Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Wymienia żaróweczkę na słabszą bo od tej się trochę przypiekł
wikbater  11-04-20, 12:00 Zgłoś
+ 344 -
Dodano: 2011-04-20, 12:00:53   przez: wikbater
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 344  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Zamówił komputer przez internat
  •  Bez komentarza
  •  Miriam Shaded (Fundacja Estera)-fb zablokował jej
  •  Chamstwo i debilizm na polskiej drodze
Ukryj komentarze(48)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
dzieci_proboszcza
    Ocena: 8 (glosow:10)
2011-04-20 19:13:37
ale ciota

doris111b
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-10 10:11:24
komentarz usunięty przez użytkownika

FIV7
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-11 00:48:41
Czepiacie się... słodki jest xD

ankahuliganka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-13 18:41:14
Zalosne, ogladam wszystko jednym rzutem i niewiele mnie juz zaskakuje ale takie fotki tylko mnie utwierdzaja w decyzji o zamazpojciu za obcokrajowca

wariatszczecin
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-04 20:18:08
dobra.... dziubek na żarty, z pod loda na żarty, ale ta solara????

mart3
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-03 20:23:56
Gdybyście go znali to wiedzielibyście że był to po prostu żart :) Ale tak to jest gdy banda kretynów bez życia prywatnego zbierze się i zacznie oceniać obcych im ludzi. Ktoś dobrze tu o was powiedział Internetowi Kozacy :) oceniacie innych a sami wyglądacie 100 razy gorzej, szkoda mi was :)

lun4tyk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-03 16:42:54
Zdjęcie z pozycji na "Loda" xD Kur wa Prawdziwych facetów coraz mniej..

Freeyasqa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-03 13:03:05
przystojniak :) jak dla mnie nie ma wiochy :)

garbi1972
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-02 17:33:39
ale za to ma porządek w pokoju :)))))

czerwona81
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-02 13:29:58
szok czy to jest facet!!!!!!!!!!!!!!!

nataleczka667
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-02 09:37:05
żal dla takich kolesi jak on.. ale przynajmniej robią jakiś pożytek... plastiki nie będą samotne haha

edd20328
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-01 23:46:16
fucking cocksucker !!! :D

krycholek1789
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-01 22:51:23
lovelasek i tyle...jak widze te komentarze to az sie nie dobrze robi..ze niby piekny tak?hahaha bo pekne wolalbym byc brzydki niz przesiadywac w solalrium jak jakis pedal xD

MartynkaTynka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-01 21:14:34
fajny ten dzióbek ;D hahah. wyjee. ;)

osmieszacz20
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-01 20:49:00
"zakąpleksione" ? Tobie też już nic nie pomoże, tylko słownik ortograficzny.

dawidooxx
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-01 20:40:26
niezłe ciacho :)

doris111b
    Ocena: -4 (glosow:6)
2011-07-01 19:32:10
ładniutki .. :) a zakąpleksione buraki widzę piszą z zazdrości bo urodzili się szpetni i nic im nie pomoże więc co im pozostaje? wyżyć się na ładnym.. :)

nataleczka667
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-02 09:38:09
niech zgadnę... matura oblana? haaaahaaaahaaaa

HDdhjfgnd
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-02 11:06:28
Hahahaahaha.

andys2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-01 14:57:21
To jest Wojtek K....;)

gumisiu14
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-07-01 14:37:05
Jebane pokolenie kenów i Barbi

doris111b
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-07-01 19:33:36
chciałbyś tak wyglądać a zapewne jesteś szpetny a co to za ksywa gumiś? heheh

nataleczka667
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-07-02 09:41:26
doris111b przypuszczam po twoich wypowiedziach, że masz tipsiki, platynkę na włoskach i skwareczka jesteś lmfao haaahaaa

mart3
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-03 20:32:06
nataleczka667 a ja po twoich wypowiedziach utwierdzam się w przekonaniu że bez platynki i tipsików też można być pustakiem :) jesteś tego wspaniałym przykładem :)

nataleczka667
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-07-04 09:31:41
mart3 hmm... czy to jest potwierdzone info? ;/ głowa to cię chyba od myślenia nie boli :)

mart3
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-18 23:13:21
nataleczka667 nie boli :) za to ciebie chyba bardzo dlatego pewnie tak rzadko zdarza ci się myśleć :) ale spokojnie wszystko przychodzi z czasem może i u ciebie zawita kiedyś rozum :) trzymam kciuki !

Eleonor
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-01 12:00:54
aleeeeeee niunia :DD

damyrade
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-30 22:05:03
kamil k... hmm skądś go znam alen ie wiem skąd coś takiego mogłabym znać

nina_88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-30 20:53:44
ooo widać solarka co 2 dni :)

mlody89
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-06-30 20:43:24
ale fajniutki;p

residentevil1976
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-30 20:39:38
To jakaś nowa choroba cywilizacyjna, czy paraliż twarzy?

psotka69
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-30 20:36:13
Nie przypuszczałam, że tacy durnie istnieją :):):) masakra!

bezkituno
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-30 20:06:39
Trzyma i się opala. ;D

Andrzej456
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-06-30 18:47:31
Kur*a, debilami jesteście. Ja jestem dresem 0 solary itd, ale dla mnie chłopak jak chłopak, z takim wyglądem na laski poluje i na bank upoluje a nie wy kur*a internetowi kozacy... WYJDZCIE OD KOMPUTERA

HDdhjfgnd
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-06-30 21:42:47
Tak, i będą razem na solare chodzić i będą sobie nawzajem szpachle na ryj nakładać. :D Cudowna para!

orsoniarz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-30 18:01:49
Solara, samoopalacz itp rzeczy, można się zgodzić z tymi opiniami, ale co jeżeli zapierdzielam cały dzień na budowie i wyglądam dużo gorzej, w sensie jestem spalony od słońca i wygląda to na mega solarę, to wtedy też każdy będzie mnie od pedałów wyzywał za mój wygląd?

kajetanchrumps
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-07-01 09:45:57
Ale od Słońca opalenizna wygląda inaczej, pomarańczowa skórka jest jednoznaczna. Czemu faceci też zaczynają robić dzióbki i wyglądać, jak tanie prostytutki?

Antykozak_xxl
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-30 17:09:49
Fota z łapy, haha, ale lamus!

komar_os
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-30 15:06:23
Albo mi się wydaje albo to jest Krystian K. hahahahaha . Co za dziób

Michal_k
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-30 14:00:50
O ja jeeebie :D ale morda

andriu80
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-30 13:57:49
Krystian to ty ???? hehe trafiłeś tam gdzie pasujesz najlepiej !! :)

szokaxd
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-06-30 13:34:58
może on nie robi dzióbka, może on chce zrobić balona gumą, albo zbiera mu się na bełt :P Nie oceniajmy ludzi po dzióbku i opaleniźnie xDDD wiochmen !

kaktusk83
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-06-30 13:31:28
Plasik wydanie męskie

KATE1990
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-06-30 13:10:51
o k.rwa ja go znam xD co najlepsze ze jego bracia tez tak wygladaja xD hahaha

gumisiu14
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-01 14:39:16
Plastik jest u nich rodzinny^^

HDdhjfgnd
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-06-30 11:45:51
komentarz usunięty przez użytkownika

Tolek2003
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-06-30 11:45:05
samoopalacz w akcji..

Parasitex
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-06-30 11:21:28
smutne jest to że pewnie nie gej... czy ktoś jest w stanie wytłumaczyć o co chodzi z tym "dzióbkiem" ? na co to komu? twarz wygląda na szczuplejsza czy jak?? przecież milion zacnych ludzi nie robi tego na darmo!

dzieci_proboszcza
    Ocena: 8 (glosow:10)
2011-04-20 19:13:37
ale ciota


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500