Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Ludzie bez serca
rafalbdg  12-02-07, 02:19 Zgłoś
+ 770 -
Dodano: 2012-02-07, 02:19:07   przez: rafalbdg
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 770  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Co to będzie
  •  Miriam Shaded (Fundacja Estera)-fb zablokował jej
  •  Nietoperze
  •  Bardzo wymowne
Ukryj komentarze(89)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
T-e-n-s-o-r
    Ocena: 9 (glosow:11)
2012-02-07 03:10:48
Pies na wsi u dobrych ludzi ma jak w raju.

Landorff
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-02-14 08:40:23
Jak bez serca? budę ma? Ma! Żarcie w garczku ma? Ma! To o ch... chodzi?

malinaa1995
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-20 17:22:19
Tak tak tylko zobacz może jak chudy jest ten pies ;/

falubaziara1961
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-20 14:52:08
Jak tak można traktować biedne zwierzęta.!!!

czarnaBarbie
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-20 13:49:09
Ludzie są okrutni .. nie wiem jak można ich nazwać ..

as11s
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-11-19 18:14:07
za długi ma ten łańcuch, brudny chory bydlak

Domiino
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-11-18 18:36:56
Przepraszam ale nie rozumiem, jaka mu się krzywda dzieje? Pies na łańcuchu nie ma tak źle szczególnie taki starszy pies. Normalnie na wsi pies na łańcuchu na noc czy nawet co jakiś czas w dzień jest spuszczany z łańcucha więc chyba nie ma tak źle.

hehezki
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-11-18 20:23:18
Postaw się na miejscu psa. Chciałabyś aby ktoś cie uwiązał na 2 metrowym łańcuchu ? No chyba nie. :) a popatrz jakie on ma warunki.. i jego oczy.. pewnie biedny ślepnie. Ale twoim zdaniem to jest normalne.

mariom460
    Ocena: -7 (glosow:9)
2012-11-18 23:04:33
hehezki kur*a! On ślepnie, moja babcie ślepnie, ja też zacznę ślepnąc i nawet Ty w końcu będziesz widział coraz gorzej! To jest normalne!

dw90
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-11-18 23:48:20
Kiedyś ludzie mieli psy na łańcuchach i nikt nic nikomu nie wyrzucał, nagle znaleźli się obrońcy zwierząt i od razu wielka krzywda. Lepiej puścić psa, niech sobie podkopie pod płotem i lata między samochodami

steniek
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-11-18 17:26:04
za jaja sku**ysyna powiesic na suchej galezi skad sie taka patologia bierze?

lucy123
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-11-17 23:05:53
To już staruszek, a skoro dożył sędziwego wieku znaczy, że źle traktowany nie był. Owszem ludzie na wsiach mają inne podejście do zwierząt ale nie przesadzajmy że zaraz jakoś się nad nimi pastwią.

ramtime
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-11-17 22:32:06
komentarz usunięty przez użytkownika

halva
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-17 22:23:13
komentarz usunięty przez moderatora

Eric_Cartman
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-11-17 21:16:41
Pies jest na swoim miejscu j#bany zoofilu !

dobra-sztuka
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-11-17 20:32:17
RUSOFIL4 ej, naprawde miałaś dziewczynko na myśli, że psy to dzikie zwierzęta i powinny być traktowane tak wlasnie ? a od kiedy dzikie zwierzęta są trzymane na łańcuchu? Stuknij się w łep. Wole psy, niż takie puste dziewuszki... Eh

Ajatollach
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-11-17 23:33:18
Jakie dziewuszki? to zwykły młodociany debil na utrzymaniu starych siedzący i pierdzący w stołek.

M1CLAY19
    Ocena: 7 (glosow:19)
2012-11-17 20:08:01
Govvno nie wiocha. Pies ma bude,miche i nie szlaja sie po ulicach. Ma lepiej niz w niejednym schronisku. Ma lepiej niz te meczone farbowaniem,ubierankami,noszeniem w torebce biedne pudle itp.

halva
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-11-17 22:26:55
To ciebie uczepimy przy budzie , na lancuchu.Damy miche i bedziesz miec jak w raju.Nic ci wiedzej do szczescia potrzebne nie jest przeciez.

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-17 22:33:23
komentarz usunięty przez użytkownika

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-11-17 22:34:57
halva, mam pytanie. Ile masz psów adoptowanych ze schroniska i ile pieniędzy przelałeś w swoim życiu na jakieś schroniska, jak dasz screena wpłaty z datą wsteczną to zamknę swoje konto specjalnie dla Ciebie. Mówić a robić to rożne tematy.

RealityVSDelusion
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-18 15:27:42
Mam 6 psów z ulicy wywalonych jako szczeniaki praktycznie przez jakiś wieśniaków. Pies na budzie może mieć dobrze ale powinien być z niej spuszczany w każdą noc! A ty jak byś się czuł gdybyś musiał siedzieć na łańcuchu w budzie? Dawaliby ci żreć, ale co tam miałbyś lepiej jak mnóstwo bezdomnych

sarna
    Ocena: 6 (glosow:16)
2012-11-17 19:06:21
rafalbdg jeżeli pamiętasz skad masz to zdjecie to zgłos jego link do TOZ bo to potworne znecanie się,a od 2013 wchodzi nowa ustawa psy nie będą mogłybyć trzymane na uwiezi nie dłużej niż 12 h inaczej będzie za to mandat i wreszcie! i ja bardzo Was proszę by zgłaszać takie rzeczy

mariom460
    Ocena: -5 (glosow:19)
2012-11-17 19:16:10
Ale po co karać jak można pomóc ?? Wystarczy dofinansowanie dla każdego właściciela psa, by mógł zbudować kojec, ewentualnie odpowiednio ogrodzić posesje aby psiak się nie wydostał. Te mandaty pogorszą tylko sytuacje. Pomyślcie co zrobi z psem biedny chłop gdy dostanie taki mandat...

shark7
    Ocena: 8 (glosow:16)
2012-11-17 20:02:46
Mariom sam dofinansuj takim właścicielom, jak kogoś nie stać na utrzymywanie zwierząt to nie powinien ich trzymać.Podatków płacić nie chcesz a forsą państwową byś rozporządzał.

mariom460
    Ocena: -4 (glosow:12)
2012-11-17 20:43:12
Niech zieloni wezmą się za robotę i dofinansują :)A nie tylko do drzew się przywiązują opierdzielacze jedni;D Jak to nie stać?? Stać na utrzymanie, tylko, że na metrowych łańcuchach.

outlaws13
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-11-17 21:46:44
mariom, oni pracują. Za to przywiązanie do drzew maja od 100 zł nawet do 300 za dzień. Wszystko zależy o jak wysoką dotacje i od kogo idzie walka.

outlaws13
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-11-17 21:50:05
Przy budowie A2 Greenpeace odstąpił od protestów za 12 mln zł. Można? Można, i tak właśnie wygląda ochrona środowiska, kasa, kasa, kasa przysłoni widok na każde zło i odchylenia.

mariom460
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-11-17 22:08:55
Dobre;D 12 mln dostali i nie mają nic przeciwko niszczeniu przyrody ;) Ciekawe ile by kosztowało zezwolenie na odstrzał żubrów w Puszczy Białowieskiej.

outlaws13
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-11-17 22:18:41
pogugluj na ten temat, były oficjalne papiery. Widmo kary kilka razy wyższej za brak terminów zmusiło wykonawcę do wpłaty. Suma summarum sam na tym zarobił bo na ile była wystawiona faktura nigdy się nie dowiesz a nie ma lepszej pralni jak takie fundacje i takie akcje.

mariom460
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-11-17 22:23:26
Pieniądz rządzi to norma;) ,,sarna" tutaj pisze takie komentarze, a jakby jej zapłacił to by psa gołymi rekami utłukła;D A jakbym wygrał w totka, to mógłbym sprawić nawet to, że ANALNYŁOWCA codziennie by robił gały prezesowi;D

outlaws13
    Ocena: -4 (glosow:12)
2012-11-17 22:27:38
Za szóstkę to ja sam ratlerki i tym podobne sam rozerwę z uśmiechem na twarzy, dołożę kota gratis. Jak by u mnie w domu był ratlerek to pierwszego razu jak bym się upił. Tak jak kocham psy to w tym samym stopniu tej rasy nienawidzę/ Mam psa w domu jak by ktoś chciał popluć na mnie:)

lucy123
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-11-17 23:20:38
Cycki mi opadają jak Was czytam :)

mariom460
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-11-17 23:22:47
To załóż stanik;)

mariom460
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-19 16:50:01
komentarz usunięty przez użytkownika

alan99
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-11-17 19:02:20
te rusofil4, daj mi swój adres bym mógł cie poznać i porozmawiał z tobą co sądzisz o takich pieskach!!ty pało pod celą męczona!!

Szpkaz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-17 18:48:16
ciekawe to robił to zdjęcie? właściciel?

IGotYouDancing
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-11-17 18:39:22
Dobra, rozumiem, jest buda. Rozumiem - jest też pies. Ale właścicieli załóżmy nie ma w domu, a złodziej wchodzi sobie na posesję. I co ten pies na łańcuchu da? G*wno. Wystarczy psa puścić luzem przed domem, na furtce tabliczka "uwaga, zły pies!" i wtedy można mówić że pies broni domu.

arigold7
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-11-17 16:57:54
no nie przesadzajcie z@jebista bude ma :D

r.evolution
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-11-17 16:06:34
Wiele ludzi napisało tu już sporo mądrych rzeczy, od siebie dodam tylko, że posiadanie domu z ogrodem wcale nie znaczy, że psu będzie żyć się lepiej, aniżeli w bloku. Pamiętajmy, że pies sam się nie wybiega, choćbyśmy mu zapewnili nie wiadomo jak spory teren.

r.evolution
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-11-17 16:08:36
Pies potrzebuje kontaktu z człowiekiem, pracy z nim, więc szczęście naszego czworonoga nie zależy od miejsca, w którym mieszkamy, tylko od tego, ile czasu mu poświęcamy.

r.evolution
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-17 16:10:23
Przy okazji, trzymanie psa na łańcuchu wcale nie musi być złe. Wiadomo, że najlepiej gdyby go nie było , ale czasem po prostu jest to konieczne. Jeśli łańcuch jest odpowiednio długi, buda odpowiednio ciepła, pies ma stały dostęp do pokarmu oraz wody i nie spędza na łańcuchu 24h to nic złego mu się n

r.evolution
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-17 16:12:18
nie dzieje. Ważne, żeby umożliwiać takiemu psu wspólne spacery z nami, czy zwyczajne, swobodne przemieszczanie się, kontakt z człowiekiem :). Więc, moi drodzy, jeśli przez adopcją psa ze schroniska powstrzymuje Was myśl o zbyt małym mieszkaniu, to odrzućcie proszę wszelkie wątpliwości. Wasz pies nie

r.evolution
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-17 16:13:54
nie będzie patrzył na ilość metrów kwadratowych w Waszym mieszkaniu, dla niego będziecie liczyć się Wy i czas, który mu poświęcicie :). Z góry przepraszam za ilość komentarzy, to wina ograniczeń znaków w komentarzu :(

r.evolution
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-17 16:15:31
komentarz usunięty przez użytkownika

r.evolution
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-17 16:16:54
komentarz usunięty przez moderatora

marami66
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-11-17 15:40:45
biedny pies a właściciel zasługuje na takie samo traktowanie przywiązać pajaca do budy i niech zdycha w męczarniach !!!!!

kaktuch3
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-11-17 14:15:20
Ja mieszkam na wsi.Mam kundelka,suczke,średnich rozmiarów.Ma swoje posłanko na ganku.Biega po podwórku,ma najlepszą karme + czasem jakąś kostke lub mięsko i chociaz czasem ma brudne łapki a na tym ganku zimno to wpuszczam ja do domku a ona wchodzi do mego łózka i spi ze mną.Nie mam serca jej wyrzuci

Lola90009
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-11-17 14:08:33
komentarz usunięty przez użytkownika

RealityVSDelusion
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-18 15:31:12
Dokładnie. Najgorsze, że trzymają takie psy na tych łancuchach. Psom zanikają mięśnie , dziczeją! Co z tego, że mają jedzenie? W więzieniu też by wam dawali, dobrze by wam się żyło? Siedząc w pokoju 3x1 metra?

omen100
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-11-17 14:04:44
Takim kut.asom powinni zabierac zwierzeta. Po co w ogole decyduja sie na psa skoro moga mu tylko zapewnic tak nedzne warunki.

mariom460
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-11-17 18:51:13
gdzie zabierać??

yggdrasil
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-17 20:15:57
jak gdzie? do schroniska. proste. dodatkowo na takich właścicieli powinne być nakładane wysokie kary pienięzne. Tak samo narzucona powinna być kastracja/sterylizacja zwierząt wszystkich, poza hodowlanymi (LEGALNIE) co zapobiegałoby niekontrolowanemu rozmnażaniu.

yggdrasil
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-17 20:20:18
Powinno się nałożyć OBOWIĄZEK badania zwierzęcia co najmniej raz w roku i załatwić szczepienia. Tak samo z obowiązkiem chipowania, żeby można było znaleźć właściciela. Biorąc żywe stworzenie pod swój dach, bierzemy odpowiedzialność. Jeśli kogoś nie stać, niech ograniczy się do hodowli roztoczy.

mariom460
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-11-17 22:58:23
Dla Ciebie proste bo tylko o tym mówisz, skoro jesteś taka mądra to załóż schronisko i opiekuj się zwierzętami;) Kastracja?? Chcę mieć psa obronnego a nie ciotę! Nie po to go trzymam w piwnicy i karmie surowym mięsem by go wykastrować!

outlaws13
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-11-17 23:14:51
chyba muszę wam wstawić zdjęcie jak mojemu szczeniakowi w mieszkaniu wisi oponka na haku od huśtawki i bawią sie na zmiane, sunia z dzieciakami. Oni mają huśtawkę a pies gryzak.

yggdrasil
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-21 20:04:56
mariom, powinieneś być wykastrowany razem ze swoim psem. i sam jestes ciota.

mariom460
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-21 21:17:27
Jakbym był ciotą to bałbym się go karmić;D yggdrasil skoro Ci tylko kastracja w głowie to powinnaś się leczyć bo coś jest z Tobą nie tak. Czytaj chociaż co piszesz, bo według Ciebie trzeba wykastrować wszystkie wilki, rysie, żubry ,lisy itd. W końcu to nie są zwierzęta hodowlane

samzi
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-11-17 13:49:40
witamy na polskiej wsi :)

rusofil4
    Ocena: -3 (glosow:17)
2012-11-17 13:42:46
komentarz usunięty przez moderatora

rusofil4
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-11-17 13:46:02
komentarz usunięty przez moderatora

rusofil4
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-11-17 13:48:15
komentarz usunięty przez moderatora

ethnie
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-11-17 16:13:56
pies, kot ba, nawet pantofelek, jest po stokroć bardziej rozumny niż ty, troglodyto.

insan3
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-11-17 13:03:05
Zawsze mnie ch. strzela jak widzę takie zdjęcia i jak czytam np. o huskich w blokach - sam posiadam w domu z dużym ogrodem oraz codziennie biega kilometry.. Wracając jak widzę takie sytuacje to aż pięść się zaciska. Dla mnie nie ma tu tłumaczeń, a po prostu zwykłe skur... i upodlenie człowieka.

Szolotl
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-17 12:04:30
Ludzie czegoś muszą się bać, jeśli nie boga, to wysokich kar finansowych.

mariom460
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-11-17 11:47:39
Po co komuś serce?? Tylko ciąży;)

outlaws13
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-11-17 11:09:05
To się będzie tu dziś działa , ile osób popełniło by dziś morderstwo jak by mogło....Odwaga się tu będzie dziś wylewała ze wszystkich dzięki bzdurom jakie im zieloni wpoili do główek.

achaja1
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-11-17 11:41:13
No proszę Cię, zieloni przesadzają, ale pies uwiązany cały dzień na łańcuchu to też przegięcie, można zagrodzić kawałek podwórka i niech biega w dzień a wieczorem wypuścić. Sam masz ślicznego psiaka, trzymał byś go na metrowym łańcuchu?

outlaws13
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-11-17 13:01:23
hehe, na Ciebie nie liczyłem w sieci:)

achaja1
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-11-17 14:17:16
? Czy ja znowu o czymś nie wiem.

outlaws13
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-11-17 16:18:46
Nie, wszystko wiesz. Myślałem że zaraz naskoczą na mnie Ci wszyscy pseudo obrońcy w sieci a w realu udają że nie widzą.

outlaws13
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-11-17 16:23:31
Są psy które mają naturalną ochronę przed mrozem, sierść, łój i w ocieplanej budzie nie będą spały tylko na niej albo koło niej.

achaja1
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-17 17:35:39
I pewnie jeszcze naskoczą, daj im tylko czas,żeby załapali sens Twojego postu. Przecież wiesz jak to działa, w sieci bohater i morderca, a jak dojdzie co do czego to na ulicy spier@lają z podwiniętymi ogonami

achaja1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-17 17:42:17
Alaskany i husky mają takie cechy, grotołazy podobnie, jeśli dobrze pamiętam jeszcze bernardyny, labradory i goldy

outlaws13
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-17 21:53:05
Moja Labka spi na fotelu z masażem i jak nie ma na nim koca albo jej materaca to szczeka na mnie patrząc bo jej sie nie podoba spać na zimnej skórze.

G-UNOT
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-11-17 11:01:57
glodujacy pies na lancuchu jak go zdjeli czasem wybiegac to szalal ze szczescia wachal ziemie na polu, kwiaty tego nie znal nie mowiac zalatwial sie przy budzie gdzie mieszkal obroza byla mu za mala z wiekiem to mial rane siersc mu nie wyrosla i blizna

szczeryham
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-11-17 10:46:23
Prawda jest taka,że 50% psów na wsiach ma tak samo,albo gorzej niż ten na zdjęciu...

liszka91
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-11-17 11:13:38
A czym się różni traktowanie psa na wsi czy w mieście. To tylko zalezy od właściciela. Znam ludzi, którzy trzymają huskiego, wychodzą do pracy a pies całymi dniami na balkonie siedzi i ujada. Gdzie ma się wybiegać?

szczeryham
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-17 13:42:00
Oczywiście w miastach też bywa różnie. Podam przykład,akurat ze wsi. Ojciec mojego kumpla jak ma zaciąg(wiadomo jak to w Polsce),to pies nieraz i przez cztery dni nie je. Zresztą tak samo jak pan...

outlaws13
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-11-17 16:22:10
haski to pikuś, u mnie w bloku na balkonie mieszka dorosły.... nowofundland (około 90kg). Całą dobę na balonie, dzień i noc z przerwami na cztery spacery po 15 min. Chyba te na łańcuchu jeśli ma koło 5m i spuszczany jest na noc mają lepiej. A ciepła buda nie zawsze jest dobra.

ogarnijto
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-11-17 10:37:13
okrucieństwo, straszny jest widok jak idziesz do lasu, i widzisz sam szkielet pod drzewem a obok obroża :/

kerojab385
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-02-07 09:01:43
A w niedziele właściciel leży krzyżem przed ołtarzem Ukrzyżować takich pseudo katolików.

ZamknijMorde
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-02-07 03:23:06
Miejsce nie ma znaczenia,czy to wieś czy miasto.Jak właściciel nie interesuje się losem swojego pupila to pies będzie miał wszędzie ciężkie życie.

lucy123
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-02-07 03:27:02
Zgadzam sie całkowicie, nie ważne gdzie, ważne jaki właściciel..

T-e-n-s-o-r
    Ocena: 9 (glosow:11)
2012-02-07 03:10:48
Pies na wsi u dobrych ludzi ma jak w raju.

pamping
    Ocena: 5 (glosow:15)
2012-02-07 02:40:04
w dzień łańcuch lub kojec. ( ludzie pracują,przychodzą inne osoby) a nocki całe na "luzie" A miastowe - raz dziennie spacerek 30 minut- strzyżenia, ba golenia na łyso, upodabniania do durnego EGO właścicieli, kastracje i całe życie w kawalerce czy tam M2. DURNYM opisem nic nie zdziałasz

lucy123
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-02-07 03:30:42
Mieszkam w mieście, w bloku i mam dość dużego psa. Zapewniam, nie chodze z nią do fryzjera, ale za to do lasu, gdzie sie wybiega co najmniej 2godziny dziennie z innymi psami.

jaszczuracs
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-02-07 05:52:46
Niestety często nie ma tego na "luzie" tylko łańców 2 metry i sranie pod siebie

gregog23
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-07 12:04:08
tylko że na wsi ma całą noc na wybieganie pełno terenu a ty 2 marne godzinki ze smyczą u szyj.

Cursae
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-02-08 00:46:46
durna dyskusja... sam widziałem na wsi metrowe łańcuchy i psa leżącego w własnych odchodach, ale widziałem również te latające po ogrodzie, zależy od właściciela, jeżeli pies ma żyć w takich warunkach jak ten powyżej to trzeba się zastanowić nad sensem trzymania ŻYWEJ ISTOTY!


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500