Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
paktdiabla666  12-01-31, 16:52 Zgłoś
+ 373 -
Dodano: 2012-01-31, 16:52:32   przez: paktdiabla666
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 373  Zgłoś nadużycie
26
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Idealne miejsce na trampolinę
  •  Biedna kobieta, woła o pomoc
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
  •  Dziewczyna o tym jak dotknęła Justina Biebera
Ukryj komentarze(35)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
candycane1988
    Ocena: 13 (glosow:23)
2013-02-08 19:52:45
zdjęcie artystyczne... kobiece ciało jest piękne!

deathmind
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-03-06 15:52:50
To jest zdjęcie artystyczne co już stwierdzono, ale po pierwsze nie z Polski, a po drugie nie z facebooka. Wpiszcie sobie same te cyfry: 42748334601, a wynikiem w google będzie stronka z tym obrazkiem choć autor pewnie jest za głupi żeby ją znaleźć i ściągnął z jednego z wielu polskich portali, na których również można znaleźć te foto.

olcia87tychy
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-02-22 00:01:35
po prostu fajna dupa

korsarz7
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-02-10 14:33:56
antyprawik a co w tym jest madrego twoim zdaniem?

wdowa20.6
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-02-10 12:35:39
Fajnie, jak ja dodałam podobną fotke odrazu zostałam zminusowana. A tu widzę 289 ocenek , chyba ktos ma dobre układy z adminem.

rooa
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-02-09 22:44:49
fotomontaż (nogi). Nawet jakby nie to fajna fota by była:)

maciex8787
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-25 08:49:43
komentarz usunięty przez użytkownika

wiochmencity
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-02-09 18:39:37
komentarz usunięty przez użytkownika

rokoloko
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-02-09 15:46:03
gdzie tu wiocha ??? lalka prima sort :P

outlaws13
    Ocena: 3 (glosow:13)
2013-02-09 14:42:21
Śliczna. Kiedy wy przestaniecie walić konia docenicie piękno kobiecego ciała.

LubiePlackiBardzo
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-02-09 11:30:24
gdzie tu wieś ? -.- ech admin idź już do szkoły, jak to dobrze ze koniec ferii w gimbazie , ( - )

ogarnijto
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-02-09 09:07:08
tyłek to ma fajny

Marcel21_x
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-02-09 08:37:31
Mnie się bardzo podoba, fajny pomysł na zdjęcie :) i oby więcej takich. :) a co do fotografa to mało takich zdjęć jest, że go widać? Bo mnie się wydaje, że dość sporo a jakbym był jej fotografem to jest oczywiste, że bym się pokazał gdzieś tam w tle ;D

gebels82
    Ocena: 4 (glosow:8)
2013-02-09 05:10:21
Jak się wam wieśniaki kobiety nie podobają to chyba o czymś świadczy... Pedały

marinpln
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-02-08 22:21:20
Ładne ujecie ale żeby zaraz k///...,,, @ stwo tyle samo można na plaży pokazać i jakoś nikt nie narzeka :]

Antyprawik
    Ocena: 9 (glosow:11)
2013-02-08 23:12:13
Tu jest spora grupa prawiczków, noł lajfów i ofiar życiowych, którzy nie wiedzą co dobre :D

Rexik
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-02-09 09:38:16
Prawik.. łał!! Jesteś Wipem.. aż mi się gorąco zrobiło :)

tyomex
    Ocena: -6 (glosow:8)
2013-02-08 21:58:48
Artystyczne, KURE*STWO zwykłe i tyle.

Atomman
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-02-08 21:58:21
Gdzie tu wiocha ??? ktos tu daje dupy moderatorowi hehe

korsarz7
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-02-08 21:47:18
moze i piękne ale nie powinna zachowac dla męza?tylko zaraz kilka milionów ma to widziec,lepiej aby zaswieciła inteligencja,jak lubi sie tak pokjazywac to niech zostanie modelka

marinpln
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-02-08 22:28:08
Może to modelka? fotka raczej nie z rąsi----?????

Antyprawik
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-02-08 23:00:19
Tak, powinna założyć na siebie wielką togę, zamknąć się w pokoju i czekać tam do 30. na męża... Niektórzy z was są tak pomyleni, że nadają się wręcz na leczenie.

Hugo_Mineta
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-02-08 21:36:29
No ma co pokazac to i pokazuje.Przynajmniej niema kompleksów i pryszczy na tyłku jak większosc polek.

grzess.90
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-02-08 21:28:41
Niech pokazuje co tylko chce, jeśli ma co pokazać to bardzo fajnie, bo jak będą gimby Twojego pokroku siedzialy tylko przy kompie, to nie dlugo już nie będzie miał kto się pokazać. Wkleić foto w okno nk każdy potrafi^^ Ja na zdjęciu widzę zgrabną Kobietę i żadnej wiochy. POZDRO

chico34
    Ocena: 3 (glosow:7)
2013-02-08 21:16:41
ma co pokazywać to pokazuje, te zdjęcia/komentarze wstawiają chyba jakieś homosie

bravoteampolska
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-02-08 20:35:31
Piękne ciałko . Tylko geje i zazdrosne baby stwierdzą iż zdjęcie nadaję się na wiochę

StachTraktorzysta
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-02-08 20:12:29
Jest dupa - jest główna.

candycane1988
    Ocena: 13 (glosow:23)
2013-02-08 19:52:45
zdjęcie artystyczne... kobiece ciało jest piękne!

Ajatollach
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-02-09 09:16:47
No no no, nie tak prędko. Nie każde kobiece ciało jest piękne.

majusia123
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-02-08 19:15:54
nie złe pierdzenie

jabialy
    Ocena: -4 (glosow:8)
2013-02-08 19:04:07
chyba było z połykiem

Bond35
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-02-08 18:41:39
komentarz usunięty przez moderatora

turlo
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-01-31 17:48:04
Raczej dobre foto !

alucard123
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-01-31 17:21:01
Dobra Dupeczka !

ziomuus
    Ocena: 2 (glosow:20)
2012-01-31 16:57:44
to nie wiocha

masakra01
    Ocena: 1 (glosow:9)
2013-02-08 21:44:02
komentarz usunięty przez moderatora


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400