Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
.. tak trudno o niego w dzisiejszych czasach
dziunia007  11-04-13, 15:20 Zgłoś
+ 236 -
Dodano: 2011-04-13, 15:20:19   przez: dziunia007
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 236  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Daj odpisać
  •  Wykopki
  •  Dron nagrał leśnego śmieciarza (Polska)17
  •  A Ty? Byłeś kiedyś tak narąbany...
Ukryj komentarze(33)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
ZyklonB
    Ocena: 7 (glosow:9)
2011-04-13 15:23:50
Kolejny świnek z wyciągniętym ryjkiem, idealny do wyszukiwania trufli, nawet szczecinkę już zabezpieczył lakierem.

czocha
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-17 18:35:25
Śliczny:***

naaaciaaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-15 16:42:21
kolega chyba fluidu używa :0 mam takie na sprzedaż w katalogu z kosmetykami :) do dzisiaj nie wierzyłam że ktos może go używać :)

Nieznajomy12253
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-07 22:01:36
Prawdziwy mezczyzna moze i sie trafi ale o kobiete to juz trudno sam plastik :P

kasiuula2008
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-07 21:09:42
albo tapeta lub samooplacz:D

zainteresowana
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-04 18:08:16
Za dużo playboya i kubusiów haha

Live4Music
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-04 09:29:37
z twarzy nawet przystojny ale niestety ten dziubek psuje wszystko

DiaboliqueJah
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-04 06:50:16
Ta twarz sama zaprasza do bicia...

Sanderson
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-04 03:25:05
Prawdziwy mężczyzna wyginął zanim się narodził. Tylko niektórzy mieli jaja żeby zatrząść światem w posadach.

Miecio83
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-03 23:05:07
jeśli przez pojęcie prawdziwy mężczyzna rozumiesz takiego któy był by kochany i nie zdradzający i mogący się poświęcić dla ukochanej kobiety to wiedz że tacy istnieją. Ale niestety 95% kobiet ich nie dostrzega a później narzekają ale cóż to ich wybór

zmonceny
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-06-03 21:30:50
może i pedalskie zdjęcie, ale i tak jest ładny

patkaczekoladka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-03 21:30:36
ooo loool

BooBooBooBoo
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-03 20:39:03
wydaje mi sie ze to zdjecie jest do jaj (tzw dla zartow) jesli nie to chlopak ma cos nie tak...;/

Zeusek
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-06-03 20:31:09
Jak dla mnie takich ludzi powinno brac sie na odstrzal ... Dziunia plec meska no az sie plakac chce z rozpaczy

x19xAnYx94x
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-03 19:40:14
haha znam go xD tak samo ja Marcinka.. możecie mi współczuć

x19xAnYx94x
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-03 19:38:48
To nie jest marcinek..

szalas8891
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-03 18:21:34
Mężczynza powinien odznaczać się charakterem a nie wyglądem. Kiedyś gdy trzeba było walczyć za kraj było ich wielu, dzisiaj poszedłby mało kto. Nie jestem moherem, chce tlyko zobrazować jak bardzo się zmienili mężczyźni w przeciągu niecałego wieku :)

centrumuslugowe1
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-06-03 17:11:09
o dzizas zrzygałem się kuwa co za pedzio

malynaa
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-06-03 16:39:52
Straszna szkoda, że tak wielu mężczyzn w dzisiejszych czasach wyzbywa się swojej męskości na rzecz metroseksualno-dziuniowatego looku. Dzióbki u panienek to i tak już zbyt wiele.

lohoho
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-03 16:07:40
Właśnie. I to nie tylko pod tym względem . (podpis)

aImLeSS
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-06-03 15:09:10
Co on ku*wa? Żółtaczkę ma? :|

prudy
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-06-03 14:15:09
spokojnie, bo zawału dostaniesz

olanka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-06-03 14:07:43
Przynajmniej mój chłopak jest prawdziwy:) kamień serca mi spadł:)

gryzelda21
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-06-03 13:43:15
wygląda jak by miał tapete na twarzy ;>

mr.tick
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-06-03 13:35:04
Hipokryzja! Widzicie wymalowanego, opalonego i wydepilowanego gejucha to mówicie fuj, a nie raz widziałem jak dziewczyny w niezbyt kulturalny sposób dawały kosza facetom np. dlatego, że miał włosy na klacie. Same nie wiecie czego chcecie ;)

rozpierdalacz
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-04-13 18:52:42
ale mu sie ryj swieci ;p

maluff
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-04-13 18:37:15
on mi przypomina rybe hehe ...

cukierniczka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-04-13 18:14:25
oj, czyżby to marcinek?

PanKlekswKosmosie
    Ocena: 5 (glosow:9)
2011-04-13 17:28:40
i znowu się kłania ulubione powiedzenie o dzisiejszych niby to facetach, - Synku, czy mógłbyś mi odkręcić słoik ogórków? - Za 10-min mamo, właśnie pomalowałem paznokcie. :D

wrzaskiem
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-04-13 17:21:23
Gdzie Ci mężczyźni...

kolo77
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-04-13 15:57:27
sie opierdolił samoopalaczem geyuś :D

elcapitano
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-04-13 15:29:43
z takimi ludźmi to na główną odrazu bo dzieci będziemy chować w środowisku Gejaszków

buzerant
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-04-13 23:43:42
ej, no mnie się on akurat w ogóle nie podoba - jest taks samo plastikowy jak te wasze blond dziunie :D

ZyklonB
    Ocena: 7 (glosow:9)
2011-04-13 15:23:50
Kolejny świnek z wyciągniętym ryjkiem, idealny do wyszukiwania trufli, nawet szczecinkę już zabezpieczył lakierem.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300