Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Tylko sciągaj mały gacie! Nie bedzie straszne Ci zaparcie
wolly  11-04-09, 16:02 Zgłoś
+ 178 -
Dodano: 2011-04-09, 16:02:55   przez: wolly
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 178  Zgłoś nadużycie
2
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Męska solidarność
  •  Portfel mu oddał, a telefon rozwalił
  •  Daj odpisać
  •  Piąteczek piątunio .
Ukryj komentarze(11)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
matedunio
    Ocena: 8 (glosow:8)
2011-04-09 16:37:29
Zajefajny opis :D;D:D Absurd tez dobry!:)

andre111
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-08 09:01:51
jaki rym:):)

czkawa18
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-05-19 08:51:27
Messi to jednak gosc xD

Macius33
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-05-15 20:38:01
nie pękaj na starcie, bo Ronaldo ma parcie :D

Mucia
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-05-12 17:25:42
Prawdziwa historia C.Ronaldo:D

DarkAngel21
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-05-10 20:16:31
Wstawiający jaki rymujący :D Opis wymiata hehe :D

przemyslav07
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-05-10 19:02:55
Cristiano Ronaldo jest wyje***y jak po półfinale LM z Barceloną :)

Siwa0
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-05-10 17:58:30
opis mnie rozbraja ;d +

michalpp1996
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-05-10 17:53:19
ale geje

grubyjon
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-05-10 15:51:47
dobre ;)

buzerant
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-04-12 02:26:35
no, chłopaki, ale jesteście jeszcze na to trochę za młodzi :)

matedunio
    Ocena: 8 (glosow:8)
2011-04-09 16:37:29
Zajefajny opis :D;D:D Absurd tez dobry!:)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.2000