Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Wszystkie suczki są jego
karollek25  12-01-25, 19:04 Zgłoś
+ 971 -
Dodano: 2012-01-25, 19:04:53   przez: karollek25
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 971  Zgłoś nadużycie
394
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  A Ty? Byłeś kiedyś tak narąbany...
  •  PROSTO
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
  •  W temacie
Ukryj komentarze(82)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
beellee
    Ocena: 10 (glosow:20)
2012-01-31 16:24:21
Nie wiem dlaczego,ale przeraża mnie to zdjęcie....

M3mek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-06 19:49:11
Ciesze sie ze podoba Wam sie moj fotomontaz :D Fotka zostala ukradziona z fejsa. Nie mam nic przeciw heh a wrecz przeciwnie. Fajnie ze wzbudzilo zainteresowanie :) Dodam jeszcze ze to bylo zrobione jakies 6-7 lat temu. Pozdrawiam

terror_propaganda
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-06 22:25:32
jebłem ze śmiechu haha

mrs.majka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-06 16:25:38
o matko .! ;o chupa cabra xd

Rosie123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-06 15:55:28
Spadłam z krzesła . :D Hahahaha ; dd

marcia86kk
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-02-04 23:25:56
scoby doo:):P

misiek.84
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-04 11:50:00
ale bomba hahaha

p0szukiwany
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-02 17:36:44
ja pier.dolę .. ;/

musiccover
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-02-02 11:33:34
snoopy co ty odp*erda*asz mówiłem rzuć ten koks ,a teraz cały ryj obrośniety :/

wojtas
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-02 00:21:42
dobre nie kurde co nie cycu ,jak nie jak tak tatuś.....

CiepleKapcie
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-01 20:16:20
Przecież to reksiu .. =]

heeeXD
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-01 18:52:32
hahha , dobre XD

arti9910
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-01 18:42:00
nie powiem ale elegancko przerobine te zdjęcie:D

suugasuuga
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-01 18:21:29
mnie tez hahaah !

sanssommeil
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-01 17:03:56
Dobree :D

Wioch666
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-01 15:44:50
Bluza Pitbulla by mu pasowała,fajna fota

elhadjidiouf
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-02-01 15:06:39
co wy moj kumpel tez ma taka twarz..:D

radekmalaga
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-02-01 02:41:38
teraz pudelka jeszce wkleic

radekmalaga
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-02-01 02:40:40
lepiej nie znajdzie tego zdjecia jak zbakani...tak jak ja......jak by tal ludzie wygladali???

bulterier1
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-02-01 02:38:54
Świetne,dobrze wklejone,proporcje idealne,kolorek psiej głowy podobny do ludzkiej skóry,nie śmieszy a przeraża

egzorcysta22
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-01 01:28:01
Level upp SNOPP DOG

najlepsza23
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-02-01 00:27:08
Przestraszyłam się ;x Ma w sobie coś nie tak.

wieszjak
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-31 23:51:12
ja go znam widziałem go kilka razy na centrum w Sosnowcu

janekbaranek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-31 23:42:52
hehe:) ale trzeba przyznac ze chlopak wkleic potrafi:)

achaja1
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-01-31 22:05:02
Ma ktoś świetną wyobrażnie i poczucie humoru,to jest super.

d_kath
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-31 22:01:39
Wyszczekany koleś ;)

K654
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-01-31 21:51:47
obrzydlistwo....

wampiX
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-01-31 21:50:55
Się k*rwa zaskoczyłam.

drLOUBITCH
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-01-31 21:54:41
Ja też. W pierwszej chwili myślałem, że przesadziłem dziś z alkoholem.

wampiX
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-01-31 22:08:18
Haha, doktorze, widok tego czegoś to chyba dobry sposób żeby wytrzeźwieć:D

dubmgstep
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-31 21:44:41
jak to?

bochen666
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-31 21:23:37
haha.. kapitalne:D

marcindna
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-31 20:44:55
Wygląda ja woźna z podstawówki do której chodziłem.

termit1
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-31 20:44:05
Całkiem niezłe

bialykruk
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-01-31 20:25:50
to jest przerazajace

WiecznieNaFazie
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-31 20:17:54
Ciekawa przeróbka :)

albi31
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-01-31 20:02:47
ale ten koles ma morde jak pies:)

kamyczek1992
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-01-31 19:48:10
bez komentarza .

KidQ
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-01-31 19:36:40
pies Ci morde lizał

adexius
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-01-31 19:31:28
zajebiste foto...

bakuss100
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-01-31 19:09:50
git maska, nasza policja powinna w takich chodzić

Czarqson
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-31 19:06:42
fajne bazgroły na drzwiach i ścianie

MadziiQ
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-01-31 19:03:51
jeb.ał Cie pies i małe pieski xD ha ha ..

serdelcool
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-31 19:01:26
zajebiste... mi sie podoba

Apophis2012
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-01-31 18:52:39
I wyskoczy taki i krzyczy POLICJA!!Jesteś aresztowany!!-rasowy kundel:D

nananinanana
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-31 18:22:35
przestraszyłam się.

LusiaxD
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-31 18:21:17
dobra maska :D

madziunia2409
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-31 18:21:13
jak się dłużej popatrzy to się człowiek zaczyna bać...

milano8
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-31 17:19:19
zajebisty ziomek. nie wiedzialem ze tak naprawde wyglada, po prostu sadzilem ze to efekt grzybkow.

magiaslow
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-01-31 17:17:17
Scoby dooo :))

imie.jak.imie
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-01-31 17:14:31
to jest pies, ktory jezdzil koleja!

mikerozo
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-01-31 16:33:25
popatrzcie mu przez minutę w oczy, przez cały dzień będzie się czaił za rogiem ;)

beellee
    Ocena: 10 (glosow:20)
2012-01-31 16:24:21
Nie wiem dlaczego,ale przeraża mnie to zdjęcie....

ivonciak
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-31 16:12:58
ciekawe foto ;D zobaczycie bedzie co raz wiecej takich zdjęć ;D

KIERNOZ
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-01-31 16:06:48
komentarz usunięty przez użytkownika

demi666
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-01-31 16:03:57
Przypomina mojego brata :D

bohun93
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-01-31 16:00:02
gdybym zobaczył coś takiego w nocy... +1kg do bagażu w majtorach :D

krzychu123131
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-01-31 15:40:30
hahahahahha nie moge hahahaha zajebiste to jest hauauahhuahuahha

Hynerpeton
    Ocena: -12 (glosow:14)
2012-01-31 15:28:02
SYN BOŻY ROBI MI LODA

Daisy2012
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-01-31 14:56:03
Fajne nawet.

true_skurwiel
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-01-31 14:49:24
tej,nie obrażaj snoopa ; d

LaadyBambini
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-01-31 14:40:35
Pomysłowe, aczkolwiek dla mnie trochę przerażające ;)

aw222
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-01-31 14:30:32
To nie jest wiocha fajny pomysł

siemasiem
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-31 13:14:24
ale faza xd

kojak20
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-01-31 12:28:52
@Karollek25 który dodał tą fotke przerobioną w PhotoShopie jest Bohaterem CyberŚwiata. Szkoda, że nie w realnym świecie. Kazdy wie chyba o co mi chodzi :)

JusiaCombo
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-31 12:17:29
hahaha ma mine srającego psa:D

paranoya
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-31 11:58:55
hahahhahaha nie wierze

bobasekk
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-31 11:33:47
hahahaha piekny efekt

wandern
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-01-31 11:25:04
Sądze,że to fotoshop,ale nie tandetny,tylko pomysłowy ;D

Tommny
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-31 11:22:40
Dobre foto. Pokazać je komuś zjaranemu i nieźle potem go wkręcać ;D

kazikZ1959
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-01-31 11:08:43
To po "krokodylu " tak mu się stało...

guucio
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-01-31 11:01:01
jak to jest zrobione? :D

hickeyek
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-31 10:37:38
dobre

kant
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-01-31 10:24:48
Łapy łapy cztery łapy... a na łapach pies kudłaty...

zajebista90
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-01-31 11:07:09
Kudłaty to on za bardzo nie jest ..

mlody12340
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-01-31 10:23:49
hahahahahahahahaha

przemo27091992
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-01-31 10:22:40
ha ha zajebista fotaxD

artuoi2012
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-01-31 10:08:01
ot zwykły kundel...

gromki69
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-01-31 09:58:11
"PRO" JP. Tylko czy teraz "je*ać psa" będzie adekwatne dla jotpeków ?

IzabelaNML
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-31 09:20:59
Scooby Doo ;D

Volek1991
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-01-25 22:09:29
przewaznie tak sobei wyobrażam dresiarzy

mlody12340
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-01-31 10:26:13
idz na osiedle i powiedz im to prosto w twarz ... grać kozaka w necie jest dość łatwo :)

zaq999
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-01-25 21:12:28
na pewno jedzie mu z pyska


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600