Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
I prawidłowa reakcja kota
hapnik  12-02-07, 23:34 Zgłoś
+ 792 -
Dodano: 2012-02-07, 23:34:42   przez: hapnik
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 792  Zgłoś nadużycie
334
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Największa sprawa kryminalna ostatnich lat
  •  Mam nadzieję że dożyje takich czasów
  •  No super jesteś koleś, kozak z ciebie.
  •  Miriam Shaded (Fundacja Estera)-fb zablokował jej
Ukryj komentarze(254)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
karmelkzn
    Ocena: 40 (glosow:52)
2012-02-08 00:39:05
przede wszystkim wiocha dla rodziców, że dziecku pozwalają bić kota, a pewnie jeszcze zwierzak za to dostanie w skórę...

Arturekocurek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-02-18 09:17:31
Najwidoczniej młody ma po starym sadyzm we krwi.

ZM2001
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-10 22:46:48
Śmiecie żartować?!? To tylko dziecko , prędzej to wina rodziców , że go nie dopilnowali. No , ale komentarze , że dziecku się to należało są karygodne.

anna180391
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-07 14:58:44
Cudowny kocik! ale i tak mu się pewnie dostało :(

artarus
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-01 15:58:21
BRAWA dla kota !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

xman69
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-20 11:54:26
taaaa... a potem, że ze śliskiego kocyka spadło na próg... yhy ...

Michu1945
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-20 00:06:17
Ucinają mi linki: watch?v=XMIhL63KPxw&feature=related

Loooka
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-02-19 00:19:27
ta... i potem zwierzęta są usypiane, albo lądują w schronisku, bo "są agresywne i nie lubią dzieci" :|

Ramboshot
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-02-17 15:47:11
weź się puknij karmelkzn jaka wiocha ,jak to dopiero niemowlę jest i to dziecko nie myśli a ty mówisz o rodzicach

gonia60
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-02-16 21:14:25
prawidlowo sie koteczek zachowal...

nana7j7
    Ocena: -2 (glosow:16)
2012-02-16 01:24:07
nie wazne jaka jest tresc calego filmu, je*bany bachor nie powinien bic zwierzaka. matka na nas*ane we lbie to i bachoryszko.. zatluklabym.

Gabcik
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-02-16 11:30:33
ale to jest dziecko i mało co z tego wie.. i to nie jest jego wina tylko matki bo sama mu każe go bić. A w dodatku śmieje sie z tego co kot robi !! trochę wyrozumienia a nie jedziecie bo nie winnym dziecku.

Gabcik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-16 00:53:29
jak widac moj link do filmiku zostal usuniety

bartlom
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-02-15 22:46:58
Największą wiochą jest tu WIOCHA.PL że wstawiła tą wersje filmiku i opisała w ten sposób!! a matka jest kretynką że do czegoś takiego dopuściła!! żal mi tu tylko dzieciaczka

anett28
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-02-15 21:40:27
OGLĄDNIJCIE SOBIE CAŁY FILMIK...JAK MOŻNA BYĆ TAKIM BEZ MÓZGIEM I POZWALAĆ NA TAKIE "ZABAWY" Z KOTEM...GRATULUJE GŁUPOTY MAMUSI...BIEDNE DZIECIĄTKO TYLKO SIĘ BRONIŁO....

Gabcik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-15 21:16:11
tak to jest jak sie komentuje coś czego się nie widziało.. A autorowi który tutaj to dał gratuluję głupoty..

andree916804
    Ocena: -2 (glosow:14)
2012-02-15 21:11:18
komentarz usunięty przez użytkownika

cibiusa
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-04-18 20:24:20
"W skórę"to powinni dostać rodzice, którzy mając małe dziecko trzymają w jego pobliżu kota.Kotu,nawet najbardziej przymilnemu się nie ufa,bo to tylko zwierzę.Od początku widać,ze jest wściekły, bo się czai i macha kitą,a rodzice zamiast wziąć go od dziecka to nagrywają filmiki.Wiocha dla r

Kreeewecia
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-02-15 19:35:17
Ludzie! widzieliście cały ten filmik!!!!! To dziecko płakało a matka zamiast zabrac kota który przez 5 minut calego filmiku drapał bezbronne 3 letnie dziecko to filmowała cała sytuacje..! nie rozumiem takich ludzi to jest bestialstwo!!! gratulacje dla matki IDIOTKI!!

Gwiazdkaa323
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-15 23:01:35
nie wspomnę że kot gryzł to dziecko po nogach.a to boli, bo koty mają ostre zęby! reakcja dziecka podejrzewam jest zainicjowana przez kamerzystę bo dziecko patrzy w jego stronę-dziecko zrobiło co mu pokazano!kota też mi żal bo ma głupich właścicieli!!

Veryntetoryx
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-15 19:11:33
Zaatakowany kot musi się bronić. Fakt, że został uderzony jest dość istotny. Jeśli rodzice są normalni, to potrafią tak wychować dziecko i kota, żeby potrafiły się ze sobą bawić bez okazywania agresji.

geberon
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-02-15 18:20:23
dobrze tylko szkoda że nie zjadł bachora

airadPL
    Ocena: -9 (glosow:19)
2012-02-15 13:56:56
Kurde,nie ważne że uderzyło kota.Dziecko uczy się dopiero życia,nie wie co dobre co złe.Ale żeby sierściuch siedział na łóżku obok dziecka,to jest wiocha a nawet idiotyzm!!! Kot przyzwyczaja się do miejsc nie do ludzi,znam sytuację gdzie koty zagryzły dziecko w łóżeczku.Won z kotami od dzieci!!!

Ewulka17
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-02-15 16:28:01
Trzeba mieć coś z móżgiem, żeby wygłosić tego typu teorię!!!!!!!!!!!!uważam, że ten kot powinien zarówno temu bachorowi jak i rodzicom oczy wydrapać. tobie tez przy okazji, przyjamniej nie musiałaby patrzec na takie "niehigieniczne zjawiska"

nana7j7
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-02-16 01:35:50
won z Toba. nie wiem co to byli za ludzie,ale widocznie sie im nalezalo. jakbys kiedykolwiek mial/a kota,to wiedzialbys,ze wlasnie przywiazuja sie do ludzi. a co do tego,ze bachor uczy sie zycia,to rzeczywiscie,swietny start,moze nastepnym razem odpier*doli komus leb.w końcu „nie wie co dobre

Ejniacz
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-02-16 14:15:22
O matko, ale Ty jesteś głupi ...

devilishmo22
    Ocena: -13 (glosow:21)
2012-02-15 11:05:58
ten kot widać wcześniej zaatakował skoro dziecko płakało,wiem bo takiego agresywnego kota ma moja teściowa,a dziecko widać broniło sie,zajeb***bym tego kota rozpalonym mieczem!!!!! jakby zaatakowalo moje dziecko i to w twarz gdzie blizny nie schodzą!!!!i gów*o mnie to obchodzi czy mnie zminusujecie:

Ewulka17
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-02-15 16:37:38
Kolejna błyskotliwa teoria , za duzo science fiction.

share28
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-02-15 00:05:12
rusofilII skończysz jak Willas sama z bandą kotów w obsranej ruderze a jak padniesz w końcu to cię te kochane kotki wpieprzą

sprai
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-14 21:40:23
Ynteligenci, a czy nie przyszło wam do głowy, że moment uwieczniony na filmie to pierwszy przypadek animozji między tymi dwoma? Czy wy widząc uniesioną rękę dziecka zdążylibyście odłożyć kamerę i wejść między nich? Jeśli tak, to zawstydzacie Flasha Gordona.

qazwsx81
    Ocena: -9 (glosow:15)
2012-02-14 20:52:29
a ja lubie takie kotki ,najlepsze na skwareczkach dobrze podpieczone pycha palce lizać ,najpierw dobrze podusić i jest ok. uwielbiam to robić kotkom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ejniacz
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-02-14 20:44:27
Tacy ludzie nie powinni mieć ani kota ani dziecka ! Kot się broni - naturalna reakcja, a dziecko powinno się od małego uczyć że ŻADNEGO ŻYWEGO STWORZENIA BIĆ NIE MOŻNA!

Toomii24
    Ocena: -4 (glosow:14)
2012-02-14 20:02:37
Kot jak by zaatakował moje dziecko juz był by wypchany albo mial bym z niego kapcie

BENDER1992
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-02-14 19:58:06
Kot tak reaguje gdy zmusza się je do "zabawy". Poza tym matka/opiekun zachęcał do bicia tego kota.

kapi303
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-02-14 19:55:45
brawo rozpieszczony bachor sie nauczy ;d

iksdekk
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-02-14 19:11:23
brawa dla kota, też bym tak zrobił ;)

Lolofuner
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-02-14 19:05:25
ja to bym o namiary prosil tego kto to zrobil..bo z rodzicami bym z checia porozmawial..bo to jest CHORE!...takich ludzi trzeba tak traktowac..a nie biedne zwierzeta?..malo jest w schronisku?..rodzice?..zabil bym..

yummi
    Ocena: 1 (glosow:15)
2012-02-14 18:46:21
dobrze kot zrobił ;) co go bachor będzie bić.

klaudek002
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-02-14 17:01:15
komentarz usunięty przez użytkownika

evangelion
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-02-14 20:32:45
ja bym chyba nie wytrzymal i niechcaco pchnal

epac06
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-02-14 16:01:21
pochwalam

epac06
    Ocena: -11 (glosow:25)
2012-02-14 15:55:18
ja bym tego kota wy****a do kubla!!!!zreszta wszystkie koty!!!

Lolofuner
    Ocena: 2 (glosow:14)
2012-02-14 19:07:43
to podaj swoje namiary cwaniaku..i zobaczymy kto bedzie w kuble..tylko ze ty juz tam zostaniesz...KOZAK W NIECIE PIZ** W SWIECIE..

kazikZ1959
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-02-14 20:19:52
A za rok szczury i myszy by Ciebie wpie.....iły. !

qazwsx81
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-02-14 21:46:44
lolofuner ,a może ty ku ta s ie podaj namiary ja cię znajde i pomoge twojej rodzinie się ciebie naprostować

jamez
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-02-14 23:30:23
Lolofuner nie podawaj swoich namiarów bo ci ktoś soli zamiast piasku nasypie do kuwety i pańciu do kubła cie wyj.bie

Barakaka
    Ocena: 4 (glosow:16)
2012-02-14 15:50:54
BRAWA DLA KOTA :)

violciaa
    Ocena: 6 (glosow:16)
2012-02-14 15:24:45
..popieram 1:0 dla kota.:):)

rusofilII
    Ocena: 2 (glosow:24)
2012-02-14 15:22:55
Dobrze tak szczylowi. Kot dobrze zrobił, coś za coś. A rodzice to też jacyś popi*doleńcy, skoro pozwalają gówniarzowi na bicie zwierząt. Odebrać im tego kota i przekazać normalnym ludziom...

Staradziffka
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-02-15 16:23:52
Zaczynam cię lubić. ;)

niunio23
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-02-14 15:19:27
Normalna reakcja kota!!! Rodzice chyba nie dorośli do roli rodziców.

bartek.fij
    Ocena: -12 (glosow:30)
2012-02-14 09:55:46
karygodne? filmik nie pokazuje czemu dzicko płacze a widać, że kot jużna początku jest zły i mógł wcześniej drapnąć. Sam mam kota i mimo waszych wypocin nie mam zamiaru tolerować u niego żadnych zachowań agresywnych w stosunku do mojego dziecka czy kogokolwiek innego jak nawet syknie to ma w skóre.

guido1970
    Ocena: 7 (glosow:13)
2012-02-14 14:53:00
Ja mam dwa koty,a ty nie powinieneś mieć żadnego, bo nie rozumiesz psychiki tych zwierząt.Żeby się zbytnio nie rozwodzić powiem tylko że każde agresywne zachowanie wobec kota potęguje jego agresję.

rusofilII
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-02-14 15:24:26
Nie powinieneś mieć zwierząt. Sobie spuść wpierdziel, to ochłoniesz. Nie umiesz obchodzić się ze zwierzętami i pewnie wychowujesz kolejnego psychola, który będzie bił zwierzaki. Oby wam ten kot zrobił sieczkę z ryjów. Nienawidzę takich bezmózgów. Oddaj tego kota normalnej rodzinie lepiej.

rusofilII
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-02-14 15:25:20
Dla ciebie pewnie to, że szczyl powoduje agresję u kota (a w rezultacie syczenie) jest normalne. Nie rozumiem, kto pozwala takim jak ty na posiadanie zwierząt.

Homo_erectus
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-02-14 15:31:38
dobrze rusofil! dobrze gadasz! bartek.fij - lepiej zacznij wychowywac te dzieci cos je narobił albo oddaj kota ludziom ktorzy beda go kochac a nie tak jak ty "nietolerowac agresywnych zachowan"...

jamez
    Ocena: -5 (glosow:13)
2012-02-14 17:59:42
pewnie nigdy nie będziecie matkami dlatego tak piep@zycie ,no tak ta ułomność w pewnym stopniu was usprawiedliwia

Lolofuner
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-02-14 19:10:11
to dawaj..bo ja jestem za tym..a by ludzi myslacych jak ty odizolowac...to ma w skore?...zbacz kretynie ze kot jest nerwowy..bo mysle ze Ci poje**** rodzice robia temu biednemu kotkowi tak samo..

kazikZ1959
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-14 20:24:27
bartek.fij Powinieneś mieć w domu pluszowe zwierzątka - tylko pluszowe. Jednocześnie jeśli masz takie widzenie relacji zwierzę - człowiek , to moim skromnym zdaniem na ojca, też się nie nadajesz.

evangelion
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-14 20:34:31
jestes najzwyczajnie popie***lony!!!

malgolina
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-02-16 10:53:29
Prawda jest taka,że zwierzęta powinni mieć mądrzy, rozsądni i nieagresywni ludzie,bo to ludzie uczą domowe zwierzęta takich zachowań. Walki psów, kogutów, itp. W świecie dzikich zwierząt, walczą one o przetrwanie, przywództwo, jako ćwiczenie ataku,a nasze pupilki? Po co ludzie je mają?

malgolina
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-02-16 10:57:22
Bo lubią zwierzęta i lubią się nimi zajmować czy jako żywą zabawkę, która ku zdziwieniu niektórych, może się bronić bo ma taki instynkt? Kot "bawił" się tutaj,ale nie wiedział,że małych dzieci się nie gryzie i nie drapie a matka debilka podjudzała całą sytuację.

Leposik
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-02-14 09:51:33
I bardzo dobrze mu tak, ja bym gówniarza też trzepnął. Mam dzieci i kota i jakoś takich scen nie ma co innego we wspólnej zabawie. Takie zachowanie kota jest naturalne, gryząc i atakując zachęca do zabawy.

zajebista90
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-02-14 09:13:30
Cóż ja bym powiedziała ze to wina rodziców..nie upilnowali dziecka a maluchy rozgniewane i złe atakują wszystko co jest w zasiegu reki..skoro zdecydowali sie na zwierzaka to powinni sami dopilowac porzadku

zbynio77
    Ocena: -13 (glosow:31)
2012-02-14 05:29:47
ja bym sie kotka pozbyl, i tyle

rusofilII
    Ocena: -1 (glosow:17)
2012-02-14 15:26:21
Widać, że ci zwierzęta kiedyś krzywdę zrobiły, z głową.

Lolofuner
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-02-14 19:11:54
a ja bym sie pozbyl takich ludzi jak ty

Homo_erectus
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-02-14 20:59:31
jakby mi dziecko skrzywdzilo kotka, to bym dziecka pozbyła;D no dobra przesadziłam troche;p

hmmmmm
    Ocena: 5 (glosow:17)
2012-02-14 01:50:49
Do wszystkich którzy mówią "dziecko jest ważniejsze" - powodzenia w przetłumaczeniu tej prawdy kotu... bo nie wiem jakim cudem kot może być winny temu że jest kotem? O_o Rodzice dzieciaka to idzioci ale widzę że nie są osamotnieni

blackdeeevil
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-02-14 01:01:36
tak jak dziecko za małego postępuje ze zwierzakiem, takie będzie miał podejście w przyszłości do ludzi... niestety reali wychowania dziecka przez rodziców.

cholercia
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-02-14 00:32:32
Szkoda, że ten co tu to wstawił nie zadał sobie trudu pokazania prawdziwego filmiku a nie jakaś głupia muzyka. To matka powiedziała dzieciakowi 'trzepnij go' i trzepnął. A potem się wszyscy dziwią, że sadyści zwierząt rosną.

share28
    Ocena: -12 (glosow:26)
2012-02-13 23:35:59
Ci co piszą że kot dobrze potraktował dziecko chyba naprawdę mają coś z garem. Kot to zwierzę nie ma uczuć tylko instynkt w przeciwieństwie do Ludzi, nie przypisujcie zwierzętom ludzkich cech. Kot ma się słuchać swojego właściciela takie są reguły życia stadnego. Jak ktoś jest ciotą to kot go osra.

beton145
    Ocena: 7 (glosow:23)
2012-02-13 23:43:32
To ty masz coś z garem frajerze.

hmmmmm
    Ocena: 5 (glosow:15)
2012-02-14 01:39:59
Ta bo ludzie bijący słabsze zwierzęta to tacy kurde "uczuciowi" są? Masz w sobie tyle tych uczuć że pozostaje mi się zastanawiać kto cię, panie kocie nauczył pisać na klawiaturze?

rusofilII
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-02-14 15:28:08
share28, zgłoś się na leczenie do psychiatryka, zanim ktoś inny to zrobi. Kot ma się słuchać? Chyba cię posrało. Człowiek nie jest panem na tej planecie, pogódź się. Widać, że cię rodzice biją, albo dzieci w klasie. I masz jakieś poryte zasady życia w stadzie... Takich jak ty nawet mi szkoda nie jes

jamez
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-02-14 18:45:32
rusofil coś wie na ten temat, wyj.bali z psychiatryka bo do leczenia potrzebny jest mózg a ona jak wiadomo ma drugi żołądek w głowie

Lolofuner
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-02-14 19:13:44
powoli mnie tacy ludzie jak ty denerwuja..masz cos do kotow?..to masz problem..bo ja nie toleruje takich frajerow jak ty..

jamez
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-02-14 20:26:06
Lolofuner uważaj bo się zesikasz

kometa100
    Ocena: 0 (glosow:18)
2012-02-13 23:25:06
Żałośnie niski jest poziom tej dyskusji poniżej.Żal mi was pseudo-obrońcy-zwierząt.Jeszcze kilka dni temu cała Polska huczała nad sprawą Madzi z Sosnowca,a dzisiaj piszecie,że:"z bachorem do gazu,do piachu.."

beton145
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-02-13 23:20:54
Ale urwał

login8823
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-02-13 23:06:21
jak nie rodzice nie potrafią wychować dziecka to niech ich nie robią... nie cierpię takiej bezmyślności ludzkiej, przez którą cierpią biedne zwierzęta...

kazikZ1959
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-02-13 22:51:48
1:0 dla kota. :)

KruszeLembasy
    Ocena: 2 (glosow:16)
2012-02-13 22:39:29
i dobrze tak bachorowi.

chihiro28
    Ocena: -1 (glosow:17)
2012-02-13 22:31:43
dlatego wole psy:)

KruszeLembasy
    Ocena: 3 (glosow:17)
2012-02-13 22:40:41
trafiłby na tego złego psa i by mu głowę odgryzł, zwierz to zwierz. a tak to moze sie nauczy nie ZADZIERAĆ Z KOTEM.

Staradziffka
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-15 16:21:24
Ja również wolę psy, ale nie toleruję krzywdy ze strony ludzi do każdego zwierzaka. Już raz ostro dochodziłam się z jakimś menelem, który wyzywał i kopał swojego psa. Doprowadził mnie do ostateczności i dostał w twarz. Jeszcze mnie potem przepraszał.

chihiro28
    Ocena: -2 (glosow:18)
2012-02-13 22:31:07
statystyki....:)ludzie kolo 20 lat czyli w wiekszosci nie posiadajacy dzieci bronia kota...osoby powyzej 25 lat bronia dziecka.Kazdy ma swoje priorytety:) Gdy ja bylam mala wytrulam rybki(chcialam je nakarmic)a prawda jest taka,ze male dzieci sa nieswiadome swoich zachowan,a koty maja swoj charakte

beton145
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-02-13 23:35:02
Te filozof, idz na uczelnie a nie tu się rozwodzisz. Nie mądruj się tak bo drugim Wałęsą zostaniesz:-)

rusofilII
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-02-14 15:29:55
A gówno. Mnie od zawsze wychowywano w miłości do zwierząt. Zgrzyty zdarzały się bardzo rzadko i dostawałam wtedy wp*dol. I szanuję zwierzęta. A tobie chyba brak rozumu. I tym rodzicom, którzy pozwalają szczylom na złe traktowanie zwierząt.

jamez
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-02-14 18:48:12
ciebie na pewno rusofil ludzie nie wychowywali tyś w oborze z bydlętami się chowała stąd ta niechęć do ludzi

Staradziffka
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-02-15 16:22:51
Jamez, nie kompromituj się już. A teraz zminusuj mnie ze swoich multikont.

manamanam
    Ocena: 6 (glosow:16)
2012-02-13 22:26:43
Znam dzieci mniejsze, które wiedzą, że zwierzątek bić nie wolno. Gówniarza do adopcji, bo ludzie, którzy tak wychowują dziecko nie zasługują na posiadanie nawet złotej rybki.

przyczajony
    Ocena: -8 (glosow:30)
2012-02-13 22:21:52
Osobiście takiego oto kota bym wipier***** na zbity pysk z domu. Dziecko jest na pierwszym miejscu a nie kot.

hmmmmm
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-02-14 01:43:01
Bo co? Kot domowy jest zwierzęciem zależnym od człowieka. Dorosły człowiek, który decyduje się na kota, decyduje się jednocześnie na opiekę nad nim. Tak samo z dzieckiem. Dziecko bije kota, kot oddaje - jest równowaga w przyrodzie.

rusofilII
    Ocena: -5 (glosow:5)
2012-02-14 15:31:11
Widać, że ktoś ci w dzieciństwie robił krzywdę. Pewnie same zwierzęta, bo z pewnością nie masz do nich szacunku. W przyrodzie istnieje zasada: oko za oko, ząb za ząb, pogódź się z tym. Może leżałeś 50 lat pod lodem, ale czas się obudzić i przestać być ścierwem.

veeteque
    Ocena: -13 (glosow:31)
2012-02-13 22:19:30
Za takie zachowanie bez zastanowienia kota dalbym do uspienia. Pewnie, ze dzieciak nie moze bic kota, ale kot nie ma prawa rzucic sie na dziecko.

kazikZ1959
    Ocena: 11 (glosow:15)
2012-02-13 22:47:22
Daj to kotu na piśmie . :))

rusofilII
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-02-14 15:32:09
Wstyd mi, że należę do tego samego gatunku co ty. Ciebie uśpić, za pieprzenie wierutnych farmazonów. Taak, pozwól szczylowi bić kota, by wyrósł na psychola, takiego jak ty.

jamez
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-02-14 18:55:25
rusofil a kto ci tak naopowiadał bzdur że ty to tego samego gatunku należysz ?

martens00
    Ocena: 8 (glosow:16)
2012-02-13 22:13:03
1. matka (albo opiekunka) walnięta ostro... nie ma to jak śmiać się, że kot drapie jej dzieciaka i jeszcze wyjeżdża z tekstem 'stuknij go'... porażka 2. z kotami można się bawić wtedy kiedy one chcą, nic dziwnego, że się zwierzak wkurzył, jak go dzieciak męczył

jednazsyjamek
    Ocena: -6 (glosow:26)
2012-02-13 22:11:56
Chyba niektórzy komentujący, nie wiele mają do czynienia z małymi dziećmi, które nie zawsze wiedzą, ze robią źle. Komentarze, że dobrze się stało, że kot zaatakował są poniżej IQ 50. A gdyby dziecko oko straciło?! Ku...wa,ludzie dopadła Was znieczulica.

beton145
    Ocena: 6 (glosow:18)
2012-02-13 22:17:24
A niektórzy nie mają do czynienia ze zwierzętami. Jak by oko straciło to do końca życia nauczyło by szanować zwierzęta.

kometa100
    Ocena: -6 (glosow:12)
2012-02-13 22:54:52
raczej roczne dziecko nie ma wiedzy i świadomości co robi.Rodzice są za to odpowiedzialni.Zastanów się co piszesz-chciałbyś żeby twojemu dziecku(którego raczej nie masz)kot oko wydrapał?

GizOD
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-02-13 23:22:24
jednazsyjamek na twoim miejscu nawet bym się nie wysilał. Większość tu obecnych w liczbie ok 20k wklepywało kciuk w górę z altem kilka dobrych dni temu. Zdążyłem przywyknąć po czytanych komentarzach że większość tu obecnych to Betony umysłowe jak kolega wyżej.

beton145
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-02-13 23:40:56
Kometa 100- dziecko bym nauczył szacunku do zwierząt, tak jak mnie w domu nauczono. Mam 2 oczu śpię z kotem w pościeli i wszystko gra.

kometa100
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-02-13 23:58:35
a gdybyś kiedyś jako nieświadome małe dziecko poległ w walce z kotem i jednak stracił oczko-to kochałbyś nadal te kotki?

beton145
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-02-13 22:10:55
Ojciec nie miał co robić i jego zrobił:-)

beton145
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-13 22:09:52
Kopa to Ty sobie zasadz ale w pustą muzgownice.

Olja
    Ocena: 1 (glosow:15)
2012-02-13 22:06:15
Na koniec ode mnie by dostał dzieciak po dupie, a kotka bym wzięła na rączki :-)

Green2845
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-02-13 22:04:52
zwierzaka będą chcieli uśpić, że niby agresywny, a dziecko to takie biedne będzie... chociaż jemu trzeba wybaczyć, bo to wina rodziców

beton145
    Ocena: -4 (glosow:12)
2012-02-13 22:04:35
Dzieciaka do piachu a starych na Syberię!

lowcawiochmenow
    Ocena: 10 (glosow:16)
2012-02-13 21:38:10
I gówniarz dostał nauczkę, że się zwierzątek nie bije. Chociaż powinni go tego nauczyć rodzice a nie kot ;p

anulka666
    Ocena: 1 (glosow:19)
2012-02-13 21:25:00
Przerażają mnie komentarze większości z was... " Do gazu z bachorem "... "Zabić takiego gówniarza" ??? Szok!!! Wcale nie jesteście lepsi od tego małego dziecka, ono jeszcze nie rozumie że robi kotu krzywdę a wy rozumiecie co piszecie...

Cynthiane
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-02-13 21:58:51
ale po to ma rodziców, by go nauczyli. A ktoś to przecież nagrał, nie sądzisz...?

Homo_erectus
    Ocena: 1 (glosow:15)
2012-02-13 21:59:44
nie rozumie?! to niech lepiej zrozumie, do gazu!!

kometa100
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-02-13 22:59:25
racja anulka666 no i jak już to chyba na rodziców należało by tu najeżdżać, a nie na dziecko

zacieszorek
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-02-13 21:17:03
Ech.. Pewnie kotek dostanie od właściciela nie patrząc że ten gówniarz go bił..

sandrabiderman
    Ocena: 10 (glosow:22)
2012-02-13 21:15:03
Szkoda mi wszytskich zwierząt które mieszkaja pod jednym dachem z takimi bachorami!!!Zero szacunku dla zwierząt które czują tak samo jak my i obrona jest raczej naturalna.Jak ja bym dostała w pysk napewno bym nie podziękowała.

prometeush_83
    Ocena: -14 (glosow:24)
2012-02-13 21:13:49
koty są wstrętne , zazwyczaj kochają je osoby otyłe , lub nie dowartościowane ...

dancerfrompoland
    Ocena: 6 (glosow:16)
2012-02-13 21:17:18
ty za to jesteś zwyczajnie głupi.

rusofilII
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-02-14 15:34:32
A ty zwyczajnie nie masz mózgu. Nie pisz więcej takich gówien, bo nawet śmiać się z tego nie można.

angua
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-02-14 17:56:49
Zrób nam wszystkim przyjemność i nie wypowiadaj się na temat o którym nie masz pojęcia. Tak się składa, że mam kota ale otyła nie jestem, problemów z poczuciem własnej wartości też nie mam, więc twoje jakże "celne" i "błyskotliwe" spostrzeżenia chyba nijak się mają do rzeczywistości...

andree916804
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-13 20:27:05
komentarz usunięty przez użytkownika

adik1988
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-02-13 20:25:36
sklepany przez kota. Jak dorośnie to bedzie miał pamiątke

klaudiah80
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-02-13 20:23:05
maly skur...............el

ZKRZ
    Ocena: 8 (glosow:16)
2012-02-13 19:51:40
Wychowanie bezstresowe rodziców. Dobrze że chociaż kot wie kiedy skarcić gówniarza.

Kociara5553
    Ocena: 1 (glosow:17)
2012-02-13 19:46:08
Brawa dla kotka !! a smarkacz to debil ! kochany kociak ! trzymaj tak kociaku

andree916804
    Ocena: -6 (glosow:20)
2012-02-13 20:24:51
komentarz usunięty przez użytkownika

rusofilII
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-02-14 15:36:16
Kociara5553, nic dodać, nic ująć. andree916804, obyś nigdy nie miał do czynienia ze zwierzętami, bo jesteś zwyczajnym idiotą, który najwyraźniej z futrzakami nigdy nie żył. anulka666, obyś ty też nigdy nie miała dzieci, bo wychowasz je na takie bezmózgi jak ty. Przykre.

jamez
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-02-14 18:52:40
rusofil nie da się tak żeby nie mieć nic do czynienia ze zwierzętami wystarczy że jesteś na wiosce i to już jest chlew

andree916804
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-15 21:18:21
komentarz usunięty przez użytkownika

anulka666
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-02-13 20:58:44
obyś nigdy nie miała dzieci idiotko. Przecież to tylko Bobas mały więc nawet niewie że kotu robi krzywdę. Zastanów się co piszesz

gryzakowa
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-13 22:23:39
Wie, wie i Ty wiesz, że on wie. Zwierzak jednak powinien być nauczony unikania towarzystwa małego despoty. Oboje powinni dostać za "swoje".

sebek110974
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-13 19:25:19
karmelkzn duży szacunek tam gdzie można sobie robić jaja to się robi jakieś śmieszne czaty itd ale tu kabarety nie były potrzebne tylko trzeba było pomyśleć co napisać...jak zobaczyłem niektóre komenty niżej to mi naprawdę siadł łeb

stefania175
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-02-13 19:19:41
Każdy ciska się na to dziecko a ktoś obejrzał ten filmik cały? To jest odwrotnie ten kot go atakuje aż młody nie wytrzymuje i mu strzelił.

h3h3
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-02-13 19:29:52
Widziałem dłuższy filmik i rzeczywiście wygląda jakby to kot zaczął, a dzieciak z płaczem mu oddaje... ciekawe kto to filmował :|

bombol11
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-02-13 19:09:42
ale przynajmniej dziecko dostało za swoje

szulcik
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-02-13 19:08:10
bo tatus tak mamusi robi i jest dobrze .... Niektorzy ludzie nie powinni byc rodzicami .....

pekinolatino
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-02-13 19:03:12
zle wychowanie,jak dla mnie to widac od razu. kolejne dwa lata bedzie sie bal kotow i slusznie bo nie wie,ze zwierzeta tak jak rodzicow trzeba kochac i szanowac.

stiop25
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-02-13 19:02:36
po 1 film w całości na yt wszystko wyjaśnia po 2 kot się poprostu bawił(tak, właśnie się tak bawi) po 3 na filmiku widać jak kot traci zainteresowanie i odchodzi, a ktoś go rzuca na łóżko do dziecka po 4 osoba która kręci film nie musi być matka, może to być opiekunka siostra, bądz jeszcze inna o

Xapri
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-02-13 18:30:15
brawo dla rodzicow prze debile '''

space13579
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-02-13 18:29:00
Głupota rodziców nie zna granic...Dziecka należy uczyć szacunku do żywych stworzeń ale JAK ZWYKLE,jak to bywa ktoś tu zawalił...

anulka666
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-02-13 21:03:29
skąd wiesz że po tej akcji nie wytłumaczyli dziecku że zwierząt nie można bić ? Skąd wiesz że wcześniej też mu nie tłumaczyli, małe dzieci nie zapamiętują tak jak dorośli, po prostu najlepiej uczą się na swoich błędach, i dla tego małego to tez była lekcja którą zapamięta bardziej niz gadanie

anulka666
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-13 21:04:06
typu nie bij kotka

menelll
    Ocena: -7 (glosow:23)
2012-02-13 17:41:21
gdy czytam wasze komentarze mogę stwierdzić, że w sytuacji: "pies zagryzł dziecko w wózku" to winę ponosi dzieciak bo przecież pies się bronił, zareagował - tak rozumiem tych co piszą "brawo dla kotka" lub "Kolejny rozpieszczony bachor" itp .

menelll
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-13 21:37:44
gdyby to był pies wasze komentarze wyglądały by tak: "Zabić Psa ", większość zagryzień jest przez prowokacje dzieci nawet tych w wózkach (ten sam wiek co wyżej). Tutaj tylko zwierze jest inne (KOT). Nie bronie tutaj psów ani nie jestem przeciwko kotom, Wy macie dziwnie myślicie( pies zły kot dobry)

hmmmmm
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-02-14 01:46:09
Bo wózek uderzył tego psa? Masz dziwny tok rozumowania.

tala0000
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-02-13 17:36:49
dziecko zapewne ma prawie już z dwa latka i w tym wieku juz ma swiadomośc robienia bólu rodzice nie nauczyli go że zwierząt sie nie bije a reakcja kota bardzo dobrze poco dzieciak go uderzył

frankfuterka
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-02-13 17:31:56
to się powinno dowiedzieć; kocik je nauczy:D

tala0000
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-02-13 17:34:22
dziecko nie takie małe a kocurek zrobił swoje i dobrze:)

grim1986
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-13 18:23:41
Tak na marginesie, to z tego co pamiętam to w oryginale Matka do dziecka mówi "Uderz go! uderz!" Więc winni tutaj są rodzice, a szczególnie Matka. A twoje słowa są tak głupie że aż żal dupę ściska że takie prostactwo zaludnia tą planetę.

grim1986
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-13 18:27:20
a najbardziej podoba mi się część twojej wypowiedzi "to je ino kot". Pamiętam jak w TV jakiś dziadek wypowiedział się na temat zamordowanych noworodków przez własnych rodziców. "...To ino noworodki, to nie ludzie jeszcze...".

bakalu
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-02-13 17:26:42
Że dzieciak durny, to pół biedy, bo nikt go nie nauczył jak ma się zachować. Ale ten, kto kręcił filmik zamiast rozładować sytuację jest durny do kwadratu. Naraża na krzywdę i kota i dziecko.

tomekdiesel
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-02-13 17:21:59
kot nie jest winny, zwierząt nie wolno bić. a dzieciaka trzeba oklepać dobrze po tyłku żeby nauczyć szacunku...

erso
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-02-13 17:10:24
Po tym kotek napewno wyleciał na ulice :)

staradupaspi
    Ocena: 8 (glosow:12)
2012-02-13 16:59:45
Dobrze kot zrobił - jak dziecka nie pilnuja starzy to niech dziecka pouczy kot.Kotek tak trzymaj.

cielak12345
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-02-13 16:57:31
Oj tam pokłócili się, ten kotu z liścia a kot mu buziaka dał. Dzieciak w szoku był że kotek zachowa się jak dżentelmen i da mu buziaka xD.

KOBIETA2012
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-02-13 16:53:28
Kotek nie pozwolił sobą pomiatać :) brawo dla kotka !!!

mariom460
    Ocena: -18 (glosow:26)
2012-02-13 16:47:07
Takiego kota trzymać w domu. Jak by tak zrobił mojemu dziecku to by wyleciał na bucie z domu;)

hmmmmm
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-14 01:48:11
Każdy kot tak reaguje na agresję i dobrze. Rozumiem że koty można bezkarnie bić? A one tylko powinny się kulić i potulnie przyjmować na drugi policzek? Na bucie to powinni posrani rodzice wylecieć z domu.

Darcy
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-02-14 15:07:44
Jakby twoje dziecko było u mnie, to by wyleciało na bucie z domu ;)

rusofilII
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-02-14 15:39:38
Widocznie ciebie rodzice wywalali na bucie z domu, skoro pieprzysz farmazony jak potłuczony. Kilka razy walnąłeś się w główkę i tak ci zostało... To jest straszne, że tacy psychole chodzą po tej planecie.

jamez
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-02-14 18:58:09
Darcy cioto,wsadził bym ci kota w du.ę dla twojej przyjemności fajnie nie?

misiaty77
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-02-13 16:46:17
Nie rodzice to kot nauczy go że zwierzęta to nie zabawki

Bodo
    Ocena: 1 (glosow:15)
2012-02-13 16:33:49
Czemu obwiniasz dziecko, to że rodzice go tego nauczyli to nie jest jego wina. Ty myślisz że w takim wieku ono wszystko rozumie ? Jak dla mnie karygodne zachowanie to np. chęć dostania się na główną za wszelką cenę (np. kosztem dziecka)

radic87
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-02-13 16:30:15
Haha ale mu przy*ebał z bani :D

matreos
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-02-13 16:30:11
brawo dla kota, naturalny odruch zwierzaka

johnin55
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-02-13 16:27:00
dobrze że kot oddał ...

xiven
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-02-13 16:21:40
i tak właśnie wygląda manipulacja, wejdzcie sobie na yt i znajdzcie w podobnych cały nie przyciety filmik, od razu widać że dzieciak mylnie odbiera drapanie kota jako atak i chce mu oddać przez co wywiązuje się bójka, pogratulować kretynowi co to nagrywał że pozwolił by sytuacja się tak rozwinęła...

jelczozaurus
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-02-13 16:17:27
zaraz do domu wpadną obrońcy praw zwierzącia i pociągną dziecko do odpowiedzialnosci prawnej , prawda panie premierze ?

robert_1987
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-02-13 16:12:34
Brawo dla kota.

zajcew26
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-02-13 16:11:46
Kolejny rozpieszczony bachor.

Wera27
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-02-13 16:02:56
Filmik stary jak świat, w dodatku nie jest wiochą. gówniarz ma nauczkę, następnym razem nie będzie szarpał kota. Gratuluję rodzicom, zamiast powiedzieć dzieciakowi, że nie powinno się tak robić, bo kot może go podrapać, i słusznie, to nagrywają durny filmik i wstawiają na yt.

GAZDA777
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-02-13 15:42:29
PEWNIE TO KICIUŚ ZE SHREKA FAJNY 8)

Tolek19
    Ocena: 18 (glosow:26)
2012-02-13 15:42:21
Bradziej szanuje zwierzęta niż ludzi

GizOD
    Ocena: -2 (glosow:18)
2012-02-13 16:35:43
Mój owczarek niemiecki bardzo szanuje ludzi! Poszukuje dla niego dziewczyny na noce! jesteś zainteresowana? Będziecie stanowić wspaniałą parę!

rusofilII
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-14 15:41:29
Tolek19, ja też. Zwierzęta są o wiele inteligentniejsze od ludzi? A co o tym świadczy? Brak kontaktu z ludźmi. One wiedzą, że sprowadzilibyśmy na nie zagładę. Poza tym zwierzęta (inne niż ludzie, bo ludzie to zwierzęta) nie są chamskie, nie kłamią i nie mają innych ludzkich przywar.

expert15
    Ocena: 10 (glosow:12)
2012-02-13 15:41:45
Małe ADHD kot umie chociaż oddać :)

GAZDA777
    Ocena: 8 (glosow:14)
2012-02-13 15:36:24
NA MIEJSCU TEGO KOTA ODGRYZŁ BYM MY NOS MAŁY SMRÓD ZGRYWA BOSSA :)

rzyletka
    Ocena: 17 (glosow:17)
2012-02-13 15:25:42
Ja swojemu synowi nie pozwalam bić kota (mamy podobnego), zawsze dlatego pytam, czy chciałby żeby jego ktoś tak uderzył/nosił/ciągał... Dlatego wiocha dla rodziców, za brak edukacji. Zwierze też czuje!

jamez
    Ocena: 2 (glosow:14)
2012-02-13 15:32:19
na yt jest cały film tam słychać jak ktoś z dorosłych podpuszcza małego

luk007
    Ocena: -5 (glosow:19)
2012-02-13 15:20:59
A morze kot wcześniej udrapał dzieciaka i się poryczał a potem dzieciak mu oddał a kot się na niego rzucił nie wiadomo jak to było dzieciak dlaczegoś musiał płakać nie

wodzu1993
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-02-13 15:46:36
Całkiem moRZliwe :D

gryzakowa
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-13 22:30:03
W ogóle jest całe moŻe morzliwości:)

VooDoo
    Ocena: 10 (glosow:14)
2012-02-13 15:10:56
A dobrze mu tak!!! Oczywiście dziecku!!!

roburck
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-13 15:00:27
/watch?v=XMIhL63KPxw&feature=related

simi1807
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-02-13 14:59:11
NIE KARYGODNE ZACHOWANIE DZIECKA TYLKO MATKI!!! obejrzyjcie filmik bez podkładu muzycznego... kot najpierw gryzł dzieciaka a matka kazała dziecku go walnąć to kot się bronił... wiochy brak!!!

jamez
    Ocena: -6 (glosow:16)
2012-02-13 14:56:38
to pewnie cioty wychowują to dziecko

Staradziffka
    Ocena: -4 (glosow:12)
2012-02-13 14:57:48
Ach ci gimnazjaliści...

jamez
    Ocena: -8 (glosow:12)
2012-02-13 15:05:06
cześć Staradziffka ,ty na dzieciaka ja na cioty

Staradziffka
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-02-13 14:54:18
Śmieszny filmik. Bachor dostał nauczkę. Ale jedno mnie zastanawia: gdzie tu wiocha?

szyna555
    Ocena: -11 (glosow:19)
2012-02-13 14:50:59
chyba dziecko jest wazniejsze?????!!!!!!!!!! a kot ko*a i za drzwi

marusia0000
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-02-13 14:40:20
szybka reakcja nie powiem...

sedziadread
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-02-13 14:35:33
rodzice tego dzieciaka to chyba hmm dzieci ??

T-e-n-s-o-r
    Ocena: 8 (glosow:12)
2012-02-13 14:29:42
Myślę, że każde dziecko powinno przynajmniej raz w życiu wyjechać na wieś. Tam człowiek rozumie zwierzęta i mocno się do nich przywiązuje.

motylek1570
    Ocena: 9 (glosow:15)
2012-02-13 14:20:36
Gówniarz już nie jest aż tak mały, żeby nie rozumieć że zwierząt nie wolno bić. Brawo dla Kotka!

street00
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-02-13 14:14:31
dobrze tak gnojowi, niech sie uczy od malego, ze zwierzeta takze trzeba szanowac

martenscool
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-02-13 14:09:48
I teraz będzie wiedział, że nie wolno bić zwierzaka! A polski rząd zabronił dawać klapsy...

TomekDaria
    Ocena: -2 (glosow:14)
2012-02-13 13:44:57
dziecko uderzylo bo nie rozumie kot bo nie mysli i to byl odruch ale zachowania rodzicowze to ja k... nie rozumiem za ch.. ze pozwalaja na takie cos kot mogl dziecku oczy wydrapac

pala813
    Ocena: 10 (glosow:14)
2012-02-13 13:51:17
Dziecko trzeba uczyc od małego ze zwierzeta sie szanuje ja mojego kuzyna sama musiałam tego uczyc bo nikomu nie zalezalo niestety w wiekszosci głupi rodzice o tym zapominaja a potem płacz bo wyrasta taka patologia co nie szanuje ani zwierzat ani ludzi

pakustyfin
    Ocena: 10 (glosow:14)
2012-02-13 13:41:37
na szczęście zwierzęta też potrafią się bronić , brawo dla kiciusia:) !!!!!!!!!!!!

kmiecic
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-02-13 13:39:07
komentarz usunięty przez użytkownika

Klaudia741
    Ocena: -15 (glosow:25)
2012-02-13 13:39:01
komentarz usunięty przez użytkownika

gratka33
    Ocena: 9 (glosow:11)
2012-02-13 14:07:44
a dziecku nagrodę niech się uczy od małego tak traktować zwierzęta.

beton145
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-13 22:01:31
Lepiej sama się ukaraj i pier... siebie w łeb!

CocaineSystem
    Ocena: 2 (glosow:14)
2012-02-13 13:33:37
To nie karygodne zachowanie dziecka, bo ono nie jest świadome tego co robi, tylko karygodne zachowanie opiekunów, że pozwalają na takie zachowania. A później płacz bo :niewinnego" dzieciaczka pies zagryzł czy kot oko wydrapał.

Elizabetka1402
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-02-13 13:33:35
a oglądaliscie to od poczatku ze mówicie ze dziecko winne to matka tego dziecka kazała bic kota juz raz ten filmik był na wiocha

Sammie
    Ocena: 11 (glosow:27)
2012-02-13 13:30:43
Głupie dziecko.

jamez
    Ocena: -12 (glosow:16)
2012-02-13 16:47:06
a kto był pierwszy głupim dzieckiem cioto

Krukowron
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-02-13 13:27:50
Starzy zamiast zareagować to woleli filmik kręcić (zabawnie jak dzieciak bije kota, ale jak na odwrót to już nie co tatuśku? mamuśko?) no a kot jak to kot miał prawidłową reakcję - nie jego wina, chciał się bronić, tym bardziej, że dzieciak szykował się do drugiego zamachu.

Buahahahah
    Ocena: 3 (glosow:23)
2012-02-13 13:23:02
Głupi bahor! Do pieca z tym bahorem! W oświęcimiu by dostał!

matatales
    Ocena: -1 (glosow:15)
2012-02-13 13:58:44
ZGADZAM SIĘ DO OŚWIĘCIMIA Z DZIECIAKIEM DO PIECA

beton145
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-02-13 14:37:44
Dokładnie, do pieca z obcym.

Krzysiek_28
    Ocena: -10 (glosow:18)
2012-02-13 14:48:07
A ja was bym dał czarnuchom do wyru.. ! Od dziecka się odje.. Zoofile skur..!

jamez
    Ocena: -9 (glosow:19)
2012-02-13 14:54:16
matatales ,Buahahahah matka was pewnie w rozpalonym piecu przed ojcem chowała jak was stary zarżnąć chciał

matatales
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-02-13 15:17:06
JAMEZ TAK WŁAŚNIE BYŁO I DO TEJ PORY TAK MAM I CO TERA NAPISZESZ ŁAJZO HEHEHEHE

jamez
    Ocena: -1 (glosow:15)
2012-02-13 15:29:18
co bym ci nie napisał to i tak nie zrozumiesz,idź lepiej zajarać jakąś reklamówkę z biedronki

kolos24cm
    Ocena: -15 (glosow:27)
2012-02-13 13:21:18
ja bym tego kota ugotowal i zjadl... Mniam :)

zbiczeek
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-02-13 14:00:24
Alf?

Staradziffka
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-02-13 14:56:49
Może jakiś "szatanista".

Krzysiek_28
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-14 05:06:31
Staradziffka Pisze się Satanista i oni kotów nie jedzą :P Jak co to składają z nich ofiarę :P A w Chinach je się koty i psy :P

rusofilII
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-02-14 15:46:12
Krzysiek_28, nie wyłapałeś ironii.

Staradziffka
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-15 16:26:30
Rusofil, i nie zauważył cudzysłowowa.

WD-40
    Ocena: 8 (glosow:14)
2012-02-13 13:19:59
teraz zasraniec do kota nie podejdzie :)

zbiczeek
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-02-13 13:11:38
Waleczny kot. Zwykle jezeli moze, to sie wycofa.

Darcy
    Ocena: 19 (glosow:39)
2012-02-13 12:57:23
Jak ja nie cierpię dzieci.. A zwłaszcza takich rozwydrzonych bachorów, możecie minusować ale ja się cieszę, że kot mu dał nauczkę. :)

Krukowron
    Ocena: 4 (glosow:18)
2012-02-13 13:29:59
Mam tak samo

jamez
    Ocena: -16 (glosow:20)
2012-02-13 15:07:30
ciebie już życie skrzywdziło cioto więc nic już gorszego nie ma ci co życzyć

Papierek
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-02-13 17:57:09
Internet jest anonimowy, ale to nie znaczy, że możesz sobie wszystkich obrażać bez powodu jamezie. Pokazuje to tylko Twoją "mądrość".

jamez
    Ocena: -7 (glosow:11)
2012-02-13 18:52:44
Papierek ja nie obrażam nikogo ,Darcy nie lubi dzieci a ja nie lubię ciot on może pisać co chce a ja nie?

rusofilII
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-14 15:45:47
A już myślałam, że tu wszyscy tacy zasrani miłośnicy rozmazanych szczyli, którym wszystko wolno. Jak widać, jest jeszcze nadzieja.

szatano999
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-02-13 12:56:18
-No szybko!!! Uderz kotka...bo mi bateria pada!!!......

Bluznierca
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-02-13 12:52:33
Dobrze gnojowi.

domi30
    Ocena: -20 (glosow:24)
2012-02-13 12:39:41
Do pieca z kotkiem!

nazigul
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-02-13 12:38:45
bardzo bobrze że tak się stało szkoda kotka a dzieciaka i matkę wsadzić w śliski kocyk.

WestIcee
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-02-13 12:38:41
Buhahaha ! Uśmiałam sie po pas !

MsGoch
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-02-13 12:33:20
Tak się kończy kupowanie dzieciakom zwierzaków jako prezent, jako nową zabaweczkę. Zero wyobraźni.

jamez
    Ocena: -7 (glosow:15)
2012-02-13 12:29:46
zapewne rusofil się tu pojawi co by napisać to i owo o dzieciaku

jamez
    Ocena: -5 (glosow:13)
2012-02-13 12:36:16
jest już minusik czyli jest blisko

rusofilII
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-02-14 15:46:31
Masz rację, już jestem.

malgolina
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-02-16 10:43:42
Hej, nie minusujcie mnie, bo wcześniej był mój komentarz dotyczący tego filmiku z linkiem do pełnej wersji i usunęli ten komentarz, więc ten z tym dopiskiem stracił sens i nijak się ma do tego co tu jest napisane :)

malgolina
    Ocena: -7 (glosow:9)
2012-02-13 12:29:54
p.s. usuńcie spacje z adresu :)

niki1981
    Ocena: 11 (glosow:13)
2012-02-13 12:13:50
przyczym kot na pewno odpokutuje, a dzieciak zostanie przytulony i pogłaskany

beton145
    Ocena: 1 (glosow:21)
2012-02-13 12:10:47
do gazu z takim dzieckiem!

sedziadread
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-02-13 14:38:55
k@rw@ co wy z tym gazem ?! pianisty żeście się naoglądali czo jak ? je...nij się w czoło zanim coś takiego napiszesz .

beton145
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-13 23:28:28
A co ty się tak pucujesz? Zwierzę to świętość i nauka, dziecko uderzyło więc gaz to najbardziej humanitarne rozwiązanie, bo jak by kicie zabili to od razu głowa o ścianę i cześć.

puma73
    Ocena: 15 (glosow:17)
2012-02-13 12:10:31
Tak jest jak rodzice nie uczą od małego szanować inne stworzenia potem wyrastają sadyści...

KARLOS_vu
    Ocena: 8 (glosow:12)
2012-02-13 11:56:07
Rodzice pewnie po tym numerze kota zakatrupili Nie wiemy co było prędzej bo gówniarz już płakał

eret
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-02-13 11:36:37
walki międzygatunkowe są najlepsze ;D

miszcz82
    Ocena: 9 (glosow:25)
2012-02-08 10:15:54
komentarz usunięty przez użytkownika

karmelkzn
    Ocena: 40 (glosow:52)
2012-02-08 00:39:05
przede wszystkim wiocha dla rodziców, że dziecku pozwalają bić kota, a pewnie jeszcze zwierzak za to dostanie w skórę...

MagdaJestem
    Ocena: 27 (glosow:31)
2012-02-08 00:15:39
Ciekawe kto został ukarany. Pewnie kot .

ruda1101
    Ocena: 20 (glosow:24)
2012-02-07 23:57:32
A opiekun kręci film, zamiast reagować.

LeSaux
    Ocena: 18 (glosow:18)
2012-02-13 12:02:52
Pewnie jeszcze sam dziecko zachęcał, żeby kota uderzyć.

steffekk
    Ocena: 20 (glosow:28)
2012-02-07 23:54:30
ma nauczkę na następny raz;]


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0700