Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
quala123  12-02-10, 23:46 Zgłoś
+ 727 -
Dodano: 2012-02-10, 23:46:32   przez: quala123
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 727  Zgłoś nadużycie
15
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  El pajaco.
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
  •  Nie drażnij strażnika
  •  Za co im płacą?
Ukryj komentarze(25)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
outlaws13
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-03-17 15:50:50
Ale miny mają takie ze ona chyba nie do końca szczęśliwa a on chyba dumny z faktu potrzymania za motylek

Neurim
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-22 23:47:15
Zastanawiam się...czy Ona większego szacunku nie ma do siebie czy On do Niej...ot tajemnica ;-)

ochroniara25
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-20 22:13:13
od takich glajd to aż się roi na imprezach grrrrr NIENAWIDZĘ!!

misiek.84
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-20 16:20:16
a co tam bezposredni chwyt

PuszkaPandory91
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-18 22:52:13
Pierwsza agrafka której dotykał i pewnie mu stanął.Dżentelmen jak widać w każdym calu.Brakuje jeszcze żeby ona go trzymała za członka.

Kiara92
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-18 22:47:39
Oni ćwiczą "krok" taneczny :D

marekco
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-18 21:27:39
wiocha.pl/189664,W_dyskotece

Stefek417
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-18 19:26:43
hehe kolegę znam!!! Michał co ty tej dziewczynie robisz???

Bolexy
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-18 01:22:33
niebawem to nie bd musiał wchodzic na facebooka by zobaczyc co u znajomych tylko odrazu wiocha.pl :D

lucky_luke
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-17 23:49:35
no ale co w tym wieśniackiego? Sam bym ją potrzymał za ten kebab :D :)

lucky_luke
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-17 23:49:01
no ale co w tym wieśniackiego? Sam bym ją potrzymał za ten kebab :D :)

sidorowski
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-17 23:32:06
Jej mowa ciała mówi, że e-e. Ale za późno. Poszło fotka na fotkę.

vega999
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-17 20:54:45
no i w koncu czysta esencja wiochy - zadnego fotoszopa, wiesniacka mlodziez z wiesniackimi zachowaniami. chce koles bliskiego spotkania z lechtaczka,ok,ale po co tak sie afiszowac, a dupa...no dupa jak to dupa, pusta i tyle, wstawi w ramke i pokarze rodzinie

xPogromczynix
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-17 16:26:15
A co tam. Niech sobie macnie, skoro trafił na taką idiotkę, która nie ma nic przeciwko takim zdjęciom.

outlaws13
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-03-17 15:50:50
Ale miny mają takie ze ona chyba nie do końca szczęśliwa a on chyba dumny z faktu potrzymania za motylek

Homo_erectus
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-17 15:53:52
dobra mina do złej... fotki:D zaraz po tym jak fotograf strzelił focię, gość dostał po mordzie:D

fearsometickler
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-17 22:46:11
Po raz chyba pierwszy widzę naprawdę fajne określenie tej części ciała. Łap plusa, zarówno za wypowiedź, jak i za określenie

paranoya
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-17 15:32:10
łatwa ona, szybki on...

fatamorgana01
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-03-17 13:28:50
to już jest nudne. a seks i wszelkie zachowania o zabarwieniu erotycznym tak spowszedniały, że przestają mieć jakąkolwiek wartość. smutne.

kamillo77
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-03-17 13:11:40
fajna dupa a pod takiego wafla podjeżdża

sytuacja
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-03-17 11:52:56
do autora. wrzuć jej inne zdj z rozowym aujtem ;p i krolikiem playboya w kazdym miejscu jej zycia

lukasz474
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-03-17 11:34:18
no to was zdziwie ale to akurat jest jej chłopak ;p

fearsometickler
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-17 22:47:59
Co nie zmienia faktu, że akurat tam dłoń powinien trzymać podczas tete-a-tete

Ouuuu
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-03-17 11:01:08
Boże... Idę po album ze zdjęciami, tam przynajmniej będę miała pewność, że będą normalne fotki O.o I fajniejsze wspomnienia...

velbekkomen
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-03-17 10:39:36
tak mi dobrze tak mi rób

goten12345
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-02-11 00:28:50
co było na imprezie? "a nic takiego dalam jednemu to przyszło pozniej 10"


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300