Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
numa  12-02-11, 08:39 Zgłoś
+ 250 -
Dodano: 2012-02-11, 08:39:58   przez: numa
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 250  Zgłoś nadużycie
11
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  9-latka zorganizowała zbiórkę dla chorej matki,
  •  A Ty? Byłeś kiedyś tak narąbany...
  •  Dziewczyny efektownie zakończyły imprezę
  •  NAJLEPSZE BURAKI TYLKO Z WIEJSKIEJ
Ukryj komentarze(182)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
tashunkewitko
    Ocena: 30 (glosow:100)
2013-05-18 10:58:24
Znam osobiście chłopaka który ma dwóch ojców (w UK) i jest normalnym fajnym kolesiem i rockmanem w stałym związu z dziewczyną. Czytałem też dziś na wp, że 9 latek odebrany rodzicom, został zgwałcony w domu dziecka przez jakiegoś nastoletniego śmiecia..

evertos
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-06-06 05:50:10
mowcie co chcecie jako normalny gosc tego nie popieram i nigdy popierac nie bede. nie bede tez tego tolerowal. to sa odmiency. i to jest chore.

brej
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-15 19:51:18
komentarz usunięty przez moderatora

venom660
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-24 19:28:16
"Can you feel the love tonight" te sowa nabierają drugiego znaczenia :)

polskass
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-05-24 05:38:15
Widze ze Polska jest nadal zacofana.

hermenegilda13
    Ocena: 4 (glosow:12)
2013-05-21 23:14:23
Wiocha to wstawiać to na wiochę. Dwóch ojców może dziecku dać więcej szczęścia i ciepła rodzinnego niż niejedna standardowa rodzina...

benex
    Ocena: -4 (glosow:12)
2013-05-21 02:35:50
wy lepiej poddajcie sie eutanazji, lepiej bedzie dla wiochy.pl

dudi7q
    Ocena: -1 (glosow:15)
2013-05-20 22:05:22
normalna kochająca sie rodzina co wy odnich chcecie u nas też powinni to zalegalizować

sopelek7
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-05-23 21:47:41
BLE BLE BLE

sopelek7
    Ocena: 0 (glosow:24)
2013-05-20 15:27:04
CÓŻ PEDALSTWO JEST W MODZIE !!!!!! OBRZYDLIWE!!!!!

sopelek7
    Ocena: -1 (glosow:15)
2013-05-20 15:21:49
Ciekaw jestem ilu z was jest w stałym związku ,który posiada dzieci ,może wtedy byście nie byli tak na TAK CO DO ADOPCJI DZIECI PRZEZ PARĘ GEYÓW

kermitttt
    Ocena: -4 (glosow:32)
2013-05-19 20:11:11
Straszne, że za modę na uznawanie zboków za normalnych ludzi, płacą niewinne dzieci, które nawet jeśli nie będą gwałcone to będą psychicznie skrzywione. Nie dość, że w domu, mają dwóch lub więcej tatusiów, to jeszcze muszą znosić kpiny rówieśników.

tacere
    Ocena: 4 (glosow:12)
2013-05-22 01:49:26
z takim umyslem jak twoj to racja...bedzie im ciezko miec takich kolegow jak ty..ciekawe kto ciebie skrzywdzil psychicznie..bo na zrownowazonego to ty nie wygladasz..

SuperGL
    Ocena: -4 (glosow:14)
2013-05-19 18:29:07
@rijsiard muzułmanie pedałów nie wytępią. Powiem więcej. Homoseksualizm i seks z dziećmi (u nas to się nazywa pedofilia) to ich chleb powszedni.

tashunkewitko
    Ocena: -6 (glosow:12)
2013-05-19 20:36:24
U nas chlebem powszednim jest pedofilia wśród czarnych śmieci.

rijsiard
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-05-19 20:58:30
Prawda, za cichy przyzwoleniem władz tak tam jest. Przynajmniej nie mają parad równości i pedałów krzyczących na ulicach.

ohmigod
    Ocena: 10 (glosow:26)
2013-05-19 10:27:50
Elton John jest klasą samą w sobie ten człowiek osiągnął w swoim życiu już praktycznie wszystko czego chciał i ma do siebie na tyle dystansu że nietolerancja go nie boli. Ja sam jako gej niewyróżniający się z tłumu mogę powiedzieć że to jak zachowują się niektórzy homoseksualiści robi innym tak czarny PR że potem jest jak jest i ludzi są "nietolerancyjni" ale jeśli nietolerancją jest obrzydzenie na widok facetów w różowych lateksach i innych wariactwach na paradach to cóż- jestem nietolerancyjny. Na szczęście "nietolerancyjni" ludzie wcale nie reagują źle kiedy mówię im

Mundzio84
    Ocena: 4 (glosow:14)
2013-05-19 20:18:09
A ja jako narodowiec, stwierdzam, że przeciwko takim gejom jak ty nic nie mam i zgadzam się co do twojego zdania na temat Eltona Johna i jego osiągnięć.Owszem, jego dorobek artystyczny należy do największych w skali światowej i nikt mu tego nie odbierze.Jednak jeśli chodzi o adopcję dzieci przez homosiów, jestem zdecydowanie przeciw.Jeśli naprawdę jesteś gejem niewyróżniającym się z tłumu i chcesz poprostu normalnie żyć i nie domagasz się niczego powyżej związków partnerskich, to w pełni podzielam twój pogląd.

ferdal
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-05-19 20:28:00
Mundek nie mógłbyś zmienić zdania,bo mam takie samo i nie mam o co się z Tobą pokłócić.Dobry wieczór.

Mundzio84
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-19 20:35:48
Ferdziu jeśli masz takie samo to albo ja jestem lewakiem, albo ty prawicowcem.Dobry wieczór.

foytaz
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-26 23:24:03
ohmigod jesteś więc mniejszością w mniejszości co jest podwójnym utrudnieniem bo z prawej dostaniesz za gejostwo a z lewej za "prawicowe odchylenie" i krypto-heteryzm.

xxxdraco
    Ocena: -6 (glosow:16)
2013-05-19 10:21:21
Rzygać się chce, jak się to widzi i czyta.

Anansi
    Ocena: 9 (glosow:15)
2013-05-19 09:35:03
"Ich" syn jest ustawiony. Nie musi się martwić o edukację czy gdzie będzie mieszkać. Nie podejrzewam żeby brakowało mu czegoś ze sfery uczuciowej, ani że "tacy rodzice" będą próbowali mu cokolwiek narzucać. A jak tam przyszłość Twoich dzieci?

dorkar
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-05-19 07:40:59
a który z nich urodził?

markomarko
    Ocena: -6 (glosow:18)
2013-05-19 07:19:33
Precz z PEDAŁAMI!!!!

sopelek7
    Ocena: -7 (glosow:25)
2013-05-19 00:27:12
Kurw.a ale mamy PEDAŁÓW W Polsce ja za wypowiedź ,że współczuję synowi tych ku...tasów dostałem 22- ja pier...do...lę mężczyźni kobiety ruchajcie ,a nie siebie na wzajem masakra

nie_mam_reki
    Ocena: 0 (glosow:16)
2013-05-19 00:05:02
to nie jest normalne, ale media jak widać skutecznie rozszerzają normę o związki homoseksualne bo tu jak ktoś się burzy o to, że mu się taki stan rzeczy nie podoba to go zminusują. Znam takich ludzi jak Panowie na zdjęciu i nie akceptuję ich.

goophy
    Ocena: -3 (glosow:13)
2013-05-18 23:18:09
Butryk, naczelny pedale tego portalu, lubisz bardziej słone czy raczej słodkie? Bo nie wiem czy wpierdalac ananasy czy sledzie.

jurek0112
    Ocena: -6 (glosow:12)
2013-05-18 22:57:50
komentarz usunięty przez moderatora

freedom80
    Ocena: -1 (glosow:9)
2013-05-18 23:00:59
najwierniejsza, tyle że nie Twoja.

jurek0112
    Ocena: -5 (glosow:7)
2013-05-19 15:42:30
komentarz usunięty przez moderatora

kahani
    Ocena: 11 (glosow:19)
2013-05-18 22:48:27
jak dla mnie to lepiej żeby dziecko wychowywało się z dwoma facetami lub dwiema kobietami, którzy je kochają, niż w patologicznej rodzinie, gdzie jest traktowane gorzej niż zwierzę

Fafikuleniek
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-05-19 08:52:42
A dla czego na 100% zakładasz patologiczność tej rodziny ?

kajula9
    Ocena: 3 (glosow:13)
2013-05-18 22:20:39
Nie widzę w tym nicz wiochy, Widzę wioche w rasizmie autora ;]

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:12)
2013-05-19 01:25:41
No autor by wolał te dzieci na plebanie zaprowadzić tak jak i on był w dzieciństwie prowadzany

artbem111
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-05-19 15:31:46
hahaha. Kocham twoje komentarze jurek

jurek0112
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-05-19 15:44:07
komentarz usunięty przez moderatora

Michaelowa
    Ocena: 9 (glosow:21)
2013-05-18 22:12:37
Skwituję to krótko: osobiście wolałabym, by dziecko wychowywało się w takiej rodzinie, niż w patologicznej, albo spędziło większość życia w smutnym domu dziecka. Tak, minusujcie :)

zajcew26
    Ocena: -3 (glosow:5)
2013-05-19 22:54:18
Będzie bardzo szczesliwe jak go beda wysmiewac w szkole ze ma dwóch ojców.

TotalnaWiocha11
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-05-20 12:44:08
anglia ejst na tyle cywilizowana ze dzieci nie beda potepiane, to spoleczenstwo stwarza problem, nie geje sami w sobie

zajcew26
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-20 23:00:06
Dzieci wszędzie są takie same. Chłopak - dziewczyna - normalna rodzina !!

zajcew26
    Ocena: -7 (glosow:17)
2013-05-18 21:44:45
Współczuje ich dziecku. Być konsekwencją marzeń nienormalnych ludzi jest smutne.

toshi
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-05-18 21:36:43
i tak lepsi rodzice niż państwo W.

vampir28
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-05-18 21:08:44
Nie bój się nic gorszego od Ciebie nie wyrośnie

wrednytyp
    Ocena: 11 (glosow:13)
2013-05-18 21:06:31
Jestem homosceptykiem i mi z tym dobrze, ale od tych 2 panów, paradujące na ulicach tęczowe cioty mogły by się uczyć pokazywania klasy w swojej odmienności. Być gejem to nie to samo, co być pedałem. Oni to udowodnili. Peace.

drLOUBITCH
    Ocena: -3 (glosow:11)
2013-05-18 20:47:44
Jak dla mnie to nie jest normalne. Nie mam nic do związków homoseksualnych, niech sobie żyją jak chcą, ale adopcja dzieci nie jest dobrym pomysłem.

miszcz82
    Ocena: -12 (glosow:22)
2013-05-18 19:29:05
komentarz usunięty przez użytkownika

Butryk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-18 20:03:14
komentarz usunięty przez użytkownika

Butryk
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-05-18 20:04:24
Tobie natomiast powinni odebrać prawo do Internetu. Im mniej idiotów, tym lepiej.

arigold7
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-05-18 21:05:22
butryk a ty co? juz sie skonczyl zakaz na internet za idiotyzm? uwazaj lepiej bo znowu ci odetnal

Butryk
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-05-18 22:59:19
arigold7 nie siedź na wiocha.pl tylko szoruj po słownik ortograficzny.

SuperGL
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-05-18 19:18:02
Tia... ciekawe kto z was słyszał, że homoseksualizm to codzienność u islamistów. To element ich kultury. Czego się nie zrobi, żeby w Europie ugościć ich najlepiej jak się da, w imię tolerancji oczywiście. Tylko że ci płytcy ludzie zapatrzeni w czubek własnego kinola nie zapytali nigdy czy muslimy zgadzają się tolerować nas, więc efekty rozpierdówy jaką robią na zachodzie już widać gołym okiem.

achaja1
    Ocena: 10 (glosow:22)
2013-05-18 18:57:21
Kur@a numa z ich dzieci mogą wyrosnąć wartościowe jednostki mimo że mają dwóch "tatusiów" a ty mimo że masz rodziców hetero to i tak jesteś deb@lem, takie połączenie katolickiej ku@wy z cwe@em.

SuperGL
    Ocena: -2 (glosow:14)
2013-05-18 19:19:04
Właśnie dałeś przykład wartościowej jednostki po tacie i tacie.

tomo84
    Ocena: -8 (glosow:14)
2013-05-18 18:56:56
wspolcvzuje dla dzieciaka,nie bedzie miał łatwo jak dorosnie.chyba tylko islam jest bardziej pop******lony niz pedalska para adoptujaca dziecko...

achaja1
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-05-18 19:16:39
oni nie adoptowali ignorancie, znaleźli surogatkę która im urodziła, są biologicznymi ojcami swoich synów.

dedede66
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-05-18 20:05:17
Achaja, przeczytaj to co napisalas jeszcze raz i zastanow sie gdzie glupote strzelilas.

arigold7
    Ocena: -3 (glosow:9)
2013-05-18 21:03:53
zszejkowali sperme, wysmarowali nia buty, a pozniej kopali surogatke po pi*dzie ;)

tomo84
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-19 16:58:44
tak czy inaczej "rodzice" tego dzieciaka to PEDAŁY

zygmunt1952
    Ocena: -6 (glosow:10)
2013-05-18 18:51:31
Ich syn?A który go kur... urodził a który zrobił?

Butryk
    Ocena: 9 (glosow:13)
2013-05-18 20:01:49
Rodzicem jest ten kto wychował i dał dach nad głową, a nie ten co dał nasienie i spieprzył z życia dziecka.

achaja1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-18 18:27:59
komentarz usunięty przez moderatora

michael1864
    Ocena: -4 (glosow:14)
2013-05-18 17:08:59
W sumie to nie mam nic do gejów,ale skoro chcą mieć dziecko,to niech je sobie zrobią ze sobą,wtedy bym to zaakceptował.

Butryk
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-05-18 18:33:35
Myślisz, że kogoś obchodzi Twoja akceptacja? Jak para homoseksualna chce mieć dziecko to interesuje ich w jaki sposób dać mu miłość i poczucie bezpieczeństwa w homofobicznym społeczeństwie.

TotalnaWiocha11
    Ocena: 8 (glosow:22)
2013-05-18 16:46:43
tak u nas w UK szanuje sie drugiego czlowieka i gej tez ma prawo do posiadania dziecka, od 2005 roku zreszta, dopiero teraz sie obudziliscie i to odkryliscie?

mlw1488
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-05-18 17:14:47
u was w uk... masz obywatelstwo? od urodzenia tam siedzisz?

Max74
    Ocena: -7 (glosow:17)
2013-05-18 17:56:18
To niech gej sobie to dziecko urodzi jak je chce mieć.

Talita
    Ocena: 3 (glosow:13)
2013-05-18 18:19:03
to niech kobieta, która nie może mieć dziecka skombinuje sobie święte poczęcie

mlw1488
    Ocena: 3 (glosow:13)
2013-05-18 19:43:50
kobieta ktora nie moze miec dzieci zdaje sobie sprawe ze swojej w pewnym sensie ulomnosci/choroby/niedoskonalosci i stara sie to leczyc.

dedede66
    Ocena: 6 (glosow:10)
2013-05-18 19:50:04
A jesli nie moze tego wyleczyc to stara sie z partnerem o adopcje i powinna moc sie cieszyc macierzynstwem jesli oczywiscie spelnia odpowiednie warunki, ktorych ocena powinny sie zajmowac odpowiednie organy po dokonaniu wnikliwej kontroli takiej osoby.

ferdal
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-05-18 19:52:41
Ja się zgłaszam na ochotnika do przeprowadzania tych wnikliwych kontroli

dedede66
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-18 19:57:21
Ferdal, ja juz wiem w jaki sposob Ty bys wnikliwie, a raczej doglebnie kontrolowal kobiety.

TotalnaWiocha11
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-18 21:23:11
mlw, tak mam obywatlestwo i od 13 roku zycia tu mieszkam. a pozatym isnteje tez cos takiego jak matki surogatki, wiec geje tez moga miec dziecko bez adopcji.

Max74
    Ocena: -4 (glosow:10)
2013-05-18 21:48:59
Tzn. jeden pedzio może być ojcem dziecka urodzonego przez surogatkę-czyli normalnie jak mężczyzna z kobietą. Drugi pedzio wylatuje więc z tego "ojcostwa"-natury się nie oszuka.

lotr123456
    Ocena: 5 (glosow:15)
2013-05-18 16:35:48
komentarz usunięty przez użytkownika

rijsiard
    Ocena: -3 (glosow:7)
2013-05-18 16:52:46
Tak, pewnie że woli, bo przecież rocznemu dziecku to robi różnicę. Prawda, światowcu jaśnie światły?

lotr123456
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-05-18 17:40:38
komentarz usunięty przez użytkownika

rijsiard
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-18 19:42:56
mścij się na swoich, że ci kutasa pocięli jak byłeś mały, a normalnym ludziom daj spokój. i nie czepiam się słówek, ofiaro Hitlera.

rijsiard
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-18 19:46:15
komentarz usunięty przez użytkownika

kastus
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-18 16:17:54
Osobiscie nie chcialbym miec dwoch ojcow, jednak trzeba przyznac, ze dzieciak bedzie mial wszystko czego dusza zapragnie z takim dzianym ojcem. Bedzie zyl jak paczek w masle, no ale z dwoma starymi :D

szulcik
    Ocena: -5 (glosow:13)
2013-05-18 15:55:57
szacunek jako wokaliście ,jako pedał zero !!! Zero szacunku !!

szulcik
    Ocena: -5 (glosow:9)
2013-05-18 15:54:44
cholera jako wokaliste szanuje ,jako pedała w ogóle !!!

I-like-trains
    Ocena: 0 (glosow:8)
2013-05-19 14:43:23
I tu właśnie zaczyna się schizofrenia. "kocham go, ale jednocześnie nienawidzę". typowy model.

szulcik
    Ocena: -3 (glosow:3)
2013-05-19 18:28:32
Domyslam sie ,ze mąż kazał tobie lizac swoją pupkę ,bo jajami musiał tobie zasłaniać .. Gdzie ty widzisz zebym napisał ,,kocham" ty cholerny tepaku !Zacznij chociaż czytać uważniej!

ulfe
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-20 18:49:20
zamknij doope, tepy jestes schwulcik

I-like-trains
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-21 20:39:01
Schwul-cik: to było porównanie tępa poślino. może mi powiesz czym się różni "szanuję + nie szanuję" od "kocham + nienawidzę"? Sp*****laj do lekarza.

Testoviron123
    Ocena: 1 (glosow:15)
2013-05-18 15:52:06
Ta, bo oczywiście u milionera Eltona Johna będzie dziecku gorzej niż u jakiejś patologicznej rodziny czy w domu dziecka. Przecież nie zabrali dziecka rodzicom tylko z bidula. Weźcie sie polaczki je.bnijcie w te banie.

jurek1102
    Ocena: 3 (glosow:17)
2013-05-18 15:23:16
Waśniewscy byli niby normalnymi rodzicami i na dodatek głęboko wierzącymi. Jak to się skończyło wszyscy wiedzą ... :(

Talita
    Ocena: 1 (glosow:15)
2013-05-18 15:26:02
ale dla większości i tak tacy waśniewscy będą normalną rodziną, a kochający geje lub lesbijki wypaczeniem

malgolina
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-05-18 15:28:10
Ja jestem normalnym rodzicem, kochającym, dbającym o dziecko, troszczącym się o nie, zapewniającym spokojne dzieciństwo, starającym się o jego prawidłowy rozwój. Nie jestem homo, jestem hetero, nie jestem Waśniewską, jestem normalną rozsądną mamą, jak miliony innych w tym kraju.

Talita
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-05-18 15:31:23
no i super, ale jak to się ma do wypowiedzi Jurka?

freedom80
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-05-18 15:31:44
czyli malgolina, reasumując orientacja nie ma znaczenia jakim się jest rodzicem? Albo się jest dobrym i kochającym człowiekiem, albo nie. Ani orientacja, ani wyznanie, ani pochodzenie nie ma tu nic do rzeczy. To skąd tyle niezrozumienia dla par homo ?

malgolina
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-05-18 15:37:20
Mylisz się Free, wyznanie, pochodzenie i orientacja ma wiele wspólnego z wychowywaniem swoich dzieci. Mając w głowie ukształtowane postrzeganie świata, życia i zachowań wyniesionych z domu, otoczenia czy przynależności do jakichś organizacji, stosujemy się do nich, kształtujemy swoje dziecko na miarę swojego postrzegania świata i tego co w życiu robimy.

malgolina
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-05-18 15:41:52
Talita, bo Jurek jak zwykle generalizuje i przytacza skrajności. A zapomina, że wiele rodziców jest normalnych, troskliwych.

porcupine
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-05-18 15:52:16
No ja nie wiem czy takimi normalnymi, skoro na pierwszą randkę poszli na mszę.

freedom80
    Ocena: 2 (glosow:8)
2013-05-18 15:53:38
malgolina w takim układzie nie tylko homoseksualistom powinniśmy odmawiać prawa do adopcji, ale ze względu na wymienione czynniki wielu innym ludziom również...

jurek1102
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-05-18 15:57:22
A co ja niby generalizuje ? To raczej absurd pajaca numy to robi.

Max74
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-05-18 17:54:16
"Waśniewscy głęboko wierzący" - rozwaliłeś mnie.

jurek0112
    Ocena: -1 (glosow:5)
2013-05-18 22:54:26
komentarz usunięty przez moderatora

Max74
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-05-18 23:46:20
Dobry jesteś ;-)

franekmucha
    Ocena: 2 (glosow:10)
2013-05-18 15:16:18
- Tato kup mi rowerek. - Spadaj do taty synek.

kasiasz7
    Ocena: 7 (glosow:13)
2013-05-18 15:07:52
Czytałam artykuł o nich i podobno będą wpajać swoim dzieciom jak najlepsze wartości, do tego sami opiekują się nimi np.zmieniają pieluchy i te sprawy. I zapewnią im byt. Sądzę również, że ich dzieci(chyba mają dwóch synków) jak dorosną będą normalnie czuły pociąg do kobiet mimo, że zostali wychowani przez dwóch tatusiów. Lepiej mieć dwóch kochających ojców niż matkę i ojca, którzy nie kochają swoich dzieci wcale.

Onczao
    Ocena: -2 (glosow:4)
2013-05-18 18:14:00
Oczywiście, zgadzam się z Tobą. Na szczęście w świecie, w którym żyją jest to naturalne, że nie spotkają raczej na swojej drodze takich buraków, jak niektórzy co się tutaj wypowiadają. Nie będą mieć z tego powodu przykrości. No chyba, że przyjadą do Polski...

Fafikuleniek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-19 08:57:28
No dokładnie. By żyło się lepiej, wszystkim. :)

Max74
    Ocena: -1 (glosow:15)
2013-05-18 14:59:39
Który piersią karmił "swego" syna ? Poczekamy kilkanaście lat jak te dzieci dorosną i zaczną się procesy wykorzystywanych przez homosi. Jakim prawem można dawać dewiantom dzieci na wychowanie.

MINTOR
    Ocena: -2 (glosow:8)
2013-05-18 15:15:54
A skąd przekonanie, że każdy homoseksualista to pedofil? To tak samo absurdalne stwierdzenie, jak z księżmi-pedofilami.

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-18 15:49:47
komentarz usunięty przez moderatora

MINTOR
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-05-18 16:04:39
szulcik, jeszcze raz, tylko ocenzuruj, bo moderatorowi się nudzi.

Max74
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-05-18 17:52:30
Nie każdy, tak jak i w wypadku księży, ale po czasie wyjdzie to tak samo jak dzisiaj z księżmi.

damian.szefo
    Ocena: 1 (glosow:5)
2013-05-18 20:38:49
Pewnie z dużego kraniku. Homosiom to można dać co najwyżej pieska a nie dziecko na wychowanie. Czego go nauczą? Malowania się błyszczykiem

SuperGL
    Ocena: 6 (glosow:14)
2013-05-18 14:37:32
Zastanawia mnie dlaczego ktoś narzuca mi jak ma wyglądać tolerancja i co mam tolerować? Dlaczego to nie może być kwestia mojej własnej woli? Jak będę na ulicy zachowywał się jak poj*b to mogę dostać wpier*ol, więc tego nie robię. Czemu z pedałów robi się święte krowy? Nie mogą zachowywać się normalnie? Bingo! Więc są chorzy! Ludzi, których zachowanie znacznie odbiega od norm się po prostu leczy! Normalny człowiek zrozumiałby, że nie można chodzić po ulicy i krzyczeć że lubi obciągać.

MINTOR
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-18 15:18:31
Tu masz zupełna racje, tylko, że nie wszyscy homo to pedały. Większość ubiera się normalnie, pracuje, płaci podatki a Ty nawet nie jesteś świadomy, że są homosiami. Do takich nic nie mam, ale tego marginesu który drze ryja na paradach równości też nie zamierzam tolerować.

SuperGL
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-05-18 16:32:25
Do gejów kurna nic nie mam. Ale czy pedała naprawdę musi być widać na odległość? Znam takiego jednego, to już jego siostra jest bardziej męska niż on. Czemu z tych ludzi robicie kaleki? Poddajmy ich zachowanie ocenie reszty społeczeństwa tak jak my jesteśmy jej poddawani. A i jeszcze jedno pytanie i proszę o odpowiedzi. Czy jak zacznę tolerować pedałów, to przestaną razić mnie w oczy swoim zachowaniem? Zaczną żyć zgodnie z normą? Zaczną zachowywać się jak ludzie a nie jak śłitaśnee dŹuNi3e3cZkIiI?

MINTOR
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-18 19:26:38
Nie zaczną. Będą dalej protestować w celu dalszego "równouprawnienia".

SuperGL
    Ocena: 4 (glosow:14)
2013-05-18 14:06:47
pedały robiące parodie na ulicach to wiocha.

kazikbok
    Ocena: 6 (glosow:12)
2013-05-18 13:58:34
chyba lepiej zeby wychowywal sie w takiej rodzinie niz w takiej gdzie matka puszcza sie za flaszke a ojciec napiepsza cala rodzine

Maupajoke
    Ocena: -3 (glosow:11)
2013-05-18 14:12:12
Niby tak ale takie dziecko nie może zostać przydzielone normalnej heteroseksualnej rodzinie a nie dwójce pedałów rypiących siebie w dupe na co dzień ?

tashunkewitko
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-18 14:54:03
Maupajoke - chodzi Ci o normalną heteroseksualną rodzinę, taką jak ta z Pucka?

Maupajoke
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-18 17:05:13
Nie wiem co to za rodzina z Pucka ale ja miałem na myśli normalną rodzinę czyli mama, tato kochający swoje dziecko dbający o nie i wpajający mu tradycje i wartości

tashunkewitko
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-19 19:51:54
To coorva poczytaj o tych "normalnych" heteroseksualnych rodzinach! Zacznij od pucka kontrastowo myślący imbecylu!

marguyu
    Ocena: 3 (glosow:5)
2013-05-18 13:47:19
Zmartwie autora wpisu! We Francji senat zatwierdzil ustawe i od wczoraj geje maga sie zenic i adoptowac. I na nic zdaly sie histeryczne krzyki Frigide Barjot (ex-aktoreczki i drobnej skandalistki, ktorej pseudonim pseudoartystyczny tlumaczy sie na polski jako "oziebla wariatka) dla ktorej byl to jedyny sposob ponownego zwrocenia na siebie uwagi.

sarna
    Ocena: 6 (glosow:14)
2013-05-18 13:12:01
tashunkewitko no widzisz.... i jakoś homoseksualizmem sie nie zaraził,to polacy robią wiochę tymi swoimi poglądami i nienawiścią do gejów ( i nie mam zupełnie pojęcia dlaczego tak ich nienawidzą bo co? zazdroszczą ze nigdy żadna kobita nie wrobi ich w alimenty? ) a to dziecko na pewno będzie miało lepiej u nich niż w bidulu gdzie tylko ma swoje posłanie żreć dostanie

Maupajoke
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-18 14:16:54
komentarz usunięty przez moderatora

Death_Dies_Hard
    Ocena: 8 (glosow:12)
2013-05-18 12:58:02
Jest różnica między pedałami i gejami. Elton John jest gejem nie pedałem. Pedałami są te lalusie wymalowane i w różowych ubrankach, zachowujące się jak słodkie idiotki. Zgadzam się z matty1000. Też nie mogę na nich patrzeć, ale do gejów nic nie mam.

MINTOR
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-05-18 13:21:41
Pięknie napisane.

matty1000
    Ocena: -3 (glosow:19)
2013-05-18 12:37:09
żygać mi się chce, jak patrze na pedałów.

opuncja
    Ocena: 7 (glosow:11)
2013-05-18 13:08:57
A mi się chce, jak widzę podróbkę polskiej ortografii z fabryki na Tajwanie.

Talita
    Ocena: 4 (glosow:10)
2013-05-18 15:30:04
na widok pedałów rzygasz, ale na widok dwóch lesbijek kręcisz pewnie śmigłem tak, że mało nie odlecisz ...

Fafikuleniek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-19 09:02:03
Talita, pytanie co ma pozostać perwersją a co ma się stać kierunkiem. Poza tym co nam po lesbach jeśli nie są choć trochę hetero ;) ? No ale jeśli są hetero to nie są lesbami :D.

degenerat9
    Ocena: 8 (glosow:10)
2013-05-18 12:16:35
dla mnie jest to normalny homoseksualista i bardzo go lubie oraz szanuje. w odróżnieniu od polskich żałosnych homosiów którzy wychodzą na ulice lansują sie i krzycą że lubią w dupe

Dhampire
    Ocena: -1 (glosow:21)
2013-05-18 11:50:19
niedobrze mi i rzygać się chce. w dodatku wstyd straszny... mówię o wszystkich nietolerancyjnych komentarzach, o braku wiedzy i logicznego myślenia. mówię o polaczkach, którzy wciąż żyją w ciemnogrodzie. brawo dla was, brawo.

King_Midas
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-19 20:31:56
A Ty co ?Pedał?tylko zapierdzielasz za granicą?

zenekben
    Ocena: 3 (glosow:19)
2013-05-18 11:34:39
Zakaz Pedałowania !

SuperGL
    Ocena: 1 (glosow:7)
2013-05-18 14:02:59
Dokładnie, a nie jakaś homofobia. Może zróbmy semitofobię, a nie antysemityzm już idąc tym tokiem myślenia.

asiek890
    Ocena: 3 (glosow:31)
2013-05-18 11:29:06
Wiochą jest brak tolerancji. Tylko wieśniaki przy piwsku wyzywają od najgorszych homoseksualistów.

zenekben
    Ocena: -5 (glosow:13)
2013-05-18 11:37:12
tolerancja fdla zła jestr ok ? Myśl małpoko

SuperGL
    Ocena: 0 (glosow:6)
2013-05-18 13:50:33
Pewnych zachowań w miejscach publicznych wbrew swojej woli nie będę tolerował.

asiek890
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-05-18 15:47:37
Od kiedy miłość jest złem zenekben? Przecież jeden drugiego nie gwałci wbrew jego woli (co występuje wśród pedofilów). SuperGL, oczywiście, w miejscach publicznych nie na miejscu jest wyrażanie swoich uczuć tak samo u homoseksualistów jak heteroseksualistów.

Fafikuleniek
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-19 09:09:54
asiek890 musisz jeszcze się wiele nauczyć o ludziach. Pedofile robią dużo rzeczy za przyzwoleniem dziecka a czasem nawet za aprobatą i to jest szkodliwe może nawet bardziej niż przemoc bo później takie dziecko ma wyrzuty sumienia "bo mu się podobało" i zrytą psychę. Poczytaj trochę na ten temat ale uprzedzam, zagadnienie pedofilii jest ciężkie dla moralnego człowieka, prawdziwa puszka Pandory. Ale należy być świadomym.

asiek890
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-19 22:57:11
Mniejsza o to. Mówimy tutaj o dorosłych osobach, świadomych swego wyboru. W wątek pedofilii nie zamierzam się zagłębiać, jestem osobą wrażliwą z 3 miesięcznym dzieckiem i właśnie córę miałabym non stop przed oczami. O ludziach wiem wiele, jednak tematy patologii mnie nie interesują. Pozdrawiam.

Fafikuleniek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-19 23:14:19
Tolerancja zachowań patologicznych nie jest tu wskazana. Człowiek normalny odrzuca treści nienormalne i to jest logiczne.

asiek890
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-21 21:57:11
Homoseksualizm nie jest patologią. Ekshibicjonizm już tak. Znam wielu gejów (coś ich ciągnie do pracy w callcenter) i to są naprawdę ludzie w porządku. Publicznemu okazywaniu uczuć jestem jednak przeciwna. I koniec tematu;] Pozdrawiam

rijsiard
    Ocena: 4 (glosow:20)
2013-05-18 11:26:42
zboczenia przychodzą i odchodzą... henryk VIII wywalił stamtąd katolików, potem ktoś wymyślił świeckie państwo, teraz są głośno tam o pedałach, a za parę lat pedałów wytępią tam muzułmanie. prawie naturalna kolej rzeczy.

tashunkewitko
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-05-18 11:39:12
rijsiard - jeszcze w latach 60-ych homoseksualizm w UK był nielegalny, więc ma do tego Henryk VII i jakaś katolicka plaga?

Talges
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-05-18 11:45:23
Dokładnie tak. Nasza pożal się Boże tolerancja powoduje to, że kozojebcy panoszą sie teraz w Europie. Jak sie dowiem, że na jakiejś działce w moim mieście będą chcieli meczet wybudować to od razu ląduje tam świński ryj. Wtedy nic tam nie postawią, nawet budy dla psa.

rijsiard
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-05-18 12:12:48
@tashunkewitko: a teraz homoseksualizm jest tam legalny. jeśli muzułmanie jakimś cudem dojdą tam do władzy, zdelegalizują wszystko prócz islamu, a potem i tak wszystko kupią chińczycy, a eurokomunistyczne społeczeństwo będzie walić gruche z radości.

rijsiard
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-18 12:17:16
A henryk VIII nie chciał podporządkowywać się papie z watykanu i powiedział, że ma na kościół generalnie wy**bane, co też wprowadził w czyn. tak mniej więcej, więc była to pewna zmiana, bo trochę uniezależnili się od kościoła.

tashunkewitko
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-05-18 13:28:27
rijsiard - dlatego islam, a zwłaszcza jego radykalne skrzydło trzeba zwalczać. Henryk VIII "olał" kościół, bo potrzebował coraz to nowych żon (dla męskiego potomka)a kościół nie chciał mu dawać rozwodów ;)

rijsiard
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-18 14:10:47
wiem o co chodziło henrykowi, ale przyznaj, źle angole na tym nie wyszli. a co do islamu, to co? może kolejna misja demokratyzacyjna? teraz demokracja jest w pigułkach, takich 5,56x45mm.

rijsiard
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-18 14:22:14
tylko to nie przejdzie. próbujących pozbyć się z europy islamu zeżre eurokomunistyczne społeczeństwo i podejrzewam, że to właśnie oni zostaliby ukarani jako wrogowie demokracji, równości, tolerancji, klasy robotniczej czy czego tam jeszcze, bo "przecież muslimy mają prawo, jak wszyscy"

tashunkewitko
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-18 14:56:50
rijsiard - mój wkład w walkę z islamem polega na popieraniu i propagowaniu Korwina Mikke. Trzeba po prostu przestać głosować na socjalistów.

rijsiard
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-18 15:54:40
można i tak, ale część Związku Socjalistycznych Republik Europy, do którego należymy, i to chyba ta bogatsza to raczej socjaliści, a z nimi musimy się liczyć. zresztą cały nasz krąg kulturowy jest jakiś lewicowy.

opuncja
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-18 22:34:12
Tash, nie "dawać rozwodów" a stwierdzić nieważności małżeństwa. I normalnie pewnie by Henryk VIII takowy dostał, gdyby Kaśka nie była spokrewniona z Królem Hiszpańskim, przed którym papież trząsł portkami. Z Hiszpanii bliżej do Rzymu niż z Anglii, nie?

Fafikuleniek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-19 09:18:17
Spokojnie. Już sobie to wszystko obmyśliłem, ta komuna się już niedługo posypie i nic z niej nie zostanie. Kluczowym czynnikiem są tu ludzie i ich słabości charakteru, jak byś nie patrzył to zawsze sprowadza się do jednego: rewolucja i burdel. Tego się normalnie nie da obejść. Tak samo było z faszyzmem, też od ch(u)ja zwolenników, parady i pochody choć np. plusem jest to że tępili pedalstwo.

rijsiard
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-19 15:53:20
nie minie, bo Niemcy na tym zarabiają.

tashunkewitko
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-19 19:58:01
opuncja - język potoczny, albo nawet porównanie to problem dla Ciebie? Henryk VIII nie miał jednej żony.

opuncja
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-19 21:11:29
Jest różnica między "mową potoczną" a błędem merytorycznym. To raz. Porównania w Twojej wypowiedzi nie stwierdziłam. A skoro czepiamy się wszystkiego jak leci, to przed "albo" nie stawiamy przecinka (przynajmniej w wypowiedzi takiej, jak Twoja). Dwa, jako filolog angielski podstawy historii Anglii i późniejszego Zjednoczonego Królestwa mam dobrze opanowane. Henryk VIII 6 żon miał. I jednego męskiego potomka.

Artemis
    Ocena: 5 (glosow:13)
2013-05-18 10:59:35
Lesbijki i geje wychowują dzieci od zawsze (mają np. własne z poprzednich związków, adoptują jako singlowie) wiec możecie się oburzać na nienormalny proces który trwa i występuje wokół Was.

tashunkewitko
    Ocena: 30 (glosow:100)
2013-05-18 10:58:24
Znam osobiście chłopaka który ma dwóch ojców (w UK) i jest normalnym fajnym kolesiem i rockmanem w stałym związu z dziewczyną. Czytałem też dziś na wp, że 9 latek odebrany rodzicom, został zgwałcony w domu dziecka przez jakiegoś nastoletniego śmiecia..

Dhampire
    Ocena: 0 (glosow:18)
2013-05-18 11:53:37
Zgadzam się w pełni. I nie wyskakujcie tu z tekstami, w których porównujecie zoofilię lub pedofilię do homoseksualizmu - tylko się ośmieszycie. To tak jak porównywać seks z gwałtem. Nie będę tłumaczyć, każdy inteligentny człowiek dostrzega różnicę. Ważne jest jakim kto jest człowiekiem, nie jego orientacja seksualna. To jest takie proste, a jednak do głosu dochodzą buraki... wstyd.

dedede66
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-05-18 13:20:30
Porownanie seksu z gwaltem? :D No wlasnie, praktycznie to samo, tylko, zeby zgwalcic trzeba byc zwyrodnialcem.

tashunkewitko
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-05-18 13:30:45
Nie porównanie seksu z gwałtem, tylko porównanie warunków w jakich można wychowywać dziecko.

dedede66
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-05-18 13:45:34
Tashunkewitko, odnioslem sie do komentarza pod Toba. Nie do Twojego. Zaszlo male nieporozumienie.

tashunkewitko
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-18 14:58:40
dedede66 - Mea culpa ;)

sopelek7
    Ocena: -8 (glosow:24)
2013-05-18 10:55:42
Wyobrażacie sobie tych dwóch walących się w dupę , a tu wchodzi ich syn k.....wa !!!

tashunkewitko
    Ocena: 7 (glosow:23)
2013-05-18 10:59:34
Wyobraź sobie siebie, walącego żonę w dupę, a tu wchodzi twój syn...

arigold7
    Ocena: 0 (glosow:4)
2013-05-18 21:12:44
jesli dla ciebie nie ma roznicy miedzy waleniem w kobieca a meska dupe to lepiej wskocz pod pociag

tashunkewitko
    Ocena: 0 (glosow:2)
2013-05-19 20:03:40
Dla ciebie to normale jak twoje dzieci widzą jak żonę w dupe walisz? Durniu!

isiasia
    Ocena: 1 (glosow:31)
2012-12-27 11:45:45
Dla mnie jest to chore....

mariom460
    Ocena: -6 (glosow:34)
2012-08-10 14:50:51
Legalny sposób żeby mieć na starość młody odbytek

CrissCross
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-05-18 10:46:01
Jesteś obrzydliwy.

wziernik_odbytu
    Ocena: 2 (glosow:14)
2013-05-18 11:00:57
oni tez :)

wziernik_odbytu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-05-18 11:02:04
komentarz usunięty przez użytkownika

MINTOR
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-05-18 13:23:28
mariom, ty myślisz, że geje myślą tylko i wyłącznie o tym, by jak najwięcej otworów zaliczyć? I co ma bycie gejem do bycia pedofilem? Z jakiej dupy takie wnioski?

familimen
    Ocena: 0 (glosow:30)
2012-06-09 10:03:48
ma szczęście (?!) bo bogatych tatusiów ma co nie zmienia faktu że to dewiacja,i niestety czy się to komuś podoba czy nie dziecko wynosi z domu schemat "rodziny" którą kiedyś założy. też jestem na NIE,chcą niech sobie w czekoladę lecą(potrafię zaakceptować),ale dziecko to już gruba przesad

CrissCross
    Ocena: 1 (glosow:17)
2013-05-18 10:49:35
Nie może odebrać takiego schematu rodziny, gdyż jest większa szansa na to, że dziecko będzie orientacji heteroseksualnej. Jeśli będzie czuł pociąg do płci przeciwnej to nie ma sposobu, by stworzył homoseksualną rodzinę. Nie leć na łatwych definicjach.

CrissCross
    Ocena: 3 (glosow:15)
2013-05-18 10:52:25
A orientacji seksualnej nie może nabyć (odebrać wzorca od rodziców), gdyż rodzimy się z orientacją seksualną. Z czasem możemy ją odkryć jaka ona jest.

Dhampire
    Ocena: 3 (glosow:9)
2013-05-18 11:57:07
Wyniesie w domu schemat rodziny, gdzie partnerzy się kochają i wspierają na codzień. To jest nie do pomyślenia, że takie rzeczy trzeba tłumaczyć... No ale cóż, to zdjęcie i jego podpis jest blisko związany z akceptacją, więc muszę zaakceptować fakt, iż na świecie są kretyni.

numa
    Ocena: -10 (glosow:36)
2012-02-11 11:20:47
Co wyrośnie? Zbok wyrośnie. Też mi szczęście.

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-06-10 18:02:44
Niby czemu?

Arakiel666
    Ocena: -2 (glosow:2)
2013-05-18 12:31:53
numa palikociarzu.

yurant
    Ocena: 1 (glosow:17)
2012-02-11 11:07:40
powiem Ci - ma dzieciak szczęście :)ciekawe co z niego wyrośnie

artbem111
    Ocena: 1 (glosow:13)
2013-05-18 11:05:38
Pewno ktoś inteligentniejszy od ciebie.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0700