Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
stopxpustakom  11-04-09, 19:39 Zgłoś
+ 197 -
Dodano: 2011-04-09, 19:39:02   przez: stopxpustakom
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 197  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Jeszcze troszkę i Macierewicz
  •  41 Polaków wyrzuconych z belgijskiego samolotu
  •  Pijawki Smoleńskie chcą 40 mln
  •  Powrót do domu po zakupach
Ukryj komentarze(33)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
xxxlwsxxx
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-04-09 21:23:04
paskudny nie sexowny !!! bleeeee....

kubmon007
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-22 00:22:43
Lemmingsy

Schizophrenia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-25 21:32:22
To jest straszne... I to tyle co mam dopowiedzenia na ten temat.

wozny1978
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-09 23:34:12
Ale masakra...:)

karino
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-04 23:32:32
taaa ten w środku to mój idol internetu y w ogóle okolycy jest tu jeszcze kilka jego zdjęć. Gość po prostu ma klase ale z tym to trzeba sie urodzić

gregori07083
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-04-23 16:06:35
chłopcy wysmarowani samoopalaczem!

ruda9290
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-04-23 15:19:00
hehe ;d

Aicha
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-04-21 19:31:19
buahahahaha xD rozwalili mnie xD

Makesi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-04-21 17:34:57
Czemu ten po prawej sie trzyma za jaja?

Radziu123
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-04-22 00:15:34
Bo czuje jak mu się topi w gaciach po tej solarce

redhile
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-04-20 23:41:39
GUIDO STYLEEE!

Domis
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-04-20 23:17:32
O Boże a cóż to????

albercik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-04-20 22:19:43
ej tu było wcześniej zdjęcie z ich kolegami z dyskoteki

jymzyn79
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-04-20 21:36:43
jak kurczaki pieczone!

oloo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-04-20 21:06:44
hahahahahahahhhh Xddd

Lolka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-04-20 19:07:02
jakie monstra!

shityheiter
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-04-20 18:25:59
HELLBOY ! haha

Delete
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-04-20 17:40:17
Te fryzury mają jak "Pauly D" z Ekipy z New Jersey :D

Piczo
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-04-20 17:24:07
Szwedy... i do tego geje. + za siarę

dancerfrompoland
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-04-20 17:09:39
Co wy chcecie, fajne chłopaczki ;)

malenka89
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-04-20 16:02:49
będę miała koszmary:( czy luster to oni nie mają? pewnie już popękały... dziwne ze szyby w drzwiach jeszcze są całe

Aku134523
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-04-20 13:36:54
chyba jestem z jarany

Karola.k
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-04-20 13:25:19
OOO...KUFA !!! co to jest?

ICanSeeYou
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-04-20 12:44:29
POPAŻENI

dzieci_proboszcza
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-04-20 11:27:53
pedaly bez dwoch zdan, ciekawe ktory ma cipe

zamorek
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-04-20 11:22:04
I te białe mundurki dla kontrastu:)żenada

ZyklonB
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-04-10 03:34:06
Jak można zrobić z siebie coś takiego?

sexmalina
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-04-09 22:57:31
tego horroru, nie da się oglądać..

koro8012
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-04-09 22:01:53
Pedały jak nic

xxxlwsxxx
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-04-09 21:23:04
paskudny nie sexowny !!! bleeeee....

buzerant
    Ocena: 2 (glosow:8)
2011-04-12 02:22:21
dokładnie, takie coś nie jest w stanie podnieć normalnego faceta

Przemulek1910
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-04-23 15:19:05
buzerant normalnego faceta nie podniecają mężczyźni więc przestań dawać takie komentarze geju. Nie chwal się że nim jesteś bo to jest chore.

RDZK
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-04-09 20:25:41
jprdl.. ten po lewej to lajtowo, ale dwaj pozostali..? brak slow xD

strzelcu89
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-04-09 19:41:42
mój boże!


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300