Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Opis pojazdu rozwala...
Byczek_xD  12-03-02, 06:45 Zgłoś
+ 616 -
Dodano: 2012-03-02, 06:45:01   przez: Byczek_xD
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 616  Zgłoś nadużycie
949
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  A Ty? Byłeś kiedyś tak narąbany...
  •  Co to będzie
  •  Wymuszenie
  •  Miriam Shaded (Fundacja Estera)-fb zablokował jej
Ukryj komentarze(61)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
rzyletka
    Ocena: 21 (glosow:23)
2012-05-03 10:53:59
Dla mnie żadna wiocha. Ostatnio takie rzeczy się na wiocha znajduje, a nie wiem czemu. Od kiedy kreatywność, oryginalność i myślenie jest wiochą?

angel2566
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-05 21:53:05
komentarz usunięty przez moderatora

FryzjerGrw
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-24 10:15:31
komentarz usunięty przez moderatora

Miqqa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-13 07:41:56
Sor... Ale Takich Wariatów Można Wszędzie znaleść . : D

radomianinka19
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-13 01:23:45
Zajebisty opis od razu mi się śmiać zachciało ;) Gdzie wiocha ?

paulinka9915
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-12 20:46:05
To nie wiocha..!..To sie nazywa oryginalność..:D

makrelka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-09 10:40:23
siedzę na koniu!:)

Kattari-Maru
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-05-08 20:47:16
Ja też nie widzę wiochy!!!! A tylko zajebisty wprawiający w dobry humor opis samochodu, który już jest MÓJ :P

liizii
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-08 19:59:59
Właśnie bardzo ciekawy i fajny opis, więc nie rozumiem dlaczego jest tyle łap za tym, że to wiocha.

trak1988
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-08 18:49:36
hahahaha dobre xD

berni116
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-05-05 16:15:05
Gościu kozak...

milkaniebieska
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-05-05 11:43:46
heh...gdzie tu wiocha??swietny pomysl,gratuluje!!

MaszkaroooTy69
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-05-05 11:25:17
po takim opisie auta od razu bym go kupiła z właścicielem gratis :D fun pack :D

monsteer
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-05-05 00:58:34
to jest parafraza reklamy oldspice ;)

grub922
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-05-04 21:00:23
zadna wiocha, zajebisty opis, widac z koles ma poczucie humoru.

Naze
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-05-04 19:41:35
hahah, zajebiste!

insane
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-05-04 15:40:41
to nie wiocha! ;) fajny opis;)

papasmerf526
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-05-04 11:57:26
No no.... zajebiasty opis;)

mania2250
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-05-04 11:48:31
komentarz usunięty przez użytkownika

TenshiKawaii
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-05-04 11:47:57
haha:D

masiv
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-05-04 11:19:10
Ale to już było jakiś czas temu...

traczek10
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-05-04 11:02:49
Jak taki super i hiper to po co sprzedaje, no tak pewnie samochód dla zapalonego mechanika ;)

danioo94
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-05-04 10:27:00
Przecież to z joemonster jest...

sopelek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-05-04 09:28:53
reklama dźwignią handlu :D

welcometopoland
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-05-04 01:46:14
@minko No masz racje ta biel jest jakaś za czerwona na pewno wklejone , hahahaha ;D

minkooo
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-05-04 00:13:48
to jest tekst wklejony ... nawet widac jak kolor bieli sie rozni.. ale nabierajcie sie dalej :)

zajcew26
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-05-03 22:48:45
Mistrz. Na pewno jest zawodowym sprzedawcą hah

Agresorek
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-05-03 22:37:10
Pozytywny gościu :D Wiochy nie widzę.

redrum79
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-05-03 21:11:05
W Polsce wg niektórych nawet kreatywność to wiocha, z takim myśleniem to my daleko nie zajdziemy.

pendragon76
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-05-03 20:34:05
poplakalem sie dla jak dla mnine majstersztyk

dresik_girl
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-05-03 20:27:16
he he to dobre :) Ale wiochy tu nie ma :)

maxiss
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-05-03 19:53:39
jak dla mnie super komentarz hahahaha az milo czytac takie ogloszenie bo mozna sie posmiac troche :)

xxxxbejbexxxx
    Ocena: -5 (glosow:5)
2012-05-03 18:59:31
wielki minus

matek_rasta
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-05-03 18:38:45
byczek robisz wioche dodajac na wioche cos co nie jest wiochą

andrzej67k
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-05-03 18:28:15
Mi się opis podoba i pomysł też :) Siedzę na koniu...

dodusia65
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-05-03 17:23:10
Najlepszy opis z całego ogłoszenia.Zero wiochy!

kicekxxd
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-03 16:08:23
old spice part 2

SugarD
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-05-03 15:31:54
nie jarajcie się. już tego saaba kupiłem. siedzę na wiocha.pl.

wyjeb
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-05-03 15:29:41
i gdzie tu jest wiocha ??

alexis777
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-03 14:47:42
@rzyletka - odkąd oryginalność umarła smiercią naturalną a popularne stało sie myślenie takie jak każdy. :)

CzekoladaChili
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-05-03 14:37:51
To jest świetne, uśmiałam się :D (btw. abw - absolutny brak wiochy :D ) :D

damianppc
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-05-03 13:57:04
na Joe Monster to bylo... jak dla mnie bardzo fajny pomysl

M1CLAY19
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-05-03 13:42:00
Jezeli ktos,za rozsadne pieniadze, chce kupic auto do jazdy a nie po to by cieszylo serce i oko to sabina jest godna polecenia. Po bankructwie marki ceny spadly o polowe i naprawde nie takie trzecie zelastwo mozna tanio wyrwac.

SzatanIsludzy
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-05-03 12:58:50
Kocham tego co to wstawił,dawno się tak nie uśmiałem, no ale po to jest wiocha- żeby się pośmiać

Sianko414
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-05-03 12:57:21
Normalny, zajebisty opis :) nie widze w tym zadnej wiochy, gosc ma po prostu poczucie humoru :D

paczek1b
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-05-03 12:43:42
kreatywność jak najbardziej na plus:)

jezyk147
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-03 11:54:00
A poza tym - to już kiedyś było/

basssiwy
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-05-03 11:50:36
fajne to jest nie na wioche..

Haha-Laleczkaa
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-05-03 11:41:02
DDla mnie to też nie wiocha . Poprostu ktoś miał fajny pomysl , a nie .. Minus dla cb !

HakanSzwili
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-05-03 11:04:21
coraz częściej ludzie mylą pojęcia , bo to żadna wiocha , daje minus

rzyletka
    Ocena: 21 (glosow:23)
2012-05-03 10:53:59
Dla mnie żadna wiocha. Ostatnio takie rzeczy się na wiocha znajduje, a nie wiem czemu. Od kiedy kreatywność, oryginalność i myślenie jest wiochą?

szyps
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-05-03 13:53:49
Po prostu innym szkoda, że sami tego nie wymyślili.

bryzoll
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-05-03 10:51:03
No dobre, tylko widzę, ze niektórzy nie rozumieją idei portalu "wiocha" .. bo co to za wiocha??

HopMoon64
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-05-03 10:41:47
No to sie nazywa "Old Kombi" :D

Esik92
    Ocena: -9 (glosow:9)
2012-05-03 10:37:18
wzięte z reklamy old spice :)

zucho91
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-05-03 13:42:53
Serio??? O.O

nena30
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-05-03 10:36:13
''siedzę na koniu'' ;P

BOB85
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-03-02 11:53:38
... KUP MNIE KUP MNIE.....

miodek1920
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-03-02 08:52:37
jaka wiocha?pomyslowy sprzedawca i tyle,juz wyszukujecie i dodajecie zdj.na sile.Byle co,byle bylo

Vollov
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-02 08:23:14
Ile to się trzeba natrudzić, żeby sprzedać auto xD

szulcik
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-03-02 07:50:44
no wlasnie po co mu samochód jak siedzi na koniu... kon sie do samochodu nie zmiesci..

Sussli
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-03-02 07:39:56
hahahaha dobre :D uśmiałam się :D


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400