Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Ale liczę na Wasze komentarze
jimmy73  12-03-03, 20:43 Zgłoś
+ 856 -
Dodano: 2012-03-03, 20:43:48   przez: jimmy73
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 856  Zgłoś nadużycie
158
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Pamiętaj słowa matki
  •  Szkolana łazienka
  •  Co to będzie
  •  A jeśli tak, to spoko ...
Ukryj komentarze(144)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
aciddaisy
    Ocena: 10 (glosow:14)
2012-03-19 00:06:58
to jest choroba akurat, zespół cushinga, a jeśli ktoś uważa,że choroba jest wiochą to współczuję głupoty.

ciastolandia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-31 19:10:13
Gru z "Despicable Me" jednak istnieje :)

marjan669
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-17 02:54:21
celulitis

Tigersan
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-11 04:07:52
Mieszkam w stanach i to niestety, BARDZO czesty widok. Zaburzenia hormonalne, zwiazane ze spozywaniem takich ilosci przetwarzanego cukru... :/ porazka - smutne ale prawdziwe.

piotrek2140
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-06 23:30:26
to proste ci ludzie chca miec chudsze nogi i podciagaja reszte dogory zabezpieczajac paskiem:))

PauElaPau
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-24 21:07:24
o mój bożę co za zal jak tak można wyjść do ludzi gdy jest się takim grubym

lisza22
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-23 18:19:51
cokolwiek to by była za choroba... 90% polaków powie o niej spaślak :( DO SZKOŁY WRÓĆCIE WIEŚNIAKI albo czytajcie więcej wikipedii

lubradz87
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-23 18:13:24
dobry fotomontaż

justi867
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-21 20:45:24
juz pisze co to jest- efekt siedzenia na wiocha.pl 24/7 :P

rzorza
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-21 02:56:26
a to są właśnie BOCZKI :)

principessa
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-20 18:47:43
to wygląda jak tycie w chorobie cushinga. to nie jest wina tych osób tylko poważna wada nadnerczy. Może wypada troszkę poczytać zanim zacznie się pietnowac osobę chorą?

misiek.84
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-20 15:47:07
lol

Bf13
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-20 12:59:27
Deformacja ciała. Dawniej ciała były krępowane przez gorsety, dzisiaj przez biodrówki.

margaretka.gosia
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-20 12:37:32
wygląda raczej jak choroba, miałam koleżankę z wadą kręgosłupa i była podobna, musiała mieć operację żeby jej figura się prawidłowo ukształtowała. Ludzie, może nie wypada się śmiać z cudzego nieszczęścia, proponuję włączyć myślenie.... odrobina wyobraźni i empatii nie zaszkodzi.

jezus100procent
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-19 14:13:56
Ale o które Ci chodzi.

dolarmiglo
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-03-19 10:22:24
Kobieta śląska - w barach szeroka, w dupie wąska...

rybka124
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-19 09:15:59
To chyba brakodupie :)

aciddaisy
    Ocena: 10 (glosow:14)
2012-03-19 00:06:58
to jest choroba akurat, zespół cushinga, a jeśli ktoś uważa,że choroba jest wiochą to współczuję głupoty.

Kronchol
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-03-18 23:08:50
Mam sąsiadkę z podobnym typem figury ,wiek 38 lat ,wzrost 150 ,około 100 kilo żywej wagi , w tyłku rozmiar ok 44 , a w barach ok 50. Ale olać figurę.Ostatnio mówi mi tak: wiesz jakiego kopa ma to moje volvo? (rocznik 2010) jak wcisnęłam gaz do dechy to aż 2 dorożki wyprzedziłam...

wioszka123456
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-18 22:23:24
? nie barbi? nornalna pani...!!!!!!!!!!!

anita72
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-03-18 22:03:18
Daje glowe ze wiekszosc z was nie wyglada perfekcyjnie,ale krytykowac to pierwsi!!!Typowe dla dupkow co ciesza sie cudza niedoskonaloscia,zeby zagluszyc swoje wkompleksy!!!!!

Tetek2
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-18 21:25:56
Całe szczęście że jest pasek bo inaczej wszystko by zjechało w nogi.

hellraiser20
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-18 20:44:01
Tak ją na fitnesie uczyli- góra, dół, góra, dół . :)

Kaniagrzybek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-18 19:58:53
zespol cushinga

Lenkaaa69
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-18 15:46:18
hmm może spongebob?

puszek_okruszek22
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-18 15:23:27
Otyłość plecna i otyłosć dupna...

Poster
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-18 13:18:39
Chomicza dupa xD

zwola
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-03-18 09:45:16
Wąska w pasie dobrze pcha sie ......... Hahahahahahahahahahah

Lansiorek
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-03-18 09:50:55
I na gazie lubi ostrą jazdę :D daję plusik za zaj3bisty komentarz xdd

unity
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-18 09:30:25
tyram z taka laską tj.jak osoba złożona 2 rozmiarów góra roz50 a dół 38 mało kształtna ale sama laska jest badzo fajną i sympatyczną koleżanką,czy wazny jest kształt człowieka wazne ze w pracy atmosfera normalna a nie kwas .

dran68
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-03-18 08:15:14
miałeś nie wrzucać fotek kolegów i koleżanek z pracy :-)

hana_montana
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-18 06:41:46
Coś się pani wylało. Obleśne. Lepiej już było szersze spodnie kupić.

Tensor
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-03-18 03:49:03
Wygląda przerażająco

yoker86
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-18 02:12:01
Pani po lewej ma przebranie mikolaja pod spodem a pani po prawej jest wlasnie w stanie przemiany w Hulka (tego zielonego miesniaka) :-D

lysyraczej
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-18 01:10:31
to sa ANGIELSKIE DUPECZKI powiadam ci ja ! pelno tu takich :P

storek01
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-03-18 00:02:44
przerost treści nad formą...

nowako1991
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-03-18 00:43:17
chyba formy nad treścią...

tibisia
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-17 23:02:47
I pewnie nosi spodnie w rozmiarze 36/38....

sidorowski
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-17 23:02:32
Ja myślę, że to jakaś anatomiczna patologia.

szulcik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-17 22:28:19
nie bylo mniejszych rozmiarów???

Silje
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-03-17 21:53:39
To są prawdopodobnie kobiety, które miały robiony bajpas żołądka, w celu schudnięcia. Po takim zabiegu szybko traci się na wadze, niestety skutkiem ubocznym jest pozostająca rozciągnięta skóra, której można pozbyć się tylko operacyjnie.

drs122
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-03-17 21:52:40
rozlewisko nad wieprzem

natal_7
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-17 21:26:30
SPONGEBOB

miszunia
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-03-17 21:23:45
umarłam ze śmiechu xDD

Dupa_1234
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-17 21:20:13
Poduszki na odchudzanie z sklepu mango tv

xxSuczxx
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-17 21:14:41
Ja wiem!!! tłuszczu odsysanie, pierw dół a po jakims czasie góra

mickeymouse00
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-03-17 21:05:40
tam w prawym dolnym rogu jest coś zamazane, ja myślę że to jest coś typu "ukryta kamera" a to są aktorzy, i po prostu mają ubranie coś typu jak "big mama" ;D to tylko moje zdanie ^^

poisonkrk
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-17 22:06:29
uwierz mi ze takie kobiety chodzą tutaj w Irlandii po ulicy!

altaya72
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-17 20:39:14
to nie może być prawda!ludzie aż tak paskudnie nie wyglądają,to muszą być lustra zniekształcające.

bleblezuza
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-03-17 20:31:41
kolejna "wiocha", bo laska jest brzydka, to jest wiocha? Kolejny facet ma kryzys wieku średniego. Popatrz na siebie... współczuję, że bawią cię takie widoki.

Bloody_Mary
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-17 20:29:35
nie... to jest cos nie tak z ta kobieta ja... ja nie wiem :?

gabriel17
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-17 20:26:52
słoniowatosc

jusitusi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-17 20:19:41
Jaka fajna figura ^^

MarcinoMn
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-17 20:01:39
Co to się w te spodnie wcisnęło?

d_kath
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-17 19:59:18
Naprawdę bardzo, bardzo współczuję tej osobie :[

IntruZZ
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-17 19:52:29
bezdupie

sedziadread
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-03-17 19:37:33
Warto jednak dobierać ubiór do swojej sylwetki . mając taki nadbagaż nie ma sensu zakładać obcisłych ciuchów .

detony
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-03-17 19:33:15
RADZIECKI T-34 vs TYGRYS KROLEWSKI III RZESZY !!

drLOUBITCH
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-03-17 19:32:25
Liczysz na nasze komentarze i pewnie na "łapki w górę".

mileners
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-17 19:18:54
otyłość brzuszna w klasycznym wydaniu :-)

kometa100
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-17 19:17:51
Ja im współczuję.Wygląda to na wynik jakiejś choroby.Czegokolwiek nie założą będą wyglądać mało atrakcyjnie.

WD-40
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-17 19:17:48
w sklepach pewnie często myślą że coś wynoszą pod ubraniem

kotka102
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-17 19:05:32
operacja podniesienia pośladków udała się....

Adelita
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-03-17 19:02:14
Może ciąża pozamaciczna... :D

gugulka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-17 18:56:21
zlodzieje....kaszanek ;)

MannGegenMann
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-17 18:45:47
Wyglada, jakby kogos przemycala pod bluzka.

R1paulina
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-17 18:39:45
No to przeciez (RZUlwie ninDRZa) pa polsku ................hahahahahahahahahahaha

basia514
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-17 18:35:19
Sponge Bob :))))

kasiakili
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-17 18:13:14
Brytyjskie kobiety, one wszystkie tak wygladaj, wiem bo mieszkam

Marek-irl
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-17 17:56:26
komentarz usunięty przez użytkownika

Evendell
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-03-17 17:50:58
a, jeszcze jedno. to NIE JEST otyłość z wyboru. jak widzicie nogi ma szczupłe. jak już wspominałam, otyłość brzuszna, spowodowana chorobą. geez.

Evendell
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-03-17 17:49:26
owszem, można stracić wagę, jest to jednak ciężkie, znacznie bardziej wymagające aniżeli u "zdrowych" kobiet. z tym, że nie zawsze istnieje szansa na zrzucenie kilogramów i uzyskania proporcjonalnej figury.

Evendell
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-03-17 17:47:05
głupie dzieci, to się nazywa PCOS, czyt. zespół policystycznych jajników, tudzież wielotorbielowatych jajników. Gdzie jednym z objawów jest otyłość brzuszna, to, co widzicie wyżej. Jest to choroba przewlekła, do końca życia, gdzie można załagodzić jedynie objawy. Wyśmiewanie się jest nie na miejscu.

Zajeczyca
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-17 18:02:46
A mnie to jeszcze przypomina nie leczony przesącz tkankowy do płuc. Ale mogę się mylić bo nie jestem lekarzem.

salut
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-17 17:40:37
poszło w boczki :)

DJ_lubie_wioche
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-17 17:20:01
Wyglądałem tak samo jak żeśmy przemycali z kumplami żarcie do kina :)

rusofil
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-03-17 17:15:57
Rozumiem, że są ludzie otyli chorobowo, ale to jest k*rwa przegięcie.

rzyletka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-17 17:01:46
Mojej koleżance takie coś się zrobiło od noszenia za małych spodni. Powinna nosić 40-42, ale uparcie w 36 się wciskała i tka właśnie wygląda, no nie aż tak - waga mniejsza, ale efekt podobny.

rzyletka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-17 17:02:44
Kojarzy mi się ze Sponge Bob'em :D

robert1891
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-17 16:55:36
wyglada jak ziemniak z nogami haaaaaa

michalmer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-17 16:49:00
My też nie wiemy .

Equilibrium
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-17 16:45:42
chyba cos w niej zyje...

sylvia1234
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-17 16:31:55
To się nazywa talia "O" inaczej (Jabłko). Jak ktoś nie wie, i ubliża innym osobom a sam nie jest idealny.

Lammm
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-17 16:19:31
komentarz usunięty przez użytkownika

xPogromczynix
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-17 16:14:11
I jeszcze pasek nosi, pewnie za luźne.

nena30
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-17 15:38:20
toż to wieloryb wypływający ze spodni lub wpływający ;->

yggdrasil
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-17 15:22:31
nieproporcjonalny rozrost?

poisonkrk
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-17 15:19:36
bawiłeś sie kiedys sciskając balon od dołu lub od góry?no to juz wiesz co to jest:):):) A ja mieszkam w Irl i widze coś takiego na codzien...

alexzandra03
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-17 15:10:35
Tak wyglądają typowi amerykanie...

galandt
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-17 14:42:24
chyba spodnie nie zostały odpowiednio dopasowane do sylwetki

alexxxa
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-03-17 14:31:28
zespół Cushinga

kazikZ1959
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-17 14:17:03
Ja Ci też nie pomogę , bo sam nie mam pojęcia co to . Podejrzewam , że to istota dwunożna , ale pewności brak.

tomek1345
    Ocena: 17 (glosow:19)
2012-03-17 14:06:13
komentarz usunięty przez użytkownika

poisonkrk
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-17 15:20:44
albo ma sie kupe kasy i sie w barach urosło:)

Papillon1985
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-17 15:38:54
ceny wysokie, więc wynosi towar pod ubraniem

ewe245
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-03-17 13:50:19
to jest choroba dwudziestego pierwszego wieku zwana potocznie otyłość połączona z modą na niestety nie wszystkim pasujące obcisłe ciuszki brakiem samo-krytyki oraz lustra

wysmiewaczexd
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-17 13:49:16
jak się ściska to potem zostaje xd

jadzia1239
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-03-17 13:46:06
choroba Cushinga

vector78q
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-03-17 13:41:41
Bo najważniejsze to wiedzieć jak się ubrać...

hellyeah
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-03-17 13:39:31
wygląda jak spongebob :D

PONY2010
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-17 13:37:38
No jak to co.... Opuchlizna głodowa!!!

LookAtYou
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-03-17 13:22:39
przypomina mi Obelixa z kreskówki :D zastanawia mnie tylko jak oni te spodnie na siebie wciągneli i dlaczego nie spadają xD

emaziuk
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-17 12:59:53
chyba w anglii fotki robione

kamillo77
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-03-17 12:55:32
żołnierze kapitana bomby po cywilnemu

pikowanadama
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-17 12:55:07
co za proporcje

malinkajustynka
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-03-17 12:50:43
to jest postać poczwarki. Jeszcze trochę i wyrosną skrzydła .. trochę cierpliwości

MurzynPL
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-03-17 12:46:48
Nie wiesz co to jest? To jest dupa.rar

szymoneczek
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-17 12:43:56
umiesz liczyc licz na siebie

buhahaha1987
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-17 12:19:10
skutki noszenia za ciasnych biodrówek ot co

blon_das
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-03-17 11:54:22
po prawej to sponczbob

molodziec
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-17 11:42:04
jest chora do połowy

zodiakkk
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-03-17 11:37:29
jaka choroba "produkuje" sama z siebie tluszcz? Jest taka..?

marcin160787
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-17 11:29:35
Ach te kobiece kształty

zabcia1948
    Ocena: 7 (glosow:13)
2012-03-17 11:08:07
spongebob pan gąbka ?

ilonka88s
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-17 11:05:08
otyłość brzuszna i fatalnie dobrane ubranie

kasienka09040509
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-03-17 10:59:29
Już nie będę narzekała na swoja figurę...

Ouuuu
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-03-17 10:52:10
Figura jabłuszka ;)... Zmutowanego

klisza08
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-17 10:28:13
przemyt?;-)))

velbekkomen
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-03-17 10:27:49
Heniu z Tesco wersja USA

Eddi
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-17 10:24:53
no plecy same się nie zrobią xD

Musso24
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-03-17 10:23:03
To jest ciaza pozamaciczna wieloplodowa...

venuskaaa
    Ocena: 6 (glosow:18)
2012-03-17 10:22:14
Barany.... smiejecie sie a to jest choroba. Wiele kobiet wokol tak ma. Chude nogi i duzy brzuch. I praktycznie niemozliwe by sobie z tym poradzic. To sprawka jakiś hormonów..... Do nauki dzieciaczki. ;/

silverman
    Ocena: -3 (glosow:15)
2012-03-17 10:55:41
na taki koment muszę zareagować sama jesteś baran,nawet jak to choroba to można się inaczej ubrać a nie obcisłe rzecz coś luznego i po sprawie

bozydar666
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-03-17 11:55:13
@silverman Postaw się w jej sytuacji, nigdzie nie znajdziesz większych ubrań. No chyba, że na zamówienie a to dużo kosztuje a ludzie są biedni. Pozdro.

pink_flamingos
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-03-17 12:26:47
@venuska jeżeli jakiś temat mnie interesuje lub dotyka,to dopiero wtedy dokształcam sie w tym kierunku.Nie wszyscy są grubi jak ty i przeczytali na ten temat tysiace książek.Sama jesteś baran.

vega999
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-03-17 14:18:47
ok otylosc to jest choroba zwiazana z psychika/z obzarstwem, ale to mozna leczyc, mozna sie ocknac,pojsc do psychologa,dietetyka,trenera na silownie ok? przestan to zaslaniac byciem chorym, bo to nie rak i mozna z tym stosunkowo latwo walczyc plus ubrac sie nieco LUZNIEJ!

vega999
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-03-17 14:19:30
z drugiej strony kazdy jest wolny - niech nosza i robia co chca

Byyrd828
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-03-17 10:21:52
Co to jest? To jest mutant :)

winchesterka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-03-17 10:19:43
to jest tak zwana sylwetka na wyciskarkę - wyciskano od dołu, zatrzymano się na tyłku.

tomex1717
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-17 10:16:14
ja sie zastanawiam jak te gacie (raczej guzik) wytrzymuja

loleczka246
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-17 10:11:15
yyy brak dupiny;p

oktrg
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-03-17 10:10:42
garb pełzający

Greg0666
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-03-17 10:10:26
Bo widzisz synu, w życiu trzeba mieć "plecy"

karypnik111
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-03-17 10:09:30
justin bieber

rastaganja
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-03-17 10:08:32
Jak to co to jest? Zrzucenie 10 kg w ciagu minuty dzieki wyszczuplajacym spodnia haha xD

ramirez33
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-03-03 23:54:34
komentarz usunięty przez moderatora

fifczakomaniak1
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-03 23:48:21
Pan iniemamocny(z początku filmu) w przebraniu;P

kaspar19
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-03-03 23:31:27
to się przemieszcza ! .

Luzaczka999
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-03-03 23:23:09
Salceson!!!

Dagutka34
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-03-03 22:06:28
Miejsce na dupę??

castrol112
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-03 21:12:08
Ameryka...

McPolo
    Ocena: -6 (glosow:6)
2012-03-03 21:03:10
to jest omlet mojej babci

Bolt_M
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-03-03 21:01:55
Dzieci.

sinecod1
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-03-03 20:52:26
na pewno to nie Photoshop - to masakra ....

murinforte
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-03-03 20:44:48
Szerokie biodra:)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600