Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Przekaz zdjęcia jest bardzo oczywisty...
dzikus  12-01-30, 22:56 Zgłoś
+ 553 -
Dodano: 2012-01-30, 22:56:51   przez: dzikus
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 553  Zgłoś nadużycie
3
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Głupota wyryta na twarzy u córki i matki.
  •  Chamstwo i debilizm na polskiej drodze
  •  Tak się spieszył
  •  Powrót do domu w poniedziałek rano
Ukryj komentarze(29)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
marxxes
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-03-27 13:40:16
mi się podoba :-)

Made-In-Poland
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-26 10:31:25
Bo zapewne o to chodziło. Zapomniała tylko o cenniku.

lange99
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-24 14:00:43
gotowa do analu

beetlejuicee
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-20 21:25:26
raczej stara ale jara bo kazdy by zamoczyl

Quincy
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-31 00:37:36
ruchac jej sie chce

grzes831983
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-30 00:22:38
Wszedł bym w ten tylek Dawaj go poklepiemy

Hanter
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-29 21:25:47
A jakże

abdool
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-29 19:02:06
Przekaz brzmi, włóż mi tu.

cincian
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-29 15:32:13
kazdy normalny facet by sie do Niej dobral... ;)

marcin1975rm
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-29 09:04:14
Fajna

evertos
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-28 20:40:13
zajebista

zryjgnoj
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-28 14:10:42
lajcik

macius_es
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-28 11:10:02
nie no, dobra s*cz, o ile tylko pod ubraniami nie wyglada jak pani przedstawicielka ssakow lesnych z innego foto;-)

motorhead
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-28 10:30:48
nie gupia tylko spragniona, tak to jest jak chłop dupa

jazz_jackrabbit
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-28 10:41:06
adekwatny awatar :)

stilldead
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-28 00:50:57
Kurde, dawali byscie w komentach linka do profilu, albo nie zaslaniali nazwiska, to moze bym ja wytargal na jakie piwo w plenerze...

drLOUBITCH
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-27 20:00:14
Przekaz zdjęcia jest taki, że ma wszystkich w dupie.

Ramuelek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-27 19:46:40
Stara ale jara :)

xPogromczynix
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-03-27 18:05:32
Szkoda ,że tylko tyły. Widać,że głupia.

Vedat
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-28 00:26:11
Zapewne tak właśnie jest!

pascolo
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-27 16:38:06
Co w tym zdjęciu jest nie tak? Lepiej chyba popatrzeć na atrakcyjne kobiety jak ta niż na jakies paszczury i smoki.

Daniellos23
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-03-27 16:10:05
Ładny ma tyłeczek i tak się wypina.Sam sex:)

Ramuelek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-27 19:47:22
Popieram !

Ouuuu
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-03-27 14:46:42
desperacja?

marxxes
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-03-27 13:40:16
mi się podoba :-)

Blassk
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-03-27 12:57:09
No tyły ma fajne;P

mipa
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-27 11:36:32
dzikus - dla ciebie każda kobieta która skończy 25 lat to stara

czorny10
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-27 10:33:43
w listopadzie to wrzuciłem :) 288348,Sprzedam_kanape_w_dobrym_stanie

bart392
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-31 11:59:11
przygotowana na wszystko! ręczniczek do wycierania na wyciągnięcie ręki:D

pawel5555
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-31 08:30:10
Ciekawe, jaka stawka godzinowa? ;]


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400