Zaloguj si  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
czapek6663  12-01-25, 23:28 Zg這
+ 1738 -
Dodano: 2012-01-25, 23:28:45   przez: czapek6663
 Oce:  Zag這suj na TAK!   Zag這suj na NIE!  | Ocena: 1738  Zg這 nadu篡cie
257
 Udost瘼nij inaczej
Ukryj komentarze(109)Dodaj komentarze
Aby doda komentarz musisz si zalogowa
 Najwy瞠j oceniony komentarz:poka
nn22
    Ocena: 10 (glosow:10)
2012-02-28 17:46:08
Problem w tym, 瞠 to nie s wysokiej klasy specjali軼i.

pawelekpawelek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-29 00:49:53
Jak czytam wi瘯szo嗆 poni窺zych komentarzy to ja ju naprawd wol tych polityk闚! ludzie niekt鏎zy k.... nie macie poj璚ia o podstawach pa雟twa, o jego definicji, zarz康zaniu i piszecie takie g逝poty, po co si wypowiadacie. Prosz Was.

marcindna
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-01 16:04:26
oraz o zazdro軼i ludzi chc帷ych zabiera wykszta販onym ludziom pieni康ze tylko dlatego 瞠 sami mieli mniej szcz窷cia lub zabrak這 ch璚i do nauki. i my郵enie o kt鏎ym wspomnia貫 jest prawid這we bo nikt nie m闚i: "p鎩d zrobi szko喚 wy窺z i b璠 sobie zbiera puszki po 鄉ietnikach".

marcindna
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-01 16:07:04
przepraszam to mia這 by gdzie indziej

asadq
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-01 01:01:15
dyskusja i tak nie ma sensu, wszystko co tu piszecie i tak "nie ujrzy swiatla dziennego", tzn. mowic mozemy, ale i tak zostanie po staremu :) tu przydalaby sie rewolucja jak w egipcie itp...

mati2444
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-29 22:26:03
wszystko da si zrobi. udowodniono ty gdy by造 strajki przeciwko A.C.T.A. tylko trzeba si zgrac>:)

blackxdevil
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-29 22:08:52
pi瘯ne! Jednak niestety, jestem w grupie narzekajacych. wiesz czemu? Bo nie humanitarnym jest przepuszczenie cz這wieka przez komin... i zmienienia jego Cia豉 w dym.

Darethoth
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-29 21:54:49
Srednia pensja posla to ok 10 tys zl,mamy tych darmozjadow o ile sie nie myle 460,wiec miesiecznie...dodajmy koszty utrzymania bior,plus armia przydupasow...

SuperSkun
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-02-29 20:40:46
Wybrali軼ie PO a teraz si wam nie podoba trzeba by這 my郵e przy wstawianiu krzy篡k闚 ;]

pawvego
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-29 19:23:19
Do marcindna ty powiec mi chcesz a zarabiac po studiach 5 tys wiec naprawde na studiach sa kretyni stary jak dostaniesz robote za 1200z to sie bedziesz cieszy wiec odpowiadam ja bym chcia mec 3 tys

marcindna
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-29 19:42:04
Pod moim komentarzem jest funkcja "odpisz" mog貫 z niej skorzysta :) ogarniaj帷 tw鎩 komentarz widz 瞠 jeste raczej reprezentantem klasy 鈔edniej. nikt nie powiedzia ze dostane 5 tys w pierwszym dniu po studiach. ale za 10 lat jak ty b璠ziesz mia 1200 to ja mog mie w豉snie pi徠k. PZDR

marcindna
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-29 19:43:05
Poprawka: "odpowiedz" - 瞠by nie by這 niedom闚ie :)

marcindna
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-02-29 18:36:24
Chcia豚y zarabia 3 tys po studiach? hydraulik po zawod闚ce wi璚ej wyci庵nie nieraz. Ja robi szko喚 wy窺z 瞠by garn望 co najmniej 5 tys a to wcale nie s wyg鏎owane wymagania. Wiec chyba mijasz si z rzeczywisto軼i o kilka orbitali :P

blackxdevil
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-29 22:13:18
I to jest kur** my郵enie typowego polaka, p鎩d zrobi szko喚 wy窺z i b璠 bogaszem. Jak by tak by這 to drogi kolego w Polsce ka盥y m這dy obywatel mia by pi瘯ny du篡 dom. A cisn sie jak szczury w ma造 klitkach.

mati2444
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-29 22:28:15
dlatego id na szko喚 mundurow:D:)

asadq
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-01 00:59:10
oby ci ta szkola posluzyla bo takich jak ty sa setki tysiecy :) pozdrawiam.

marcindna
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-01 16:01:33
blackxdevil: ty chyba nie zrozumia貫 przekazu tej wiochy ani mojego komentarza. Nie ma mowy o tym 瞠 kazdy tyle zarabia, tylko o tym ze szko貫 wy窺z nie robi sie dla draki tylko po to 瞠by w 篡ciu sie czego dorobi. nie ma te mowy o gwarancji a o ch璚iach

marcindna
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-01 16:06:31
oraz o zazdro軼i ludzi chc帷ych zabiera wykszta販onym ludziom pieni康ze tylko dlatego 瞠 sami mieli mniej szcz窷cia lub zabrak這 ch璚i do nauki. i my郵enie o kt鏎ym wspomnia貫 jest prawid這we bo nikt nie m闚i: "p鎩d zrobi szko喚 wy窺z i b璠 sobie zbiera puszki po 鄉ietnikach".

marcindna
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-01 23:58:47
To odpowiedzcie mi na jedno proste pytanie: jak to jest 瞠 ja na studiach pracuj帷 w weekendy, wykonuj帷 jedn z najbardziej banalnych prac, przy minimalnym zaanga穎waniu potrafi zarobi 800-1000 z? ja nie twierdze ze w pa雟twie jest, ok. bo jest 幢e ale wy odbiegacie od tematu, mowa o czym innym.

poczekalnia777
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-29 10:08:20
Dzisiaj mi moja matka dobi豉 powiedzia豉, 瞠 ona emerytur dostanie a moj ma gdzie i by nie uczestniczy豉 w 瘸dnych protestach przeciwko podwy窺zeniu wieku emerytalnego oczywi軼ie jak by takie by造!!! (fajnie!!!) No i takich os鏏 co tak my郵i, s康z 瞠 jest sporo w Polsce!!!!

tresator
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-29 08:44:11
Wioch jest ten monit, skrajnie sp造ca problem. Populizm w czystej postaci.

pawelekpawelek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-29 00:43:12
Potwierdzam, autor nie ma poj璚ia o rzeczywistych kosztach utrzymania w豉dzy pa雟twowej. Populizm lub, co gorsza, zwyczajna g逝pota!!! Nie mo積a si wypowiada na tematy na kt鏎e ma si zerow wiedz! Autorze jeste t逝kiem a Twoja wypowied to wiocha:) pozdro dla tych bardziej rozgarni皻ych

tresator
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-29 08:42:18
Ludzie uposa瞠nie pos豉 w Polsce jest niskie. Wielu z nich pracuj帷 zawodowo zarobi豉 by wielokrotnie wi璚ej! Polityk powinien by dobrze uposa穎ny aby nie my郵e o wa趾ach i skupi si na pracy nad Polsk! 200 mln to piku. G堯wne problem to emerytury g鏎nik闚, policjant闚 i urz璠nicy.

nn22
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-02-29 12:04:08
Kolejny z tym samym tekstem. Nikt nie czepia豚y si zarobk闚 pos堯w gdyby dobrze rz康zili naszym krajem (czyt. dobrze by wykonywali swoj prac)! A 瞠 nie rz康z dobrze to im si dostaje. Co w tym dziwnego?

nn22
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-02-29 12:09:34
I nie m闚cie mi 瞠 8 tysi to ma這. To du穎 wi璚ej ni zarabia przeci皻ny Kowalski. Pos這wanie to praca dla spo貫cze雟twa, dla nas. Sejm to nie prywatna firma! Je郵i zarobki pos堯w s takie niskie to po choler si tam ich tyle pcha i tyle ich tam siedzi?

nn22
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-02-29 12:17:52
I co to za chore my郵enie o tym, 瞠 polityk 'powinien by dobrze uposa穎ny aby nie my郵e o wa趾ach'. Je郵i my郵i o przekr皻ach oznacza, 瞠 jest nieuczciwym cz這wiekiem i nie powinien by w sejmie. Taki cz這wiek b璠zie zawsze my郵a o przekr皻ach niezale積ie od zarobk闚 zgodnie ze starym przys這wiem

nn22
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-29 12:18:14
...apetyt ro郾ie w miar jedzenia.

golda98
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-29 08:17:30
Je郵i za to walczyli nasi pradziatkowie!! To ja dzi瘯uje

marekp142
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-02-29 00:03:24
Organizujesz jaki prote軼ik? Ja si chc do陰czy. Powiedz tylko co i jak... Jestem z 砰wca

kikuki
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-02-28 23:47:11
Tak, tylko kto chcialby brac odpowiedzialnosc za panstwo za 3 tys. Ja nie.

justyna1420
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-29 00:28:50
Pewnie nikt, ale nie mo瞠my pozwoli okrada si rz康owi. Bo to ile teraz zarabiaj jest nieadekwatne do tego ro robi. Obiecuj, narzekaj na dziur bud瞠tow, ale sami najwi璚ej kradn...

tomasenko
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-02-29 01:38:34
Zgadzam si z koleg w 100 procentach. 3tys to za ma這. Kto tu takie g逝poty wypisuje. Ma kto tu minimalne poj璚ie o pieni康zach jakie s obracane w pa雟twie? Przy obrocie rocznym 300 miliard闚, 200 milion闚 to zaledwie 0,05% pomy郵cie troch, bo w Polsce jest 2 miliony urz璠nik闚 pa雟twowych......

nn22
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-29 02:01:14
@tomasenko i @kikuki nikt nie czepia豚y si zarobk闚 pos堯w gdyby dobrze rz康zili naszym krajem (czyt. dobrze by wykonywali swoj prac).

rafcia1
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-28 23:36:59
Uwa瘸m, 瞠 trzeba zrobi zgromadzenie i wywali polityk闚. W豉dza powinna by ca貫go pa雟twa a nie kilku pos堯w i senator闚. Niech b璠zie powiedzmy 100 ludzi i niech dobrze zarabiaj, 瞠by nie kradli a musz si czynnie anga穎wa a sprawy Polski. I trzeba by by這 zacz望 zmienia pe軟o postanowie...

ZLozySzydercow
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-28 23:28:34
Ludu jakie 3 tysiaki? Niech stan na r闚ni z nami, najni窺za krajowa jak wi瘯szo嗆. Jeszcze wi璚ej si zaoszcz璠zi.

raczek87
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-02-28 23:04:41
Gdyby ka盥y z polityk闚 otrzymywa pensj 3 tys. z這tych.. to nie by這by polityk闚. Ludzie otrz捷nijcie si z tym tanim populizmem..

binklu
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-02-28 21:59:24
lepiej, 瞠by to co zosta這 odda obywatelom, czyli obni篡 podatki i wtedy ka盥y gdyby chcia da豚y pieni康ze np. organizacjom charytatywnym.

tomasek22
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-02-28 21:15:06
POLACY!!! Zrozumcie jedno: Nie ma pa雟tw biednych,s tylko 幢e rz康zone!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Edward770
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-02-28 20:18:46
JA PYTAM PO CO ICH JEST TAM TYLU ?? NIECH ZARABIAJA ILE ZARABIAJA, ALE NIECH ICH BEDZIE 50 SENATOR紟 I 100 POS紟...!! ZLE BY BYLO?

grzeesss
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-28 19:47:47
Gdyby pensje byly nizsze to wiecej by kradli i kolkosie zamyka.

szulcik
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-28 19:37:55
POPIERAM w 100000%

faszczak
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-28 19:17:30
najgorsze jest to ,瞠 jeste jednym z tych ,,kilkoro'', a i tak jedyne co zrobisz to pogadasz i ponarzekasz nie robi帷 nic innego w tym kierunku...

bula1984
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-28 17:39:48
trzeba cos w koncu zrobic przeciez oni daza do tego zeby nas zgnoic. jak tu zyc w tym kraju wszystko coraz drozsze tylko wyplaty na poziomie bialorusi.

jarosanitariusz
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-28 17:20:22
mo瞠 jaki protest

yasiu84
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-02-28 17:14:39
Przyjmijmy 瞠 s to wysokiej klasy specjali軼i, jaki wysokiej klasy specjalista b璠zie chcia pracowa za 3 tys? Durny postulat, niech zarabiaj i 3 razy tyle i wykonuj swoj praca dobrze.

nn22
    Ocena: 10 (glosow:10)
2012-02-28 17:46:08
Problem w tym, 瞠 to nie s wysokiej klasy specjali軼i.

Lalala_22
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-28 17:12:33
robimy akcj na fejsie? ;p

Khomaniac
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-02-28 16:59:28
Po pierwsze to 200mln z這tych w skali bud瞠tu to niewiele. Po drugie to wysoka pensja sprawia 瞠, trudniej na nich wp造n望 - tak samo s璠zia ma wysok pensje aby nie by przekupnym.

catarina
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-02-28 16:45:23
oby tylko 200mln... a doda do tego premie, szkolenia z PRu, wo瞠nie dupy samolotami, wszelkiego rodzaju przekr皻y...

rasiell92
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-28 16:31:43
niestety w Polsce rewolucjoni軼i nie maj zbytnio prawa bytu gdy taki pan iksi雟ki b璠zie twierdzi 瞠 "a nie jest za dobrze ale po co to zmieniac je郵i mo瞠 byc jeszcze gorzej". I tak zapewne my郵i wi瘯sza cz窷c spo貫cze雟twa :|

Jaq87
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-28 15:25:39
Primo: to chyba nie na t stron. Secundo: pose musi by pewny finansowo inaczej b璠zie szuka innych 廝鏚e finansowania, nawet je瞠li uczciwych to nie b璠zie m鏬 si tak po鈍i璚a s逝瘺ie publicznej. Tertio: Populizm. 200mln rocznie to nie jest nawet promil rocznych wydatk闚 bud瞠tu.

nn22
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-28 16:23:47
Pos這wie dostaj niema貫 pieni康ze a i tak im ci庵le ma這. I wcale nie przem璚zaj si oni a tak strasznie w tej s逝瘺ie publicznej. Jakby si porz康nie przyk豉dali to lepiej by nam si 篡這. Ci庵le jakie afery, biurokracja coraz wi瘯sza, kraj zad逝穎ny jak cholera...

zeebee
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-28 14:42:56
Na zaparcia - lewatytwa jest radykalnym i skutecznym 鈔odkiem.

mexxicana
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-02-28 14:36:35
Pensja przeci皻nego pos豉 to 8tys z這tych, wi璚 dane z "dupy" wyj皻e. Ludzie bez poj璚ia nie powinni si wypowiada. Bo siej zam皻 jak np. onet.pl, wp.pl, tvn, tvp, tv trwam etc..

kubus69
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-02-28 14:18:10
a po co im placic powinni robic to za darmo jak ktos chce rz康zi pa雟twem to powinien zadbac tez sam o siebie a bycie politykiem powinno byc zaszczytem a nie zr鏚喚m utrzymania. Szlag mnie trafia jak to widze

outlaws13
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-02-28 13:56:30
Ale mnie wku....wiaj takie wypociny i jako argument szpitale, dzieci i inne wzbudzaj帷e lito嗆. To jest wiocha a nie fundacja jaka, Zamiast robi idiot z siebie to zapytaj w lustrze ile ty w 篡ciu zrobi貫 dla dzieci chorych itd. Nie na wiosce tylko w 篡ciu.

outlaws13
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-02-28 13:59:09
I jeszcze pytanie do autora absurdu, ile dzi p豉ci opozycja za takie dzia豉nie w sieci? Da sie wy篡 z tego? (ukr鏂 gdybanie i napisze 瞠 mam w doopie obecny rz康 i jego partie:

nn22
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-02-28 15:00:36
Da si wy篡. Zarabiam poni瞠j 鈔edniej krajowej i mog za to wy篡 i udaje mi si co od這篡 nawet. A jak 'zwyk造 cz這wiek' mo瞠 wy篡 to polityk te da rad.

czapek6663
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-05 11:39:59
akurat robie ile moge wspieram fundacje ile mam tyle dam mimo tego ze nie pracuje ale wiem ze to nie pujdzie na marne ja jak sie urodzilem potrzebowalem pomocy inkubatorow bylo malo mi sie poszczescilo a kilkoro dzieci przez to zginelo nie tylko ja potrzebowalem wiec sory ale robie wiecej od ciebie

greentea992
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-02-28 13:55:53
za trzy tysi帷e miesi璚znie to mo積a 篡 jak cz這wiek... ale oni musz 篡 jak politycy

yggdrasil
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-28 13:32:31
zgadzam sie w 100%. od dawna to powtarzam.

mietek24111
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-02-28 13:14:33
a zawsze m闚i 瞠 nie ma sensu zmniejsza ich pensji bo to nic nie zmieni ale wal 軼iem oszo這my

belinda11
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-02-28 13:11:11
ciekawe, czy za 3000z g這sowaliby za tym, by tyra do 67 roku 篡cia?

lucy123
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-02-28 13:28:14
Ty si ciesz, 瞠 tylko do 67 roku 篡cia... Ja to czuj, ze jak tak dalej p鎩dzie, to za jaki czas zaproponuj co najmniej do 75..

nn22
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-28 15:02:53
lucy nie strasz. Jakby co takiego przeg這sowali to na bank ludzie wyszliby na ulic i zr闚nali budynek sejmu z ziemi.

miichan
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-28 16:24:50
Nie zapominajmy, 瞠 鈔ednia 篡cia wynosi 70 z groszami u M篹czyzn. Politycy maj poczucie humoru, nie ma co..

nn22
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-28 16:49:22
A niekt鏎zy nie do篡j wieku emerytalnego. Wypadek, choroba... Czysty zysk z takiego cz這wieka bo emerytury nie trzeba mu wyp豉ca. A pieni璠zy wci捫 za ma這.

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-28 19:42:18
Czy do篡jesz to pierwsza kwestia.A za堯禦y, 瞠 np. w wieku 63 lat straci si prac?Kto przyjmie dziadka?B璠zie si wtedy WEGETOWA te 4-5 lat.Je郵i ju podnosz, to powinni zadba o to 瞠by pracodawcy zatrudniali starszych ludzi, skutecznie ich do tego zach璚aj帷 np. jakimi ulgami podatkowymi.

martinleft
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-02-28 13:02:24
Jasne.. Co to jest 200,ln w skali kraju jak miliardy s marnotrawione..

maxsimus1st
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-28 13:02:09
Ka盥y polityk przed wyborami ucina sobie i innym kolegom parlamentarzystom pensje....

BlackHare
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-28 13:00:52
Autor tekstu zapomnia o tym, 瞠 oni jeszcze sobie funduj wysokie nagrody za jakie tam "dokonania" i to nie ma貫. Tylko ciekawe za co...

nn22
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-02-28 14:57:17
Jak to za co? Za stadiony :)

Magda666666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-28 12:52:49
no to niech by zarabiali po 5 ty to ju ile by zosta這 w kasie

dracko21
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-02-28 12:50:16
Zarabiaj za du穎, ale bez przesady. Wi瘯szo嗆 polityk闚 jest po studiach i s to ludzie wykszta販eni, a Wy chcecie 瞠by oni zarabiali tyle co jaki Janek kt鏎y ledwo gimnazjum sko鎍zy...

Douchebags
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-02-28 12:54:39
Janek, kt鏎y ledwo gimnazjum sko鎍zy raczej o 3k mo瞠 pomarzy. Chyba, 瞠 los si do niego u鄉iechnie.

BlackHare
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-02-28 12:59:35
Raczej nie po studiach, wielu z nich, tych starszych by這 po zawod闚ce, mo瞠 sobie teraz wyrobili studia, bo teraz to ka盥y g逝pi mo瞠 p鎩嗆 na dzienne, wyda kask i mie papierek. Ale i tak zarabiaj za du穎. Por闚naj sobie ich place a najni窺z krajow.

BlackHare
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-28 13:02:33
tfu, zaoczne, pomyli這 mi si

nn22
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-02-28 15:04:23
@dracko21 po wypowiedziach wielu polityk闚 nie wida co tego wykszta販enia. Bo ich dzia豉niach te tego nie wida.

miichan
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-02-28 16:30:16
Ale "brat Janka" ko鎍zy studia, a te zapiep.rza jak mr闚ka za g闚niane pieni康ze. W dzisiejszych czasach studia nie gwarantuj dobrze p豉tnej pracy, o ile w og鏊e prace gwarantuj..

nn22
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-02-28 16:44:53
@miichan pewnie, 瞠 nie gwarantuj. Papierek to za ma這 瞠by dosta prac. Licz si szeroko poj皻e umiej皻no軼i, do鈍iadczenie te ma bardzo du瞠 znaczenie. Prywatn uczelni sko鎍zy to 瘸den wyczyn. Znam ludzi po takich szko豉ch co ledwo zdanie poprawne potrafi skleci.

miichan
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-28 19:54:21
nn22 wiem, ze papierek to za ma這, ale czego mo積a oczekiwa od osoby 鈍ie穎 po studiach? Gdzie ma taka osoba zdoby do鈍iadczenie, skoro bez do鈍iadczenia nikt nie chce zatrudnia

nn22
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-28 20:47:45
Z tym do鈍iadczeniem nie wsz璠zie tak jest. Przyk豉d prosto z niedu瞠j firmy, w kt鏎ej pracuj: dali鄉y og這szenie. Zaprosili鄉y 4 osoby na rozmowy. Najbardziej przypad nam do gustu go嗆, kt鏎y mia niewielkie do鈍iadczenie w zakresie, kt鏎y nas interesowa.

nn22
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-28 20:51:28
A dlaczego? Zrobi na nas bardzo dobre wra瞠nie. Wida by這, 瞠 pomimo niewielkiego do鈍iadczenia dobrze porusza si w temacie. I dobrze si z nim rozmawia這, potrafi si wys這wi. Wiem, bo sam uczestniczy貫m w "przes逝chaniu".

nn22
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-28 21:03:24
Sam tam dosta貫m prac w tej firmie po sta簑 z urz璠u pracy. A nie mia貫m 瘸dnego do鈍iadczenia.

Zboczeniec666
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-28 12:12:34
gdyby polityk zarabia na legalu 3 ko豉 to by musia wi璚ej korupcji uprawia.

biggu
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-02-28 12:26:27
i tak uprawia i tak...

nn22
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-28 14:55:50
A co ze zwyk造mi obywatelami? Ludzie zarabiaj mniej ni 3 ko豉 i musz z tego wy篡 jako. A jakby co zwyk造 cz這wiek ukradnie to go wypi**dol z roboty na zbity pysk. A politykom i innym szychom uchodzi to na sucho.

Szpadelek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-28 11:53:07
Czysta prawda. Szkoda tylko,瞠 przed wyborami o wszystkim wi瘯szo嗆 zapomina idalej "造ka" obietnice....

Wyplosz
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-02-28 11:48:42
Nie do ko鎍a si zgadzam. Gdyby p豉ce by造 mniejsze, to jest szansa, 瞠 ludzie rozpoczynaliby przygod z polityk nie dla pieni璠zy, a dla, 瞠 tak powiem "potrzeby serca". A wtedy na stanowiskach znale幢iby si Ci, kt鏎zy chc zrobi co dobrego.

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-02-28 12:00:21
Owszem, dobre rozumowanie, ale z "potrzeby serca" nie da si wy篡.Ka盥y po to robi te fakultety, zdobywa wykszta販enie i do鈍iadczenie, 瞠by zarobi.Tacy ludzie by si znale幢i, ale w bardzo ma貫j grupie i z ma造mi predyspozycjami.Poza tym pa雟two marnuje o wiele wi瘯sze pieni康ze na inne sposoby.

nn22
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-28 14:51:32
@Mundzio84 tyle ludzi potrafi prze篡 za mniej ni 鈔edni krajow to mog i oni. S kraje, w kt鏎ych pos逝je si za darmo. Sam fakt bycia pos貫m jest postrzegany jako presti.

borys88
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-28 17:01:55
Po pierwsze cz這wiek kt鏎y jest uwa瘸ny za specjalist w danej dziedzinie nie staje si nim razem z uzyskaniem stopnia naukowego. 砰cie takiego cz這wieka polega na ci庵造m powi瘯szaniu wiedzy i samodoskonaleniu a te 3ty niejednokrotnie nie wystarcza nawet na pokrycie koszt闚 z tym zwi您anych. Co in

borys88
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-28 17:07:14
Co innego je瞠li mowa o ludziach kt鏎ym si wydaje, 瞠 mogli by zajmowa odpowiednie stanowiska i sami uwa瘸j si za "ekspert闚" tak jak wi瘯szo嗆 tutaj komentuj帷ych. Takich ludzi jest niestety w sejmie najwi璚ej i nie przyci庵aj ich tam pensje poselskie tylko 膨dza w豉dzy i z逝dne wra瞠nie 瞠 si

borys88
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-28 17:10:05
瞠 si do rz康zenia nadaj, uwierzcie mi 瞠 w prywatnych firmach na stanowiskach kierowniczych zarobili by du穎 wi璚ej ni jako parlamentarzy軼i a te 200 mln w por闚naniu do ca這軼i bud瞠tu to na prawd jest tylko kropla w morzu.

nn22
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-28 18:05:32
Gdyby pos這wie byli specami z prawdziwego zdarzenia i dobrze rz康zili naszym krajem to by chyba nikt nie mia pretensji o wysoko嗆 ich zarobk闚. A jacy z nich spece? Ostatnio wpadka za wpadk. Same problemy i afery i rosn帷e niezadowolenie ludzi.

borys88
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-28 18:53:49
Masz racj, w po軼ie poni瞠j napisa貫m dlaczego tak si dzieje.

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-02-28 11:27:26
Gdyby politycy zarabiali po 3 tys z, to po pierwsze nikt nie by nie kandydowa albo je郵i ju to ludzie, kt鏎zy nie maj o tym zielonego poj璚ia.Po drugie a je郵i nawet, to ka盥y z nich dorabia豚y sobie ile si da,wykorzystuj帷 swoj funkcj pa雟twow.Wi璚 to co tu jest napisane to g逝pota.Pomy郵ci

andrzej1
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-02-28 12:54:32
Przecie dzisiejsi politycy nie maj poj璚ia o tym, czym si zajmuj. Demokracja bowiem to rz康y laik闚 w polityce.

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-28 13:19:36
Rozumiem rozgorycznenie polityk i politykami.Sam jestem zaniepokojony sytuacj w naszym kraju.Jednak wy郵ij pierwsz lepsz osob z ulicy, kt鏎a ma ochot kandydowa do sejmu to zobaczysz 瞠 mo瞠 by jeszcze gorzej.

nn22
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-28 14:53:12
To mo瞠 tak wprowadzi jakie wymagania dla kandydat闚 na sejm i senat a nie wpuszcza wszystkich jak leci...

borys88
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-28 16:56:03
Ale w naszym sejmie zdarzaj si ludzie nawet bardzo kompetentni, problem w tym 瞠 partia rz康z帷a (jaka by nie by豉) najwa積iejsze stanowiska obsadza lud幟i przede wszystkim lojalnymi, kompetencje schodz na dalszy plan a wiadomo przecie 瞠 nikt nie jest wybitnie uzdolniony w ka盥ej dziedzinie.

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-28 20:52:53
To co powiedzia borys to jedno, a druga sprawa jest tego typu, 瞠 wymagania dla os鏏 kt鏎e, defacto maj rz康zi pa雟twem musia豚y by adekwatnie wysokie.To nie mo瞠 by byle absolwencik wy窺zej uczelni.A z takimi wymaganiami ma這 kto zgodzi豚y si to robi za mniej.A ju napewno nie za 3000 z.

nn22
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-28 21:06:23
Niechby zarabiali nawet i wi璚ej ni teraz je郵i spe軟ialiby takie wymagania i dobrze rz康zili. Ma這 kto by wtedy m鏬豚y na nich narzeka.

MonkaczinI
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-29 00:32:46
komentarz usuni皻y przez u篡tkownika

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-29 12:11:26
Powiem wam jak to naprawd wygl康a.Ka盥y z nas si bulwersuje, 瞠 ci kt鏎zy s u w豉dzy, d捫 najbardziej do tego, 瞠by wyci庵n望 jak najwi瘯sze korzy軼i dla siebie.Ale ciekaw jestem ilu z nas na ich miejscu opar這by si takiej pokusie.Cz這wiek zawsze d捫y do tego, 瞠by na pierwszym miejscu zaspokoi

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-29 12:14:03
swoje, swojej rodziny, potem swoich znajomk闚 i najbli窺zego otoczenia.Z naszego punktu widzenia mo瞠my i mamy prawo teraz narzeka.Ale niech ka盥y sam przed sob odpowie, czy na ich miejscu nie robi豚y dok豉dnie tak samo.Ja z do鈍iadczenia, nawet z w豉snej pracy wiem 瞠 ludzie po doj軼iu do w豉dzy

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-29 12:15:33
potrafia si ni zach造sn望 i zmieni o 180 stopni.Takie sama prawa maj zastowowanie w rz康zie, niestety.

nn22
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-29 12:29:05
mundzio dla mnie co takiego oznacza, 瞠 taka osoba nie nadaje si wtedy na takie stanowisko. Pos這wie maj s逝篡 nam - obywatelom, naszemu krajowi a nie kas nabija na r騜nych przekr皻ach. To jest zwyczajna nieuczciwo嗆 je郵i nie co gorszego.

windcloud
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-01-26 00:13:35
Wiocha to dopiero "polak闚" napisa z ma貫j litery

maniek12261
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-01-25 23:36:45
jak wejdzie ACTA to nawet takiej informacji nie b璠ziesz m鏬 doda ;/ Tuskowi 3 tysi帷e by na jeden dzienny wydatek nie starczy這 a pozosta造m 90% 2 tysi帷e miesi璚znie ma starczy nie m闚i帷 o tym 瞠 my jeszcze mamy z 2 tysi璚y po這w odda na podatki .......
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Losowanie nagr鏚
  •  Dlatego nie nale篡
  •  Taaa
  •  Dobre?


Wszystkie absurdy w serwisie s generowane przez u篡tkownik闚 serwisu i jego w豉軼iciel nie bierze za nie odpowiedzialno軼i.
Je瞠li uwa瘸sz, 瞠 kt鏎e zdj璚ie wykorzystano bez twojej zgody to mo瞠sz skorzysta z linku "Zg這 nadu篡cie" kt鏎y znajduje si pod ka盥ym zdj璚iem.
X

POLITYKA PRYWATNO列I SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNO列I

Na naszych stronach u篡wamy technologii plik闚 cookie w celu personalizowania tre軼i i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam spos鏏 technologi t wykorzystuj r闚nie Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. kt鏎zy tak瞠 chc serwowa reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie u篡wane s do przechowywania informacji o zalogowanym u篡tkowniku w zwi您ku z czym nie jest mo磧iwe zalogowanie si do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatno軼i. U篡tkownik kt鏎y nie loguje si na stronie a jedynie j przegl康a mo瞠 wy陰czy u篡wanie plik闚 cookie dla naszej witryny. Zapoznaj si z poni窺zymi informacjami przed przej軼iem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowi您uje Rozporz康zenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os鏏 fizycznych w zwi您ku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep造wu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (okre郵ane popularnie jako "RODO"). RODO obowi您ywa b璠zie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a wi璚 tak瞠 w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach reguluj帷ych przetwarzanie danych osobowych, kt鏎e b璠 mia造 wp造w na wiele dziedzin 篡cia, w tym na korzystanie z us逝g internetowych.

Czym s dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub mo磧iwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu tak dan jest Tw鎩 adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane s przez witryn tylko gdy u篡tkownik zdecyduje si na rejestracj w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych us逝g, przetwarzane b璠 wy陰cznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzaj帷y dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wy陰cznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane b璠 do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofni璚ia, ograniczenia lub innych dzia豉 z Twojej strony ograniczaj帷ych t zgod.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane b璠zie przetwarza OF.PL Sp. z o.o z siedzib w Dabrowie G鏎niczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, je郵i wyrazisz im zgod, ale mog by one r闚nie powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W ka盥ym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyra幡ie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na og馧 w przypadku wsp馧pracy z podwykonawc (np. agencj marketingow) lub us逝godawc (np. dostawc us逝g przechowywania danych). W ka盥ym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazuj帷ego z odpowiedzialno軼i za ich przetwarzanie. Dane mog by te przekazywane organom publicznym, o ile upowa積iaj ich do tego obowi您uj帷e przepisy i przedstawi odpowiednie 膨danie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowi您uje si nie przekazywa Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysy豉nia ofert marketingu bezpo鈔edniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach u篡wamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych s逝膨cych do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udost瘼nianych tre軼i i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten spos鏏 technologi t wykorzystuj r闚nie nasi partnerzy, tacy jak Google Inc. czy Facebook Inc. oraz inne firmy kt鏎e tak瞠 chc serwowa reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urz康zeniu ko鎍owym (tj. Tw鎩 komputer, tablet, smartphone itp.), kt鏎e przegl康arka wysy豉 do serwera przy ka盥orazowym wej軼iu na stron z tego urz康zenia, podczas gdy odwiedzasz r騜ne strony w Internecie.

Witryny stosuj cookies, w celu:
- 鈍iadczenia us逝g,
- dostosowania zawarto軼i Witryn do urz康zenia ko鎍owego U篡tkownika, zapami皻ywania indywidualnych ustawie U篡tkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpiecze雟twa, poprzez kontrol nadu篡 w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepsza funkcjonalno嗆 Witryn,
- utrzymania sesji U篡tkownika (dotyczy Witryn z opcj logowania si U篡tkownik闚), aby U篡tkownik nie musia, na ka盥ej stronie Witryny ponownie wpisywa loginu i has豉,
- umo磧iwienia korzystania z podstawowych funkcjonalno軼i Witryn (np. zapami皻ywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywr鏂enia na "膨danie" U篡tkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosowa do preferencji U篡tkownika tre軼i reklam oraz tekst闚 wy鈍ietlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu 豉twego zarz康zania plikami cookie, nale篡 wybra preferowan przegl康ark i post瘼owa zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam tak瞠 informacj o tym jak zmieni ustawienia przegl康arki, by ograniczy lub wy陰czy funkcjonowanie plik闚 cookies itp. oraz jak usun望 takie pliki z Twojego urz康zenia.

Z Polityk Prywatno軼i Google mo積a zapozna si tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotycz帷ymi gromadzenia i wykorzystania danych mo積a zapozna si tutaj.

Pliki cookies zwi您ane z badaniem efektywno軼i kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobieraj dane wykorzystuj帷 oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP u篡tkownik闚 witryny, przez co rozumie si zapewnienie u篡tkownikowi ca趾owitej anonimowo軼i.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przys逝guj Ci nast瘼uj帷e uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partner闚:
- 膨danie dost瘼u do Twoich danych
- 膨danie sprostowania Twoich danych
- 膨danie usuni璚ia Twoich danych
- 膨danie przetwarzania Twoich danych
- 膨danie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- 膨danie niepodleganiu decyzji opartej wy陰cznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powy窺ze przys逝guj tak瞠 w przypadku prawid這wego przetwarzania danych przez administratora.
U篡tkownik witryny mo瞠 przegl康a, usuwa, modyfikowa oraz przenosi dane w opcjach przegl康arki jak r闚nie mo瞠 tam wybra opcj wy陰czenia stosowania plik闚 cookie dla witryny.

U篡tkownik witryny posiadaj帷y zarejestrowane konto na witrynie mo瞠 uzyska dost瘼 do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma mo磧iwo嗆 przegl康ania oraz modyfikacji danych. Poniewa nie jest mo磧iwe logowanie si do serwisu bez wyra瞠nia zgody na poni窺z Polityk Prywatno軼i u篡tkownik posiadaj帷y zarejestrowane konto kt鏎y nie wyra瘸 zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamkn望 swoje konto. Zamkni璚ie konta jest r闚noznaczne z usuni璚iem zwi您anych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamkn望 konto nale篡 zalogowa si na witryn (wyra瘸j帷 tymczasowo zgod na Polityk Prywatno軼i tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamkni璚ia konta) oraz wys豉 膨danie zamkni璚ia konta korzystaj帷 z formularza kontaktowego do kt鏎ego odno郾ik znajduje si na dole strony. Mo積a tak瞠 wys豉 wiadomo嗆 z adresu e-mail kt鏎y jest powi您any z kontem u篡tkownika na witrynie. Po weryfikacji 膨dania konto zostanie zakmni皻e a przetwarzane dane usuni皻e.

Wyjasnienia odno郾ie Twoich praw zwi您anych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajduj si w ich politykach prywatno軼i do kt鏎ych linki podano w akapicie powy瞠j.

Zgoda
Je瞠li nie wyra瘸sz zgody na przetwarzanie Twoich danych wy陰cz obs逝g cookie na naszej witrynie lub je瞠li jeste zarejestrowanym u篡tkownikiem wy郵ij wiadomo嗆 z 膨daniem zamkni璚ia konta tak jak opisano powy瞠j.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla os鏏, kt鏎e maj dosy absurdu jaki szerzy si w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obra瘸, ani narusza czyich d鏏r.
Je瞠li komu nie podoba si nasza idea to przepraszamy i nie zach璚amy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie s dodawane przez u篡tkownik闚 serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialno軼i.
Za wszelkie Materia造 dodane na stron odpowiada tylko i wy陰cznie osoba kt鏎a go doda豉. Je瞠li znajdziesz swoj w豉sno嗆 na profilu innej osoby, skontaktuj si z ni osobi軼ie. Redakcja Wiochy nie b璠zie rozstrzyga豉 kto jest w豉軼icielem materia堯w, poniewa nie ma do tego ani 鈔odk闚 ani uprawnie. Od tego jest s康 i tam nale篡 kierowa oskar瞠nia dotycz帷e kradzie篡 zdj耩, film闚 czy innych materia堯w pami皻aj帷, 瞠 fa連zywe oskar瞠nie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszaj帷ego prawo mo積a wys豉 informacje o takim naruszeniu korzystaj帷 z linku "Zg這 nadu篡cie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje s rozpatrywane przez administrator闚 strony w ci庵u 48 godzin od momentu zg這szenia. Domagaj帷 si usuni璚ia zdj璚ia nale篡 przes豉 orygina zdj璚ia lub w inny spos鏏 potwierdzi prawa do materia逝. Tylko zg這szenia zawieraj帷e takie po鈍iadczenia b璠 uznane za wiarygodne w my郵 artyku逝 14 Ustawy o 安iadczeniu Us逝g Drog Elektroniczn. W przypadku uznania wiarygodno軼i zg這szenia dost瘼 to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby doda absurd najpierw musisz si zarejestrowa w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako u篡tkownik zarejestrowany wymaga wyra瞠nia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajduj帷ej si poni瞠j Polityce Prywatno軼i.

Absurdy mo積a dodawa w o鄉iu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
鄉ieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien by opatrzony opisem i komentarzem bez u篡cia wulgaryzm闚 i s堯w og鏊nie uznawanych za obra幢iwe. Opis i komentarz powinien ubawi u篡tkownik闚 strony do 貫z.
Na stronie u篡tkownicy mog umieszcza materia造, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adres闚 internetowych oraz danych osobowych u篡tkownik闚, kt鏎e dopu軼i造 si absurdu. Dane mo積a pozostawi jedynie w przypadku dzia逝 "Wiocha w polityce" pod warunkiem, 瞠 dotycz os鏏 wykonuj帷ych funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie b璠帷e wioch (w szczeg鏊no軼i zatytu這wane: "Mo瞠 to nie wiocha" lub podobnie) b璠 usuwane. To samo dotyczy absurd闚 prosz帷ych o g這sy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdj耩 pornograficznych, reklam, zdj耩 przerobionych w celu obra瘸nia os鏏 na nich si znajduj帷ych, zdj耩 nawo逝j帷ych do przemocy, zdj耩 roznegli穎wanych dzieci.

Dodatkowo usuni皻e mog by absurdy:
- powtarzaj帷e si lub bardzo podobne a nie wnosz帷e nic warto軼iowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawid這wo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez u篡tkownik闚 serwisu. Im wy瞠j oceniony jest dany absurd, tym wi瘯sza ma szanse na trafienie na stron g堯wn.
Dop鏦i dodany absurd znajduje si w poczekalni, mo瞠sz zmieni jego opis, lub komentarz. Ka盥y absurd mo瞠 by oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych u篡tkownik闚 serwisu. Zawsze b璠ziesz wiedzia co inni o nim s康z.
Absurdy nisko ocenione przenoszone s do archiwum. Postaraj si aby Tw鎩 absurd zosta jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny mo瞠 ograniczy ilo嗆 mo磧iwych do dodania przez jednego u篡tkownika materia堯w zar闚no og鏊nie jak i w konkretnej kategorii. W szczeg鏊no軼i dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez u篡tkownik闚 nie mog zawiera adres闚 internetowych oraz by obra幢iwe dla innych u篡tkownik闚 strony lub os鏏 trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materia造 musz by zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usun望 wpis. Administrator witryny mo瞠 zablokowa u篡tkownika, kt鏎y nie stosuje si do regulaminu, na okre郵ony czas lub bezterminowo. Blokowane s tak瞠 konta zak豉dane jedynie w celu zak堯cania korzystania ze strony innym u篡tkownikom poprzez ich obra瘸nie, powielanie tych samych wpis闚 lub inne zachowania niezgodne z ide strony.  

Ka盥y u篡tkownik mo瞠 przekszta販i swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- ca趾owity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ U玆CIA TOKENA
- je瞠li nie jeste trollem to mo瞠sz doda 2 RAZY WI犴EJ komentarzy
- mo瞠sz doda 2 RAZY WI犴EJ absurd闚 dziennie
- konto u篡tkownika wyr騜nione ikon przy absurdach, komentarzach oraz w karcie u篡tkownika


Regulamin mo瞠 w ka盥ej chwili zosta zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunk闚 prawnych i technicznych o czym u篡tkownicy zostan poinformowani. Poprawki estetyczne (wygl康, kolor, liniatura, poprawienie b喚du stylistycznego itp) nie s uznawane za zmian regulaminu.
Maj帷 na wzgl璠zie dobro wi瘯szo軼i U篡tkownik闚, redakcja Wiochy z przyjemno軼i i bardzo skutecznie wsp馧pracuje z wszelkimi organami 軼igania (policja, prokuratury, s康y) w celu eliminowania dowcipnisi闚, podszywaczy i fa連zywych "w豉軼icieli zdj耩", psuj帷ych reputacj, dobry klimat i mi陰 atmosfer zabawy.


Obowi您kiem ka盥ego u篡tkownika jest znajomo嗆 aktualnego regulaminu.
Zak豉daj帷 sw鎩 Profil potwierdzasz, 瞠 bezspornie i w pe軟i 鈍iadomie zgadzasz si ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatno軼i.



AKCEPTUJ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500