Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Co za patologia- oceńcie sami
myta25081980  12-03-03, 01:16 Zgłoś
+ 1119 -
Dodano: 2012-03-03, 01:16:40   przez: myta25081980
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1119  Zgłoś nadużycie
84
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nie drażnij strażnika
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
  •  Dzwoni facet do sejmu
  •  Wymuszenie
Ukryj komentarze(64)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
habibti
    Ocena: 10 (glosow:12)
2012-03-09 10:45:59
ludzie co wy nie dowidzicie? Przeciez to photoshop heh:) zobaczcie na ostrosc kolczykow i uszu:)

anartur
    Ocena: 0 (glosow:0)
2015-03-10 19:55:54
mam cichą nadzieje że to fotomontaż

kiwajgarba
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-15 09:59:06
jak z reklamy pepsi

eveelineekk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-14 21:28:11
nice photoshopek :D

skolard
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-12 23:29:56
polskie społeczeństwo nie jest jeszcze przygotowane na takie widoki.ta ciota co prowadzi tą stronę pewnie przeżegnała się wklejejąc tu takie zdjęcie hehe

karypnik111
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-12 20:52:50
photoshop z daleka widac

monikax453
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-11 22:37:00
Ktos sie photoshopem pobawił a wy juz -,-

dejan
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-11 20:50:35
tatuś chyba też fotoszopą wstawiony ;)

hellyeah
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-03-10 14:34:50
słaby photoshop... żaden człowiek o zdrowych zmysłach nie podjąłby się zadania robienia piercingu dziecku.

smerfna91
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-10 11:50:16
widać ,ze przerobione zdjęcie;/

Paranienormalna
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-10 11:26:07
ten w nosie oczywiście

Paranienormalna
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-10 11:25:03
A kolczyk identyczny jak u tatusia. Photpshop!

bochen666
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-03-10 03:15:40
nie wierze... takiemu staremu to tylko obić ryj i nic więcej!!!

TwoojMistrzux
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-10 01:18:12
zalatuje mi tu Photoshop'em . . .

dabero
    Ocena: -7 (glosow:7)
2012-03-09 21:51:48
komentarz usunięty przez użytkownika

zmyslowy.edek
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-03-09 20:44:37
Sluchajcie, od dluzszego czasu na tej stronie pojawiaja sie zdjęcia gosci z takimi dziwnymi kólkami w uszach, mozecie mi wyjasnic co to i po co jest? Czy od tego sie lepiej slyszy? Bo za ch... nie widze innego sensu w tym...

nienienienienie
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-03-09 21:39:49
" Te kólka w uszach " to tunele ;pp

dinus82
    Ocena: -12 (glosow:12)
2012-03-09 20:19:43
Takim rodzicom odbierałbym dzieci, a samych rodziców do kazałbym oddać do psychiatryka.

manga231
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-03-09 19:52:47
Fotomontaż jak sto pięćdziesiąt, temat kilka razy klepany.

drLOUBITCH
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-09 19:27:24
W rodzinie nic nie ginie.

szulcik
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-09 19:09:07
wiocha

sylaba
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-03-09 19:07:23
To Przeciez to photoshop heh zobaczcie uszu:)

Savathus
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-09 18:41:35
Jesli to nie jest fotomontaż,to ja jestem nowym wcieleniem Buddy...przecież ślepy by to zauważył!Ludzie,ta strona naprawdę schodzi na wioche...Wstyd!

RedMaestro
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-09 18:16:10
było było nawet dałeś taki sam tytuł i to jest patologia,fota czystej mocy wiochad wiocha.pl/47998,Jaki_ojciec_taki_syn,admin co z tobą www.wiocha.pl/47998,Jaki_ojciec_taki_syn,nawet sam żeby tytułu nie wymyślić szok BYŁO

advent123
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-09 18:27:32
ale żeby chociaż tytuł zmienił Potwierdzam BYŁO!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Shia
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-09 17:38:11
Kto nie wierzy, że to fotomontaż, niech spojrzy na uszy dziecka na cieniu ;) tam są bez tuneli.

Azumi-chan
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-09 17:15:45
1. To już tu było z tego co pamiętam 2. Zdjątko przerobione w PS

RedMaestro
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-09 18:21:35
wiocha.pl/47998,Jaki_ojciec_taki_syn nawet taki sam tytuł

GhostRider24
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-09 16:49:24
fake fake fake

reporter32119
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-09 16:35:04
jaki ojciec taki syn

ziooomal4
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-09 16:25:15
nie dał mu nawet wyboru.

uncanny
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-09 15:59:05
Co za badziewna przeróbka! Ja pier.... czy na tym portalu są same ślepaki?!

Suzuko
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-03-09 15:58:46
Fake, a najbardziej widać, że to przerobione zdjęcie poprzez kolczyk w nosie u dzieciaka ;) Pozdrawiam ^^

fabryka_kredek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-09 15:49:06
Ojciec z grzybem na języku, bleeeeeeee

bobasekk
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-03-09 15:10:37
po 1 jest to fotomontaz a po 2 nie wstawiajcie tego 20 razy bo robi sie to juz nudne

imthepiercer
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-03-09 15:16:27
nie zauważyłeś jeszcze że większość wiochowiczów to kretyni którzy uwierzą w każdy fake?;)

blackdeeevil
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-03-09 14:47:08
widać na zdjęciu że narodziło się kolejne pokolenie debilopsycholi!

crazzynatusia
    Ocena: -7 (glosow:7)
2012-03-09 14:22:04
komentarz usunięty przez użytkownika

gilo
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-03-09 13:27:58
dzieci rodza sie normalne to otoczenie je zmienia

Wera27
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-03-09 12:56:40
Patologia jest w tedy gdy ojciec alkoholik/ ćpun znęca się fizycznie i psychicznie nad pozostałymi członkami rodziny.

heartagram91
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-03-09 12:55:40
boże ludzie jesteście żałośni... to jest fotomontaż... ale swoją drogą wolałabym mieć takiego syna niż pustogłowego dresa albo tapeciare;]

sylwia1976
    Ocena: -7 (glosow:7)
2012-03-09 12:44:43
TACY LUDZIE NIE POWINNI MIEĆ DZIECI!!!!

saviola1
    Ocena: -11 (glosow:11)
2012-03-09 12:36:07
patologia mało powiedziane to straszne skrzywdzenie dziecka zanim samo zdecydowało czy chce wyglądać jak poduszka na igły i ostatni kretyn

Bettie.O
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-03-09 12:29:05
Wystarczy spojrzeć na kolczyk w lewym płatku nosa i widać, że skopiowany od ojca. Wiochą tutaj jest to że ludzie wierzą we wszystko co ktoś wrzuci do sieci. Przyjrzyjcie się najpierw, bo ktoś sobie robi z was jaja, a wy dajecie się nabrać. Nie trzeba się znać na grafice żeby zauważyć że jest to komp

glodna-foka
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-03-09 11:15:07
Photoshop, nie photoshop, tak czy inaczej tu pasuje.

janiewiem
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-09 12:10:43
twoj stary tu pasuje

PanMuflon
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-03-09 11:12:30
To jest photoshop! Jedziecie po ojcu - nie wierzcie we wszystko co jest w internecie. Poza tym żaden piercer nie zrobiłby takiemu dziecku kolczyków, jedynie w uszach, co jest jak najbardziej ok. Tatuś pewnie dla śmiechu dodał kolczyki synkowi ;)

xPogromczynix
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-03-09 10:52:42
o_o Mam nadzieję ,że to fotoshop..

dzieckodzedaj
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-03-09 10:46:09
jesli to nie jakis fotoshop to pogratulowac...

habibti
    Ocena: 10 (glosow:12)
2012-03-09 10:45:59
ludzie co wy nie dowidzicie? Przeciez to photoshop heh:) zobaczcie na ostrosc kolczykow i uszu:)

sakee
    Ocena: -8 (glosow:12)
2012-03-09 10:36:44
koleś zrobił największą krzywdę dzieciakowi.. ;/

SzatanIsludzy
    Ocena: -8 (glosow:10)
2012-03-09 10:35:59
Powinien dostać wyrok za oszpecenie własnego dziecka. Co najmniej rok w "obozie kondycyjnym".

poli0
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-03-10 08:50:40
ciebie powinni tam umiescic zboczku

SzatanIsludzy
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-10 19:35:25
ja pi*dole mam swoich fanów wieśniaków, komentują każdą pana wypowiedź jestem zaszczycony ale szczerze to nie czytam tego buraczki internetowe ano i więcej minusów bo tym mi zaszkodzicie xDD

madzia95
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-03-11 00:35:06
Ludzie dajcie sobie na luz! Nie widzicie że ten cały szatano to zakompleksiony trol internetowy? żyje z tego że cały czas go zaczepiacie. niech spada tam gdzie jego miejsce, do czarnej dupy:P

biszczu
    Ocena: -7 (glosow:9)
2012-03-09 10:33:32
jednak głupota ludzka nie zna granic...

italiana81
    Ocena: -7 (glosow:7)
2012-03-09 10:31:30
patologia a gzdie opieka spoleczna? pewnie szykuja kase dla jakis pijakow zeby mieli na tanie wina

iceman62
    Ocena: -7 (glosow:9)
2012-03-09 10:27:25
Ciekawe gdzie sa obrońcy PRAW DZIECKA . Jak roszina jest biedna to przy blaskach fleszy odbiera się im dzieci a tu ????

legwan6
    Ocena: -7 (glosow:9)
2012-03-04 18:26:38
debilizm!!!PIWA NIECH MU JESZCZE POLEJE I PAPIEROSA PRZYPALI

pink1983
    Ocena: -5 (glosow:5)
2012-03-03 12:36:48
nie wierze;/

AdamZeku
    Ocena: -9 (glosow:9)
2012-03-03 11:08:31
dzieciak ma zapalenie gardła, takie zaczerwienione.. Pani Jolu następny pacjent!!

drCox
    Ocena: -8 (glosow:8)
2012-03-03 10:28:25
juz mu sie uszy ladnie ksztaltuja ;/

macias81
    Ocena: -6 (glosow:12)
2012-03-03 10:07:03
gdzie takie rzeczy są dozwolone u dzieci, koleś do odstrzału

DobrySzczaw
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-03-09 19:36:59
Odstrzału? Chyba Cię poje****, jesteś za zabiciem ojca dziecka? A byłbyś szczęśliwy jeśli Ciebie by ktoś "uratował" zabijając Twojego ojca? Weź sie człowieku ogarnij...

agatusia000
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-03-03 08:38:10
SZOK PAŁY!!!


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500