Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
pyky2  11-04-19, 13:45 Zgłoś
+ 273 -
Dodano: 2011-04-19, 13:45:07   przez: pyky2
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 273  Zgłoś nadużycie
1
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Z cyklu szalone pomysły polityków
  •  Hakuna Matata...
  •  Jak powinna wyglądać pupa w legginsach
  •  Dron nagrał leśnego śmieciarza (Polska)17
Ukryj komentarze(21)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
acocietoobchodzi
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-04-24 11:58:25
i teraz pytanie dał im dojść czy nie ... po widocznej biernej postawie chyba tak

kingus
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-05-06 17:35:58
policjant chociaż sobie popatrzał :)

gremlin
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-04-28 00:35:12
czemu foto na wiocha.pl? przeciez to nie bohaterzy ze zdjecia je wstawili? nie rozumiem,chyba inna jest idea tej strony,

buuuuka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-04-25 18:40:02
A policjant mysli 'tez bym chcial';d

rafciooo4991007
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-04-25 11:44:46
Jak lubią heh

kaczi544
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-04-24 23:18:11
o lol ;D śnią ;p

lalunia666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-04-24 22:12:06
taaa... takie sytuacje w dzisiejszych czasach, to norma :)

DIESEL
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-04-24 20:40:05
@atmpitbull 1.myslisz ze za granica niema maluchów? 2.na drugim planie jest passat ,a dopiero na trzecim maluch ;p 3.w polsce straż miejska ma inne mundury ;p

Zaklinaczka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-04-25 08:10:00
Nic dodać nic ująć

Emoo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-04-24 20:33:10
HaHaa . Policjant przynajmniej ma Porno na żywo xD .

Kakusia2511
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-04-24 20:24:49
Pan z tyłu też ogląda przedstawienie hehe xD

szpilka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-04-24 19:30:50
Policjant ma pornola na żywo

piatkowychillout
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-04-24 15:57:01
moment... prywatny publiczny bodyguard ?

qwased
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-04-24 13:01:53
A co on biedny miał im powiedzieć? "Przestańcie się wreszcie ruchać?":D Czekał spokojnie aż skończą:P

justplay999
    Ocena: -5 (glosow:5)
2011-04-24 12:25:06
Dokładnie tak czeka aż gość skończy i zamiast mandatu pies też sobie użyje hehe

stefburczyk
    Ocena: 1 (glosow:9)
2011-04-24 12:14:03
Czeka w kolejce?

poiuyt
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-04-24 12:09:11
Chyba czekał aż skończą :)

acocietoobchodzi
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-04-24 11:58:25
i teraz pytanie dał im dojść czy nie ... po widocznej biernej postawie chyba tak

DzieckoRydzyka
    Ocena: 4 (glosow:12)
2011-04-19 22:02:59
Niektórzy to nie pieprzą się z pieprzeniem ha ha

atmpitbull
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-04-19 21:26:32
To na dodatek w Polsce bo w tle Maluszek w kolorze Red :)

oczkastara
    Ocena: 2 (glosow:8)
2011-04-19 14:15:15
Bardzo im się musiało chcieć

Yeffray
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-04-19 13:51:34
co ludzie dzis nie wymysla


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300