Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
I100PROcentZmC  11-04-21, 14:43 Zgłoś
+ 389 -
Dodano: 2011-04-21, 14:43:41   przez: I100PROcentZmC
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 389  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Popieram całkowicie.
  •  Z cyklu szalone pomysły polityków
  •  Pamiętaj słowa matki
  •  Perfekcyjnie
Ukryj komentarze(42)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Evelyn
    Ocena: 10 (glosow:12)
2011-06-21 11:37:07
burdel to ona tam prowadzi.

grzech31k
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-05 22:27:51
oj słodka dziunia słodka

Sandix3
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-03 16:21:37
niunia ;*

bazylek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-28 21:21:25
fajna laska:*

Macquu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-26 01:01:56
fajna laska :D

dukee
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-25 15:04:00
dell d610, dobry sprzęt

matrix1909
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-25 02:54:58
je*ać burdel :D laseczka fajna ^^

er1xce
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-22 20:45:57
żeby nie było, że są tylko 2 gatunki ludzi to napiszę "że"

an_rem
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-22 20:41:58
"szybko rób fotkę, bo wychodzi! już dłużej nie utrzymam!"

vesh123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-22 19:38:42
Ja myslałem ze dupe to sie papierem wyciera, hmm pozory mylą

marark
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-10 20:25:00
szkoda papieru lepiej palcem i o ściane wtedy też malować nie trzeba

omen9127
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-22 19:34:51
Wygląda jakby sobie dupe podcierała Xd

melanz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-22 13:09:37
Co ona właściwie robi?..

monisiuniami
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-22 10:41:46
jest burdel, są i dziwki:D

JDJK
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-21 23:07:41
noo fajna, no :D

rafidegustator25
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-21 22:43:30
Mi by to nie przeszkadzało... po prostu rano nie musiałbym na to patrzeć bo by mnie tam już nie było;p

lola6609
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-21 22:37:43
Jaki burdel!!

przerwana
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-21 22:33:23
oko palcem wyciera

xcv9
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-06-21 22:22:10
Stwierdzam że na oko 50% mężczyzn przeglądających wiochę, to geje. Dupa niczym z American Pie, a wy na burdel się gapicie.

Endriu
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-06-21 20:35:53
W głowie może i pusto, ale figurka zajebista:)

Lukasz1805
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-21 20:09:44
Wygrzebuje wczorajszy kał :) Zapewne juz przysechł i skrobie paznokciami ;P :)

denzelgda
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-06-21 19:55:46
Szuka rodzynów w dupie :)

lynettefailure
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-06-21 19:44:50
fotka z serii "a tutaj podcieram dupę papierem toaletowym z biedronki"

Defqon.1
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-06-21 19:18:17
Fajna z niej dupa i tyle, szkoda że w głowie pusto.

lukikac
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-21 19:15:16
Drapie się po tyłku bo może ma hemoroidy...

onaja
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-21 19:09:43
nie ma jak to drapac sie po tyłku i pokazać całemu światu

seba7212
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-06-21 18:56:44
nom dupa niezła, ale posprzątać w pokoju tez by mogła ;)

Rudol
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-06-21 18:13:11
W tym burdelu, tylko kupy brakowało. Na szczęście już to nadrobiła...

magg69
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-06-21 17:46:13
Widać,że dziewczyna boi się pokazać twarz to woli ujawnić się od dupy strony...

Vodka1PL
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-06-21 16:37:57
Ja was nie rozumiem. Super dupa na focie wy komentujecie pokój xD

elitarna
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-06-21 15:48:41
wygląda jakby sobie grzebała w dupie.

edd20328
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-06-21 15:32:23
czy ona robi dwójeczkę do garści ???? heheheh

rafi_321
    Ocena: -8 (glosow:12)
2011-06-21 15:30:37
ja pier.... jak można przy takim słodkim tyłeczku zwracać uwagę na bałagan

Makaveli_ns
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-21 15:06:42
sznureczek sie urwal xD

zajechany1986
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-06-21 14:31:21
jest burdel i jest goła dupa czemu nie zdjęcie pierwsza klasa brakuje tylko sam nie wiem czego...

pitbullek909
    Ocena: -5 (glosow:9)
2011-06-21 14:19:21
mmm jaka szprycha...

zagiell
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-06-21 14:18:11
Podciera się czy jak??

Skejt
    Ocena: -5 (glosow:9)
2011-06-21 13:28:48
pomijając fakt, że przeprowadza symulację podcierania dupki to ojjjjj ciało perfekcyjne :D

miniu1992
    Ocena: 0 (glosow:12)
2011-06-21 12:04:37
Walić burdel ! zerżnałby ją ;)

xx77xx
    Ocena: -3 (glosow:13)
2011-06-21 11:59:22
w dupie z burdelem - JAKIE CIAŁO!!

Evelyn
    Ocena: 10 (glosow:12)
2011-06-21 11:37:07
burdel to ona tam prowadzi.

szejker12
    Ocena: -5 (glosow:7)
2011-06-21 11:30:01
sweeeeeet

DzieckoRydzyka
    Ocena: 9 (glosow:9)
2011-04-21 21:29:52
Jest i podcieranie tyłka


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300