Zaloguj się lub Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Do wyboru do koloru!
Dodano: 2011-04-16, 11:12:58   przez: Moniak
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 356  Zgłoś nadużycie
0
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
Ukryj komentarzeDodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
zyzy33
    Ocena: 20 (glosow:24)
2012-11-07 10:52:34
Widać przecież, że nie chodzą tak na codzień, tylko to jakiś bekowy dzień w szkole w stylu "dzień wagarowicza", czy "dzień obciachu", kiedy to każdy przebiera się za coś kompromitującego. Znalazł się za to idiota co ich na wiochę wrzucił.

poradakrzysiek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-26 03:11:36
Dla niektórych to normalne że chłopak sie przebiera za dziewczyne np. bekowy dzień w szkole

poradakrzysiek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-26 03:09:11
trzeba mieć coś z głową żeby sie przebierać z dziewczyny

ksenka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-19 19:16:58
Z tego wyższego fajne ciacho kiedyś będzie :)

krzysztof.wita.1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-11 14:51:09
komentarz usunięty przez moderatora

Skurar
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-11 13:48:05
Jak patrzyłem na miniaturkę to myślałem że to są dziewczyny :D

jolixos889
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-11-09 20:33:56
pierdolone pedaly

pacyfa3000
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-11-09 17:11:59
byli w damskiej szatni i ukradli dziewczynom ciuszki! Nieładnie, nieładnie!

combray
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-08 21:34:34
Wyjątkowo kulturalne komentarze przy tej tzw. Wiosze. Gratulacje. Męczy mnie na Wiocha, ilość ludzi bez kultury.

ironiaa
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-11-08 01:25:35
no tak, przeciez mozna sie domyslic, ze musieli sie tak przebrac do szkoly na Otrzesiny....

mrcasek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-11-07 22:53:55
komentarz usunięty przez użytkownika

czecze190
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-11-07 22:32:56
U nas w szkole w liceum na jakiś dzień niedawno sie przebrali fajna byla zabawa muzyke było słychać, szkoda że tylko dla liceum ;_;

drLOUBITCH
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-11-07 20:20:56
Very ruchable.

yoox
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-11-07 18:17:20
Kolejni z fajnymi znajomymi. Przecież widać, że zdjęcie jest zrobione w celach humorystycznych.

maxi746
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-11-07 16:54:28
wielkie rzeczy... na pewno jakies otrzesiny pierwszych klas czy cos... sam gralem kiedys Jole Rutowicz a moj kumpel Dode.. ;DD

porcupine
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-11-08 00:35:16
No ale to obłapianie się mogli sobie darować :/

diablica777
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-11-07 14:38:01
nie jedna zazdrości im takiej figury...

combray
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-11-08 21:31:56
I w dodatku ten koleś po lewej taką pozę zrobił, że gdyby nie twarz to nie można by z tego zdjęcia wywnioskować, że to chłopak.

diablica777
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-09 19:29:19
dokładnie...

xbadbitchx
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-11-07 13:07:14
to ja biorę tego w różowym :)

InnED
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-11-07 18:08:46
Popieram! Ahh te nogi.. ^^

likea6g
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-11-07 13:01:57
Jak widać niektórzy chóopacy lepiej wyglądają takich ciuchach niż niektórym dziewczynom

poisonkrk
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-11-07 14:22:08
dokładnie miałam to napisac ze Ci chłopcy sa o wiele zgrabniejsi niz niektóre panienki:)

zyzy33
    Ocena: 20 (glosow:24)
2012-11-07 10:52:34
Widać przecież, że nie chodzą tak na codzień, tylko to jakiś bekowy dzień w szkole w stylu "dzień wagarowicza", czy "dzień obciachu", kiedy to każdy przebiera się za coś kompromitującego. Znalazł się za to idiota co ich na wiochę wrzucił.

Moniak
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-05 09:07:57
hah bywa ;p

CoDoLicha
    Ocena: 9 (glosow:9)
2011-04-16 20:20:01
mnie się podoba :D ale załamka, że nawet facet lepiej ode mnie wygląda w rajstopach i spódnicy ;p


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300