Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
wiochaaxD  11-04-08, 22:55 Zgłoś
+ 189 -
Dodano: 2011-04-08, 22:55:47   przez: wiochaaxD
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 189  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Apple.
  •  Portfel mu oddał, a telefon rozwalił
  •  Dzisiejsza Rzeczywistość
  •  Bajki uczą.
Ukryj komentarze(95)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
inspire92
    Ocena: 22 (glosow:24)
2012-03-22 10:43:12
Zobaczcie wczesniejsze absurdy :wiochaaxD" osoba msci sie na tej dziewczynie, gdzie tu wiocha?!!

lolekzxcv
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-28 23:00:30
Tu nie ma żadnej wiochy, co wy chcecie normalna laska! Wiocha ?

gentleWiesniak
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-27 20:49:39
wiocha? fajne zdjecie fajna laska!!

julia931
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-25 11:58:28
dla mnie to nie jest wiocha. ja też w piłkę grałam i tez kilka fotek mam z piłkarzami albo na stadionie albo jak podbijam piłkę..

mateoo151
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-25 04:24:03
wlasnie co chcecie od tego zdjecia i tej dziewczyny???

Miska2812
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-24 22:35:13
ja pierdziele,o co chodzi?normalne zdjecie i juz na glownej.Gowno jest na tej wiosce!

stachujachu
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-24 22:16:42
te skarpety... to getry...

stachujachu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-24 22:15:03
te skarpetki. to getry...

amelka955
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-24 20:14:12
komentarz usunięty przez użytkownika

sonchita
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-23 21:49:11
Trzy "wiochy" z tą samą dziewczyną na głównej???? Zaczynam przypuszczać, że wiochaaxD to któryś z modów albo adminów tego portalu. Ewentualnie admin olał portal i przekazał go do prowadzenia swojemu dziecku-poyebanemu gimbusowi. Kto się stąd zwija? Dajcie znać, jakby co ;-)

sonchita
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-23 21:37:34
przesmieszne, to prawda. Moje absurdy w ciągu kilku sekund lądują w archiwum - bez słowa uzasadnienia.

orlandu
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-23 20:29:23
gdzie tu wiocha ??!!

gugulka
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-23 21:34:16
sorki za wtret, ale skoro to nie wiocha....to kto sie pytam, te plusy wali i za co ??

przesmieszne
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-23 21:37:25
może plusy walą Ci co walą

sternik411
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-03-23 13:14:15
wiochę robi ten kto to wstawił!!!!

Piotrek84r
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-03-23 12:58:18
nie ma wiochy, prosimy moderatorów o usunięcie z głównej

sonchita
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-23 21:28:50
Możemy sobie prosić długo i namiętnie. Ten portal to okręt-widmo bez kapitana.

przesmieszne
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-23 21:32:13
@sonchita nie prawda że nie ma tu kapitana, jest kapitan szybki i zwinny, migusiem przenosi absurdy do archiwum

gugulka
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-23 21:35:48
a my dalej..sobie a muzom...sie produkujemy,ehhh

przesmieszne
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-23 21:42:22
za poprzednią moją wypowiedź sam kapitan chyba puknął mi minusa

gugulka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-23 21:45:03
bo jego to...tez wali...jak go znam

kinio87
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-23 12:56:00
też nie widze tu wiochy ;) fajna dziewczyna... chyba jakaś zawistna koleżanka chciała obsmarować, no cóż jak nie wyjdzie tak to pewnie jakiś tekst w paincie powstanie

kiellekstein
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-23 12:39:32
Po pierwsze internet nie jest anonimowy (mi ustalenie IP i adresu wiochaaxD zajeło 12 min, a nie jestem expertem) a po drugie za swoje działania ponosimy konsekwencje prawne. Grzywna, odszkodowanie, zawiasy, areszt....

kiellekstein
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-23 12:38:14
Mam namiar na adwokata specjalizujacego się w sprawach o prześladowanie w internecie. Czas nauczyć złosliwych i zakompleksionych gnomów.

left4
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-03-23 07:37:36
Jak dodajecie czyjeś zdjęcie i je wsadzacie do neta tak by widzieli wszyscy zasłaniajcie idioci oczy.Ta osoba na zdjęciu ma prawo pozwać osobę,która wsadziła te zdjęcie na tą stronę.Nawet w gazetach zasłaniają rejestrację wozu i twarz bo takie jest prawo.UWAŻAJ JAK POSTĘPUJESZ UŻYWAJĄC CZYICHŚ ZDJĘĆ

left4
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-03-23 07:31:41
Dodając Materiały bierzesz za nie pełną odpowiedzialność. Bez zastrzeżeń zgadzasz się z tym, iż w przypadku kiedy dodasz nie swoje materiały, ich prawowity właściciel po udowodnieniu, że są one jego własnością i zostały umieszczone przez Ciebie bez jego zgody, ma prawo rościć od Ciebie odszkodowanie

left4
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-23 07:31:26
Nie widzę tu lipy?

Justice
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-23 00:44:17
zdjęcie normalne dziewczyna jak najbardziej też wiochy żadnej nie stwierdzono... a zemstą autorka potwierdza tylko to że przegrała :(

alicia24832
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-23 00:37:06
Brawo moxie. Zajelas zaszczytne II miejsce w rankingu kobiet ktore nazwaly go "meszczyzna".Pierwsza to jego mama gdy po pierwszej nocy bez cyca ubral sie sam do szkoly.

allejaja
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-22 23:54:42
siebie pi*do tutaj wstaw to sie moze troszke posmieje

nabuchodonozor88
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-22 23:06:37
no i co w tym takiego wiejskiego ja sie pytam ? :|

anka666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-22 22:32:55
fakt, laska musiała jej faceta zaj**ać;P

ploteck
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-22 22:30:37
No ludzie się zastanówcie czasami no gdzie tu wiocha jest normalna dziewczyna i normalne zdjęcie . Ta co tą fotę wrzuciła to dopiero wieśniara . Mści się na dziewczynie bo pewnie jej chłopaka odbiła , albo sam ją olał .

imperek21
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-22 22:08:41
trochę decha nic poza tym ;p

AnonimowyPremier
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-03-22 21:46:34
Ładna. Wiele nie pokazała, nie rozumiem tego zaszczytu -jakim jest główna.

agutka103
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-22 20:30:48
ja tu wiochy nie widzę dlaczego admin dał to na główną?

Docent_666
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-22 20:16:12
Strzelilbym gola :)

sebek110974
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-03-22 20:13:04
K@rwa unikam wulgaryzmów ale mnie krew zalała znam dziewczynę matka dwójki dzieci normalna dziewczyna wiochaaxD jesteś dla mnie zerem...jeszcze barany plusują pseudo absurd

moxie
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-22 21:56:52
A najlepsze jest to, że większość, poza pojedynczymi przypadkami, nie ma pojęcia, gdzie tu jest wiocha, a jakimś cudem jest tyle łapek

sebek110974
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-22 22:04:17
moxie znam tą dziewczynę bo u mnie pracowała jest z Kielc nawet spojrzeć na to zdjęcie to można zapytać gdzie tu k@rwa wiocha na dole zdjęcia widać kawałek dziecięcego bucika pzypuszczam Grzesia

sonchita
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-23 21:35:38
Wstawienie na ten portal normalnego zdjęcia ładnej dziewczyny to wiocha. Masowe głosowanie na nią to wiocha do n-tej potęgi. Ale że wylądowała na głównej?????? Czy admini to zepsute androidy??? W tym szaleństwie nie ma metody. DNO, A OD SPODU JUŻ NAWET PUKANIA NIE SŁYCHAĆ.

emilialanzo
    Ocena: -7 (glosow:7)
2012-03-22 20:00:02
dziewczyna wprawdzie jest brzydka ale nic poza tym...:S

sebek110974
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-03-22 20:07:23
Brzydsza to Ty jesteś od swojego ojca ...

drLOUBITCH
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-03-22 19:44:00
A w regulaminie portalu jak wół pisze, że nie wolno wstawiać zdjęć pewnych osób po to, aby obrazić.

inka1983
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-22 19:00:06
Gdzie tu wiocha???ten portal schodzi na psy...

Bender1
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-03-22 18:55:11
Dziewczyno na zdjęciu! Jeżeli znalazłaś to zdjęcie na tym portalu i czytasz ten komentarz to wiedź że admin i user "wiochaaxD" są idiotami. Wyszłaś bardzo ładnie, zdjęcie nie nadaje się na ten portal i brzydka też nie jesteś :) Pozdrawiam serdecznie mam nadzieje że Cię tu więcej nie zob

Bender1
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-22 18:56:46
aczę, a może będę miał to szczęście że gdzieś na siebie wpadniemy ;)))

space13579
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-22 18:12:32
Zaraz...Gdzie tu wiocha???

LeSaux
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-03-22 17:44:57
Mnie się ta fotka podoba. Jakas taka .. fajna. Zadna wiocha, łapka w dół.

SwiadekJehowy
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-22 17:38:54
nie wiem komu bardziej współczuć. Autorce "absurdu" czy tym którzy to oceniają na +. Widać debili na tej stronie jest co niemiara ;> proponuję skopiujcie wszystkie zdjęcia z nk jakie tylko znajdziecie i dodajcie tu ;> gimnazjum tańczy i śpiewa ;>

miodzjo
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-03-22 17:22:43
O co chodzi? Gdzie tu wiocha? Zwyczajne zdjęcie zwyczajnej dziewczyny.

phobophobic
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-03-22 17:18:57
Jakim cudem takie zdjęcie znalazło się na głównej? Ktoś widzi tu wiochę? :/

moxie
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-03-22 17:22:24
poczytaj sobie niżej te cuda

Mundzio84
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-03-22 16:41:50
wiochaaxD, jesteś pustą gimbuską, udowodniłaś to tutaj - tyle mam ci do powiedzenia.

moti123uke
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-03-22 16:23:59
czemu na wiocha zdiecie trafilo? fajna laska !i pomysl niezły ...

a6weider
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-22 16:18:43
ładna dziewczyna...

Farhetaleyarak
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-03-22 16:02:51
Kiedyś wtyki u admina miała użytkowniczka @DarkAngel - wrzuciła absurd a na drugi dzień na głównej z oceną 40-50 (i tak pozostawało). Na szczęście skończyła się sielanka przez masowe skargi.

kriss92
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-22 15:28:36
Tak przyswiecilo slonce...... w ten zakuty łeb autora wstawki,wynikiem czego bylo wyparowanie mozgu!

M1CLAY19
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-03-22 14:54:52
Kto jest taki bystrzacha i wsadzil to na glowna? Nawet tak zgryzliwy czlowiek jak ja nie bedzie sie czepial tej foty.

tyskie93x
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-03-22 14:39:51
admin nalegamy by usunac to zdjecie !!!! tu nie ma wiochy

Cossette
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-03-22 14:34:54
kto normalny gra w piłkę w takich butach ?

Wera27
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-03-22 15:18:49
To że pozuje do zdjęcia z piłkami i rękawicą bramkarza to nie znaczy, że wcześniej grała w "nogę".

DJ_lubie_wioche
    Ocena: 9 (glosow:11)
2012-03-22 13:59:39
na tym zdjęciu nie ma żadnej wiochy, najlepszym rozwiązaniem byłoby wykasowanie stąd tego zdjęcia

sonchita
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-23 21:41:11
Wykasowanie zdjęcia i ban dla wstawiającego. Oraz dla adminów :P

ferdal
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-22 13:50:00
inspire92 masz racje

liszka91
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-03-22 13:42:28
dziewczyno wstrętna pokaz swoją twarz, a nie łudź z innych!!!!!! Za wszystkie absurdy minus!!

shark7
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-03-22 13:37:43
Coraz lepsze absurdy trafiają na główną - moje gratulacje dla adminów i życzenia więcej takich sukcesów.

traczek10
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-22 13:33:34
Nie ma botoksowanego dzioba, sweet foci w lustrze na kiblu, rażącego w oczy różu , tony tapety i półmetrowych tipsów - w 3 słowach: wiochy nie widzę

blble
    Ocena: -9 (glosow:9)
2012-03-22 13:23:17
sorry urwało... nie jest zdolna zeby odebrac komus chlopaka chyba ze ten gość bedzie tak tepy jak ona... Anna Filas. kto ja zna wie o co chodzi

alicia24832
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-23 00:38:01
Brawo moxie. Zajelas zaszczytne II miejsce w rankingu kobiet ktore nazwaly go "meszczyzna".Pierwsza to jego mama gdy po pierwszej nocy bez cyca ubral sie sam do szkoly.

moxie
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-03-22 13:51:27
blble, urzekła mnie Twoja historia, a ja bardzo szybko się rozklejam

blble
    Ocena: -6 (glosow:6)
2012-03-22 14:30:09
he bardzo sie ciesze ze kogos poruszyla moja wypowiedz... no kolego jesli chcesz sprawdzic moja inteligencje to mozemy inaczej porozmawiac i wtedy to sie przekonamy kto tu jest ulomny... jak wiekszosc ludzi mam prawo wyrazić tutaj swoje zdanie a to jaka jest Twoja reakcja to juz nie moja sprawa zwo

blble
    Ocena: -5 (glosow:5)
2012-03-22 14:33:52
shark7 swoje uwagi to zachowaj dla siebie bo ja nie obrażałem Ciebie tylko ta dziewczyne ze zdjecia, a mam podstawy do tego bo wiem kto to jest.i nie rób sie tu juz takim obrońcom "biednych niewiast"

shark7
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-03-22 14:38:40
Wystarczy wypowiedź ocenić,dojrzalszy umysłowo tak się nie wypowiada.

shark7
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-03-22 14:41:20
To Ty tym bardziej je zachowaj,ja nie muszę być niczyim obrońcą,a skoro Ją znasz to sposób aby Jej dopiec jest godny przedszkolaka.

moxie
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-03-22 15:00:57
Admina mi szkoda, bo się chłopak gubi w tym, co jest absurdem a co nie jest. A my tu oceniamy to co widać na focie, a nie jej stan moralny, psychiczny, intelektualny czy jakikolwiek inny. Blble, zachowuj się jak mężczyzna, a nie jak przedszkolak.

moxie
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-03-22 15:20:02
Mnie te minusy wzruszają jeszcze bardziej... To tak jakby jedno dziecko z bezsilnej złości drugiemu rozdeptało babkę z piasku na placu zabaw. Dzieciom się wybacza przecież.

krzychoo33
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-22 13:34:30
ludzie, ktorzy wstawiaja fotki znajomych czasem zrobia wszystko, zeby trafily one na glowna. w tym przypadku(tak mysle) 100 kont stworzonych, tylko po to, zeby z kazdego dac lapke w gore. nie wiem dlaczego jest Ci zal takich ludzi, ich nawet nie powinno sie leczyc - od razu do odstrzalu

krzychoo33
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-22 13:37:03
i z tych wlasnie kont zaraz posypia sie dziesiatki minusow dla normalnych(takich, ktorzy nie widza tu wiochy) uzytkownikow.

przem
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-03-22 13:06:06
tradycyjna wymiana pomeczowych koszulek,, i o co ci chodzi

eskuja
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-22 13:01:43
gdzie tu Wiocha?? Może dlatego że trawa nie skoszona??Żenada dodającego!!

login666
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-22 12:57:34
ja tu wiochy nie widze.. drogi autorze, to Ty powinieneś być na wiosce. :))

bum6bum6bum6
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-22 12:57:27
szczerzę muszę przyznać że jest to baaaaaaaaaaaaaardzo seksowny piłkarz (a raczej piłkarka???) :)))

ruchaszewski
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-22 12:51:49
piłkarka

art-b
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-03-22 12:48:30
wiochaaxD sama robisz wiochę, że wrzucasz normalne fotki dziewczyny która pewnie odbiła Tobie chłopaka.

anty_red
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-22 12:28:40
Taki lekki milf całkiem całkiem :) Nie ma wiochy!

rusofil
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-03-22 12:00:40
Rozciąga tę bluzkę, chociaż nie ma po co... Poza tym jakoś nie widzę tu wiochy. Zwykła fota.

termoleptyk
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-23 07:52:08
rusofil no co z tobą? TYYY nie widzisz wiochy??? przecież to brak szacunku dla siebie nie widzisz że to pustak??? zawiodłem się na tobie

mlody171989
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-03-22 11:47:36
nie przyświeciło ale przygrzało:):)

pascolo
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-03-22 11:27:56
Normalne zdjęcie. Nie wiem czemu się tu znalazło...

kometa100
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-03-22 11:24:34
To jest chyba jakaś wiocha metodą percepcji podprogowej,bo ja nic tu nie widzę.

Gregorium
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-03-22 11:15:39
Ja tutaj wiochy nie widzę, normalna fotka!!!

Tiger51
    Ocena: -8 (glosow:12)
2012-03-22 11:09:41
Gdzie tu wiocha? Ale dam + zeby bylo 69 ocen

SCWK
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-03-22 11:04:17
Pewnie kosza dostal ;]

inspire92
    Ocena: 22 (glosow:24)
2012-03-22 10:43:12
Zobaczcie wczesniejsze absurdy :wiochaaxD" osoba msci sie na tej dziewczynie, gdzie tu wiocha?!!

moxie
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-03-22 13:52:29
Powinien być ban


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400