Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Jak można pisać takie coś?!
xSzyd3rcAx  12-03-09, 20:45 Zgłoś
+ 1720 -
Dodano: 2012-03-09, 20:45:57   przez: xSzyd3rcAx
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1720  Zgłoś nadużycie
45
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Wymuszenie
  •  Dron nagrał leśnego śmieciarza (Polska)17
  •  Wykopki
  •  Z cyklu szalone pomysły polityków
Ukryj komentarze(394)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
razorblade
    Ocena: 19 (glosow:31)
2012-03-18 10:06:25
I ukrywał pedofilii. Fantastyczny człowiek, nie ma co!

himmler
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-03 14:55:41
A najlepsze że to prawda niestety. ukrywał pedofilię i inne przekręty kościoła.

ultima_thule
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-04-10 16:53:01
To napisały Palikoty albo Urbany...

bulwar
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-04-06 01:06:40
mozecie sobie wrzucac scierwo jake chcecie,ale troche szacunku i pokory dala wielkiego czlowieka bo do paznokci mu nie nie dorastacie,a anewt do brudu kturego nie ma za paznokciem bo ,dla mnie ta fota opis i komentarze to jedna wiocha,ogarnijcie sie

nieznana07
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-04-05 00:35:21
ej wezcie sie ludzie leczcie.!! nie wiypisujcie takich glupot.....!!! nawet nie wiecie co piszecie debile .!!!

Anonim198910
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-04-03 15:20:05
Jakbym dorwaa tą ku*we co to na[pisała to oczy bym wydrapała!!!!!!!!!!!!Był to jedyny człowiek godny uwagi w Polsce !!! Pokażcie dziś takiego ?? Chamstwo!!! J*bać tego co napisał coś takiego !!! Spotka go kara na pewno!!!

DoubleSuper8
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-02 21:31:16
To pisał ten typ co chce zgwałcić swoją 3-letnią siostrę

DamiaNOW1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-04-02 16:02:24
Czytając ten napis i komentarze sugerujące pedofilię Jana Pawła II mam wrażenie ,że mam doczynienia z banda idiotów poprostu...

djetka228
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-31 16:33:03
To był człowiek z bdb sercem on przebaczył człowiekowi który chciał go zabić...

kra_kre_mija
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-29 19:45:48
Ten kto uważa, że Karol Wojtyła NIBY był pedofilem, to chyba GO skarało już. To jest... Yyy, jak by to określić tego bezmózgiego człowieka?? Idiotą? Ludzie, pomyślcie dobrze! Jan Paweł II i pedofilem? Katolicy, wierzący w Boga, Jan Paweł II zdolny do takiego czegoś?

kra_kre_mija
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-29 19:41:12
heh doczeka się swojego

grzegorz2303
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-26 21:47:13
Co za idiota!!!chyba Boga sie nie boi!!

dizel141
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-25 10:36:56
TEN KTÓRY TO NAPISAŁ TO DOWN

szaza77
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-03-24 11:15:40
a ja w dalszym ciągu ważam że to jest oszczerstwo!!! i obraza Swiętego!!!!

lanser3004
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-24 08:07:18
a księży kastrować....

piwko265
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-23 10:42:10
Temu który to napisał gratuluje intelektu i życzę mu żeby był dalej takim przyczymańcem

uknadia
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-03-20 08:26:36
To sprawka tego Psychopaty z youtube,ktory wrzuca filmiki z grozba,ze zgwalci swoja 3-letnia siostre i uwaza Papieza za pedofila. A policja? Jak zwykle bezradna!

SuZoGh
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-19 22:36:29
Pewnie Puchałkę xD

kris1994
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-03-19 20:23:27
debil ten kto to napisał!!!!!!!!!!!!

demrug
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-03-19 18:04:48
Jan Paweł II stanął na czele instytucji,nie był tyranem jak stalin czy hitler nie posiadał władzy absolutnej,musiał grać według narzuconych reguł,postępował tak jak postępował żeby osiągnąć większe dobro,nic nie jest czarno białe.Był prawdziwym świadomym swoich wad człowiekiem.

demrug
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-03-19 17:54:04
Ilu z waszych rodziców pracowało w zakładach zbrojeniowych?Było ich trochę w Polsce,jakoś przy obiadach i kolacjach nie snuliście opowieści o zabitych przez wytworzone w fabrykach uzbrojenie mężczyznach,kobietach i dzieciach.Tata przynosił kasę za bombki i było git, nie nazywaliście ich mordercami.

adoado
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-03-19 15:37:09
wynieśmy Henia ze schroniska na piedestały bo pomaga ludziom. weźmy Julcię z dworca bo ludziom posiłki rozdaje. rozgraniczcie proszę kościól i co tam się dzieje od ludzi dobrej woli i chęci.bo takich ludzi jest ogrom,ale żaden nie trafi na pomnik bo jest zwykłym iksinskim

adoado
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-03-19 15:34:26
w takim razie każdy co czyni dobro niech zostanie wyniesiony jak Wojtyła bo przecież pomaga ludziom.zacznijcie samodzielnie myśleć a nie dajcie się manipulować księdzu.

adoado
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-03-19 15:32:55
Ludzie zastanówcie się co wypisujecie. JA nie jestem katolikiem ale mam szacunek dla tego człowieka,gdyż dużo zrobił dla polski , ale to że ukrywał pedofilów to ewidentne przestępstwo.dla mnie ten człowiek jest tylko człowiekiem z zasługami a nie żadnym świętym.

Wiatropylny
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-20 10:04:56
Polska piszemy wielką literą!

silberstein
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-03-18 22:37:45
Wątpię, że to prawda! Ale kościół tuszował sprawy księży zboczeńców i to nie tylko w Polsce. Prawdziwa miazga była w Irlandii gdzie są setki taki spraw, a dziś dorosłe ofiary dzieciojebców w habicie dochodzą sprawiedliwości. Wątpię że zwierzchnik kościoła o tym nie wiedział...

specialtag
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-03-18 22:23:04
A możecie mi przypomnieć kto w 98 beatyfikował nazistę, ludobójce Alojzego Stepinaca ?

acodin123
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-03-18 22:12:22
Papież, czy nie Papież to każdemu się jakiś szacunek należy. Poza tym nie wspominam już o samej dewastacji. Coś ostatnio coraz częściej w necie trafiam na filmy o JP2 a teraz jeszcze grafy o nim robią. Można kogoś nie lubić, ale oni go nienawidzą. Chorzy ludzie. Znieczulica..

klausia1
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-03-18 21:19:13
oni sami to pedofile

klausia1
    Ocena: -8 (glosow:14)
2012-03-18 21:16:39
debile chyba nie wiedza ze jan pawel II to nasz drugi(po jezusie,dla polakow)król!!!!!!!!!!!!!

lejdip
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-03-18 19:50:14
co za debol mógł zrobić coś takiego zamiast mózgu to siana mu napchali w głowę !!!

kasef
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-03-18 17:53:14
poprostu brak słów,wstyd

verooo17
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-03-18 15:17:12
I niech Ci ziemia lekką będzie ;]

verooo17
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-03-18 15:15:53
I niech Ci ziemia lekką będzie ;]

bombon19r20
    Ocena: -8 (glosow:10)
2012-03-18 13:51:12
takich Ciuli bym podbalił :/

jacekianeta4
    Ocena: -8 (glosow:14)
2012-03-18 11:15:30
spalić debila

razorblade
    Ocena: 19 (glosow:31)
2012-03-18 10:06:25
I ukrywał pedofilii. Fantastyczny człowiek, nie ma co!

NIKODEM151080
    Ocena: -12 (glosow:12)
2012-03-18 08:41:06
PEWNIE SRAJA RAZEM POD SIEBIE BO JAK TAKI KTOS ZYJE PO CO TAKIE COS ZYJE I SMIERDZI? WIEKSZOSC SWIATA SZANUJE TEGO CZLOWIEKA A NASI"PSEUDORODOCY" SA GORSI NIZ ARABI BO ZNAM TAKICH CO NASZEGO PAPIEZA SZANUJA WSTYD DLA NAS WSZYSTKICH!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NIKODEM151080
    Ocena: -10 (glosow:16)
2012-03-18 08:33:55
w tym temacie zadne ANTYKLERYKALY SIE NIE LICZA I DOBRZE ZDAJA SOBIE Z TEGO SPRAWE;DLATEGO BRAK ODP;ZARTOWAC MOGA SOBIE Z RYDZYKA A NIE Z CZLOWIEKA KTORY ZMIENIL SWIAT:ZNAM DUZO NARODOWOSCI I WIEM ZE KAZDA GO SZANUJE NAWET ARABI !!!!!!!!!!!!!ale przykro ze nasi rodacy tego nie robia TO JEST WSTYD DL

tygrysisko130588
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-03-18 07:02:22
Jejku,nie bluzgajcie tak.To nic nie da.Wyraziliście swoją opinię,która popieram-tylko nie w ten sposób.Nie dajcie się sprowokować antyklerykałom,im tylko o to chodzi.Z ich oszczerstw i błędów,Oni będą rozliczani,nie my.Pozdro przyjacielu.

NIKODEM151080
    Ocena: -7 (glosow:7)
2012-03-18 04:54:22
I TYM WSZYSTKIM PEDALOM CO NIEPOTRAFIA SIE OKRESLIC KIM BYL JEST "JANEK" PEWNYCH RZECZY NIE MOGL PRZESKOCZYC DLATEGO ROBIL SWOJE I ROBIL TO DOBRZE -NAWET NIE BYLI BYSCIE GODNI ZAWIAZAC MU RZEMYKA PRZY SANDALACH

NIKODEM151080
    Ocena: -9 (glosow:13)
2012-03-18 04:44:56
TRZEBA BYC PEDALEM I ARCYYKUUURWA ZEBY NIE SZANOWAC TAKIEGO CZLOWIEKA JAKIM BYL JAN PAWEL DRUGI NAWET JAK KTOS NIE WIERZY NAWET NIE WIE ILE TEN CZLOWIEK ZROBIL DLA KRAJU-SWIATA RESZTA BEZ KOMENTARZA, TAKICH RZECZY NAWET NIEPOWINIEN DOPUSZCZAC moderator LUDZIE BADZMY CHOCIAZ PATRIOTAMI I MIEJMY SZACU

zxdewas
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-03-18 00:47:20
"kto bez winy niechaj pierwszy rzuci kamień.. "

MisterHaus
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-03-17 23:28:40
A my ludzie lradniemy zabijamy gwałcimy i ukrywamy też przed innymi i co super jest ?

MisterHaus
    Ocena: -9 (glosow:15)
2012-03-17 23:21:57
Najdzie mi JEDEN zasrany dowód że był PEDOFILEM i że krył księży zasrane łby !! Zadużo telenoweli się naoglądaliście ! Nikt nas tak nie będzie kochał jak ON a wy wyjeżdzacie tu o hitlerze BOŻE weście czytajcię co piszecie ;/

tygrysisko130588
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-18 07:08:28
Dowodów nie ma.Są publikacje różnych osób,ale żaden z antykościelnych nie udowodni,że są one prawdziwe.Żądali ode mnie dowodów na prawdziwość Biblii,a Oni sami nie mają dowodów na to że publikacja jakimi się opierają,są prawdziwe.Po prostu sa dwa sprzeczne stanowiska a Oni wybrali...

tygrysisko130588
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-03-18 07:12:29
właśnie takie,być może po to aby zagłuszyć sumienie.Wiem jedno,z błędów Kościoła,rozliczani będą duchowni,ja czy Ty DrHaus-będziemy rozliczani z tego jakimi bylismy ludźmi,z tego czy zwątpiliśmy w istnienie Boga,czy np rozpowrzechnialismy kłamstwa i mąciliśmy w głowach innych itd

tygrysisko130588
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-18 07:17:52
Wiesz mi, nie ma co się spinać.Do mnie za kazdym razem gdy odezwałem sie w sprawie Kościoła-dostawałem bluzgi i wyzwiska,mimo iż to niby tacy dobrzy ludzie.Jeden psiczy na maxa na księży,ale babcie pochował w obrządku KK,drugi oddał babcię do domu opieki itd-ot taka kipiąca dobroć (obłuda)

tygrysisko130588
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-18 07:19:54
i tacy ludzie chca zmieniać świat i wytykac błędy duchowieństwo,mimo iż we własnym życiu mega syf i brak jakichkolwiek konsekwencji we wdrażaniu w czyny swoich stanowisk chociaźby z tego portalu.

MrMotuk
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-18 23:03:18
Za pedofila go nie uważam, ale przykład krycia pedofili? Proszę: Marcial Maciel Degollado.

beeveer
    Ocena: 7 (glosow:15)
2012-03-17 21:33:58
Zgadza się, pedofilem nie był. On ich tylko krył, chronił i ułatwiał działalność. czyli różnica niewielka.

plebs321
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-03-17 21:25:47
Nikt nie miał takiego papieza jak my , I juz nie bedziemy mieli , a wy wypisujecie takie cos?? Chętnie bym z tym gosciem porozmawiał co to napisał .

Raslion
    Ocena: 9 (glosow:11)
2012-03-17 21:16:18
może nie pedofil, ale jedna z osób, które ukrywały sprawców i gdzieś miały ofiary... tak Wielka postać XX wieku, ale w negatywnym świetle

MisterHaus
    Ocena: -6 (glosow:12)
2012-03-17 23:26:37
Proszę pokaż dowód na to że wiedział o wszystkim i nie reagował no może jeszcze gwałcił dzieci co ? masz ten dowód NIE więc zamknij RYJ najlepiej oceniać a nic nie wiedzieć :) no cóż po ludziach wszystko można się spodziewać

akebono34
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-03-18 09:52:01
Pierwszy z dokumentów pedofilskich, to tajna instrukcja autorstwa kard. Alfreda Ottavianiego "Instructio De Modo Procedendi In Causis Sollicitationis". Drugi dokument - "Crimen sollicitationis". Obydwa dokumenty utrzymane w mocy przez Karola Wojtyłe. Ochrona pedofilów przez tego człowieka jest fakte

kalwo
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-03-17 20:52:05
nie powinniscie tego nawt komentowac

szatano999
    Ocena: 9 (glosow:15)
2012-03-17 20:37:12
anonimowy ma rację...ludzie modlą się do ludzi "świętych" o wstawiennictwo u boga....zamiast do boga bezpośrednio...tworzą wokół nich kulty, modlitwy, obrazki, pomniki itp. itd... Bóg jest jeden i do niego człowiek powinien się zwracać...."Ojcze Nasz który jesteś w niebie"!!!! ...zapomnieliście już?

szatano999
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-03-17 20:38:16
JP II..wstydził by się za to co jest robione wokół jego osoby...jeżeli był faktycznie skromnym człowiekiem

szatano999
    Ocena: 9 (glosow:15)
2012-03-17 20:40:37
a stosunek kościoła do pedofilii był za jego czasów ewidentny...ukrywać, przenosić, uciszać, wypierać się...dopiero ogrom całości i naciski ze wszystkich stron WYMUSIŁY!!! na kościele bardziej radykalne metody (bardziej sie zaczeli chyba bac o majątek kościoła,,,na odszkodowania) he he

MisterHaus
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-03-17 23:24:35
Jakiś chory jesteś ;/ Bóg jest jeden owszem ale napewno Bóg nie ma za złe że kochamy Świętych i się modlimy do nich a jak Ci nie pasi to nie komentuj tylko do szkoły idź ;)

tygrysisko130588
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-18 06:30:00
Tu należałoby się dokładnie przyjrzeć procesowi kanonizacji kazdego ze świetych,a nie ogólniać i porównywać świetych do Boga.

akebono34
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-18 09:55:02
"Nie będziesz się im kłaniał i nie będziesz im służył, gdyż Ja, Pan, Bóg twój, jestem Bogiem zazdrosnym, który karze winę ojców na synach do trzeciego i czwartego pokolenia" (2 Moj. 20:5)

waldas2211
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-17 20:36:49
ale macie dałna

tdkbrabus
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-03-17 20:16:18
dlaczego to jest na głównej??? kto to uważa za wiochę?

karolkolobrzeg
    Ocena: 12 (glosow:18)
2012-03-17 19:29:26
JPII ukrywał przypadki pedofilii w Kościele a pedofilom dawał spokojne, ciche stanowiska w Watykanie. Jest o tym książka a autor nie ryzykowałby pomówień. Polecam myśleć po swojemu a nie po masowemu.

szaza77
    Ocena: -10 (glosow:14)
2012-03-17 19:52:20
dobra,ukrywał pedofilów,ale sam nim nie był więc ten napis na murze to zwyczajne oszczerstwo!

psyche_1
    Ocena: 10 (glosow:12)
2012-03-17 20:30:56
@szaza77 No wybacz, ale przyglądanie się zbrodni, tuszowanie jej nie jest niczym innym jak współudziałem. Jeżeli ojciec gwałci dzieci po nocach, matka o tym wie, ale udaje że jest ok, to kto jest winny krzywdy dzieci? Otóż obydwoje. Nie bądźmy hipokrytami!

zawieja2603
    Ocena: -6 (glosow:10)
2012-03-17 18:29:03
czy ludzie są naprawdę tacy po*****i,czy tylko udają??????????

psyche_1
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-03-17 15:27:55
Czy jeżeli podczas rozprawy sędzia zatai dowody zebrane przeciwko pedofilowi, nadal będzie sprawiedliwym sędzią? I też takim świętym jest JP2. Czyż nie jest hipokryzją nazywanie "świętym" obrońcy pedofilów?

psyche_1
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-03-17 15:50:51
no proszę was... poważnie? poczytajcie trochę o JP2. Oprócz bycia dobrym, walczył o dobre imię kościoła. A jak? Zabraniając ujawniania danych duchownych pedofili, odmawiając interwencji w tej sprawie, nawet w świetle zebranych dowodów. Ale tak, brońcie go, ch*uj z dziećmi skrzywdzonymi na całe życie

psyche_1
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-17 14:13:32
No bierzesz spray i piszesz. Byłoby dobrze, aby nikt cię nie widział, bo możesz mieć nieprzyjemności (niszczenie dobra publicznego lub zamieszczanie kontrowersyjnych treści itp.). Nie musisz koniecznie pisać, możesz też coś narysować, jak np. tradycyjnego polskiego k*tasa.

psyche_1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-17 14:23:00
och d*pa! to miała być odpowiedź a nie osobny komentarz! no zniszczyło mi to czakre!

burek1234
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-17 13:26:44
JAK TAK MOŻNA ??

psyche_1
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-03-17 14:14:06
No bierzesz spray i piszesz. Byłoby dobrze, aby nikt cię nie widział, bo możesz mieć nieprzyjemności (niszczenie dobra publicznego lub zamieszczanie kontrowersyjnych treści itp.). Nie musisz koniecznie pisać, możesz też coś narysować, jak np. tradycyjnego polskiego k*tasa.

boskonoviszcz
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-03-17 12:36:53
Dobry trol. Hardkor, tylko lepszy byłby u żydowin albo mahometów.

cse88
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-03-17 11:14:15
co za frajer to napisal!!!za kare powinni mu wsadzic gleboka ta puszke w dupe!!!!normalnie skatowałbym takiego idiote!!!!!!

konmorderca
    Ocena: -5 (glosow:15)
2012-03-17 10:24:53
bardzo mi sie podoba ten napis takich napisow powinno byc wiecej bo takie napisy są najlepsze jak ich nie ma to jest mi smutno

anna-maria-1
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-03-17 10:22:21
A dla najgłośniej krzyczących że księża to najwięksi zboczeńcy polecam Detektywa kroniki poicyjne,niestety matki i ojcowie biją ich na głowę, najbardziej niebezpieczni są rodzice,pozdrawiam

anna-maria-1
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-03-17 10:03:12
Nie zapominajmy że wiara w Boga pojawiła się wraz z Jezusem,pedofilizm,homoseksualizm, i najróżniejsze zboczenie pojawiło się wraz z pierwszym człowiekiem,a to czy pochodzimy od Adama i Ewy czy od małpy to już wasza wola i wiara nie wnikam w niczyją wiarę bo niemam do tego prawa.

monsternik
    Ocena: -2 (glosow:16)
2012-03-17 08:29:54
srać na JP2 za co wy go tak czcicie a bo telewizja go tak wylansowała może wyciągnoł nas z komunizmu ale wpakował nas do eurolandu

Greenmans
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-03-17 03:50:16
Odezwał się prawdziwy polak-katolik...Właśnie udowodniłeś , że jesteś lepszy od tego co to napisał.

Greenmans
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-17 03:52:35
to miało być do komentarza KiLL3r23 (dwa komenty niżej) ale przez te pierniczone tokeny nic nie można napisać bez problemu...

anty_red
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-03-17 00:51:54
Nie wiem czy był święty czy nie, ale był to bardzo dobry człowiek. Człowiek, który potrafił jednoczyć ludzi. Człowiek, który potrafił szczerze wybaczyć swojemu niedoszłemu mordercy (polecam wywiady z tym zamachowcem). Na świecie szanowały go miliony w tym wielu niewierzących. To był wielki człowiek.

GLUCISZ
    Ocena: -5 (glosow:15)
2012-03-17 00:07:41
jeb*ć księży ale za ale za postać Ojca Św. przeklinam Cię w imię Ojca i Syna i Ducha Św. AMEN

talib97
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-18 16:25:30
nie masz prawa przeklnąć nikogo zwłaszcza w imie boże

W1kt00r
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-03-17 00:06:54
O, odezwali się wielcy piewcy antykościelni, było do przewidzenia. Poczytajcie najpierw trochę, prześledźcie jakieś oficjalne statystyki i zobaczycie, że to co wciskają media jest jednak przesadzone. To że coś wytknięte zostanie to ni znaczy, że każdy ksiądz tak od razu robi...

anty_red
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-03-17 00:21:28
Jak to nie? Według "obiektywnych" polskich mediów piorących mózgi Polaków dzień w dzień pedofile to wszyscy księża i koniec kropka. Co ciekawe według statystyk 98% przypadków pedofilii notuje się wśród ludzi świeckich ale co tam!!! Wrzucanie wszystkich do jednego wora - komunistyczna propaganda.

dedede66
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-03-17 00:47:58
Moglbym sie dowiedziec skad te twoje statystyki?Bardzo mnie to interesuje.

tygrysisko130588
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-03-17 07:26:49
Oglądałem ostatnio pewien dokument.Pedofilia w Kosciele jest w takiej samej skali jak np w Judaizmie czy Muzułmanizmie.Biorąc pod uwagę populację,np nauczyciele W-Fu są skazywanie za pedofilie 120razy częściej niż księża,mój zawód ma 4razy większe pedofilie niż u księzy.

tygrysisko130588
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-03-17 07:28:43
Ale mówi sie tylko o pedofilii w Kościele,czemu?Według mnie wypełniają sie słowa Jezusa,który mówił że pod koniec czasów-Kościół nie bedzie miał łatwo,wielu się odwróci,ale Ci co wytrają do końca beda zbawieni.

Cenotaph
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-03-17 11:34:53
Wiesz czemu mówi się tylko o kk? Bo tylko oni ukrywają pedofilie w swoich szeregach i tylko oni są bezkarni wobec tego co robią.

tygrysisko130588
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-03-17 13:24:17
Z tego co wiem,obecny Papież wczesniej był odpowiedzialny za tropienie pedofilii w Kościele.W Judaizmie i Muzułmaniźmie mówi sie o tym otwarcie ? ha ha ha...nie rozśmieszaj mnie.Czepiliście się Kościoła aby zagłuszyc sumienie i tak Wam pozornie lepiej się żyje-takie moje zdanie.

InoRoz
    Ocena: -7 (glosow:21)
2012-03-16 23:56:18
właśnie. przecież wiadomo, że to Jan Paweł III (3!) j**ał małe dzieci ;/

grog
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-03-16 23:46:34
na pewno o pedofili w Kosciule wiedzial i pedofilskich ksiezy w milczeniu bronil, czy sie to komus podoba czy nie

piotromen
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-03-16 23:27:07
Hitler też próbował obalić komunizm , jego również nazwiesz wspaniałym człowiekiem ? Swoją drogą nie udało mu się, co pasowałoby doskonale do naszego pseudo mesjanizmu polskiego.

MisterHaus
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-03-17 00:04:31
Co Ty gadasz weź się ogarnij matole HITLER kur** zabijał znęcał się nie miał skrupułów i napewno nas nie kochał !! a Papież co Ci takiego robił łosiu ?? Boli was to że nie którzy GO kochają i szanują ? Wolę szanować jego niż takiego Człowieka jak TY boś się z hitlerem na łby pozamieniał :)

anty_red
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-03-17 00:37:44
MisterHaus komuchów boli to, że ten człowiek (szanowany prze miliony ludzi na całym świecie i to z zaliczeniem ateistów oraz ludzi innych wyznań) przyczynił się do obalenia komunizmu. Zresztą komuchy zawsze atakowały ludzi wierzący wiec nie ma się czym przejmować. Tak zawsze było. Pozdrawiam

piotromen
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-18 12:42:28
Doskonale wiadomo jakie są zarzuty wobec JPII. Niestety w naszym kraju jest świętą krową i każde słowo krytyki w jego kierunku kończy się awanturą i zmieszaniem z błotem. A przecież mamy wolność słowa ? Podobno o to on sam 'walczył' ?

trilho
    Ocena: 4 (glosow:18)
2012-03-16 23:06:09
ciezki temat co wy sklerykowane dewoty? kolega wieslav napisal idealnie;) gowno wiedzie o jp2 tylko co tvp i pleban na ambonie powiedzial,dlatego polska to kraj zdewocialy i ciemny SWIETE KROWKI

anty_red
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-03-17 00:39:17
"A na drzewach zamiast liści będą wisieć komuniści" :)

baltazar123
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-16 23:04:13
Ratzinger lepiej pasował do hitlerjugend ;D czemu Polska juz taka jakaś antyniemiecka? xd

wieslav
    Ocena: 4 (glosow:22)
2012-03-16 22:57:11
Prawda boli co?? Dodatkowo wojtyła bronił innych księży pedofili i wyciszał skandal z tym związany. Wiara to opium dla ludu... Wy biedne zmanipulowane naiwniaki! Czy gdyby istniał bóg, to czy pozwoliłby aby jakiś spasiony, capowaty ksiądz dymał młodego ministranta??

anty_red
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-03-17 00:34:41
Boli mnie, że takie zera jak ty potrafią obrażać człowieka, którego szanowały miliony na całym świecie w tym wielu ateistów i ludzi innych wyznań.

lifelover88
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-03-16 23:13:59
zrobiłbyś to imię miłości do bliźniego, której nauczał papież?

kondzio199019
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-03-16 22:49:52
szanuje Jana Pawłą II-go, ale wcale się nie dziwie że ktoś tak napisał, Gdyż prawie większość księży to banda pedofili zboczeńców złodzieji, jak mają mało miłości to niech idą na kapelana do więzienia o zaoszczonym rygoże tam też chłopaki potrzebują miłości

anty_red
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-17 00:42:19
Większość? Udowodnij swoje słowa. "Odpowiedzialność zbiorowa"? "Wrzucanie wszystkich do jednego wora"? Przecież to elementy komunistycznej propagandy. Akurat według statystyk 98% przypadków pedofilii dotyczy ludzi świeckich. Czemu na nich nie ma nagonki w mediach? Odpowiedz sobie sam...

monsternik
    Ocena: -4 (glosow:16)
2012-03-16 22:26:14
prawdziwe nazwisko JP 2 to Katz po drugie to jeszcze jak nie był papieżem to miał kochankę i dziecko z nią a po trzecie to nas wepchnął do unii europejskiej zdrajca i był za NWO po czwarte to widać mało wiecie o naszym papieżu .

netany
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-03-16 22:42:06
Źródło? Jeśli podajesz takie rewelacje, to podaj źródło, filmik, link, książkę. Bez tego są to puste słowa pustego człowieka.

tygrysisko130588
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-03-16 22:48:21
Były o tym artykuły w "mitach i faktach" z którymi współpracował zabójca Popiełuszki. Ale skoro np wszyscy wiedzieli że Wojtyła ma laske i dziecko to jakim cudem bezpieka szukała na Niego haków i nie mogła znaleźć? Trochę naciągane te historyjki.

szyszka135
    Ocena: -8 (glosow:14)
2012-03-16 22:23:38
Pedofil to go robił (kto to napisał)

wieslav
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-03-16 22:58:22
chyba ciebie...

Tetek2
    Ocena: -8 (glosow:26)
2012-03-16 22:15:16
Złapać gnoja i mu wymalować dupsko razem z resztą lepikiem izolacyjnym.

piotromen
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-03-16 23:23:49
brać debila z ONR i wytrzeć jego mordę o ścianę

W1kt00r
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-03-17 00:04:06
Masz coś do ONR-u?

anty_red
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-03-17 00:45:08
ONR, MW i wszelkie organizacje narodowe skupiają w swoich szeregach ludzi, którzy dają mi wiarę w Wielką Polskę. Polskę wolną od komunistycznego jadu i lewackich sprzedajnych mediów.

piotromen
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-18 12:46:55
zdecydowanie wyzywanie każdego od żydów , uprawianie wymyslonej walki z komunizmem który od ponad dekady de facto nie istnieje i niszczenie stolicy swojego kraju jest olbrzymim aktem patriotyzmu

adamo719
    Ocena: -4 (glosow:14)
2012-03-16 21:57:55
jak człowiek moze byc aż tak żenujący, o ile można nazwać taką osobą "człowiekiem".

trilho
    Ocena: -4 (glosow:12)
2012-03-16 21:52:05
sram na kosciol i na moherowe babcie!!! wierze w boga

lifelover88
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-03-16 21:55:57
Ja to napisałem. I co, zabijesz mnie?

Nexienna
    Ocena: -8 (glosow:24)
2012-03-16 21:43:54
tacy to chyba nic o papieżu nie wiedzieli , nikt normalny by czegoś takiego nie napisał....

czesin
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-03-16 22:21:02
to wlasnie swieci obroncy papieza nic o nim nie wiedza, ot sympatycnzy staruszek, mily dobry, fajniusi i kremowki lubil. przeciwnicy, przypominajacy o ukrytych przez papieza aferach pedofilskich w kosciele, czy o jego stosunku do antykoncepcji i aborcji, wiedza o wiele wiecej.

zxdewas
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-03-16 21:35:18
łajdak wychowany na ścierwie mediów..

goldi697
    Ocena: 5 (glosow:21)
2012-03-16 21:04:05
zero szacunku.ten co to napisał chyba nie wie kim ten człowiek był.chyba trzeba zgłosic naduzycie.głupia dzisiejsza młodziez.a on ja tak kochał.

MINTOR
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-03-16 21:10:14
Już wiem kto mi ukradł avatara ;)

Buahahahah
    Ocena: -4 (glosow:18)
2012-03-16 21:20:56
Dziecinko ile już fujar księżom obiągnąłęś?

lifelover88
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-03-16 21:29:36
A co masz do jego dzieci i matki?? Czyli jednak popierasz pedofilię, skoro życzysz komuś wyruchania dzieci?? To chyba trochę za duża kara za napisanie bzdur na ścianie, nie uważasz?? Nie spinajcie się tak barany.

lifelover88
    Ocena: 5 (glosow:13)
2012-03-16 21:31:20
Jesteś tak samo żałosny jak ten, który napisał te bzdury na ścianie. Typowy wieśniak.

ziome-k
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-03-16 21:53:25
livelover88 synu dziw*ki nie powtarzaj się!

czesin
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-03-16 22:22:28
wujas chyba jest trollem

camouflage
    Ocena: 2 (glosow:18)
2012-03-16 20:53:28
co za sQrwiel !! !! !!

ziome-k
    Ocena: -5 (glosow:17)
2012-03-16 20:48:28
Ci co krytykują K. Wojtyłę chyba już zapomnieli ile dla Polski zrobił. A i jak chcecie to obrażajcie sobie księży, bo sam ich nie trawię. W końcu wierzę w Boga, a nie księży.

ziome-k
    Ocena: -5 (glosow:13)
2012-03-16 20:46:18
A zaliczyłbym tam jeszcze pejsaty naród, który od zawsze walczy z Kościołem.

AnonimowyPremier
    Ocena: 2 (glosow:20)
2012-03-16 20:53:09
To ta słynna katolicka miłość? Wojtyła byłby dumny ze swojego pokolenia...

lifelover88
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-03-16 20:58:08
Ale wiesz o tym, że papież nie chciałby żebyś tak się wyrażał o drugim człowieku? To był człowiek który potrafił wybaczyć swojemu zamachowcy. Może weź z niego przykład, skoro jest dla ciebie taki ważny? Pseudo-katoliku. Myślisz że jesteś lepszy od tego, który zrobił ten napis? Nie, nie jesteś...

Makaron666
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-03-16 20:29:57
pedofilska mafia gwałci dzieci kupuje polityków za poparcie z ambony leci gruba kasa największa kara za gwałt na dzieciach to wycieczka na Ukrainę jako misjonarz ale jej przywódca w tym czasie to święty człowiek takiej kompromitacji jak w Brazylii nikt nie zaliczył

pacyk69
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-03-16 20:29:50
I tak was wszystkich zaleją siły Allaha. I nikt się was nie będzie pytał czy katolik czy ateista. Czapa i do piachu. Ale zanim to zrozumiecie to będzie już za późno

amarantowe
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-03-16 20:20:47
Kretyni kontra kretyni, jak to niegdyś śpiewał Grabaż. Opanujcie się, ludzie. To już nawet nie jest zabawne. Wszystko ma jakieś granice -.-

CzarnyBohater
    Ocena: -6 (glosow:22)
2012-03-16 20:17:50
Tu głos zza światów. Tak -ukrywałem pedofilii. Tak! Wyniosłem na ołtarze 2 zbrodniarzy wojennych i jedną sadystyczną zakonnicę! Tak. Zabraniałem aborcji, ale żywe to już miałem głęboko w d... Tak! Nie wydałem ani złotówki z mego skarbca na głodne dzieci, sam każąc wam wrzucać na tacę!

szatano999
    Ocena: -2 (glosow:16)
2012-03-16 20:16:54
Biblia jest jak lektura szkolna 99% czyta streszczenia i to co usłyszy od kolegów (w kościele)...i wydaje im sie że wszystko wiedzą...weźcie sobie przeczytajcie tą książkę w całości...ze zrozumieniem...a w szczególności Stary Testament...którego kościół tak strasznie "unika"....

AnonimowyPremier
    Ocena: 3 (glosow:15)
2012-03-16 20:19:55
Bo tępota zna tylko katechizm, a Biblię widziała tylko na lekcji religii.

wieslav
    Ocena: -9 (glosow:11)
2012-03-16 23:03:19
biblia to zbiór metafor i niedopowiedzeń mająca na celu manipulacje naiwniakami. W zasadzie każde wytłumaczenie jakiegoś problemu sprowadza się do tekstu "bóg dał człowiekowi wolną wolę"... Tak więc np tysiące dzieci ginie z głodu bo mają wolną wolę, tysiące ludzi ginie na raka bo mają wolną wolę it

wieslav
    Ocena: -9 (glosow:11)
2012-03-16 23:06:27
taki jest ten wasz bóg i biblia... Dzięki takim naiwniakom jak wy, zdrowe chłopy przebrane w czarne stroje mogą sobie godnie i komfortowo żyć nie pracując, nie płacąc podatków, nie męcząc się w żaden sposób (no chyba, że podczas dymania ministrantów), mieszkając w luksusach

tygrysisko130588
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-16 23:08:21
To że np kogos zabijesz, znaczy że ten ktos miał wolna wolę gdy był zabijany? NIE!znaczy że Ty miałeś wolną wole i zrobiłes z nia co chciałeś. Tak samo głodujace dzieci, głudują dlatego, że mają wolna wolę ? Chyba nie, przyjacielu

wieslav
    Ocena: -6 (glosow:6)
2012-03-17 09:21:55
to w takim razie gdzie ten wasz bog, że dzieci głodują, umierają itp??

tygrysisko130588
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-03-17 10:20:18
Jesteśmy na tym świecie na próbę,mamy na niej władzę daną od Boga i musimy się wykazać.A co zrobimy z tą władza to już od nas zależy.Gdyby Bóg od razu ingerował we wszystko złe co robi człowiek,ówczesny(doczesny)świat nie miałby racji bytu,gdyż człowiek nie mogłoby wybrać między dobrem a złem.

tygrysisko130588
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-17 10:25:06
W tedy byłoby tylko dobro i człowiek nie miałby wyboru. A tak mamy wybór czy opowiadamy się za Bogiem czy kwestionujemy naukę Bożą sprowadzając ją to mitologii czy innych bajek.Po prostu Bóg chce wystawić nas w pewny sposób na próbę i np zobaczyć czy w Niego nie zwątpimy.

wieslav
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-17 21:47:24
Więc tak tłumaczycie sobie wiarę w te bajki heheh. Ja to widzę troszkę inaczej: religie wymyślili sobie jacyś wyjątkowo inteligentni ludzie, aby móc manipulować (czerpiąc różne korzyści) naiwnym ludem na zasadzie nie dasz na tacę to nie pójdziesz do nieba...

tygrysisko130588
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-18 06:34:53
Jeszcze nigdy nie słyszałem od jakiegokolwiek duchownego, tekstu"jak nie dasz na tace to nie pójdziesz do nieba" Poza tym wiem że Bóg istnieje,doświadczyłem Go w życiu i nie wmówisz mi że wiara to wymysł,przynajmniej wiara odróżnia nas od zwierząt-takie moje zdanie.

szatano999
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-03-16 20:12:28
Brakuje mi boga ze starego testamentu...on by zaraz zrobił porządek z tą szopką zwaną kościołem...i zwyrodnieniami w jego ciele...Sodoma i Gomora by się przydała...

AnonimowyPremier
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-03-16 20:30:03
Sorki. Komentarz, którego tyczyła się moja odpowiedź zniknął.

AnonimowyPremier
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-03-16 20:11:25
I co w związku z tym? Hitler przebaczył Erwinowi Rommel'owi, za zamach na niego. Też ma być błogosławiony?

Buahahahah
    Ocena: -2 (glosow:14)
2012-03-16 20:03:53
No przecież zatajał pedofilów! Papież ma dzieci na sumieniu i będzie rozliczony.

drLOUBITCH
    Ocena: 8 (glosow:20)
2012-03-16 20:01:42
Antyklerykalizm i opluwanie kościoła katolickiego stało się teraz modne.

AnonimowyPremier
    Ocena: -4 (glosow:20)
2012-03-16 20:06:03
Nie -modne, lecz słyszalne! Wreszcie ludzie krytykujący kk zaczynają dochodzić do głosu, a nie zostają zakrzyczani przez wioskowych szamanów i jego bojówkę, z krzyżami na piersi!

dedede66
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-03-16 21:21:44
Czy ktos was bando durniow obraza tylko dlatego, ze nie wierzycie w Boga?Powtorze sie.Jak jestescie takimi wielkimi ateistami to zryjcie, srajcie i r*chajcie.W koncu tylko po to zyjecie.

Wera27
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-03-16 22:06:22
dedede66 pisząc o ateistach "banda durniów" właśnie ich obrażasz, cóż za hipokryzja. Katolik,którego najlepszymi argumentami wyzwiska i wulgaryzmy. Ja szanuję Twojego Boga i nie piszę, że jesteś durniem bo w Niego wierzysz.

dedede66
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-03-16 22:38:11
Niestety takich jak ty jest niewielu.Wiesz co?Bo po prostu szlag mnie trafia gdy ktos nazywa ksiezy szamanami a ludzi chodzacych do kosciola ich bojowkami.Wiara to cos pieknego, cos co moi rodzice pilegowali we mnie od najmlodszych lat, cos co daje mi sile, zeby mimo moich slabosci, dazyc do tego by

dedede66
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-03-16 22:42:07
byc jak najlepszym czlowiekiem.Niestety, nie kazdemu jest dane to zrozumiec.Widza tylko ksiezy pedofili i mohery, a o zyciu kosciola nie maja bladego pojecia.

W1kt00r
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-17 00:14:31
Zgadzam się. W dodatku większość mediów pokazując jeden przypadek pedofilii w Kościele pisze tak, jakby wszyscy księża mieli z tym coś wspólnego. Jeszcze trochę antykościelnych i antykatolickich wrzut razem z "Nie" oraz "Faktami i mitami" na czele i jaja z ludzi wierzących są na porządku dziennym. :

Wera27
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-17 12:02:43
Ja nie należę do osób, które uogólniają i mówią, że wszyscy księża to pedofile i jak piszesz szamani, bo można w ten sposób urazić wielu naprawdę dobrych ludzi. Po prostu nie chcę być nazywana durniem bo nie przynależę do żadnej z religii. Może kiedyś zmienię swoje poglądy.

AnonimowyPremier
    Ocena: -7 (glosow:21)
2012-03-16 20:01:15
"Niech przyjdzie kler mój i wyłudzi majątki ziemi, tej ziemi"

Illidan21
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-03-16 20:00:01
...normalnie od waszych pedofilskich tekstów witki opadaja...weźcie sie za szkołe a nie takie idiotyzmy wypisywać

szatano999
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-03-16 19:58:37
jedynym pośrednikiem z bogiem był jego syn....a święci będą dopiero po sądzie ostatecznym..tak wynika z biblii....a wszelkie inne interpretacje zostałe nagiete przez kościół przez wieki...dla własnych potrzeb...żeby z ludzi kasę wycisnąć..

MINTOR
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-03-16 19:52:23
samo może nim nie był, ale zatajał zbrodnie seksualne księży, więc wcale nie był taki święty jak większości z was sie wydaje.

invie
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-03-16 19:48:47
Tak czytam te komentarze i... szkoda gadać. Media to bagno, wiem, bo sama w tym siedzę. Tak łatwo steruje się ciemnotą, której opinię kształtuje tv, Internet, gazety... Teraz to widzę. Ludzie, trochę obiektywizmu i swojego zdania, myślenie naprawdę nie boli.

Arakiel666
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-03-16 19:42:54
MisterHaus zdychac to Ty będziesz. I modlisz się do człowieka?

AnonimowyPremier
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-03-16 19:51:47
To kk stworzył sobie świętych, by przyciągnąć do siebie "pogan", zastępując w ten sposób wielobóstwo! Mało też kto wie, że chrześcijanie wierzyli także w reinkarnację.

szatano999
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-03-16 19:42:10
Taki Rydzyk dostał grzywnę sądową i...okazał się bidokiem który nie ma nic....jak taki popełni przestępstwo..to kto za niego zapłaci???....kościół NIE....zakon Nie...trzeba umożyć....a taki Petz???...na "emeryturze"..a na salonach się lansuje...

MisterHaus
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-03-16 19:50:10
Święty i mojego zdania nie zminisz śmieciu społeczny :) Szanuję go i będę szanować Bóg jest jeden owszem a co do niego nie ma cię pretensji tylko czepiacię się CZŁOWIEKA jak to mówisz ;)

MisterHaus
    Ocena: -5 (glosow:15)
2012-03-16 19:41:29
Widzę że tu wszyscy mądrzy są i obrażają Jana Pawła II jak będziecię w zdychać w mękacg pomodlicie się do niego o łaskę tacy jesteście mądralińscy co do czego przyjdzie pójdziecie do kościółka a potem bluźnierstwo wobec Świętego człowieka !!! Nie tylko księża są Pedofilami

szatano999
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-03-16 19:47:44
jaki święty człowiek???...jakie modlenie sie do NIEGO????...łamiesz podstawowe zasady wiary!!!! JEST JEDEN BÓG!!!...Nie uczynisz sobie obrazu rytego ani żadnej podobizny tego, co jest na niebie w górze i co na ziemi nisko, ani z tych rzeczy, które są w wodach pod ziemią. 5Nie będziesz się im kłaniał

szatano999
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-03-16 19:48:20
ani służył. Ja jestem Pan, Bóg twój, mocny, zawistny, karzący nieprawość ojców na synach do trzeciego i czwartego pokolenia

AnonimowyPremier
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-03-16 19:49:02
Świętego człowieka? A co z "nie będziesz miał bogów cudzych przede mną"? Hipokryta! Jesteś tak słabym człowiekiem, by modlić się przed śmiercią do trupa? Gratuluję... Co to za argument? "Nie tylko księża.."

invie
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-03-16 20:19:25
@AnonimowyPremier Co ma piernik do wiatraka?:D "Święty - stosowane przez chrześcijan określenie człowieka w sposób wybitny realizującego określone specyficzne dla nich wartości - często pełniący funkcję wzorca osobowego lub wręcz otaczany kultem". Gzie tu mowa o Bogu czy bogach?:D

AnonimowyPremier
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-03-16 20:27:16
Cytujesz wikipedię Ty idioto! A może zacytuj Sobie Biblię! Z wami idiotami to tylko do wora i na księżyc! Gdybym ja gdzie indziej zacytował wiki, to zostałbym zasypany tekstami z Biblii, a tu hipokryzja sięga zenitu! Apogeum głupoty!

invie
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-03-16 20:41:55
Człowieku, nie sądzę, byś był na moim poziomie inteletualnym, żebym musiała sięgać po coś ambitniejszego. Wzięłam to, co jest pod ręką. Definicja jest prawdziwa, nie mówi nic niezgodnego z prawdą, więc dlaczego nie miałam jej zacytować? Poza tym nie spinaj się tak, bo wylewu dostaniesz. wszystkich t

invie
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-03-16 20:42:33
sztorcujesz, a nic mądrego nie piszesz tak naprawdę. Ciągle ten sam pseudoargument. Co ty, ku*wa, duchowego roentgena masz w oczach? Skąd wiesz, że żaden katolik nie czytał Biblii. Kolo, ogarniaj. Niech ci szklany bóg świata nie przysłania. Masz mózg, używaj go.

invie
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-03-16 20:46:29
Ach, no i oczywiście kolejny błąd logiczno-merytoryczny - z Biblii mam ci zacytować definicję świętego? Ludzie... MYŚL!

tygrysisko130588
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-16 21:55:43
Świętość to nie Boskość. Świętość to zbiór pewnych cech człowieka,które każdy może osiągnąć.

AnonimowyPremier
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-16 22:32:22
Przeczytajcie dekalog... prawdziwy dekalog z Biblii, nie z katechizmu, oszołomy!

tygrysisko130588
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-16 22:41:13
A Ty przeczytaj co Bóg mówi o świetości o co człowiekowi nakazuje "Bądźcie świetymi...."tak sie szczyczycie że Kościól Wam do niczego potrzebmi bo i tak sami jesteście dobrzy i w ogóle,ale powtrzymac się od wyzywania drugiej osoby juz nie można ot i cały antyklerykalizm.

tygrysisko130588
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-16 22:58:47
W dekalogu, Bóg zabronił jeść pewnych pokarmów, w tym wieprzowiny. I to znaczy że mamy jej nie jeść?Ważne są także fakty,które nastąpiły potem,czyli uznanie wszystkich pokarmów za czyste przez Jezusa, to tyczy sie także Świętości, nie mylić z Boskością.

anty_red
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-17 00:32:52
Anonimowy napisałeś: "Świętego człowieka? A co z "nie będziesz miał bogów cudzych przede mną"?" -- Co ma piernik do wiatraka? Według ciebie święty to znaczy Bóg? Bardzo ciekawe rzeczy prawisz koleś.

szatano999
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-17 20:36:51
anonimowy ma rację...ludzie modlą się do ludzi "świętych" o wstawiennictwo u boga....zamiast do boga bezpośrednio...tworzą wokół nich kulty, modlitwy, obrazki, pomniki itp. itd... Bóg jest jeden i do niego człowiek powinien się zwracać...."Ojcze Nasz który jesteś w niebie"!!!! ...zapomnieliście już?

berus321
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-03-16 19:38:54
Prawda w oczy kole? Szkoda że media przez tyle lat kreowały go na jakiegoś mesjasza. Sam żałuję że był dla mnie autorytetem...

MisterHaus
    Ocena: -2 (glosow:14)
2012-03-16 19:42:36
A to żałuj że wogóle się urodziłeś jesteś tak pusty jak Ci w rządzie ;)

szatano999
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-03-16 19:36:35
najlepsze co ostatnio słyszałem to wypowiedź jakiegoś purpurata...że kościół nie będzie płacił kar za "indywidualne" poczynania księży pedofilów...dlatego nie będą już przenosić z parafi do parafi..tylko WYKOP...i radź sobie sam...i wara od naszej kasy...za pedofili nie płacimy...

MisterHaus
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-17 00:12:29
hahaha na pedofilów się rzuca a sam wali konia przed pornosem ;)i z takiego właśnie wyrasta zboczeniec

AnonimowyPremier
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-03-16 19:11:23
Widzę, że już zniknął. Crimen sollicitationis -dekret watykański jak postępować z księżmi pedofilami i jak uciszać ich ofiary. Poczytajcie.

Buahahahah
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-16 20:04:30
Nom, jest wiele takich dokumentow - nie tylko w takich sprawach.

vieniu
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-03-16 18:57:26
Napisały to dzieci którymi nikt się nie zajmuje, są zaniedbane, tak po prostu chciały zwrócić swoją uwagę. Ale widzę że wybrały najgorsze rozwiązanie.

szatano999
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-03-16 19:33:42
zamiast zlicytować "pamiątki" po nim zebrane przez te wszystkie lata i rozdać je biednym....to za niedługo byle guzik będą sprzedawać jako święte relikwie...to będzie biznesik...może im wystarczy na spłatę za procesy o pedofilie

AnonimowyPremier
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-03-16 18:57:02
Pewnie zaraz Twój komentarz zniknie, albo zostanie zminusowany. Katole boją się prawdy, albo po prostu są nieświadomi. Tępy plebs! "Bo lubił kremówki i był Polakiem". Za nic więcej Go nie cenią... Zapytaj ile encyklik i o czym, wydał... "Eeee yyy ale lubił kremówki".

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-03-16 18:51:26
rowniez nie chodze do kosciola i jestem przeciwko tej czarnej mafii ale Jana Pawła II Karola Wojtyłe szanuje i podziwiam jako człowieka i papieza.

kasiula__1986
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-03-16 18:34:18
patrząc na wszyst znanych Pol to JPII był kimś z kogo cały naród może być dumny!!! dzięki niemu obcokraj.nie patrzą na nas tylko jak na pijaków i leni bo tylko z takimi nas kojarzą był wielkim Polakiem i wkurza mnie jak takie bezmózgi gryzmolą na ścianach niech zrobią coś dla świata a potem OCENIAJĄ

abc_282
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-03-16 18:23:51
no widzę że kogoś chyba za bardzo powiozło pisząc takie głupoty na ścianie . Jan Paweł II nie był żadnym pedofilem zacznijmy od tego , bo jako jedyny uczynił wiele dla ludzi , dlatego trzeba mieć do niego szacunek bo to też człowiek taki jak my jesteśmy no oprócz tej osoba która takie świństwo pisze

vonSupremo
    Ocena: 2 (glosow:14)
2012-03-16 18:03:18
pedofil to nie wiem ale nie zrobil nic zeby powstrzymac pedofili w kosciele i jest wspolwinien. czy komus sie to podoba czy nie.

AS1989
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-03-16 18:58:37
Jan Paweł II nie był w stanie sam zająć się pedofilią w kKościele, bo miał wiele ważnych rzeczy do robienia (pomagał ludziom i jeździł po świecie). Dlatego za walkę z pedofilią w Kościele odpowiedzialny był Joseph Ratzinger (Benedykt XVI)

AnonimowyPremier
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-03-16 20:39:12
Hitler też nie był w stanie zająć sam się żydami, dlatego miał od tego swoich ludzi. Więc czemu się go wini?

Przemolob
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-03-16 17:58:16
Każdy ma prawo do własnych poglądów ale po jaką cholerę oszpecił ścianę.

Loluaaaaaaa
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-03-16 17:57:20
JP2 przyczynił sie do obalenia komunizmu i za to wileka chwala dla Niego! Był niesamowicie wspaniałym Czlowiekiem!

AnonimowyPremier
    Ocena: 3 (glosow:19)
2012-03-16 18:46:32
Zatajał też pedofilię w swojej firmie, za co powinien pójść siedzieć!

AnonimowyPremier
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-03-16 19:15:42
I minusy i minusy. Bo prawda w oczy kole, a podobno nas wyzwoli... Hipokryci

piotromen
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-16 23:28:21
Hitler też próbował obalić komunizm , jego również nazwiesz wspaniałym człowiekiem ? Swoją drogą nie udało mu się, co pasowałoby doskonale do naszego pseudo mesjanizmu polskiego.

anty_red
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-03-17 00:11:26
PRECZ Z KOMUNĄ! Choćby za to będą go podziwiał i szanował na zawsze.

karmell14
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-03-16 17:54:33
Po prostu bez komentarza .

aklerre
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-03-16 17:51:07
JPII nie był taki święty. Przywolił na zniszczenie tradycji Indian, by 'zarazić' ich chrześcijaństwem. Poczytajcie o tym. Nie mówię też, że nie był on dobrym człowiekiem. Tak, 'człowiekiem' - nie żadnym ideałem, świętym, bla bla bla. Irytuje mnie stawianie go na piedestale, stawianie mu licznych po

aklerre
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-03-16 17:55:34
Ucięło: pomników. To tak, jakby każdemu z obrońców Polski, dzielnym żołnierzom, wznosić drogie monumenty. JPII był człowiekiem, który został papieżem. Nie ma w tym niczego głębszego, ot, człowiek.

Illidan21
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-16 17:57:50
Zdecydowana większosć obronców polski wyższa rangą ma swój pomnik...

aklerre
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-17 10:28:34
Okej, ale żadnego z tych 'wyższych rangowo' nie okrzyknęli ideałem, świętym. To już jest przesada, to byli tylko i aż ludzie, a nie święci! Tak samo jak JPII.

bogdan5002
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-03-16 17:47:55
ludzie są bez myślni ja bym zabił tą osobe co to napisała bo mam ogromny szacunek do ludzi zmarłych i tym bardziej do papieża nierozumiem

AnonimowyPremier
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-03-16 18:49:41
Idąc za ciosem. Szanujesz też stalina i hitlera? Oni też nie żyją.

lifelover88
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-03-16 19:08:21
Zabiłbys kogoś za to że nie ma szacunku do papieża?? Ach co za wspaniały katolik z ciebie! Tyle w tobie miłości do bliźniego! Jezus jest z ciebie dumny.

AnonimowyPremier
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-03-16 19:12:41
Daj spokój. Jak człowiek broniący kk może znać wartości jakie niesie Biblia? O dekalogu pewnie też nie słyszał.

julia931
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-16 17:42:00
Tutaj też jest brak szacunku dla zmarłego. Człowiek nie zna człowieka, a piszą albo gadają takie typu głupoty...

lifelover88
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-03-16 19:10:47
A ty jesteś pseudo-katolikiem, prostaku. Myślisz że papież pochwaliłby to co napisałeś?? Jakoś wątpię... Tak go niby kochacie, a nie macie pojęcia o jego naukach.

Syndekurwator
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-03-16 17:34:49
komentarz usunięty przez moderatora

piotromen
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-18 12:44:25
racja , kilka modlitw na pewno zrujnowało gospodarkę radziecką

Arakiel666
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-03-16 17:20:29
AngelFullOfSin czy ta skromność przejawiała się tym, że nie miał nic przeciwko pomnikom za życia?

Illidan21
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-03-16 17:31:40
Był głową kościoła katolickiego,tak czy siak by one były stawiane...

AngelFullOfSin
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-03-16 17:32:33
Z tego co wiem stawianie pomników papieżom to jest zwyczaj, który istnieje od czasów średniowiecza. Nie sądzę, aby te pomniki Papieżowi schlebiały, po prostu Kościół jest machiną, która kieruje się swoimi prawami, a on się do nich po prostu dostosowywał.

Lesco
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-16 17:04:28
W zasadzie najlepiej wychodzi obrażanie tego co najświętsze... Gdyby ktoś napisał "Don Alden Adams Pedofil" lub "Ruhollah Chomeini Pedofil" to na nikim nie zrobiło by to większego wrażenia bo tego co złe nie da się już obrazić i w zasadzie się nie opłaca

banderaspawel
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-03-16 16:58:34
Jan Paweł || był dobrym mądrym człowiekiem i młodzież go szanowała lubiała a takie coś zawsze sie ktoś zdybie i takie rzeczy będo w internecie

Darcy
    Ocena: -7 (glosow:29)
2012-03-16 16:47:52
Dla mnie on był żadnym autorytetem, wkurza mnie to robienie z niego świętego. No ale to jest wiocha, bo nikt nic nie powinien pisać po ścianach budynków!

AnonimowyPremier
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-03-16 19:13:30
Chyba pierwszy raz się z Tobą zgodzę.

anty_red
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-03-17 00:16:04
Pierwszy i ostatni... widać w każdym komentarzu, że jesteś jehowcem. Cały czas bredzisz o biblii i dekalogu dokładnie tak jak jehowcy.

zeebee
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-16 16:47:47
Tak, nic nie mów o Stalinie i Hitlerze - oni też się już nie potrafią bronić

djcasper1990
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-03-16 16:30:36
Ciekawe czy jakbyście uderzyli tak w Islam, to też byście się tu wypowiadali..

Wera27
    Ocena: 7 (glosow:27)
2012-03-16 16:20:44
Jan Paweł II nie był pedofilem. On tylko chronił księży pedofilów i tym samym zezwalał na pedofilię w kościele.

Tensor
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-03-16 16:58:41
Dokładnie. Wiedział co się dzieje chociażby w Irlandzkich kościołach, lecz milczał.

Arakiel666
    Ocena: 4 (glosow:22)
2012-03-16 16:14:03
poczytajcie np o Alojzi Stepinac i José de Anchieta. Jakich to zbrodniarzy święcił ten "wielki" JPII.

Illidan21
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-03-16 17:41:51
A czy on sam wybierał ludzi których miał poswięcić od tak bo miał taki kaprys,człowieku czepiasz sie niewiadomo czego ot by zapełnić przestrzeń jak bedziesz miał jakieś konkrety to daj znać bo puki co to puste słowa

Chlopzwioski
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-03-16 16:13:43
nie no wiocha 100%

Arakiel666
    Ocena: 7 (glosow:21)
2012-03-16 16:11:41
Trochę o JP II: 1980 r. - Beatyfikacja jezuity José de Anchieta, który twierdził: "Miecz i żelazny pręt to najlepsi kaznodzieje". Podczas beatyfikacji masowego mordercy Indian, papież Jan Paweł II nazwał go apostołem Brazylii, wzorem dla całej generacji misjonarzy i siebie samego. Nie pierwszy to p

saqigar
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-16 16:11:16
Od kogo mial odgorny zakaz?

saqigar
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-16 16:11:55
fail - mialo byc do innego posta

BoaKrztusiciel
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-03-16 18:51:40
Jak patrzę na Twój avek, to czuję, że brak mi chłopa. Weź go zmień, bo oślinię monitor.

saqigar
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-16 21:10:49
A slin na zdrowie.

porcupine
    Ocena: -4 (glosow:20)
2012-03-16 15:58:46
Obalił co najwyżej jabola, nie komunę. Gdyby komuna się sama nie obaliła (tzn. nie zbankrutowała), to nic by nie dało 100 pielgrzymek.

anty_red
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-03-16 16:08:48
W Polsce na pewno jego słowa i pielgrzymki miały wpływ na zjednoczenie się ludzi i walkę o wolną Polskę. Ilu jest takich w Polsce, którzy potrafią ściągnąć w jedno miejsce milion czy półtora miliona Polaków? Nie obalił komuny co jest oczywiste jednak się do tego przyczynił.

porcupine
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-03-16 16:16:41
Ale to jednak zwykli ludzie nadstawiali kark, byli lani przez ZOMO i siedzieli w więzieniu - i to jeszcze na długo przed wyborem JP2. Ale dobra, powiedzmy że dodawał otuchy - tyle że ciągle nie liczy się to w obalanie komunizmu bardziej, niż modlitwy kapelanów w inwazji na Normandię.

anty_red
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-03-16 16:42:12
Nasz papież dodawał otuchy ludziom, którzy tracili nadzieję tak jak powiedziałeś. Przyczynił się do tego, że ludzie zjednoczyli się i zaczęli walczyć o wolną Polskę. Gdyby nie kościół oraz wiara, Polski już dawno mogłoby nie być. Poczytaj o wojnie z sowietami w roku 1920 i "Cudzie nad Wisłą".

porcupine
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-16 17:27:11
Mistrzu, "Cud nad Wisłą" to był sukces wojska i wywiadu, a nie religii. O ile pamiętam, określenie "Cudu" zostało nadane, by umniejszyć zasługi Piłsudskiego (skądinąd ateisty).

anty_red
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-17 00:25:32
Tylko, że to religia przyczyniła się do tego, że ludzie w 1920 zjednoczyli się przeciwko sowieckiej agresji na nasz kraj. Pooglądaj sobie zdjęcia z tamtych lat. Żołnierze przed walką razem modlili się i to całymi oddziałami na raz. Wiara pomogła Polsce przetrwać i to nie jeden już raz.

porcupine
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-17 09:20:37
Tak, to na pewno był czynnik decydujący.

karolla_x
    Ocena: 3 (glosow:17)
2012-03-16 15:55:25
Papież chronił pedofili, poczytajcie sobie troche o tym to sie dowiecie.

anty_red
    Ocena: -2 (glosow:14)
2012-03-16 16:00:51
Nie chronił tylko o tym głośno nie mówił, bo... miał odgórny zakaz. Prywatnie na pewno miał inne zdanie. Komusze media od razu podchwyciłyby taką informację. Pedofile są wszędzie, ale według komuszków tylko w kościele.W rzeczywistości jest to tylko 2%. 98% to ludzie świeccy!Czemu o tym się nie mów

piotromen
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-18 12:49:10
Bo nie ma takich statystyk? tylko je wymyśliłeś ?

Arakiel666
    Ocena: 2 (glosow:26)
2012-03-16 15:54:06
Teraz wyjaśnijcie co takiego zrobił papież żeby go nazywać świętym?

anty_red
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-03-16 16:04:57
Nie wiem czy był święty czy nie, ale był to bardzo dobry człowiek. Człowiek, który potrafił jednoczyć ludzi. Człowiek, który potrafił szczerze wybaczyć swojemu niedoszłemu mordercy (polecam wywiady z tym zamachowcem). Na świecie szanowały go miliony w tym wielu niewierzących. To był wielki człowiek.

anty_red
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-03-16 16:27:06
Potrafiłbyś wybaczyć człowiekowi, który chciał Cie zamordować? Mówię o szczerym wybaczeniu. Odpowiedz sobie na to pytanie i nie oceniaj drugiego człowieka. Poczytaj sobie wypowiedzi Ali Agcy po spotkaniu z naszym papieżem.

Illidan21
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-16 17:36:17
Można by długo wymieniać nie będe sie rozpisywac wystarczy jeden ważny punkt dla polski....ODEGRAŁ WAŻNĄ ROLĘ W OBALENIU KOMUNIZMU...historia sie kłania

hickeyek
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-03-16 15:45:52
przegiecie po calosci

xPogromczynix
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-03-16 15:38:05
Przegięcie pisać i obrażać kogokolwiek na ścianach.I to nieważne,czy papież,czy ksiądz,czy zwykły człowiek.Nie powinni tego pisać,ale o ile mi wiadomo Jan Paweł II nie był takim za jakiego go uważano.Podobno był zamieszany w różne czarne interesy.Nie mówię,że w to wierzę,ale wy też nie możecie być p

xPogromczynix
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-03-16 15:39:01
pewni* tego co piszecie.Nie chcę tu nikogo obrażać,bo uważam takie coś za wandalizm i za wiochę również.

izuniasisunia
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-03-16 15:37:47
autor się po prostu podpisał!!!

ziome-k
    Ocena: -2 (glosow:18)
2012-03-16 15:32:20
Hołota od Palikota już świruje pawiana.

Lisek85
    Ocena: -4 (glosow:14)
2012-03-16 15:31:41
eh co za ateista obrażać wielkiego człowieka

anty_red
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-03-16 15:48:54
Nie ateista. Ateiści w większości nic do niego nie mieli. Powiem więcej wielu ateistów na świecie go szanowało. Prawdziwy ateista po prostu nie wierzy i tyle. Nie walczy z kościołem bo po co skoro on ma na to wyj...ne? Mało jest w Polsce środowisk żydowskich itp, które atakują wszystko co Polskie?

anty_red
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-03-16 16:13:56
Nie tylko prawdziwi ateiści go szanowali. Szanowali go także wyznawcy innych religii na całym świecie. Ten człowiek nawoływał do dialogu między religiami i ludźmi. Wielki człowiek i żaden zawistny, antypolski lewak tego nie zmieni.

Onek84
    Ocena: -7 (glosow:23)
2012-03-16 15:29:11
NIEKTÓRZY MOŻE I SĄ PEDOFILAMI ALE JAN PAWEŁ NAPEWNO NIE BYŁ !!!!! KAŻDY KTO MYŚLI ŻE BYŁ!!! JEST KÓRWĄ BEZ CZŁONKA!!!! P.S A JAK MYŚLICIE DLACZEGO BYŁ BEATYFIKOWANY I WYNIEŚLI GO NA OŁTARZE ??????!!!!!! CI KTÓRZY TWIERDZĄ INACZEJ TO..... EHHH BEZ MÓZGIE FLETY SĄ!!!!

saqigar
    Ocena: 2 (glosow:20)
2012-03-16 15:48:53
Jestes swietnym przykladem co Kosciol robi z ludzi. Zero rozumu...

lucy123
    Ocena: -4 (glosow:18)
2012-03-16 16:16:55
Już? Spuściłeś się? Onek84 Każdy ma prawo do swoich poglądów i nie obrażaj ludzi, którzy nie zgadzają się z Twoimi.. Dla mnie papież był po prostu człowiekiem, który wykonywał swój zawód. Coś tam może zrobił, ale na pewno nie na tyle żeby zostać świętym.

W1kt00r
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-17 00:25:59
Się wkurzył człowiek, ja się mu w sumie nie dziwię. Jak tak czytam komentarze pod tym (i innymi absurdami związanymi z katolicyzmem), to naprawdę nóż mi się w kieszeni otwiera na niektórych. Są ateiści którzy jednak potrafią uszanować poglądy katolickie (na tym portalu też jak widzę), ale...

W1kt00r
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-17 00:39:07
...widzę że niektórzy to kochają mieszać KK i jego członków z błotem i nakręcają się z każdym komentarzem co traktuje JP2 i szeroko pojęty katolicyzm pozytywnie. To się nazywa trollowanie... Kurna mać, skąd w was tyle agresji do tego Człowieka?Czemu się tak na to uwzięliście do ... ?!

ferdal
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-03-16 16:20:15
Katolik na 100%

lucy123
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-03-16 16:32:53
Wiele osób twierdzi ,że są katolikami. A w kościele są tylko na święta, biblii w ręku nie mieli a jak ich ktoś o 2zł na bułkę poprosi to zawsze nie mają przy sobie :)

psyche_1
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-03-16 15:22:48
Jak można pisać takie coś?! Odpowiadam: sprayem.

TheComareq
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-16 15:11:07
Wykop...

przem
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-03-16 15:03:19
"lakiernika" tatuś molestował, aż szkoda komentarza na gnoja

borys88
    Ocena: 4 (glosow:26)
2012-03-16 14:57:27
Jak czytam niektóre komentarze to wierzyć mi się nie chce jak łatwo wam przychodzi bycie społeczną k***ą... W kwietniu 2005 90% z was pewnie uroniło łzę przed tv a teraz co robicie? W ciągu 20 lat cały naród potrafiły tylko zjednoczyć śmierć JPII i w pewnym stopniu Lecha Kaczyńskiego, 2 postaci któr

borys88
    Ocena: 5 (glosow:25)
2012-03-16 15:02:43
które dzięki staraniom niektórych szuj dzielą teraz naród i coraz częściej są obrzucane błotem a wam hipokryci tylko w to graj, ciągniecie za tym g****m jak świnie na rzeź. Połowa z was powtarza tylko to co usłyszy w mediach a nie ma pojęcia czego ten człowiek dokonał, sracie się tylko że źle się w

borys88
    Ocena: 2 (glosow:22)
2012-03-16 15:04:28
w Polsce dzieje a sami robicie do swojego gniazda.

sonchita
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-03-16 15:19:24
Słusznie prawisz! Podpisuję się po każdym Twoim słowem.

saqigar
    Ocena: -4 (glosow:16)
2012-03-16 15:53:23
Chlopie spusc z krzyza. 90% to ci wlasnie media wmowily, a reszte sam sobie dopowiedziales. Kaczynski byl mistrzem dzielenia narodu, a JPII sie do tego dokladal.

przem
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-03-16 16:01:29
no z kaczyńskim to już przesadziłeś, nie porównuj JP do tej miernoty (z szacunku do zmarłych tylko miernoty)

borys88
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-03-16 16:06:41
Masz rację, bo w moim otoczeniu to było co najmniej 99%, nie wiem jak u ciebie. Pisałem o tym że tylko oni potrafili zjednoczyć cały naród, masz może co do tego wątpliwości? Oświeć mnie kiedy za swojego życia JPII dzielił naród?

borys88
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-03-16 16:09:07
przem pisałem o tym że jego śmierć zjednoczyła w pewnym stopniu cały naród a nie że robił to za życia.

saqigar
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-03-16 16:15:13
Dzielil jako zwierzchnik Kosciola, bo to jest chyba jasne - nauczanie Kosciola dzieli ludzi, chocby poprzez nakazowosc przekazu.

borys88
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-03-16 16:17:04
Rozmawiamy o człowieku a nie o całym kościele jeżeli nie zauważyłeś.

saqigar
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-03-16 16:44:45
A ja przypominam, ze ten czlowiek byl papiezem.

saqigar
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-16 21:30:33
No i prosze 2/4 osoby nie zgadzaj sie z tym stwierdzeniem :D.

cinek720
    Ocena: -8 (glosow:14)
2012-03-16 14:56:48
Karol, człowiek który potrafił przekonać głupich polityków do podpisania konkordatu :) myślicie, że byłby przeciwko komunistom, gdyby Ci płacili na kościół? Mylicie się :)

Gruber
    Ocena: -2 (glosow:14)
2012-03-16 14:52:57
Raczej "obrońca kościelnych pedofilów" ale zdecydowanie nie "pedofil"

cokolino123
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-03-16 14:43:42
Cieszę się że juz 300 osób uznało ten napis za wiochę!

newrider
    Ocena: -2 (glosow:20)
2012-03-16 14:38:54
prawda kole w oczy...

nuczensja
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-03-16 15:27:50
głupota bardziej...

wawerko
    Ocena: -2 (glosow:20)
2012-03-16 14:36:51
Sorry, Ale Jan Paweł II oficjalnie zgadzał sie na pedofilie. Dopiero niedawno wyszło to na jaw. Był dobrym papieżem ale ta zgoda przesądziła wszystko

kra_kre_mija
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-03-16 14:35:00
Jako osoba, która chodzi do kościoła mam wielki szacunek do Jana Pawła II. To był człowiek warty podziwu... Chwała Mu za to, że uzdrowił tyle ludzi. Ten, który to napisał czeka na niego kara...

AngelFullOfSin
    Ocena: 9 (glosow:23)
2012-03-16 14:26:18
Nie chodzę do Kościoła, ale do Jana Pawła II mam ogromny szacunek i to nie ze względu na to jakim był papieżem ,ale na to jakim był człowiekiem.A według mnie był to człowiek bardzo mądry i wykształcony, a jednocześnie skromny i dobry.I co najważniejsze szczerze kochał ludzi.

klaudia192
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-03-16 14:23:21
Jest jedna zasada, nie mówi się źle o osobach, które nie moga sie bronić i o tych którzy nie żyją lub jeśli nie ma się nic dobrego do powiedzenia o tej osobie to lepiej nie mówić/pisa nic Więc zamknąć mordy!

stay_sexy
    Ocena: 5 (glosow:15)
2012-03-16 14:16:34
Jan Pawel II nie wiem czy byl sam pedofilem. Co wiem na 100% to to, iz wprowdzil klauzule tajnosci w kosciele na wszystkie sprawy zwiazane z pedofilia. To na jego "rozkaz" uciszano wiekszosc spraw. Jan Pawel II w srodowisku krytykow kosciola katolickiego nazywany jest Papiezem Pedofilii...

kra_kre_mija
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-03-16 14:36:44
idź kur wa złamasie

sonchita
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-03-16 15:28:52
stay-sexy, co ty p... lisz???? To pierwszy papież, który odważył się poruszyć temat pedofilii wśród księży i napiętnować ten proceder! Na wymioty mi się zbiera, kiedy czytam takie komentarze. Wielcy krytycy Kościoła się znaleźli. "Kodu Leonarda" się naczytali całą prawdę znają. Żal.

stay_sexy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-31 23:25:05
Sonchita. Akurat co jak co mnie za laika w temacie brac nie mozna. Nie myl fikcji Dana Browna z realem bo sie na tym przejedziesz. Zreszta... Co ma Dan Brown do pedofilii w kosciele? O.o

stay_sexy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-31 23:31:36
komentarz usunięty przez moderatora

krzysjarzyna1
    Ocena: 2 (glosow:14)
2012-03-16 14:00:54
Nie twierdzę,że to prawda ale czy w końcu JP II nie umorzył większości spraw księży oskarżanych o pedolifię? Nawet jeśli sam nie był pedofilem to na 100% im sprzyjał.

nuczensja
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-03-16 15:32:58
rany jeżeli już to bronił Kościół przed ich szkodliwym oddziaływaniem aby parę idiotów którzy zostali księżmi ( w każdym zawodzie zaufania społecznego tacy się znajdą) nie rzucało błota na wszystkich księży, na całą wiarę nie martw się nikt ich nie głaskał po główce.

Hanusiak
    Ocena: 3 (glosow:15)
2012-03-16 13:38:05
Watpie, ze mial cos wspolnego z pedofilia. A dla tych wszystkich kochanych zwolennikow linczu calego kosciola za to, co robia NIEKTORZY ksieza to przegiecie, bo zlinczowac by nauczycieli, ksiegowych etc. Powinno sie wiedziec, ze winna jest jednostka, nie to, w jakiej grupie sie znajduje.

AnonimowyPremier
    Ocena: -1 (glosow:15)
2012-03-16 13:57:03
Wątpisz by miał coś wspólnego z pedofilią? HAHA To przestań gdybać i zacznij czytać. Nauczyciel, czy inny zwykły zbok idzie siedzieć, a księdza co najwyżej na zawiasy skarzą. Nie słyszałem by nauczyciel groził dziecku ekskomuniką. A inni nauczyciele wysyłali go do innych szkół...

AnonimowyPremier
    Ocena: -3 (glosow:13)
2012-03-16 13:58:34
Wiadomo. Nie każdy zostaje księdzem by molestować. Niektórzy robią to jeszcze dla kasy.

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-03-16 14:25:14
AP, ale teraz będzie płacz jak im się stały dochód urwie, a dobrowolnie to nie będzie tyle wpłat, zaraz pula katoli sie zmniejszy.

kra_kre_mija
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-03-16 14:38:00
Jan Paweł II nie był pedofilem! Idźcie się kur wa zbadać!

AnonimowyPremier
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-03-16 14:42:56
Out -Jeszcze dużo wody w Wiśle musi upłynąć, by rząd cokolwiek zrobił z tym. Jak na razie to są tylko zagrywki, ku uciesze antyklerykałów. Kościół niema się czego bać... Przecież 95% społeczeństwa to katolicy... hahaha Zobaczymy...

outlaws13
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-03-16 15:02:58
zrobi się 30% a potem 15% jak się okaże że to nie jeden procent Z podatku a DODATKOWY jeden procent DO podatku

AnonimowyPremier
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-03-16 15:11:30
Śmiesz wątpić w religijność katolików? :) Kiedyś wyjeżdżając do Niemiec, pytałem czy gdy nie będę płacił tego podatku, to zostanę skreślony z "listy katolików". Okazało się, że kościół w Polsce nie honoruje takich praktyk. Za wszelką cenę trzymając ich na siłę. Cóż, pozostała apostazja.

AnonimowyPremier
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-03-16 15:13:27
Kościół podaje 95% liczbę, która ma się nijak do rzeczywistości. Śmiem wątpić, czy w ogóle jest tylu ochrzczonych. A tych, którzy dodatkowo chcą odejść i zniwelować te statystyki, skutecznie zatrzymują. Nawet apostazja nie gwarantuje zniknięcia z ewidencji. Boją się prawdy.

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-03-16 16:19:10
tzry lata jestem po tym zabiegu, żonę mam moherówne i dajemy rade, nawet ona mnie na to namówiła żebym nie był hipokryta ze ich nie lubie a jestem na liście. Mi nie utrudnia i ja jej ułatwiam jak chce tam iść, chowam tylko banknoty i piątki:)

kler_b
    Ocena: -2 (glosow:18)
2012-03-16 13:04:08
I tak najwieksza odwage trzeba miec zeby powiedziec to naglos, ale napis dobry haha, ksieza kryja swoich pederastów a kto pomysli o tysiacach skrzywdzonych dzieci zaslepieni katole, co??

anty_red
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-17 00:30:09
98% przypadków pedofilii odnotowano przy udziale osób ŚWIECKICH. Czemu komunistyczna propaganda pedofilię i całe zło świata przypisuje księżom wrzucając wszystkich do jednego wora? "Odpowiedzialność zbiorowa" to przecież komusze metody więc czemu ja się dziwię. Wszystko jasne.

ulexx
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-16 12:45:36
Babilon da bandit !!!!

Imatrixix
    Ocena: 3 (glosow:35)
2012-03-16 12:39:01
Żeby zrobić coś takiego trzeba być naprawdę za przeproszeniem "tępym ch*jem"

outlaws13
    Ocena: 2 (glosow:40)
2012-03-16 12:41:06
prawdziwe katolickie stwierdzenie. Zakładam się że co niedziela chodzisz do kościoła

ferdal
    Ocena: 4 (glosow:20)
2012-03-16 13:18:28
Katolickie wyznanie miłości bliźniego

AnonimowyPremier
    Ocena: -6 (glosow:20)
2012-03-16 14:00:07
Wielkim? A co On takiego zrobił? Obalił komunę tak?

verooo17
    Ocena: 7 (glosow:23)
2012-03-16 14:05:16
tak obalił komunę ;]Nie dorastasz mu do pięt, więc nie cwaniakuj, gdybyś choć trochę zrobił dla ludzi tyle co on zrobił mógłbyś pozwolić sobie na jakieś wyrzuty czy inne komentarze.

AnonimowyPremier
    Ocena: -5 (glosow:17)
2012-03-16 14:15:18
Ponawiam pytanie: Co zrobił. Co o Nim wiesz, oprócz tego, że lubił kremówki?

kra_kre_mija
    Ocena: 6 (glosow:18)
2012-03-16 14:42:31
AP żal mi cię. uzdrowił ludzi... nie wiesz o nim? to ch uj z ciebie a nie człowiek... Tak lubił kremówki, jest Świętym na całym świecie, Poeta i poliglota, aktor, dramaturg i pedagog. Filozof historii, fenomenolog, mistyk i przedstawiciel personalizmu chrześcijańskiego. i co? łyso?

AnonimowyPremier
    Ocena: -2 (glosow:22)
2012-03-16 14:55:35
Uzdrowił ludzi... HAHAHAHA W świętego mikołaja też jeszcze wierzysz? hHAha Długo szukałaś na wikipedii. Zapomniałaś jeszcze dopisać, że pływał kajakiem. No faktycznie, posiadanie wykształcenia to zasługa dla całego świata... Hitler był malarzem, napisał też książkę, chciał obalić komunizm.

outlaws13
    Ocena: -6 (glosow:18)
2012-03-16 15:04:49
kra_kre_mija, jakim ty katolickim językiem przemawiasz. Też widać że co niedziela chodzisz do kościoła i raz w miesiącu pod krzyż.

borys88
    Ocena: 7 (glosow:17)
2012-03-16 15:08:12
uzdrawiał ludzką psychikę, przypomnij sobie co się działo z ludźmi jak przyjeżdżał z pielgrzymką do kraju, no chyba że tego nie pamiętasz. Tak, uzdrawiał ludzi i potrafił ich zjednoczyć.

borys88
    Ocena: 6 (glosow:14)
2012-03-16 15:13:57
out13 ja może nie chodzę co niedzielę do kościoła ale uważam się za katolika ale jestem też tylko człowiekiem i jakby do tej wymiany zdań doszło face to face to bym wam mordy poobijał za takie pi********e i brak szacunku do człowieka którego imienia nawet nie jesteś godzien wymawiać

AnonimowyPremier
    Ocena: -6 (glosow:14)
2012-03-16 15:19:15
A co się działo jak przyjeżdżał? To samo, gdy umarł, a w TV leciał tylko On, to ludzie nagle przestali ginąć na drodze, bić się, mordować? Ojoj. Nie przekroczę dziś prędkości, bo papież przyjechał... To, że nie widziałeś tego, nie znaczy, że tego nie było. Prościej się nie da.

AnonimowyPremier
    Ocena: -4 (glosow:14)
2012-03-16 15:20:44
Ty widzisz wszystko w samych superlatywach, jakich chcesz to widzieć. Jest na to fajne określenie...

borys88
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-03-16 15:36:26
Prosty przykład, przypomnij sobie co ty robiłeś i jak się zachowywałeś jak przyjeżdżał albo jak umarł, tylko szczerze, bez żadnej ściemy i manifestowania swoich poglądów.

AnonimowyPremier
    Ocena: -5 (glosow:13)
2012-03-16 15:48:29
Gdy przyjeżdżał, zachowywałem się tak jak każdego dnia. A co miałem robić? Biczować się, umartwiać? Miałem to gdzieś. Doskonale pamiętam moment, gdy zaczęły bić wszędzie w okolicy dzwony... Właśnie szedłem na ognisko. Zasmucę Cię. Doszedłem na nie i schlałem się tak, jak na każdym ognisku.

AnonimowyPremier
    Ocena: -4 (glosow:12)
2012-03-16 15:57:31
To, że Ty i wielu innych w te dni zachowywało się inaczej, to świadczy tylko o Waszej hipokryzji. Zmiany na pokaz. A po żałobie, kur*a, za ku*wą.

borys88
    Ocena: 7 (glosow:13)
2012-03-16 16:00:10
W takim razie nie mamy o czym rozmawiać, bo skoro wisiał ci za życia jak mówiono o nim w samych superlatywach i nie było żadnych powodów żeby nie podziwiać go jako człowieka to teraz jak zaczyna się go oczerniać jesteś w swoim żywiole co udowadniasz niemal każdym postem a świadczy to tylko o tym jak

borys88
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-03-16 16:01:01
jakim jesteś ignorantem.

AnonimowyPremier
    Ocena: -3 (glosow:13)
2012-03-16 16:06:57
HAHA Śmiech na sali. Już się wypłakałeś? Jestem ignorantem, bo nie uważam tak jak wszyscy? Mnie uczono, że to asertywność, a nie ignorancja... To, że większość Go szanuje, to znaczy że i ja mam? Zresztą widać jak bardzo Go szanujesz, pisząc o Nim z małej litery.

borys88
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-03-16 16:13:06
Jesteś ignorantem bo sądzisz go nie mając zielonego pojęcia o jego działalności i o tym czego dokonał. Brak argumentów co do treści że czepiasz się formy? To się nazywa błąd ortograficzny panie asertywny nie-ignorancie.

AnonimowyPremier
    Ocena: -8 (glosow:16)
2012-03-16 16:20:33
A więc oświeć mnie. Czegóż to dokonał, poza zatajaniem pedofilii i wynoszeniu na ołtarze zbrodniarzy wojennych! Co Wiesz o Nim takiego, czego ja nie wiem? Pisałem jakiś czas temu pracę, na Jego temat. Jakoś nikt nie miał zastrzeżeń. Dalej piszesz z małej? Oj, szanujesz Ty Go bardzo...

AnonimowyPremier
    Ocena: -5 (glosow:15)
2012-03-16 16:40:53
Widzę, że wikipedia i google, aż się gotują, tak wertujesz te strony... Dobra lecę na piwo, wypiję za błogosławionego, błogosłodawcę zbrodniarzy i patrona pedofili. P.S. Pozdrów św. mikołaja i wróżkę zębuszkę, jak już się będziesz modlił w mej intencji.

pitermiszcz
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-03-16 12:22:03
Takie coś można pisać sprayem!

sedziadread
    Ocena: 1 (glosow:27)
2012-03-16 12:13:23
Niedobrze mi kiedy czytam te komentarze .. przypomnijcie sobie co było kiedy wiadomości podały że Papież nie żyje . wielkie zjednoczenie , wzniosłe pojednanie . banda hipokrytów i tyle .

porcupine
    Ocena: 1 (glosow:15)
2012-03-16 12:24:54
Bieruta też podobno wszyscy opłakiwali.

sonchita
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-03-16 12:27:04
Na czele z Szymborską.

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:22)
2012-03-16 12:34:56
A po Stalinie i Dzongu co sie działo

sedziadread
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-03-16 12:38:56
Tak , ale tamtych musieli :D

saqigar
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-03-16 13:46:21
A u nas im wtloczono, ze powinni. Co za roznica?

Illidan21
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-16 17:49:19
jak wtłoczono,może tobie coś wtłaczają od czasu do czasu nie wnikam z której strony,u większości ludzi owa żałoba była dobrowolna

saqigar
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-16 21:14:28
Jak ci od malego wmawiali co masz myslec, to teraz wydaje ci sie, ze wierzysz. Zrobiliscie sobie Boga na ziemi i stad problem.

Skurwol
    Ocena: -1 (glosow:37)
2012-03-16 11:54:16
Janusz Pawlacz nie ma żadnych zasług poza bycia Polakiem i znania paru języków. Jako papież ukrywał afery pedofilskie, podpisał dokumenty mówiące że należy takie sprawy ukrywać, potępiając antykoncepcje przyczynił się do roznoszenia HIV w afryce także 100% poparcia

wiejskisplaw
    Ocena: -9 (glosow:21)
2012-03-16 11:58:59
komentarz usunięty przez moderatora

porcupine
    Ocena: 6 (glosow:16)
2012-03-16 12:21:55
Ale lubił kremówki.

Darcy
    Ocena: -7 (glosow:7)
2012-03-16 16:36:49
Pawlacz hahha

rainbowONA
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-03-16 17:27:22
Cholera zero pojecia macie o tym Czlowieku to sie nie wypowiadajcie!

Illidan21
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-16 17:46:33
Aż ręce opadają jak sie czyta takie pierdoły,wyczytałeś to na etykietce po jakimś tanim winiaczy bo z historią to troche na bakier widze...

sonchita
    Ocena: -2 (glosow:24)
2012-03-16 11:51:41
Widzę, że antyklerykałowie i lewacy się przebudzili na wiosnę. Większość komentarzy żenująca.

outlaws13
    Ocena: -1 (glosow:27)
2012-03-16 12:08:11
Nie jestem ani pisowczykiem ani lewakiem. Umiem wyciągać wnioski z lekcji i samemu analizować temat. Nie potrzebuję do tego ani propagandy waszej ani lewackiej. Sam pokazujesz sie teraz jak skrajny ślepy kamikadze z prawicy

porcupine
    Ocena: 2 (glosow:20)
2012-03-16 11:47:54
Należy się prykowi za krycie pedofilów.

outlaws13
    Ocena: -2 (glosow:36)
2012-03-16 11:46:34
Może on pedofilem nie był ale pomógł stworzyć księżom pedofilom swoją oazę i rozdał im immunitet. Może i dokonał wiele ale kilka złych czynów dla mnie przysłania wszystko i dlatego do świętego mu daleko. Zrobią go świętym bo z tego będzie mega kasa, tantiemy etc

Mundzio84
    Ocena: 3 (glosow:15)
2012-03-16 12:41:42
Out, owszem był najwyższym hierarchą Kościoła Katolickiego i tak jak mówisz to on odpowiadał za to co się w nim dzieje.A nie działo się dobrze.Jednak analizując wszystko ogólnie, jako papież napewno nam wstydu nie przyniósł.Kochał swoją ojczyznę, pokazywał to na każdym kroku, nie wywyższał się tak

Mundzio84
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-03-16 12:44:13
Rydzyki, i duża częśc kardynałów czy biskupów.Pozostał właściwie zwykłym człowiekiem, który wiadomo popełnia błędy.Ja jako człowieka go szanowałem, jak dużo ludzi, którzy są ateistami.A taki napis nie dość, że pusty jak ta cała moda na antyklerykalizm, to jeszcze niszczy mienie publiczne.

outlaws13
    Ocena: -3 (glosow:17)
2012-03-16 12:45:41
Mundzio zgadzam sie ale i tak dla mnie zasłanianie pedofilii i nie robienie nic z problemu skreśla go z jakichkolwiek wzorców. No nie da sie szanować kogoś kto ma sumieniu krzywdę dzieci. Patriotą był wielkim i tego nie podważam, mało takich było i jeszcze mniej jest dziś

Mundzio84
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-03-16 12:50:00
Ale zauważ też, że jeśli chodzi o pedofilię to właśnie on zapoczątkował prace nad dokumentem regulującym działania władz kościelnych odnośnie takich przypadków.Fakt, dopiero teraz taki dokument wszedł w życie, ale to przez różnorakie procedury.A na to nawet papież nie ma wpływu.

Mundzio84
    Ocena: 4 (glosow:14)
2012-03-16 12:51:30
Też krew mnie zalewa jak słyszę, że jakiś ksiądz molestował dzieciaka właśnie dlatego, że oni są bardziej chronieni niż inni zwyrole.Miejmy nadzieję, że to co weszło teraz w życie to zmieni.

outlaws13
    Ocena: -2 (glosow:22)
2012-03-16 13:15:33
Troche się różnimy i dlatego jest ok. Rozpoczął procedury ale już późno i po wypłynięciu dramatów na światło dzienne. Zmusiła go do tego opinia publiczna i chęć ratowania kościoła przed odwróceniem się rzeszy wiernych.

Mundzio84
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-03-16 13:43:06
Nie wiesz tak naprawdę co go zmusiło.Po części napewno to co wymieniłeś, inne pobudki też moim zdaniem były.To był dobry człowiek, takiej osoby nie da się na dłuższą metę udawać.Poza tym ja oceniam go tylko jako człowieka a nie jako głowę Kościoła.

jasnygwint1
    Ocena: -5 (glosow:23)
2012-03-16 11:42:13
Katole, nauczcie się czytać ze zrozumieniem wreszcie. Kiedy jezus nakazywał wam owieczkom nadstawiać drugi policzek do wszelkich obelg i braku szacunku napewno nie miał na myśli "skopcie gnoi". Kochajcie swych wrogów, czy nie tego naucza was wasz niewidzialny przyjaciel?

djcasper1990
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-03-16 16:25:33
ogarnij słownik i dopiero rób z siebie pseudointeligenta

klisza08
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-16 21:55:39
zalosny "ateisto"-wybaczam zawsze w sercu,dzieki temu nienawisc we mnie nie kipi i nie wycieka nosdrzami i uszami-ale nie moge pozwolic na ponizanie i unicestwienie siebie jako ludzkiego gatunku,wiec mam prawo sie bronic i zaden laik nie zmusi mnie do samobiczowania tylko po to,by zamknac mi buzie

jasnygwint1
    Ocena: 7 (glosow:31)
2012-03-16 11:37:48
Jak można takie coś naopisać bardziej pasowałoby: Karol, człowiek, który został papieżem i zatajał zbrodnie księży pedofilów

zodiakkk
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-03-16 13:07:59
nie wiem skad te minusy. Ale lepiej karmic sie telewizyjna papka niz samemu myslec...

arandim
    Ocena: 6 (glosow:14)
2012-03-16 11:32:33
"Zabiłbym gnoja" - Biblia się kłania katolycy, haha. Tacy wierzący, anie wiedza czym jest ich religia. Polecam więc "Agorę" podpasujecie to "krześcijan" ;)

Kasti87
    Ocena: -12 (glosow:34)
2012-03-16 11:27:01
Skopałabym tyłek takiemu za zniesławienie naszego najświętszego

outlaws13
    Ocena: -6 (glosow:28)
2012-03-16 11:47:42
I takicj jak Ty najbardziej się obawiam w tym kraju

Kasti87
    Ocena: 0 (glosow:18)
2012-03-16 12:01:01
Uwierz mi jestem nie szkodliwa. Papież był dla mnie wzorem stąd moja reakcja choć na pewno nie pochwalił by mojej powyższej wypowiedzi wręcz przeciwnie.

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:28)
2012-03-16 12:11:32
Obiektywnie nie oceniasz jego działań o których dziś wiadomo tylko skupiasz się na tym co jest oficjalne i święte. Ludzie miejcie swoje zdanie a nie opieracie je na propagandzie. Nie był taki święty i nie był bez rysy a nawet szramy. Ma wiele złego na sumieniu do którego sie musiał albo musiał. Amen

porcupine
    Ocena: -2 (glosow:16)
2012-03-16 12:28:55
Że tak zapytam, wzorem w czym? W gadaniu że dobro jest dobre, a zło jest złe?

Kasti87
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-03-16 12:32:45
Skąd Ty możesz wiedzieć kto ma swoje zdanie a kto opiera się na propagandzie? Fenomen

Kasti87
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-03-16 12:36:06
porcupine Twoje pytanie pozostawię bez komentarza.

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:18)
2012-03-16 12:40:00
Czytam i widzę że wierzysz w to co Ci kazali a nie w fakty. To jest ślepe i złe. To właśnie też jest przyzwolenie na dewiacje w stylu kościelnym Bo to w imię Boga i pod dachem Pana. jak ja robię źle to grzech i trzeba mnie potępiać a jak ksiądz to wolno dozwolone, bo nawet święte

Kasti87
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-03-16 12:48:58
No i właśnie czekałam na to że napiszesz iż stwierdzasz to po wypowiedzi. Bravo jasnowidzem nie będziesz. Druga rzecz nikt mi nic nie kazał mam własną wolną wolę. Ja też mogę powiedzieć że po Twojej wypowiedzi widzę że jesteś ateistą i tak koło sie zamyka.

outlaws13
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-03-16 13:16:55
Kasti87, Ja tylko nie wierze w jedną religię więcej od Ciebie.

Kasti87
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-03-16 13:24:36
Widzę że i tak nie dojdziemy do konsensusu. Ty nie popierasz moich racji ja Twoich ba nawet nie potrafisz ich zrozumieć i przyjąć do wiadomości.

porcupine
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-03-16 15:45:09
@Kasti87 Nie dziwię się!xD Na pytanie co takiego wielkiego zrobił Papa, jakoś nikt nie potrafi konkretnie odpowiedzieć.

ferdal
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-03-16 11:19:31
To jest eufemizm dot. stosunku KK do problemu pedofilii w KK.W/g mnie bardzo trafny.

plony
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-03-16 11:40:23
Chyba nie wiesz co oznacza eufemizm ;]

kroljuljan1983
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-03-16 11:17:16
ktos sie zwyczajnie podpisal pod jan pawel 2

szatano999
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-03-16 11:15:43
pochwyt od balustrady- zajebisty!!!

musli
    Ocena: 6 (glosow:32)
2012-03-10 10:39:31
wiem, ze nie przegadam w kraju katolików, ale JPII ukrył tyle afer z udziałem księży (także wysokich rangą) i małych dzieci, że aż popieram autora napisu.

plony
    Ocena: 1 (glosow:19)
2012-03-16 11:39:11
haha, a Ty pewnie znasz wszystkie afery w Polsce ;] Siedzisz 24h na kompie wypisujesz głupoty ;) A teraz pomyśl ile JPII zrobił dobrego.

musli
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-03-16 12:01:50
@plony: nie, nie siedzę 24/dobę na kompie, zresztą miałabym pewnie problem z przycupnięciem NA laptopie :P a żeby ogarnąć wszystkie afery w Polsce, potrzeba co najmniej komputera NASA. Wiem po prostu o dość licznych incydentach ;]

grabek1985666
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-03-16 12:24:03
być może i ukrył, ale mentalność kleru jest zawsze taka sama, bez znaczenia, czy ktoś jest wiejskim księdzem czy papieżem. natomiast pisanie takich rzeczy jest zwyczajnie niesmaczne, i nie dlatego, że papież polak, bo to akurat jest dla mnie nieistotne, tylko dlatego, że wojtyła zrobił bardzo dużo d

asiunia122
    Ocena: -9 (glosow:13)
2012-03-10 10:05:29
Gdybym wiedziała gdzie to jest nabazgrolone. Można by było trochę poprzerabiać. Przed Jan Paweł II dodać "Na wieki" od pedofila oddzielić kreską.

wiejskisplaw
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-03-16 12:24:31
komentarz usunięty przez moderatora

wiejskisplaw
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-03-16 12:25:44
komentarz usunięty przez moderatora

Darcy
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-03-16 16:32:13
siusiary hahahha

tokmich1
    Ocena: 1 (glosow:17)
2012-03-09 23:15:35
to już przegięcie na całej linii, jak można obrażać naszego Janka?

saqigar
    Ocena: 4 (glosow:26)
2012-03-09 22:11:39
No jak mozna? A "Zydzi do gazu" jakos nikogo nie dziwi - hipokryci.

BlackHare
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-03-16 11:38:49
Tak samo teksty z murzynami.

wiejskisplaw
    Ocena: -8 (glosow:12)
2012-03-16 11:57:35
komentarz usunięty przez moderatora

ekipa18
    Ocena: -3 (glosow:31)
2012-03-09 20:51:08
Kurestwo się szerzy!! 0 szacunku do niczego.

outlaws13
    Ocena: -3 (glosow:29)
2012-03-16 11:49:48
Tak, tak, bo księża szanują nasze dzieci. Na każdym kościele powinny być zdjęcia i dane księży pedofilów


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0800