Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Chamstwa i dyskryminacji ciąg dalszy...
Basniowy  12-01-29, 23:17 Zgłoś
+ 2060 -
Dodano: 2012-01-29, 23:17:04   przez: Basniowy
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 2060  Zgłoś nadużycie
194
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Po wypadku z Kamazem.
  •  Chamstwo i debilizm na polskiej drodze
  •  Jak powinna wyglądać pupa w legginsach
  •  Pytanie na dziś.
Ukryj komentarze(211)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
shark7
    Ocena: 23 (glosow:27)
2012-01-29 23:39:46
Jezus był ubogi i pomagał potrzebującym,księża - jego uczniowie mają bogate szaty,pomagają potrzebującym za pieniądze i Oni chcą nam przekazywać nauki Chrystusa,a sami ich nie rozumieją?.

Steam123456
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-16 23:06:44
Je*ani Pedofile w sutannach. Kasa kasa kasa a jak nie ma to wypier*alaj. i tyle na ten temat. Taka jest prawda ze kościół się kreci tylko i wyłącznie kolo kasy nie daje nic za darmo.

step_up
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-15 23:06:34
bo księża tacy sa w XXI wieku. tylko kasa sie liczy:):)

Skurwol
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-09 14:32:09
Może, czasmi może nawet mając 5 lat. Ja jestem Prawosławny, i do naszej Cerkwi niedawno przyszła zrozpaczona kobieta z chorą córką, księżulo Katolicki odmówił komunii jej córce także jest to już swojego rodzaju precedens.

miiilosz
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-02-07 20:34:14
On nie pozwolił jemu Przystąpić do Komunii Ja nie pozwolę wejść do mnie na kolende

lea21
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-19 22:00:14
zgadzam się, ja też nie!

daqwid2727
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-07 15:32:43
proponuję przeczytać "biblie szatana" Antona Szandora LaVeya - nie jako biblie czy coś nadzwyczajnego, lecz jako książkę, pomijając obrzędy i inne "przykazania". Tam jest idealnie opisane jak wygląda religia, i wszystkie jej przekręty i wymysły :)

Zdzichson
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-07 14:51:51
Ok.Dyskryminacja,chamstwo i w ogóle. Ale z tego co wiem,to 7-latek nie może przystąpić do komunii. Chyba,że coś się zmieniło.

Werciax-D
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-07 09:35:43
chamstwo to też dziecko ten ksiądz to jakis deb

PapierowyKot
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-07 01:42:26
I własnie przez kosciól katolicki ludzie śmieją się z wiary i odwracają od Boga. -.- komercyjne gówno.

taumantis
    Ocena: -6 (glosow:6)
2012-02-07 00:31:38
a ja bym spalił i księży i tego podczłowieka... zasrany dryf genetyczny w stronę gówna a nie człowieka...

lemurzyca
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-06 23:11:09
Tymczasem ateiści nie potrzebują zdania obcych ludzi w śmiesznych ubrankach, żeby realizować swoje życiowe plany. Że też rodzice tego chłopca jeszcze nie przejrzeli na oczy.

Domel40671
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-02-06 18:26:18
jeden ch*j gdzie mieszka ten chłopiec. Ksiądz powinien służyć każdemu bez wyjątku, ale oni tylko wiedzą jak kasę ściągać.

Cyryl.01
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-02-06 13:47:40
osoby upośledzone umysłowo nigdy nie były dopuszczane do komunii

Jary80
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-02-06 11:34:34
Czytaliście albo słyszeliście kiedyś, co mówił na ten temat jego katecheta i ksiądz? Jeśli nie, to nie miotajcie się przed monitorami jak nie znacie tematu.

Jary80
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-02-06 11:31:12
Co za banda idiotów! ruszcie trochę swymi łbami! Żadne dziecko nie może przystąpić do I komunii świętej, jeśli nie zna podstawowych modlitw i nie rozumie ich znaczenia. Nie ważne czy jest zdrowe czy chore. Dyskryminacją byłoby gdyby ksiądz pozwoliłby mu przystąpić tylko dla tego, że ma zespół downa

Basniowy
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-02-06 18:20:16
Tak??? To z jakiej racji do cholery małym dzieciaszkom robi się chrzest??? Czy mając kilka miesięcy rozumiem te wasze głupie modlitwy??? Po za tym... Jaja sobie robisz,jeśli uważasz, że 8 latek, nawet w pełni sprawny umysłowo rozumie te bzdury... Tyle w temacie.

Jary80
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-02-07 09:16:25
Chrztu się nie robi tylko udziela. Chrzest to pierwszy sakrament, o który proszą rodzice. Pierwsza komunia święta to sakrament już w pełni świadomy. I nikt na siłę go nie udziela. Nie chcesz nie przyjmuj sakramentów. Jak widzę ty masz 19 lat i nadal tego nie rozumiesz. No cóż. Ja miałem niecałe 9 la

Jary80
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-02-07 09:19:31
i rozumiałem istotę modlitwy. Nie bierz ślubu kościelnego, nie chrzcij swoich dzieci, nikt ci głowy za to nie urwie. A i dla kościoła to będzie z korzyścią. To, że czegoś nie rozumiesz, nie znaczy, że jest głupie.

Basniowy
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-02-07 10:38:51
już tłumaczyłem to niżej isonowi. Rozumiem to o wiele lepiej niż sądzisz. Najwyraźniej należę do grupy bardziej inteligentnych osób, którzy wolą liczyć na siebie niż na coś/kogoś kogo istnienie jest domniemaniem. Komunia dobrowolna? Ksiądz się nie pytał mi czy przystąpie, tylko dał info o przygotowa

Basniowy
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-07 10:40:53
cd. przygotowaniach do tego sakramentu. Nie przypominam sobie żebym miał jakiś zbytni wybór. Rodzice??? Ok, ale rodzice to nie ja, więc czy nie powinno czasem być tak, że sakramentów udzielać powinno się gdy osoba jest w PEŁNI ŚWIADOMA swoich wyborów i ma siłę przebicia zdania rodziców? 8 czy 9latek

Basniowy
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-07 10:43:05
raczej nie może jeszcze decydować sam o sobie, więc nie pisz, że jest to coś dobrowolnego. Z resztą komunia dla dzieciaków to jedynie kolejna okazja by dostać prezenty i nic więcej, bo chyba nie powiesz mi, że jako 9 latek zastanawiałeś się nad dogłębnym znaczeniem tego sakramentu.

Sandraaa273
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-08 22:36:38
Jary80, jezeli jestes tak wierzacym, i wszystko wiesz odpowiedz teraz na jedno proste pytanie, na ktore POWINIENES znac opowiedz, poniewaz kazdy chrzescijanin powinien znac biblie... ile lat mial Jezus jak przystapil do chrztu ? i dlaczego? moze ison1 wszystko wiedzacy sie wypowie ? :)

Dexter100
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-02-06 10:10:43
źle się dzieje w kościele

Kisa
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-02-05 23:47:36
Obecnie Biblia nie ma nic wspólnego z kościołem. I niektórzy żerują na wierze i zaufaniu innych. Smutne.

unity
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-02-05 22:47:14
wg koscioła od samego poczecia jest sie człowiekiem w przypadku której aborcja bedzie grzechem smiertelnym ale czy taka istota jest chowana przez księdza jesli urodzi sie przed czasem i nie przeżyje ?

eveelineekk
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-05 22:45:33
wraz ze swoimi rowiesnikami?7 lat? o ile mi wiadomo,to do pierwsze komunii ida 8-9 latki w 2 podstawowce...co to za sciema?

czcibor360
    Ocena: -8 (glosow:10)
2012-02-05 22:34:52
komentarz usunięty przez użytkownika

czcibor360
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-02-06 13:42:03
komentarz usunięty przez użytkownika

tygrysisko130588
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-05 20:43:41
Szkoda, że nie ma całego artykułu....rzuca nie co inne światło na sprawę.Duchowieństwo nie odmówiło-tylko powiedziało NIE TERAZ.Zapraszasz także do poznania tego czym zespół Downa sie charakteryzuje u dziecka w wielku 9-10 lat czyli w tedy gdy przyjmuje sie komunie Św

verdy
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-02-05 19:43:49
..bo w Polsce wierzy się w księdza, a nie w BOGA więc i te zachlejusy sie tak poczuwają! Uczmy ich tak dalej... a będziemy mieli kremacje dwukrotnie płatną itd

tygrysisko130588
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-05 20:44:13
No własnie.....to nie w Polsce

palinka167
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-05 19:33:52
To było w UK nie u nas.

mabelle
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-02-05 17:34:37
Msza święta, ksiądz zbiera na tacę. Zatrzymuje się przy panience, która grzebie w portfelu i mruczy pod nosem -stówka, to na fryzjera i wyciąga złotówkę rzucając do koszyka. na to ksiądz. - Maryja nie chodziła do fryzjera! - A Bóg nie jeździł Mercedesem - odpala panienka.

imthepiercer
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-02-05 15:51:03
druga sprawa to taka, że księża i politycy to największe dziadostwo i złodzieje, są wyjątki, znam uczciwych księży, ale takiemu księdzu, który obraża mi dziecko- bo to jest obraza nie chce udzielić mu komunii, dałabym w ryj!

imthepiercer
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-02-05 15:48:30
Ludzie opamiętajcie się! po jaką cholerę, chrzcić dzieciaka, prowadzić do komunii bierzmowania itp, na szczęście co raz więcej osób wybiera rozsądniejszą drogę, owszem trzeba opowiedzieć dziecku o religiach,nauczyć go pewnej etyki a w wieku 18 lat niech samo zadecyduje czy chce być katolikiem czy ni

tomash3003
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-02-05 14:30:16
...ci złodzieje w sutannach śluby mają friko, a za Twój ślub zawołają średnio cały Twój miesięczny dochód czyli tak jak większość w tym państwie zarabia...te gówniane pieniądze które i tak na nic nie starczają zabierze kościół. Rząd+kościół=Jedna mafia

samaelxd
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-05 14:24:47
...No Koment ...

Basniowy
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-02-06 18:16:09
Mieszkam w pierwszej stolicy Polski :) Miasto Kościelne Gniezno. 80% księży jeździ na prawdę fajnymi autami, których człowiek za zwykłą pensję zapierdzielający po 8, a czasami nawet 10h w robocie, nie byłby w stanie sobie kupić. Co więcej sam osobiście będąc na spacerze z psem widziałem księdza w

Basniowy
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-02-06 18:17:43
luksusowym Mercedesie z dwoma panienkami do towarzystwa. Uwierz, że po takim widoku... brak słów. Idąc dalej, gdy jeszcze chodziłem do kościoła zostałem w trakcie mszy! wyzwany przez księdza bo?? Bo nie wrzuciłem mu nic na składke... Paranoja...

pibi80
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-07 11:22:41
@ison1: przecież napisał, gdzie mieszka. Czyżby wraz ze ślepotą na wystawny tryb życia klechów przychodził też wtórny analfabetyzm? Przy okazji: pojedź do Pelplina, do Lichenia, na J. Górę (nie jelenią) to zobaczysz, o co chodzi.

Basniowy
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-02-05 13:48:21
Po co iść??? Żeby oglądać więcej takich idiotów jak Ty??? Niestety na takiej właśnie zasadzie działa ten wasz kochany kościół. Chcę być szanowany itp. , ale jak ktoś nie wierzy to od razu piekło, potępienie i wszystko co najgorsze. Ostatnio na dniu patrona w mojej szkole starosta powiedział bardzo

Basniowy
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-02-05 13:49:52
cd. ...mądre słowa "Przestańmy wymagać od innych, zacznijmy wymagać od siebie" Jeśli Ci panowie w sukienkach tacy są wspaniali to niech od siebie dadzą np. na odnowe zachrystii, zamiast kupować sobie nowe auto, czy też lecieć na wakacje.

ison1
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-02-05 15:40:03
Basniowy, kurde zawsze się zastanawiam gdzie mieszkają tacy ludzie jak ty. Serio. WSZĘDZIE gdzie byłem w Polsce to księża/zakonnicy zazwyczaj nie mieli auta, mieszkali w zakurzonych pomieszczeniach i ledwo im starczało na chleb. Gdzie mieszkasz? Muszę się kiedyś tam wybrać.

wredotka07
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-05 11:56:56
to nie była w Polsce tylko w UK jeśli dobrze pamiętam

laziale74
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-02-05 08:59:09
dalej chodzimy do koscioła i dawajmy tym knurom na tace

ison1
    Ocena: -5 (glosow:13)
2012-02-05 03:41:43
Prawda jest taka, że nikt mu nie odmówił pierwszej komunii z powodu jego choroby. Tak właśnie działa manipulacja, odmówiono mu prawdopodobnie z innego powodu a 'dziennikarze' już sobie to poprzekręcali jak chcieli. Żałosne... Ciekawe kto pisał ten artykuł.

wredotka07
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-05 11:58:19
redaktorki Papilota

Basniowy
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-02-05 13:42:42
Bo Ty tam byłeś i wiesz najlepiej... zapewne. Sam nie wiesz jak było a udajesz głupio mądrego w obronie tych... tych cwaniaków w sukienkach...

ison1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-05 15:42:43
Basniowy, tak dokładnie. Bo ja wiem kim są naprawdę księża, co to jest Chrześcijaństwo i potrafię na to spojrzeć obiektywnie, a nie na zasadzie 'jak najbardziej im dokopać, nie ważne czy moje argumenty są dobre czy złe'. Może warto rozejrzeć się co tak na prawdę robią zakonnicy?

Basniowy
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-06 18:13:26
Uważasz, że brak mi obiektywizmu??? Otóż wierzyłem... Mam chrzest, komunię i bierzmowanie. Co więcej byłem w Jerozolimie, widziałem i własnymi rękoma dotykałem tzw Grób Pański. Więc zastanów się zanim coś napiszesz, bo tym razem Twoje myślenie było błędne.

jacus1608
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-02-05 02:55:08
ludzie od kiedy 7-latek przystępuje do 1 komunii , trzeba mieć 9 lat

Basniowy
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-05 13:53:05
i właśnie dlatego ja miałem 8 jak szedłem do komunii i był to normalny wiek, w którym do komunii szli wszyscy moi rówieśnicy. Do komunii idzie się w 2 klasie podstawówki, a w niej jest się mając 8 lat. Po za tym to nie było w Polsce, więc ogarnijcię się już z tymi 9 latami...

adrianac79
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-02-05 01:53:34
Kościół w dzisiejszych czasach to temat rzeka, lepiej modlić się w domu samemu i ciężko zarobione pieniądze wydac np. na schronisko dla bezdomnych, dla bezdomnych zwierząt, czy Dom Dziecka ...

imthepiercer
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-05 15:57:52
cd. mieli tyle pieniędzy, żeby nigdy wam niczego nie brakowało i żebyście nie musieli wybierać kupić kurtkę na zime czy coś do jedzenia!!!

SZYBKI71
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-02-05 01:49:39
Bez kasy nie ma wiary w naszych czasach.

egzorcysta22
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-02-05 01:24:02
I jak tu nie być ateistą -.-

marcinhozdw
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-02-05 00:56:25
Dlatego właśnie ludzie odsuwają się od wiary, właśnie przez takich księży jak ten.

ison1
    Ocena: -7 (glosow:9)
2012-02-05 03:39:49
Ludzie odsuwają się od wiary z powodu księdza? Ty wiesz w ogóle o czym mówisz? To co właśnie ujrzałeś i czemu właśnie uległeś to manipulacja mediów, która działa jak widać niesłychanie dobrze. Ciemna masa uwierzy w każdy przekręcony fakt w mediach i znajdzie pretekst do jechania po kościele.

Sandraaa273
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-02-05 09:17:13
od wiaRY czy kosciola ? :) ja na szczescie nigdy nie chodzilam do kosciola, jak moja cala rodzina, moj chlopak tez nie, i moje dzieci tez nie beda, no chyba ze same zdecyduja ze beda chcialy, w co watpie :) teraz ludzie chodza do kosciola na pokaz! a ksieza to najgorsza mafia w polsce !

ison1
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-02-05 13:42:28
Sandraaa273 tak, na pewno ludzie chodzą do kościoła na pokaz. Geniusz. Długo nad tym myślałaś? Ludzie wierzą w jedyną możliwość życia po śmierci na pokaz!Kochają z całego serca kogoś kto oddał za Ciebie życie na pokaz!Pomagają bliskim na pokaz! Zobaczymy co będziesz mówiła na łożu śmierci.Otwórz ocz

Sandraaa273
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-05 20:51:37
ison1 Ludzie ktorzy wierza w boga wcale nie musza chodzic do kosciola ! ja w niego wierze jestem mu wdzieczna za moje zycie, ale... nawet w biblii pisze ze BOG JEST WSZEDZIE, czyli nie trzeba chodzic do kosciola zeby sie modlic, a tym bardziej spowiadac sie tym pedofilom nazywanym ''wybrankami Boga'

Sandraaa273
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-02-05 20:55:26
czy ty czasem nie jestes jednym z tym zaklamancow ison1 ? czy jakas babka w berecie ktora wierzy tym mezczyzna z sukienkach ? znam ludzi ktorzy chodza ''do kosciola'' a stoja przed nim i co? modla sie tam ? robia to tylko zeby nie bylo ze nie byl w niedziele w kosciele...

FuckYou22
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-05 00:04:14
tak

surpryza
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-02-04 23:25:27
nic takiego nie ma miejsca w żadnej monoteistycznej religii. Natomiast w każdej, żeby móc podjąć jakiekolwiek zobowiązanie (a sakrament jest zobowiązaniem) należy być w pełni władz umysłowych i w Biblii też masz to napisane.

marcinhozdw
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-05 00:57:45
Ale zespół downa nie powoduje tego że człowiek nie jest w pełni władz umysłowych, ta choroba powoduje powolniejsze rozwijanie się.

czcibor360
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-05 22:51:53
komentarz usunięty przez użytkownika

koza35055
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-02-04 23:14:30
a niby wszyscy jesteśmy na podobieństwo Jezusa lepiej zastanówmy sie w co wierzymy

kingam123123
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-02-04 23:14:26
od kiedy do komunii idzie się w wieku 7 lat !

koza35055
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-04 23:07:36
ksiądz nie robi nic za darmo dala niego licza sie tylko pieniadze nie ma litosci a czesto jest to zboczeniec oki sa wyjatki ale ile? Nie mam pytń

misiek35
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-04 22:17:18
Po pierwsze to nie było w Polsce tylko w Anglii.

bulbul8080
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-02-04 22:08:36
jezus kochal wszystkich tak samo a mafja podzielila na gorszydsz i leprzych

iceman8112
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-02-04 22:03:27
żal mi tych dzieci a jeszcze bardziej księży 0.0001% to księża z powalania reszta to...

krzysjarzyna1
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-02-04 21:57:19
Ci księża zachowują się jakby mieli downa -_-

Babex
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-02-04 21:54:07
Szkoda mi bardzo tego małego chłopczyka.. Tacy ludzię są bardzo kochani, serca maja ogromne... a tu taki sku*wiel przyjdzie i nie chce takiemu dziecku komuni świętej udzielić.. ;/

tycjaa1
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-02-04 21:53:03
do komunii idzie się w wieku 8 lat.. tak nabijajcie się z księży.. tylko nie wiecie ze nie każdy ks jest taki.. to stereotyp który przyjęliście bo z takim Wam lepiej.. mam styczność z wieloma księżmi i żaden nie jest taki jak go kreują media.. ;|

kwasik45
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-04 22:10:15
nic na siłę sama dajesz? dobre alimenty będą.

TheSeniorrrrr
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-04 21:49:57
Nie rozumiem tego no dziecko jak dziecko.Może jest troche "głupsze" (że się tak wyraże)intelektualnie.Ale czy to jest powód aby nie dawać mu przyjąć sakramentu komuni świętej??Jezus chciał aby wszyscy zbliżali się do niego a małemu chłopczykowi księża na to nie pozwalają.

aw222
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-04 21:47:13
Z tego co wiem to komunia jest dozwolona od 8 roku życia więc może to było powodem

Monix32
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-02-04 21:31:47
Mam to samo z moją córką też ma zespół i też nie może przyjąć Komunii w naszej parafii chyba w ogóle dam sobie spokój

kaskowe
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-05 18:36:46
Ja teraz jestem w klasie maturalnej. Chodzę do liceum i w mojej klasie jest dziewczyna z zespolem downa. Dziewczyna ta ma chrzest komunie i bierzmowanie i z tego co wiem ceremonie odbyły się bez najmniejszych problemów. Dziwne. Co region to tradycja a niby kościól jest jeden święty i powszechny

rademenez75
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-02-04 20:46:44
Ludzie kochani do komunii idzie się w wieku 9-ciu lat.

Babex
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-02-04 21:49:57
Ten chłopiec zapewne jest za granicą, Anglia, widać po kurtce szkolnej z logo szkoły.. A w Angli do komuni idzię się szybciej.

DodaYoda
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-02-04 20:16:54
Bo klecha jest pedało-pedofilo-zoofilo-nekrofilo-mysofilo-sado-masochistycznym ścierwem które trzeba zabić w trakcie czarnej mszy. Szatan na pewno by tego chłopczyka uleczył i nadałmu nadludzkie moce. AVE SATAN

szatano999
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-18 19:30:32
Ave..

dziecinka88
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-02-04 19:45:45
w religii chrzescijanskiej wszelkie choroby umyslowe sa potepiane... nie wina ksiedza tylko religii. (nie bronie go bo jestem ateistka)

AnonimowyPremier
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-04 19:53:14
A gdzie w Biblii masz napisane że osoba chora jest gorsza? A skoro religia katolicka opiera się na Biblii to wina księży, że Ją naciągają jak im wygodniej. Jakby mogli to nadal mordowaliby osoby ułomne- rzekomo opętane... Jezus chorych uleczał, kościół w najlepszym wypadku tylko szufladkuje...

pibi80
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-07 11:24:31
@AP: chodzi o stary testament, nie o nowy - tam choroby były traktowane inaczej. Dość logicznie, żeby nie rozprzestrzeniać chorych genów, ale zupełnie nieludzko.

zeebee
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-02-04 19:31:46
Nie wiem co mam z tym dalej zrobić księże biskupie. Biskup zamyślił się głęboko po czym spojrzał w oczy proboszcza i mówi. - Przygotuj kota do bierzmowania.

zeebee
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-04 19:31:01
Miesiąc później proboszcza odwiedził Biskup, kumpel z seminarium proboszcza, zauważył ze jego starego kumpla coś trapi. W końcu proboszcz pęka i mówi. - Księże biskupie, bo widzi wasza ekscelencja przyszedł do mnie jeden parafianin i chciał aby udzielić chrztu jego kotu. No i udzieliłem, dał za to

zeebee
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-04 19:29:52
Daję za to 40 tyś. złotych. Proboszcz zamilkł, podrapał się po głowie, w końcu się przełamał i mówi do faceta, - Dobra przyprowadź pan tego kota. Tydzień później odbyła się ceremonia, wszystko według obrządku etc. Miesiąc później proboszcza odwiedził Biskup, kumpel z seminarium proboszcza, zauwa

zeebee
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-04 19:28:35
Święte sakramenty. Przychodzi facet do księdza w sprawie chrztu. - No to jak ma na imię dziecko? zaczyna ksiądz - N o tu jest pies pogrzebany bo widzi ksiądz proboszcz mam kota, no zaprzyjaźniłem się z bestią tak strasznie no to chciałem go ochrzcić. Proboszcz na to wybucha gniewem, krzyczy co

kermitttt
    Ocena: -6 (glosow:6)
2012-02-04 19:25:37
ktore na tym zdjęciu ma downa?

Babex
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-02-04 21:43:26
Idiotą jesteś.

AnonimowyPremier
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-02-04 19:24:54
Cyt. "...chory na zespół Downa chłopiec nie jest narazie w stanie dokładnie zrozumieć ceremonii...". Ciekawe czy reszta zdrowych wystarczająco rozumie. Mnie uczono regułek na pamięć, nad sensem których w ogóle się nie zastanawiałem. Ważne żeby zdać i mieć komunię(czytaj)-nowy rower.

amandanna
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-04 19:23:57
Jasne, a chlopczyk jest w kurteczce z logo angielskiej szkoly. Pic na wode, fotomontaz - w zyciu ksiadz by w anglii nie odmowil bo mozna byloby go pozwac za dyskryminacje.

Babex
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-04 21:47:23
A myślisz że o Angli nie piszą po polsku? Może to jest z strony dla Polaków w Angli. Zależy też od ksiedza, bo istnieje w Angli rasizm. A jeśli nie znasz języka angielskiego i masz zero pomocy niestety ale nic na to nie poradzisz.

szatano999
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-04 19:23:16
pewnie bali się że będzie chciał pójść na księdza..

xSzyd3rcAx
    Ocena: -9 (glosow:9)
2012-02-04 19:07:55
nie przygotowywał się jak inni do tej komunii, to czego oni chcą??? to że to down to nieznaczy że ma mieć przywileje skoro oni chcą być normalną częścią społeczeństwa, matka narobiła szumu medialnego i teraz każdy myśli że to zaś ci wredni, źli i ohydni klechowie

AnonimowyPremier
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-02-04 19:13:23
To po kiego ch... Go ochrzcili? Co, zespół downa to choroba uleczalna i myśleli że do 1-wszej komunii Mu przejdzie? Jakby pomachać napchaną kopertą przed czarnym tłuściochem to i pewnie od razu by Go bierzmowali. Hipokryzja KK nie zna granic!

Monix32
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-02-04 21:35:55
Jak można być tak ograniczonym umysłowo ???Co to qrwa średnie wieki?Może na stos od razu z Downem co?Oni są normalną częścia społeczeństwa czego o tobie pajacu powiedzieć nie można!

Zajeczyca
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-02-04 19:06:03
Paradoks Kościoła: chcesz usunąć ciążę - Kościół zabrania, bo to jest człowiek, a wiara zakazuje zabijania. Twoje dziecko urodzi się martwe - Kościół nie chce go ochrzcić, bo to jeszcze nie jest człowiek!

rutrar
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-04 18:59:51
To nie w Polsce ale w Anglii. Odmówił, bo chłopiec nie uczęszczał jak inni na przygotowanie do Pierwszej Komunii. Co tu się dziwić?

asiap1009
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-04 18:54:39
ci księża to też czasem nie mają serca...

kazikZ1959
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-04 19:56:45
rzadko mają serce...

haduszek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-04 18:45:20
Bo księża to jest czarna mafia - jedyna jaka może legalnie działać, no ale oni twierdzą że ludzi na nich naskakują a oni niewinni

TABSCO1
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-02-04 18:37:37
Do wyznań religijnych nic nie mam. Ale kościół to jest pośmiech świata! Nie dziwie sie ze w mądrzejszych narodach mało kto chodzi do kościoła. Jeżlei ktoś wierzy w Jezusa to kościół, który tylko wyłudza kase nie jest mu do niczego potrzebny ;)

murinforte
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-02-04 18:32:27
Kuria mać,faryzeusze

king84
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-02-04 18:13:46
Kościół dawno zszedł na psy dla tego nie biorę ślubu kościelnego , i jeszcze co laska 2000zl WIOCHA !!!!!!!!!

szyszka4545
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-02-04 18:01:07
zasrane czrnuchy!!!

kaskowe
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-02-04 17:49:01
Tak z innej beczki... wiecie że impotent, cukrzyk i osoba po amputacji (chociażby palca) nie może być księdzem? Jak sie pytaliśmy na religii dlaczego, to ksiądz wyskoczyl na nas z twarzą i powiedział że nie da obrażać kościoła... Milość miłością ale nie za ich kase ;) Polecam artykuły na ten temat ;

biodegradowalny1
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-02-04 17:42:03
wszyscy jesteście jesteście mądrzy w necie.a jak przyjdzie co do czego to pochwalony i koperta.gdzie sens gdzie logika.

StachTraktorzysta
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-02-04 17:54:03
No nie wszyscy. Człowieku, te czasy już minęły że po kolei od A do Z chodzili i zbierali od frajerów. Coraz więcej ludzi ich nie wpuszcza.

saviola1
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-02-04 17:37:17
to nie jest wina całego Kościoła mówicie tu zbyt ogólnie jest to natomiast wina tego jednego Kapłana który nie chciał udzielić 1szej Komunii Świętej i to ten Kapłan jest wiochą a nie Polski Kościół

StachTraktorzysta
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-02-04 18:02:20
w zapisie prawa kanonicznego jest artykuł, mówiący że : "do komunii świętej, nie może przystąpić osoba niespełna rozumu". jeżeli dzieci z jego klasy przystąpiły, to znaczy że wg. kryteriów szkoły był on wystarczająco zdolny żeby go zakwalifikować do klasy o normalnym profilu.

Morog
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-02-04 17:28:32
a pierwsza komunia to etap dorastania, czy może sakrament ktorego znaczenie trzeba ROZUMIEĆ lemingi?

nieznanaci
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-04 17:25:34
I teraz sami widzicie. Niedawno wyzywaliście Świadków Jehowy, którzy głoszą Bożą Prawdę za darmo, a tu coś takiego. Nawet w wiadomościach i prasie pisze co chwilę, że jakiś ksiądz zgwałcił dziecko itp... Brawa dla inteligentów...

StachTraktorzysta
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-02-04 18:06:03
Świadkowie Jehowy to też dobra sekta. Oni nie zbierają datków, tylko chcą żeby przepisać cały swój majątek na sektę.

kwasik45
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-02-04 22:00:20
Widzę że StachTrakorzysta nieźle zacofany. Tak Świadkowie odprawiają czarne msze, uprawiają seks grupowy i wgl sieją zło. Weź lepiej pilnuj tego swojego traktora a nie kłamstwami operujesz. Nie jestem Świadkiem ale wiem że to wyjątkowo porządni ludzie.

Xdek
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-02-04 16:59:43
Jaka jest największa Sekta na świecie ?

AnonimowyPremier
    Ocena: 12 (glosow:14)
2012-02-04 16:25:02
Każą rodzić chore dzieci potępiając aborcję, a potem olewają system i pozostawiają rodziny takich dzieci samym sobie, później wpadną raz w roku pytając "jak się żyje". Ot cała moralność KK. Księżulko pewnie na kopertę czeka...

StachTraktorzysta
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-02-04 17:50:28
Celnie to ująłeś.

franki34
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-02-04 16:14:00
kler,opodatkowac,zagnac do roboty,debile i już nie wypowiadam sie dalej bo mnie krew zalewa

raval
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-02-04 15:46:33
komentarz usunięty przez użytkownika

Marecki384
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-02-04 15:26:18
Nie ma poprostu słów do tego co przeczytałem Księża to banda pasożytów wysysająca z ludzi i kraju pieniądze. Jak można dziecku odmówić komunii???Ten dziad co to zrobił żyje w głębokim średniowieczu. Kiedys czytałem o niedpouszczeniu chłopca chorego na raka Ze niby za dużo opuszczał spotkań!!!Sk

zk446
    Ocena: -11 (glosow:11)
2012-02-04 15:24:43
Mały podobny do maćka z klanu.

rusofilII
    Ocena: 13 (glosow:27)
2012-02-04 15:19:57
Kościół to należy natychmiast ograniczyć do miana podrzędnej instytucji żyjącej z datków, od razu by inaczej wyglądał ten burdel. Im większa tolerancja dla kościoła i klechów, tym większa ciemnota w Polsce. Żałosne.

Homo_erectus
    Ocena: 8 (glosow:12)
2012-02-04 15:45:37
Jezu Rusofil... zgadzam sie z toba!;D zaczynasz gadac w koncu od rzeczy, cud! i to pod absurdem o kosciele, to chyba wszystko wyjasnia;D

jamez
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-02-04 15:54:43
rusofil to szatan dzieci nie lubi

rusofilII
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-02-04 17:18:46
Homo_erectus, zgadzamy się, powinniśmy to opić.

Homo_erectus
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-04 23:14:48
w kwestii mocniejszych trunków zawsze jestem na tak;) a jesli jest okazja to już grzechem jest odmówic;D ja stawiam

rusofilII
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-02-06 23:33:37
Ok, to kiedyś ja postawię. Co pijemy?

yggdrasil
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-07 00:56:35
rusofil, zwykle chrzanisz głupoty, ale z przykrością stwierdzam, że tu masz rację.

Czarna2012sd
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-02-04 15:12:00
W tych czasach to Księza tylko na pieniądze lecą oczywiscie nie wszyscy sa tez wporządku niektórzy. Ale z Tą komunia to przesadzili,trzeba było napisac do Biskupa i tyle.

Lukas_1988
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-02-04 17:50:19
Nie znam takich. Dla mnie każdy ksiądz=pasożyt.

rusofilII
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-02-06 23:34:45
Nie istnieją klechy w porządku. Każdy ma coś ze złodzieja/pedofila/gwałciciela/innego dewianta.

ciekawski73
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-04 15:08:55
bylaby kasa-bylaby komunia... a mamuska tez fajna....

iza2469
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-04 15:05:26
ciekawe niby dlaczego??!! wiocha totalna!!

Mortar
    Ocena: -7 (glosow:17)
2012-02-04 15:14:18
Maciek z klanu jest oburzony - odwołał melanż w wannie

Joap443394
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-02-04 14:58:02
Zawsze powtarzam, że księża to najwięksi grzesznicy;p

T-e-n-s-o-r
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-02-04 14:57:20
Powiesić ich, jak w średniowieczu.

Homo_erectus
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-02-04 15:46:06
w sredniowieczu kosciol mial jeszcze wieksza wladze niz teraz...

misiek198407
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-02-04 14:56:05
pewnie nie dali co laska ale nie mniej niz (wpisac kwote)i sie gangster(pleban0 z czarnej mafii obraził

Staradziffka
    Ocena: 14 (glosow:18)
2012-02-04 14:52:38
Kler to zwykłe ścierwo przepełnione hipokryzją i chciwością, które tylko potrafi nas okradać.

Staradziffka
    Ocena: 10 (glosow:14)
2012-02-04 14:53:35
W dodatku pedofile.

menegroth
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-02-04 14:48:55
To się nazywa równe traktowanie a przecież oni mają być dla biednych, słabych, chorych i cierpiących. Oni się już pogubili i przez nich cały kościół kiedyś upadnie! Przed ich oczami stoi tylko pieniądz i dupy - taki jest właśnie kler.

slawki12
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-02-04 14:46:30
Ksiądz głosi słowo Boże????????? Nie !!!! Ksiądz głosi kto dał więcej na kolędzie, kto ma plazme,a kto nie dał!!! W kościele rewia mody,moherstwo bijace się o miejsca siedzące,małżeństwa przykładne żyjące z kościołem, a na bokach pieprzące się na lewo i prawo !!!! I to jest Qrwa kościół?Ja się pytam

uap1984
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-02-04 14:40:59
Księża to banda zboczonych złodziei , chamów i święte krowy . Ryba psuje się od głowy . Na czele tej firmy stoi były żołnierz Wehrmachtu , Hitlerjugend i śmieje się z rozkradzionej Polski . Molestowania w niemieckim kościele też zamietli pod dywan . Pozdrawiam Was ciule , to słyszymy z okienka !

Ananke
    Ocena: 13 (glosow:13)
2012-02-04 14:39:29
Mojego brata klecha też nie chciał dopuścić do 1wszej komunii z racji,że jest niepełnosprawny. Powód podał taki, że zepsuje całe nagranie wideo.Czy to jest normalne? W jakim my państwie żyjemy:/

muchag
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-02-04 14:25:12
Do księdza przychodzi małżeństwo z prośbą by ochrzcił ich pieska dają mu za to 5000dol Z poczuciem grzechu jedzie do Biskupa na spowiedzi. Ojcze zgrzeszyłem ochrzciłem psa oj synu to bardzo ciężki grzech ale za to wziąłem 5000dol To przygotowuj go do komunii i bierzmowania.

legionistazaw
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-02-04 14:14:25
Komunia święta -9 lat. Chłopiec z zespołem downa - 7lat. NIE MÓGŁ PRZYSTĄPIĆ DO KOMUNII ŚWIĘTEJ ZE SWOIMI RÓWIEŚNIKAMI? nO RACZEJ MA JESZCZE 2 LATA....

pawelr5a
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-02-04 14:03:01
Ją święty nie jestem, ale w porównaniu do tych których znam to bym był zajebistym księdzem.

slawki12
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-04 14:50:36
Ja tez święty nie jestem,ale w porównaniu Księży i polityków..To Mogę być i PREZYDENTEM I PAPIEŻEM !!!!!

StachTraktorzysta
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-04 18:18:33
Nie byłbyś zajebistym księdzem. tylko robiłbyś to, co ci nakaże twój proboszcz. jeśli chcesz wiedzieć co byś robił, to poczytaj książkę Romana Jonasza, (byłego księdza) pt. "Byłem księdzem". bez trudu znajdziesz ją w necie. wpisz w Google sam tytuł. a jak ci się czytać nie chce, to ściągnij

StachTraktorzysta
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-04 18:22:50
i zainstaluj sobie syntezator mowy "Ivona". wytnij teks, wklej do syntezatora i masz ubaw po pachy przez kilka wieczorów. ja tak zrobiłem, teraz każdą książkę tak czytam. polecam.

kojak20
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-02-04 13:46:49
Księża ślubowali "ubóstwo" a jest zupełnie inaczej...A idz z kopertą do księdza to chetnie udzieli Pierwszej Komunii...

Cockroach
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-04 13:40:22
Jezus potępiał kapłanów. A to, że akurat oni mianują się "następcami apostołów" - chwyt marketingowy :) Rada dla rodziców dziecka - zmieńcie Kościół :)

Hubiv8
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-02-04 13:37:30
Nie od dziś wiadomo że ksiądz to urzędnik nie mający nie wspólnego z powołaniem, i taka jego władza haha tylko na tyle go stać cham skończony za to nienawidzę kościoła i pseudo kapłanów ale jestem wierzący i ta cała szopka nie jest mi potrzebna do wiary w Boga

iamondine
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-02-04 13:30:40
Jakby przyszła z kopertą, to by się zgodził.

dzieci_proboszcza
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-02-04 13:27:36
widocznie za malo rodzice zaplacili. Kosciol to biznes a nie wiara.

sens0r
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-02-04 13:25:34
podobno wszyscy jestesmy dziecmi Bożymi więc nie rozumiem czyli "tacy" już nie?

yggdrasil
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-02-04 13:09:10
kościół, to biznes. dlatego ja od tego biznesu trzymam się jak najdalej.

Myshulka
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-02-04 13:07:07
to jest po prostu smutne...

peter8615
    Ocena: 12 (glosow:12)
2012-02-04 12:55:58
Chrześcijaństwo - najstarsza działalność gospodarcza świata

wilek89
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-02-04 12:53:54
przecież do I Komunii przystępuje się dzisiaj w wieku 9 lat.

davidofk
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-02-04 13:10:54
moja córka ma 10 lat i jest 3 lata po, czy ktos liczyc nie umie?

lolo1lolo1
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-02-04 12:50:46
tak Jezus był ubogi... ale co zostalo z jego nauk tak poza kosciolem? ksieza zyjacy teraz potrafia tak starszych ludzi zmanipulowac ze czlowiek glupi da na tace specjalnie wiecej zeby probosz mial nowy samochod wkoncu musi swoja parafie w jakis sposob prezentowac..

kuka22
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-02-04 12:41:52
Oj człowieku żebyś ty wiedział choć troszkę o osobach z zespołem Downa.... Twoja wypowiedź to zniżenie się do poziomu, poniżej którego zejść już się nie da. Osoby z zespolem czują tak samo, myślą także, kochają miłością piękniejszą niż ludzie zdrowi, i nigdy nie pomyśleliby źle nawet o tobie

masahuku999
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-02-04 12:27:46
Zachowanie księdza poniżej ch... ale...jak dobrze kojarze to " Pierwsza Komunia ŚW " jest przyjmowana w wieku lat 9 a nie 7... Myle się?

PuszkaPandory91
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-02-04 12:14:33
Rodzice za mały kasy dali to odmówił ;/ Taka jest prawda,księża patrzą tylko jak by się tu jak najwięcej nachapać ;/

krzysjarzyna1
    Ocena: 8 (glosow:12)
2012-02-04 11:56:28
I to wasz wspaniały katolicki kościół...

Arystoteles384
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-02-04 11:49:34
No tak oni to mogą odmówić,a jak ich ktoś nie wpuści na kolędę to zaraz żyd, komuch, mason i zapisane że nie wpuścił do domu nic do religii nie mam ale trzeba powiedzieć że Bóg jest w porządku ale obsługa naziemna h..wa (przynajmniej część)

SUAX
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-02-04 11:38:06
Bez kitu, chyba czarnucha poje***o. jego obowiązkiem jest udzielenie sakramentu, a nie przywilejem że sobie wybiera dzieci. ps księży w seminarium powinni kastrować, przynajmniej chemicznie.

orgia
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-02-04 11:25:20
SecuritySoldier nie wiem , może i nie myśli ale Bóg kocha wszystkich tak? Ksiądz reprezentuje Kościół i Boga tak? Więc tutaj wniosek że jednak nie każdy może należeć do wspólnoty Kościoła. Ja już dawno nie chodzę do kościoła i nie wspieram mafii w sukienkach a w Boga wierzę na swój sposób.

winnica10
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-02-04 11:22:04
nie ma czego płakać , olejcie księdz koścół i cała tą sektę .

Quattro85
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-02-04 11:12:28
Nie mam problemów z Księżmi,ponieważ już od 10 lat jestem po apostazji i mam ich w tyle!!! Skandalem jest to,iż nie udzielono Komunii Świętej chłopcu z zespołem Downa,a udziela Ślubu Kościelnego kobietom w ciąży i to w białych sukniach z welonem!!!

SecuritySoldier
    Ocena: -28 (glosow:30)
2012-02-04 11:05:04
Taki down nawet nie myśli...

userman88
    Ocena: 11 (glosow:11)
2012-02-04 11:47:02
Za to wszyscy widzą jak Ty "myślisz" i co reprezentujesz jak tak piszesz! Kretynie! W tym momencie tak pisząc upadłeś na dno...

peter8615
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-02-04 12:54:37
SecuritySoldier ty wieśniaku! Być może ten chłopaczek więcej osiągnie w życiu niż Ty! A już na pewno będzie mądrzejszy od ciebie!

davidofk
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-02-04 13:21:28
Ty skur...synu, stary twój spuścił się na gnój i słońce cie wychodowało więc to ty nie myslisz w przeciwieństwie do tego chłopczyka, to dziecko się uśmiecha i na pewno myśli. wy...alaj z takimi komentarzami

Monix32
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-04 21:46:23
Ależ z ciebie kretynS jak gówno wiesz to chociaż się nie wypowiadaj błagam

Lukas_1988
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-04 18:09:21
Sami siebie opodatkują, weź przestań. Przecież ta czarna hołota rządzi państwem.

Homo_erectus
    Ocena: 13 (glosow:15)
2012-02-04 10:43:50
jak ja nie znoszę tych łajdaków w sukienkach! za dobrze mają, zabrałabym wszystko i niech wtedy zgrywają chojraków!

Rulez1865
    Ocena: 10 (glosow:12)
2012-02-04 10:35:25
Za mało mu zapłacili albo nie dali mu dziecka do wydy*mania.

spiro
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-02-04 10:33:46
Matka mogła dać więcej co łaska, to pewnie nie było by problemu

admintopedal
    Ocena: 11 (glosow:13)
2012-02-04 10:30:40
ksieza to pedofile w sutannach.pewnie chlopiec im sie nie spodobal.

zuczek208
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-02-04 10:03:41
to nie był ksiadz to cheretyk banda brak słów

Headshoot221
    Ocena: 11 (glosow:11)
2012-02-04 09:47:49
Co mu to dziecko zawiniło?! Co to za czasy żeby ksiądz dyskryminował ludzi?!

wandern
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-04 13:28:53
I jeszcze zza ambony pewnie krzyczy: "przygarnijcie trędowatego".Sama idea kościoła jest szczytna i honorowa,ale jak widzę księży,którzy kupują sobie Forda Fokusa z salonu,czy wyjeżdżają na kanary (a znam takiego osobiście),to nie dziwi mnie zachowanie antyklerykalne.Co nie oznacza,że Chrześcijaństw

wandern
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-04 14:01:08
...to zło,i nadal przemawiam za wartościami płynącymi z nauk np.Jana Pawła II,czy Ojca Pio.To się absolutnie nie wyklucza.Ksiądz też człowiek i są tu zarówno pedofile (niektórzy przyklejają łatkę pedofila do księży,co jest niesłuszne,bo moim zdaniem jest to taki sam odsetek ludzi ludzi co u świeckic

wandern
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-04 14:01:52
kich),czy cwaniacy.Takie jest moje zdanie.

jamez
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-02-04 09:44:19
mogli rodzice zapłacić więcej , to na pewno by dopuścił do komunii , te wieprze w czarnych mundurkach miłują tylko pieniądze w Boga nie wierzą i niech nikt nie pisze że nie" wszyscy" bo jak nie jest pies na kasę to znowu za kobietkami się ugania albo za małymi dziećmi bo o kolegach po fachu już nie

jamez
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-02-04 09:45:19
wspomnę! a moherki do dzieła

student1234321
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-02-04 09:41:59
Na pewno Kościół nie lubi dzieci z zespołem Downa! Co za bzdurne gadanie :|. Zresztą ktoś pisze że to w UK, możliwe że Kościół Katolicki ale też Anglikański, ale od razu można jechać po polskich, a co!

StachTraktorzysta
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-02-04 10:12:03
w kościele protestanckim nie ma czegoś takiego jak komunia. mają coś co nazywają konfirmacją (deklarowanie że się zostaje w tej wierze). ale przeprowadza się to w wieku 15-tu lat. ten przypadek dotyczył kościoła katolickiego.

krissparow
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-02-04 09:17:47
trzeba mieć 9 lat! a z dziećmi zzespołem Downa trzeba przeprowadzić inną katechizację. Może w ogołe nie miał takowej. Łatwo oceniać a życie jest bogatsze...

i_Lolek
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-02-04 09:43:38
o jakiej ty katechizacji mówisz. w moim mieście swiadek jechowy chciał poślubić katoliczkę. to sie "cudownie nawrócił". sypnął grosiwem i miał chrzest komunię i ślub w jeden dzień i wszyscy byli szczęśliwi. z rodzicami panny młodej włącznie

gacii
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-01-30 09:36:14
PROBLEM POLEGA NA TYM ŻE TA HISTORIA MIAŁA MIEJSCE W WIELKIEJ BRYTANII.KILKA DNI TEMU PISAŁO NA INTERNECIE

karmelkzn
    Ocena: 16 (glosow:16)
2012-01-30 11:21:54
a co za różnica w jakim to było państwie? i tak wiocha dla kościoła!

Basniowy
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-01-30 11:26:06
Gratuluje dobrego poinformowania :) Ale popieram jak najbardziej przedmówcę. To w jakim kraju miała miejsce ta sytuacja ma małe znaczenie. To co robi kościół to jest jakieś nieporozumienie... niestety.

wlodekmir3
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-01-30 06:19:59
Co za gnoje, no chyba, że jakaś stówka. Wszystko da się zrobić

mahmed0505
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-01-30 00:54:46
tylko małe pytanko czy nie trzeba mieć 9 lat żeby iść do komunii:)???

Basniowy
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-01-30 01:04:01
ja szedłem jak miałem 8 lat, więc nie ma co do tego chyba żadnej reguły.

Basniowy
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-01-30 01:03:05
sam jesteś przerobiony ;)

drako
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-01-30 13:50:48
a ty nie dorobiony

Basniowy
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-01-30 23:08:03
Skończmy tę idiotyczną dyskusję. Raz, nie prowadzi do niczego. Dwa, nie zwykłem konwersować na takim poziomie.

shark7
    Ocena: 23 (glosow:27)
2012-01-29 23:39:46
Jezus był ubogi i pomagał potrzebującym,księża - jego uczniowie mają bogate szaty,pomagają potrzebującym za pieniądze i Oni chcą nam przekazywać nauki Chrystusa,a sami ich nie rozumieją?.

karmelkzn
    Ocena: 16 (glosow:18)
2012-01-30 00:00:04
niestety rekinku cały świat obraca się dookoła kasy... dlatego popieram osoby, które wierzą ale nie praktykują w kościele bo dla mnie to co się wyprawia to żenada. i jeszcze, żeby dziecku odmówić, które nie jest niczemu winne, a na pewno głupoty jakiegoś pajaca w sutannie

shark7
    Ocena: 18 (glosow:18)
2012-01-30 00:29:21
Ja żyję tak aby nie musieć za nic nikogo przepraszać - to moje motto życiowe,i Wiesz jak na razie nikogo nie muszę za nic przepraszać.

wodkazkola
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-01-29 23:28:32
Walić ACTA i proboszcza!

master127
    Ocena: 14 (glosow:20)
2012-01-29 23:25:40
Staram się nie uprzedzać do żadnej grupy społecznej, ale księża mnie jakoś wyjątkowo wqrwiają...

maalinowa
    Ocena: 4 (glosow:14)
2012-01-29 23:22:50
Nie rozumiem takich ludzi..spchyać innych na margines bo są "inni", bo urodzili się z nieszczęśliwą chorobą..*-*


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600