Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Szkoda, że te panny mają po 14-15 lat.
alcoholdenat  11-04-08, 17:49 Zgłoś
+ 225 -
Dodano: 2011-04-08, 17:49:50   przez: alcoholdenat
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 225  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Bardzo wymowne
  •  A Ty? Byłeś kiedyś tak narąbany...
  •  Portfel mu oddał, a telefon rozwalił
  •  Powrót do domu po zakupach
Ukryj komentarze(56)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
kwiatooshek
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-06-22 14:18:09
Aż takie młode to one nie są:) Wygłupy to wygłupy, kto z was nic głupiego w życiu nie zrobił?

ladyloretta
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-30 18:34:12
Ta blondi ma chyba coś z mięśniami twarzy, bo na obu zdjęciach ma tę samą minę :)

Kawaiii19
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-06 04:52:32
Wku*wia mnie polowa zdjec tutaj ;/ Wiocha? Tylko ze Ci co to wstawiaja sami braliby takie dziewczyny od rana do nocy. I dzisiejsi ludzie mysla ze tylko dzisiejsza mlodzierz w wieku 12-18 lat juz traci dziewictwo ;) A gowno prawda :D Bo 40 lat temu tez sie gowniarzeria rucha*a tylko neta nie mieli ;)

metallica95
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-01 19:57:02
Mysza...?

MrocznyKosiarz1
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-06-28 15:36:07
OOOOOO KUR***WA ale laski

bazylek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-28 15:34:53
gerard18 ma racje:)

mamamia1234
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-27 01:31:45
ale pasztety!!!!!!!!!!!kijem bym nie bral tych gowniar= 0

gerard18
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-25 17:31:25
co wy ludzie chcecie fajne dziewczyny:)

pysiunia11
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-06-25 11:10:56
poza tym nie wiem co to komu daje wstawienie tu naszego ZAJEBISTEGO zdjecia,nic nikt tym nie zmieni i tak BEDZIEMY ZAJEBISTE i tak! a to,ze kogos matka natura uroda i rozumem nie obdarowala to przykro mi kochanii ;*najpiew patrz na siebie,przykro mi ale nas takie cos nie razi,znamy swoja wartosc!;)

pysiunia11
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-25 11:06:29
ojej Agniesiu;* Jeżeli masz jakiś problem to do "Bravo" napisz! Bo widac ze jak na nas patrzysz to zal Ci dupe sciska,moze Ci jakos pomoga;* pozatym nigdy nie zdazyla mi sie styuacja zeby ktos przede mną uciekal,wiec chyba masz zle info malenia;)pozdro pocwicz moze bedzie lepiej piona!

RzepSen
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-25 09:19:45
Ale ja nie wiem co wy macie do tego ??!! ag-niesia : Twój brat uciekł jo ? raczej ona uciekła od niego . : ] Jak tak wstawiacie wszystkich foty , to kur.wa wstawcie swoje ... jak ja tu znajde swoją fote , uwierzcie mi że ten portal zniknie na przestrzeni 1 miesiąca ...

ag-niesia
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-25 00:57:52
No czarna to wiem że lubi ten sport. Mój brat przed nią uciekł;) Marta też niech się zacznie chociaż trochę szanować, bo to co teraz jest fajne później wyjdzie bokiem. No i oczywiście fajnie, że skończyły szkołę. Szkoda, że gimnazjum ;) no to widzę Grudziądz i Gruta mają się kogo wstydzić. Żal

RzepSen
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-24 14:41:34
Co za pajac z tego co to wstawił .. Widać że zazdrościsz Adzie i Marcie ... na moje to Ty wstawiasz to bo możesz o tym tylko pomażyć ... / Znam je osobiście ..

guptok
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-24 11:08:44
ja bym chciał być pomiędzy nimi :D

WWZiom
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-24 03:07:18
mogłyby przede mna tak zrobić :D Ja tu wiochy nie widze

aImLeSS
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-23 21:17:54
I weź tu kurde teraz rozpoznaj, czy młoda ma skończone 15 lat i czy nie grozi Ci prokurator...

bosse
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-23 09:58:54
blondi by siadła i to konkrtnie

jopu
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-06-23 00:08:57
zaopiekowal bym sie obiema ;D

DrachuCK
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-22 20:26:09
Fajne Dziewczyny i tyle ;]

DrachuCK
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-22 20:20:53
Wole Brunetki ale jak zobaczyłem tą blondi na Fc to dla niej zrobił bym wyjątek ,jestem 100% pewny ze to ona ;]

kwiatooshek
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-06-22 14:18:09
Aż takie młode to one nie są:) Wygłupy to wygłupy, kto z was nic głupiego w życiu nie zrobił?

kimpel
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-06-22 12:54:53
normalne zdjęcia, na których dziewczyny mają dobry humor, pozdrawiam

pysiunia11
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-06-22 12:03:12
hahaha Adzia luknij na komy ;d same dupy sie bulwersuja ;d zal dupe sciska ;d Przepraszamy , ze jestesmy takie fajne ;(

czekolada21
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-22 10:17:06
mmmmmmmm DZIECI hahaahah

mustasj
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-22 09:32:00
widzisz Ada, mam tutaj konto ale to nie ja wstawiłem ;] Pozdro kumpel z klasy ;P

mustasj
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-06-22 09:27:41
taa dzis bylem przez ta czarna oskarzony ze to ja wstawilem ;x , aha i ta czarna jest rok starsza ode mnie wiec ma 16 lat ;] A tobie radze zaczac sie bac, dodales jej zdjecie na portal be z jej wiedzy wiec chyba wiesz co ona moze (i chce) zrobic :)

pysiunia11
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-06-22 07:37:28
hahaha co ja tu czytam to dopiero sieo sobie dowiaduje;d sama tego nie wiedzialam ludzie!

gumle
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-06-22 06:16:58
Ada (czarna) ma 15 lat, Marta (blond) bodajże 16lat. Dziewczyny są może trochę zwariowane, ale dobrze się bawią a autor żałuje, bo nigdy nie będzie miał szans u takich dup :p

taer666
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-22 01:51:33
Teraz na podrywie trza pytać o dowód lub legitkę bo do paki można trafić przez takie siksy wyrośnięte :D

Pat09Szczecin
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-21 23:01:47
Zenada.

vixen7
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-21 22:48:04
Wiochą to są te drzwi z tym z wieśniackim zamkiem :D

Koneko
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-21 20:53:02
No sorki, ale ktoś przekłamał fakty ;) Bo OBIE te dziewczyny znam ;P i no wybaczcie, ale mają po 19 lat ;) Pozderki ;)

serw33
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-06-21 20:34:17
pierwsze skojarzenie- głupie curwy. :P

ILIADA
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-06-21 20:07:22
żałosne..

kabak1221
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-06-21 19:24:26
Jak to sa dla ciebie 14 to wole nie wiedziec jak wygladaja 20 ... Zal Ps.Nie wiedze na tym foto zadnej wiochy ...

Defqon.1
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-06-21 19:23:17
szturnąłby!

Grzdyl23
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-21 19:21:31
te dziołchy po prostu sie bawią i wiochy żadnej nie ma

mateusz0987
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-21 19:09:02
Ładne :D:D i napewno maja wiecej niz 14 lat

seba7212
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-06-21 18:54:52
widać, że autor zazdrości :d zero wiochy, po prostu dobrze się bawią -.-

MisiOpyl
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-21 18:37:05
Ja tu nie widze wiochy-.-, nawet są ładne....!^^

WoRlDoFWiOcHa
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-21 18:31:04
Według mnie to coś koło 16-17 ładne nawet wiochy nie widzę:(

edd20328
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-21 18:29:11
też bym pogryzł i polizał :D

pelkos
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-21 18:04:56
We dwie i orgia.. Brawo za znajomość tego terminu.. Przykro mi, że z oszacowaniem wieku nie wyszło..

dzwonek224
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-06-21 18:03:28
Po 1 dla was kazda dziewczyna z dupa lub cyckami na wiezchu ma po 14 lat -.- Po 2 to ich sprawa, a nie wasza... Ja tu wiochy nie widze

QmaQm
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-06-21 17:46:18
szkoda ci bo se nie poruchasz

bello193
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-06-21 17:01:50
nie uwierze ze to 14stki ;/

marca17
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-06-21 16:30:47
one maja conajmniej 17 lat! i nie widze wiochy :/ tylko sie bawia :)

freezeeq2
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-21 15:53:01
Przynajmniej blondi fajna :D

Liilka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-21 15:37:25
mają mają ;) sama je kojarze z widzenia i wiem ;p

maks81
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-06-21 15:04:06
Niby skąd byś wiedział,że mają po tyle lat jak to zdjęcie nawet nie jest z nk ani też fb ?

pysiunia11
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-06-21 14:38:04
haha no nie pyklo cos komuś . Ale wkurza mnie to ze mi oczy zaslonili ;( ;D Adzia mamy 14 lat ! ;d a ja jutro szkołe koncze to cos sie chyba im w dupie popie rdolilo ;D

pysiunia11
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-06-21 14:24:36
14 lat to ja miałam 2 lata temu ;D haha a orgia byla pyszna ;d boli mnie ludzka glupota ! pozdro hejty .. aa i zdj b. ładne mogliście tylko oczu nie zaslaniac ;( psuje to efekt zdjecia :d

lysy939393
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-06-21 13:11:12
Fajne dziewczyny, nie widze tu wiochy :) pozdrawiam :)

rybinski87
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-06-21 11:58:57
lubię blondynę :)

Ouuuu
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-06-21 11:52:12
Że one mają 14 lat??? O.o""" Patologia na czterech kółkach -.- Niemożliwe, przecież 14-stki nie są takie wyrośnięte...

alcoholdenat
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-04-09 12:20:42
przyznałbym rację, gdyby nie fakt że znam te dziewczynki osobiście ;]

Astat1991
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-04-08 18:22:18
a właśnie że blondi ma 20 lat:P i z orgiami ma mało wspólnego:P


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300