Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Jeden kryłby drugiego.. Trzeba to zmienić...
Bobovsky  12-02-08, 20:40 Zgłoś
+ 379 -
Dodano: 2012-02-08, 20:40:25   przez: Bobovsky
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 379  Zgłoś nadużycie
500
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Wyjaśniona poza
  •  Nie jestem homofobem.
  •  Zamówił komputer przez internat
  •  No tak mniej więcej to wygląda.
Ukryj komentarze(188)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
pejopejo
    Ocena: 11 (glosow:17)
2012-02-16 13:27:16
powiedz po ki ch.j chcesz zmieniać policję w Stanach ,jak już się rozpędzisz to może zmień jeszcze tą w Korei Płn. i zlikwiduj głód w Afryce

Iwelumo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-05 10:57:45
Policja to najgorsze bydlo..potrafia czlowieka zmasakrowac bez powodu.

dexteroniz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-21 00:43:14
i co ? myślicie ze tak łatwo zapanować bad ludźmi? tylko pala i gaz zrobią swoje. ludzie są jak zwierzęta uwiezione w klatce ..... tylko czekać aż zbiegną i zaczną robić swoje. nikt nie jest ścigany za niewinność tylko każdy ma coś na sumieniu. pamiętajcie o rtm

Nexen1991
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-04 23:27:11
Dandy dobra ale czasem policja ostro przegina i to jest prawda, potrafią człowieka zakatować a może na demonstracji się troszkę pozrzuca, rozumiem go unieruchomić i już a nie napi****alac aż do krwi.. Policja też nie jest zawsze święta rozumiem czasem okey.. ale jednak to co się potrafi dziać to bra

wojat
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-29 23:02:07
skur'/syny jeszcze ACTA wprowadzą to o takich rzeczach nikt się nie dowie

artarus
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-29 22:52:33
KAŻDEGO takiego psa powinno się ukarać tak samo - też publicznie !!!!!!!!!!!!!!!!!!

chapin
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-24 14:33:16
to ze amerykanie za najglupszym narodem na ziemi jest faktem to ze policja czasem musi uzyc sily jest faktem. ale jesli robi sie to w sposob jaki jest nam to pokazane w chwili obecnej powinno sie surowo karac takie zachowanie wysylając ich to najcieżzych wiezien w ramach urlopu

GodOfWind
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-18 23:24:14
w Stanach tak juz jest najpierw sie strzela a potem pyta co i jak nie dziwi mnie ten filmik nic a nic

rafmis
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-02-18 20:23:16
Na komendzie w Sulejóweku pobiło mnie pięciu policjantów.nic im nie mogłem udowodnić . W moim domu przy inerwencji domowej napadło na mnie dwóch.nie pytali o nic.bili i zakupu.zeznali ze to ja i przez nich grozi mi wyrok.to najgorsza nacja.czuja się panami nad wszystkimi.nie mam dla takich litości j

rob30wawa
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-02-18 19:37:14
Tak być powinno, przestępcy nie powinni mieć żadnych praw. Taki nie lituje się nad nikim, staruszką czy kobietą w ciąży. A w całym ferworze walki puszczają nerwy i zdarzają się pomyłki. Policjant jest tylko człowiekiem.

slawek1979
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-25 16:26:02
Jesteś chory.Skąd wiesz że to przestępcy?

geberon
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-18 10:40:28
Do nadużywających prawo jeśli nie jesteście wstanie zapanować nad emocjami widocznie to praca nie dla was-proste wyjście SPRZĄTAĆ WC może chociaż do tego emocjonalnie jesteście przygotowani.a przyklaskującym oby ktoś z was albo waszych bliskich nie był w nie odpowiednim miejscu i nie trafił na wózek

lukaszyoo500
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-02-18 01:44:08
Ja jestem zdania że jeżeli Policja zaczyna przesadzać to trzeba ich też sprowadzić do parteru tyle że wiele osób boi się pomóc innym osobą w potrzebie.

dragi09
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-17 23:50:54
2:06 W 50 se tam kur*a mogli przyjsc ;/

invie
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-02-17 22:26:14
Humanitarni się, ku*wa, znaleźli. Szkoda tylko, że żaden z tych gnojów, którzy zabijają, gwałcą, molestują, nie są tacy wspaniałomyślni. Lać ścierwa, tyle w temacie! U nas pobłażają i są tego skutki - więźniowie pany! Niczego się świnie nie boją.

damien_omen
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-02-17 22:04:13
Lać przestępców i sprawców wykroczeń. Pałą najszybciej trafia się do mózgu !

Vege_1978
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-02-17 21:31:09
Oj tam, oj tam - wszędzie są święte krowy, w USA policja u nas urzędnicy Kościoła Katolickiego

misiek.84
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-17 20:44:19
na tym filmiku widac jak Ameryka stala sie panstwem policyjnym

Domel40671
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-02-17 16:49:02
lać bandytów, kim by nie byli, to lać.

michal_2777
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-17 15:18:26
Co mnie interesuje ten zacofany kraj pełen grubasów i debili którzy nawet nie wiedzą z jakim krajem sąsiadują. Żyje na kontynencie europejskim a jankesów mam głęboko w szanowanej. Jest to kraj wolności słowa a umowę ACTA stworzyli.

SantaFaust
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-02-17 14:47:24
Wśród tych co stoją podczas G8 nie ma niewinnych ludzi. Same komusze bydlaki.

lukasbeta
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-02-17 10:45:14
cieszmy sięz a to że mamy takich pałaży jak u nas. PRAWO NAS LEPIEJ CHRONI JAK W STANACH. A tam jak mu podskoczysz czy coś powiesz on bez konsekwencji cie zastrzeli mówiąc że to w obronie własnej . PS JAK MASZ KAMERKE W TEL. TO NAGRYWAJ TYLKO TAK MOŻESZ KOMUŚ POMUC!!!!!!!!!!!!!!

xbercik
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-02-17 10:23:02
Mimo że czasami pomogą innym, to i tak nie szanuję tego ścierwa.

hrabiakopyt
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-02-17 20:31:24
tacy jak ty odwracają głowę na ulicy a w domu dowartościowują się, siedząc bezpiecznie za komputerowym ekranem... szacun:)

m1308
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-17 10:06:09
to się nazywa stawianie oporu podczas aresztowania

alffi
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-02-17 09:35:09
w polsce nie ma lepiej, wszędzie czują sie bezkarnie.

zoglolord
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-02-17 09:21:51
Fuck the Police....!!!!!!

xavier100 
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-02-17 06:15:49
SzydeRca_Nr_onE @ a co jeśli gość uciekając zabił by kilka osób np rodzinę z małymi dziećmi???Ten film nie ma żadnej wartości ani przekazu!!!!

xavier100 
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-02-17 06:11:00
Przynajmniej wiadomo że policji nie podskoczysz.A uwierzcie mi że bez powodu nie tego nie robią!!!!Mieszkam w USA od 3 lat.Kilka razy miałem przyjemność z drogówką i nawet gdy przekroczyłem prędkość ponad dwukrotnie i byłem spokojny i miły dostałem mandat mogli m zabrać dożywotnio prawo jazdy!!!!!!!

Akashka
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-02-17 00:08:50
No ale jak policja do kogos mierzy z broni a ten ktos jeszcze sie na policjanta zamachnal to chyba nikogo nie dziwi ze zaczeli strzelac? Mnie na pewno nie. Jak nie masz nic na sumieniu to nie zachowujesz sie w tak idiotyczny sposob. Nie walczysz z policja, nie stawiasz sie, nie uciekasz bo i po co?

Akashka
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-02-17 00:06:14
Nie wiem czemu tak bronicie bandzierow? Jedno jest przegiecie tylko jak typ z samochodu wylecial. a tak zazwaczyj nie widac co sie dzialo zanim dleikwent pala oberwal. Jak jestes niewinny nic ci nie zrobia.

uvoi
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-02-16 23:31:13
To tylko ludzie, którzy mają takie same emocje, jak inni! Nie popieram tego, że gościa, który wypadł z samochodu, okładali pięściami, ale skąd wiesz, czy on nie uciekał, np. dlatego, że wcześniej zamordował kilku z nich? Nie popieram ich zachowania, ale mogę zrozumieć!

piramidalnylwh
    Ocena: -9 (glosow:11)
2012-02-16 22:56:24
nienawidzę policji, typ na dole nie wie o czym mówi, pewnie mieszka na wilanowie i ubiera się według mody, nie znasz życia na blokowiskach, nie wypowiadaj się w kwestiach, które ciebie nie dotyczą, zawsze będzie niebezpiecznie na ulicach jak ci nie odpowiada to wy..rdalaj na wieś

namtacs
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-02-16 23:02:47
Otóż ta kwestia jak najbardziej, i jego, i mnie dotyczy. Wrukwia mnie, jak tacy jak ty, z blokowiska, szlajają się po okolicy, kradną, dewastuja co popadnie, bo im tak się podoba. Jak wam nie odpowiada, że chcemy mieć porządek, to wypie.dalaj na wieś. Dlatego mordobiecie wam potrzebne.

Akashka
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-02-16 23:58:05
Cale zycie mieszkam w bloku, gdzie nie spojrze tam bloki ale bardzo zaciekawila mnie twoja wypowiedz. Niby jak wyglada to zycie na blokowiskach?? Mowisz to tak jakby byla tam codziennie istna walka o przetrwanie, jakby dzien w dzien ktos komus w plecy noz wsadzal,

Akashka
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-02-17 00:00:01
... jakby o jedzenie trzeba bylo walczyc, a ty biedaku musisz zyc w tym koszmarze... I jeszcze ta be policja (nie wiem co ona ma do tego ale co tam). Ogranicz amerykanskie filmy bo psuja ci psychike...

nn22
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-02-17 00:28:09
@namtacs zastanów się pajacu gdy piszesz o "takich jak ty z blokowiska". Mieszkam w bloku i wyobraź sobie, że nie kradnę i nie dewastuję okolicy ani nie mam problemów z prawem. W domach i innych willach mieszkają wcale nie gorsze przygłupy, mendy i inne szuje np. takie jak ty.

namtacs
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-02-17 07:47:14
@nn22 - zanim zaczniesz mnie obrażać ćwoku, to poczytaj ze zrozumieniem. Nie pisałem o wszystkich z blokowiska, tylko o takich jak on. Trzeba trochę myśleć, jak się czyta i pisze. Myślenie nie boli.

nn22
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-17 09:26:07
No dobra przyznaję, trochę mnie poniosło. Nie zmienia to jednak w niczym faktu, że najbardziej wykształceni i wartościowi ludzie jakich znam mieszkają w blokach. I tak jak pisze akashka - gdzie nie spojrzę naokoło to wokół bloki. A nawet jakby były wszędzie domy i to i tak nadal mielibyśmy patologię

namtacs
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-17 15:54:23
Wiesz, prawda jest taka, że najbardziej wykształceni i wartościowi ludzie, jakich znam, mieszkają na blokowiskach. I wszędzie dookoła blokowiska. Ale prawda jest też taka, że największe patologie jakie znam, to mieszkają albo w miejskich czynszówkach, albo na blokowiskach. W willach - mniejsze zło.

namtacs
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-17 15:56:41
Niestety, prawda jest taka, że jak w naszym kraju chcesz być porządny, wykształcony itp, to raczej musisz pozostać w wielkiej płycie, bo tacy ludzie w Polsce nie zarabiają tyle, żeby mieszkać gdzie indziej.

kocurek83
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-02-16 22:53:05
fakt niektóre sytuacje to przeginka, lecz powiem wam że troszke takiego mordobicia by sie przydalo w polsce w szeczgólności szczylom i dresikom wielkim kozakom twardym w grupie!!!!

gryzakowa
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-16 22:22:17
Czy niektórzy nie odróżniają brutalnego zatrzymania od zwykłego mordobicia? A dlaczego policja tych ludzi tłucze? Bo musi? Nie, bo może.

SzydeRca_Nr_onE
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-02-16 22:18:10
Pościg, wypadek, dachowanie, koleś wypada na trawę z auta podbiega ok.6 policjantów i zaczynają katowanie...coś strasznego...;O masakryczny film...:/ ponad prawem heh...nie do pomyślenia...a to są tylko te sytuacje nagrane kamerkami...ile jest takich nie nagranych...

kamil42233
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-16 22:17:50
komentarz usunięty przez użytkownika

rafwch
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-02-16 21:54:52
Właśnie też po to jest ACTA żeby takich filmów było jak najmniej w sieci, wiele spraw nie będzie wychodziła na jaw.

scott1000
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-02-16 21:52:28
Niby amerykańska policja a zachowują się jak polska....

masa14
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-02-16 21:52:20
Dlaczego u nas tego nie ma? ZOMO wróć!!!!!

Danex201
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-02-16 21:35:10
Miałem taką życiową sytuacje napadło mnie 6 ludzi na impresie/festynie broniąc się złamałem jednemu nos później mnie powalili a zaraz podniósł mnie policjant pod zarzutem połamania nosa jednemu z nich i co dalej do radiowozu i zostałem spisany............winny .Gdzie tu sprawiedliwość???

hrabiakopyt
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-17 20:53:16
Sprawiedliwości dociekasz w sądzie, a w sytuacji na gorąco, reakcja policaja prawidłowa, oczywiście na tle twojego opisu...

nieZtegoSwiata
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-02-16 21:33:02
Grubasy, nie potrafią dogonić ludzi, to pistoletów używają albo pałami leją. Bez przesady.

Danex201
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-02-16 21:30:34
potrafią tylko Bić w kilku albo skutego przestępce !!!!!!!!! Oni mogą nas bic. kopać tłuc ale jak tylko uderzymy policjanta odrazu sprawa wyrok i pucha !!!!!!!!!!

Mundzio84
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-02-16 21:13:50
Rozumiem, że policja nie powinna patyczkować się z przestępcami, ale niektóre sceny to ostra przeginka

apolloo19
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-02-16 20:53:43
tak za nic nie dostali tych baniek ale 4:20min to już przeginka

darkangel82
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-02-16 20:45:32
pies jest psem jak mu dasz dluzszy lancuch to szaleje ale i w polsce sa takie sceny

viatrak
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-02-16 20:34:49
za darmo ich nie lali, policjanci to nie dzieci.

maxraf20
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-02-16 20:05:41
na tym filmie pokazana jest policja usa, a usa to chory kraj chorych ludzi.

gaciewschemacie
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-16 23:26:21
Jakiś czas temu na tymże portalu pojawiło się zdjęcie 5 czy może 6 romów stojących na moście z nagłówkiem:"Największa wiocha polskich miast". W komentarzach 80% było:"Wysłać do gazu, do wora, wywalić" itp,itd. Pojawia się film z państwa o największej przestępczości i zaraz jest pełno obrońców praw c

gaciewschemacie
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-16 23:29:11
złowieka. Nie rozumiem tego. Bo właśnie przestępców powinno się piętnować i pokazywać jako wiochę polskich miast.

maciek809
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-02-16 20:15:07
Nie do końca jest to prawdą. Jak w każdym zawodzie tak i w tym są pseudo policjanci a ten film dobitnie o tym świadczy.

nn22
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-02-16 20:37:03
@magik071983 Obowiązkiem policjantów jest pilnowanie porządku i prawa a nie wymierzanie kar! Od tego są sądy!

gaciewschemacie
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-02-16 20:42:05
Efekt jest taki, że za podatki utrzymujesz nierobów w więzieniach.

nn22
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-16 20:45:54
@gaciewschemacie proponujesz zakatować albo pozabijać wszystkich, którzy kiedykolwiek złamali prawo, nawet za małe przestępstwa?

maciek809
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-16 19:52:11
nie od dziś wiadomo że USA to państwo policyjne

premek18
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-02-16 19:43:25
jak gosc wylatuje z auta i lezy bez ruchu to jest ok!? to nie jest policja!wyzywaja sie na ludziach za swoje niepowodzenia PATALACHY!!!

nazQul
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-16 19:21:57
BTW tak jak w Filmiku w 7 minucie gość powiedział zdanie "POLICJA MA CIĘ CHRONIEĆ..." Przed bandziorami nimi zajmą się w więzieniu...

MasterIzabela
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-02-16 19:04:12
Prawda jest taka, że jak się ktoś rzuci na policję, albo nawet w obronie własnej coś zrobi, to i tak policja gówno ma po dupie, tylko typ idzie do paki :)

Hoshi
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-02-16 19:03:57
Ciężko się coś takiego ogląda i ciężko tym im nie współczuć. Ale należy pamiętać, że nie wiemy co ci ludzie zrobili? Może to mordercy, gwałciciele, pedofile, dilerzy, a nie chłopaki, którzy piją piwo na ławce w parku. Wydaje mi się, że niektórym się po prostu należy.

grekowal
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-02-16 18:56:43
A potem Się Dziwią że młodzież Nienawidzi Policji i wymyślają jakieś tam Swoje Znaki np. "JP" Bo to od tak nie wyszło. Policja do tego doprowadziła. I tak jest wszędzie.

PrzygodyMerlina
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-02-16 18:39:15
filmik dodało dziecko JP

Anonim1449
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-16 18:38:08
Włączcie sobie na 3:40 i odpowiedzcie mi dlaczego w kiblu jest kamera?

DeSzCz
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-02-16 18:40:07
bo to rosja.

nn22
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-17 00:38:21
Oglądałem jednym okiem i słuchałem jednym uchem, mogłem naprzekręcać :)

nn22
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-17 01:02:47
Kurde :) Jakieś cuda się robią z komentarzami przy tym absurdzie. Poprzestawiane, pomieszane :) Ten miał być @deadman33: Oglądałem jednym okiem i słuchałem jednym uchem, mogłem naprzekręcać :)

deadman33
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-16 19:57:46
tak znowu bez przesady u nas chleb drogi w kraju "nasza" krajowa Policja nie zaryzykowała by czegoś takiego jak tamci panowie świata w USA

nn22
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-16 20:52:49
U nas też są przypadki pobić przez policjantów. Jakiś urywek ostatnio w TV widziałem... Z reportażu wynikało, że jakiś gliniarz po cywilu uderzył człowieka na jakiejś rozróbie, który absolutnie nic nie zrobił. Nie jestem pewien ale uderzony był chyba przypadkowym przechodniem. I uszło mu to na sucho

deadman33
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-16 22:53:41
@nn22 - skoro zawieszenie w czynnościach służbowych uważasz za ujscie na sucho to ok :) .. ps. to nie był przypadkowy przechodzień ;)

nonie123456789
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-02-16 18:32:39
jest to banda bydła i tyle u nas też pewnie są tacy......bydło z odznaką

krzysmis
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-16 18:22:25
zamiast sie napieprzać to podajcie tytuł piosnek z filmiku

albertowsk
    Ocena: 1 (glosow:15)
2012-02-16 18:08:21
Jak czytam te komenty to masakra, dla tych to myśla że ci policjanci postępują właściwie okopując kogoś w piećiu albo jeszcze lepiej kogoś skutego okładać pięściami lub wyskakując do motocyklisty z bronią i myślą że to jest wpożadku to jesteście jakimiś byłymi ormowcami lub wasz ojciec był ZOMO

benatnash
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-16 18:27:29
W PORZĄDKU

szatanoslaw
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-02-16 17:36:38
Na większości filmików widać, że przemoc ze strony policjantów jest uzasadniona, na reszcie nie widać co stało się wcześniej. Policjant jest funkcjonariuszem państwowym i z tego tytułu jest nietykalny - więc jak ktoś atakuje policjanta powinien liczyć się z konsekwencjami

nn22
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-02-16 20:43:48
@szatanoslaw co ty chłopie pie***lisz?! Konsekwencją ataku na policjanta ma być tylko i wyłącznie jego zatrzymanie i wymierzenie odpowiedniej kary przez sąd a skatowanie go! To co może robić policja jest określone przez prawo, policjant może i POWIENIEN zostać ukarany za skatowanie zatrzymanego.

malinka8932
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-16 17:33:59
Zubeks oni nie są Harrym Houdini że uciekną jak mają ręce skute.

koniu36
    Ocena: -5 (glosow:5)
2012-02-16 17:29:30
Tendencyjny ten filmik, że aż śmieszny.

kazikZ1959
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-16 19:38:30
A może tylko pkazuje patologię ?

koniu36
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-02-16 20:40:41
Być może jest parę scenek, w których policjanci przeginają, ale jak już wcześniej parę osób napisały. filmiki są urywkami i nie wiemy co działo się wcześniej, zanim doszło do rzekomych nadużyć.

koniu36
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-16 20:48:04
Świetnym przykładem jest scenka z 6:31, gdzie policjanci podchodzą do podejrzanego, a za chwilę "przeskok" i ta sama sytuacja w której to policjanci rzucili się na "niewinnego" kolesia. Co się stało, że doszło do ataku - nikt nie wie i można mnożyć wiele teorii

koniu36
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-16 20:53:44
Dlatego uważam, że film jest tendencyjny i manipuluje opinią pokazując takie brednie. Dziwne, ale mnie nigdy policjanci nie pobili podczas kontroli drogowej. Cóż, widocznie miałem cholernego farta...

namtacs
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-16 21:02:26
Dobrze koniu gada, nalać mu wódki. Za niewinność nie leją. Prawda jest taka, że jak policjant Cię zatrzymuje, to masz się zatrzymać, jak mówi gleba, to gleba. On nie wie, z kim ma do czynienia i czy za chwilę ktoś nie zacznie mu nożem wymachiwać.

nn22
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-16 21:02:33
@koniu36 a wytłumacz mi w takim razie scenę z 1:57 gdzie w kilku skopali leżącego człowieka? Nie ważne jakie przestępstwo popełnił, tutaj policjanci niezaprzeczalnie złamali prawo i sami powinni ponieść konsekwencje.

koniu36
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-16 21:52:11
nn22 - tak jak wcześniej napisałem "być może jest parę scenek, w których policjanci przeginają" - i podałeś dobry przykład. Ja dalej będę obstawać przy swoim.

zubeks
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-02-16 17:28:04
Ci co się oburzając filmikiem to ich ni szkoda. Nie którzy dostali za darmo, ale wyobraź sobie, jeżeli w niektórych przypadkach by z folgowali i by taki pedofil lub inny psychopata ucieknie sobie. To przyjdzie do ciebie i cie wy..cha w spak twoich bliskich na raz.

totibb
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-16 17:27:26
komentarz do mcmaku

totibb
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-02-16 17:25:44
zeby tym ktorzy sa na tych filmikach w roli glownej ktos z najblszej rodziny na raka zachorowal.A Ty na dole wcale lepszy nie jestes

malinka8932
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-02-16 17:20:49
Mcmaku nawet jeśli to gwalciciele pedofile i psychopatyczni mordercy to policja nie ma prawa samemu wymierzać kare. Od tego jest sąd i to on decyduje czy ktoś ma odsiedzieć kare w więzieni bo o ile wiem to u nas nie ma kar znęcania się. Jeśli policja to stosuje to niczym się nie różni od nich!!!

space13579
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-02-16 17:17:38
Film jest szokujący,ale pokazuje też prawdziwe oblicze tak zwanych "stróżów prawa"Jeśli ktoś uważa,że mają prawo tak postępować to bez komentarza...Po prostu mafia i to nawet w gorszej wersji...

bendyks
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-02-16 16:55:46
mcmaku za to co zrobili odpowiedzą przed sądem głąbie , te spasione świnie nie są od wykonywania wyroku ciekawe co im zrobiła ta dziewucha w celi że ją tak sprali - pewnie ich zgwałciła . Też jestem za exterminacją drechów ale te świnie przesadzają.

V3rtyX
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-16 16:42:46
Ciekawe czy sa tacy odwazni jak przejezdzaja przez dzielnice gangow? Wiedza, ze tu im nic nie grozi wiec bija ludzi z byle powodu. jakby pobili czarnucha w Bronksie to by ich gangi zaj*baly.

deadman33
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-02-16 16:36:47
@mcmaku - może i tak jest ale wszystko ma swoje granice .... a Ci dranie ich nie znali ...

nn22
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-16 21:07:40
@nevereverlandart zgadza się, że policjant to też człowiek i mogą mu puścić czasem nerwy ale pobicie to pobicie. Nie można w ten sposób usprawiedliwiać przemocy policjantów wobec zatrzymanych.

kopyt
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-02-16 16:28:19
Jak na mnie to bardzo dobrze robią, to są stany tam każdy bez problemu może posiadać bron. Oni musza mieć oczy do okoła głowy żeby im jej ktoś nie odstrzelił. W polsce jest patologia przyznam ale wszystkich chuliganów, dresów i innych JP powinno się odstrzelić z miejsca.

namtacs
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-16 16:59:24
Ostatnio gdzieś widziałem taką sprawę, że młodemu gniewnemu ktos ukradł bluzę. Zgłosił na policję, policjanci odzyskali, jest i zdjęcie przedmiotu - i piekny napisa JP100% na bluzie. Albo jak policja ratuje topielca, który ma na ramienu wydziarane JP100%. Jak trwoga to do...

coto191919
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-16 16:27:24
wygląda na to że ci wszyscy "mundurowi" nie posiadają JAJ bo bić zakutego lub w kilku to frajerstwo!!Zaznaczam że nie jestem żaden JP czy CHWDP... Mam nadzieje że jakiś procent z nich odpowiedziało za swój czyn...

romano78
    Ocena: 2 (glosow:14)
2012-02-16 15:50:52
prawidlowa reakcja policji. eliminowac patologie z ulic i tyle na ten temat.

Lykowsky
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-16 15:50:37
tego sie nie da zmienic

air_jordan_show
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-16 15:28:21
co to za gówno ? wont mi z tym

heo1
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-02-16 16:23:42
Ciekaw czy był byś taki mądry jak na ulicy dostał byś po twarzy a potem na komisariacie, oczywiście za nic np filmując coś aparatem. Miejsce publicze coś ci to mówi?

kolnix
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-02-16 15:18:47
Ameryka to stan umysłu

Biszu
    Ocena: -5 (glosow:11)
2012-02-16 15:14:47
Gdy bym widział na własne oczy taką akcje bez zawachania bym podbiegł i bym zabił policjanta z zimna krwią to kurestwo nie ma prawa zyć. Zabijać i zabijać to kurestwo, skoro oni mogą to i ja mogę

namtacs
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-02-16 16:42:29
Głupiś, jak but z lewej nogi.

air_jordan_show
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-16 19:08:05
Biszu ile ty masz lat dzieciaku ? weź sobie lepiej pooglądaj polsat jim jam

jejkap
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-16 15:06:30
i potem się dziwią dlaczego nikt ich nie lubi ładnie mówiąc...

dlugi1974
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-02-16 15:04:59
Co nie zmienia faktu że wolę aby Policja eliminowała margines społeczeństwa , bo w nocy strach wyjść na ulice .Pijane debile szukają zaczepki a po takim wpier....lu. parę tygodni jest spokojnie na ulicy.

dekster69
    Ocena: -5 (glosow:11)
2012-02-16 15:04:45
Już wiesz psie, czemu nie mamy do ciebie szacunku? Wszystkim, którzy uważają nadużywanie kompetencji policji za dopuszczalne, pokazuję środkowy palec. W listop. podobna sytuacja miała miejsce w PL. Chyba każdy wie o czym piszę. Nadal sądzicie, że można tolerować takie zachowania policji?

dlugi1974
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-02-16 15:07:04
Tak wiemy o czym piszesz o łysym naziście w bamberze który słusznie dostał po łbie!

namtacs
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-16 16:44:58
Oj tam, od razu nazista. Se chłopak poprostu na spacer poszedł i mu się niewinnie oberwało. U nas policji nic nie wolno, z każdego strzału musza się gęsto tłumaczyć. Jakby mogli lać po łbie, jak w Anglii, to może byłoby więcej spokoju na ulicach.

dominiassssek
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-02-16 15:04:42
sam pracuje jako pies.. nie raz zdarzyło mi się używać siły ale nigdy bez powodu, 95% interwencji kończy się na rozmowie,ale niektórzy muszą po prostu dostać w pysk, jak ktoś bije dzieci, żonę, inne osoby to ma się bać ze jak oni po nas zadzwonią to czeka go to samo! nie ma zlituj dla pedalstwa!

namtacs
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-16 16:46:05
Jakbyście tak częściej lali po łbie i nerach to nie zaszkodziło.

dlugi1974
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-02-16 14:57:15
Śmiać mi się chce z niektórych tu wypisujących „HWDP JP” itp. A za parę lat jak dorosną, zmądrzeją i będą pisać raporty o przyjęcie do służb mundurowych to wtedy błędy z młodości o nie karalności będą bezwzględne .

majcher270
    Ocena: -8 (glosow:10)
2012-02-16 14:47:00
lać murzynów skuwysynów

chudy191989
    Ocena: -1 (glosow:17)
2012-02-16 14:30:32
nie mają prawa bić!!! tylko obezwładnić i wsadzić do aresztu!! jak by mnie policjant uderzył to jak bym go znalazł, jak by był na cywilu to bym go w kominarce obtłukł metalową rurą grubościenną!!

dominiassssek
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-02-16 14:57:59
pier**lisz dzieciak.. za darmo byś nie dostał w pysk a jak byś sobie zasłużył to bys po wszystkim uciekł do domu z płaczem!!

rafael1980425
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-02-16 14:29:20
widać masz małe doświadczenie życiowe, życzę tobie byś spotkał kiedyś takiego "zomo", może zrozumiesz jaki jesteś głupi:) pozdr.

krisibo
    Ocena: -10 (glosow:22)
2012-02-16 13:52:16
i prawidlowo jestem za smieci trzeba tempic a lad i porzadek na 1 miejscu jestem za powrotem zomo!!!!!!!!!!!!!!

pejopejo
    Ocena: 11 (glosow:17)
2012-02-16 13:27:16
powiedz po ki ch.j chcesz zmieniać policję w Stanach ,jak już się rozpędzisz to może zmień jeszcze tą w Korei Płn. i zlikwiduj głód w Afryce

FaziMazi
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-02-16 13:06:30
Dobrze Tam maja działać ;)

krzysmis
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-02-16 13:01:15
ktoś zna tytuł muzyki i wykonawce na tym filmiku?

adios789
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-02-16 12:55:47
Przynajmniej się nie pierdzielą nie to co u nas wożą dupę za nasze podatki a jak się komuś krzywda dzieje to nawet nie kiwną palcem

Ptysio19
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-02-16 12:51:56
Niektórym skur.ielom się należy ale tylko, że oni są po oby duch stronach a tylko jedna jest uprzywilejowana!

Adrian1702
    Ocena: -12 (glosow:16)
2012-02-16 12:48:22
I niech ktoś mi powie że policja jest nam do czegoś potrzebna?! podobno mają chronić obywateli hehe ... ludzie nami powinna rządzić mafia a nie policja, sądy i i politycy wtedy żyło by się nam lepiej!

T-e-n-s-o-r
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-16 16:49:43
Porwania, kradzieże, morderstwa i gwałty byłyby na porządku dziennym.

chesus
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-02-16 12:48:06
Tu jednostronnie jak zwykle pokazali ze pies leje czarnucha i inne sciery ale co on wczesniej zorbil to nie widac bo poco wazne ze pokazali jak paluja czarnucha ciekaw jestem czy byscie tak wolali jak by wam kumpa zastzrelil albo podziobal nozem

dziadzioo
    Ocena: -8 (glosow:10)
2012-02-16 12:45:27
komentarz usunięty przez użytkownika

Emyl008
    Ocena: -8 (glosow:8)
2012-02-16 12:41:28
W Polsce jest tak samo.

ludwiczek69
    Ocena: -7 (glosow:7)
2012-02-16 12:36:24
A ty robisz murzynom laski

grzesiekx
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-02-16 12:34:55
To są stany i tam prawo jest troszkę inaczej egzekwowane niż u nas, policjanci również mają inne przywileje i nie powiliśmy oceniać ich metod działania. Ja osobiście nie dziwię się temu, mimo że nigdy nie byłem w USA co nieco wiem na temat tamtejszego prawa i walki z przestępczością.

marcianjargit
    Ocena: -6 (glosow:6)
2012-02-16 12:34:08
Tak ty jestes moim murzynem...

marcianjargit
    Ocena: 7 (glosow:13)
2012-02-16 12:31:06
U nas w narodzie tego brak ze strony policji.. a szkoda

wilokalaczyca
    Ocena: 9 (glosow:15)
2012-02-16 12:30:26
komentarz usunięty przez użytkownika

Levaan
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-02-16 12:24:41
W stanach inaczej wygląda prawo policyjne niż u nas. Tam ciągle panuje cicha wojna, dlatego policjanci reagują od razu brutalnie.

RobertK20
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-02-16 12:24:23
amerykańskie pały mają chyba siedem dni w tygodniu tłusty czwartek

i.nasa
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-02-16 12:23:18
Żeby wydać opinię trzeba zobaczyć całą akcję, a nie fragment. Nie wiadomo kogo ścigali, czy miał przy sobie broń, co zrobił itp. Swoją drogą za darmo w ryj też się nie dostaje. Jak ktoś będzie do nich kozaczył i śmiał im się w twarz, to można spodziewać się, nadużycia władzy, ze strony policji.

i.nasa
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-02-16 13:41:22
Dżonny nie napinaj się bo ci lewe jajko strzeli z przesilenia o_0 Jak nie mają za co wlepiać mandatu, to mandatu nie wlepią ;)

LegalizacjaTHC
    Ocena: -14 (glosow:16)
2012-02-16 12:22:33
TERAZ STANOWCZO JP 100%

mica134
    Ocena: -11 (glosow:13)
2012-02-16 12:22:03
gdybym mmiał szanse na dorwanie kazdego z nich torturował bym ich i wtedy poczuli by co to ból!

tomasz3e
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-02-16 12:16:25
Tak każdy na policje krzyczy HWDP ale jak napdana go okradna pobija...to co wwtedy robi leci pierwszy na policje żeby pomogli!!! GDYBY NIE POLICJA W TYM KRAJU BYŁ BY HAOS (I TAK JEST PRZEZ TUSKA)

nn22
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-16 21:03:38
Pisze się "chaos" Kup słownik.

cobos18
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-02-16 12:11:43
w ameryce policja sie nie pier****li bo by inaczej na głowe by im wyszli. z tamtad ten cały burdel pochodzi.

adasek1993
    Ocena: -9 (glosow:11)
2012-02-16 12:08:54
Myślą że mają odznakę i są kimś. Gdzieś kogoś zabili a srają się do niewinnych ludzi

Lisek85
    Ocena: -5 (glosow:5)
2012-02-16 12:08:23
hoży ludzie amerykance tyle piszą mowie o prawach ludzi a sami co robią śmieją się z Rosji że tak postępuje z ludźmi a sami burdelu u siebie maja i tego już nie widza

Byniu89
    Ocena: 9 (glosow:13)
2012-02-16 11:52:15
Policja powinna tak reagować jak przyjeżdżają po raz kolejny na zgłoszeni gdzie pijany ojciec bije dzieci i ich matke. takiemu to si należy wpier dol

rafcio20
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-02-16 11:51:36
A co my biedni polscy ludziemy mozemy zmienic by w amerykanskiej policji bylo lepiej? (patrz tytul)

porter111
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-02-16 11:49:32
Na 4:20s to chyba reanimują? Jaka sprawna akcja ratunkowa .

Alor
    Ocena: 3 (glosow:17)
2012-02-16 11:47:15
Ja tam widzę, że leją tylko czarnych i arabów, więc w czym problem?

majcher270
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-02-16 16:48:57
jestem tego samego zdania

dlugi1974
    Ocena: 10 (glosow:18)
2012-02-16 11:43:30
Policja leje bandziorów i tak ma być. Wolę żeby Policja lała bandziorów niż aby bandziory chodziły po ulicach i lały niewinnych.

coba
    Ocena: -5 (glosow:13)
2012-02-16 12:07:10
Ja tu widziałem w większości meneli i niewinnych ludzi, nie wspomnę już o biciu nieprzytomnego kolesia który wypadł z samochodu po dachowaniu. Amerykańska policja to tresowane do agresji bezmózgi. Życzę ci takiego "sprawnego" potraktowania przez władze, może zmienisz zdanie.

Lisek85
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-02-16 12:14:16
masz prosty przykład ziomka naszego co zrobili mu w kanadzie i jak potraktowali go tam! ta sama sytuacja co na video i co pojedziesz powiesz coś nie tak dostaniesz ciekaw jestem czy tak byś pisał jeśli w ogóle byś przeżył a nie został przywieziony w opakowaniu

slawek1979
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-19 17:37:19
Byle nie mnie! To Twoje motto.

Yupikkk
    Ocena: 4 (glosow:16)
2012-02-16 11:38:07
Mają racje, napieprzać aż pała nagrzeje się do czerwoności!!! Brawo POLICJA!!!

slawek1979
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-26 19:30:18
KONFIDENT!

fukastic
    Ocena: -11 (glosow:17)
2012-02-16 11:16:34
i dziwicie się czemu są skandowane takie hasła jak HWDP i JP. Macie przykład a takich sytuacji jest mnóstwo z nadużyciem policji

matatales
    Ocena: -8 (glosow:16)
2012-02-16 12:14:02
PRZEZ ICH UKOCHANA ZAJEBISTĄ POLICJĘ ŻYCZĘ WAM TEGO LUDZIE I MOŻECIE SOBIE MINUSOWAĆ AŻ SIĘ POSRACIE I ZDUBCZĄ WAM SIĘ LEWE PRZYCISKI MYSZKI !!! HEHEHE, AHA A JAK NIE WIDZIELIŚCIE ZE NA FILMIKU BYLI BICI W WIĘKSZOŚCI NIEWINNI LUDZIE TO PO PIERWSZE DO OKULISTY A PO DRUGIE DO PSYCHIATRY I NA ODDZIAŁ

namtacs
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-16 16:52:59
matatales, a oświeć mnie, skąd wiesz, że to są niewinni ludzie? Mają to gdzieś wypisane, trzeba okulary do 3D założyć, czy może zapisać sie do szkolnego klubu JP?

nn22
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-16 20:35:56
Nieważne czy był winny czy nie. Obowiązkiem policjantów jest pilnowanie porządku i prawa a nie wymierzanie kar! Od tego są sądy!

namtacs
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-16 21:06:38
Widzisz, widać, że nie byłeś nigdy poszkodowanym. Czy to w USA, czy w Polsce, jest tak, ze wygrywa ten, co ma lepszego adwokata i plecy. A nieraz to poszkodowany jeszcze wyrok dostanie. Sprawa w sądzie toczy się latami, a kara czasami bywa śmieszna. Dlatego takie obicie mordy działa potysiąckroć...

namtacs
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-16 21:08:58
lepiej niż kulawe sądownictwo.

nn22
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-16 21:11:40
@namtacs no to ja poczekam aż dostaniesz po ryju od policjanta, tak profilaktycznie.

namtacs
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-16 23:09:33
Oczywiście, tak samo, jak połowa tych, co siedzi w pierdlu, to za niewinność garują. Przez ostatni rok miałem kilkukrotnie do czynienia z policją. Czy to radar na drodze, czy dzielnicowy. Jakos nikt mi mordy nie obił, nikt mi złego słowa nie powiedział. Ale jakbym pyskował, albo sie nie zatrzymał, t

namtacs
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-16 23:12:29
to pewnie by mi któryś obił. Nikt z moich znajomych nigdy w życiu nie oberwał za nic od policji. A jedyni, którym się policja nie podobała, to amatorzy cudzej własności. Czemu? Bo im kur..a kraść nie dawali w spokoju. Stąd ta nienawiść.

nn22
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-17 00:48:16
@namtacs Ja też nie miałem żadnych nieprzyjemności z policją. I nie łapiesz chyba do końca o czym piszę. Złodziej, menel, cygan, nieważne - policja siły powinna używać z umiarem. Chyba, że dla ciebie pałowanie leżącego to normalka w twojej okolicy.

namtacs
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-17 07:56:03
raz chłopaczki trochę się zastanowią. Bo jeśli policja wogóle by ich złapała, a nie bała się interweniować, potem sprawę skierowanoby do sądu, to trwałoby lata, zanim byłby jakiś wyrok, a i ściągalność odszkodowanie zerowa. A tak, albo policja obije mordę, albo kiedyś będzie samosąd. A wiadomo...

namtacs
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-17 07:58:06
samosądy się kończą. Potem będzie matka takiego głąda w telewizzji płakała, że to taki dobry chłopak był, tylko młody i musi się wyszaleć, to trochę sobie porozrabiał. Jak go rodzice nie wychowali, to może go inni wychowają.

nn22
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-17 08:52:02
A wiesz kto jest winny tej patologii? My - społeczeństwo, rodzice. Nieudolne wychowanie lub brak wychowania do takich rzeczy doprowadza. I wcale nie byłbym taki pewien, że jak dostaną tacy po mordzie to się coś zmieni w ich postępowaniu.

namtacs
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-17 15:59:36
Widzisz, bo człowiek musi bać się kary. Jak go rodzice nie wychowają, bo ich się nie boi, to kto go ma wychować? Szkoła - śmiech na sali. Sąd - żałosne. Poprawczak - chyba go wychowa, jak się nie dać złapać i skuteczniej kraść. Boją się tylko tych, którzy są nad nimi w grupie. A jakby policja lała

namtacs
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-17 16:01:07
przy zatrzymaniu lała po mordzie, to może ich też by się bali i byłby wtedy spokój. Trochę posiedziałem w UK, wiem jak tam to wygląda. Można dostać w ryj od policjanta, ale przynajmniej jest względny spokój. I wobec policji, jak i innych ludzi.

daria1989loll
    Ocena: -28 (glosow:34)
2012-02-08 22:20:52
J e b a ć k u r w y policyjne, powinien być dozwolony odszczał psiarni .

i.nasa
    Ocena: 11 (glosow:13)
2012-02-16 12:16:13
Za to słownik ortograficzny jest dozwolony dla wszystkich szczajcu ;)

Bobovsky
    Ocena: -5 (glosow:15)
2012-02-08 21:38:01
powiem wam tak moi koledzy uciekali przed policja za nic po prostu dla adrenaliny(rutynowa kontrola)jak ich zlapali to jeden ma zlamane zebro a drugi dostal 2 solidne strzaly (chociaz lezal na ziemi i nie stawial oporu) jakby tego bylo malo policjan to jednego ze zaraz im podloza narkotyki -.-

dlugi1974
    Ocena: 5 (glosow:17)
2012-02-16 11:36:45
Bo nie ucieka się dla jaj !!! Ich zasranym obowiązkiem było poddać się kontroli!! takie jest prawo koniec KROPKA!

borys88
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-02-16 12:30:19
matatales weź bo już czytać tych twoich wypocin nie mogę. Po pierwsze wylącz caps lock. Po drugie wróć do podstawówki na lekcje polskiego. Po trzecie: tak jak ty tłumaczy się każdy kto dostał na co zasłużył, gówniarstwo przyzwyczajone że wszystko im wolno a potem wielce zdziwieni że ktoś na nich pra

borys88
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-16 12:30:49
prawo egzekwuje.

korona007
    Ocena: -16 (glosow:24)
2012-02-08 21:33:42
HWDP!!!

dandy
    Ocena: 9 (glosow:29)
2012-02-08 21:00:31
jestem z policją jak nie masz nic na sumieniu to mało prawdopodobne żeby ci coś zrobili. A tak to jest tak jak u nas że w mieście strach wieczorem wyjść na ulice.

slawek1979
    Ocena: -10 (glosow:20)
2012-02-09 00:00:32
Chyba jesteś policją a nie z policją.

matatales
    Ocena: -12 (glosow:20)
2012-02-16 12:24:30
DANDY JAK BYŚ DOSTAŁ W RYJA PAŁĄ TO NA 100% ZMIENIŁ BYŚ ORIENTACJE NA JP NA 100% JESTEM PEWNY NAWET WIĘCEJ NIŻ PEWNY DOBRA KOŃCZĘ BO TU SAME POLICYJNE DUPOWŁAZY NIE MA SENSU SIĘ NAPINAĆ NAD TYM FAN KLUBEM POLICYJNYM ŻYCZĘ WSZYSTKIM MIŁYCH SPOTKAŃ I DOZNAŃ Z POLICJĄ

shark7
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-02-08 20:52:43
Dla mnie to chore wściekłe psy! Szacunek mogą mieć policjanci którzy wymagają przestrzeganie prawa sami go nie łamiąc.A to jest zwyrodnialstwo wspomagane odznaką.

ALFik
    Ocena: -11 (glosow:13)
2012-02-08 20:52:12
Jeżeli Ci ścigani/zatrzymani/itp. naprwadę nie zasłużyli na takie traktowanie (bo to może byli wielokrotni mordercy/pedofile/itp.), to w takich przypadkach również jestem JP 100%


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500