Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
I dodać zdjęcie z laptopem i płaskim telewizorem na nk. Masakra...
Rasta_Moloko  12-02-04, 11:33 Zgłoś
+ 733 -
Dodano: 2012-02-04, 11:33:44   przez: Rasta_Moloko
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 733  Zgłoś nadużycie
55
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Z cyklu szalone pomysły polityków
  •  Pomysł na biznes
  •  Dron nagrał leśnego śmieciarza (Polska)17
  •  O, pojawił sie pierwszy klient.
Ukryj komentarze(88)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
King_Midas
    Ocena: 10 (glosow:16)
2012-02-04 14:09:33
regalik zajebisty tak że się telewizor nie mieści dlatego postawiła go na stole

Zuzka20122
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-07-02 12:35:25
Skupiona mina pełen prfesjonalizm... Fryzjer był... Dzianko uprasowane...Panterka;) tylko foto robić Gwieździe:D:D:D:D:D

Biznesmen
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-07-01 17:45:05
Ale meblościanka też się trzyma jeszcze:D

konji
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-06-22 10:39:24
skoro meble na wysoki połysk to chociaż sprzęt rtv na czasie :)

angelo1403
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-06-18 13:23:36
Meble pamietaja jeszcze PRL ale tv zafoljowane pewnie pozyczyla od sasiada ale szacun no noooo :P .... zal

krzysiu23
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-06-18 11:14:13
Nówka tv a meble z przed wojny :D

Agresorek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-06-18 11:07:21
komentarz usunięty przez moderatora

lubradz87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-18 12:16:09
co złego było napisane ?

cama
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-17 19:56:11
Jest sprzecik - jest lansik :)))))))

pyzavader
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-16 13:27:09
TV ledwo rozpakowany z kartonu xD

ostry197
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-06-16 11:45:06
Tv cnotliwe jeszcze-już 3 lata w folii stoi bo...szkoda by było zarysować...:DDDDDDDD

findur
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-15 22:46:20
ludzie to mają nasrane w głowach i nierozgrzebane...

bioder
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-15 20:21:10
komentarz usunięty przez moderatora

chrostek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-15 12:02:55
meble by sobie kupila lepiej nowe i jakies panele na podloge..

elmer.czubek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-06-14 20:00:09
Kurka to w latach 70tych mieli już LCD i laptopy?

Zonnebloem
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-06-14 19:41:04
Ubrana jest do dupy ale musze przyznac, ze ma fajna spodniczke.

drswir
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-14 15:42:24
na stole była by i komórka ale ów sprzęt został wykorzystany do sporządzenia fotografii, niejeden niepogardziłby takim ... posagiem

teczowapani
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-06-14 12:08:00
lepiej niech sobie nowy regal kupi!

jakub.ts
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-06-14 00:05:42
Telewizor od dwóch tygodni zafoliowany, ale co tam! Nie ściągamy, bo nowy!

Glicerynlka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-06-13 23:05:43
Nówka nie śmigany ;P

armani7
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-06-13 22:09:26
szkoda tylko ze mebli przez 30 lat nie wymienila

monti151
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-06-13 21:59:29
mebelki super ....styl pozny gierek

Bluznierca
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-06-13 17:28:31
No, fajny. Monitor mam wiekszy, o tv nie wspomne.

gaaruska
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-06-13 14:50:42
komentarz usunięty przez użytkownika

thalia874
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-06-13 21:23:42
to jej kup nie każdy ma kasę aby sobie zmienić...

drocker
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-06-13 13:57:48
Może i nowy TV, ale meble z epoki "wczesny gierek" :-)

szaflarska
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-06-13 13:43:42
telewizor nowy i nie do użytku. za nowy i za drogi pewnie. ja mam większy....50 cali......ha ha ha ha xD

malubesty
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-06-13 10:48:26
na raty kupiła i musi się pochwalic

jaskier75
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-06-13 10:03:19
komentarz usunięty przez moderatora

oleander1818
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-06-13 09:36:47
komentarz usunięty przez użytkownika

Marek-irl
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-06-13 02:15:04
komentarz usunięty przez użytkownika

tomasenko
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-06-13 01:00:16
Uwielbiam ludzi, którzy kupują najnowsze ze świetnym designem telefony telewizory itp żeby potem trzymać to w obskurnej folii

wiochman75
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-06-13 00:16:16
Nie lepiej kupić porządne meble ?

tomasenko
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-06-13 01:02:13
No lepiej meble za 6 tysi i oglądać tv w czarno białym telewizorze

abelja
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-06-12 22:13:41
Ja bym wolała kupić sobie ładne meble do mieszkania, a dopiero potem zbierać na elektronikę. No cóż.

Marsyllia727
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-06-12 21:53:18
mogła chociaż folie z telewizora ściągnąć

Szczena75
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-06-13 22:13:05
Zakurzy sie...

nocnydemon
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-06-12 21:43:02
napewno kupiony na raty .

laurapalmer
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-06-12 21:41:45
co tam laptop czy telewizor,mina modelki-bezcenna.Peełen profesjonalizm,brawa dla tej Pani.Suknie niczym z wybiegu hahaha

drLOUBITCH
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-06-12 21:36:45
Już mogłaby zainwestować w zmianę garderoby i fryzury, bo wygląda jakby utknęła w latach 80-tych.

pieknykrzysio
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-12 21:07:01
komentarz usunięty przez moderatora

guido1970
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-06-12 20:57:45
Tyle sprzętu....,to chyba "dziupla" jakiegoś pasera.

Kronchol
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-06-12 20:51:11
Jeszcze nie odpakowała ponieważ wierzy że Polska wygra euro i wtedy oddadzą jej połowę kasy...Co Wy nie oglądacie reklam?

Shredi
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-06-12 20:24:05
zrozumiałbym, gdyby to miało 50 cali! ale takie byle gówno, jeszcze w folii O.o eheh żeby się nie zakurzył? masakra... + słit babcia na 2 planie...

bula392
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-06-12 20:23:00
kobiecina szuka na necie jak uruchomic i odpakować do konca telewizor

grog
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-06-12 20:21:19
a czemu sie nie chwalic telewizorem i komputerem? Cos taki nieczuly, niech sie kobita chwali jesli taka jej wola. Ciekawe tylko, ze z pilota sciagnela worek, szybciej jej sie zakurzy niz telewizor...

jalu24
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-06-12 20:02:47
meblościanka na tzw. wysoki połysk

D20662720
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-06-12 19:51:38
O! Mój laptop. ;D

yasmina2
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-06-12 19:35:37
Taaa, telewizorek zajebisty, a meblościanka sprzed kilku dekad. Podobnie jak fryzura "modelki"... Wiocha.

lukewawa6
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-06-12 19:18:49
alez kicha.... szyba na obrusie- oczywiscie zeby sie nie pogniotl i nie pobrudzil, telewizor w ochronnej folii, piloty pewnie tez owiniete we foli zeby sie napisy nie wytarly:) a pani nie patrzy w obiektyw tylko nibyz ze zajeta czyms innym i tak naprawdę wogole nie pozuje, to czysty przypadek:)

zoltanka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-06-12 18:39:53
Brakuje telefonu do kolekcji. Ja bym wolala najpierw sobie segment nowy kupic a pozniej tv,bo jak ona barek bedzie otwierala??

kudlatytraktor
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-06-12 17:53:38
Oj jak namiar macie to poradźcie co by folię z TVika zdjęła bo jej się zwulkanizuje i brzydko wyglądać będzie.

vader1973
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-06-12 17:47:33
A co ona taka w***wiona?

Rudol
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-06-12 21:50:55
Przyszła pierwsza rata za tv i laptopa.

Szakalaka2000000
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-06-12 17:34:41
Pewnie dostała gdzieś za zeta w promocji i się lansuje ...

annkubik
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-06-12 17:27:01
meble co najmniej antyczne ;))

mirageBE
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-06-12 17:24:15
kupila i sie musiala pochwalic, typowe..

kocyk8000bmw
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-06-12 16:59:49
komentarz usunięty przez użytkownika

Batman42
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-06-12 16:43:34
Sprzęt to pewnie wnuczek na komunie dostał

GarfieldLasagne
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-06-12 15:53:58
A segment Gierka pamięta..

klisza08
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-06-12 15:29:00
zaciety materialistyczny babon-nie lubie ludzi,ktorzy chwala sie swoimi doczesnymi dobrami wszem i wobec.Znaczy,ze niedowartosciowana w innych dziedzinach zycia. Patrzac na jej przeterminowana twarz wspolczuje tych zmarnowanych lat ciaglej frustracji z tego,ze "inni maja wiecej"...

paulina1089
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-06-12 15:20:38
meble nie najnowsze, więc kobiecina cieszy się, że stać ją na nowy telewizor i komputer:] niech się cieszy:]

kermitttt
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-06-12 15:15:46
Lg Lk 450- 1499zł ISNTE SZALEŃSTWO!

LeSaux
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-06-12 14:37:52
Telewizor - nówka nie włączana

kacperos14
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-06-12 14:35:47
laptop i tv pewnie na kredycik :PPP

bukos000
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-06-12 14:24:57
Telewizor ma, laptopa też, ale na mózg to jej już nie starczyło..

puciopucio32
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-06-12 14:13:35
A meble to pewnie sam gierek fundował.

posiew
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-06-12 14:11:18
hahah ludzie prl`u

Pietafon
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-06-12 13:20:39
A wszystko za kredyt:]

Toomoo92
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-06-12 13:02:52
Lans na laptopa i plazmę zaliczony, Zdjęcie pewnie z 'zaskoczenia' przypadkiem trafiło na jej profil na nk, tylko po to żeby sąsiedzi zazdrościli nowego nabytku.

cavefalcon
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-06-12 12:51:10
komentarz usunięty przez użytkownika

pascolo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-06-12 12:35:37
Teraz przez trzy lata trzeba będzie bulić raty. A te meble to lepiej niech wymieni bo pokój wyglada jakby tam Gierek a nawet sam Gomułka straszył...

Hercules
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-06-12 11:51:32
Tak to jest kiedy w życiu niczego nie miałeś i nagle możesz pozwolić sobie na takie "cacko". Po prostu chcesz pochwalić się, że coś masz. Dla biedniejszych kupić telewizor to jak dla bogatego kupić nowy samochód. Wiem co mówię...

golew
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-06-12 11:15:22
Jeny.. jak była młodsza to niezła laska musiała z niej być...

ogarnijto
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-06-12 11:13:04
stare a teki głupie

Czupur82
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-06-12 11:10:51
największą wiochą, są te meble z czasów komuny...

svc2000
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-06-12 10:37:19
pewnie nie zdejmie tej folii i tak będzie oglądała, a pilot w foliówce :D

zenekbembenek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-06-12 15:32:41
A właśnie się zdziwiłem, że o pilota nie zadbała. TV od używania się nie porysuje, bo w folii, ale żeby z pilota folijkę zdejmować? Istna rozpusta i szastanie kasą

SzatanIsludzy
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-06-12 10:31:35
"Jeszcze folijki ma na sobie"

beifa
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-06-12 10:07:43
Teraz wiadomo, gdzie wpaść i okraść.

bartek_gt007
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-06-12 09:58:16
No jest czym przykozaczyć. TV to wersja LCD dla ubogich od Samsunga. Sam taki tv kupiłem pod x360 bo rok temu cena była 1099zł. Przykozaczyła ;p

metylator
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-06-12 10:56:41
Przecież to LG, a nie Samsung.

kirer2
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-06-12 09:32:03
"POSĘPNY CZEREPIE" - "HE-MAN"

xxewa87
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-04 22:11:44
jeszcze folia nie zdjęta aaach :D

King_Midas
    Ocena: 10 (glosow:16)
2012-02-04 14:09:33
regalik zajebisty tak że się telewizor nie mieści dlatego postawiła go na stole

kutafonix
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-02-04 13:16:10
a meblościanka z PRL-U

granax
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-04 12:16:52
i następny miszcz lingwista. FUCK, a nie fack!!!

wjkwojtyla
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-02-04 12:01:18
Fack niedawno taki sam telewizor kupiłem. Ale folie to się zrywa.

Chop-ze-wsi
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-02-04 11:52:13
TV jescze nowy z folią, szpan jak nic!


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500