Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
pajakpajak  12-03-18, 22:12 Zgłoś
+ 587 -
Dodano: 2012-03-18, 22:12:22   przez: pajakpajak
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 587  Zgłoś nadużycie
175
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kopciuszek tuz po północy
  •  Problemy i rady w internecie
  •  Powrót do domu w poniedziałek rano
  •  Tak się okrada nieświadomego kierowcę
Ukryj komentarze(217)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
pajakpajak
    Ocena: 24 (glosow:52)
2012-03-18 22:23:43
Pewnie tak ale on nie robił nic nie zgodnego z prawem a w miejscu publicznym stać sobie może tam gdzie chce.

GMOzabija
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-25 04:14:53
dzieci zomo

GMOzabija
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-25 03:09:44
j

Franusss
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-19 09:45:57
Gdzie jest krzyż ?

crpgmaniak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-06 16:24:09
przemilczały całą sprawę, aby inni byli nieświadomi jak ktoś naciska na policje i straż miejską do tego typu akcji.

crpgmaniak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-06 16:22:15
wiocha to komenty niżej, ludzie postawcie się na jego miejscu jakbyś stał na chodniku i nagle w środku dnia sm albo policja ci kazały odejść. W konstytucji jest cos takiego jak wolność zgromadzeń i nietykalność cielesna. Dziennikarz na bank sprawę przeciwko straży miejskiej dał do sądu. A nasze media

Pi0tr3k123
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-04-10 14:16:14
A ta pani co krzyczy "bandziory" to pewnie jakaś społeczniara w okularach :p

Pi0tr3k123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-10 14:12:49
Każdy myśli o wolności ale o obowiązkach obywatelskich już nie. Dziennikarz tym bardziej powinien znać swoje obowiązki. Panowie prosili raz, drugi a za trzecim wykonali swoją pracę regulaminowo.

Pilarska
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-04-09 22:44:59
Wiochmeni ze SM zaraz dadzą dużo negatywnych komentarzy

gucio91
    Ocena: -5 (glosow:13)
2012-03-28 00:54:09
generalnie, to... bardzo dobrze mu zrobili, nie rozumiem oburzenia. Te manifestacje były nie legalne wiec..

gucio91
    Ocena: -6 (glosow:10)
2012-03-28 00:54:53
błąd, nielegalne.. przepraszam

JackSaint
    Ocena: -4 (glosow:16)
2012-03-27 21:38:53
Dobrze mu tak mógł nie fikać ...

Lisiczarnia
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-03-27 09:49:07
No to sobie przestępcę znaleźli niebezpiecznego do skucia. Faktycznie stanowił takie zagrożenie dla porządku publicznego że nic tylko z kolanka mu. Ok, wszystko fajnie, polecenia służb. Ale bez przesady. A za rzucenie niedopałka z gazowej pociągną czy jak?

ramon123
    Ocena: -5 (glosow:11)
2012-03-27 09:43:25
I należało mu się bardzo dobrze, jak by każdy w naszym kraju robił co mu się akurat podoba to nie można by z dzieckiem na spacer wyjść. Za...ani dziennikarze nie rozumieją jak się do nich mówi ludzkim głosem trzeba przy...ać wtedy dopiero do nich dociera...

guido1970
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-03-26 22:20:50
Strażnicy miejscy to prymitywy,i niestety nie ma wyjątku.

PanHaczyk
    Ocena: -8 (glosow:10)
2012-03-26 21:40:43
Wolny człowieku, pal gumę! Jak frajer dęty nie rozumie co się mówi to na glebę! Pedalstwo Solidarne!

vulgar9
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-04-09 10:21:16
Debil nierozumny jesteś,pedale

tom.corp
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-03-26 19:16:18
przyznaje racje Kimiko2. Masz racje... nie podaja konkretnych powodow... widocznie nawet z uzasadnieniem mieli problem... wiec lepiej sila.. i to kilku na jednego... a gdzie prawa obywatelskie... a to dopiero poczatek...jak bd dalej tak jak jest to jeszcze przed euro ludzie wyjda na ulice... gdyz t

blackcurrant83
    Ocena: 6 (glosow:14)
2012-03-26 12:33:59
Ten który nie dostał się do policji, poszedł do straży miejskiej. Policja inteligencją nie grzeszy, a straż miejska... sami wiecie. Taki cieciek jeden z drugim dostanie trochę władzy i myśli, że nie wiadomo kim jest.

irasiad1
    Ocena: -1 (glosow:15)
2012-03-26 12:01:33
Radiomaryjny pajac

jacek.jacek
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-03-27 21:01:37
ile ta twoja matka śniegu musiała zeżreć by takiego bałwana urodzić ?

Kimiko2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-04 00:19:31
wuchtę śniegu, dlatego zima była, jaka była. :D

informatyk26
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-03-26 02:21:14
rozmawiałem z tymi ludźmi od namiotu solidarnych 2010 - powinni ich przymusowo hospitalizować psychiatrycznie

slawekokapa
    Ocena: -6 (glosow:12)
2012-03-25 23:32:05
Zgodnie z przysłowiem...wlazł na ring to dostał w ryj

Kimiko2
    Ocena: 10 (glosow:16)
2012-03-25 23:17:50
Gdyby podali mu konkretny argument dlaczego tam nie może stać, to by pewnie poszedł, ale jak się nie ma argumentów to wtedy przemoc jest jedynym wyjściem, żenua.

uvoi
    Ocena: -7 (glosow:15)
2012-03-25 22:56:26
Kozaczył "wielki pan dziennikarz", to i się doczekał właściwej reakcji! Pewnie myślał, że skoro jest z mediów, to może robić, co mu się podoba, pomimo próśb strażników, a i tak zostawią go w spokoju! Dziennikarze nie są ponad prawem, a często się tak zachowują! Wiocha, to on, nie służby!

qartz
    Ocena: -3 (glosow:17)
2012-03-25 21:59:53
wielkie chalo oni tylko zastosowali środki przymusu bezposredniego w postaci siły fizycznej . A wiocha to jest to co ludzie zrobili na tym placu i co poszło w świat.

fumacz
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-03-25 23:07:30
Poważnie?

plgoodboy
    Ocena: 6 (glosow:22)
2012-03-25 20:35:41
bravo !!! i jaki on pobity? nie wykonał polecenia służb mimo kilkukrotnych próśb. Chciał być kozakiem no to miał za swoje. Wiocha to tytuł tego filmiku !!!

kolo6666
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-03-25 20:09:03
czarne kruki niepotrzebne w żadnym mieście.... od tego jest policja a nie służby miejskie które prawie w każdym przypadku nie znają prawa i nie wiedzą co w danej sytuacji robić.....żyją z naszych podatków.....ja bym ich na bruk wyrzucił.....nikt się za nich nie weźmie chociaż tyle wokół nich smrodu.

czeslaw_V2
    Ocena: -3 (glosow:17)
2012-03-25 19:33:12
Pier...one państwo policyjne

komik_roku
    Ocena: -3 (glosow:15)
2012-03-25 19:31:02
W tych czasach policja czuje sie bezkarna i robi co chce. Wykozystujac swoja pozycje i takie sytuacje, pokazuja swoja ''moc'' na zwyklych obywatelach, a dresiarza z baseball'owka nie lapia bo sie boja i wola sie nie meczyc z ganianiem...pi*dy

gomez993
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-10 13:43:50
Zgadzam się z Tobą !! Jak najbardziej ! Przykład z mojego miasta kolesia 4 typków bez powodu zaczęli okładać...przejechali ok 4 metrów od nich odwracając głowę...w druga stronę...to jest "moc" żenada.....

ByKson89
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-03-25 17:45:19
Jak widzę tych niespełnionych zawodowo ludzi to mi się niedobrze robi. Do policji się nie udało to odreagują stawiając fotoradary w absurdalnych miejscach i wstawiając maxymalne mandaty za spożywanie alkoholu (z policjantem jeszcze się dogada). Po cholerę ta "służba"???!!!

Hellos
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-03-25 16:29:05
Myślą że jak maja takie same prawa jak policja to im wszystko wolno.

vulgar9
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-25 15:56:22
Hmm,masz niestety mentalność i moralność kierowcy... Ot i wszystkona temat.

mymek39
    Ocena: 4 (glosow:16)
2012-03-25 13:13:30
ja tu pobicia nie widzę wcale, zakuli w kajdanki i tyle

sewerynek86
    Ocena: 0 (glosow:16)
2012-03-25 11:47:48
Dobrze im kuźwa, od tej demokracji im się w pupach poprzewracało. Jeżeli nikt się nie będzie chciał podporządkować to będzie anarchia. Do Korei proszę jechać i pomanifestować.

jaguar579
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-03-25 11:04:17
Nie jestem za S.M. ale jak wydaja polecenia to masz sie podporządkować. Dziennikarz nie jest kimś wyjątkowym ma prawa i obowiazki. Sam sie prosił to ma.

jestemkierowca
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-03-25 10:58:16
Nie lubię straży, ale nie dopatrzyłem się nadużywania siły czy też przekroczenia uprawnień ze strony straży. Nawet trochę mi ich szkoda, że dali się w taki sposób zmanipulować ludkom zwanych dalej obrońcami krzyża to świadczyło o braku wyszkolenia. A tak poza tematem to sam bym ich usunął siłą:)

lukasz28033
    Ocena: 12 (glosow:16)
2012-03-25 10:46:04
Zbyt gł*pi na policje, zbyt honorowy na kanara - straz miejska:)

jontek44
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-03-25 10:04:29
ta gówniana formacja została powołana dla zapewnienia zatrudnienia gnojom z WSI SB i innych komuszych smieci

deejaydee
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-03-25 10:04:13
Balwany same tam pracuja , dzwonilem kiedys aby doradzic sie co zrobic ze starym samochodem bo stal mi juz prawie rok na ulicy a ja przy przeprowadzce zgubilem papiery to balwany zapytali gdzie stoi i podjechali laweta zabierajac go na parking miejski i musialem bulic ....

chucky1990
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-03-25 09:44:09
z tego co widze to nie pobicie tylko zatrzymanie... a tych pi****lonych sepow powinno sie wytepic!!

SokolTPWC
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-03-25 09:17:11
Zostaw Faceta Ty Ku..... Zostaw Faceta !!

ploniuk
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-03-25 08:57:33
z tego co ja widziałem to ten dziennikarz uderzył, wielkie mi pobicie

criss69
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-03-25 08:56:41
W KIELCACH JEST PROTEST PRZECIWKO STRAŻY MIEJSKIEJ OBYWATELE SIĘ PODPISUJĄ ŻEBY TYCH TUMANÓW ZAMKNĄĆ BO I TAK NIC DOBREGO NIE ROBIĄ

rafal8
    Ocena: -6 (glosow:18)
2012-03-25 08:53:57
lac tą bande tepaków Rydzyka

pigbull
    Ocena: -7 (glosow:19)
2012-03-25 06:47:44
bylo to podczas rozpedzania motlochu broniacego tzw krzyza,najpierw wysmiewacie mohery i cale zajscie pod krzyzem a potem to...LUDZIE JESTESCIE ZALOSNI A BANDA SPOD TZW, KRZYZA POWINNA BYC POTRAKTOWANA JAK WSZYSTKIE INNE ZAMIESZKI,GAZ PAŁA I GLEBA A TAK NIE BYLO,ROWNI I ROWNIEJSI?zwolennicy kaczki

zajuxxl
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-03-25 07:23:00
Lecz się Donaldzie

jontek44
    Ocena: -5 (glosow:5)
2012-03-25 10:06:30
zmien lekarza buraku bo ten cie oszukuje

alric
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-14 01:21:01
Pigbull, debilu (bo inaczej nie można) - PRZESTAŃ WRESZCIE HEJTOWAĆ POD KAŻDYM ABSURDEM ! Tego dzieciaka dawno powinni wyrzucić, pisałem na niego już parę skarg do administracji i olali. Porażka! Piszcie własne skargi na niego, wszyscy wspólnie coś zdziałamy!

tamos
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-03-25 01:50:54
grzech36 wg twojej ideologi jezeli przyjdzie policja kaze wyjsc ci z domu to musisz to zrobic bo inaczej cie zakluja ?

Dj_Pirat
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-03-25 01:22:14
This is POLSKA :( Ręce opadają....

plony
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-03-25 00:45:27
Tak to już jest, jak przyjmują debili po podstawówkach.

justu92
    Ocena: -3 (glosow:23)
2012-03-25 00:08:23
Wiochą to jest wrzucanie takiego filmu... Strażnicy wykonują swoją robotę bardzo dobrze i nikt tu nie ma nic do zarzucenia, no może oprócz osób które nie znają praw wszelkich służb działających w naszym kraju i dzieci z pokolenia JP nie mających do czynienia z policją...

Nabu
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-04 08:29:28
Kolejny typowy polaczek ktory mierzy ludzi wedle swojego qi, wygladu i sposobu zycia. Idiota jestes ty myslac ze kazdy w necie ma 15 lat i 50 kg w kapeluszu. Pojezdzij troche po swiecie, poczytaj, dorosnij szczylu a potem sie wypowiadaj.

dancerfrompoland
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-03-25 00:05:02
możecie bronić tych wieśniaków niedouczonych, którzy nie potrafią złapać bandziora tylko koła blokują, czają się jak psy w lasach. Mam sąsiadkę, która uprzykrza rodzinie życie od 10 lat i raz na tydzien wzywa do nas policję i te debile zamiast dać jej mandat starej szmacie za wzywanie bezpodstawne t

Nabu
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-03-25 00:19:47
jak by byl alert na bombe to tez bys debilu stal i dupy nie ruszyl? W kazdym kraju kady obywatel ma obowiazek oposcic miejsce jezeli poprosil go o to fukcjonariusz ktory wcale nie musi mu sie tlumaczyc dlaczego go o to prosi.

dancerfrompoland
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-03-25 00:09:02
Ty idioto, na jakiej podstawie mieli rację? Dlaczego miał zejść im z drogi? Widać, że nie raz dostałeś po łbie. Szarpali go, na ziemię kładli, no ale dla ciebie to żadna nowość masz to w domu na co dzień.

storek01
    Ocena: -2 (glosow:14)
2012-03-25 00:01:56
pobicie? kiepski żart.. facet nie wykonywał poleceń wobec czego zastosowano środki przymusu bezpośredniego i tak się dziwię, że najpierw gazem nie dostał..

dancerfrompoland
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-03-25 00:11:02
Nie masz prawa wykonywać polecenia, jeśli nie ma do tego podstawy a tu nie ma. Obowiązek wykonania polecenia obywatel ma w wypadku gdy popełnia przestępstwo i łamie prawo bądź gdy przeszkadza w akcji prowadzonej lub zagraża własnemu życiu. Rozumiem, że jakby policjant kazał ci nasrać, to byś to zr

dancerfrompoland
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-03-25 00:11:27
to byś to zrobił?

oli1986
    Ocena: 5 (glosow:13)
2012-03-24 23:33:13
co to jest "straz miejska" ? banda najbardziej niemoralnych i nieznajacych prawa ludzi, uwarzaja ze wszystko im wolno, a to tylko d.........

ryzy76
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-03-24 23:15:25
Przepraszam ale może jestem lekko ociemniały. Gdzie tu pobicie? Ja tu widze tylko aresztowanie.

tatydo
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-03-24 22:45:39
hehehe, tuskomatołki

grzes9005
    Ocena: -2 (glosow:14)
2012-03-24 22:42:33
i bardzo dobrze zrobili jak sie nie slucha to na glebe i kajdany

lukasz28033
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-03-24 22:34:29
"Straz miejska"... i my utrzymujemy ze swoich podatków ludzi którzy nie maja żadnej szkoly, zadnych perspektyw, zadnych morali, i zero inteligencji.. tylko jakies kursy po pare tyg... wogole po co oni sa?

dlugi1974
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-25 00:11:33
A ty jakie masz szkoły?? jakie perspektywy?? jakie morale?? no i jaką inteligencje??? studia za kasę zrobiłeś ?? po co jesteś i trawisz tlen??

dyniassj4
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-03-24 22:24:14
Zobaczycie że to prędzej czy puzniej MY, mieszkancy wszycy Ci któzi wkońcu zdeterminują się i zbiorą sie wszyscy i rozpętają się liczne bunty przeciwko chorej władzy w polsce i nastanie rząd ludu!!!!!!

Nabu
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-03-25 00:13:50
raczej pózniej i którzy, a PRL już była i nie usmiecha mi sie by wróciła.

biggu
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-03-24 22:23:14
a dlaczego on nie mógł tam stać?

gumel2
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-03-24 22:16:53
powinien jeszcze gum dostać to by wiedział że ma nie tylko prawa ale i obowiązki

WiOcHmenii
    Ocena: 1 (glosow:15)
2012-03-24 22:00:51
to jest pobicie?moim daniem ten wielki "dziennikarz" prosil sie bo wolny krai to nie zanczy kraj bez prawa.

mamut360
    Ocena: -3 (glosow:19)
2012-03-24 21:45:11
Stawiał opór? Ale opór komu? Ja też bym sie bardzo zdenerwował gdyby mi wsiok nie uczony, który jest za głupi by zdać do policji kazał co mam robić. Za moje podatki położono ten chodnik i ja chce tu stać!

koalapla
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-03-24 21:27:53
Ja bym zwolnił połowę Policji i tą straż miejską wyje*ał.....

Arturowy
    Ocena: -6 (glosow:14)
2012-03-24 21:23:17
ja jestem za tym zeby ich tak samo potraktowac w kajdany i wjeb.. A ty idioto Tahajpento masz pojecie o przemocy jak swinia o siodle.

Tahajpento
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-01 21:25:35
A gdzie ja,baranie,o przemocy pisałem? Nazywasz mnie idiotą a z czytaniem ze zrozumieniem masz problem!

Tahajpento
    Ocena: 4 (glosow:22)
2012-03-24 20:48:58
Bardzo dobrze,stawiał wieśniak opór to go załatwili.

lola6609
    Ocena: -4 (glosow:16)
2012-03-24 21:37:10
Tobie to chyba porządny wpie**ol by się przydał, to może w łebku by coś zaskoczyło, bo na razie nic tam ze sobą nie współgra.

dont.looking
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-03-24 20:46:10
Dlaczego bijecie człowieka, się k**wa pytam?!

andrzej99869
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-03-24 20:33:48
W straży miejskiej najczęściej są szkolne dupki , którzy byli gnębieni . a teraz ma pałkę i gaz . I pokazuje jaką ma władze . A dzieci pod szkołami nie ma kto przeprowadzać .

absently
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-03-24 22:30:04
No pierwszy raz słyszę aby straż miejska miała cokolwiek wspólnego z przeprowadzaniem dzieci pod szkołami. Od tego są tzw "stopki".

perszink
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-03-24 20:23:57
straż to największe h*je, chronią sie tym że niby "bronią " prawa hehehehe i są nie tykalni takich to dać im dobre buty i chodnikami patrole co najwyżej

sqr3byko
    Ocena: 1 (glosow:15)
2012-03-24 20:05:06
Zazwyczaj biją tych ktorzy sa niewygodni...........

miedziakmiedziak
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-03-24 20:01:47
dobrze oszołomom......co tam się działo pod tym pałacem to chyba wszyscy widzieli...dla mnie to WiochMeni i tyle...

syfon1
    Ocena: 3 (glosow:17)
2012-03-24 19:58:47
Straż miejska jest równie przydatna jak cukrowy kutasik

djmatq
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-03-24 19:57:00
Bo im się wydaję że są królami i mają małą władzę :p

lkucira
    Ocena: -4 (glosow:12)
2012-03-24 19:37:23
Jak ja nie cierpię smerfów

Zezol-Czupakabra
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-03-24 19:41:46
To straż miejska...

zeebee
    Ocena: 7 (glosow:21)
2012-03-24 19:37:16
Nie zadawali ciosów. Więc go nie pobili, zastosowali jedynie dźwignie :)) to jak najbardziej dozwolone oraz wskazane w takich sytuacjach.

pisanka666
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-03-24 19:29:04
kolego widze ze na dysku zawsze w ryj dostałes na miejscu tego kolesie to bym załozył sprawe o nietykalność osobista

MARCCO123
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-03-24 18:15:59
straz miejska???? hehe a podatnicy na tych darmozjadów płacą..

diablobutterfly
    Ocena: 5 (glosow:15)
2012-03-24 18:04:00
głos z głośników brzmiał jak BÓG:) "dlaczego bijecie człowieka?"

grog
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-03-24 17:47:28
tylko kto by cie chcial dymac?

grog
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-03-24 17:48:56
eee, to do puszczalskiej rusofil bylo, tak?

awalanch
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-03-24 17:39:48
chodzi tu o nagłośnienie i dobry tytuł bo dziennikarzy w RP się nie sądzi są bezkarni zawsze mają racje i zawsze pokrzywdzeni bo jak mówi powiedzenie "kto ma media ten ma władze"

Zezol-Czupakabra
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-03-24 17:29:01
Na pewno za samo stanie go nie zaczepili, z tego co sam widziałem to najpierw go namawiali żeby się przeniósł w inne miejsce...

rusofiil
    Ocena: -6 (glosow:14)
2012-03-24 17:26:41
dalabym dupy tym straszakom mjejskim

grog
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-03-24 17:48:14
tylko kto by cie chcial dymac?

absently
    Ocena: 2 (glosow:16)
2012-03-24 17:25:54
Ja tutaj nie widzę, żeby doszło do jakiegokolwiek pobicia... Nie chciał po dobroci to trudno.

dlugi1974
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-03-24 17:13:53
Oczywiście tak jak pisałem wcześniej Pan kakensik666 już wypisuje do mnie prywatne teksty z groźbami. Na całe szczęście w Polsce jest to karalne.

kakensik666
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-03-25 12:20:16
poprosiłem tego wirtuanego wojownika ,bardzo grzecznie zreszta, zeby dał adres to wpadne pogadac w 4 oczy, a on na to ze to sa grozby karane, Boże daj rozum i wytrwałość aby zyc w jednyk kraju z takimi konfidentami i społeczniakami ( co za leszcz )

kocikasztan
    Ocena: 7 (glosow:13)
2012-03-24 17:04:12
bardzo ładnie zrobili :)

kazikstopa
    Ocena: 5 (glosow:13)
2012-03-24 17:01:31
A jaki to dziennikarz? Ciećwierz z aparatem i na dodatek pyskaty. Powinni mu sprawić łomot i potłuc aparat. Namoitu mu się zachciało.... hehehehe

numa
    Ocena: -11 (glosow:17)
2012-03-24 16:54:32
Oto państwo Tuska.

normalny_irl
    Ocena: -4 (glosow:12)
2012-03-24 16:09:45
Pozwolenie na manifestacje to kto wydal? Jesli ta manifestacja byla legalna, to w takim razie ten czlowiek jak najbardziej mial prawo tam stac. Wynika z tego, ze poprzez wczesniejsze bledy kogos zostalo jak najbardziej zlamane i funkcjonarusze nie mieli prawa interweniowac w ten sposob.

normalny_irl
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-03-24 16:15:50
Dodam tylko jeszcze, ze tu widzimy niepelny obraz sytuacji. Nikt z tu piszacych widze nie zastanowil sie w jakim celu Ci ludzie tam sa? Kto wydal zgode na organizacje, oraz kto wydal rozkaz na rozproszenie tego tlumu. Na filmie widac tylko to co ktos chcial pokazac.Takie myslenie jest krotkowzroczne

pierze4
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-03-24 16:06:12
i dobrze mu, trzeba uciszać mątwy, z nimi kraj by się nie rozwijał

kosa333
    Ocena: 10 (glosow:16)
2012-03-24 15:28:04
Po pierwsze nikt go nie pobił - został tylko obezwładniony, po drugie grzecznie go poprosili na początku, a jak matoł z niego to ma!!!!

rene30
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-03-24 15:25:16
a niech panowie kaczysci przypomną sobie jak niszczyli bili i oplówali,zagłuszali i głodzili pielęgniarki . Kazda władza jak widac ogłupia.

miriox
    Ocena: -9 (glosow:13)
2012-03-24 14:54:11
A teraz zadajcie sobie pytanie ''dlaczego się nienawidzi policji i władzy'' dokładnie widać, że nic człowiek nie zrobił więc co to Ku**a ma być !? :/ P.S Zadaniem władz jest zmniejszać jakiekolwiek złe zamiary a nie stwarzać je..

ewpalu
    Ocena: 10 (glosow:20)
2012-03-24 14:22:27
I DOBRZE MU TAK. Chcieli grzecznie ale nie mogli ...

lassonga
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-03-24 14:19:00
Jak służby tego typu nie reagują źle, a gdy to robią tak samo. Określcie się końcu. Rozśmieszył mnie komentarz kagar1989. Gdybyś wiedział/a czym ta służba się zajmowała to byś mógł tak mówić, a tak to się ośmieszasz. Dziekuje

kaajooj
    Ocena: 8 (glosow:20)
2012-03-24 14:16:01
i dobrze ,mysli ze jest ponad prawem ,dziennikarze co mysla ze sa ponad prawem , wiem ze to ich praca ale po co wszystko utrudniac i robic pod publike, on to zrobil zeby byl dobry material , mam nadzije ze zostal ukarany jak kazdy "wolny" obywatel , a straz miejska wykonala swoja prace i

minaser
    Ocena: 1 (glosow:19)
2012-03-24 14:14:44
W tym kraju każdy obywatel ma obowiązek wykonywać polecenia policji/straży miejskiej itp. Ten Pan stał na terenie zabezpieczonym i pomimo nakazów funkcjonariusza nie wyszedł dobrowolnie wiec straż go wyprowadziła . Zrobili to co do nich należało .

piekielny84
    Ocena: 6 (glosow:16)
2012-03-24 14:11:25
bardzo k..wa dobrze za PRL by tak nie fikał bo skończyl by już w lesie oni nawet go nie drasneli no dalej wszysy JP macie teraz używanie

PonuryUserr
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-03-24 14:09:26
Pracuj, płać podatki, chodź na wybory, przestrzegaj prawa, przestrzegaj zakazów, rób to co Ci każą i powtarzaj sobie że jesteś WOLNYM CZŁOWIEKIEM

D666Amnia
    Ocena: 0 (glosow:14)
2012-03-24 14:06:22
straż wiejska to wiocha sam na sam to by loda robił a w ekipie to bohaterzy !!!!! CHWDSM

grabis
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-03-24 13:59:33
dziennikarz to nie człowiek

kagar1989
    Ocena: -8 (glosow:20)
2012-03-24 13:58:04
Gestapo Gestapo ,.....

bigboy96
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-03-24 13:42:07
straz wiejska niespelniona policja.jestem wolnym obywatelm i bede stal u ciebie w domu i ty mi tego nie zabronnisz ooo ale debil reporterzy myślą ze sa ponad wyszystkim

nerevar
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-24 13:39:58
1:55 Koleś w czerwonym podpierdziela torbę i ucieka lol?

Staradziffka
    Ocena: -2 (glosow:26)
2012-03-24 13:10:08
Dziennikarz stawiał opór, to dostał nauczkę. Nie widzę tu wiochy.

KryRadzi
    Ocena: 3 (glosow:19)
2012-03-24 13:04:44
Jak czytam komentarze które wyzywają Straż Miejską od debili itp. To aż żal mi się tych ludzi którzy te komentarze wymyślają. Straż miejska to służba porządkowa i oni go nie bili tylko obezwładnili bo ten niby dziennikarz utrudniał im pracę i mają takie prawo. Podobnie jest zresztą z policją oni

KryRadzi
    Ocena: 2 (glosow:14)
2012-03-24 13:06:11
też mogą obezwładnić człowieka który im utrudnia pracę. Więc apeluję do wszystkich aby zanim wymyślą jakiś bzdurny komentarz to niech pomyślą choć przez chwilę.

WD-40
    Ocena: -1 (glosow:17)
2012-03-24 12:58:12
chu. z nim chciał to dostał

LEWY_FTF
    Ocena: 5 (glosow:17)
2012-03-24 12:54:00
Straż miejska, zbyt słabi aby zostać policjantem i zbyt bojaźliwi aby wyjść na miasto solo

M1CLAY19
    Ocena: -4 (glosow:20)
2012-03-24 12:37:19
Panstwo policyjne i tyle. Niedlugo dyzurny w klasie zamiast gabke wyplukac bedzie pala napierxxac i powie ze dziala na rozkaz nauczyciela-tylko zaprowadza porzadek.

outlaws13
    Ocena: 8 (glosow:18)
2012-03-24 12:39:44
I dodam kolego że jeśli chodzi o szkoły to wcale nie było by to złe. Popatrz tylko do czego zdolni są dziś nie którzy młodzi ludzie. Żadnych zasad i wartości, za 10 zł zrobią Ci krzywdę a za telefon potrafią zabić kolegę.

Mundzio84
    Ocena: 7 (glosow:13)
2012-03-24 12:58:53
Dokładnie.Można to porównać do sieci dróg bez znaków drogowych.Znaki te wprowadzają zasady, jakiś porządek, do którego wszyscy mają się stosować.Gdyby ich nie było, podobnie jak policji, czy innych służb porządkowych, wszyscy by się pozabijali.

M1CLAY19
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-03-24 20:07:42
I tak i nie. Kiedys oporny stawal przed lodowa i takze uporczywie manifestowal ze jest anty.Efektem bylo palowanie,internowanie lub tp.Byl w oczach wielu bohaterem a ucisk tlumaczono ustrojem totalitarnym.

M1CLAY19
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-03-24 20:11:25
Dzisiaj tez ktos walczy o swoje idealy(niewazne czy sie z nimi zgadzamy) i takze jest palowany a podobno mamy taka wolnosc. Zalatuje mi to hipokryzja. Poprostu kazda wladza ma swoje srodki przymusu.Kiedys ZOMO,teraz SM.

M1CLAY19
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-03-24 20:19:10
Ostatnia rzecza ktora mi nie pasi.Wolal bym by SM zajela sie gownami na trawnikach i egzekwowaniem kar od durnych wlascicieli czworonogow,samochodami parkujacymi na skoske na miejscach inwalidzkich,pasach oraz wieczornymi kapturami pod blokiem a nie pacyfikacja prosetow lub zgromadzen.

M1CLAY19
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-03-24 20:27:11
A w szkole.Narzekalismy ze komuna a teraz jakie gowniarzenia wynosi wartosci?Ktore zna II zwrotke hymnu?Poszanowanie dla kogo? Nawet nie dla samego siebie.Nie wie co to konfident,nie potrafi tego napisac a zyczy smierci.Policje widzial na W11 ale wsadza im w d. .A najgorsze ze nikt nad tym nie panuj

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-03-24 23:54:24
M1CLAY19, nigdy nie będzie prawdziwej wolności bez konsekwencji.Nigdy nie będzie idealnego sytemu.Nigdy nie będzie jednoznacznego światopoglądu wszystkich.Dlaczego?Dlatego, że jesteśmy różnorodni.Każdy z nas ma w jakimś stopniu oddzielne myślenie.Kluczowym słowem jest równowaga.Nie będzie nigdy czeg

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-03-24 23:57:02
czegoś takiego jak bezsporne istnienie międzyludzkie.Dlatego nigdy nasza społeczność nie opierała się na wyborze większego dobra, tylko mniejszego zła.Każdy z nas jest inny, każdy ma swoje preferencje i poprostu NIE DA się zadowolić wszystkich.Zawsze trzeba szukać punktu wyśrodkowania.

outlaws13
    Ocena: 4 (glosow:14)
2012-03-24 12:15:27
go w łeb i będę kozak albo odchodzę a nie kozakuję pod publikę. Film jest wycięty z kontekstu. Nie jest obiektywny a jest nagonką na służby. To jest ich praca polegająca na wykonywaniu poleceń rozkazów. Czy tu nikt z was nie był np w wojsku.

Tinky-Winky
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-03-24 12:12:39
Dobra, ale bez przesady żeby go pałować

PETERGRIFFIN
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-03-24 11:55:26
Nie wnikam dlaczego i czy slusznie go pokrecili ale w polance najgorsze jest to ze kazdy ktory dostanie pagon mysli ze jest najwazniejszy na swiecie. Pozniej wlasnie widzimy jak kreca dziadka albo zawijaja kobiety na ulicy lub trzepia malolatow tylko dlatego ze mu sie tak podoba i ma takie prawo

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-03-24 12:18:40
Tu się zgodzę z Tobą że wielu wykorzystuje mundur do swoich gierek i lansowania sie na Rambo

damilio88
    Ocena: -7 (glosow:21)
2012-03-24 11:53:13
Widzę wielu obrońców tych mend w mundurach. Ale tak to jest dopóki was nie spotka kontakt z nimi. Nie bez powodu milicja w Polsce jest tak znienawidzona.

dlugi1974
    Ocena: 4 (glosow:20)
2012-03-24 11:57:17
damilio88 gdzie ty mieszkasz że widzisz na ulicach milicje?? hahaha A Policje nienawidzą tylko ci którzy są na bakier z prawem . Ja lubie Policje bo mnie chroni przed bydłem , złodziejami, bandytami, piratami drogowymi.

dlugi1974
    Ocena: 7 (glosow:23)
2012-03-24 11:48:56
Ale gdzie jest to pobicie??? Stawiał opór więc został sprowadzony do parteru i tyle . Wszystko odbyło się tak jak powinno.

kakensik666
    Ocena: -9 (glosow:19)
2012-03-24 11:54:14
w domu za młodu czesto ci tak stary robil wiec doskonale wiesz jak to powinno wyglądać

dlugi1974
    Ocena: 7 (glosow:13)
2012-03-24 12:00:52
Ja mam ojca Ty widocznie starego ale to nie wina moja ani nikogo innego.

dlugi1974
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-03-24 12:03:58
Pewnie miałeś już kontakt z Policją lub SM i masz teraz problemy natury psychologicznej. Rada siedź w domu ucz się odrabiaj lekcje a z pewnością ani Policja ani SM krzywdy Tobie nie zrobią.

Psychocki
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-24 14:24:10
lolas: a jak ma się wypicie piwka w parku do czynnego stawiania oporu? Bo chyba gdzieś mi na tym filmie umknął ten spokojny student z dziewczęciem pokornie sączący piwko. Jak już zabierasz głos w dyskusji to przynajmniej trzymaj się meritum. Też lubię sobie wypić piwko w plenerze i tak samo jak

Buahahahah
    Ocena: 0 (glosow:26)
2012-03-24 11:44:22
piSSowskie bydł0 destabilizowało pracę państwa. Brawo policja i straż miejska! Szkoda tylko, że byli tak delikatni!

kakensik666
    Ocena: -10 (glosow:26)
2012-03-24 11:47:19
a twoja stara liże drążek, żebyscie mieli za co żrec w tuskowej polandii i jest git

dlugi1974
    Ocena: -1 (glosow:21)
2012-03-24 11:50:57
kakensik66-typowa wypowiedź elektoratu PISlamu! pewnie zaraz będziesz groził!!

kakensik666
    Ocena: -4 (glosow:16)
2012-03-24 11:56:51
po co ci mam grozić, niedługo z własnej głupoty zdechniesz z głodu

dlugi1974
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-03-24 11:59:02
szkoda mi Ciebe ale jak to mówią głupich nie sieją oni sami rosną.

kakensik666
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-03-24 14:27:04
jak skonczyles to wytrzyj zad i spuśc wode

dlugi1974
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-03-24 17:15:46
kakensik666 ja z Tobą zakończyłem rozmowe .

kakensik666
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-25 12:23:06
jak skonczyłeś, kiedy peniasz i nie chcesz dac adresu, a tak na kawke chciałem wpaść

Mundzio84
    Ocena: 9 (glosow:23)
2012-03-24 11:34:28
To jest wyrwane z kontekstu.Widocznie mieli powód, żeby nakazać mu odejście stamtąd i jako służby porządkowe mieli też do tego prawo,taka ich rola.Nie wykonujesz polecenia po dobroci to cię zmuszają i tyle.Tak powinno być.No wybaczcie za samo stanie nie czepiliby się.Musiał coś zrobić,bądź utrudniać

komp533
    Ocena: -6 (glosow:14)
2012-03-24 11:33:30
Ja pier Straż miejska dogania Polska policje masakra, za niedługo bd jak pogotowie przyjedzie do wypadku to jeszcze ratownik pobije kogoś, MASAKRA!!!

Dupcio12
    Ocena: -5 (glosow:15)
2012-03-24 11:33:09
Powinni polecieć na ryj jak strażnicy z Sulechowa, od fotoradarów, widać, że w całej Polsce wybierają podobnych idiotów.

kamer95
    Ocena: 3 (glosow:15)
2012-03-24 11:31:54
Bla bla bla podac powod? obraza policianta. Koniec kropka.

Krzysiek_28
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-03-24 14:30:03
Jakiego Policjanta ^^? Jak tam Straż Miejska tylko jest ^^^ Co za wał z ciebie ^^^

grzech36
    Ocena: 12 (glosow:22)
2012-03-24 11:25:09
W każdym kraju na świecie gdy się nie spełnia polecenia służb tak się dzieje.Każdy wolny obywatel ma zarówno prawa obywatelskie jak i obowiązki.Ostatnio skuto kajdankami Georga Clooneya.W stanach ten "dziennikarz" jeszcze pewnie by dostał paralizatorem.

Psychocki
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-03-24 14:16:31
I trafił na noc do aresztu do czasu wstępnego rozpatrzenia sprawy. W Polsce ten sam koleś wyjdzie godzinę po zatrzymaniu, skręci aferę o naruszenie nietykalności osobistej. Winny całego zdarzenia okaże się funkcjonariusz wykonujący polecenia służbowe w imię obowiązującego prawa RP. Żenada..

aluska2007
    Ocena: -14 (glosow:16)
2012-03-24 11:12:05
Wiadomo, że służby są mądre tylko w grupie. Pojedynczo nie są już tacy odważni! I właśnie dzięki takim ludziom tracę wiarę w ich powołanie... Powinni nas chronić, a nie odwrotnie. Nic dziwnego że mają coraz więcej wrogów!

Tundra
    Ocena: 4 (glosow:16)
2012-03-24 11:18:01
Hahaha nie wierzę. Ogarnijcie się dzieciaki. Zastanów się co tutaj napisałeś. Takich cwaniaczków jak Ty się przestawia po kontach i nie zabiera na imprezy. Gdybym pobił Twoją matkę, to na pewno nie zgłosiłabyś tego na policję, bo przecież ona nie chroni.

Papierek
    Ocena: 1 (glosow:17)
2012-03-24 11:45:59
Tundra, nie warto im wszystkim zwracać uwagi. Większość osób na tej stronie to gimnazjaliści, albo wcześni licealiści. Moim zdaniem dobrze postąpili. Dziennikarze nie popisali się. Byli żenujący.

wiocho
    Ocena: 3 (glosow:21)
2012-03-24 11:03:45
nie jestem za czarnuchami ale wku...mnie takie cwaniactwo. sto razy go prosili. pozbierał bym kamerki wrzucił do bagażnika i razem z cwaniakiem który stawia opór czynny wywiózł bym tam gdzie ich miejsce. Dziękuję!!!

fiorehencerbin
    Ocena: -4 (glosow:18)
2012-03-24 11:09:03
Czyli jeśli sto razy poproszę cię o to żebyś pozwolił mi strzelić cię po gębie, a ty sto razy mi odmówisz, to magicznie moja prośba nabierze takiej mocy prawnej, uznam to za opór czynny, i że będę mógł cię wywieźć tam gdzie twoje miejsce :) Dziękuję, a więc zaczynamy: czy mogę strzelić cię po gębie

aluska2007
    Ocena: -8 (glosow:12)
2012-03-24 11:14:27
Popieram fiorehencerbin! Jesteś the best :) Dobrze to wytłumaczyłeś :)

Tundra
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-03-24 11:14:38
fiore, tutaj było utrudnianie wykonywanie czynności prawnych. Strażnicy zwijali namiot, a ten palant to blokował. Jeśli sto razy mnie poprosisz, to Ci pozwolę, a po fakcie w samoobronie wyślę Cię do szpitala ;).

Tolek2003
    Ocena: -5 (glosow:25)
2012-03-24 11:03:28
I ci bandyci są utrzymywani z naszych pieniędzy... Co to za kraj????

Tundra
    Ocena: 5 (glosow:21)
2012-03-24 11:06:17
Kraj w którym frajerzy całują chodniki, jak widać na tym filmiku. Jak ci powybijam szyby w domu, to mam nadzieję, że nie będziesz dzwonił po "bandytów" utrzymywanych z renty Twoich rodziców (sprawni rodzice nie wychowali by takiego placka).

Tundra
    Ocena: 9 (glosow:25)
2012-03-24 11:00:09
...miejską napadł sfrustrowany kaczysta, co wywołało bardzo słuszną reakcję. Nikt nie został pobity, oboje cwaniaków zostało bardzo sprawnie wyłożonych na glebę. Polska to państwo prawa, cwaniaków trzeba sprowadzać na ziemię.

Papierek
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-03-24 11:42:18
Nareszcie jakiś głos rozsądku. Dobrze, że są jeszcze ludzie, którzy nie wierzą w to, co widać na pierwszy rzut oka.

gekon80
    Ocena: 0 (glosow:32)
2012-03-24 10:58:57
Straż Miejska nie posiada uprawnień takich jak Policja. Ci Strażnicy powinni zostać pociągnięci do odpowiedzialności karnej za nadużycie siły.

Tundra
    Ocena: 3 (glosow:21)
2012-03-24 11:02:36
Błąd. Straż Miejska jest służbą mundurową i w takiej sytuacji ma prawo obezwładnić i zatrzymać napastnika. Ma również obowiązek egzekwowania prawa, w tym przypadku zwinięcia obozu kaczystów. Z kolei pan dziennikarz za aktywne utrudnianie wykonywania czynnościprawnych może pójść siedzieć.

turandot
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-03-24 20:33:56
Ale Ty gekon80 pierniczysz kolego.

Tundra
    Ocena: 12 (glosow:28)
2012-03-24 10:57:08
Oglądaliście ten sam filmik co ja? To jest akcja z demontowania obozu założonego przez kaczystów, koczowanie jest w Polsce nielegalne. Pan "dziennikarz" blokował pracę funkcjonariuszy stojąc wewnątrz namiotu. Bardzo długo go namawiali do ruszenia się. W momencie odprowadzania go, na straż

marekniedowiarek
    Ocena: -10 (glosow:12)
2012-03-24 10:50:02
komentarz usunięty przez użytkownika

kostek7273
    Ocena: -12 (glosow:14)
2012-03-24 10:42:30
Chyba cenzura Tuska usunęła film,bo mam biały ekran:(

maretka
    Ocena: -5 (glosow:13)
2012-03-24 10:40:50
Takich ludzi w policji i straży miejskiej powinno się tępić, bo właśnie przez takich ludzi większość ma o policji złe zdanie, a przecież nie wszyscy są tacy...

Buahahahah
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-03-24 11:46:39
Większość ma złe zdanie? Policja cieszy się autorytetem u co najmniej 75% obywateli.... to ma być ta "większość"? Coś niezbyt precyzyjne instrukcje dostałeć z KCPZPR PIS.

misiek.84
    Ocena: -2 (glosow:18)
2012-03-24 10:32:08
bo eunuchy Tuska musza grac tak jak im przykazano

Stokrotka166
    Ocena: -9 (glosow:9)
2012-03-24 10:28:08
jak są potrzebni to ich nie ma, duperelami się zajmują...

krisiun1
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-03-24 10:32:31
Są potrzebni do obsługi fotoradarów, a nie do pomocy obywatelom.

krisiun1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-28 19:29:29
Chyba mamy tu wielu synusiów i curunie darmozjadów ze straży miejskich, tylu minusów nie widziałem pod żadnym postem.To właśnie robi straż miejska, nudzi się przed kompami w biurach, tak nie pomagając ani nie szkodząc jesteście nie potrzebni.

rotan
    Ocena: 7 (glosow:13)
2012-03-24 10:23:47
Dlaczego, jak zawsze w takich sytuacjach, pokazują tylko 2. połowę zdarzenia, czyli "pobicie przez fukcjonariuszy", a nie to, co działo się wcześniej?

pajakpajak
    Ocena: 7 (glosow:49)
2012-03-23 01:59:19
To jest faszyzm . Totalitarne zniewolenie , upokorzenie wolnego człowieka . Skandal.

lucy123
    Ocena: 2 (glosow:26)
2012-03-23 02:07:58
A to ma być taka inteligentna rozmowa?

pajakpajak
    Ocena: 10 (glosow:46)
2012-03-23 02:10:33
To ma być prawda skarbie...

pajakpajak
    Ocena: 7 (glosow:45)
2012-03-23 02:12:13
Jak nie jestes gotowa to do duuuumu

lucy123
    Ocena: 1 (glosow:21)
2012-03-23 02:13:19
Gotowa?

pajakpajak
    Ocena: 11 (glosow:37)
2012-03-23 02:20:11
No to jedziemy tym kieszonkowcom ...

pajakpajak
    Ocena: 7 (glosow:33)
2012-03-23 02:21:52
Szkoda że nie można muzy zapodać jak na foto blogah

sadamadam
    Ocena: 5 (glosow:37)
2012-03-21 22:26:45
Banda nieudaczników hańbią godło Polski mając je na tych głupawych "czapeczkach"...

outlaws13
    Ocena: -8 (glosow:20)
2012-03-24 12:17:30
zawsze możesz iść tam do pracy i podnieść im swoją udolnością średnią ocen

turandot
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-03-24 20:37:52
Out,debil zawsze będzie debilem,odrzuconoby go przy pierwszym podejściu.

Pagan_steel
    Ocena: -5 (glosow:11)
2012-03-19 12:47:35
Nie ma co się oszukiwać żyjemy w państwie policyjnym,gdzie przedstawiciele służb mundurowych lubią nadużywać władzy .

kasiula__1986
    Ocena: -10 (glosow:14)
2012-03-19 11:52:17
zakuć człowieka bezbronnego to oni potrafią ale jak coś sie dzieje poważnego to podkulają ogon i spieprzaja!kozaczą gdzie wiedzą że są bezpieczni za chwile bedziemy latac bo nam stac nie bedzie mozna tam gdzie chcemy jeszcze sie dali nagrac coraz mądrzejsi ludzie do służb wstępują-straszna rekrutacj

olo113
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-25 07:23:27
ładnie masz naje**** we łbie

cysio1279
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-03-19 10:59:10
nie będę tego komentował, każdy powinien mieć swoje zdanie na temat tych jsm !!!

kermitzaba87
    Ocena: -5 (glosow:13)
2012-03-19 10:21:40
a potem się dziwią, że powstaja jakieś odłamy typu jp... może założymy jsm?

Didox
    Ocena: 0 (glosow:14)
2012-03-19 00:11:33
Po pierwsze debilizm funkcjonariuszy bo nie daliby się tak sprowokować przed kamerami jakby mieli trochę w tym łbie. Ale każdy przyzna rację że SM to mniej zdolni, mniej sprawni, i mniej ambitni od tych co są chociażby w policji... + Ci którzy do policji i innych służb mundurowych się nie dostali

hetman222
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-03-19 08:57:52
Dokladnie ale mozna powiedziec wiecej, SM staje sie powoli prywatna milicja miasta. Wole juz bys skuty przez Policje nis przez tych cwokow z SM.

maxlingua
    Ocena: -4 (glosow:20)
2012-03-18 22:40:45
Nadużycie władzy, ciekawe czy ponieśli konsekwencje tego czynu? Wiochmeni w mundurach

shreek25
    Ocena: 2 (glosow:18)
2012-03-18 22:36:30
Ta nasi dzielni strażnicy potrafią tylko przeganiać babcie handlujące warzywami są mocni w grupie w pojedynkę każdy ucieka-żenada

artarus
    Ocena: 6 (glosow:30)
2012-03-18 22:34:30
dziennikarz to nie jest święta krowa , myślą że im wszystko wolno a się mylą !...stawiał opór służbom ,to go zawinęli, skuli i tyle , nie widziałem na tym filmiku aby go bili

turandot
    Ocena: -1 (glosow:15)
2012-03-18 22:42:53
Każdy widzi to co chce widzieć.

turandot
    Ocena: 7 (glosow:29)
2012-03-18 22:18:16
Nikt nikogo nie pobił, facet został skuty, bo się stawiał.

turandot
    Ocena: 2 (glosow:24)
2012-03-18 22:19:38
Dziennikarz nie jest świętą krową stojącą ponad prawem, ma obowiązek stosować się do poleceń wydanych przez funkcjonariusza na służbie.

pajakpajak
    Ocena: 24 (glosow:52)
2012-03-18 22:23:43
Pewnie tak ale on nie robił nic nie zgodnego z prawem a w miejscu publicznym stać sobie może tam gdzie chce.

turandot
    Ocena: 4 (glosow:26)
2012-03-18 22:26:24
Jeśli tam się coś działo, np. jakaś akcja, to nie może sobie stać i gapić się, jeśli dostał polecenie opuszczenia tego miejsca. Stawiał bierny opór a to jest niezgodne z prawem.

leaf993
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-03-19 03:34:36
jak cos sie tam dzialo ... co sie tam niby dzialo ... ja nic nie widzialem tak jak Ty nie widziales ze go pobili ... po pierwsze jakby cos sie dzialo to by to nagrywali zamiast tego jak straznicy mecza sie z dziennikarzem. po drugie jak go skuli to go ciagle zaslaniali wiec nie wiadomo co mu robili

Buahahahah
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-03-24 11:48:52
Ta "dziennikarzyna" stała i utrudniała zwijanie obozu afrustrowanych kaczystów. Został wiele razy proszony delikatnie o opuszczenie terenu - jak to nie pomaga to siła pomaga. I pomogła, szkoda, że SM zdecydowała się na to tak późno.

PuszkaPandory91
    Ocena: -3 (glosow:27)
2012-03-18 22:16:30
komentarz usunięty przez użytkownika

PuszkaPandory91
    Ocena: -4 (glosow:18)
2012-03-18 22:30:11
komentarz usunięty przez użytkownika

leaf993
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-03-19 03:36:35
no nie jest kazdy ale wiekszosc to i tak wedlug mnie nie dowartosciowani kozacy ktorzy bez munduru nic nie zrobia . widac to po wiekszosci mlodych ktorzy przesadzaja ze wszystkim. sory ze bez polskich znakow ale moj system nie ma ich jeszcze ...

hohlik001
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-03-23 01:48:01
jak było brak policjantów to przyjmowali byle kogo i o to skutki, para debili myślących że mogą wszystko bo mają mundur!!!!


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0700