Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
A on tylko zmienił imię i nazwisko
kowalszef  12-01-26, 23:17 Zgłoś
+ 760 -
Dodano: 2012-01-26, 23:17:14   przez: kowalszef
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 760  Zgłoś nadużycie
17
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Popieram całkowicie.
  •  Kiedy Twoja dziewczyna ma lęk wysokości
  •  Imprezka na świeżym powietrzu..
  •  Problemy i rady w internecie
Ukryj komentarze(245)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
bioly666
    Ocena: 15 (glosow:19)
2012-08-23 15:59:29
Chcialbym zeby Tusk robil tyle dobrego dla Polski jak Hitler dla Niemcow za swojego czasu.

romany
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-11 04:42:41
komentarz usunięty przez moderatora

Peterz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-03 12:29:30
komentarz usunięty przez moderatora

trocin
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-02 20:06:58
no i oprócz zmiany imienia i nazwiska ogolił też wąsa ;]

luzak_22_sdz
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-08-26 19:41:10
teraz wiecie dlaczego w polsce jest zle

Samwise_Gamgee
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-08-26 04:43:28
Pazura w 13 posterunku wygladał jak bliźniak wujka adiego, tusk ma za chudą gębe i brak grzywy

luqer96
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-25 16:47:26
Proponuję utrzymać liczbę łapek (666)

zalekoj
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-08-25 08:38:15
tusk w odrurznieniu od hitlera wyniszcza narod polski powoli ale systematycznie ,nikt mu nie zarzuci złei woli poczekamy zobaczymy jak po wygra następne wybory paliwo po 35zl za litr komorne za 35 m-3 2000zl i tak dali. ps. pozdrawiam optymista.

murinforte
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-08-26 18:27:02
Ciewkawe kto tobie wyniszczył szare komórki,że piszesz z takimi bykami

lf2max
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-08-25 00:42:02
Żałosne. Wystarczy domalować komuś wąsy w Paincie i od razu można go z Hitlerem porównać.

Mesee
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-08-24 21:34:02
Z autora jest naprawde NIEPOWTARZALNY debil. Jak można kogoś takiego jak Tusk porównywać do HITLERA?! Hitler zabijał miliardy ludzi, był mordercą. Rozumiem, że można kogoś nie lubić, ale żeby porównywać do Hitlera?! Ludzie, ogarnijcie się. Gdyby Tusk był Hitlerem, to już byście nie żyli.

p14t3k
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-08-24 21:09:47
,,A mówili że Hitler nie żyje A on tylko zmienił imię i nazwisko" I zgolił wąsa :D

ytrewq45
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-24 14:30:14
komentarz usunięty przez użytkownika

slawomirek1234
    Ocena: -4 (glosow:12)
2012-08-24 08:39:17
psy mocherowe

witawu
    Ocena: -4 (glosow:14)
2012-08-24 07:59:48
To że Tusk miał dziadka w Wehrmachcie, jak i to że jego polityka to powolna eksterminacja narodu, nie znaczy że można go porównywać do Hitlera.

BS_WPR
    Ocena: 5 (glosow:15)
2012-08-23 22:22:02
jeden i drugi to kawał K_rwy!!!

twojakochanka
    Ocena: -10 (glosow:20)
2012-08-23 22:16:42
komentarz usunięty przez moderatora

sedziadread
    Ocena: -6 (glosow:12)
2012-08-23 22:23:59
skończ pierd@lić . na refluks odbytem najlepsza jest musztarda sarepska .wiem , bo kiedy ostatnio dokonywałem na tobie reksiania wysmarowałem ci ryj musztardą i byłaś wtedy bardziej uległa. twoje pachy wydzielają zajebisty fetor zgniłego mięsa który tylko wzmógł mój orgazm :D

YoSoyElDueno
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-08-23 17:53:19
Wiocha wiochą, ale za takie coś, to już wysyłają do autora CBA, ABW, CBŚ, BOR itp :D

gregory77
    Ocena: 4 (glosow:20)
2012-08-23 17:46:00
jedno jest pewne że to dwa sku***le

bioly666
    Ocena: 15 (glosow:19)
2012-08-23 15:59:29
Chcialbym zeby Tusk robil tyle dobrego dla Polski jak Hitler dla Niemcow za swojego czasu.

Made-In-Poland
    Ocena: 5 (glosow:13)
2012-08-23 14:23:14
Każdy polityk to kawał ch*ja i tyle. Nie ma kto rządzić tym krajem i raczej się taka osoba prędko nie znajdzie. No chyba, że Piłsudski z grobu wstanie...

tuboosh
    Ocena: -4 (glosow:14)
2012-08-23 17:44:42
Uważaj, bo za takie publiczne chwalenie komucha możesz wylecieć z ONRu szybciej, niż ci się zdaje :P

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-08-23 21:10:18
Józef Piłsudcki nie był komuchem, mimo, ze był o to oskarżany.A poza tym w czasach komunizmu w Polsce pochlebne słowo o nim publicznie równało się z długoletnim więzieniem.

tuboosh
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-08-23 21:15:16
Mundzio, chyba nie wyczułeś żartobliwego i zupełnie nie na serio tonu mojego postu :)

Mundzio84
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-08-23 21:19:59
Zawsze byłeś zupełnie serio przeciw ONRowi, więc uznałem ten komentarz za poważny.

tuboosh
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-08-23 21:23:43
Bo jestem przeciwny wszelkim formom nacjonalizmu (lecz nie patriotyzmu!), niemniej proszę mojej wypowiedzi o Józku na serio nie traktować.

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-08-23 21:31:46
Skoro się poprawiłeś, nie będę żadnej twojej wypowiedzi o Józku traktował na serio.

ele231
    Ocena: -6 (glosow:20)
2012-08-23 14:08:33
Czasem się kur*a zastanawiam, co ten pis wam w tych durnych łbach narobił. Czy wy sobie sprawę zdajecie do czego (nie kogo) tutaj go porównaliście? Jak można swojego przeciwnika politycznego porównać do jednego z największych zbrodniarzy wojennych na świecie? OGARNIJCIE SIĘ i wyjedźcie z Polski !!!

tuboosh
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-08-23 17:43:26
Dokładnie! Czego jak czego, ale umiaru w porównaniach to nasi Wiejscy absurdziarze nie mają...

Podlasiak1977
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-08-23 18:41:43
ele ty sie ogarnij.Kaczynskiego nazywali tez faszysta,jaks miernota muzyczna nazwala go hu..m.oczerniali czlowieka przy kazdej mozliwej okazji.bezkarnie.innych mozna obrazac ale tusk nietykalny?co wam po w tych durnach lbach narobilo

tuboosh
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-08-23 19:34:40
To ty sie ogarnij wreszcie bo już czas! Można ludzi krytykować, od tego wolność słowa, ale na litośc boską, do Hitlera to i Tuskowi i Kaczorowi daleko. Nie widzisz tej subtelnej jak kilo ołowiu w zupie różnicy między polityczkiem-chachmęcikiem, a POTWOREM, zbrodniarzem, ludzką bestią A.H?

tuboosh
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-08-23 19:37:32
Co innego do cholery powiedzieć, że ktoś jest debil, trep, wieśniak, kretyn i idiota, a co innego porównywanie kogoś do człowieka odpowiedzialnego za wielomilionową rzeź. Puknij się w końcu, Podlasiak czymś ciężkim w tą łysą pałkę jeśli nie widzisz w tym żadnej różnicy. Litości.

kawalrafala
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-08-23 20:38:28
A Tusk ma na sumieniu emigrację milionów Polaków za granicę. Za tysiące bezrobotnych w Polsce magistrów zatrudnionych na zagranicznych zmywakach. Za Hitlera być Niemcem to była duma. Za Tuska być Polakiem to dno. W Polsce Żydzi mają lepiej niż Polacy. Nie gloryfikuję Hitlera, ale Tusk to zdrajca

kawalrafala
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-08-23 20:39:47
A honorowy zdrajca powinien podać się do dymisji, natomiast notorycznych zdrajców i kłamców powinno się wieszać

allejaja
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-08-23 20:47:37
wes wyjdz z tad i zamknij ta swoja obrzydliwa m*rde bo jedzie ci sperma.. pianie sobie ktos robi ze podobny jest z wygladu tak w ogole.. czytalem ze polityke masz w ciemnej du*e a jednak sie plujesz w tym temacie..

allejaja
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-08-23 20:49:05
to bylo to tuboosha oczywiscie..

tuboosh
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-08-23 20:54:50
Emigracja milionów polaków to nie śmierć milionów ludzi, zabitych na czyjś rozkar, zrozum różnicę. Szkoda z wami w ogóle dyskutować, skoro zbrodniarz i potwór jest porównywany do byle premiera. PS @alejaja - naucz się myśleć, naucz się pisać to porozmawiamy, póki co szkoda czasu na ciebie.

Max74
    Ocena: -3 (glosow:13)
2012-08-23 20:57:00
Tu się zgodzę z kolegą tuboshem. Nie uważam, że Tusk jest wspaniałym premierem, ale z pewnością nie jest taki najgorszy jak go chcą niektórzy widzieć. Czasy są ciężkie, a sytuację w PL należy porównywać z sytuacją krajów nam podobnych a nie światowej czołówki do której nam jeszcze daleko.

allejaja
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-08-23 20:58:43
wal sie cioto..

tuboosh
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-08-23 21:02:05
Ja go wcale, ale to wcale nie bronię, na pewno mojego głosu by nie dostał, ale trzeba znać umiar a nie jak kolega z wielkim kotem w awatarze (nie chce mi się zjeżdżać żeby przepisać ksywkę) twierdzić, iż zasadniczo Hitler to był lepszy nawet.

Max74
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-08-23 21:02:12
Również jestem obecnie na emigracji i wcale z tego powodu nie czuję się poraniony. Uważam,że to jest okazja do poznania świata, obycia się czy poznania języków czy kultur. Jeśli ktoś tylko chce to zawsze może coś wynieść z tego a nie tylko narzekać.

omen100
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-08-23 21:04:19
Mnie tez rozwalil tekst z emigracja,co to w ogole za argument.Tego nie da sie porownac nawet. A ty alejajo nie badz taki wulgarny,spokojnie. A i z wygladu tusk nie jest podobny do hitlera slodziaku;)

Max74
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-08-23 21:18:01
Zresztą jaka to emigracja, gdy wsiadam do samolotu i za dwie godzinki jestem w kraju ? Bardziej się czułem imigrantem pracując początkiem lat 90-tych w Wawce, gdy nie było wszechobecnych telefonów i człowiek nie wiedział co słychać w domu, a podróż pociągiem zajmowała całą noc.

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-08-23 21:46:24
Sam jestem rozerwany na pol i sie zastanawiam, ale Max, powiedz mi szczerze czy uwazasz, ze emigracja to cos dobrego? Wielu ludzi z moich stron wyjezdza dygac w polu za piatke na godzine bo ciezko u nas bylo im znalezc prace za 1200zl, a z poznawaniem swiata to ma niewiele wspolnego.

kawalrafala
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-08-23 21:53:28
Tuboosh, nie napisałem że jest lepszy, a nawet dodałem że go nie gloryfikuję, żeby nikt mnie nie posądził o sympatyzację. Był lepszy - gospodarczo. A zdjęcie przerobiono dla żartu, więc nie ma się tak naprawdę czym ekscytować:)

Max74
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-08-23 21:53:51
Dedede,każdy widzi świat po swojemu, jedni sami minusy a inni widzą też pozytywy. Ja mimo, że tęsknie za krajem to tak ciężko tego nie odczuwam bo mam świadomość, że wsiadam do auta czy autobusu i wkrótce jestem w domu. Zarobki za to są niezłe a dzisiaj odległość to nie taki problem jak dawnej.

tuboosh
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-08-23 21:59:58
kawalrafala, krótko i na temat - masz rację. Max, umacniasz jedynie moje postanowienie, żeby po studiach stąd prysnąć, gdzieś gdzie życie nie jest ciężarem..

dedede66
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-08-23 22:07:55
No, na zarobki nie ma co narzekac, ale nie kazdy potrafi sie tu odnalezc. Poza tym nie uwierzylbym, gdybys powiedzial ze na poczatku nie bylo Ci ciezko. Potem to w jakims stopniu mija, ale np. ja gdy wyjechalem mialem milion mysli na minute.

Max74
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-08-23 22:26:37
Zaskoczę Cię bo początki właśnie najlepiej wspominam :-) Potem bywało znacznie gorzej ale to zależy głównie od ludzi na których los cię skazuje. Jeśli jest fajne towarzystwo i spoko robota to traumy nie ma. Zresztą człowiek się hartuje - zwłaszcza wojsko to szkoła odporności.

Max74
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-08-23 22:30:00
Tuboshu, muszę Cię zmartwić ale takiego miejsca raczej nie znajdziesz, co najwyżej ciężar jest mniejszy.

dedede66
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-08-23 22:40:44
Dobra, dobra. Na temat wojska my tu juz lepiej nie schodzmy:) Wiadomo, ze jak spoko towarzystwo to i czlowiekowi latwiej. Zreszta, patrzac na to z perspektywy czasu nie uwazam tego za zla decyzje.

Max74
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-08-23 22:50:50
Zresztą pomyślmy co by było gdyby nie było możliwości wyjechania i legalnej pracy za lepsze pieniądze ? Co by było gdyby granice były zamknięte a roboty w kraju nie było - druga KRLD ? Masz taką możliwość, jedziesz, zarabiasz i nie musisz biedzić - czy to tak źle ?

Samwise_Gamgee
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-26 04:40:06
panie kawalrafala zapomniał pan dodać że większość spierdoliła za kaczyńskiego, czyżby wtedy też było bezrobocie? straaaaszne

damis2777
    Ocena: 5 (glosow:17)
2012-08-23 13:30:37
Świetne porównanie!!!!

ya.akili
    Ocena: -9 (glosow:17)
2012-08-23 13:08:39
wyjaśnijcie mi proszę dlaczego ku*wa uwzieliscie sie tak na naszego Tuska???

blackhaze69
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-08-23 12:07:54
hahahhaha dobre :D

insan3
    Ocena: 6 (glosow:14)
2012-08-23 06:18:43
Ja jestem bezstronny i ogólnie rzygam polityką ponieważ każdy z nich kłamie... każdy rząd po kolei wyniszczał nasz kraj.. ale to co robi Pan na zdjęciu to przekracza już wszelkie granice.. Tak perfidnego kłamcy jeszcze na tak wysokim stanowisku w naszym kraju nie było.

emper85
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-08-23 05:38:12
Wy wszyscy ktorzy tak chcecie porownywac PiS do hitlerowcow, nie zapomnijcie, ze Wasi wspaniali i ukochani rosjanie rowniez nas zaatakowali, gwalcili Polki, mordowali. A teraz Wasz ukochany przywodca lgnie do nich, nie znajac chyba historii. Rosja zawsze miala, ma i bedzie miec nas za wrogow a my ic

ZyklonB
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-08-23 02:48:20
No, cóż, mgr historii nie znał historii własnej rodziny. Biedaczek!

FCandYTAbsurdsTM
    Ocena: -9 (glosow:17)
2012-08-23 00:50:52
Mysle, ze to juz jest pewna przesada, poniewaz Tusk nie zabil zadnego czlowieka, a Hitller kilkadziesiat milionow ludzi...

kabasa
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-08-23 09:26:50
Uwierz, że pewnie nie jeden, gdy zobaczył swoje rachunki za czasów rządu Tuska to kupił sobie gruby sznur i na nim skończył. Tylko, że o tym to politycy już nie mówią. Dla wielu ludzi życie za 1000 zł miesięcznie przy dzisiejszych cenach i opłatach to wyrok śmierci.

kawalrafala
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-08-23 20:45:45
Dobrze piszesz, kabasa. A przypomnijcie sobie tajemnicze "samobójstwa" śp. Leppera, Petelickiego i innych. Albo powodzian, którzy zostali przez władzę wydymani, mimo obietnic składanych przez rudą szuję

Shizuko999
    Ocena: -6 (glosow:12)
2012-08-23 00:50:29
Jak dla mnie to wiocha, porównywać Tuska, który po prostu nie bierze na poważnie swojej pozycji i obietnic, jakie złożył, z dupkiem, który wymordował tysiące ludzi.

tuboosh
    Ocena: -1 (glosow:15)
2012-08-23 01:15:41
Miliony.

sawe11
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-22 23:55:18
komentarz usunięty przez moderatora

radoszkin
    Ocena: -9 (glosow:23)
2012-08-22 23:52:22
szczerze to Kaczyński by tu lepiej pasował!!!!!!!!!!!!!!!!!ŁAPA

koronack
    Ocena: -6 (glosow:18)
2012-08-22 23:19:33
Bartek ale tylko wyznawcy pisu maja tak fanatyczne wypowiedzi, moim zdaniem kaczynski to taki maly Hitler.

jonyboo
    Ocena: 13 (glosow:27)
2012-08-22 21:09:51
Co jak co ale Hitler z Niemiec zrobił potęgę i Niemcom żyło się jak w raju a co ten Pan zrobił z naszym krajem?

bluecont
    Ocena: 6 (glosow:14)
2012-08-22 21:43:53
Zrobił tylko jakim kosztem. Ale to prawda że miał jaja a nie jak nasi tylko ikrę.

shpaco
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-08-22 21:49:57
Zaiste, donek jest do adolfa podobny w tym, iż wyrządza krzywdę ludziom, puste obietnice składać nie stroni oraz układy tworzy, wodzem i mówcą zaś jest marnym niczym Michał Korybut Wiśniowiecki, a i przedsiębiorczością popisać się nie może co temu drugiemu przystało.

bluecont
    Ocena: 2 (glosow:14)
2012-08-22 21:57:53
Tylko niemal na 100% ludzie go ponownie wybiorą bo są łatwowierni i uwieżą w jego kolejne puste słowa.

omen100
    Ocena: 4 (glosow:16)
2012-08-22 22:44:48
Jeszcze troche i ktos napisze,ze hitler byl wspanialym facetem.

tuboosh
    Ocena: -3 (glosow:15)
2012-08-22 23:01:55
Omenko, dokładnie to samo chciałem napisać. Z tego co panowie tu (i niżej) tworzą wychodzi krystaliczny obraz wspaniałego człowieka.

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-08-22 23:13:45
Wzsyscy tutaj jada po tym Donku, porownuja go do Hitlera, a mimo to PO ma skads to ok. 30-procentowe poparcie. Klamal i obiecywal cudy gospodarcze, a mimo to ludzie nadal chca na niego glosowac. Nie wiem, moze to juz po prostu wybieranie mniejszego zla.

tuboosh
    Ocena: -5 (glosow:17)
2012-08-22 23:16:13
Żebyś wiedział. W tej chwili nie ma szans dojść do władzy cokolwiek innego niż PiS lub PO. Iście starożytny konflikt tragiczny. Gdybym głosował (a tego nie robię) to wolałbym już być okradany przez mafię tuska, niż dygać, że psychopata kaczor zechce wojny z Ruskimi albo co...

tuboosh
    Ocena: -5 (glosow:13)
2012-08-22 23:18:15
Kawałek dalej są dwie ultra skrajności - po pierwsze pan antydemokrata Kur.win Mikke, czołowy oszołom i psychol Polski i drugi nie lepszy wcale, Palikot z wibratorem w ręce. No to kur*wa na kogo głosować?! Ja olewam, dziękuję, postoję, czuję się mniej winny olewając wybory.

dedede66
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-22 23:36:10
komentarz usunięty przez użytkownika

dedede66
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-08-22 23:44:06
Prawda jest to, ze ciezko jest wyciagnac kraj z takiego bagna w jakim sie obecnie znajduje, szczegolnie ludziom, ktorzy nie maja pojecia o rzadzeniu. Bo szczerze mowiac w naszym Sejmie takich, pelno. Wiesz, zawsze mozesz zaglosowac na onr albo ppn, to tak samo jakbys nie glosowal:)

tuboosh
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-08-22 23:57:33
Nieprawda, nie glosują (wiem, że to błąd, aż taki głupi nie jestem:P) mam ten indywidualny spokój, że wiem "ok ja się do tego nie mieszam, ręki w gówno nie wkładam". Jeszcze na LSD...przepraszam, SLD bym zagłosował, ale bez starego dobrego Kwacha to nie to samo ;(

dedede66
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-08-23 00:06:08
Kwasniewski, mimo tego, ze nalezal do pzpr, prezydentem byl dobrym, a i zonke mial niczego sobie. Tylko, ze SLD juz bylo i nic dobrego nie zdzialalo. Zreszta wszyscy juz byli.

kawalrafala
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-08-23 20:51:00
Akurat Korwin-Mikke ma bardzo rzeczowe poglądy, wystarczy go posłuchać i chwilkę się zastanowić. Od wielu lat nie zmienia ich. Ale zawsze tak jest, że ten kto nie idzie na ilość, tylko na jakość nie sprzeda tyle, co ktoś, kto gada czy robi coś pod publiczkę

kawalrafala
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-08-23 20:53:36
A to, że tuboosh jest za lewicowym ugrupowaniem, nie dziwi mnie jakoś... Co do JKM, media przedstawiają go jako dziwaka bujającego w obłokach, lub w ogóle o nim milczą po to, żeby społeczeństwo myślało, że jest świrem i się nie liczy. I ten plan powiódł się, niestety:/

tuboosh
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-08-23 20:58:39
kawalrafala - dla mnie ktoś kto publicznie mówi słowa "deklaracją praw człowieka to ja się pocieram co rano" po pierwsze, jest idiotą, po drugie nie zasługuje nawet na splunięcie, a co dopiero zagłosowanie...

tuboosh
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-08-23 21:00:08
...i po trzecie zważywszy na wysoką jakość papieru, na jakim wszelkie deklaracje są drukowane, musi mieć solidnie pozacieraną rzyć, skoro używa jej do porannej kupki. Ale to jego sprawa i jego kloaczych przygód.

dulll
    Ocena: 10 (glosow:20)
2012-08-22 21:03:31
Mieliśmy niemca, mieliśmy ruska teraz mamy tuska...

Puchalke23
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-08-22 21:00:01
Ten po prawej to może Hitlerowi buty czyścić pod względem polityki. Hitler uznawany jest do dziś za najlepszego polityka w w historii, z targanego kryzysem kraju, w ciągu paru lat, zbudował najlepiej zorganizowany mechanizm świata. Nie myślcie że jestem jakimś nazistom, tu chodzi o polityczny pkt.

Puchalke23
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-08-22 21:07:30
Po lewej*

tuboosh
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-08-22 23:03:05
Bycie wyrachowanym, znakomitym propagandzistą i sprytnym politykiem, nie przeszkadza jednak człowiekowi być totalną kanalią. Czasem nawet to drugie pomaga pierwszemu.

Made-In-Poland
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-08-22 20:51:56
Uważaj Podlasiak bo wielki obrońca tuboosh będzie Cię teraz szykanować.

tuboosh
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-08-22 22:35:53
Widzę, że stałem się niezwykle popularny w waszych łajtpołerowych szeregach. Klawo, ale szykanować nikogo nie mam zamiaru, moje białe orzełki, bo jestem zbyt zajęty piciem herbaty.

Podlasiak1977
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-08-23 18:50:17
made leje na to,niech pisze co chce.tubosz nie przeceniaj sie:)zwrociles na siebie uwage w necie.pobijesz troche piane i koniec.w realu pewnie do lajpalerowch chlopakow nic bys nie powiedzial bo balbys sie ze wrocisz do domciu z buzia podobno do twego awatarka hehehe

tuboosh
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-08-23 19:41:47
To prawda, masz rację. I co? czujesz się ode mnie lepszy? Ja pier.dole, trzydziestopięciolatek, facet jedną nogą przed czterdziestką który szczyci się, że może innemu nawalić po twarzy. Tak strasznie cię żałuję, jesteś stary a głupi. Masz myślenie gimnazjalisty z początkiem polucji.

Podlasiak1977
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-08-23 19:55:23
to mi naublizales:)to mi ciebie zal.pewnie chcialbys troche poobijac tych bialych orzelkow a zostalo ci bicie piany przed monitorem:)

tuboosh
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-08-23 20:08:51
Nie chciałbym, nie uważam by cywilizowanemu człowiekowi wypadało używać agresji, nawet wobec głupców.

allejaja
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-08-23 20:57:00
aj tuboosh tuboosh gratuluje ci ze blyszczysz na jakim dennym portalu.. mozesz nazywac mnie czy kogos innego glupcem szczycic sie ze "masz" IQ powyzej normy.. ale taki "glupiec" napewno se poradzi lepiej w zyciu niz Ty..

tuboosh
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-08-23 21:07:04
Okej, głupcze (skoro pozwalasz tak do siebie mówić) ciesze się twoim szczęściem.

allejaja
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-08-23 21:48:09
ale ty jestes ciota..

tuboosh
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-08-23 21:56:41
Lepsza ciota niż idiota, że tak frywolnie zarymuję. Więcej nie mam w planach ci odpisywać - dopiero jak trochę podrośniesz umysłowo, bo z niepełnosprawnych nie należy się śmiać.

allejaja
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-08-23 22:14:14
ty jestes i ciota i idiota ze tak zrymuje

tuboosh
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-08-23 22:20:43
Bystre, tylko niech ci się synapsy nie stopią od tego wymyślania ciętych, rozgniatających mnie jak muchę ripost.

Podlasiak1977
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-08-24 18:34:54
tuboszek,niewiem jakie masz wyksztalcenie i co robisz w zyciu.zgrywasz politpoprawnego wyksztalconego europejczyka,a o prawdziwym zyciu gowno wiesz.wg ciebie ludzie mego pokroju to glupcy ale ja i mi podobni "glupcy" nie pozwoliliby na wpuszczanie do wlasnych krajow terrorystow,nierobow na

Podlasiak1977
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-08-24 18:37:44
na ktorych trzeba lozyc bo zasileczki musza brac przeciez,to hu..j ze pozniej wywolaja zamieszki i milionowe straty.nie powstala by zadna partia pedofili jak w holandii.i kto tu jest glupcem i slepcem na dokladke

tuboosh
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-08-26 17:39:14
Podlasiak, oczywiście, że pozwolisz. Jeśli politycy im na to zezwolą to ty i tobie podobni, co najwyżej kilku takich pobiją a niezliczone ilości "nierobów" i tak tu emigrują. Zrozum, że nie jesteś władcą świata i twoje działania są w skali mikro.

tuboosh
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-26 17:40:53
Tak naprawdę wprawdzie nie wiem o czym mówisz, pewnie o islamizacji Europy tak? Temu też jestem przeciwny, tak samo jak ty. Nie jestem aż takim polipoprawnym lewakiem jak ci się wydaje. Chciałbym Polskę bez kościołów, a co dopiero mówić o meczetach. Jedna religia to i tak za wiele tutaj.

Podlasiak1977
    Ocena: 2 (glosow:14)
2012-08-22 20:19:40
lemingi nie placzce tak ze waszego bossa porownano do adolfa.dziadek sluzyl w wehermachcie czyli wszstko sie zgadza:)

Editto
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-08-22 20:09:59
HE HE NIEZLE ;)

DestructoBITCH
    Ocena: -3 (glosow:15)
2012-08-22 19:34:28
HAHAhahahaa słabe... Niedługo zaczniecie porównywać Tuska do szatana, i będziecie wstawiac zdjecia jak okrada wam domy. Brawo za to, że daliście się ponieść propagandzie PiS. Chce mi się rzygać jak na was patrzę.

Podlasiak1977
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-08-22 20:15:10
to nie patrz! nie musi domow okradac,wystarczy ze podatki podnosi

bluecont
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-08-22 19:21:34
komentarz usunięty przez użytkownika

szulcik
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-08-22 19:16:11
Czyzby Donald zapuścił wąsik ???

marcin0600
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-08-22 19:11:34
I fryzurę.

aertuss
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-08-22 19:10:14
Emerytury w Polsce wcale nie brakuje ostatnio 8,4 mld zł z emerytur których ludzie nie zdązyli odebrać bo zmarli zostało przekazane przez ZUS na podatek ... A raczej zostało sprytnie wchłoniete na podatek taka nowa metoda na zalepienie dziury budzetowej ... zadluzenie Zusu wynosi 18,4 mld zl tak na

DestructoBITCH
    Ocena: -8 (glosow:10)
2012-08-22 19:36:42
Zus taki okropny? Jakbyś miał jakiekolwiek pojęcie o tym, to byś wiedział, że Zus wszystkie pieniadze ktore dostaje odrazu oddaje, nie ma tam ani przez chwile duzego majątku.

ZyklonB
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-08-23 02:55:40
komentarz usunięty przez moderatora

aertuss
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-08-22 19:07:04
Wszystkich świadomych , PIS i PO to nie jedyne partie polityczne , tyle ze telewizja wpaja wam to co chce , wpaja wam na kogo głosowac podpowiada manipuluje... jak nie wirzysz sprawdz sobie na YT tvn poleca wam PO jest anty Pisowski , reszta partii które moga coś zmienic sa cenzurowane...

Szakal85
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-08-22 19:06:56
Ludzie się kłócą między sobą, jeden za PO, inny za PiSem. Społeczeństwo się stało takie same jak ludzie w sejmie. Zamiast się zająć Polską, to żrą się między sobą i nic to dobrego nie daje. I tak swoją drogą hitler chociaż zrobił ze swojego kraju potęgę gospodarczą w parę lat.

piotrek2011m
    Ocena: -4 (glosow:16)
2012-08-22 19:04:17
Kaczyński podobniejszy.

Podlasiak1977
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-08-22 20:24:50
chu...a prawda:)

aertuss
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-08-22 18:59:06
Statystyki ekonomiczne? U nas nie ma kryzysu ? Brednie... u nas jest kryzys od początku obalenia komuny. Polacy pracują za grosiki dlatego koncerny europejskie tak dobrze sie mają u nas, niemal niewolnictwo , cała gospodarka została rozsprzedana , pozamykana , Polska jest konkurencyjna ponieważ jest

rock79
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-08-22 18:40:59
Jak można popierać tego kmiota. Kraj na skraju bankructwa, nikt chyba już nie dożyje emerytury, podatki zjadają ponad połowę dochodów, drożyzna na każdym kroku, a te tumany jeszcze popierają naczelnego złodzieja kraju. A dlaczego? Bo sami są złodziejami.

DestructoBITCH
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-08-22 19:48:52
Wiek emerytalny jest taki nie tylko w polsce.

ZyklonB
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-08-23 02:52:38
Spójrzmy np. na Francję. Cóż tam się dzieje? Wiek emerytalny własnie się obniża. Dlaczego? Bo eksperci tamtejsi twierdzą, że zmuszanie człowieka po 60 roku życia np. do pracy fizycznej jest NIELUDZKIE.

Max74
    Ocena: -8 (glosow:12)
2012-08-23 20:43:54
Już Cię ZyklonB pytałem, gdzieś to wyczytał, bo ja słyszałem coś przeciwnego. Dlatego też protesty były, bo żabojady tak się rwą do roboty a rząd ich na siłę na emerytury wysyła - straszne.

ogarnijto
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-08-22 18:36:04
co prawda to prawda

neurotyczny_jan
    Ocena: -8 (glosow:12)
2012-08-22 17:32:25
dla porównania z kaczyńskim tak zrób to dostaniesz łapkę w górę.

tuboosh
    Ocena: 0 (glosow:16)
2012-08-22 17:54:21
Nawet kaczor, chociaż chorobliwie go nie cierpię, nie zasłguje na porównywanie go do takiego potwora, jakim był Hitler i jemu podobni tyrani. Dla kontrastu jednak - sam Adolf to małe piwo w porównaniu z rodziną Kimów z KrLD. Tam się idzie do pierdla za położenie gazety dołem do fotki Kim Ir Sena.

BlackSnakeMoan
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-08-22 18:20:42
Racja, ale to nie zmienia faktu, że ludzie często nieświadomie stają się ofiarami tej PIS-owskiej propagandy i potem krzyczą, że Tusk jest wysłannikiem szatana.

BlackSnakeMoan
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-08-22 17:27:30
Idź zagłosuj na Kaczyńskiego.

bluecont
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-08-22 19:23:36
Jak ktoś lu8bi być dymany na kasę to niech głosuje na PO. NIE ŻEBYM BYŁ ZA PiS, ale PO Po raz kolejny pokazała ile są warte ich obietnice (słowo).

BlackSnakeMoan
    Ocena: -10 (glosow:16)
2012-08-22 19:46:45
Ja też nie jestem za PO, ale obecnie PO jest jedyną alternatywą dla PISu, więc wybieram mniejsze zło.

bluecont
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-08-22 20:05:56
To powiedzenie "mniejsze zło" jest raczej nie aktualne. Wystarczy porównać ceny za poprzednich kadencji innych partii a obecnej i porównać zarobki, chyba dość przekonujące ? Dziwki mnie tylko to że ludzie poddają się temu hasłu i wtedy podczas wyborów tym się kierują.

ZyklonB
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-08-23 02:50:35
"Mniejsze zło". No, cóż. Jeśli miałbym wybierać między dżumą, a cholerą...

BlackSnakeMoan
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-24 00:13:43
komentarz usunięty przez użytkownika

BlackSnakeMoan
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-08-24 08:03:01
A ja i tak wolę chleb po 10 zł niż inkwizycję.

AmeliaBlade
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-08-22 17:25:17
To juz przesada.Wydaje Wam sie, ze tak latwo jest zarzadzac krajem? Chcialabym zebyscie zwrocili uwage na wyniki statystyk ekonomicznych...w czasie, kiedy niemal wszystkie kraje europejskie odnotowuja spadek w gospodarce Polska gospodarka rosnie w sile i ma predyspozycje do dalszych wzrostow

bluecont
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-08-22 17:36:29
Jak dorośniesz i będziesz na samodzielnym utrzymaniu to zobaczysz co znaczy tankować auto za 6 zeta i codziennie dojezdzac do pracy. Polska odnotowuje wzrost gospodarczy tak zwłaszcza takich firm jak Alben Gold która jest z góry stworzona do wyzysku.

bluecont
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-08-22 17:37:47
No i porównaj zarobki innych krajów a naszych "zarobków", a także porównaj koszt utrzymania różnice chyba widać czy jaśniej opisać ?

aertuss
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-08-22 19:02:05
...ponieważ jest gospodarczo podobna do chin tania praca mała płaca duży zysk. Myślisz ze w krajach zachodnich ktokolwiek pracuje za mniej niz 1200-1500 euro ? Phahah za 250 euro(ok 1000zl) to koktaile molotowa to porzadek dzienny.. Polacy obudzcie sie jestescie ruchani przez rząd... Pozdrawiam wszy

bluecont
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-08-22 19:46:41
Z tym duży zysk bym uważał ponieważ jak ludzie mają małe pensje to z czego mają zapłacić np "dobra luxusowe" na których się najlepiej zarabia ? z tą tanią siłą roboczą to trafna teza

kawalrafala
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-23 21:50:15
Żeby spadać, trzeba być powyżej dna. Stąd nasza "zielona wyspa". Jakoś w tych krajach dotkniętych kryzysem żyje się lepiej, niż na naszej wyspie. Mam tu na myśli stosunek wysokości płac do realnej siły nabywczej pieniądza

tuboosh
    Ocena: 4 (glosow:26)
2012-08-22 17:21:45
Ten po lewej nie jest jednak aż tak złym człowiekiem, by go porównywać do Hitlera. Tyle.

kawalrafala
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-08-22 20:04:25
Bo Hitler miał za sobą tłumy i mógł spełniać chore ambicje. A Tusk skamle o sondaże, i jest figurantem - takim pieskiem na usługach wschodu i zachodu. Hitler miał idee, choć ohydne i zbrodnicze. A ten chce się tylko nachapać kasy póki jest przy korycie, także Twoim kosztem

milekvfb
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-22 17:17:17
komentarz usunięty przez moderatora

A123456
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-08-22 16:57:44
komentarz usunięty przez moderatora

kamiliszaq
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-08-22 16:34:42
komentarz usunięty przez użytkownika

milekvfb
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-22 17:18:47
komentarz usunięty przez użytkownika

milekvfb
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-08-22 17:21:00
...oraz doprowadził do II Wojny Światowej, w wyniku której zginęło około 70 milionów ludzi. A nie - to nieistotny fakt. Kontynuuj.

aertuss
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-08-22 19:11:55
Gospodarczo bardzo dobrze , no ale nikt nie jest idealny zaburzenia psychiczne to inna bajka...

Ania141991
    Ocena: -7 (glosow:11)
2012-08-22 16:26:09
co za świnia to przerobiła!

Ania141991
    Ocena: -6 (glosow:10)
2012-08-22 16:21:13
co za świnia to przerobiła!

omen100
    Ocena: -1 (glosow:15)
2012-08-22 16:12:44
Durne porownanie,to nawt zabawne nie jest. Jak mozna kogos do hitlera porownywac.

JPool
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-08-22 21:07:25
Można choćby tak, jak porównał Kaczora autorytet moralny platfonsów - Bratkowski.

Buahahahah
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-22 15:44:24
komentarz usunięty przez moderatora

szuruburek
    Ocena: 1 (glosow:15)
2012-08-22 15:39:04
Chyba ktoś tu na głowę upadł. Po pierwsze autor. Bo jak można w ogóle wpaść na takie porównanie. Po drugie admin który chyba nie dysponuje podstawami wiedzy historycznej żeby coś takiego zatwierdzić. Przypominam że poza złamaniem regulaminu jest to złamanie prawa. Mam nadzieję że szybko to zniknie

eterius
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-08-22 15:23:13
No tak brawo za prace wlozona w kazdy najmniejszy detal.Napewno jestes zawansowanym uzytkownikiem nie photo tylo paint shopa.A zart cienki i pokazuje malość wykonawcy.

Technsor
    Ocena: -5 (glosow:13)
2012-08-22 15:12:10
komentarz usunięty przez moderatora

DestructoBITCH
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-08-22 19:39:30
Minusują cię, bo się nie myją niemyte s*ki :/

lalalala1
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-08-22 14:58:16
Jak widzę jak, niektóre osobniki piszą w zaparte, że w Polszy coraz lepiej to mi żołądek skręca. Rośnie w tym kraju obóstwo w zastraszającym tempie. Rośnie różnica między bogatymi a biednymi jak w każdym kraju trzeciego świata. Jeśli brakuje odniesienia proponuje poczytać raporty GUS.

DobraMama
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-08-22 15:11:30
No niestety - lektura pouczająca i przerażająca zarazem. Procent ludzi, którzy żyją na granicy ubóstwa rośnie z miesiąca na miesiąc. Raporty są dostępne - gdyby to kogoś interesowało.

szuruburek
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-08-22 15:43:53
Tak, taka sama jest różnica w krajach rozwiniętych. Klasa średnia wymiera od kilkudziesięciu lat a ty najzwyczajniej manipulujesz statystykami

DobraMama
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-08-23 13:09:17
Chyba, że ktoś w GUSie pracuje, to manipuluje. Inaczej można je jedynie czytać. Ale jak dobrze wiesz, że statystyka potrzebna jest jak latarnia pijanemu, o ile wiesz, o co chodzi... Zatem nie porównujmy się do krajów trzeciego świata, ani do krajów zachodnich - bo to nie nasz świat.

DobraMama
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-08-23 16:13:49
Porównajmy się na przykład z Czechami - bieda przed wojną, tak samo jak u nas kilka dekad komunizmu. A paradoksalnie tam żyje się łatwiej, lepiej i dostatniej. Oni umieli kraj budować - nie niszczyć. Warunki do życia znacznie lepsze, płace wyższe i w sektorze prywatnym i w budżetówce.

innuendo
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-08-22 14:52:37
DobraMama wez nie pier***ol. osobiscie nie popieram PO ale zdaje sie ze to za rzadow PIS mlodzi zaczeli uciekac z kraju. poza tym cokolwiek by DT nie zrobil to porownywanie go do Hitlera jest WIOCHA.

Whispers
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-08-22 14:33:05
jak to w ogóle mogło trafić na główną ? kto normalny porównuje Tuska z Hitlerem, który wymordował 6 mln Żydów. Naprawdę w głowach się już poprzewracało...

DobraMama
    Ocena: 2 (glosow:22)
2012-08-22 14:38:35
A Tusk tylko klika milionów Polaków wygonił za granice PL w poszukiwaniu chleba. Tym, co zostali tak dopier****, że mają za dużo, żeby umrzeć, ale za mało, żeby żyć. Więc umrą zdecydowanie wcześniej, niż przewidywano. Nie mogą liczyć na pomoc medyczną, na prywatną opiekę nie stać... Tylko piach...

raider667
    Ocena: -2 (glosow:14)
2012-08-22 14:50:25
No to ciekawe ... bo ja żyje całkiem nieźle i moi znajomi też ... a wiesz dlaczego ? Bo mamy umiejętności które są poszukiwane na rynku pracy :-) Jak się nagle okaże że przestaniemy być potrzebni to zrobimy taką magiczną sztuczkę: ZDOBĘDZIEMY UMIEJĘTNOŚCI POSZUKIWANE NA RYNKU PRACY. Niesamowite ! :-

DobraMama
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-08-22 15:00:56
No więc, panie raider, tylko pogratulować i życzyć powodzenia! Ale zapewniam cię, że to nie brak umiejętności potrzebnych na rynku pracy wygonił ludzi z kraju, lecz to, że tu za te pożądane umiejętności płacono niemalże głodowe pensje. Co komu po pracy, z której ma tylko satysfakcję?

raider667
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-08-22 15:07:17
Jak można nie rozumieć faktu że nie ma znaczenia czy mówimy o ludziach czy o towarach. Jeżeli towaru jest dużo na rynku to jego cena jest niska, jeżeli towaru jest mało to adekwatnie wyższa. Jeżeli programistów jest mało na rynku to ich zarobki są wysokie, jeżeli ochroniarzy dużo to ... PROSTE ?

DobraMama
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-08-22 15:13:55
No właśnie to nie jest proste! Bo każdy dyrektor szpitala powie ci, że ma ogromne braki personelu, jeżeli chodzi o pielęgniarki. Szkół pielęgniarskich ubywa, w tych, które są uczy się niewiele osób. Nie ma skąd brać pielęgniarek. Czyli towar, rzekłabym deficytowy, tak?

DobraMama
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-08-22 15:16:18
Skoro istnieje spory deficyt - to taka pielęgniarka poniżej 5000 netto powinna dostać, jak nic, przyjmując twój punkt rozumowania. A zadzwoń do kilku szpitali i zapytaj, ile płacą pielęgniarkom? Zapewniam cię, że nie przeżyłbyś z rodziną miesiąca za takie pieniądze.

DobraMama
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-08-22 15:19:20
I tu się nieco "odsłonię". W moich rodzinnych stronach swego czasu szukali tłumaczy pewnego języka. Naprawdę szukali. Osoby po tej filologii na 100% mogły liczyć na etat. Obrona, puk puk do firmy następnego dnia i praca jest. Czyli towar ponownie poszukiwany. A wynagrodzenie?

raider667
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-08-22 15:20:06
Widzisz i tu dobiegliśmy do sedna sprawy: SZPITALE POWINNY BYĆ PRYWATNE, tak jak jest w USA. Tam personel medyczny zarabia godne pieniądze - właśnie z tego powodu. Generalnie sedno sprawy leży w budżetówce która jest przerośnięta i powinna zostać SPRYWATYZOWANA tak mocno jak to możliwe.

DobraMama
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-08-22 15:20:31
Również takie, że na egzystencję starczy, bo na życie już nie.

DobraMama
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-08-22 15:24:02
Pielęgniarki to tylko jeden z licznych przykładów. Mogę tu długo wyliczać przykłady profesji, które są poszukiwane, gdzie nie ma problemu ze zdobyciem pracy, gdzie ciągle potrzebni są ludzie - tyle, że za proponowane wynagrodzenia nie da się żyć. Nie tylko w budżetówce - w sektorze prywatnym też.

raider667
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-08-22 15:24:27
Generalnie Polska to nie Niemcy czy nawet Francja. Nie stać nas na wysokie zarobki w budżetówce dlatego powinno się wszystko sprywatyzować (prawie). Wtedy rynek by "zdecydował" czy pielęgniarka ma zarabiać 5000 zł czy 1500 zł. To przecież takie proste ... Ale są siły które tego nie rozumie

raider667
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-08-22 15:26:39
Jeżeli bijesz już w sektor prywatny to zdecydowanie nie wygrasz z polskim cwaniactwem i chęcią szybkiego "Nachapania" się kosztem innych. To jest w naszych Polskich głowach, naszej mentalności - tu muszą minąć pokolenia i żaden polityk tego nie zmieni. Popatrz na różnice między NRD a RFN.

DobraMama
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-22 15:27:23
Wiele już sprywatyzowano - a i tak nie ma to przełożenia ani na wynagrodzenia dla pracowników, ani na jakość świadczonych klientom usług. Trochę więc to złudne.

DobraMama
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-08-22 15:30:32
No, w tym względzie to akurat masz rację - polskiej pazerności, nieuczciwości i cwaniactwa nie przeskoczysz. No i to własnie w dużej mierze wpływa na to, że nawet jeżeli ktoś może czuć się zawodowo potrzebny - to poza satysfakcją niewiele z tego może mieć.

Buahahahah
    Ocena: -7 (glosow:11)
2012-08-22 15:40:07
PIS należy niszczyć. Każdy prawdziwy Polak ma w sercu chęć niszczenia PIS.

raider667
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-22 15:41:45
W takim razie (skoro tylko tu mam rację) powiedz mi proszę z czego wynika fakt dla którego programista (dobry, bo słaby to ok 2-3,5 tyś zł) zarabia od 5 tyś zł wzwyż a np. socjolog/politolog/pracownik biurowy(wykształcony) max 2500 zł ? To na prawdę nie jest PRZYPADEK.

robolov
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-22 18:33:10
raider667 ma racje - Polska to jeszcze za młoda demokracja i muszą minąć jeszcze lata nim mentalność polaków sie zmieni bo co ja co ale to wlasnie narod jest motorem gospodarczym danego kraju, pewnie ze lepiej nie robic nic, nie ksztalcic itp i czekac az rzad zapewni nam byt, gdzie tak jest?

DobraMama
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-23 16:37:23
robolov - chyba coś nie tak ze znajomością faktów. Bo wyjechali akurat nie ludzie bez wykształcenia i zawodu. Dla nich raczej nigdzie nie ma perspektyw. Wyjechali właśnie ci najlepiej wykształceni (lekarze, inżynierowie) po to, aby ktoś im godziwie zapłacił za trud włożony w zdobycie wykształcenia.

camel81
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-08-22 14:30:35
jak by nie było Ten pan to największa porażka polski od czasów "Bolka"... zobaczymy co jeszcze przez te 3 lata zniszczy ... choć w sumie mam nadzieje ze jak najwięcej polaczki go wybrały to niech teraz cierpią a jak znajdą się na dnie ...to może....może wtedy coś zrozumieją...choć gwaran

DobraMama
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-08-22 14:35:41
To coś jeszcze zostało do zniszczenia? Byłam pewna, że leży już dosłownie wszystko... Służba zdrowia wydaje ostatnie tchnienie, zamach na kasę z OFE przeprowadzony, ustawa żłobkowa rujnuje życie wielu ludziom, wiek emerytalny podniesiony do takiego, że połowa go nie dożyje, VAT 23%...

mleko3.2
    Ocena: 4 (glosow:14)
2012-08-22 14:17:37
Różnica jest taka przy żądach Hitlera była praca i niesamowity wrost gospodarczo ekonomiczny przy żądach tuska jedynie wzrost podatków, akcyzy i bezrobocia .

szuruburek
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-08-22 15:45:41
Podpis pod twoim nickim mówi wszystko. Zapomniałeś dodać że za tym wzrostem stoi kilka milionów trupów.

szuruburek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-22 15:48:01
komentarz usunięty przez użytkownika

wojtas1994r
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-08-22 14:08:50
Jesteś zajebisty ! Facepalm.

wojtas1994r
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-22 14:07:15
komentarz usunięty przez użytkownika

robolov
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-08-22 14:07:01
Napisze stara prawdę z która naprawdę ciężko sie pogodzić niestety..."Jak by nie było, Polak zawsze będzie niezadowolony" każdy by chciał zyc w raju i niczym sie nie przejmować tylko ze raj musimy sobie sami zrobić a nie czekać az rzad go nam zapewni.. PS: ja mam w d.. politykę :)

marika87
    Ocena: -1 (glosow:17)
2012-08-22 13:49:33
komentarz usunięty przez użytkownika

bubciooo
    Ocena: 1 (glosow:19)
2012-08-22 13:48:48
idźcie do swojego Kaczyńskiego patałachy!

antoni_coach
    Ocena: 1 (glosow:15)
2012-08-22 13:30:53
Patrząc na to zdjęcie zaczynam wierzyć w reinkarnację.

meme12
    Ocena: 7 (glosow:15)
2012-08-22 13:28:14
Za hitlera podatki były 3 razy mniejszcze niz teraz

DobraMama
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-08-22 14:41:16
A i pewna praca dla każdego była. Niby dlaczego zyskał tylu zwolenników dla swoich działań? On po prostu nakarmił głodny naród. Bieda była tak, jak teraz u nas - a on tym ludziom dał pracę i chleb. I nie kosił na podatkach.

Buahahahah
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-08-22 15:42:15
HAhahah lubie takie szczekające psy jak ty DobraMama. Nie pozostało wam nic jak szczekanie na forach bowiem wszędzie was ganiają, szczególnie podczas wyborów gdzie PISuar przegrał już 8 razy z rzędu.

DobraMama
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-08-22 17:22:28
Buahahahah - nick wyjątkowo jednoznaczny :/ Nie "buah -aj" za dużo, bo to chyba nadal nielegalne. Gratuluję polotu, skoro dostrzegasz istnienie jedynie 2 partii politycznych. Nie zhańbiłam się głosem ani na PiS, ani na PO. Nie należę do żadnej partii - jestem apolityczna.

Buahahahah
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-08-22 17:42:03
Każdy PISuar tak twierdzi.

misiek_wawpl
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-22 13:20:28
komentarz usunięty przez użytkownika

mapetbb
    Ocena: -4 (glosow:28)
2012-08-22 13:17:15
Tusk a Hitler... Wiocha dla wstawiającego.... Brawo dla głupoty

ania1974
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-08-22 12:48:05
Taaa, Wiocha.pl apolityczna?!To co robią tu wpisy niejakiego robolova, raider667? Sami sobie przeczycie, musicie jeszcze raz przeanalizować własne wpisy,żal czytać ...

robolov
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-08-22 12:53:20
droga Aniu, to nie ja zacząłem.. nie ja wkleiłem tu przerobione zdjęcia premiera RP, ja tylko skomentowałem zgodnie ze soba :)

JackCola
    Ocena: -4 (glosow:22)
2012-08-22 12:39:56
Jak można zrobić takie porównanie. Hitler - Tusk O__o

DobraMama
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-08-22 14:44:43
Można. Tak, jak właśnie widać na załączonym obrazku. A jakie są różnice? Hitler wykańczał "obce" narody. A ten pan wykańcza swój. I jeszcze twierdzi, że to dla dobra narodu. No i Hitler nie mówił Żydom, że bez niego będzie im źle.

Max74
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-08-22 19:40:35
Niemcy w ogóle nie zostali wyniszczeni za sprawą Hitlera. Miliony zabitych Niemców, zniszczone miasta, potem okrojone państwo podzielone jeszcze na pół, to wcale nie jest jego zasługą. Powinnaś historii gimbusów nauczać.

tuboosh
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-08-23 22:06:40
Ciii, nie niszcz tej pięknej historyjki, jakoby życie w 3 Reichu było niebem:)

Max74
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-08-23 22:32:18
A to niebo zaroiło się od bombowców ;-)

Adross
    Ocena: 0 (glosow:16)
2012-08-22 12:38:52
DLa mnie to już jest nadużywanie wolności słowa! Ciekawe jakby zareagował autor tego obrazka kiedy jego mordę wklejono by z wąsikiem obok hitlera i wstawiono np do lokalnej gazety. Idiotyczne pisiory, których jedynym argumentem są tego typu chamskie zagrywki, które raczej Polski na lepszą nie zmieną

wieszjak
    Ocena: 5 (glosow:19)
2012-08-22 12:07:41
podobni jak dwie krople wody

czesioemeryt
    Ocena: -9 (glosow:17)
2012-08-22 11:15:28
komentarz usunięty przez użytkownika

kirer2
    Ocena: 1 (glosow:21)
2012-08-22 11:08:41
po tym jak zniszczyl i niczy dalej nasz kraj ma cos z tego dewianta obok

misiek_wawpl
    Ocena: 2 (glosow:26)
2012-08-22 10:57:44
i jeden i drugi upokorzył naród polski, jeden za pomocą karabinów, drugi za pomocą ustaw jego rządu prowadzących do ubóstwa...

robolov
    Ocena: -1 (glosow:25)
2012-08-22 11:04:25
Ty mieszkasz na jakimś odludziu? Ubóstwo? Wez sie do roboty to nie bedziesz ubogi, ja widze jak sie zmienila Polska w ciagu ostatnich kilku lat i jestem z tych zmian zadowolony, wiadomo ze nie jest jak "zachodzie" ale jest coraz lepiej! kazdy mysli ze super kraj mozna zrobic w jednej chwil

raider667
    Ocena: -2 (glosow:20)
2012-08-22 11:11:23
Cóż ... wielu ludzie jeszcze nie zrozumiało że system w którym każdy miał po równo dawno temu upadł i dzisiaj trzeba dostosowywać się do aktualnych wymagań. Dzisiaj umiejętności nie gwarantują sukcesu, trzeba mieć umiejętności które SĄ POSZUKIWANE na rynku i wtedy sukces gwarantowany.

misiek_wawpl
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-08-22 13:24:31
Raider667: czy naprawdę wierzysz w to co piszesz? Przyjmijmy obsługę sklepów (nie tylko wielkopowierzchniowych), niektórzy ludzie są do tego stworzeni, "ochroniarze", jako pilnujący z różnych firm, potrzebni bardzo i moim zdaniem zasługują na normalne zarobki do przeżycia, zgodzisz się ze

misiek_wawpl
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-08-22 13:25:54
Widzę ludzi w koło, widzę możliwości jakie stwarza nasz rząd. W żadnym miejscu nie napisałem, że jestem ubogi i że chciałbym aby każdy miał po równo to raz. Robolov: tobie wystarczy wybudować stadion i pseudo autostradę lub autobus z samozapłonem aby zamydlić ci oczy...

raider667
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-22 13:39:12
komentarz usunięty przez moderatora

robolov
    Ocena: -4 (glosow:12)
2012-08-22 13:47:23
nie chodzi o stadiony czy drogi, rozejrzyj sie w swoim miescie zobacz jak wygladaja ludzie samochody budynki ktore powstaja itp. zobacz jakie kolejki sa w hipermarketach czy to nie oznacza ze panstwo sie bogaci? ja mam 31 lat pamietam jak bylem na poczatku studiow tak w kraju nie bylo jak teraz

misiek_wawpl
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-22 18:25:43
Robolov, wiem o jaki punkt widzenia ci chodzi i masz rację ale w mojej opinii nie zastąpi to ludziom poczucia bezpieczeństwa w momencie gdy rzesza ludzi jest ubogimi pracującymi, jesteśmy pod tym względem w czołówce UE, a w większości ceny są takie same lub wyższe niż w UE...

TYGRYS-1984
    Ocena: -2 (glosow:30)
2012-08-22 10:39:36
Ja pier*dole co to ma być, jaka to wiocha do kur*wy nedzy... Też bede przerabiał foty i dodawał... adminie udław sie swoim debilizmem ciotko

rock79
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-08-22 18:39:15
Oooo Tuskopata przemówił....

DestructoBITCH
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-22 19:43:56
komentarz usunięty przez moderatora

DestructoBITCH
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-22 19:46:04
komentarz usunięty przez użytkownika

robolov
    Ocena: 2 (glosow:44)
2012-08-22 10:32:55
Jakis PISowiec mogl wstawic tylko takie cos.. jak mozna porownac Tuska do Hitlera? jak w ogole kogokolwiek mozna porownac do hitlera? Myslalem ze wiocha.pl jest apolityczna.. zreszta wziac zdjecie byle kogo domalowac wasy w paincie wstawic obok hitlera i absurd gotowy? zenada

Bartek7991
    Ocena: 6 (glosow:22)
2012-08-22 10:50:59
Może i w pewnej kwestii masz rację, ALE JAK KTOŚ JEST PRZECIWKO PLATFORMIE, TO NIE OZNACZA, ŻE OD RAZU JEST Z PISU. Wielu popiera np. Janusza Korwina-Mikke, a który jest przeciwko Pisowi i PO, ale i tak znajdzie się jakiś mądry, który zaraz napisze, że jak wróg PO, to od razu Pisowiec...

robolov
    Ocena: -5 (glosow:23)
2012-08-22 10:53:41
Masz racje, aczkolwiek tylko elektorat pisu moze posunac sie do takich czynow jak porownanie do hitlera, zwolennicy innych opcji sa raczej bardziej ogarnieci, no chyba ze sie myle.. sry jesli sie ktos poczul urazony :)

raider667
    Ocena: -3 (glosow:19)
2012-08-22 10:55:22
Bartek7991 - Nie zrozumiałeś kolegi, chodziło o to że jeżeli ktoś wstawia coś takiego (i w ogóle tak myśli) to może być to tylko człowiek popierający PiS. Dlaczego ? ponieważ ktoś popierający JKM lub inna opcję (po za SP) nie zniży się do takiego poziomu.

robolov
    Ocena: -3 (glosow:17)
2012-08-22 10:59:28
raider667 - dokładnie! :]

JPool
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-22 21:02:25
Jak można kogokolwiek porównać do Hitlera? Zabolało? A choćby tak, jak twój autorytet moralny Bratkowski porównał Kaczora. Porównanie kiepskie, ale skoro sami się do takich uciekacie...

grzegomilo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-13 11:46:57
komentarz usunięty przez użytkownika

brr-wrr
    Ocena: 4 (glosow:14)
2012-02-28 21:35:22
I zgolił wąsa.

robsonn
    Ocena: 4 (glosow:18)
2012-01-27 10:25:44
Geny przeszły

raider667
    Ocena: -13 (glosow:19)
2012-08-22 10:59:37
Kolejny szmaciarz bez honoru ... o jakich genach padalcu mówisz ?

d_j_siwy
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-08-22 16:39:20
po dziadku z wermachtu :)) ... a raider ładnie się "padalcowi-robsonnowi "(tak go nazwałeś) przedstawiłeś szmaciarzu :))

romek991
    Ocena: 6 (glosow:28)
2012-01-27 03:11:21
widać że wnuk.

raider667
    Ocena: -15 (glosow:33)
2012-08-22 10:58:12
Sku....nów Twojego pokroju powinno zamykać się w betonowych ścianach. Czy ty w ogóle wiesz o czym mówisz ? Wiesz jaką ogromną ilość Polaków wcielono SIŁA do armii niemieckiej ? Czy wiesz że dziadek D.Tuska natychmiast z niej uciekł ?! Szmaciarzu bez honoru.

mariom460
    Ocena: 3 (glosow:15)
2012-08-22 11:58:27
A może lepiej ich zagazować? Skoro tak jesteś nastawiony do ludzi to nie dziwie się, że jesteś idolem tego po prawej. Skąd wiesz, że uciekł? O ile mi wiadomo to poszedł na ochotnika i mu się podobało.

dedede66
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-08-22 13:53:46
Raider, za co Ty go bronisz? Co on dla Ciebie takiego dobrego zrobil?Mariom, chyba fanem, a nie idolem:)

raider667
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-22 14:11:18
komentarz usunięty przez moderatora

raider667
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-08-22 14:18:20
mariom460: Wiesz tak ponieważ tak Ci powiedział naczelny kłamca i oszczerca Jacek Kurski ... za co został wywalony z PiS. Następnie za to przepraszał i powiedział tym razem prawdę że dziadek D.Tuska został wcielony SIŁĄ! Całkiem możliwe że GPC czy też "Niezależna" dalej na tym kłamstwie je

DobraMama
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-08-22 14:51:11
Wtrącę się w kwestii tego, że siłą wcielano do niemieckiej armii. Błąd. Owszem, pewnie takie przypadki były. Wszędzie są wyjątki. Ale generalnie to Polacy sami się tam garneli, licząc na przywileje dla rodzin. Część z nich dopatrywała się korzyści z bycia po silniejszej stronie.

DobraMama
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-08-22 14:53:18
Ale było do dobrowolne. Dziadkowie męża to rodowici torunianie. Toruń do wojny był w 75% zamieszkały przez ludność pochodzenia niemieckiego. Tylko 25% to byli Polacy. Rodzina męża również ma niemieckie korzenie. Ale w 1939 roku nikt dziadkowi kulki nie sprzedał za to, że

DobraMama
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-08-22 14:55:34
czuł się Polakiem i wstąpił do polskiego, nie niemieckiego wojska. Koledzy, sąsiedzi, ba! nawet bracia wstąpili do armii niemieckiej - on wybrał polską. Więc nie piszcie, że wszyscy Polacy w wojsku niemieckim byli wbrew swojej woli. Chcieli - to byli. To była zazwyczaj decyzja, nie przymus.

Max74
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-08-22 19:03:20
Mamusiu, w 39 nikt się nie pytał, czy chcesz wstąpić do armii czy ci się może nie chce - wiesz co to jest powszechna mobilizacja i wiesz jaka jest kara za dezercję podczas wojny ? Toruń był miastem POLSKIM i tam werbowano do POLSKIEJ armii i w d... mieli jakie dany obywatel POLSKI ma narodowość.

Max74
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-08-22 19:13:04
Pytanie jakim cudem inni wstąpili do wrogiego wojska - czyżby to słynna V Kolumna "wsławiona" akcją w pobliskiej Bydgoszczy ? Faktycznie, poza dziadkiem to reszta rodzinki tylko pozazdrościć -hitlerowcy ochotnicy.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600