Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Ciekawy strój, jak na uczennicę szkoły podstawowej
magenta  11-04-13, 16:04 Zgłoś
+ 499 -
Dodano: 2011-04-13, 16:04:05   przez: magenta
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 499  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Pomysł na biznes
  •  Pijawki Smoleńskie chcą 40 mln
  •  Szkolana łazienka
  •  41 Polaków wyrzuconych z belgijskiego samolotu
Ukryj komentarze(42)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Aleksandra.93
    Ocena: 20 (glosow:30)
2012-08-15 11:18:51
Widocznie Ty też szukałeś skoro wiesz gdzie trzeba tego szukać:)

zuzia123123123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-05 20:40:20
Gdzie ty tu wioche widzisz ? ładna jest :)

Cadavera
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-09-03 14:46:35
Nie widzę nic zdrożnego w tej fotce :) no może lepiej by młoda na ulice w tym nie wywędrowała ale nic wiośnego tu nie ma. wiocha - !

patrryczek94
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-19 22:21:53
ładna będzie z niej Kobieta jak dorośnie ale co w tym wiochy jest to ja was ludzie nie Kapuje pozdro 600 :D

TwojaNiunia2012
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-19 21:39:17
ubrala sie jak chciala jezu .. by probojecie z wszystkiego robic wioche..

slonzok
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-08-19 17:25:08
oj no ma 11 lat i co jak dorosnie pewno na urodzie nie straci. Ale teraz sie zastanowmy czyja jest wina takiego ubioru i zachowania. Mi sie zdaje ze nasza mowie tu do 30 latkow ktorzy mogli by byc jej rodzicami jeszcze dwoje 16 latkow ja splodzilo dzis czyli dzieci mieli dziecko a teraz komentujecie

slonzok
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-08-19 17:26:47
Ocencie po sobie co robicie i jakie bledy w wychowaniu popelniacie. Wiem mi sie dobrze mowi bo nie mam wlasnych dzieci ale czytajac wasze posty zygac mi sie chce

Dosia4444
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-08-27 00:16:39
Czy ty wiesz to to interpunkcja? Twojego komentarza NIE DA SIĘ przeczytać.

nowicjusz1987
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-17 13:11:01
Może z fotki.pl ?

andrzej67k
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-17 10:58:22
Świadoma swojego piękna :)

JulieStar
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-17 09:38:56
Kojarzę ją.

KrystiaN1995
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-08-17 01:59:00
Zal mi sie was robi jak czytam te komentarze, ale powiedzmy sobie szczerze, tak sie nie ubieraja porzadne 11 latki ..

bounded_kid
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-08-16 23:32:55
Dajcie dziecku spokój- podpiera meble za karę:)

ppiechur
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-08-16 18:35:17
Niech fajnie wygląda, ale w wieku 11 lat.. jeśli tyle ma, śmiejcie się ze mnie lub nie, ale potem niechciane ciążę, lub grasujący pedofile... od tego to się zaczyna, takie niewinne fotki, taki niewinny strój na dyskotekę. ja w tym wieku w o zabawkachy myślałem, a nie o wyglądzie...

szybcior89
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-08-16 12:47:37
o Co wam chodzi ? Ubrana jak ubrana... Wie co chce i tyle ;> że lubi fajnie wyglądać to jej sprawa... Nie rozumiem takich ludzi...

czarna1281
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-08-16 09:36:32
ona już pewnie dupy daje przy trasie, gdzie sa starzy ja się pytam ? pasa wziąć dupę złoić i się gówniara nauczy, a to jest właśnie bezstresowe wychowanie według super niani za moich czasów tego nie było

karalio111
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-16 09:02:28
ja sie pytam co sie dzieje z tymi dziećmi

Big_John
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-08-16 01:31:21
jesli ona tak sie ubiera i to nie gacie po siostrze tylko widze ze jej rozmiar to jak chodzi ubrana jej matka ?? nvm nie chce wiedziec, ide sie zresetowac ...

satellite1984
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-15 22:26:40
nic przeciez zlego nie robi na tym zdjeciu mysle ze jest w porzadku

Navaj-Abhiraj
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-08-15 21:46:53
Matka pewnie też się wygina przed aparatem to córka podpatrzyła.

kizomba100
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-08-15 21:10:02
komentarz usunięty przez użytkownika

hezekiah
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-08-15 20:15:10
OJEJ dziecko założyło dziurawe rajtuzki, tak bardzo słodkie!

miodzjo
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-08-15 19:45:25
Nawet rajstop nie umie założyć, jedna nogawka bardziej poskręcana niż druga.

agab10
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-08-15 19:12:14
Sory bardzo ale tu wiochy nie widze ! Dziewczyna jest owszem młoda ale nie ma ani szpilek ani makijażu .. nawet paznokci nie ma pomalowanych -.- Jest poprostu ubrana troszeczke odważniej ale skąd wiecie czy nie szła na jakiegoś sylwestra czy dyskotekę ? :)

Szymon124
    Ocena: -6 (glosow:6)
2012-08-15 19:06:16
komentarz usunięty przez moderatora

ogarnijto
    Ocena: 10 (glosow:12)
2012-08-15 17:36:23
nie wygląda na jakaś lafiryndę, a zdjęcie zrobiła bo pewnie szła na ' dyskotekę szkolną' Nie wszystkim taki strój się z jednym kojarzy.

beeveer
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-08-15 13:11:15
eeeee. nawet szpilek nie ma

fraaanczeska
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-08-15 12:49:04
komentarz usunięty przez użytkownika

decybeliusz
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-08-15 12:33:52
Nie śpię bo trzymam szafę...

wiej-ska19
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-08-15 12:07:47
Co ona ma skrzywienie kregoslupa?

erracount
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-15 12:00:01
A szafę trzymam tak !

BoaKrztusiciel
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-08-15 11:54:10
Świadoma czego? Przecież ta dziewczynka pewnie dopiero okres dostała. Już nie róbcie z niej lolitki, bo każda małolata czasem chce się poczuć dorosła i założyć coś poważniejszego.

sqkpl
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-08-15 12:53:33
"Coś poważniejszego" powiem Ci szczerze że nie koniecznie, takie stroje są w "modzie" dziewczynek w wieku 11-16 lat nie wiem co chcą przez to osiągnąć ale może ich nikt nie lubi i przez "pokazywanie" swojego ciała chcą mieć więcej "kolegów"

h3h3
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-08-15 16:32:49
No pokazała swoją twarz i ręce wywłoka jedna :| I oczywiście w Twoim komentarzu nie mogło zabraknąć internetowej analizy psychologicznej, żeby komentarzyk wyszedł "yntelygentny". A Ty debilu co chcesz osiągnąć ubierając się tak jak Ty?

DariuszJaworzno
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-08-15 11:48:57
Porażka wychowawcza ...

TYGRYS-1984
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-08-15 11:23:40
gimbusy admin i mody dali to na główną i teraz sie napalają

dudek9726
    Ocena: -8 (glosow:10)
2012-08-15 11:18:52
komentarz usunięty przez użytkownika

Aleksandra.93
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-08-15 21:44:43
Zacznie nosić stanik.

Mantasa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-16 14:20:28
komentarz usunięty przez moderatora

kamillo198909
    Ocena: -10 (glosow:18)
2012-02-08 13:57:53
komentarz usunięty przez użytkownika

Aleksandra.93
    Ocena: 20 (glosow:30)
2012-08-15 11:18:51
Widocznie Ty też szukałeś skoro wiesz gdzie trzeba tego szukać:)

NoNieMoge
    Ocena: -6 (glosow:18)
2011-04-13 17:05:29
mama nauczyła..

sexmalina
    Ocena: 0 (glosow:14)
2011-04-13 16:38:11
trzymanie szafy dopadło nawet dzieci...świat sie przewraca do góry nogami..


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400