Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
weravera  12-02-05, 03:26 Zgłoś
+ 787 -
Dodano: 2012-02-05, 03:26:55   przez: weravera
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 787  Zgłoś nadużycie
16
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Największa sprawa kryminalna ostatnich lat
  •  Jeszcze troszkę i Macierewicz
  •  Z cyklu szalone pomysły polityków
  •  Wykopki
Ukryj komentarze(76)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Aaaz
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-03-10 23:46:10
Nie wpadło Wam do szanownych łbów , że ten kto wrzucił to zdjęcie mógł wstawić ten napis i wrzucić tutaj ? -.- boosze

Tusiak86
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-18 10:39:07
Ty Aaaz na czapce mu pisze .

ma00ti
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-14 17:59:40
Jakby stanoł oko w oko z psiarnią to by się zesrał zasrany gnój

flipflava
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-14 17:52:40
wygląda jak ta ciota z filmu chłopaki na ibizie

jestescweelem
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-14 17:23:59
ulala ;D

Asiakasia111
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-13 17:32:01
nie no ziom rządzi ;D hahha

SusanBiela83
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-13 13:55:30
Down Band.

rafaltowiocha
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-13 10:26:04
Kozaczek JP H.e.H ciekawe... POZDRO

czarna-m87
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-03-11 22:18:00
Do książek świstak, a nie kur*a JP ci w głowie!!! Kredki temperować smarku!

papki1414
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-03-11 19:48:52
Jaki Chomik

szymek908
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-03-11 11:49:31
ma morde ja morświn ;D

kielon01
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-03-11 10:01:34
taki z niego kozak, a mleczaki mu jeszcze nie wypadły.

EarthquakeNB
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-03-11 09:29:38
Autor zrobil sobie zdjecie, i dopier*olil "HWDP + Jp." Chetnie bym zobaczyl link do tego zdjecia. Gratuluje.

Aaaz
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-03-10 23:46:10
Nie wpadło Wam do szanownych łbów , że ten kto wrzucił to zdjęcie mógł wstawić ten napis i wrzucić tutaj ? -.- boosze

pyrlu
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-03-10 22:09:25
komentarz usunięty przez użytkownika

patryk5pkt
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-03-10 22:06:23
JP Jeb..a Patologia na 100% HWDP Homik W Dupe Jeb@ny

Gree72
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-03-10 20:56:19
Co będzie jak mama lub ojciec to zobaczy ????

piorunxl
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-10 17:21:45
kozak ...... tylko żółte zęby xd ;D;P

vashthestampede
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-03-10 12:36:07
taaa.. juz widze jak ten kol na zdjeciu pisze najklasyczniejsza czcionkajp. wiocha to to jak autorzy tych wioch wami manipuluja. sami rysują, dopisują a polowa klika myslac ze tak jest na prawde

Maggdusska
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-03-10 12:26:21
Wiecie jak to jest, w GTA go złapali i czuje się pokrzywdzony ;< Współczucia... Straciłeś wszystkie bronie.

Blaabu
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-10 11:57:22
Hehe, wygląda jak chomik

piotr.antek33
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-03-10 09:02:46
napisz kto cię spłodził to cię pomszczę !!!!

H_A_D_E_S
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-10 00:16:47
JP na 100% HWDP - a Tu jeszcze meczy koza wyłażąca z nosa ! I jeszcze te jego włosy imitujące baczki !!!

maxow88
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-03-09 23:12:11
Ale z ryja to przypomina mi ŚWINKĘ MORSKĄ :D

albin.lach
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-09 22:11:34
Chomik

ayo88
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-09 21:14:12
opis dorobiony przez osobę wrzucającą tutaj to zdjęcie.

Hesferas
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-09 22:03:28
I co z tego? Bez podpisu zdjęcie już i tak było wystarczającą wiochą.

wiochman1234
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-09 20:43:36
uap1984 ma racje , ten chlopak na tym zdjeciu to jeden z moich najlepszych kumpli , a zdjecie ktore wrzucil na nasza klase bylo bez zadnych napisow ani jp ani chwdp ani nic , a samo zdjecie zrobione dwa lata temu w 6 klasie --' wiec zastanowcie sie nastepnym razem zanim cos napiszecie

kuba2343
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-10 11:08:23
No to widze że masz fajnych małych kolegów bo z tego co widać masz 20 lat ^^

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-03-09 20:28:39
Ja zawsze w ramach demontracji przeciwko systemowi w podstawówce zawsze pokazywałem fakensa nauczycielce, kiedy pisała coś na tablicy.

szminka111
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-09 19:28:19
Jakoś nie mogę ogarnąć tego fenomenu "JP na 100%" itp. u dzieci z podstawówki. Kiedyś taki koleś zobaczy to zdjęcie i będzie mu wstyd, że swego czasu wrzucił na neta.

drLOUBITCH
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-09 19:25:24
Z twarzy przypomina mi chomika, albo świnkę morską.

vestax86
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-03-09 19:22:29
gangster jak mama nie widzi

Biskup19
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-09 18:09:34
ja na jego miejscu bym sie troche bal

olekb99
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-09 17:54:26
troche mi go szkoda :( Ciekawe co rodzice na to, pewnie w śmiech :D

Dzieta
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-09 17:51:50
Ale ryj >.< xd

fifolsky
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-09 17:40:06
ziomek jest niesamowity ;d "fullcap", bluza z czachą i ten ryjek :d chomik. ale wydaje mi sie, ze cos za duzo ostatnio na zdjeciach tekstow typu "jp 85%", czy hwdp.. coś mi tu śmierdzi Paintem! :D

Marek-irl
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-09 17:20:26
komentarz usunięty przez użytkownika

sibiusz
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-09 17:10:55
Ach ten świński ryjek i te pekaesy buhhhaaa

GhostRider24
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-09 16:36:59
Wkrzają Mnie tacy ludzie pisza JP CHWDP a nigdy w życiu nie mieli jakiejkolwiek styczności z Policją

uap1984
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-09 16:34:43
Zdjęcie pewnie skradzione a napis dodany . Zresztą bez różnicy , gówno z dupy a nie absurd godny głównej .

kocyk8000bmw
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-09 16:23:23
komentarz usunięty przez użytkownika

BooMc
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-09 16:05:28
dajcie mu inhalator bo z tych emocji tchu mu brak

n4xt
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-03-09 16:05:21
JA JYBIE ZNOWU A WY TO PLUSUJECIE tez moge sobie wziac pierwsze lepsze zdj dresa z fotki i na pancie dopisac jp..zalosne

LOGNAT007
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-09 16:02:53
Chciałem zaapelować do wszystkich skrót H.W.D.P - wywodzi się od obław policji na nielegalne systemy windows :[chować windows-y do piwnicy] a to że jakieś dziecko neo nie wiedziało co wyżej wymieniony skrót oznaczał , wymyślił obelgę we skrócie na którym cierpi młodsze pokolenie wbrew pozorom.

kara9996
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-09 16:02:49
W sumię to ktoś mógł skopiować to z nk i dodać taki napis. Znam takich

przem
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-09 15:50:34
rodzice!! prac chomika ile wlezie

Czupur82
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-09 15:45:42
Chomiczówka Chomiczówka....

Altair999
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-09 15:29:37
Tłusta świnia i tyle

h3h3
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-09 15:24:12
Też mogę wziąć czyjeś zdjęcie, dopisać HWDP JP NA 100 PRO, czy inne bzdury i wrzucić na wiochę :|

kaspar19
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-09 15:16:55
fajny chomik ;D

matlej667
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-09 14:52:05
i to jest podejście... poszpanować przed kolegami, a jakby mu coś ukradli to by od razu zgłosił na policje.

lukaszyahoo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-09 14:51:25
stary z twoim wizerunkiem JP, popatrz w lustro jestes rasowym festem

kowal802
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-09 14:43:31
Knur...

lubisztosuko007
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-09 14:33:05
brat kuli ?

benek202
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-09 14:27:49
Smarkacz ;d.A ryj jaki.

LeSaux
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-09 14:24:20
zapomniał dopisać "śmierć kąfidętom"

juremiwo
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-03-09 13:48:18
jakby mu pałą w ten pusty ryjek przywalili to by się gówniarz zesrał ze strachu w majty i do końca życia by się nie ogarnął

Dune
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-03-09 13:26:10
Dziś w ramach brawury i odwagi przejdzie na czerwonym świetle i może jeśli starczy sił - spóźni się na pierwszą lekcję.

kurioza
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-03-09 12:54:50
gówniarzu za lekcje się weź :P

figiel1409
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-09 12:47:51
widze Wielki kula mistrz rapu ma juz swoich naśladowców :D

klisza08
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-03-09 12:40:14
to swistaki tez sa JP?

Chory_Pastor
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-03-09 12:37:19
Człowiek CHOMIK :D

saviola1
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-09 12:31:01
tak jp 100% a jak widzi policjanta to szczy pod siebie - a jakby mu przyszło przed policjantem uciekać to po jednym kroku miałby dość

bravoteampolska
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-09 12:18:34
JP --> Jestem popier***ny na 100% To mu bardzo pasuje

biggu
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-09 11:56:41
Dlaczego takie zdjęcia z tymi durnymi podpisami tu jeszcze trafiają? Wiochadmini się tym jarają?

rusofil
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-03-09 11:22:00
Aha... Jakbym lała to co dzień pasem po gołej dupie to by się wyleczył. Nienawidzę takich szczyli i jestem jak najbardziej za laniem takich. Aż by usiąść nie mógł. Do tego zabrać kompa, komórkę, wieśniackie szmaty spalić i ubrać to to normalnie. Dałoby rezultaty.

moxie
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-03-09 12:43:32
Czasem jeszcze można usiąść i porozmawiać-ze mną tak rodzice robili, ale to może już przestarzałe metody są

rusofilII
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-09 13:45:52
Moxie, jakoś wątpię, by w tym przypadku to coś dało. Uda, że nie słyszy, będzie potakiwał, a jak odejdzie to dalej swoje.

moxie
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-09 15:00:42
Ale lanie pasem po gołej d* spowoduje tylko dalszą agresję. To nie jest metoda, tylko dowód na bezsilność. Prymitywne są takie środki trochę

przem
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-09 10:47:55
a pierwsze co zrobi w chwili strachu.....wiadomo

dill91
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-09 10:41:38
chrupki w dużej paczce

edwin
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-03-09 10:40:14
do szkoły matoły!, juz czapek na te kwadratowe łby nie mogą nakładać porządnie nawet..!

biszczu
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-03-09 10:30:03
"Jestem Powalony na 100%"

Agatkaaa123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-09 10:16:19
hahahahahahahah ciekawe kiedy mial do czynienia z policja xDDD

szatano999
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-09 10:15:10
żenada....admin

M1CLAY19
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-05 10:06:07
Pasem po dupie szczyla i wybic mu glupoty z grzechotki.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500