliastar
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-01-28 14:54:52
tam gdzie trzeba...

Python013
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-01-28 15:05:48
@waniliastar dokładnie. Ten pseudo Rząd zamiast szukać prawdziwych oszczędności w swoich strukturach woli coraz dotkliwiej obciążać obywateli podatkami pod różną postacią. Przede wszystkim niech zaczną od likwidacji 13-stek oraz dodatkowych (styczniowych) premii dla urzędników państwowych...

lkqwpo
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-01-28 15:30:39
Prostytucja nie jest opodatkowana więc ku.wy niektóre nie protestują przeciwko podatkom .Ty toładne kilometry już chyba obciągasz skoro masz tyle hajsu

beermonster
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-28 14:09:39
niestety wkradł się błąd: marża cpn - 0,25.

sex4all
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-01-28 14:08:44
już mnie na wymioty bierze jak widzę ACTA lub ceny paliw!!! Zamknijcie się lepiej i weźcie się do pracy.. 27.01.2011 wg. interia.pl poparcie dla PO ponad 35%

copernik
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-01-28 14:03:00
scurwysyny i złodzieje

piotrek2011m
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-01-28 14:00:34
Polski "konserwatywno-liberalny" rząd: zwiększa obciążenia podatkowe, rozbudowuje armię urzędniczą, nie upraszcza przepisów, nie interweniuje na rynkach walutowych, nie liczy się z opinią wyborców i zgadza się na wszystko w Europie. Tak to jest możliwe!

cookimonster1985
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-28 13:55:15
Jeśli dobrze pamiętam to posłowie mają coś ponad 5tyś zł. miesięcznego przydziału paliwowego, więc co ich obchodzi taki szczur co zarabia niecałe 1000PLN...

PanStaszek101
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-01-28 13:50:29
Na cenę ropy składają się cena rynkowa i kurs dolara, gdy ropa brent kosztowała dokładnie 148 USD to kurs USD/PLN wynosił 2.05, obecnie ropa kosztuje 111 USD, a kurs USD/PLN wynosi 3.19.

PanStaszek101
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-01-28 13:55:32
Rząd mógłby obniżyć akcyzę ale skutki byłyby tragiczne dla budżetu i doprowadziło by to do bankructwa, można by zabrać pieniądze z przywilejów nauczycieli, górników, policji, rolników, itp. ale nikt na to nie pozwoli, a już na pewno nie Jarosław K.

nowa2011
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-01-28 13:55:41
nie ma sensu im to tłumaczyć,dzieci JP100% wiedzą lepiej

nowa2011
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-01-28 14:03:16
akcyzy niemożna obniżyć bo jest mininalna w UE,można obniżyć vat,ale bu trzeba na wszystkie produkty,to by Polska zbankrutowała

sex4all
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-01-28 14:10:58
co takiego??? w DE "akcyza" na rope wynosi 19% w PL 31% !! To jak K U R W A nie można jej obniżyć??? wystarczy aby poseł nie dostawał

nowa2011
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-01-28 14:13:41
takie brednie to ty swoim dzieciom pisz,możemy obniżyć o niecałe 2 grosze i będzie minimum

gucio100
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-28 14:25:20
no i ?? wiec teraz policz o ile dokładnie przy tej różnicy w cenie dolara wzrosła cena z baryłkę, niewiele wiec kurs dolara nie ma tutaj w tym przypadku nic do rzeczy, bo faktyczna różnica na baryłce w 2008 a teraz to jest ok 30 zł.

PanStaszek101
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-01-28 14:25:45
Masz rację nowa2011, żeby obniżyć znacznie akcyzę musielibyśmy wyjść z Unii, a to by się nam bardzo nie opłacało.

Python013
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-01-28 14:47:22
@PanStaszek101 nad tą Unią od dawna wiszą czarne chmury więc jej rozpad prawdopodobnie jest nieunikniony. Idę o zakład, że po ewentualnym rozpadzie nic nie stanieje ponieważ rząd nie pozwoli sonie na zmniejszenie koryta.

dzikisik
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-01-28 16:25:14
Dobra nie ma problemu niech zostanie akcyza i vat na tym stopniu na jakim jest . Ale połowę rządu którzy nic nie robią wypier...ć i podnieść wypłaty wtedy nikomu źle nie będzie.Takie ceny jak są teraz odpowiadają zarobkom minimalnymi 4,5 tyś PLN.

nowa2011
    Ocena: -4 (glosow:14)
2012-01-28 13:45:44
kolejne dziecko JP100%,to są dla ciebie argumenty?tak bezmózga hołota piszę,co pojęcia o życiu niema

adison21
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-28 13:54:00
Nie, ty za to "nowa2011" piszesz z sensem -_-

nowa2011
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-01-28 13:58:51
adison co z moich komentarzy nie rozumiesz,ja też bym chciała tansze paliwo ale to jest niemożliwe,no chyba że iran pokonamy i ropa za darmo będzie

kozi87
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-01-28 13:23:43
to co Bułgarzy mają powiedzieć.. ceny paliw prawie takie jak u nas a zarobki jeszcze mniejsze:)

Python013
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-01-28 13:28:40
Niestety ale do tego doprowadza ta CHORA Unia. Za plecami dogaduje się z rządzącymi a naród niech cierpi. Wychodzą z założenia, że kiedy społeczeństwo zubożeje to będzie posłuszne a wtedy będzie już wolno zrobić z nimi wszystko.

Python013
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-01-28 13:32:10
Pamiętam jak w 1998r za minimalną płacę (netto)człowiek był w stanie kupić około 320 litrów ON a teraz nie wystarczy nawet na 200 litrów

qwerty-18
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-01-28 13:32:35
Nie jestem Bułgarem tylko Polakiem! Ceny powinny być adekwatne do naszych zarobków!

nowa2011
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-01-28 13:33:39
python odwrotnie jak ludzie są bogaci to się boją że to stracą,rewolucje robili zawsze biedni którzy nic do stracenia nie mają

Python013
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-01-28 14:18:28
@nowa2011 obecnie bogaci nie boją się a jedynie klasa średnia ma coś do stracenia. Niestety obecny rząd robi wszystko by tylko bogatym żyło się lepiej a zwykły Iksiński jest po to by było kogo oskubać i szuka się wszelkich sposobów by go krótko trzymać (zamknąć u mordę)

nowa2011
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-01-28 13:15:51
napisze jeszcze raz do ciemnego narodu Polska nic nie może zrobić w sprawie cen czy by rządziło PO,PIS,czy inna partia my kupujemy ropę ,akcyza jest narzucona przez UE,a vat trzeba by było obniżyć dla wszystkich produktów.Taka jest bolesna prawda Jaro Kaczyński obniżył wcześniej vat i nic to nie dał

Python013
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-01-28 13:24:08
Zanim weszliśmy do tej zafajdanej Unii to już mieliśmy ceny paliw na poziomie Niemiec, Austriaków itd.

daxterqq
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-28 19:27:04
jak nic nie dalo? a to ze cena ropy spadla (z tego co pamietam) o prawie zlotowke? to nie dalo? -.- dobrze pamietam ze wtedy cena ropy doszla do 4,5zl a po interwencji pisu spadla do ok.3,60-70. po roku znowu doszlo do 4,50 ale duzo ludzie zaoszczedzili dzieki temu

bartek282
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-29 16:21:22
Przecież decydent mówił że podatki do liniowego sprowadzi jak się dostanie do władzy. To od początku byłem przez niego kłamany. Ty widzę oczytan/a/y jesteś. Szkoda że tyle czasu zmarnowane na teorii. Pozdrawiam

lewy1988
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-01-28 13:15:26
tusk to zlodziej mysli tylko jak samemu sie nachapac

Python013
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-28 13:14:39
To jest właśnie Polska. W Japonii litr bezołowiowej po przeliczeniu na PLN kosztuje około 3,30 kiedy minimalna płaca to ponad 6000. W połowie ubiegłego roku minimalna stawka za godzinę wynosiła tam 736 jenów (9,4 USD)

qwerty-18
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-01-28 13:37:42
Wypowiedzmy wojnę Japonii i po chwili poddajmy się okupacji :)

weeges
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-01-28 12:37:22
korwin mikke mowi o tym od prawie 20 lat. i jakos przez te 20 lat byl uznwawany ,a wlasiwie przylepiono mu latke, dziwaja i spychola. psychuczni sa ci co wierza PO

jankiiii
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-01-28 12:36:57
Litr paliwa w Wenezueli kostuje ok.7gr za litr to z jakiej paki u nas (niby) cena z rafineri to 1.93zl P O J E B A Ł O ! ! !

daxterqq
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-28 19:28:59
wenezuela rzadzi hugo chavez, dyktator tam woda jest drozsza od paliwa

lolacola
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-28 12:31:33
CPN ma ok 7-9 groszy przebicia na litrze a nie 50 -.-

frreak87
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-01-28 12:25:37
Wszystko unia tylko, że z tego co pamiętam to my też jesteśmy członkiem i mamy jakieś prawo głosu. Od czego są w Brukseli te wszystkie polskie darmozjady Niech też czasem o Nas zawalczą a nie tylko siedzą i patrzą jak im konto rośnie

Barracus
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-28 12:25:33
Gdybyśmy mieli walutę euro, teoretycznie benzyna powinna być tańsza, ale tylko teoretycznie.

Barracus
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-28 12:23:33
Prosta odpowiedź, dolar kosztował wtedy niecałe 2 zł., a teraz jest za ponad 3 zł.

rataj1982869
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-01-28 12:13:08
Złodzieje!!!ciekawe czy jak by w rządzie pracowali za 1500zł i za wszystko musieli płacić to byłoby im tak do śmiechu!!pewnie paliwo nadal kosztowałoby 2zł!!!

sibiusz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-28 12:09:27
Złodzieje i tyle

kelunia
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-01-28 12:03:56
Chcemy waszego dobra - rzekł Tusk do Polaków. A więc rodacy,schowajmy je głęboko...

ddr2
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-28 12:03:45
A tak to jest że tu nie tylko wchodzi w gre cena baryłki ropy,trzeba też wziąc pod uwage kurs złotego/dolara.Co nie zmienia faktu że ten sku*wysyn przypie*dala coraz wieksze podatki.Kto głosował na PO?

tomasz3e
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-28 11:56:42
Oj chciał bym żeby cena benzyny była " 4,95" a nie 5,79!!!

butterfly024
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-01-28 11:55:31
I dalej twierdzicie ,że trzeba głosować na Platformę Obywatelską , byle by nie rządził PiS ???(paliwo było za PiS-u po 3.60) ...Co wam ten TVN wyprał tak mózgi ??? nie macie swojego zdania???? wiecie że PO i podwładne jej media zrobią wszystko bo oczernić i usunąć każdego kto nie kradnie....

znakorla
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-01-28 12:03:12
a myślisz kochaniutka, że jak PiS do władzy by doszedł to by obniżył cenę benzyny do 3,60?

epyon2706
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-01-28 12:03:32
Tyle,że cena paliw jest wysoka nie przez PO,PiS,czy też inną partię,a przez narzuconą nam przez UE minimalną wysokość akcyzy(dziś akcyza w Polsce jest tylko 2 grosze powyżej minimum europejskiego).

frreak87
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-01-28 12:21:07
PIS jaki jest każdy wie ale jeśli chodzi o to czy starał by się dbać i chronić naród to jestem pewien że tak bo nie raz dawali przykład tego że skoro jako członek uni mamy też prawo do własnego zdania a nie tylko (jak to robi TUSK) słuchania i wykonywania rozkazów UNI jak USA oraz ROSJI

znakorla
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-01-28 12:43:50
kto by nie doszedł teraz do władzy to będzie źle. ta UE była nam potrzebna jak k*rwie majtki

makiwara2
    Ocena: 9 (glosow:13)
2012-01-28 11:46:14
WYJDZMY W KONCU NA ULICE ZROBIC REWOLUCJE!!

ProSajan
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-28 11:44:41
Zapraszam w okolice W-wy ropa 6.12zl ;d pozdro te niecale 5zl za paliwo to juz przeszlosc

jelczozaurus
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-01-28 11:41:03
zachciało się wam głosować na tUSKA to teraz macie !

ssij_mi_jaja
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-01-28 11:39:43
to jest s_k_u_r_w_y_s_y_n_s_t_w_o z cenami paliwa !

smoczy18
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-01-28 11:25:02
kolego jak znajdziesz mi benzyne po 4.95 to już bede wdzięczny;)

nowa2011
    Ocena: -7 (glosow:15)
2012-01-28 11:23:21
To jest takie pisanie nieuków,ważny jest kurs złotego,akcyze narzuca unia europejska,jedyne co można zrobić to obniżyć vat tylko by trzeba było obniżyć go na wszystko.Zacznijcie się uczyć,każda opozycja wciska ludziom bzdury a ciemny naród kupi bo tak łatwiej

frreak87
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-01-28 12:08:10
to dlaczego inne mniej opłacalne dal tych pacanów z rządu i takich jak TY nowa2011 sprawy dało się załatwić i odroczyć terminy . Popieram makiwara2 w sprawie wyjścia na ulice i powiedzenie tym bucom, że też mamy coś do powiedzenia w tej sprawie a ludzie typu nowa2011 niech dalej UDAJĄ MODRYCH w d

nowa2011
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-01-28 13:43:09
staram się zrozumieć twoje pierwsze zdanie ale to jest nie możliwe,coś piłeś?

skleinarikov
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-01-28 11:04:07
bo zloty traci na wartosci... dlatego taka cena

rafwch
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-01-22 21:23:39
POlska to fajny kraj. POlityka na przykładzie Wałbrzycha


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400