Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Dupę chaciała przewietrzyć!
plastuski2  12-02-24, 15:29 Zgłoś
+ 818 -
Dodano: 2012-02-24, 15:29:56   przez: plastuski2
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 818  Zgłoś nadużycie
107
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Portfel mu oddał, a telefon rozwalił
  •  Chamstwo i debilizm na polskiej drodze
  •  Bez komentarza
  •  Bajki uczą.
Ukryj komentarze(60)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Mairead
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-03-02 17:23:58
Wszyscy się zastanawiają nad płcią , a nikt nie myśli o tym jak otworzyć okno w samolocie..;-p

pyrlu
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-10 23:15:11
do dupy ten samolot

techno33
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-06 22:35:13
gofa84 a co byłeś, że wiesz ? xD

CykCykBum
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-03-05 21:02:14
autor skąd ta pewność ze to damski tyłek?

Negativ81
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-04 21:39:19
W tym przypadku klocek spadający z 10.000m zamarzłby w locie i po osiągnięciu kilkuset kilometrów na godzinę mógłby wyrządzić niezłe szkody

rusofili
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-03-03 19:30:27
wylizalabym

HoobyDoo
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-03-03 15:54:41
przecież to fake

zzzzzzzzzz1
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-03 13:31:43
Do dupy te okna.

Psychotropy
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-03 12:52:48
Widzę, że dla niektórych nadal będzie to niespodzianką, ale okna w samolotach się nie otwierają...;>

azazelangel
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-03 11:29:25
Podkradła cholera moje marzenie. Zawsze chciałam wystawić swój tyłeczek przez okno samolotu i żeby jakiś fajny pilocik mnie przeleciał ooo cholera no

pietryka99
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-03-03 09:23:19
dupe sie myje a nie wietrzy;/

Krejzolka93xdd
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-03 01:48:19
chyba koleś ma ochote na niezłe rżnięcie xD

DzielnyZbyszek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-03 01:33:26
Raczej chciała być przeleciana :P

shinee555
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-02 23:54:44
Istny fotomontaż .. dla spostrzegawczych brawo! ;)

dvorson88
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-02 23:41:46
wiecie do...moj brat ma 7 lat i potrafi lepsze fotomontarze robic..

toshiba79
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-02 22:38:14
big as!

LolaPysznaKola
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-02 22:05:25
Najwyraźniej za dużo miejsca w samolocie jego tyłek zajmował więc postanowił komuś ulżyć. PROSTE.:P

grzeesss
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-02 21:51:25
Ale za duże to dupsko i się nie zmieściło. Może tak w powietrzu spróbuje.

gregorsky
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-02 21:18:15
To w końcu przewierzyć czy chaciała ?

zeebee
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-02 19:18:50
Płeć, po czym autorze poznałeś płeć?? Dlaczego chciała?? Jak na płocie napiszę ci+pa to będziesz molestował dziurę po sęku??

piotrek2011m
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-02 18:38:59
To jest dupa pilota.

satlaros
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-02 18:22:06
Do dupy z takim samolotem...

junior05
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-02 18:18:54
może chciał żeby ktoś go przeleciał ? :P

andrzej67k
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-02 18:00:01
To raczej chłop. Może chciał puścić bąka? ;)

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-02 17:55:24
moze testuja wyjscie awaryjne???

Mairead
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-03-02 17:23:58
Wszyscy się zastanawiają nad płcią , a nikt nie myśli o tym jak otworzyć okno w samolocie..;-p

brudny18
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-02 17:15:20
może chciał żeby go ktoś 'przeleciał':D

daq123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-02 17:15:05
ale teraz DUPNIE myja okna w samolaotach

kendzierzawyy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-02 17:02:21
może go cisnęło i nie wytrzymał :D

WYROCZNIA666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-02 16:43:01
kiepską ma oprawę ten "obraz" haha

ItsFridayFriday
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-02 16:28:29
Przecież od razu widać ta dupa jest tam wklejona...

Keijiro
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-02 15:51:26
ja tam gratuluje wszystkim umiejętności rozpoznawania płci po pośladkach :D

xDominik
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-02 15:22:12
Kurde, czy wy nie widzicie że to photoshop? Normalna dupa zajmowała by 1/3 tego okna a nie całe.

x3MalinowaMambax3
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-03-02 15:05:09
Wietrzenie salonu. Przed nowym klijentem

space13579
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-03-02 15:11:57
I znów polecam słownik...

belinda11
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-02 15:04:09
ja bym powiedziała, że to dupa słonia

Tensor-Jebusek
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-03-02 15:00:45
Idealna pozycja do gwałcenia w czoko

bakuss100
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-02 14:35:40
Trochę za duża ta dupa, kiepskie

Mortar
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-03-02 13:40:32
To są takie zasłonki smieszne. Jakbyście kiedyś byli na lotnisku to byscie wiedzieli

Mairead
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-02 17:21:16
Jakbyś kiedyś był w samolocie to byś wiedział, że tam nie ma zasłonek.

antypedal
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-02 17:35:01
zasłonek nie ma ale rolety są:)...to tak tylko mówię...jakby któryś z was się w końcu zdecydował przelecieć choć z raz:D

Ogier147
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-02 12:53:06
okno z lufcikim ?

gordonek
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-03-02 12:52:48
Tylko czemu ta "dupa" zasłania obramówkę okna? Lekko nieudany fotomontaż, kolega nie zadbał o szczegóły

klisza08
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-03-02 12:24:54
nieee-to jeden z pasażerow użył maseczke z tlenem i...rozdęło go

kamilos1200
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-02 12:20:48
:)

RobertK20
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-02 12:11:19
kiedyś jak chciałeś zobaczyć dupę musiałeś zdjąć majtki,a teraz jak chcesz zobaczyć majtki musisz rozchylić pośladki

odbytszatana
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-02 11:51:01
taki montaż jest na poziomie elementary

Douchebags
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-02 11:41:59
Bardzo kreatywny autor. Długo Ci zajęło wymyślenie opisu do absurdu?

dj_kenzo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-02 11:12:55
autor poznaje ludzi po du*ie a jakby tego było mało to potrafi jeszcze określić płeć po fachowym spojrzeniu na gołe du*sko ^^ może to du*sko należy do jednego z członków rodziny autora i dlatego udało mu się rozpoznać płeć^^

dilettante
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-03-02 11:11:15
dlaczego że goła dupa to zaraz kobiety?! Przecież widać że to dupa faceta

bozioo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-03 14:59:33
JAk to rozpoznałaś ?

hellraiser20
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-03 17:28:43
Fajnie, że masz takie rozeznanie, że od razu widzisz jakiej płci jest ta dupa :)

dilettante
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-05 15:21:27
długość rowa o tym świadczy

jugoda5
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-02 10:54:23
to chyba CZARNA SKRZYNKA?

apparition
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-02 10:53:32
"chaciała" ? ;)

rusofil
    Ocena: -6 (glosow:10)
2012-03-02 10:52:23
Dupa na całe okno?

jamez
    Ocena: -4 (glosow:14)
2012-03-02 12:03:56
a twoja by tam weszła?

PogromcaRuskich
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-03-02 17:45:26
jej by nawet morda nie przeszła

leviatra
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-02 10:45:46
...to nie wiocha!...to dupa!

zielona2
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-02-25 22:55:58
Może toalety nie było ? :DDDDD

gofa84
    Ocena: 4 (glosow:16)
2012-02-24 19:13:38
tylko ze to jest dupsko chłopa a nie baby norfff***


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500