Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
mamamakabra  11-04-06, 15:33 Zgłoś
+ 147 -
Dodano: 2011-04-06, 15:33:40   przez: mamamakabra
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 147  Zgłoś nadużycie
1
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Edukacja
  •  Pijawki Smoleńskie chcą 40 mln
  •  Bardzo wymowne
  •  A Ty? Byłeś kiedyś tak narąbany...
Ukryj komentarze(15)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
MiniMinia
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-05-18 15:47:02
Znając życie chłopcy się podzielili, tak po koleżeńsku, ten w czarnym-lewą, a w niebieskim-prawą ;p

marjane
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-05-24 00:41:04
jej to pewnie wszystko jedno...

pitek599
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-05-20 18:14:35
co jak co ale cycki to ma fajniutkie i nietakie male

uleczkax3
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-05-20 12:27:41
podoba mi sie ten chlopak z jezykiem na wierchu hahaa. xd ale oblesna twarz dziewczyny xdd

haha_69
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-05-19 12:23:56
morda jak wiadro

wikus70
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-05-19 10:50:16
uhahahaha ;DD nie ma to jak orleańska dziewica, szkoda że nie pokazujesz się całej okazałości jak to robisz na imprezach ;DDD xDD hahaha ;D klasowa orgia ;D

lasariusz
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-05-19 08:59:50
A to wszystko nie zmienia faktu, że ona ma twarz jak tatarskie siodło...

Aicha
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-05-19 00:20:48
Gra wstępna 12 - latków...,ale i tak mało ich. Średnia osób (w danej chwili), które uprawiają seks grupowy w wieku ok 12 lat wzrosła przez "słoneczko" ;P

Hichi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-05-18 20:23:13
chwycił by mocniej, a nie ściemę walił :P

ggosc
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-05-18 18:09:15
Cyca to ona ma... co wy mówicie o jakiś wkładkach.

Razorpower
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-05-18 17:06:11
Ci kolesie mają miny jak pedobeary xD

asasa
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-05-18 16:09:13
moim zdaniem wyłazi jej stanik a nie żadne wkładki laktacyjne....a obie ręce tego z grzywką:D

sorcia
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-05-18 15:48:30
jakaś mamuśka bo wkładki laktacyjne jej wyłażą :D a ręce myślę że gościa po jej prawej str.

MiniMinia
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-05-18 15:47:02
Znając życie chłopcy się podzielili, tak po koleżeńsku, ten w czarnym-lewą, a w niebieskim-prawą ;p

ketia
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-05-18 14:52:08
chłopcy fajni

madziula_ns
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-05-18 13:03:57
haha jaaa jebieee/ ni ciula niewiem xp


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300