Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Na naszej klasie dzieci też mają konta!!
crejzolki.xd  11-04-22, 10:07 Zgłoś
+ 280 -
Dodano: 2011-04-22, 10:07:03   przez: crejzolki.xd
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 280  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Popieram całkowicie.
  •  Pytanie na dziś.
  •  Dzwoni facet do sejmu
  •  Wyjaśniona poza
Ukryj komentarze(19)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
CynicalSmile
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-05-22 11:29:42
Taak, wy crejzolki.xd jesteście żywym dowodem na to, że dzieci też mają dostęp do nk...

crejzolki.xd
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-02 16:46:13
spoko to był fotomontaż , ale był zakłąd z koleżąnka , żę trafi na główną , io trafił , nic więcje nie dodajee .d;xd

Mahill
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-18 03:40:45
mozesz mi podac link do tego profilu nk ?? Pilna sprawa

SuperBiedronka23
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-05-23 22:49:37
No rzeczywiście fotomontaż-Autor nie postarałeś się ale Wiochaaa! :D:)

Boruwa
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-05-23 00:30:45
Przyczajcie z bardzo bliska to foto!, to zdjęcie jest naklejone jedno na drugie!!! FAKE 100%!

Heroc
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-05-23 11:55:58
Też mi się coś tak wydaje... Autor daj link do tego nk.

kostek1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-05-23 00:21:29
daj nr. telefonu szmato

pinusia171
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-05-23 00:02:12
Pustak!

alekd
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-05-22 21:05:38
lepiej, żeby dzieci oglądały nagie piersi, niż zdjęcia na których jakiś idiota wywija baseball'em

sluzbowy
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-05-22 18:43:03
Śmiem twierdzić iż fotomontaż. Zdjęcie z oryginałem się dokładnie nie pokrywa. Oraz nazwa albumu "Z moją kruszynką" być może było tam jakieś dziecko ;] Oczywiście mogę się mylić ;]

Boruwa
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-05-22 18:37:23
Podejrzewam że na wiocha.pl też są dzieci! ...a jednak to tu wrzuciłaś ! ;]

Hamsterka
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-05-22 14:03:57
to juz w sumie nudne ze ciagle cycki sa na glownej. to nie jest strona erotyczna, dajcie spokoj

spoko_obsrany
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-05-22 14:56:21
sa cycki jest główna ! nie pamietasz tej maksymy

Hamsterka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-05-22 18:00:39
no niby tak ale mnie one nie satysfakcjonuja, haha :D za czesto sie pojawiaja ;p

Samael666999666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-05-22 22:08:20
no dokładnie... wszędzie cycki, cycki, cycki... ech dziewczęta... po co one takie coś z siebie robią i psują opinię szanującym się kobietą...

PaFFFcio94
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-05-22 12:39:18
yal mi jej

Lcaseidefensis
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-05-22 12:24:34
śmiech każda laska pokazuje cycki jakby od tego zależało życie

CynicalSmile
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-05-22 11:29:42
Taak, wy crejzolki.xd jesteście żywym dowodem na to, że dzieci też mają dostęp do nk...

Waldemar
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-05-22 11:16:52
co ty mówisz, fajne. ale używanych rzeczy nie lubie.

MichaaalQ
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-05-22 11:03:01
ale okropne cycki


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400