Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
FameMonster  11-04-13, 10:07 Zgłoś
+ 171 -
Dodano: 2011-04-13, 10:07:35   przez: FameMonster
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 171  Zgłoś nadużycie
1
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  WTF!!! Hahaha. No Comment
  •  No super jesteś koleś, kozak z ciebie.
  •  Skarbówka
  •  Wiara
Ukryj komentarze(15)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
PanzerWolf
    Ocena: 9 (glosow:9)
2011-05-06 20:32:35
A mi się bardzo podoba, naturalna panna bez solary, dzioba i całej tej sztuczności, a to jaka jest z charakterku to mało mnie obchodzi, pokazała tylko tyle a wyobraźnia działa i tak o krok dalej hłe hłe

olas370
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-11 17:20:15
laska leśna

gurool
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-25 15:24:06
pukołbym ino dym

anjanka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-08 06:27:35
tak zwany ssak leśny

marduk666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-05-16 16:11:57
Kiedyś spotkałem taką driadę leśną :)

xxmrocznekiwixx
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-05-07 12:54:06
cóż za powabna rusałka ; D ten ją rusoł , tamten ją rusoł xD

Kaziuk
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-05-07 00:44:34
Dziwka rurę sobie znalazła:D

xdewelinka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-05-06 21:23:28
Szpilki idealnie nadaja sie do lasu :D

PanzerWolf
    Ocena: 9 (glosow:9)
2011-05-06 20:32:35
A mi się bardzo podoba, naturalna panna bez solary, dzioba i całej tej sztuczności, a to jaka jest z charakterku to mało mnie obchodzi, pokazała tylko tyle a wyobraźnia działa i tak o krok dalej hłe hłe

jokerrr
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-05-06 16:52:19
tak9ej nimfy lesnej to bym spotkac nie chcial

Endzi10
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-05-06 15:54:35
Ale blada;p

prostolinijna
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-05-06 14:18:21
Ssak lesny :P

UlicznyRap
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-05-06 14:00:23
Rusałka ; d

OSTRAVAK
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-05-06 13:53:43
Haha, nie jest tak źle ;-) Łono natury, tylko niech się ta calineczka trochę opali i będzie fajnie ;-)

pajakleon97
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-05-06 11:01:05
troche by sie opalila i bylaby bardzo fajna :)

Magnolia
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-04-13 12:18:49
Uważaj na kleszcze!!:)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300