Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Do publicznej oceny
mistuT  12-03-02, 11:30 Zgłoś
+ 1135 -
Dodano: 2012-03-02, 11:30:51   przez: mistuT
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1135  Zgłoś nadużycie
30
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Siekierezada w wersji hard
  •  Rozmowa o pracę
  •  Doda, Duda i ...
  •  O, pojawił sie pierwszy klient.
Ukryj komentarze(147)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
martinleft
    Ocena: 17 (glosow:21)
2012-03-09 16:37:53
Tak "wyrużniają: hahahaha XD mistrzu!!

borillo1986
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-04 09:56:54
Polonistka ;D

Bayonetta.8
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-16 17:28:15
nie lubi legii... chociaż tyle :D

Meler21
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-15 20:52:28
Z Tą Legią to się zgodzę !!!

susz4
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-15 07:56:49
Gł....IA KU....WA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

anetas1988
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-03-13 11:41:37
LEGIA POGON LEGIA POGON!!!!!!!! widac ze z niej niezla zdzira napewno z POZNANIA!!!

joker88
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-12 03:46:12
Jeb^^^ ona nawet nie wie co to jest ,,LEGIA":)

KruczyGCW
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-03-11 23:03:40
straszny kompleks Legii pają te poznańskie słowiki :) a lachon ze zdjęcia powinien popracować nad brzuchem i udźcami, bo trudno nazwać te balerony udami

TwojGangsta
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-11 22:58:17
Słównika także "nie nawidzę" - zapomniała dodać, dodaj za nią.

donwito82
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-11 18:21:14
WoW, ten opis jest wzruszający. KPIę z ciebię zdziroooo hahahaha

zoltanka
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-03-11 06:43:32
zaraz zaraz,ma chlopaka ale lubi laski poznawac bo ja chlopacy juz nie interesuja,ale ma swojego misia!!! .A jak to jest jak wiara jedzie dupe za plecami?? no i pedaly ja zaczepiaja,jakies dziwne te pedaly musza byc skoro babe zaczepiaja!!

bit87
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-10 23:30:08
interesuje mnie kupno tego obrazu;]pw

Gree72
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-10 20:52:59
Bez dwóch zdań panna z pyrlandii............poznałem po obrazku :)

LaaDonna
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-10 14:51:29
Jak jest taka "wyluzowana" to niech "wkoncu" ogoli bobra ;)

mrblue10
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-10 13:30:59
"jedzie mi dupę za plecami" (no... przeważnie dupa jest z tyłu. :P) można odbierać to w różny sposób... :D

koksuuu
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-10 12:46:08
ale masz ładne nogi !!!

powiedzcowidzisz
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-03-10 12:28:18
"Nie na widze" - przedstawiam państwu nowy wyraz w języku polskim.:D

incia1993
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-03-10 11:49:56
Legia mistrzem !

incia1993
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-10 11:49:05
ona ma 17 lat? szok

redrum79
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-03-10 10:04:44
Proponowałabym jej zawiązać bliższą znajomość ze słownikiem ortograficznym.

WURB
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-03-10 09:57:46
córka wody i gipsu---PUSTAK...!!!!

misiek.84
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-10 09:34:25
to nie pampers ani nie klocek - ona poprostu jest taka "fajna", ze nie goli c**ki

misiek.84
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-10 09:33:14
to nie pampers anie nie klocek- ona poprostu nie goli c**ki

przemekkak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-10 09:20:23
to czarne to po tuningu hahahaha

marcin26
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-10 09:17:32
ona się zesrała w gacie ?

kauran
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-10 09:17:26
Fajne ma nogi nie wiem jak reszta

hana_montana
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-03-10 06:18:38
Skoro ma chłopaka i inni mają się od niej odpier... to po co takie zdjęcie wrzuca?

Freeq111
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-03-10 06:11:24
Ona nie nosi pampersa tylko ma pieroga jak Liść rabarbaru :P

water70
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-10 00:56:02
Oczywiście najlepsze jest to czego nienawidzi,"ale nie powiem",że zainteresowania też ma "ciekawe" i bardzo "ambitne"...

maws15
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-03-10 00:21:06
Ze jakaś idiotka...zniose! Ze analfabetka...tez zniose! Ale ze nienawidzi LEGI ? xD WIOCHA!!!

H_A_D_E_S
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-10 00:02:14
Czy Ona w gaciach ma PAMPERSA ?

tomek84411
    Ocena: -9 (glosow:9)
2012-03-09 23:37:45
fajna ladna dziewczyna

vega999
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-03-10 17:16:56
na zone ja!! :P

anilewcia
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-09 23:22:48
Co za pustak!!!!!!!

afghan39
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-03-09 22:57:25
PEDALOW ktorzy nie rozumieja ze jak mam Chlopaka to maja sie oddemnie odpier... . Co to za pedaly co do baby sie przystawiaja(niby)

JAREK.M
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-03-09 21:56:32
Zainteresowania ma bardzo ambitne.

ankkaa14
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-09 21:52:47
nogi jej się świecą jak psu jajca na wiosne -,-

damis-1983
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-09 21:49:45
Zajebista ortografia! Tylko pogratulować inteligencji!!!

frankfuterka
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-09 21:05:55
definicja wiochy.

azarrr
    Ocena: -37 (glosow:39)
2012-03-09 20:53:02
RUCHAŁBYM W KAPE, SPUSCIŁ BYM SIE NA RYJ !!! RUCHAŁBYM W KAPE, SPUSCIŁ BYM SIE NA RYJ !!! RUCHAŁBYM W KAPE, SPUSCIŁ BYM SIE NA RYJ !!! RUCHAŁBYM W KAPE, SPUSCIŁ BYM SIE NA RYJ !!! RUCHAŁBYM W KAPE, SPUSCIŁ BYM SIE NA RYJ !!! RUCHAŁBYM W KAPE, SPUSCIŁ BYM SIE NA RYJ !!! RUCHAŁBYM W KAPE,

skoczu87
    Ocena: -20 (glosow:20)
2012-03-09 20:43:36
Wybaczcie nie czytalem co ona wogole wypisuje...Mój typ laski pod wzgledem wygladu..dalej patrze na jej majty ...hehe:)no nie powiecie mi ze nie................ ?????????

ilos92
    Ocena: 13 (glosow:13)
2012-03-09 20:36:49
"PEDAŁOW którzy nie rozumieja ze jak mam Chlopaka to maja sie odemnie odpier..." ciekawe odkad pedały oglądają się za kobietami...chyba,że to facet jest...

Stokrotka166
    Ocena: 14 (glosow:14)
2012-03-09 20:32:51
ciekawe czy jej ,,misiek,, jest zadowolony ze ogląda ją pół świata

LaaDonna
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-03-10 14:53:30
"Misiek" pewnie nie potrafi czytać ;)

normalny_irl
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-03-09 20:31:26
Eląkwęnjo zajęchało.Swój własny wy ma waginowany świat ma. Szkołęł skończyło to conajmniei podstawowę. Z francuskiego pojechałem. Niestety tylko kacentu :P.

vega999
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-10 17:19:53
sorry, powaznie, nic z tego nie skumalam :O a moglbys pojechac polskim, tak zebym wiedziala czy cisnac minus czy plus??

normalny_irl
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-11 03:58:48
Tak mógłbym. Jak najbardziej.

kusy64
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-03-09 20:08:17
Boże! Skąd biorą się takie bezmózgie Pokemony???

Mundzio84
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-03-09 19:39:44
W takim momencie nie zadaję sobie trudu, żeby czytać ten obszerny opis

fearsometickler
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-03-09 19:29:57
Jej neurony chyba od bardzo dawna muszą być sparaliżowane. Nawet mi się nie chce jej komentować

maciek260375
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-03-09 19:00:08
Misiu poskacze po niej,aż mu się znudzi i da sobie spokój,albo jest tak samo pusty jak ona.

marcia505
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-03-09 18:58:50
Legia górą (L)...

piotrek2011m
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-03-09 20:22:58
Kominem!

aputi99
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-03-09 18:57:31
Nie ma to jak białe stringi i nie ogolona myszka... :)

orka73
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-03-09 20:48:16
To co ona ma to raczej szczurzyca...

bautek26
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-03-09 18:26:31
a psiuta nie ogolona...;)

lamparcica
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-09 18:17:49
Ty Aveyron,masz Peszka twoje dupsko można zobaczyć na przelecmnie i ciekawe co Twój przydupas ma do powiedzenia...nie wstydzi się? zadowolony jest?

lajf00
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-09 18:12:13
Jeśli Ci chłopcy byliby pedałami to przecież do dziewczyny by się nie kleili. Widocznie nie rozumie słowa "pedał" x.x

Aveyron
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-03-09 18:07:08
Pól nagie foty wrzuca i później jeszcze zbulwersowana ze chlopacy nie rozumieja ze ona ma chlopaka, co za tępe stworzenie. Chłopak napewno zadowolony że jego laska takie zdj do netu wstawia ^^

jadziuniaxxl
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-03-09 17:55:29
Dziecko wiatru i kurzu, czyli TUMAN!!!!!!!!!!

cellarka
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-03-09 17:50:36
"Nie powiem ze nie" - przypomina to komus moze Milene z Galerianek? ;D

gryczane
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-03-09 17:47:39
słownika ortograficznego chyba też "nie na widzi"

TROGLIK
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-09 17:30:12
ineresuje mnie (oprocz chlopa) tez muza, wietuning i zakupy ... a wy błędy w texcie sprawdzacie, z czym do ludzi. P.S. Przytyta troche jak na galerianko-blacharo-disco robaczka.

peyka2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-11 04:36:05
Może w cv też to wpisuje w zainteresowania, hehe

Marek-irl
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-03-09 17:07:11
komentarz usunięty przez użytkownika

livemedkarollo
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-03-09 16:56:58
czyżby widział podpaskę??

lajf00
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-09 18:10:44
Ja też się zastanawiam nad tym ;o

toleczka1563
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-03-09 16:49:11
( nie na widze ) szczególnie ostatnie i stała się jednym z rozpoznawalnych dziurawców w Warszawie ;]

emi2413
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-03-09 16:42:09
Dziewczyna z bogatym wnętrzem. Bardzo inteligentna. Wręcz ideał haha

XxBurzaxX
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-09 16:38:57
co to za portal ?

GhostRider24
    Ocena: -12 (glosow:12)
2012-03-09 16:27:05
problemy z ortografią sie wyrużniają w opisie

martinleft
    Ocena: 17 (glosow:21)
2012-03-09 16:37:53
Tak "wyrużniają: hahahaha XD mistrzu!!

bleblezuza
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-09 20:51:38
dobre, hahaha :D

sako19877891
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-09 16:25:32
Gość jak to zobaczy w necie to związek się skończy szybiuteńko :D

blublah
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-09 16:03:35
"Misiaczek" chyba nie lepszy, skoro najwyraźniej nie przeszkadzają mu takie wpisy i fotki swojej panienki w Internecie..

yggdrasil
    Ocena: 11 (glosow:11)
2012-03-09 15:59:32
moja wisienka na torcie to "nie na widzę". ...i na miłość boską niech ktoś ją uświadomi, że "pedały" interesują się mężczyznami, nie kobietami :D

sandrita
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-09 22:16:45
moze dlatego na nia leca;)

yggdrasil
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-11 19:25:36
może lecą na tego...misiaczka czy jak mu tam ;)))

Tommny
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-03-09 15:59:19
I oczywiście wykrzywiony ryj bo inaczej nie można...

damianppc
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-03-09 15:44:49
ale wielki bober ;O

A-PanPikus
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-03-09 15:43:31
najważniejsze, że "nie na widzi" legii.

stefano_871
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-09 15:37:53
Patologoia!

FACEBOOKXX
    Ocena: -8 (glosow:8)
2012-03-09 15:34:29
kontynuacja; tj 50$ wypłacacie je na stronę paypal.pl gdzie ówczesnie zakładacie konto. chcąc kupic SM na metku wchodzicie do IS dajecie kup SM wybieracie forme płatnosci paypal zmieniacie walute na $ i macie SM to takie proste. pozdr

malenstwo26
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-09 15:32:26
Nie ma to jak wywalić kota na tapczanie

malenstwo26
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-09 15:31:15
Nie ma to jak wywalić kota na tapczanie

lucy123
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-03-09 15:24:29
Nie wierze, że na świecie istnieją tacy idioci...

pajakpajak
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-09 19:46:11
Masz na myśli tą dziunie ?

lucy123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-09 19:47:33
Tak. :)

pajakpajak
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-09 19:52:56
Istnieją więksi uwierz . : )

lucy123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-09 20:11:50
Straszysz?

pajakpajak
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-09 21:05:31
Podoba mi się ta kanapka.... : )

pajakpajak
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-09 21:08:08
Czy tam hamburger muszę trochę po dominować... : )

lucy123
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-03-09 21:11:32
o czym Ty do mnie mówisz, bo jakaś nie kumata dzisiaj jestem :D

pajakpajak
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-09 21:46:03
:D

Agaczii
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-09 14:48:42
Nie, no udana jest: zdrady nie - na - widzi .. ale lubi przygody z laskami .. a to zdjęcie w gaciach, to dla babci strzeliła! Tjaaa

Szpadelek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-09 14:42:04
Słownika ort. chyba też "nie na widzi"....

grinlock
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-03-09 14:36:44
nie na wi dzę jak panna nie goli jeża ;-)

zenczyslaw1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-09 14:28:36
nie na widze buahahaha

blackdeeevil
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-09 14:23:46
zapomniała dodać że brakuje jej dość sporej części mózgu...!

opuncja
    Ocena: 0 (glosow:14)
2012-03-09 14:06:02
Tensor, mam nadzieję, że tęskniłeś... Ja nie zapominam. Mam nadzieję, że skoro już jesteś oficjalnie pełnoletni, to zaczniesz się tak zachowywać. Upij się. Może znikniesz z wiochy na kilka dni? Na kacu pewnie jesteś jeszcze gorszy. Bless.

rzeznianumer5
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-09 14:00:14
Marczinek Was zabije, pierwszego admina.

KapralJelonek
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-03-09 13:51:30
jak dla mnie to podoba się ostatni jej opis :D

Czupur82
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-03-09 13:47:28
widać, że w majtach nieogolona frota...

paranoya
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-03-09 13:42:41
Marczinek też pewnie IQ poziomu tostera, bo jak można się z takim czymś w ogóle związać

Eye_Of_Angel
    Ocena: 11 (glosow:13)
2012-03-09 13:32:03
Oryginalna pisownia: "przedewszystkim", "intere sie", "nie na widze", "nie nawidze" "oddemnie" Słowinka pewnie też nienawidzi ;p

mruru82
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-09 13:23:15
szlałf pierwsza klasa

thorgaI
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-03-09 13:20:20
Współczuję temu Marczinkowi oj współczuję :(

PIZDZITO2
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-09 13:18:40
i jak tu nie kpić z takiej, buuuuuuuu, przykro mi Wielkopolsko i raki

kometa100
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-03-09 12:57:17
Wielkopolska-ale mi wstyd za nią!!!

mymek39
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-03-09 12:50:53
no skoro chłopcy jej już nie interesują i nienawidzi pedałów, którzy nie rozumieją, że jak ma chłopaka, to mają się odp..., to po chu... takie zdjęcia wstawia? No chyba, że ten busz w gaciach ma odstraszyć potencjalnych adoratorów:D

starysatyr
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-03-09 12:49:54
ta pani ma wacka

GizOD
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-09 12:39:50
Nie wiem co ona ma w tych gaciach, ale wygląda jakby tam znajdował się penisek:)Albo ma zbyt duży wzgóreczek:P

WD-40
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-03-09 12:34:04
aż dziwne że cycków nie wywaliła

ewunianiunia
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-03-09 12:32:52
NIE NA WIDZE kiedy wiara jedzie mi po dupie za plecami NIE NAWIDZE zdrady......

ewunianiunia
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-03-09 12:33:33
hahahaha... fest

moxie
    Ocena: 10 (glosow:14)
2012-03-09 12:28:16
Rekordy pustostanu. Powiedzieć,ze w głowie próżnia, to nawet za mało... Ten Misiiiiiiu 'Marczinek' to czasem nie jest na baterie?

saviola1
    Ocena: 12 (glosow:16)
2012-03-09 12:21:25
"nie lubię jak wiara ze mnie kpiiiii" - no to się laska zdziwi pustostan mózgowy

Piter102
    Ocena: 9 (glosow:15)
2012-03-09 12:08:36
NIE NAWIDZE TAKZE KIBLIIIIII A NA DOWÓD FOTA PT."SRANIE NA TAPCZANIE"

ewunianiunia
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-03-09 12:34:32
heheheheh!!!

toshiba79
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-03-09 12:08:02
Misiaczku bądz dzielny jestesmy z tobą i nie jest to kpIIIIna to szczere współczucie.

lijn
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-03-09 12:03:05
Jakże inteligentna i urodziwa osoba. Odkąd znalazła swojego "misiaczka" nie prowokuje już innych mężczyzn. Wie czego chce, a jej pióro jest równie lekkie co jej mózg.

AngelFullOfSin
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-03-09 12:01:04
Szczere wyrazy współczucia dla Misia.

annaost2
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-03-09 12:00:22
Dawno takiej wiochy nie widziałam, BRAWO dla tej pani ha ha:-)))

TomekDaria
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-03-09 11:54:44
brak słów

BadWoman
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-03-09 11:31:53
Albo mi się zdaje. albo owa panna przedstawiona na fotografii wyżej jest pusta jak karton po lodówcę. :D

bleblezuza
    Ocena: 8 (glosow:14)
2012-03-09 11:29:21
No to hmmm.... teraz musisz znieść to, że będziemy z ciebie KPIIIIIć

eithel
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-09 14:00:24
Toż ona pewnie nawet nie wie, co to spalony.

rusofil
    Ocena: -6 (glosow:24)
2012-03-09 11:12:09
Dlaczego w psychiatrykach nie ma specjalnych oddziałów, gdzie zamykałoby się takie marginesy do czasu wynalezienia remedium na ich chorobę?

PanzerWolf
    Ocena: -2 (glosow:14)
2012-03-09 13:12:50
A co, szukasz mieszkania?

eithel
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-03-09 13:59:30
To, że ktoś jest głupi, to nie znaczy, że jest chory psychicznie. Po prostu jest głupi.

PogromcaRuskich
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-03-09 16:00:10
szkoda, że z sieci nie wyłapują psychicznych osób i.. chorobliwie zazdrosnych, wyżywających się z tego powodu na reszcie świata.

manga231
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-03-09 19:35:05
Pogromco, Twoje komentarze zawsze trafiają w sedno ;)

PogromcaRuskich
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-09 21:52:39
dziękuję. Kłaniam się nisko pięknej damie :)

KiDZiOR
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-03-09 11:05:11
" NIE NAWIDZE" a co to jest nawidze żeby pisać to osobno?

malwa88888
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-09 16:29:54
komentarz usunięty przez użytkownika

fadromka
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-03-09 11:04:16
Jak niewiele niektórym do szczęścia potrzeba.

mix22
    Ocena: 7 (glosow:15)
2012-03-09 10:47:37
wygląda jakby miała jajka

xPogromczynix
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-03-09 10:46:27
Dobre walory dla wszystkich z internetu. Powinna to zachować dla swojego chłopaka.

diablica777
    Ocena: 6 (glosow:14)
2012-03-09 10:33:42
BUHAHAHAHAHAHAHAHA....jaki pustak ja pierdziele......

przem
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-03-09 10:32:18
a to zdjęcie żeby misiaczek był zazdrosny? żenada

ishtar85
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-03-09 10:28:59
misiaczek pewnie widzial już profil ale nie przejmuje się bo jej nie szanuje, niedojrzały koleś cieszy sie ze może sie z nią pozabawiać...a koledzy zazdroszczą....

ajjtamm
    Ocena: 7 (glosow:13)
2012-03-09 10:21:41
faceta nie szuka, dziewczyny szuka? I ten gustowny strój. Panna chyba w domu publicznym etat ma...

kulanalesnik
    Ocena: 6 (glosow:16)
2012-03-09 10:19:15
Ta Pani reprezentuje poziom przeciwników Legii - wszystkim im gratulujemy!

voos
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-03-09 10:14:15
to wlasciwie nie ma znaczenia, ale białe majtki+ włosy nie dają rady.

Czesiekczapka
    Ocena: -5 (glosow:17)
2012-03-02 13:10:54
Dobrze że przynajmniej Legi Nie Lubi ;D

Lipud
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-03-02 12:53:51
Dobre :) a "MiSiAcZkA" się na pewno ucieszy XD

Alexis2021
    Ocena: 11 (glosow:21)
2012-03-02 11:54:35
chciałabym widzieć mine tego " MiSiAcZkA " jak to zobaczy ;))

bazofilka1234
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-09 17:45:57
Skoro facet, związał się z taką kobietą to znaczy, że do normalnych raczej nie należy, a więc jego reakcja negatywna nie będzie, może nawet, będzie dumny ze swojej dziewczyny.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400